אירועי דיומא: 02.09.2018: הפועל ב"ש מארחת את מכבי ת"א, טוטנהאם פוגשת את ווטפורד

כדורגל

ליגת העל – מחזור 2 / מתן גילור

19:00 בני יהודה תל אביב-מכבי פתח תקווה (ספורט 5 לייב). בני יהודה היו בכלל לא רעים במחזור הראשון נגד אשדוד, ועדיפים משמעותית על היריבה, אבל הרחקה של מורי בדקה ה-87 ערערה את ההגנה והתשלום הגיע במזומן, כשאשדוד כבשה שער ניצחון בדקה ה-90. מכבי פ"ת עם פתיחה נהדרת ניצלה את ההגנה החסרה של בית"ר י-ם ואת העובדה שהשחקנים החדשים טרם השתלבו כיאות בסגל, ופירקה אותה 1:4 עם כמה מהלכים נהדרים של סולומון.

*המלצת צפייה* 21:00 הפועל באר שבע-מכבי תל אביב (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור השני מפגיש את שתי הקבוצות הטובות בליגה והשתיים שזכו בכל 6 האליפויות האחרונות. ב"ש סיימה במחזור הראשון ביתקו מאכזב 1:1 בק"ש ונראה שהיא טרם התאוששה מההדחה מאירופה ועזיבתו של וואקמה. השאלה היא האם השפעת ההדחה מאירופה תשפיע גם על ת"א שרק בחמישי האחרון הודחה בפלייאוף הליגה האירופאית. גם עומס המפשחקים עשוי להשפיע עליה משמעותית, למרות שבמחזור הקודם, חרף העומס, ניצחה את מכבי חיפה 0:2, אך לא הרשימה. ב"ש הוכיחה בעבר שטרנר נותן לך יתרון עצום, אז נזכיר שבפעם האחרונה שהשתיים נפגשו בו היתה זו דווקא ת"א שניצחה (ההפסד הראשון והיחיד של ב"ש בטרנר במסגרת הליגה). נראה שהעונה לת"א יש הרבה יותר כישרון בחלק ההתקפי. לגבי ההגנות, שתיהן לא מרשימות ויש פה סימן שאלה גדול להמשך העונה.

פרמייר ליג – מחזור 4 / אדר בר דוד

15:30 קרדיף – ארסנל (ספורט2). המארחת עדיין לא כבשה בשלושת משחקיה הראשונים אבל אחרי הפסד לבורנמות, הצליחה לחלץ נקודה מניוקאסל והאדרספילד. התותחנים, כצפוי, הפסידו את שני המשחקים הראשונים לסיטי ולצ'לסי בסטמפורד ברידג' אבל השיגו ניצחון חשוב על ווסטהאם. איבוד נקודות היום יוסיף ללחץ על אונאי אמרי ורקורד החוץ הנוראי מהעונה שעברה לא אמור לחזק את האמונה בקרב האוהדים באמירויות.

18:00 ברנלי – מנצסטר יונייטד (ספורט2). אחרי עונה נפלאה אשתקד שהסתיימה עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, העונה התחילה רע מאוד עבור ברנלי. הקבוצה נכשלה בניסיון להעפיל לשלב הבתים עם הדחה מול אולימפיאקוס ואת הליגה פתחה עם נקודה בלבד מתוך 9. אין כמו לפגוש את יונייטד של מוריניו כדי לצאת מהמשבר. השדים האדומים נראים נורא כמעט כמו מסיבות העיתונאים של המנג'ר הפורטוגלי. נראה ששעון החול של זה שמכנה עצמו 'המיוחד' הולך ואוזל. ניצחון מזליקי מול לסטר בבית לווה בהפסד מביך לברייטון ואחריו אחד מביך לא פחות 0-3 לטוטנהאם בבית. הפתיחה הסוערת של קבוצות הצמרת יכולה לגמור ליונייטד את העונה בשלב מוקדם ביותר והם חייבים להתאפס על עצמם ומהר.

18:00 ווטפורד – טוטנהאם (ספורט1). מי האמין שאחרי 3 מחזורים שתי הקבוצות יחזיקו במאזן מושלם – לא ווטפורד הצנועה שהשאירה מאחור את ברייטון, ברנלי וקריסטל פאלאס ולא טוטנהאם, שלא צירפה בקיץ ולו שחקן אחד ובכל מגיעה אחרי הצגה באולד טראפורד ויחס שערים 8-2.

ליגה ספרדית – מחזור 3 / אדר בר דוד 

19:30 ברצלונה – הואסקה (ערוץ one). משחק שמדגים בצורה טובה את הפערים העצומים בין שתי קבוצות העל של הליגה ובין הקבוצות הצנועות שלה. בארסה גמגמה בשני משחקיה הראשונים אולם יצאה עם 6 נקודות מול לגאנס וויאדוליד. הואסקה הקטנה הפתיעה את אייבר וגם תיקו מול בילבאו היה הישג מרשים. היא תקווה לצאת מהקאמפ נואו עם תוצאה מכובדת, יותר מזה כבר ייחשב לסנסציה.

21:30 בטיס – סביליה (ערוץ one). הדרבי הגדול של העיר בין הירוקים לאדומים. בעונה שעברה שתי הקבוצות סיפקו את אחד המשחקים המשוגעים של העונה כשבטיס ניצחה 5-3 אבל את העונה הירוקים פתחו עם נקודה אחת בלבד אחרי תבוסה ללבנטה ותיקו עם אלאבס. הקבוצה הבכירה של העיר פתחה בסערה עם 4-1 גדול על ראיו כולל שלושער של אנדרה סיבה המושאל ממילאן אבל איכזבה עם תיקו ביתי מאופס מול ויאריאל.

בונדסליגה – מחזור 2 / רועי ויינברג

16:30-ר.ב. לייפציג-פורטונה דסלדורף (ספורט 3). שתי קבוצות שהפסידו במשחקיהן הקודמים – לייפציג נמחצה על ידי דורטמונד החזקה ודסלדורף הפסידה לאוגסבורג. מכת הפציעות של העולה החדשה משמעותית ובהתחשב בכך שהמשחק בלייפציג אנחנו צפויים לראות פה ניצחון בכורה של תאגיד משקאות האנרגיה אחרי שהבטיח עלייה לליגה האירופית. ז'אן קווין אוגוסטין בכושר טוב ואיש המפתח הערב.

19:00-שאלקה 04-הרטה ברלין (ספורט 3). שאלקה הפסידו בצורה מפתיעה לוולפסבורג אחרי ההרחקה של מת'יה נסטאיץ' אבל קצת יותר טובים על הנייר מהרטה, שסיימה עם 20 נקודות פחות מהם בשנה שעברה. ברלין ניצחה את נירנברג במשחק הקודם, אבל לא צפוייה לצאת מהמחזור הזה עם 6 נקודות בשל פערי הכוחות בין הצדדים.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

הגראנד פרי האיטלקי

בגראנד פרי הבלגי בשבוע שעבר, סבסטיאן פטל עקף את לואיס המילטון כבר בהקפה הראשונה, והמשיך עד לזכייה במירוץ לפני הבריטי. הניצחון של פטל צימק את הפער מהמילטון ל-17 נקודות. היום, במסלול האגדי של מונזה, תהיה לפטל הזדמנות לצמק את הפער עוד יותר, כשיזנק שני אחרי בן קבוצתו, קימי רייקונן. המילטון ובוטאס יזנקו מאחוריהם. שידור בספורט 5 לייב ב-16:00.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 9

קטע 8 היה כמו קודמו בעל סיום קצר ומשופע, אך למרבה המזל נטול אירועים מיוחדים מהסוג שאפיינו את שני קודמיו. הסיום מצא את אלחנדרו ואלוורדה מגיע ראשון אל הקו, כשהוא עוקף בתזמון מושלם את פטר סאגאן, ומותיר את אלוף העולם ללא ניצחון במירוץ. לקליע הירוק זהו ניצחון שני במירוץ, המקזז את הפיגור שלו מהמוביל, רודי מולאר. מולאר עדיין מוביל במירוץ לפני ואלוורדה (37+), בוכמן (48+), ייטס (51+), גלופאן (59+), קביאטקובסקי (1:06+), יון איזאגיר (1:11+), קינטאנה (1:14+), קרוייזויק (1:18+) ומאס (1:23+).

*המלצת צפייה* קטע 9 מחזיר אותנו סוף סוף אל ההרים הגבוהים, וחתיכת הרים גבוהים יש לנו פה. זה מתחיל בשלוש פסגות מדורגות, ומקנח בפסגה הראשונה מדירוג especial במירוץ הזה – לה קובאטייה. טיפוס של 10 ק"מ בשיפוע ממוצע של 7%. קטע שצפוי בפירוש להפוך את תמונת ה-GC, והשאלה הגדולה תהיה באיזו צורה. מולאר כנראה יאבד את החולצה האדומה, ולו רק כדי לסייע למוביל של קבוצתו, תיבו פינו. מבין האחרים, סיימון ייטס רמז בקטע הטיפוס הקודם כי הוא בא בכושר טוב למירוץ, ולא נופתע אם יסיים את היום עם החולצה האדומה. שידור ביורוספורט ב-13:00.

 

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. היום גם מתחיל הטור של בריטניה (לא יכוסה בדיומא כי זה לא וורלד טור וגם אין שידורים). פרום, תומאס ורוגליץ' ב-GC. יואן, גביריה וגרייפל בספרינטים.

    1. אחרי שאכלתי את הכובע בזה שעשיתי לו טור סיכום קריירה בעקבות הפציעה בטור הקודם, כבר לא ממש רוצה להגיד שום דבר פסקני על הרוכב הזה. אבל באמת נראה שלקחת גראנד טור זה משהו שגדול עליו בשלב הזה של הקריירה.

    1. עדיין לא הייתי חותם על זה. בעלייה כזו אפשר לזז חצי דקה לק"מ ועד העלייה עוד דקה. עכשיו זה עניין אם למישהו יש עוד דקה-שתיים ברגליים. לא דמיוני על פני 1- ק"מ של טיפוס.

      1. זה משחק של אינטרסים. מהבחינה הזאת, העובדה שקינג נמצא בבריחה העירה את הפלוטון, והם סוגרים את הפער במהירות. אם הוא לא היה שם, מאמין שלא היו מנסים לסגור את הבריחה. יכול מאד להיות שברגע שיסגרו מספיק פער כך שברור שהוא לא באדומה, הסגירה שלהם תירגע.

    1. ושוב הקטע המטומטם שרק לוקאקו נמצא ברחבה עם 5 שחקני הגנה של ברנלי. איך הוא ישים עוד ול אם הוא שם לבד? איפה לינגארד איפה סאנצ'אז? גועל נפש. אנטי כדורגל נוסח מורניניווווו

            1. לדעתי בנג"ש מחשיבים עשיריות ומאיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט