אירועי דיומא – 01.09.2018

כדורגל

ליגת העל – מחזור 2 / מתן גילור

18:00 הפועל רעננה-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב). שתי הקבוצות השיגו תיקו במשחק בו היו האנדרדוג. רעננה סיימה בתיקו 0:0 עם סכנין וק"ש ניצלה את פתיחת העונה הרעה של ב"ש כדי לחזור מפיגור ולסיים בתיקו ביתי 1:1.

18:45 מכבי חיפה-מועדון ספורט אשדוד (ספורט 4). מכבי מגיעה אחרי הפסד מאכזב לחצי הרכב פותח וחצי הרכב מחליפים של מכבי ת"א 0:2. בנוסף, היא תחסר את קראמר, חולצה ההולנדי, שהורחק לשלושה משחקים על העלבת שופט (למרות מלחמת הגרסאות ביניהם). אשדוד נראתה לא טוב נגד בני יהודה בביתה, אבל ניצלה הרחקה מאוחרת של דן מורי כדי לכבוש בדקה ה-90 ולנצח 0:1.

20:00 מכבי נתניה-איחוד בני סכנין (ספורט 3). נתניה שכה הרשימה בעונה שעברה הגיעה זחוחה (כך לפני דראפיץ' מאמנה) למשחק נגד הפועל וחטפה 0:5 מהדהד. סכנין תשמח לסיים בתיקו גם במחזור הזה.

20:45 הפועל תל אביב-הפועל חיפה (ספורט 4). הפועל ת"א אכזבה מאד בקרב העולות מול חדרה. היא פיגרה, חזרה לשוויון ואז גוטליב הורחק. למרות זאת רפואה הימר על כל הקופה וההימור של קרס, כשהקבוצה הפסידה 1:2. הפועל חיפה מובילה את הליגה ערב המחזור השני. נזכיר שגם את העונה שעברה היא פתחה בסערה והובילה את הליגה במשך מספר מחזורים.

פרמייר ליג – מחזור 4 / אדר בר דוד

14:30 לסטר – ליברפול (ספורט1). הקבוצה הביתית פתחה את העונה בצורה טובה ואחרי הפסד דחוק באולד טראפורד למרות יכולת טובה, הגיעו שני נצחונות על וולבס וסאות'המפטון שמציבים אותה בחלק העליון של הטבלה. העזיבה של ריאד מאחרז בינתיים לא מורגשת אבל עוד חזון למועד. אצל האדומים הכל מתקתק – 3 ניצחונות חלקים ללא ספיגה מול 7 שערי זכות ממקמים את החבורה של קלופ בראש הטבלה וגם אם מדובר בשלב כל כך מוקדם של העונה זה בוודאי מעניק הרגשה טובה וביטחון.

17:00 צ'לסי – בורנמות (ספורט2). גם הכחולים פתחו את העונה עם שלושה ניצחונות ונראה שהקבוצה השאירה מאחוריה את העונה הקשה עם עזיבתו של אנטוניו קונטה ועם מאוריציוס סארי על הקווים השינוי כבר בא לידי ביטוי. האדרספילד, ארסנל וניוקאסל היו הקורבנות של הבלוז וקשה להמר שבורנמות תהיה זו שתצא עם נקודות מסטאמפורד ברידג'. ובכל זאת, האורחת הפתיעה אפילו את עצמה עם 7 נק' מ-9 אפשריות, 2 שערים בכל משחק והיא תנסה להמשיך את המומנטום המצוין.

19:30 מנצ' סטר סיטי – ניוקאסל  (ספורט1). אחרי שני ניצחונות קלילים וצפויים ויחס שערים 1-8 האלופה מעדה עם 1-1 מול וולבס כשטעויות שיפוט לרעתה גורמים לה לאיבוד נקודות מפתיע. למרות זאת, אני לא חושב שלפפ גוארדיולה יש יותר מדי סיבות להתרגש  ובאיתיחד, מול המגפייז שגירדו רק נקודה בודדת עד כה, זה הולך להיות משחק חד צדדי לחלוטין.

ליגה ספרדית – מחזור 3 / אדר בר דוד

19:30 סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד (ערוץ one). הקולצ'ונרוס יוצאים למשחק לא פשוט בכלל בבלאידוס. סלטה פתחה עם תיקו ביתי מאכזב מול אספניול אבל פיצתה עם ניצחון חוץ מול לבנטה. אתלטיקו השנה נראית התקפית ובעלת כישרון רב ביחס לקבוצות הקודמות של צ'ולו סימונה אבל בינתיים היא קצת חורקת ולמרות הצגה גדולה בסופרקאפ האירופי מול היריבה העירונית ואלופת אירופה, בליגה היא פתחה לאט. 1-1 בחוץ מול ולנסיה זו אמנם תוצאה סבירה אבל הקהל הביתי במטרופוליטנו ציפה לקצת יותר מאשר 1-0 קטן מול ראיו ויקאנו. כנראה שקשה לשנות dna של קבוצה כל כך מהר.

21:45 ריאל מדריד – לגאנס (ערוץ one). התחלה חלקה לג'ולן לופטגי על הקווים של אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות ובתקופת פוסט כריסטיאנו רונאלדו. גארת בייל נראה מצוין אבל לגביו זו תמיד היתה היכולת להישאר בריא וכשיר כשגם איסקו ואסנסיו מקבלים תפקיד ראשי בהצגה. לוקה מודריץ יציג לראווה את תואר שחקן השנה בעולם וישים מאחוריו באופן רשמי וסמלי קיץ רווי ספקולציות לגבי עתידו. לגאנס הקטנה פתחה עם הפסד לבילבאו ותיקו ביתי מול סוסיאדד ותנסה להדהים את יושבי הברנבאו ביום הראשון של חודש ספטמבר.

בונדסליגה – מחזור 2 / רועי ויינברג

19:30-שטוטגרט-באיירן מינכן (ספורט 2). באיירן שיחקו לא רע מול הופנהיים העדיפה בהרבה על שטוטגרט. שטוטגרט פתחה רע את העונה – הודחה מהגביע מול הנסה מהליגה השלישית, הפסידה למיינץ ועכשיו פוגשת את האלופה במשחק שיכול להיות מאוד חד-צדדי.

16:30-באייר לברקוזן-וולפסבורג (ספורט 3). לברקוזן הפסידו לגלדבאך העדיפים עליהם ובאים בכושר יותר טוב אחרי שניצחו שאלקה ב-10 שחקנים, אבל יותר חלשים על הנייר בצורה משמעותית.

16:30-הופנהיים-פרייבורג (משולב בספורט 3).

16:30-נומברג-מיינץ (משולב בספורט 3).

16:30-איינטרכט פרנקפורט-ורדר ברמן (משולב בספורט 3).

16:30-אוגסבורג-בורוסיה מנשנגלדבאך (משולב בספורט 3).

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 8

קטע 7 היה קטע גבעי ללא אירועים מיוחדים עד 17 ק"מ לסיום, אלא ששם החלו האירועים לרדוף זה את זה בחסות הכבישים המשובשים. זה החל מתאונה המונית בה מצא טיש בנוט חסר המזל את עצמו על הדרך. זה המשיך עם התרסקות של מיכל קביאטקובסקי, המוביל במירוץ עד לפני יומיים, על מעקה הבטיחות. הפולני איבד 30 שניות ליריביו בסוף היום. לקראת הסיום, הצרפתי טוני גלופאן פרץ קדימה, והמשיך לבדו עד לקו בלי שאף אחד הצליח לתפוס אותו. פטר סאגאן ואלחנדרו ואלוורדה השלימו את הפודיום. הניצחון של גלופאן הקפיץ אותו למקום החמישי הכללי. רודי מולאר עדיין מוביל במירוץ לפני ואלוורדה (47+), בוכמן (48+), ייטס (51+), גלופאן (59+), קביאטקובסקי (1:06+), יון איזאגיר (1:11+), קינטאנה (1:14+), קרוייזויק (1:18+) ומאס (1:23+).

קטע 8 דומה בתוואי לזה של אתמול – גבעי עם סיום בשיפוע קצר. כל אלו שראינו אתמול בחזית הקטע צפויים להיות שם גם היום. זה כולל את ואלוורדה, סאגאן, ייטס, פראילה, וגם קביאטקובסקי ינסה להחזיר לעצמו את השניות האבודות.  שידור ביורוספורט ב-15:30.

 

 

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. מעולה..
    דבר נוסף הוא מקצה הדירוג במונזה בפורמולה 1 היום..
    הבית של פרארי ומותח מאוד האם פטל יקצץ את הפער ויעשה לנו תחרות אמיתית

  2. למי שמתעניין – ברגעים אלו, טורניר קטן ולא ממש מוכר על ידי פיפ"א הופך לקרב על החיים של סון היונג-מין.
    דרום קוריאה פוגשת את יפן בגמר משחקי אסיה, ניצחון של דרום קוריאה יעניק לו פטור משירות חובה צבאי של שנתיים שכל תוצאה אחרת תכריח אותו לעשות בקרוב, וכנראה תפגע לו בקריירה.
    כרגע המשחק לקראת המחצית בתוצאה מאופסת.

      1. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, שער לקוריאה. לי סון-וו, שגדל באקדמיה של ברצלונה, כובש מבישול של סון היונג-מין (יותר כמו גנב לו את הבעיטה).

  3. יששש ליברפול.ניצחון רביעי ב 4 מחזורים.
    עכשיו שהפועל חיפה תנצח את הפועל תל אביב ותהיה שבת ספורטיבית מושלמת

  4. אגב, אלופת ישראל, עומר שפירא, זכתה אתמול בתואר הרוכבת הקרבית של היום בטור הנשים של בואלס, אחרי שרכבה לבד כמעט את כל הקטע. נתפסה לבסוף ע"י הפלוטון.

  5. הייתי בסמי עופר. לא היו הרבה אנשים באצטדיון, נראה לי בסביבות ה-12 אלף. אומנם היו דקות פחות טובות, ואוהדים שפחות מרוצים כמו כל שנה, אבל אני יוצא מעודד מפתיחת העונה. במשחק מול מכבי תל אביב, עד להרחקה היינו שווים למכבי תל אביב, והיום ניצחנו עם יכולת להבקיע עוד כמה שערים

  6. לפי מה שהבנתי מכותרת בוואלה, ההקפה היום של קימי הייתה הטובה בהיסטוריה. השניים של פרארי בראש מקצה הדירוג ועם אסטרטגיה טובה הם בהחלט יכולים לנצח במסלול הביתי, בתקווה שהדירוג יתאזן, ונקבל עונה מותחת עד לסיומה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט