התרשמות ראשונה מהסגל הכמעט מלא של מכבי "FOX" תל אביב ומה יקרה בהמשך/ שי בוקר

התרשמות ראשונה מהסגל הכמעט מלא של מכבי "FOX" תל אביב ומה יקרה בהמשך/ שי בוקר

סקוטי ווילביקין מול עלי מוחמד. באדיבות אתר מכבי
סקוטי ווילביקין מול עלי מוחמד. באדיבות אתר מכבי "פוקס" תל אביב בכדורסל.

מוקדם יותר השבוע, הסתיים החלון הרביעי של פגרת הנבחרות במוקדמות אליפות העולם ואל הסגל של מכבי תל אביב חזרו סקוטי ווילביקין, מייקל רול, יובל זוסמן, נמרוד לוי, ג'ייק כהן, ג'ון דיברתולומיאו, וטראיק בלאק שחזר מחתונתו.

מכבי "FOX" תל אביב שיחקה עד כה שני משחקים בטורניר זאדאר עם סגל כמעט מלא, למעט ג'ון דיברתולומיאו הפצוע שייעדר כחודש מהמגרשים עם קרע קטן בשריר הירך האחורי. לשני המשחקים הראשונים בטורניר ההכנה, גם פארגו ובלאק לא נרשמו, וקבוצתם הפגינה משחק קצת מבולבל. בכתבה זו תוכלו למצוא את ההתרשמויות שלי מהסגל: החל מסקוטי ווילביקין וכלה בטאריק בלאק, את חמישיית ההתקפה הטובה ביותר, חמישיית ההגנה הטובה ביותר, את שחקני הרוטציה שיעלו מהספסל, וניחוש מה תהיה החמישייה הקבועה של הקבוצה.

עד עכשיו סקוטי ווילביקין, הרכש הנוצץ והחדש של הצהובים שרק חזר מחלון הנבחרות עם נבחרת טורקיה אותה קירב לעלייה למונדובאסקט עם משחקים נהדרים ומטווחי שלשות, נראה די חלוד מאז שהצטרף אל קבוצתו החדשה. ווילביקין  קלע עד כה במשחקי ההכנה 12 נקודות למשחק במדים הצהובים. סקוטי אמור להוביל את הקבוצה העונה להישגים יפים, אך כרגע – אם זה בשל חלודה או עקב החטאות בשל חוסר כושר קליעה – קבוצתו עוד רחוקה מלהיות בשיאה.

פארגו, שממשיך בשורות הצהובים גם העונה לאחר שחזר לקדנציה שלישית בסוף העונה שעברה והוביל את מכבי לזכיית בליגת העל בפעם הראשונה מאז 2014, לא נרשם עד עכשיו לטורניר זאדאר ובלעדיו ההתקפה לא נראית במיטבה. בשיתוף פעולה שלו עם ווילביקין, למכבי אמור להיות קו אחורי מפחיד מאוד: עם מהירות, IQ גבוה וקליעה כשצריך סל בסוף המשחק.

הגארד הישראלי הצעיר, יובל זוסמן, כמו ווילביקין, השתתף אף הוא לראשונה בטורניר הכנה בשורות הצהובים לאחר שהשתתף עם נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם ושיחק טוב מאוד, חוץ מכמה החטאות פשוטות מול הסל. הנבחרת נראתה כאילו היא תנצח את שני משחקיה עם יתרון עם פחות משתי דקות לסיום, אך דקה אחרונה של חוסר ריכוז עלתה לה בשני הפסדים כואבים מאוד ובהתרחקות מההפעלה לאליפות העולם  2019 בסין. עד כה הציג זוסמן בטורניר ראיית משחק טובה, אך עדיין הוא נראה קצת חלוד התקפית, למרות יכולתו הטובה בנבחרת.בצד ההגנתי. לדעתי הוא צריך להמשיך להשתפר בשורות מכבי כשהוא בונה על יכולתו הטובה בהגנה ממשחקי הנבחרת.

הגארד המתאזרח של הצהובים, ג'ון דיברתולומיאו, קרע קלות את שריר הירך האחורי באימון לפני משחקה של נבחרת ישראל מול גאורגיה וייעדר כחודש [מהמגרשים]. כשיחזור לסגל הצהובים, ג'ון די, אמור לספק אנרגיה אדירה, קליעה יציבה לשלוש והגנה שתעצבן את שחקן ההתקפה שמולו עד כמה שיוכל ביחס לגודלו.

הרכז הצעיר והאתלטי, קנדריק ריי, אשר חתם הקיץ לשלוש שנים בשורות הצהובים, נכנס לאט לאט לקצב, אך עדיין רחוק מלהיות בשיאו. האם הוא יתחבר עם הקבוצה ויראה שהוא שייך? האם מכבי תשאיל אותו? רק הזמן יכול לענות על השאלות האלו. מצד שני, אם הוא יתחבר טוב עם הקבוצה ויראה את כל יכולותיו, הוא יכול להפוך לגניבה ענקית בקיץ הזה. אחיו הגדול, אלן ריי, שיחק ב-NBA, ואני עדיין מנסה להבין איך הוא הגיע לשם. לפי דעתי האחים ריי הרבה יותר מתאימים לאירופה מאשר ל-NBA.

דיאנדרה קיין ממשיך עונה נוספת בצהוב. ההגנה שלו היא ברמת טופ יורוליג אך התקפית הוא חייב להשתפר למרות שיש לו קליעה יציבה לשלוש. בעונה החולפת, די במפתיע, הוא היה אחד מהשחקנים הכי יציבים בצהוב לצידו של ג'ון דיברתולומיאו. עד עכשיו בטורניר זאדאר, הסווינגמן של הצהובים הרבה להחטיא מקו העונשין וייתכן שזה עלה למכבי במשחק ההפסד מול פנרבחצ'ה,  60-65, כשהוא סחט עבירה לשלוש בפיגור 3 עם פחות מדקה לסיים, אך דייק רק בזריקה אחת מתוך שלוש.

גם מייקל רול, כמו קיין, ממשיך לעונה נוספת במדי הצהובים אך נעדר מטורניר ניקוסיה בשל התחייבות לנבחרת טוניסיה לה עזר להעפיל לאליפות העולם 2019 בסין. למרות ששיחק סביר בחלון הנבחרות עם טוניסיה, הסווינגמן של מכבי נראה חלוד מאוד כמו שאר חבריו לקבוצה. רול הוא קלעי, וקלעים חייבים לזרוק. עם הזמן הזריקות החופשיות שהוא החטיא עד עכשיו בטורניר זאדאר ייכנסו, ואחוזיו יתאזנו. אצלו אין לטעמי יותר מדי דאגה בנוגע לקליעה.

הכישרון הענק בן ה-17, דני אבדיה, ממשיך להראות שיפור ממשחק למשחק בטורנירי ההכנה, גם אם זה לא בא לידי ביטוי בקליעה. כמובן שלא כמו בטורניר ניקוסיה, בטורניר זאדאר מכבי שיחקה עם סגל כמעט מלא, ולכן דקותיו של אבדיה ירדו קצת. למרות זאת, הילד נראה דרוך ומוכן בכל פעם שספאחיה קורא לו להעלות לפרקט. הוא נראה רעב ללמוד, והרוויח בצדק את דקותיו. לדעתישדני אבדיה הוא כישרון ענק שיש לו פוטנציאל להיות שחקן יותר טוב מאשר עומרי כספי. במידה ויראה את הדקות ששחקן עם כישרון כמו שלו צריך לקבל (כ-10 דקות למשחק), הוא בקלות יכול להפוך לתגלית העונה ביורוליג. אם זה ייקרה, אני אהיה האחרון שיהיה מופתע.  כשאבדיה שיחק בקיץ עם הנוער והעתודה, אני אישית חשבתי שזה לא היה הוגן.היתה בי תחושה שהוא משחק כאילו הוא קווין דוראנט נגד קבוצה של רוקיס או אפילו של שחקני העונה השניה בליגה.

עוד רכש חדש שחתם בצהובים בקיץ הוא אנג'לו קלויארו. מכבי הביאה אותו על תקן של קלעי לעמדה מספר 4, ופחות על תקן של שחקן הגנה. עד עכשיו, בכל חמשת המשחקים בטורנירי ההכנה של מכבי, הוא הראה שהוא שחקן הגנה טוב מאוד עם רגליים וידיים זריזות תוך שהוא עושה צרות לשחקני ההתקפה של הקבוצה היריבה. בשנה שעברה במדי באנביט בליגת האלופות של פיב"א הוא קלע 11.8 נק' למשחק עם 40% לשלוש. אם ימשיך ביכולת הטובה בהגנה וייכנס לקצב בצד ההתקפי, הוא יוכל להפוך לרכש מפחיד אצל ספאחיה, לפחות לתחושתי.

ג'ייק כהן המנוסה, ממשיך אף הוא עונה נוספת בצהוב. כמו מחצית הסגל שנשאר ממהעונה שעברה, וכמו מחצית הסגל שהגיע העונה, גם כהן פספס את טורניר ניקוסיה כדי לעזור לנבחרת ישראל בניסיון ההעפלה לאליפות העולם 2019 בסין. הפאוור פורוורד של  מכבי הראה יכולת נפלאה במדים הלאומיים, עם 18.5 נקודות למשחק והגנה טובה. גם בטורניר זאדאר, כהן המשיך בכושר הנהדר שלו. התקפית, מכבי יכולה לבנות עליו בהתקפה תקועה, אבל הגנתית זה יהיה קשה, אלא אם כן יראה השתפרות בהגנה, לפחות כך זה נראה לטעמי.

נמרוד לוי הוא עוד שחקן שחזר הקיץ לקדנציה שנייה במועדון. גם הוא שיחק עם הנבחרת בחלון הנבחרות ונראה טוב עם קליעה טובה לשלוש. בצד ההגנתי, למרות שהוא ארוך, הוא צריך – לפחות לטעמי – לשפר את עבודה הרגליים והידיים שלו. לליגת העל הוא מתאים יותר מאשר לרמות הגבוהות של אירופה. אם יראה שיפור במשחק האישי שלו וירוויח את האמון של נבן ספאחיה, הוא יכול להיות הנשק הסודי של הצהובים שאף אחד לא מדבר עליו.

עד רגע זה, אוברייאנט שיחק בכל חמשת משחקי ההכנה של הקבוצה והראה שיש לו יד טובה מחוץ לקשת ששם זה די מפתיע. מצד אחד הוא קולע הרבה זריקות וקולע בדאבל פיגרס בכל משחק עד כה, אבל מצד שני הוא זורק ללא הפסקה וכשהכדור אצלו הוא מרבה ראות רק סל. יש לו גם גוף גדול והוא מאוד ארוך, אבל נכון לעכשיו ההגנה שלו עוד לא הגיעה. כשההגנה שלו תגיע, יהיה מאוד קשה ל-4 היריב לקלוע מעליו וזו תהיה בעיה גדולה לקבוצות שאכן חזקות בצבע.

הסנטר והמתאזרח הוותיק של הצהובים, אלכס טיוס, שיחק עד עכשיו בכל חמשת המשחקים וממשיך להראות את מה שהוא יודע: להטביע ולשחק הגנה. אם זו הטבעה רגילה או ריחוף אדיר לאליי-אופ או חסימה גדולה, טיוס הוא אתלט מצוין. הוא גם מראה שיפור בזריקת הג'אפ שלו מחצי מרחק, אך ברור לעין שמקו העונשין הוא תמיד יכול להשתפר.

אקס הרוקטס והלייקרס שחתם הקיץ אצל הצהובים, טראיק בלאק, עוד לא שיחק במשחקי ההכנה עקב חתונתו בארה"ב. בלאק, כמו טיוס, הוא אתלט נהדר שאוהב להטביע ולשחק הגנה. אני עוד מחכה לראות איך הסנטר ישתלב עם שאר הקבוצה.

לאור כל אלו, על הנייר חמישייה שכוללת את פארגו, וויליביקין, רול, אוברייאנט ובלאק, היא חמישיית ההתקפה הטובה ביותר לטעמי. חמישייה שכזו יכולה להגיע לפיינל פור היורוליג ואף לזכות בה. ואולם, חשוב לציין שעוד לא ראינו את ווילביקין ופארגו משחקים ביחד, ואפילו לא ראינו את צמד הגארדים משחקים עם בלאק. עם זאת, את פארגו ורול ראינו בחודש האחרון של העונה שעברה,  והשניים הוכיחו אז שהם משחקים כדורסל נהדר ביחד. בטורניר בניקוסיה, גם פארגו ואוברייאנט נראו טוב מאוד ביחד עם ממוצע של 41 נקודות למשחק יחדיו. רול הוא שוטר שיתאים את עצמו לכל חמישייה, ובלאק הוא ריבאונדר נפלא. הריבאונדים של בלאק, יטיסו את מכבי להתקפות מתפרצות והתקפות מעבר מהירות אשר ישאירו את ווילביקין ורול לזרוק זריקות חופשיות מחוץ לקשת או שיובילו לקרש-סל.

חמישיית ההגנה הטובה ביותר שמכבי יכולה להעמיד היא לטעמי: פארגו, ווילביקין, קיין, קלויארו ובלאק/טיוס. אם רוצים לדבר על חמישיית ההגנה הכי טובה של הצהובים, קיין ובלאק או טיוס חייבים להיות שם לדעתי. הם שחקני הגנה קשוחים לכל דבר. אתה יכול לשים את קיין על כל שחקן שמשחק רכז, שוטינג גארד וסמול פורוורד והוא יעשה לו חיים קשים מאוד. זה נכון גם לגבי בלאק וטיוס שהם סנטרים שאוהבים לשחק הגנה ולהקשות קשות על הסנטרים של היריבה. למה אני בוחר בפארגו לחמישיית הגנה? הוא רכז יורוליג אתלטי ומנוסה עם מהירות ברגליים, בדיוק כמו סקוטי ווילביקין שאולי אין לו את אותו הניסיון של פארגו, אבל כן יש לו ידיים ורגליים זריזות.

אני מהמר על חמישייה קבועה שתכלול את: פארגו, ווילביקין, קיין/רול, קלויארו/אוברייאנט ובלאק. אם מכבי אכן שואפת לטופ יורוליג כמו שזה נראה, אז אין שום שאלה שפארגו ו-ווילביקין חייבים לפתוח ביחד בחמישייה מהיותם שני גארדים מוכשרים וסקוררים של טופ יורוליג. בעמדת הסמול פורוורד, זה תלוי מי תהיה היריבה: אם היריבה היא צסק"א, אולימפיאקוס, ריאל מדריד, פנאתינאיקוס, ברצלונה, או באסקוניה – שיש להם שחקנים טובים ואתלטים בעמדה 3 – אז קיין צריך לפתוח. אם מכבי רוצה יותר התקפה מאשר הגנה, אז אני מאמין שרול ייפתח בחמישייה, אבל גם כאן זה תלוי בקבוצה היריבה. אותו דבר לגבי עמדת הפאוור פורוורד: אם השחקן היריב אוהב לקלוע מבחוץ וגם שחקן והוא גם שחקן זריז כמו טוקו שנגליה מבאסקוניה, אז קלויארו יהיה זה שככל הנראה יעלה בחמישייה. אם השחקן היריב אוהב לשחק עם הגב לסל כמו ג'יימס גיסט או אונטטוקמפו מפאו שיש להם קליעה מינימלית, אוברייאנט ככל הנראה יעלה בחמישייה. ובקשר לבלאק? לדעתי הקבוצה לא הביאה אותו כדי שיעלה  מהספסל, אלא להיות שחקן חמישייה בכל משחק יורוליג. בלאק אוהב לרחף לשמיים ולתת אנרגיה, וזה דבר שמכבי חייבת בהתקפה: סנטר שייתן לה אנרגיה וזה בדיוק מה שהיה חסר התקפית שנה שעברה.

מבחינת הספסל זה ייראה ככה: אם קיין וקלויארו יעלו בחמישייה אז בטוח שרול ואוברייאנט יעלו מהספסל ובדיוק ההפך. על הספסל יהיו בנוסף  ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן, ג'ייק כהן, אלכס טיוס ולדעתי מי שיראה שמגיע לו לשחק מבין: אבדיה, ריי ולוי. לפי דעתי אני מאמין שהדקות ילכו לדני אבדיה. הילד רוצה להיות יותר טוב מעומרי כספי, כך שאפשר להיות בטוחים שהוא יוכיח לנבן ספאחיה שהוא שווה דקות גם ביורוליג, ושהוא יכול רק להוסיף לספסל, אשר כבר נראה קטלני – לפחות על הנייר.

הצהובים ייפתחו את עונת היורוליג ה-11 באוקטובר 2018 עם משחק חוץ נגד פאו. זה יהיה המשחק חוץ הראשון מתוך שישה משחקי חוץ בשמונת המחזורים הראשונים. אם מכבי תנצח בארבעה מתוך ששת משחקי החוץ בתוספת לניצחון ביתי על צסק"א במחזור השני או על ריאל במחזור השישי, סביר להניח שהיא תראה אופי של קבוצת פלייאוף שתוכל אפילו לסיים עם יתרון ביתיות בהצלבה. גם במידה ולא, סגל כזה יכול להפחיד כל קבוצה באירופה גם ללא יתרון ביתיות בהצלבה. בשורה התחתונה, נראה לי שהשנה האוהדים, סוף סוף יוכלו לחייך ביציעים.

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה שי
    לדעתי אתה הולך רחוק מאוד במסקונתייך על סמך משחקים לא ממש חשובים
    אני חושב שמכבי עושה בחוכמה כשהיא נפגשת עם יריבות איכותיות בשלב מוקדם
    לקבוצה יש תלות אבסולוטית בוילביקן וחולשה יחסית בעמדת ה SF ,לא הגיע שחקן ראוי מאז עזיבתו של דווין סמית
    בסך הכל הסגל מלא אבל רחוק מלהיות מאוזן
    רול וקיין בינונים מאוד במונחי יורליג
    גרמי פארגו השחקן שצריך לסחוב את הקבוצה ובקו אחורי די דליל אין סיכוי שמכבי תשאיל שחקן כלשהו
    יש בשר ישראלי טוב לליגה זוסמן לוי ואבדיה הצעירים חייבים לקבל המון דקות
    אובריאנט זורק בלי מצפון והדליק את ספחיאה על הספסל לא פעם

  2. תודה על העדכון שי, ממה שראיתי ממכבי במשחקי ההכנה עד כה התרשמתי לטובה.
    הם הצליחו להביא שחקנים מוכשרים שחלקם גם עובדים בהגנה.
    קלויארו נהדר בהגנה ומאוד קבוצתי, ווילבקין מוכשר ברמה גבוהה שעוד יוריד חלודה וישתפר. קנדריק ריי אתלט וגם מאוד מוכשר התקפית, ההגנה שלו בעייתית. אובראיינט בא עם גישה של one man game. אבל הוא לומד להשתנות בעזרת ספחייה ויש שינויים לטובה. חוץ מזה הוא מוכשר בטירוף.
    נמרוד לוי לדעתי ישתלב בקבוצה דרך ההגנה שלו. כול השאר הישראלים חייבים לשפר הגנה לפני התקפה. מייקל רול נראה ממש לא ברמה. נקווה שישתפר. חג שמח🏀

  3. האמת שאני מאוד אוהב את מה שמכבי עשו הקיץ.
    קו קדמי של פרקו וווילבקין זה קו קדמי מפחיד בפוטנציאל ההתקפי שלו כשגם ההגנה בינונית פלוס, עם דיברתולומאו ויובל זוסמן בספספל זאת חבורת בגדים לוחמנית ביותר.
    אובראיינט שחקן מעולה שאם ילמד לשחק קבוצתי יהיה תוספת כח משמעותית ביותר בעמדה 4 כשרול (שממש מזכיר לי את אינגלס האמת) וקלויארו משלימים שלישית פורוורדים מעניינת עם פוטנציאל לא רע בכלל כשהפחד היחיד שלי זה כמה דק דני אבידה ישחק (אני מהמאמינים שהוא פוטנציאל להיות הישראלי הגדול אי פעם)
    ודבר אחרון – מאז שחורציאניטיס זאת פעם ראשונה שלצהובים יש סנטר ברמת טופ יורוליג אם לא הטוב ביותר (צריך לראות איך הוא ישחק) וכשיש לך את טיוס בתור גיבוי המצב לא יכול להיות גרוע..
    בקיצור, רואים שלמדו מהטעויות של השנים האחרונות והחליטו סוף סוף לבנות קבוצה יחסית מאוזנת בתל אביב עם ספסל מעולה.
    הימור שלי? פיינל פור יורוליג זאת לא מילה גסה.
    ואחרי כל זה אני בכלל ירושלמי שאוהד הפועל ירושלים חחח

  4. שי עדיף לחכות עם הצהרות גדולות, בוא נחכה ונראה איך מתחילה העונה. פתיחת העונה ביורוליג תהיה קשה, אם מכבי תעבור בשלום אז אפשר יהיה לדבר על פיינל פור וכאלה. בכל אופן נראה שיהיה שיפור העונה.

  5. אחלה פוסט שי אין ספק שמכבי נראית יותר טוב מאשר לפני שנה אבל עדיין יש לה חסרונות לא מעטים אם היא תגיע לפיינל 8 זה מבחינתי הישג כאשר בעוד שנה המטרה תהיה פיינל 4

  6. אחלה פוסט.
    מוקדם לקפוץ למסקנות למרות שלדעתי העונה מכבי יגיעו להצלבה.

    לגבי קלאוריו וריי, מוקדם לשפוט אותם אחרי כמה משחקים חסרי חשיבות.

  7. זה מוזר בעיני שעכברי NBA יגלו גרם עניין במכבי של היום. מילא בשנות ה-90 עם קטשפר, גאווה לאומית, כדורסל כחוללבן ושאר ירקות. אבל היום זה לגמרי לגיון זרים, היום פה מחר שם + שני ילדים ישראלים שהסיכוי שיקבלו אפילו 10 דק ביורוליג קלוש ביותר. אז מה לחובב NBA לחפש שם? מה בגלל הצהוב? השנאה לאדום? מה נשאר מכל זה? מה הטעם בזה? שלא לדבר על רמת הכדורסל (ג'י ליג מינוס). מתקשה להבין.

    1. אותי דווקא מעניינים הישראלים בסגל, גם זוסמן וגם אבדיה נראים כמו הדבר האמיתי. מקווה שבמכבי יבינו שהאינטרס שלהם הוא פיתוח הצעירים המקומיים לא פחות מהצלחה קצרת טווח

      1. במכבי הצהרות לחוד ומעשים לחוד. החכה אחרי ההפסד הראשון כדי לראות כמה דקות הישראלים מקבלים באירופה.
        בסופו של דבר במכבי חשוב טור ההכנסות מול טור ההפסדים במאזן הכספי. ולכן אין להם בעיה לשחק עם אמריקאיים.
        הקהל אולי צורח שהוא לא אוהב את זה, אבל כשמנצחים גולם שותקים וממשיכים לשלם על כרטיס.

  8. מכבי השנה בנו יחסית סגל רחב ועמוק. יש להם שלושה עוגנים מרכזיים: ווילבקין ופארגו הקו האחורי וטאריק בלאק בסנטר.
    הרבה לדעתי יקום טיפול על השילוב של שני הגארדים ואיך הם ילמדו להסתדר ביחד. עושה רושם שפארגו מבין את תפקידו והוא הרבה יותר נינוח בתפקיד המבוגר האחראי.
    אצל בלאק החשיבות כיצד יתרגל ליורוליג ולהיעדר הפיזיות שהוא יכול לשחק (ב-nba משחקים חזק יותר והוא יכול להיכנס לבעיית עבירות). בכל מקרה אני רואה אותו נמצא פה לעונה אחת וחוזר לליגה הטובה בעולם.

    היתרון (או מזל) של הגארדים הישראלים זה החוק הרוסי שמחייב אותם להיות כל המגרש, כי אני לא רואה אותם מקבלים דקות משמעותיות באירופה (מכבי פשוט לא מפתחת צעירים, בטח לא באירופה), ככה שיהיו הרבה דקות לזוסמן ואבדיה בארץ וזה מספיק עם טיוב וכהן.

    למכבי יש בעיה בעמדת ה-sf. קיין ורול עם חסרונות גדולים לעמדה הזו. ואין sf טבעי בסגל.

    לגבי ריי ואובריינט, שניים שיכולים להיות גניבה. אובריינט הראה שהוא יכול לקלוע מבחוץ ולרווח. בנוסף, הוא גבוה וגדול כדי לשחק גם סנטר בהרכבים נמוכים והוא מסוגל לקלוע הרבה נקודות בזמן קצר.
    לגבי ריי, גראד קטן וזריז לפי מה שיצא לי לראות. כנראה מתאים לאירופה יותר מל-nba בגלל הסייז. אחיו, אלן (מפורסם בגלל פציעת העין שלו בוילאנובה – לא לבעלי לב חלש ביוטיוב), נפלט די מהר מהליגה וגם באירופה לא ממש התבלט.

    וכמו תמיד, השאלה כמה סבלנות תהיה במכבי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט