פינת הגולש הצעיר: הפרי אייג'נסי הכי מעצבן בחיי הקצרים / איתי גרסון (14)

המילה שלי על הפרי אייג'נסי הכי מעצבן שזכיתי לראות בחיי הקצרים!

איתי גרסון (14), תלמיד מי"ם

 

גילוי נאות (על מנת להוריד מספר קלפים מהשולחן): אני לא אוהד של הלייקרס או של הקאבס או של שום קבוצה אחרת. הקבוצה שאני הכי מחובר אליה בליגה היא הוויזארדס בגלל אווירה משוגעת שקיבלתי במשחק שלה. חייב להודות שהייתה שמורה פינה מאוד חמה בלב שלי לווריורס. מילת המפתח היא "הייתה").

הכל התחיל כשפול ג'ורג' נשאר באוקלהומה. לא כעסתי עליו, אמנם הייתי מאוכזב שלא קיבלתי אותו בלוס אנג'לס (היה נשמע טוב על הנייר) אבל אי אפשר היה להאשים אותו. חוזה יפה וקבוצה איכותית שאני מקווה שתוכל להגיע להישגים יותר גדולים העונה.

כריס פול הלך בדרך דומה, שכמובן בה לא התאכזבתי אפילו קצת. כך גם אארון גורדון וקווין דוראנט עשו.  את הראשון קיוויתי לראות באינדיאנה או בלוס אנג'לס, השני לא מפתיע אף אדם.

ואז לברון החליט. ושם עצרתי לתהות קצת, כי זה אחרי שג'ורג' באוקלהומה וקוואי לא הגיע עדיין, וזאת היתה החלטה מסוכנת בלשון המעטה. אבל לוס אנג'לס מפתה ולברון מנסה גם לעשות דברים אחרים מחוץ למגרש שעיר המלאכים מאפשרת לו בהרבה יותר קלות. אולי קוואי יגיע ואולי קאזינס (כבר לא!) יגיע ואז הוא יוכל לבנות קבוצה חזקה על הנייר שמכילה 2-3 סופרסטארים ומספר שחקנים משלימים איכותיים ורובם גם צעירים. על הנייר ההחלטה של לברון לא נראתה לי הטובה ביותר (האמת היא שאני רציתי לראות אותו בפילדלפיה, ככה הוא גם יישאר במזרח, יקבל קבוצה עם שחקנים איכותיים וגם יהיה בשוק די גדול), אבל היתה מקובלת.

משם דברים זזו לאט יותר, כאשר אמנם ישנם שחקנים חופשיים שלא בחרו יעד (סמארט, פארקר, נורקיץ' או קאפלה) אבל גם שחקנים כמו פייבורס, רנדל ופייטון השיגו לעצמם חוזים. נשארה שאלה אחת שעמדה בעיניה:

לאן אחד מהשחקנים האיכותיים בליגה יחליט לקחת את כישוריו? ניו אורלינס שבה הוא יוכל להתחבר מחדש לשחקן שלבש את החולצה שלו באולסטאר? בוסטון שזקוקה לגבוה נוסף? אולי ללוס אנג'לס שתיתן לו סיכוי אמיתי לטבעת?

ואז הוא החליט ללכת על הבחירה הכי פחדנית, עלובה, ועצובה שהוא יכול היה לבחור.

לי ולחברי בא לבכות מרוב ייאוש, תסכול, ועצבנות. קאזינס האהבל והפחדן בחר בווריוס. אם זה לא עצוב, זה מצחיק. אם זאת לא בושה, זאת בדיחה.

זה מכעיס, כי זה הורס. אני בניתי על העונה הקרובה להיות אחת מהתחרותיות שתהיה בליגה, כשבמזרח סוף סוף משתחרר הפקק ובוסטון, פילדלפיה, טורונטו, אינדיאנה ואולי אפילו עוד קבוצות יתחרו ראש בראש עד הקץ המתוק; בעוד שבמערב הקבוצה שאף אחד לא יכול לנצח תתמודד מול האויב שלקח אותה לדייט של 7 משחקים והפסיד לה בלי השחקן השני שלו, ובנוסף היא תתמודד מול האויב האישי הכי גדול שלה, שמחכה כבר שנתיים לתת לה את המכה שבאמת תשאיר סימן. כל כך הרבה תחרות שתביא לנו עונה מצוינת.

עכשיו, לדעתי אפשר לבטל את העונה. למרות שאולי קאזינס לא יועיל לקבוצה (אמרו את זה גם על דוראנט…) היא עדיין לא תהיה מסוגלת להפסיד. הכישרון שלה גדול במידות על כל טקטיקה או כל פציעה. ולכן זה מאכזב ששחקן עם התחרותיות של קאזינס שרק לפני מספר חודשים צעק בקול הכי חזק שהוא יכול ל-"פאק גולדן סטייט" מחליט לעשות כזה צעד, שמוציא את כל מיץ התחרותיות שנשאר בליגה.

עכשיו אולי יהיו שישאלו למה אני כל כך כועס ומאוכזב? הרי זאת החלטה של כל שחקן מה לעשות ולאן ללכת, והוא החליט ללכת ליעד שייתן לו את ההזדמנות הכי טובה לנצח.

פה בדיוק נעוצה הבעיה!

במקום לבנות יעד כזה בעצמם – או אפילו להשלים יעד שהוא מין סמי- קונטנדר – השחקן מעדיף ללכת ליעד קיים שיחסוך לו כל עבודה או מאמץ כלשהו ויהפוך אותו לאלוף בין לילה.

זאת גם גרסה יותר גרועה מקווין דוראנט!

כי לדוראנט  בסך הכל היה קייס (לא קייס מנצח אבל קייס) שהוא לא רצה לשחק ליד פוינט גארד שחייב את הכדור, וכן אוקלהומה הייתה שוק קטן מדי בשבילו.  דוראנט גם נתן לאוקלהומה מספיק שנים טובות, וכמעט-כמעט אליפות. לדעתי הוא זכה בזכות לעזוב ולהחליט לאן ללכת, כמו שלברון עשה אחרי שנתן לקאבס 7 שנים מצוינות, וגמר NBA אחד, ישר מהתיכון. אלו הם קייסים שונים ממה שקאזינס הלוזר עשה.

לא רק שלקאזינס הייתה קבוצה טובה לחזור אליה (בנוסף למספר אפשרויות מעולות), הוא אפילו לא רדף אחרי הכסף. חוזה של 5 מליון דולר, כשהוא בקלות יכול לדוג 20-25 זו בושה לא רק בשבילו, אלא זאת תעודת עניות לכל הליגה. התוצאה המדויקת של כל המצב הזה תהיה זילות באליפויות ובניצחונות.

אני מבין שקאזינס אחרי פציעה. ואני מבין שהוא רוצה להראות לכולם שהוא יכול לחזור וגם על הבמה הגדולה ביותר שיש. אבל קשה לי להבין איך שחקן כל כך קומפטטיבי ומלא באמוציות, מצליח להניח את יצר התחרותיות בצד ומחליט לעשות החלטה כזאת.

אני מעוניין לראות איך ימשיכו מכאן. האם כבר העונה אחת מהקבוצות שדיברתי עליהן תעשה איזה טרייד עסיסי על מנת למנוע את הבלתי נמנע? או שיחליטו לחכות לעונה הבאה שבה המצב יהיה טוב בהרבה, כי קשה לי לראות את קאזינס נשאר לטווח ארוך על כל כך מעט כסף (אבל אתם – ואני – יודעים שאם הוא יחלים לחלוטין מפציעת גיד האכילס, ויחזור לכושרו שזה אומר הסנטר הטוב בעולם כפי שהדוק הגדיר אותו, הווריורס תיתן לו את 'גשר הזהב' בתנאי שיישאר).

חבל שנשדדנו מעונה כל כך טובה וכל כך תחרותית בפוטנציה. אני מקווה שאולי יקרה נס וגולדן סטייט תתפרק קצת ואולי תקבל פייט בדרך. מקווה לראות עונה שתהיה לפחות קצת מעניינת, והמצב מרגיש כל כך רע- כי פעם, הייתה שמורה פינה מאוד חמה בלב שלי לווריורס. והדבר הכי מאכזב הוא, שמילת המפתח היא "הייתה".

 

איזו באסה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 100 תגובות

  1. לפחות אחת מהתקוות שלך תתממש.
    גולדן סטרייט תקבל פייט בדרך או לפחות זה יראה ככה בעונה הסדירה. הפלייאוף כבר סיפור אחר

  2. טור נחמד. מבין לגצרי את האמוציות. הרי גם ככה כולם חושבים שהלוחמים שום ירוצו עד הסוף, וקאסינס, במידה ויחלים, זה סוגר את הפינה היחידה שבה לא היה להם שחקן טופ שבטופ שבליגה.

  3. איתי, אתה נולדת לעולם שונה מהעולם בו אני נולדתי. אתה נולדת לעולם בו כלב אוכל כלב, וכל אחד עושה רק מה שהכי טוב לו כי מושגים כמו נאמנות, כבוד, יושר, מסירות, הכרת טובה, הגינות – הולכים ונעלמים מהעולם

  4. בוא נתחיל מזה שאני לא מאמין שאתה בן 14, שילדים בגילך בחופש הולכים לשתות משהו בקופיקס כי הם עדיין לא יכולים לעבוד- אתה כותב כזו כתבה… שאפו

    יש נקודה קצת שאני חולק עליה- "התוצאה המדויקת של כל המצב הזה תהיה זילות באליפויות ובניצחונות.".. המהלך של קאזינס אומר בדיוק ההפך- אני רוצה אליפות, אני רוצה לנצח, ולא משנה מה המחיר.
    וכן, ההחלטה הזו מנוגדת לערך ספורטיבי כלשהו עלי אדמות, אבל היא מביעה זילות לספורט ולתחרותיות.

    1. הכוונה שלי היא שכאשר יסתכלו בעתיד על הישגים קבוצתיים של שחקנים גדולים הם יהיו פחות מוערכים מהישגים אישיים, מכיוון שאם הצטרפת לקבוצה שזכתה באליפות פעמיים ברצף, ואז זכית איתה בשלישית זה יהיה שווה פחות (כמובן רק לעניות דעתי) לאליפות בודדת או אפילו לאפס אליפויות בסיטואציה כזו או אחרת.

  5. כל הכבוד על הכתיבה! היה מאוד כיף לקרוא!
    לטעמי האישי בלבד ההחלטה של קאזינס לא כל כך הרסה את התחרות כמו שמתארים, לא כי הוא לא משפר את הקבוצה, אלא כי אף אחת אחרת לא באמת מהווה איום על גולדן סטייט…
    יוסטון איבדה את אריזה ויכול להיול שגם את קאפלה בעתיד (למרות שאני לא מאמין) אבל גם אם קאפלה ישאר התקציב של הקבוצה יסתם לשנים הקרובות לקבוצה שצריכה עוד חיזוק קטן מול גולדן של שנה שעברה…
    אני פשוט לא רואה אף קבוצה מתחרה מול גולדן אפילו זאת של שנה שעברה בתצורות של הקבוצות היום וחבל…
    לפחות במזרח יהיה אקשן בדרך לסוויפ בגמר!

    1. אריזה וקאפלה הם לא אבידה גדולה תאמין לי. יש להם מספיק תחליפים. זה העונה האחרונה הטובה של פול אחרי זה הוא ירד דרסטית. הארדן יתן עונה זהה לעונה שעברה. הם חייבים להחתים מישהו או לעשות טרייד.

    2. קשה לי לראות אותם מאבדים את קפלה, ואריזה הוא לא אבידה גדולה. הם היו מאוד קרובים להדיח את הווריורס בלי כריס פול ואני מאמין שאיתו הם היו מגיעים קרוב הרבה יותר אם הם לא היו עוברים. ההחלטה של קאזינס סתמה את הגולל על העונה של יוסטון וכמובן עוד קבוצות ולכן לדעתי היא הרסה את התחרות שנבנתה בליגה (ושהייתה לדעתי מגיעה לשיאה העונה).

  6. בואנה אתה הראשון שנבחרת בדראפט מחטיבת הביניים. יש פה טאלנט אני רואה. מנחם הוא כמו פרסטי יודע לבחור בדראפט.

  7. חבל שאתה לא בודק קצת את העובדות לפני שאתה מתנפל על השחקן בצורה כזאת.
    גם אני התבאסתי לקום בבוקר ולראות שקאזינס חתם בווריורס. בפועל אף אחד אחר כמעט לא רצה לקחת עליו צ'אנס.
    אישית אני חושב שהוא לא יסתדר בווריורס גם בגלל הפציעה וגם בגלל האופי.

    1. נכון… הצעה של 40 מליון דולר לשנתיים מהקבוצה שהוא התלהב ממנה כל כך ("אם הייתי בריא היינו מגיעים לגמר, אף קבוצה לא יכולה לעצור את השילוב של 2 הביגמנים") ושבה נמצא השחקן שהוא לא רק המבטיח ביותר שראיתי מזה הרבה זמן, אלא גם אותו אחד שלבש את החולצה שלו באולסטאר (לזה אני אוהב לקרוא Loyalty) זאת הצעה שלא הולמת שחקן כזה. עדיף לו ללכת לקבוצה שזכתה באק-טו-באק באליפות בשביל רבע מהכסף (פר עונה).
      שנתיים זה חוזה לטווח מספיק קצר בשביל לקבל אחריו חוזה גדול, וזאת גם תעודת ביטוח למקרה שההחלמה בעונה הראשונה לא הולכת כמתוכנן.

      http://bleacherreport.com/articles/2784418-report-demarcus-cousins-rejected-2-year-40-million-pelicans-contract-offer

      1. אתה מבין שההצעה הנ"ל לא הגיע כרגע אלא במהלך העונה?
        הוא עשה שטות דהוא לא קיבל אותה וחשב שיקבל הצעה יותר טובה עכשיו. אתה מבין שהפליקנס לא נתנו לו הצעה עכשיו?

        1. לא רואה שום הבדל בין הימים האחרונים לבין התקופה שלאחר הפציעה. הוא ידע שקבוצות לא ייקחו עליו פלאייר גם אז, והוא יכל לקבל את ההצעה הזאת כשהיא הוצעה ואני מאמין שגם עכשיו. הוא באמת עשה שטות שהוא לא לקח אותה אבל לפי הרבה דיווחים הלייקרס הציעו לו הצעה דומה ובוסטון הציעו לו יותר. מבטיח לך שאם הוא היה בא לכל קבוצה בליגה ואומר להם שהוא מוכן לשחק על 5-7 מליון הם היו מחתימים אותו באותה שניה.

          1. לא רואה הבדל כי אתה לא רוצה לראות.
            באמצע העונה רק הפליקנס יכלו לתת לו הצעה והוא חשב שאם הם מוכנים להציע לו כזה דבר מיד לאחר הפציעה אז בודאי תהיה הצעה טובה יותר כשהוא יכול לקבל הצעות מכולם.
            בפועל הוא טעה בגדול. כתוצאה מכך הוא נכנס למצב בו הוא לא מקבל הצעות ושלח את הסוכן שלו להתקשר לקבוצות.
            הלייקרס לא היו מעוניינים בגלל הסיכון. אתה מוזמן לבדוק את הפס הרץ פה בצד שם בדיוק מדברים על זה כרגע.
            בוסטון התמהמהו לתת הצעה ועד שהתקשרו לבדוק את השטח הווריורס כבר סגרו איתו(זה דווח בבוסטון גלוב).

  8. שאפו על כתיבה מדהימה בגיל כזה צעיר.די מסכים שהמהלך ביאס את הצורה,למרות שקאזינס לא יהיה משמעותי ואולי דווקא בגלל זה. בכל קבוצה אחרת הוא יכל להיות בורג חשוב ולקבל גם יותר הזדמנויות להוכיח את עצמו.בג"ס הוא סתם עוד חתיכה וזה עצוב

  9. אני בעד טורי דעה.
    על אחת כמה וכמה כאשר הם כתובים היטב כמו הטור הנ"ל.

    אבל גם דעה, ובעיקר דעה שמפורסמת כפוסט –
    צריכה בסיס עובדתי יציב.

    אני מבין את האכזבה מההחלטה של קאזינס.
    אבל מי בדיוק הציעו לו חוזים טובים יותר?
    ה-40 מיליון, את זה הפליקנס הציעו במהלך העונה, ומאז הסירו את ההצעה מהשולחן.
    הלייקרס?
    הם לא רצו להסתכן עם שחקן שיחזור לשחק רק באמצע העונה.
    אז היו שמעות על סיין אנד טרייד עם פורטלנד (נפל לפני שהספיק לקורם עור וגידים),
    היו גם שמועות על חוזה בבוסטון (שהתבררו כלא מבוססות).
    מה שבוודאות יודעים, זה שהקבוצות להן נותר מספיק מקום לחוזה גבוה, לא רוצות את קאזינס.
    ידוע גם שהסוכן של קאזינס יצר קשר עם גולדן סטייט אחרי שההבנה שאין שוק לקאזינס, הכתה.

    אז אם אלו הנתונים,
    פתאום הבסיס למהות של הפוסט מתערער.
    הרבה ברירות לא היו לקאזינס.
    ולצפות ממנו לקחת חוזה מינימום, רק בשביל שימור מראית עין של תחרותיות בליגה
    (לא שאני חושב שמעברו שינה את מאזן הכוחות. לא שאני חושב שיש משהו מובטח לפני העונה).

    בכל מקרה –
    כתוב היטב.
    ישמח אם תמשיך לכתוב,
    ואני מקווה שתקבל את הביקורת כביקורת בונה.

    1. כמובן מקבל כביקורת בונה.
      כתבת בעצמך שהסוכן של קאזינס פנה לווריורס. אתה חושב שאם הוא היה פונה ללייקרס, לבוסטון או לניו אורלינס ומשוחח איתם על חוזה בסך 5-7 מליון או אפילו אחד שמגיע למספר דו ספרתי, הם לא היו קונים את זה במקום?
      אני לא מצפה מקאזינס חוזה מינימום בשביל שימור מראית עין- אני מצפה ממנו לקחת חוזה נמוך (אם זאת הברירה היחידה) בשביל עצמו ובשביל לבנות בעצמו קונדטנדית (יוסטון, לוס אנג'לס, בוסטון, פילדלפיה…) ולא להצטרף לדרך הקלה ביותר להשיג טבעת ראשונה מבלי להתחרות.

        1. גילרי, אתה כותב לילד "הוא פנה לשתי הקבוצות. הלייקרס לא היו מעוניינים, בוסטון התמהמהו"

          מעניין מאין יש לך את האינפורמציה שהלייקרס לא היו מעוניינים ושהסלטיקס התמהמהו?

          אני מבין שלך ולגיא ישנם מקורות ב-US OF A שלא ידענו עליהם עד עתה.

      1. Magic Johnson and Jeanie Buss — collaborating, I'm told, on all aspects of the Lakers' planning — want the team to be as competitive as possible next season and thus felt the timing didn't allow for signing a player, however talented, who could miss half the season or more
        (מארק סטיין)

        I think the destination is clear, but in case it is not: The excellent story from my pal @MarcJSpearsESPN in which he quotes Cousins lamenting a lack of offers is focused on Cousins’ free agency which began July 1 — not what happened when the season was still underway
        (מארק סטיין)

        בוודאי שהסוכן של קאזינס פנה ללייקרס, לבוסטון, ולכל קבוצה אחרת שיכלה לתת לו חוזה גבוה.
        פשוט לא היה ביקוש.

        1. מרק סטיין כותב "I AM TOLD"… מעניין שהוא לא כותב ע"י מי. הוא סתם ממציא ואין גדרך טובה יותר מ-"אמרו לי…".

          ומה שמרק סטיין THINKS הוא חומר טוב לכתיבה על הגיגי לבו.

          "בוודאי שהסוכן של קאזינס פנה ללייקרס, לבוסטון, ולכל קבוצה אחרת שיכלה לתת לו חוזה גבוה." – – אני מבין שיש לך ראיות לכך.

    2. גיא, הבסיס לפוסט פחות מעורער מכל מה שאתה כתבת:

      *******************

      הלייקרס?
      הם לא רצו להסתכן עם שחקן שיחזור לשחק רק באמצע העונה.
      אז היו שמעות על סיין אנד טרייד עם פורטלנד (נפל לפני שהספיק לקורם עור וגידים),
      היו גם שמועות על חוזה בבוסטון (שהתבררו כלא מבוססות).
      מה שבוודאות יודעים, זה שהקבוצות להן נותר מספיק מקום לחוזה גבוה, לא רוצות את קאזינס.
      ידוע גם שהסוכן של קאזינס יצר קשר עם גולדן סטייט אחרי שההבנה שאין שוק לקאזינס,

      *****************

      אתה מתבסס על שמועות, שמועות, ועוד פעם שמועות. וכשאתה כותב

      "מה שבוודאות יודעים, זה שהקבוצות להן נותר מספיק מקום לחוזה גבוה, לא רוצות את קאזינס."

      מי יודע על זה 'בוודאות'? איזה קבוצות שנותר להן מספיק מקום לחוזה 'לא רוצות בו'? מאין לך כל האינפורמציה הזאת?

      ומאין לך כל האינפורמציה על אל מי התקשר סוכנו. "בוודאי שהוא פנה ללייקרס? לבוסטון? מעניין מאין כל האינפורמציה הזאת ידועה לך ממקום מושבך בעיירה נשר?

      1. מנחם,
        הגעת למסקנה מסוימת, ונוח לך יותר להחליט שכולם ממציאים את ההפך,
        למרות שלל העדויות.

        https://sports.yahoo.com/report-lakers-passed-signing-demarcus-160012211.html

        לא אוהב את מארק סטיין?
        סבבה.
        גם פלדמן לא טוב בשבילך?
        אולי ווג' עדיף?

        אז אני מראה לך כמה מקורות שונים שהדיווח שלהם תואם את מה שכתבתי
        (לא שזה אמור להפתיע – לא הגעתי לדיון עם דעה מהבית. גיבשתי אותה לאור המידע שזרם ברשת),
        ואתה בוחר לתלות את צדקתך, או את זו של איתי, על משהו ממוצא נטול ביסוס.

        אתה באמת חושב שאכפת לי אם קאזינס בחר ללכת לגולדן סטייט בגלל שקיבל או לא קיבל הצעה כל שהיא?

        אישית, אני לא חושב שזה בכלל רלוונטי.

        מה שאני כן חושב,
        זה כאשר כותבים פוסט, צריך שמה שכתוב בו כ-"עובדה" יהיה מבוסס.
        זה הכל.

        זה לא שונה מפוסט שאכתוב מחר בכותרת:
        "קובי הוא העז."

        ונימוק יהיה שלא היה שחקן שקלע יותר סלי ניצחון בעונה ברגילה,
        ולא היה שחקן שניצח יותר משחקים במאני טיים, בפלייאוף.

        הצהרה שכזו, היא עלולה להתפס כקשורה לאמת בעיני הקורא הלא בקיא.
        אבל בעוד שבכלל לא מפריע לי אם מישהו יכתוב שקובי הוא עז,
        כן מפריע לי אם אותו מישהו יבחר להמציא עובדות בשביל לבסס את הדעה.

        (בכוונה בהבאתי את קובי, היות ואכן יש לו תדמית של מלך הקלאץ')

  10. הוי איתי, כמה שאני לא מסכים איתך…
    לשיטתך, בעצם אסור לאף אחד לחתום בגולדן סטייט, כי מי שחותם שם, ע"פ מה שאתה כותב, "מעדיף ללכת ליעד קיים שיחסוך לו כל עבודה או מאמץ כלשהו ויהפוך אותו לאלוף בין לילה."

    או אולי אתה חושב שרק לשחקנים מחורבנים מותר לחתום בקבוצה אלופה?

    חושב שתסכים אתי שלא זה ולא זה נשמע טוב…

    אגב, לגבי החזקה לניו אורלינס, קאזינס פרסם טוויט שדל דמפס, המנכ"ל של הפליקנס לא רצה אותו…

    ועוד אגב, הוא גם כתב שאף קבוצה לא פנתה אליו. אין לי מושג אם זה נכון (למרות שסביר שכן) אבל אם כן, רק העובדה הזו לבדה מורידה ממנו את האחריות להאשמות שאתה מאשים אותו…

    1. קאזינס טען הרבה דברים, דיווחים של כתבים כמו שאמס וסטיין (שפרסמו למשל על הרשימות של קאזינס) סתרו את חלקם וכמו שאמרתי- קשה לי להאמין שהפליקנס לא היו מסכימים להצעה המקורית, לט אלון להצעה של 5.5 מליון לעונה.
      אני לא חושב שלשחקנים "אסור" לחתום בקבוצות. כמו שאמרתי, זאת ההחלטה שלהם. אבל! שחקנים כמו קווין דוראנט ודמרקוס קאזינס צריכים לדעת שהקריירה שלהם תיזכר כולה ככוכבית אחת גדולה (לדעתי זה המקרה לגבי דוראנט, לא בטוח לגבי קאזינס- תלוי בעתיד) ושהם פוגעים מאוד בליגה כולה. שוב- זאת ההחלטה שלהם.

      1. אתה מבין שכל מה שהניע את התהליך המזורז הזה היה העובדה שהם החתימו את רנדל? סימן מאד ברור שהוא לא בתוכניות שלהם.

        1. ההודעה על קאזינס יצאה שעה וחצי אחרי ההודעה על רנדל. אני מאמין שזה היה דאן דיל כבר לפני זה, אבל גם אם לא- זה בטוח לא זירז את התהליך.

          1. הבדל בין לברון ומיאמי לדוראנט/ קאזינס והווריורס- ההיט לא עברו את הסיבוב הראשון מאז האליפות ב2006 עד להגעת לברון, ובטח שהם לא ניצחו את לברון בגמר אזורי.
            הזמן יכול להשכיח הרבה דברים- כשיסתכלו על הקריירה של קווין דוראנט ודמרכוס קאזינס ייראו צמד שחקנים איכותיים שלא הצליחו להגיע לשום הישג קבוצתי עד שהם הצטרפו לקבוצה מוכנה מראש ולקחו אליפות/יות שלא שוות כלום.

      2. איתי, אני מציע לך לא להתדיין עם עידו וגיא כי לא תצא מזה. מה שהם כותבים מבוסס על מחשבותיהם ומסקנותיהם, וציטטות של מה שכתב של הניו יורק טיימס "חושב", ומה ש"אמרו לו מקורות מסוימים".
        כתבת טור מצויין לצעיר בגילך, וכמובן שאני מסכים אתך.

        1. תכתוב מה שאתה רוצה, אבל בבקשה אל תעוות. אני לא כותב את המחשבות או המסקנות שלי אלא את מה שמדווחים אחרים או את הסיטואציה הפיננסית של קבוצות בפועל.
          זה שרבים בוחרים להתעלם מאלה ולהתלהם חופשי בגלל שזה יותר נוח להם זה כבר עניין אחר.
          כשיש מספר מקורות שונים שמדווחים את אותו דבר (ולא כאלה שמצטטים מקור אחד) אז זה די אומר שכנראה יש בזה משהו.
          אבל אתה יודע מה התעייפתי. לאנשים לא איכפת ממה קורה בפועל. כל מה שהם רוצים זה לכעוס, לשנוא ולהתלהם בלי שיפריעו להם.
          אז יאללה שיהיה. האתר הזה עובר תהליך די עצוב בעיני שמתדרדר לשיח לא עובדתי.

    2. שחקן בסדר גודל של בוגי שחותם על חוזה בגובה 5.3 מיל' בגולדן בשביל אליפות זה פחדנות ולא שום דבר אחר.
      אני מבין את הסיבות שלו (אי נכונות של קבוצות לשלם את מה שהוא רוצה, מקום נוח להחלים בו, מסגרת מנצחת סוף סוף וכו') אבל זה לא גורם להחלטה שלו להצטרף לקבוצה הכי טובה בליגה להיות יותר טובה מבחינתי.

  11. תודה רבה אוהד, אתה כותב יפה מאד.

    מבין לחלוטין את התסכול שלך, אני חושב שכל מי שלא אוהד גולדן שיחרר איזה "אוי לא…" כשראה את החדשות על קאזינס. אני חושב שזו תחושה טבעית מוצדקת וצריך להמשיך להרגיש אותה – אוי לנו אם נהפוך לליגת האלופות – דומיננטיות מוחלטת וארוכת שנים של מספר מצומצם של מועדונים "קבועים". יאק…

    אבל אני גם חושב שהאשמה היא לא בקאזינס עצמו, הוא נמצא במצב רגיש מאד, יתכן שהקריירה שלו הסתיימה ויתכן שסתם יהפוך לצל של עצמו, כך שאני מבין שהוא עושה את מה שנכון בשבילו.

    האשמה, ככל שיש כזו, היא על הנהלת הליגה, שלא מצליחה בשנים האחרונות ליצר מנגנונים שיאפשרו ליגה תחרותית יותר, זו לא רק הדומיננטיות האדירה, שסופה עדיין אינו נראה לעין, של הלוחמים, אלא גם תופעת הסופר טימז, הטנקינג וכדומה. גולדן, קאזינס, אטלנטה וממפיס כולן לא עברו על שום חוק, ואם התוצאה אינה משביעת רצון, האחריות לכך היא למי שקובע את החוק.

    והכי חשוב – אני מקווה שלא תצטרך לרענן את הגראבטאר שלך בקרוב 😉 קוואי בספרס תורם לתחרותיות בליגה.

    1. האמת שחלק ממני רוצה לרענן את הגראבאטר שלי (טים- אפ של קוואי ולברון יהיה אחד מהדברים שהכי יעניינו אותי לראות), אבל זה דיון ליום אחר.
      קשה לי לראות איך הליגה יכולה למנוע חתימות של שחקנים חופשיים. שחקן שרוצה טבעת בכל מחיר (במקרה כמו של דוראנט) ומחליט לבוא לקבוצה מוכנה מראש שבה הוא יוכל להיות המסמר האחרון בארון הקבורה של הליגה, יעשה את זה.

  12. כל הכבוד איתי הלוואי על החבר'ה שלי יכולת ביטוי כמו שלך. חולה על האתר הזה שלא משנה הגיל שלך מי אתה או מה אתה מתייחסים לכתיבה עצמה, בלי פוזה מסביב, בין אם אתה פרופסור מלומד או טבעוני מחוץ לנישואים (ברוב המקרים).

    על הטיעונים עצמם אני מקבל את הרושם יותר ויותר, שאנחנו ממש לא מודעים למערכת השיקולים של שחקן כאשר הוא בוחר קבוצה. זה שאנחנו רוצים קבוצה תחרותית ושחקנים שנלחמים זה ממש לא אומר שזה מה שהשחקנים רוצים. ארגון טוב, רצון להיות מוקף באנשים ידידותיים, עיר עם חינוך טוב לילדים ועוד מליון שיקולים שיש לכולנו כאשר אנחנו בוחרים היכן להתמקם – צריכים גם להשפיע על השחקנים. אני בטוח שלבוגי יש עוד שיקולים בראש מעבר לטבעת הכמעט מובטחת.

    1. כמובן שלשחקן שמחליט לחתום בקבוצה כזו או אחרת יש באמת מליון שיקולים בראש, אבל לשחקן שמחליט לחתום אחרי פציעה לעונה בודדת יש לדעתי מעט שיקולים בראש, שרובם מקצועיים. הוא מנסה לסלול את דרכו חזרה לחוזה גדול והוא עושה את זה בדרך שלדעתי היא לא רק לא נכונה, אלא גם מאכזבת אותי (וכמובן לא רק אותי) מאוד.

  13. קודם כל חייב לציין שאתה כותב מעולה, לא רק יחסית לנער בן 14, אלא גם בהשוואה לאנשים מבוגרים יותר.
    תמשיך לכתוב, זה תמיד נחמד לשמוע דעות שונות, בטח כשהן כתובות בצורה מעניינת.

    בקשר לחתימה של קאזינס, אני מסכים איתך שזה לא אידיאלי, ושהליגה והאוהדים היו מרוויחים יותר אם היה חותם בקונטנדרית אחרת, אבל לדעתי לפחות החתימה הזאת הרבה פחות משמעותית ממה שעושים ממנה.
    קודם כל קאזינס פצוע, והוא ישאר פצוע לפחות בחצי שנה הקרובה.
    איך שחקן בעייתי כמוהו יתחבר לקבוצה כל כך מגובשת בלי להיות על המגרש או להתאמן זאת שאלה רצינית.
    שנית, הווריורס רמה מעל כולם בלי קשר אליו.
    שלישית, כמו שציינו כבר בתגובות, לא היו לו יותר מדי אופציות, אז אין כל כך מה להאשים אותו.

    לטעמי מי שאיכזב הקיץ היה דווקא לברון, כשבחר את העסקים העתידיים שלו על פני קריירת הכדורסל הנוכחית.
    באמת קיוויתי לראות אותו מתמודד על האליפות בפילי.

    1. כמו שאמרתי, גם אני מאוד רציתי לראות את לברון בפילדלפיה, אבל אני לא חושב שהחתימה שלו בלייקרס היא מאכזבת (בטח שלא אותי, אולי דווקא אותו).
      בכל מקרה, קאזינס בגולדן סטייט, בין אם הוא יתחבר או לא זה משפט מוות לעונה. הכישרון יותר מדי גדול והם יכולים לשחק בבידודים למשך כל העונה ולנצח. אני לא מסכים שהווריורס רמה מעל כולם- בטח כשבבוסטון חוזרים 2 השחקניפ הטובים ביותר שלהם, פילדלפיה מתחילים לצבור ניסיון ואני מקווה שהפעם יוסטון יגיעו בריאים. תוסיף לכל זה את קוואי בלוס אנג'לס (אני מקווה שבצד הנכון של העיר) וקאזינס בכל מקום אחר וקיבלת עונה מרגשת שאין כמוה.

  14. דמרקוס קאזינס במצבו הוא לא גיים ציינצר.אולי בפלייאוף יהיה אבל קשה לי להאמין שיתחבר כל כך מהר.אני בכלל בונה על גורדן בל העונה וסטיב קר אמר באחד הראיונות שקראתי בסיום העונה ששנה הבאה הולכת להיות שנת הפריצה של דמיאן גונס אחרי שהיה פצוע ויובש שנתיים מאז שנבחר בדראפט.עם כל הכבוד לבוגי במצבו היום הוא רק שם גם בלעדיו הווריירס אמורים לקחת את המערב והשנה יותר בקלות עקב החלשותה של יוסטון ושכריס פול התבגר בעוד שנה[שנה שעברה היה הצאנס היחיד של יוסטון והשנה לא רואה אותם בגמר המערב].אם בוגי אחרי שיחזור מהפציעה יתחבר אז הסדרה היחידה שאני רואה אותו משפיע היא נגד בוסטון בגמר.בניגוד לשנה שעברה אני השנה פחות מחזיק מהיריבות של הווריירס במערב והאתגר היחידי שלהם יהיה בגמר נגד בוסטון בריאה עם קיירי והייוורד

    1. וכמובן תודה על הכתבה אתה כותב מוכשר.
      כל מה שניסיתי להגיד שההגעה של בוגי לא משנה כלום אולי רק בגמר נגד בוסטון וזה גם אולי

      1. ישחק אבל קאזינס במצבו כרגע זה רק שם.גם עם האופי הבעייתי והצורך להסתגל למצב שהוא האופציה הרביעית בקבוצה בהתקפה.לא יודע איך זה יעבוד.בכל מקרה יש זמן לזה עד ינואר-פברואר.עדיין הוא לא אנתוני דייויס ואפילו לא רודי גובר שהיה משפיע יותר על המשחק של הווריירס במיוחד בצד ההגנתי.
        ההעברה הזאת היממה אותי כשהתעוררתי באמצע הלילה להשתין וראיתי את זה אבל אחר כך שיצא לי לחשוב על זה לא אכפת לי אם יאמינו לי או לא הייתי מעדיף שמקגי ישאר.
        גורדן בל כשחקן פותח של 15-20 דקות למשחק
        גרין ב 5 בדת ליינאפ
        מקגי עם ה 10 דקות שלו
        לוני וגונס במה שנשאר

          1. הוא מאד בעייתי לא רק מבחינת האופי גם מבחינת המשחק שלו וזה כשהוא עוד היה בריא.לא אכפת לי מהסטטיסטיקות שלו.הוא שמן ולא אתלטי עם משחק מאד מבולגן וכשחקן הגנה שבמיטבו הוא בינוני מינוס.שנים בסקרמנטו בתור מפלצת סטטיסטית בלי להגיע לכלום.עם ניו אורלינס כשהיה בריא הם נאבקו על המקום השמיני מלמטה ואיך שנפצע הקבוצה טסה למעלה עם מירוטיץ שהובא.

      2. בקשת חידוד – מה תהיה הסיבה לכך?:
        א. יחתך לפני הפלייאוף עקב הפציעה (כמיטב המסורת של יוצאי הפליקנס בגולדן…)
        ב. יחתך לפני הפלייאוף עקב בעיות התאקלמות.
        ג. יצא מהרוטציה בפלייאוף.
        ד. אף תשובה אינה נכונה

        1. מיקי, הוא יבריא הרבה לפני האול סטאר ויתחיל להתאמן, ובמרץ כבר ישחק, ובפלייאוף ישחק, ויעזור לקחת אליפות (אע"פ שהייתי מת שיוסטון או פילי ינצחו אותם, לא בגלל קאזינס אלא 'למרות' קאזינס.

      3. אם זה באמת הימור אז אני וברוך רובין מזמינים את שניכם
        להתערבות על בירה ושני גוריי
        קבליר קינג (לא לברון) צ'ארלס ספנייל…

        https://www.google.co.il/search?biw=1777&bih=882&tbm=isch&sa=1&ei=f0A9W8L_C8uVkwWjybLgDA&q=%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A8+%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%92+%D7%A6%D7%90%D7%A8%D7%9C%D7%A1+%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9C&oq=%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A8+%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%92+%D7%A6%D7%90%D7%A8%D7%9C%D7%A1+%D7%A1%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9C&gs_l=img.12…0.0.0.58217.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0….0…1c..64.img..0.0.0….0.d0RgxoVr6kw

        גולדן זה אופרה אחרת, עידנצ'וק.
        זה לא הקינגס ולא הקבוצה העגלה שלך מהוליווד.

        והקאפקייק נדפק במחלת הווישפול של חברו לסאנס.

  15. חתיכת כוכבית.
    עוד 4 אמויפי מר גילרוי יודע הכל
    של דוראנט לא יעזרו אליפות אחת של לברון בקליבלנד עשתה את העבודה.
    יש להביע דעה ויש להתנשא.
    אתה קצת מתנשא.
    בוגי נכנס לקבוצה מושלמת אני אישית הייתי רוצה לנצח אותה לא להצטרף אליה.
    אכן בחר בדרך הקלה.

    1. לא מתנשא על אף אחד בדיוק כמו שאתה והוא חושבים שיסמנו להם כוכביות אני די בטוח שלא. אם כבר התנשאות תנסה לנסח את השם של מי שאתה פונה אליו כמו שצריך.

  16. תודה איתי.
    כתבת יפה אבל יש כאן כמה בעיות.

    ראשית על ג'ורג' כתבת "חוזה יפה בקבוצה איכותית".
    זו לא קבוצה איכותית.
    אחת הגרועות שנראו בסגנון המשחק שכל העונה שלה הייתה פארסה ואשר הסתיימה בקול נפיחה מהדהד.

    שנית קראת לקאזינס אחד השחקנים האיכותיים בליגה.
    גם לפני הפציעה, זה שחקן שלא הייתי נוגע בו עם מקל.
    טראבל מייקר בול הוג ומכונת איבודים שמתמחה בסטאטס.
    לא עשה דבר לשפר את סקרמנטו ואותו דבר בנ"א, שהמריאה לגבהים דווקא אחרי הפציעה, כמו שחשבתי שיקרה.
    הרבה מועדונים לא רצו לגעת בו, וזה עוד לפני הפציעה.
    אחריה (סוג פציעה שאחריה אין כמעט תיעוד ששחקן משחזר את יכולתו) הוא כבר הופך מהימור נועז למטומטם, בטח בחוזה גדול וכשעוד לא ברור כמה ישחק העונה.

    יש אמת בדבריך לגבי ההתנהלות שלו והפחדנות אבל הוא הביא את עצמו למצב שלא נותרה לו כמעט ברירה.
    ומבחינת שני הצדדים זה מתאים כי ההימור של גולדן קטן מאוד, והיא מיצבה את עצמה כקולטת ומשקמת מקרי ראש בעבר.

    1. איתי, אל תשים לב לשטויות של האשך.

      OKC קבוצה איכותית ביותר!
      קאזינס הסנטר הטוב בעולם!

      הוא עצבני כי הגננת לא נותנת לו בזמן האחרון, אם אתה יודע למה אני מתכוון כצעיר בן 14.

  17. בן 14??? וואו
    בקבוצה עם כמות סטארים כלכך גדולה, תהיה נפילה.
    אף פעם אין דבר כזה באנקר.יש קבוצות כשרוניות מאוד

  18. בזמן שלברון עסוק בלגייס את כל העולם ואחותו,
    גולדן מגייסת את אחותו ומעצבנת את כל העולם.

    LOL

  19. ועזבו אתכם מקאזא..

    אתם לגמרי ישנים על ג'ורדן בל.

    אתמול הבחירה מספר 2 של הקינגס, נכנסה להנגאובר
    משאריות התנשפויות חגיגות ה Hennessy של בל.

    הגנה
    מנהיגות
    בעלות בית בצבע
    ראיית משחק ויכולת מסירה
    בלוקים חטיפות וקרשים
    והכי מפחיד.. פיתוח ג'אמפ שוט ומיד ריינג'.

    גם הרוקי יעקב אבנס היה מעניין ביותר, וזה עם פציעה ביד.

    בקיצור…
    אתם בוכים על שחקן שאף אחת לא רצתה,
    אז לקחנו אותו שלפחות יחזק את הספסל…
    בשביל הכבוד שלו… אתה ראשון יא קאזא !

    https://www.youtube.com/watch?v=4y-ayhjkJsU

  20. איתי – זאת הליגה. קח את זה או זרוק את זה.
    תחרות ממש אין פה. נראה מי יעשה מזרח. בוסטון או פילי. שאר השאלות סגורות.

  21. יופי של פוסט!
    בכדי להבין מה שקורה בליגה בשנים האחרונות, צריך לכנס לראש האמריקאי.. נכנסת? מה יש שם ? נכון, כסףףףף
    למרות כל ההפסד של אוהדי הכדורסל הטהור והקבוצתי במהלך שגורם לחוסר שוויוניות בליגה, קבוצות כמו גולדן סטייט מביאים מאות מליונים של אוהדים חדשים מרחבי העולם, תחשוב רק על השוק של סין שהוא בסדר גודל מפחיד,
    במהלך העונה האחרונה עלה אחוז הצפייה בnba ב20% (נתון ששמעתי ברשת אמריקאית) אז מה שמתברר שההמונים הרבה יותר מתחברים לסופר-טימז, וקונים בהמוניהם מרצ'רנדייס שזה ביג, ביג מאני
    בהחלט יתכן שהליגה הולכת במודע לכיוון הזה שמביא ויביא כמויות עצומות של כסף המהמון הנלהב בכל הגלובוס

    1. כשאני חושב על זה קצת יותר… אם עידן הסופר קבוצות היה מפסיד לארגון מזומנים, הוא מזמן הי משנה את החוקים
      האמת הפשוטה היא שהם טוחנים מליארדים בשנים האחרונות ע"ע ההסכם האחרון בין השחקנים לליגה בעקבות חוזי שידור מטורפים
      כנאה שמיליארד הודים ועוד מליארד סינים מתחברים בקלות יותר למותג חזק אחד כמו ג.ס. או לברון

      1. טיפש, כולם קלטו את הטעות של הכותב (כנראה לא היה מעודכן בחשיפה שהלייקרס סרבו לתת חוזה לקאזינס),
        אממה, הילד בן 14, ניסח פוסט ברמה גבוהה מבחינת הגשת הרעיון והניסוח,

        אזזז ניסינו לראות את החיובי (כמו אתה והתמונה שלי) ו ל פ ר ג ן

        אה ופעם הבאה תנמק, אחרת נחשוב שזה נפיחת מקלדת..

  22. שמע, איתי, אל תשים לב לשטויות של האשך.

    OKC קבוצה איכותית ביותר!
    קאזינס הסנטר הטוב בעולם!

    הוא עצבני כי הגננת לא נותנת לו בזמן האחרון, אם אתה יודע למה אני מתכוון כצעיר בן 14.

  23. איתי כל מילה בסלע.
    אם גילרי גלרי או גילרוי או כל אחד אחר באתר חושב שקאזינאס לא היה מקבל 15 מיליון דולר לעונה אז הוא כנראה חי בפלנטה משלו.
    אכן כמו דוראנט קפץ על עגלת הווריורס ובחר בדרך הקיקיונית.

    1. את הנרטיב, הבנו.
      עכשיו, מי זו אותה קבוצה אלמונית שבזמן שקאזינס חתם בגולדן סטייט,
      היו לה 15 מיליון פנויים מתחת לתקרת השכר?

      אתה יודע מה?
      עזוב 15 מיליון. מי זאת קבוצת הליגה שיש לה 10 מיליון להציע לקאזינס?

      https://www.spotrac.com/nba/cap/2017/

      אני אחסוך לך עבודה.
      לרוב מוחלט של קבוצות הליגה אין מקום מתחת לתקרת השכר.
      יש כמה קבוצות שיכלו באותה נק' בזמן לגייס את הסכום –
      הליקרס, לדוגמה. אבל הם לא רוצים אותו. הם לא רצו אותו עבור אותו סכום שגולדן סטייט שילמו. הידיעות על כך רבות, ומגוונות.

      מי נשאר?
      הפייסרס ואורלנדו, הן יכלו עם טיפה מאמץ לגייס את הסכום.
      אבל לפייסרס יש את טרנר, אורלנדו בחרו בבמבה בדראפט, ויש להם כרגע יותר מדי סנטרים.
      הסאנס ניצלו בשעות הראשונות של הדדליין את המקום עבור אריזה, והכל מקרה הם לא היו מתקרבים לקאזינס גם אם היה בחינם.
      זה משאיר רק את שיקגו, שהם הקבוצה היחידה שלא הייתה צריכה לעשות גלגלונים בשביל מספיק מקום להחתמה של 10 מיליון (כל האחרות לא יכלו להגיע ל-15, ל-10 אולי).
      אבל הבולס, הם סבלו מבעיות בחדר ההלבשה, והם מנסים לתקן את הבלגן.
      אהה, כן. הם בחרו בדראפט עם הבחירה ה-7 בסנטר – קארטר.

      אז פרקטית, בלי הרבה חפירה אחרי מי דיבר עם מי ועל מה,
      התוצאה החד משמעית היא שהמשפט
      "אם גילרי גלרי או גילרוי או כל אחד אחר באתר חושב שקאזינאס לא היה מקבל 15 מיליון דולר לעונה אז הוא כנראה חי בפלנטה משלו"
      הוא משפט מופרך, לא קשור לנתונים הפשוטים שחשופים לעיני כל, ובעיקר,
      זה משפט שמה שהכתיב אותו זה הנרטיב.

      עכשיו, בתגובות, אין שום בעיה לכתוב משפטים מוכתבי נרטיב.
      בפוסט?
      זו כבר שאלה אחרת (לטעמי).

      1. ניקס כאילו?
        לנו לא אכפת תקרת שכר כי היום זה הכסף של אבא של דולן ומחר זה הכסף של הדביל שיקנה ממנו את הניקס בארבעה מיליארד.

          1. אני מכיר את המצב שלנו עד המקום העשירי אחרי הנקודה, כולל אשמים, גנבים חמדנים, פצועים, דולנים ומילסים. וגם ג'קסונים.
            המצב שלנו יותר חנוק ממשפחה עם עשרה ילדים שיצאה להכל כלול בבולגריה לשבועיים הראשונים של אוגוסט.

  24. תהרגו אותי מה אכפת לכם מסופר טימז. כל היופי בnba. מאז ומעולם הוא שכל הקבוצות שם סופר טימז וכמעט כל השחקנים הם ברמה יוצאת דופן בקנה מידה עולמי. אם תתנו לכל קבוצה וכל שחקן להחליט לבד לאן הם הולכים בלי שום אילוצים מבחוץ, תקבלו 6-8 סופר טימז או כמו שקוראים לזה – ליגה.

  25. מציע נרטיב אחר.
    הייתה הצעה מניו אורלינס, אולי אפילו גבוהה יותר משל גולדן סטייט אבל רחוקה ממה שקאזינס חשב שמגיע לו, וכזו שכובלת אותו ליותר משנה ובכלל האווירה היא שהארגון כבר הולך לכיוון אחר.
    עכשיו קאזינס צריך לחפש חוזה, אין חוזה גבוה וארוך, אז הוא לוקח חוזה לשנה, גם כאלו אין הרבה כי לא ברור מתי יחזור ולחלק מהקבוצות יש סנטר דומיננטי.
    הבחור שנים לא ראה פלייאוף ושיחק בקבוצות שמנוהלות פח, עכשיו יש לו הזדמנות לשקם את עצמו בריאותית במקום שייתן לו זמן, טעימת פלייאוף ודאית וגם יוכל להראות לליגה שהוא מסתדר בתוך ארגון מנוהל עם תרבות חיובית.
    זה כנראה השאיר לו את גולדן סטייט ובוסטון. מניח שגולדן פשוט יותר הראו לו שרוצים אותו.
    הדבר היחיד שמפתיע אותי, שהוא לא בדאלאס, כנראה החליטו שם שבונים משהו ארוך טווח ופחדו שלהביא כוכב יחיד ותיק ושלא ידוע כחיובי יקלקל את הצעירים.

  26. קודם כל כל הכבוד על הכתיבה, זה יפה מאוד שאתה מציג דעה בדרך קיצונית כדי להראות את החומרה שבדבר, אך כמו שהערתי כבר לא פעם לכותבים חדשים ולא מנוסים, כשכותבים טור דעה תמיד צריך להקדיש חלק נכבד גם לדעה הנגדית, כגון: יש גם כאלו שיגידו שהמהלך של הביג מן היה דווקא בגלל הרעב והרצון שלו לטבעת אליפות, כמו שעשה כספי, ויכול להיות גם שהקבוצות המסוימות שהציעו לו, לא כל כך התאימו לסגנון ולתהליך המשחק של קאזינס, הוא רעה שרנדל מגיע לניו אורלינס וזה היה מבחינתו סוג של קצה, שבא עוד ביג מן לקבוצה שופאת הגבוהים הזו" ואתה יכול להמשיך עם זה.

    כל הכבוד באמת, אני גם בערך בגילך (קצת יותר) ומחפש מקומות לפרסם את כתבותיי.

    אם תוכל לתקשר איתי בדרך זו או אחרת אני מאוד יישמח.

    בינתיים תוכל להינות מכתבות שאני כותב בערוץ הכתבות שלי בטלגרם: https://t.me/joinchat/AAAAAEjNtYMTtTlSzW67Qg

כתיבת תגובה

סגירת תפריט