אירועי דיומא – 08.09.2018

כדורגל

ליגת האומות – מחזור 1 / רועי ויינברג

דרג א'

19:00-שוויץ-איסלנד (ספורט 1). אחרי שהודחו בשמינית גמר המונדיאל (ובשמינית גמר היורו ב-2016) השוויצרים ינסו לעלות מליגת האומות ליורו. יהיה להם קשה מהבית הבלגי, אבל שאקירי, שאקה וליכטנשטיינר לא אמורים להתקשות מול איסלנד החביבה אך החלשה מהם על הנייר. איסלנד מגיעה בלי פינגובאסון וגונארסון שהיו משמעותיים בגביע העולם האחרון.

21:45-המלצת צפייה: אנגליה-ספרד (ספורט 4; משולב בספורט 1). הספרדים פותחים את עידן לואיס אנריקה על הקווים עם סגל מתחדש ושחקנים כמו מרקוס אלונסו, רודריגו וסוסו שיקוו להזדמנות נדירה במדים הלאומיים. באופן מפתיע הם אנדרדוג לעומת האנגלים שמגיעים אחרי קמפיין מוצלח בדמות חצי גמר מונדיאל ועם סגל כמעט זהה – הנעדרים היחידים הם ג'יימי וארדי, אשלי יאנג ופיל ג'ונס. קרב ישיר על הכרטיס לחצי הגמר וליורו.

דרג ב'

16:00-צפון אירלנד-בוסניה והרצגובינה. אחרי ההגעה לשמינית הגמר ביורו וההדחה בשלב הפלייאוף לפני המונדיאל, הכדורגל הצפון אירי במצב טוב. קייל לאפרטי מריינג'רס וקרייג קאת'ארט מווטפורד הם השמות הכי גדולים בסגל לא נוצץ, אבל בקבוצה מגובשת שתפגוש את ישראל למשחק ידידות בקרוב. לבוסנים יש שמות יותר נוצצים כמו אדין דז'קו מרומא ומירלם פיאניץ' מיובנטוס, אבל הם יהיו פה בלי אסמיר בגוביץ' מבורנמות'.

דרג ג'

19:00-פינלנד-הונגריה (משולב בספורט 1). אדם סלאי ההונגרי הוא השחקן המוכר ביותר מ-2 הנבחרות. הונגריה נבחרת יותר טובה ואמורה לנצח, אבל מדובר ב-2 הנבחרות החלשות בבית.

21:45-אסטוניה-יוון (משולב בספורט 1). מיטרוגולו ממארסיי, מנולס מרומא ובלם ארסנל, פאפאסטופולוס, הם השמות המעניינים ביוון והכחולים-לבנים יקוו שזה יספיק בשביל להגיע לשלב הבא. אצל הכחולים לבנים שחורים יש את רגאנר קלאבן, בעונה האחרונה בליברפול והשנה בקליארי.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 14

קטע 13 היה הראשון בסדרת קטעי הטיפוס באיזור אסטוריאס. כפי שקורה הרבה במירוץ זה, הוא התנהל בשליטת הבריחה, מתוכה קיבלנו את אחד המנצחים המפתיעים ביותר שהיה אפשר לתאר. מדובר באוסקר רודריגז מקבוצת יוסקאדי הבאסקית, קבוצה מהדרג השני. כק"מ לסיום, בשיפוע הרצחני של הקמפרונה, רודריגז עבר במהירות בלתי נתפסת שמות גדולים כראפאל מייקה ודילן טיונס והמשיך עד לניצחון. הספרדי הצעיר אף לא אוחז בחוזה לעונה הבאה, מה שמן הסתם צפוי להשתנות במהירות. מבין מועמדי ה-GC, ראינו את נאירו קינטאנה מגיע ראשון אל הקו, כשסיימון ייטס מגיע מעט אחריו. ואלוורדה, פינו, לופז, קרוייזוויק ואורן הגיעו בהמשך, בעוד שיון איזאגיר מעט התקשה ונזקק לעזרת אחיו גורקה על מנת להגיע בפיגור סביר. המוביל במירוץ, חזוס הראדה, הצליח להגיע כדקה וחצי לאחר מכן, מה שמשאיר אותו עוד יום בחולצה האדומה. הוא מוביל במירוץ לפני ייטס (1:42+), קינטאנה (1:50+), ואלוורדה (1:54+), לופז (2:23+), אורן (2:33+), יון איזאגיר (2:35+), גלופאן (2:40), קרוייזויק (2:44+) ובוכמן (2:47+).

*המלצת צפייה* קטע 14 הוא השני מבין שלושת קטעי הטיפוס באיזור. בניגוד לקודמו הוא משופע בכמה וכמה פסגות, שלוש מהן בדרגה 1. סיום הקטע קצר ותלול, בשיפועים מעט נמוכים מאלו שראינו אתמול. קטע ל-GC, אך כפי שהמירוץ הזה מתנהל, גם כאן אנו עשויים לראות שני מירוצים – אחד של הבריחה ואחד של ה-GC. ב-GC אנו צפויים לראות קרב חוזר בין קינטאנה לייטס, כשבינתיים הקולומביאני עושה רושם של המטפס החזק ביותר במירוץ. שידור ביורוספורט ב-13:45.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. סיפור מזעזע שהתפרסם אתמול: האלופה האולימפית ואלופת העולם לשעבר ברכיבת מסלול , קריסטינה פוגל, הודיעה אתמול שהיא משותקת מהרגליים ומטה לאחר פציעה בתאונת אימונים בתחילת השנה. היא יצאה לאימון בחוץ, ושם כשהייתה במהירות 60 קמ"ש, התנגשה ברוכב אחר.

  2. בחדשות קצת פחות עגומות:
    מייקל מתיוס זוכה בGP קוויבק לפני ון אוורמט
    ווט פולס לוקח את הקטע השישי בטור הבריטי כשג'וליאן אלפיליפ נוטל את ההובלה ונראה בדרך לזכייה במירוץ כולו.

  3. ואצלנו כאלף משחקי פוטבול מכללות כשהראשי בהם הוא קלמסון (קבוצת הבית שלי) בטכסס A&M. במשחק ייצפו 104,000 צופים.

      1. תראה לא נראה לי שאף אחד מאיתנו האמין שהוא יהיה ב 20 שניות פיגור בשלב הזה. אז אני אתן לו את הקרדיט עד שיתפרק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט