אירועי דיומא – 12.10.2018: אנגליה נגד קרואטיה

כדורגל / רועי ויינברג

ליגת האומות

דרג א'

21:45-המלצת צפייה: קרואטיה-אנגליה (ספורט 1). שחזור חצי גמר המונדיאל. קרואטיה חטפה שישייה מספרד ואנדרדוג על הנייר, במיוחד בהתחשב בכושר של לוקה מודריץ' ואיוון ראקיטיץ', נוסף על החזרה לאחרונה של דז'אן לוברן מפציעה. אנגליה הפסידה גם היא לספרד וסובלת מכמה פציעות, אבל סגל מוכשר יותר עם הארי קיין שבכושר נפלא.

21:45-בלגיה-שוויץ. שוויץ הכניסה שישייה לאיסלנד במשחק הקודם שלה, אבל בלי בריל אמבולו וכוכב הנבחרת, שרדאן שאקירי, שחקן ספסל בליברפול. בלגיה עמוקה בהרבה ובבית תרצה להשיג יתרון משמעותי בקרב על המקום הראשון. אל תהמרו נגד עדן הזאר, אולי השחקן בכושר הטוב בעולם היום לצד ליאו מסי.

דרג ב'

21:45-אוסטריה-צפון אירלנד (ספורט 3). שתי הנבחרות הפסידו לבוסניה. צפון אירלנד יותר טובה על הנייר, בהתחשב בכך שעלתה למונדיאל ובמכת הפציעות האוסטרית. אין כאן שמות גדולים יותר מדי – קרייג קת'קארט מווטפורד ומרקו ארונטוביץ' מווסטהאם הבולטים כאשר דוד אלאבה האוסטרי בספק.

דרג ג'

21:45-אסטוניה-פינלנד.

21:45-יוון-הונגריה.

דרג ד'

21:45-בלארוס-לוקסמבורג.

21:45-מולדובה-סן מרינו. לפני 5 ימים היה ליברפול-מנצ'סטר סיטי. הידד לאופ"א.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 1

19:45-בודצ'נוסט – אולימפיה מילאנו. ההופעה הראשונה של הקבוצה ממונטנגרו בליגה הטובה באירופה אחרי 15 שנים, עלולה להיות נעימה תודות ליריבה שעטורה בשחקנים טובים אבל נוטה להתרסק אל תוך הציפיות שהיא בונה. שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו האחת עם השנייה ומי יודע אולי זו תחילתה של יריבות מופלאה…

20:00: חימקי מוסקבה – אולימפיאקוס – דיויד בלאט וחבורתו מתארחים אצל אחת מהקבוצות היותר מרעננות של העונה שעברה. חימקי נחלשה מעט בקיץ אבל עדיין מסוכנת בביתה וכשיש לה את אלכסיי שבד, אולי השחקן הכי טוב ביורוליג, בסגל, ניצחון על הקבוצה הלוחמנית שמתגבשת בפיראוס בהחלט אפשרי. בעונה שעברה ניצחה כל קבוצה את השנייה בביתה.

20:00: ז'לגיריס קובנה – בסקוניה – למרות עזיבה של שלושה שחקני מפתח, ז'לגיריס מאמינה בכוחה לייצר ניסים מחדש. בסקוניה מצידה תארח את הפיינל פור ותקווה להיות שם ולא בתור צופה ואחרי העונה שעברה שהתחילה עם שרשרת הפסדים שרק ריצה מאוחרת הצליחה להשכיח, הבאסקים מקווים לפתוח את העונה הזו כמו שצריך. בעונה שעברה ניצחה הקבוצה מספרד פעמיים את הליטאים.

20:45: פנרבחצ'ה – גראן קנריה – סגנית אלופת אירופה ומהמועמדות הבולטות לתואר, לא אמורה להתרגש בביתה מהעולה החדשה לליגה שהפכה את כל הסגל בקיץ ותקווה שהוא יתאים לבמה המרכזית. הקבוצות לא נפגשו מעולם ואולי עדיף היה לקנאריה שהן גם ימשיכו לא להיפגש… נחכה ונראה.

 

טניס / מתן גילור

טורניר שנגחאי (1000) – רבע גמר

08:00 קייל אדמונד(11)-אלכסנדר זוורב(4) (ספורט 1). אדמונד ניצל את ההדחה של צ'יליץ' וניצח בשמינית הגמר את ז'רי בשתי מערכות. בניגוד לתחזית שלי, זוורב כלל לא התקשה מול דה מינואר וניצח אותו גם כן בשתי מערכות. זוורב ניצח את כל 3 המפגשים בין השניים, כולל ברומא השנה.

אחריו קוון אנדרסון(7)-נובאק ג'וקוביץ'(2) (ספורט 1). בשמינית הגמר אנדרסון ניצח את ציציפאס בשתי מערכות שכמובן אחת מהן בשובר שוויון. נולה נראה מצוין ואחרי ניצחון במערכה הראשון 4:6 הוא קבר את קצ'ינאטו עם בייגל בשניה. השניים נפגשו 7 פעמים וזולת הפעם הראשונה אי שם בשנת 2008 נולה ניצח בכל המשחקים, כולל גמר ווימבלדון האחרון.

13:00 בורנה צ'וריץ'(13)-מתיו אבדן (ספורט 1). בשמינית הגמר צ'וריץ' ניצח במערכה הראשונה את דלפו שמאז גמר ביג'יין נראה מוגבל פיזית. בצעד לא מפתיע דלפו פרש בסיומה. אבדן ניצח בקלות את גוזויצ'יק בשתי מערכות. זהו המפגש הראשון בין השניים.

אחריו רוג'ר פדרר(1)-קאי נישיקורי(8) (ספורט 1). פדרר שוב התקשה והפעם מול באוטיסטה אגוט. שוב הוא ניצח את המערכה הראשונה, שוב הספיד בגדול את השניה (ועוד אחרי שהוביל בשבירה) ושוב ניצח את השלישית עם שבירה מאוחרת. נראה שמנטלית פדרר יודע מתי להתעלות, אבל פיזית הוא נראה הרבה אחרי ראש הגבעה. נישיקורי לעומתו מפיע לפה בכושר הטוב השנה אחרי גמר טוקיו וניצחון בשמינית הגמר על קווארי בשתי מערכות. המאזן בין השניים עומד על 2:5 לטובת השוויצרי כולל 4 המפגשים האחרונים בין השנים 2014-2017.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט