אירועי דיומא – 05.09.2018

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 11

קטע 10 היה קטע שטוח שהסתיים במיאוץ המוני. בקטעים אלו יש פייבוריט אחד ברור במירוץ הזה – אליה ויוויאני. האלוף האיטלקי הגיע ראשון לפני פטר סאגאן וג'אקומו ניצולו, ניצחונו השני במירוץ. ויוויאני כבר אוחז במספר הבלתי נתפס של 17 נצחונות בעונתו הראשונה במדי קוויק סטפ. תמונת ההובלה נותרה ללא שינוי עם ייטס בראש, כשאחריו ואלוורדה (1+), קינטאנה (14+), בוכמן (16+), יון איזאגיר (17+), גלופאן (24+), לופז (27+), אורן (32+), קרוייזויק (43+) ובנט (48+).

קטע 11 הוא הקטע הארוך במירוץ, באורך של 208 ק"מ. זהו קטע גבעי בסגנון רולינג הילס, בלי כמעט מישור למנוחה. נראה כמו קטע מושלם עבור קבוצת בריחה. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

    1. זה לא רק הנסיבות, זה גם תכנון המסלול. זה לא סתם שהשנה ויוויאני, סאגאן וכל המאיצים הגיעו לכאן, ובשנה שעברה אף אחד מהם לא היה פה. אחד בא על חשבון השני.

  1. סופרמן פוגש בקריפטונייט? הקצב העצבני של השעה הראשונה גרם לפיצול שלכד גם את הקולומביאני. עכשיו בפיגור של דקה וחצי מהפלוטון שממשיך לנוע בקצב מטורף עד שתתבסס לה בריחה.

  2. תודה על העדכונים בוואלטה, גם כשאני לא רואה את הקטעים ה"פחות מעניינים" אני מתעדכן דרככם (או כמו שמנחם אומר, קורא בעניין כל תגובה ותגובה).

  3. האם אתם יודעים על איזה שהוא אתר או פייסבוק של אופניים בארץ? אולי כדאי להציץ שם ולבקש לעשות הכרה איתנו (כך זה התחיל עם הפוטבול).

    אצלנו משחק חשוב מאד בין הקאבס ומילווקי המובילות ב-NL אזור המרכז

      1. מחיפוש זריז עשו סקירה לוואלטה גם ב-bikepanel, ויש פוסטים חד פעמיים שעולים ב"הזוית" ובדה-באזר. בספורט הארץ יש סיקור די נרחב לאורך כל השנה. גם דף הפייסבוק של ישראל סייקלינג אקדמי תופס תאוצה מבחינת עוקבים ותגובות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט