אירועי דיומא – 30.06.2018: גמרים באיסבורן ואנטליה, אליפות ישראל ברכיבת כביש

טניס / מתן גילור

טורניר איסבורן (250) – גמר

17:00 לוקאס לצקו-מישה זוורב (ספורט 5+). שני מפתיעים לא מדורגים מגיעים לגמר הטורניר הבריטי הזה. לצקו במיני הפתיע ניצח את צ'קינאטו בשתי מערכות. במערכה ראשונה ארוכה מאד של כשעה ורבע ניצח זוורב את קוקושקין בשובר שוויון. במערכה השניה הוא כבר שבר בשלב מוקדם ומיד נשבר בחזרה. אבל לאחר מכן שבר שוב וזכה גם במערכה השניה. המאזן בין השניים עומד על 1:0 לטובת הגרמני בסבב ו-4:2 בסה"כ. ניצחון פה שווה למנצח תואר ראשון בקריירה. הואיל ושניהם כבר בעשור הרביעי לחייהם זה סיפור יפה.

 

טורניר אנטליה (250) – גמר

15:00 דאמיר דז'ומור(2)-אדריאן מאנארינו(1) (ספורט 5 גולד). שני המדורגים הבכירים לא הופתעו והיגיעו לגמר. דז'ומור לא הרשים יותר מדי, אבל עשה גמר וזה מה שחשוב. הוא ניצח את וסלי עם 3:6 במערכה הראשונה. במערכה השני הוביל עם שבירה מהירה ומהר איבד אותה. עד השובר שוויון שהיה חד צדדי לטובתו. מאנארינו הסתבך בדרבי מול מונפיס וכבר הגיע לשובר שוויון במערכה השניה אחרי שהפסיד את הראשונה וגם עמד בפיגור שבירה במערכה שלישית, אבל בסופו של דבר ניצח. האמזן ביניהם עומד על 1:0 לצרפתי בסבב ו-2:0 בסה"כ. שניהם טרם זכו בתואר השנה. לדז'ומור 2 תארים משנים קודמות. עבור מאנארינו זו ההזדמנות להשיג תואר בכורה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות ישראל ברכיבת כביש – גברים ונשים

השבועיים שלפני הטור דה פראנס מוקדשים לאליפויות הלאומיות ברכיבת כביש בכל המדינות. בסוף השבוע שעבר נערכה באיזור עתלית האליפות בנג"ש, ושם ראינו את עומר גולדשטיין זוכה אצל הגברים ואת רותם גפינוביץ' אצל הנשים. היום תיערך באיזור בית גוברין אליפות רכיבת הכביש לגברים ולנשים (הזינוקים בסביבות השעה 7:00 בבוקר). אצל הגברים מדובר במרחק של 146 ק"מ (6 הקפות של 24.5 ק"מ) ואצל הנשים 98 ק"מ (4 הקפות כאלה). אצל הגברים, כפי שהיה גם בשנים האחרונות וגם בנג"ש, נקבל בעיקר תחרות פנימית בין חברי סייקלינג אקדמי. בין אלו נראה את האלוף המכהן רועי גולדשטיין, ואת אחיו ואלוף הנג"ש הטרי עומר. גיא שגיב, הזכור לנו מהג'ירו, ינסה להשיב לעצמו את התואר בו החזיק שנתיים לפני עומר גולדשטיין. גם גיא ניב ינסה לשכוח מהאכזבה מאי סיום הג'ירו, בדמות תואר אליפות ראשון בכביש. עוד נראה מהקבוצה את אלוף הנג"ש לשעבר, אביב יחזקאל, ואת איתמר איינהורן מקבוצת הפיתוח. אצל הנשים אנו צפויים לראות שוב את הקרב המשולש, שראינו גם בנג"ש, בין שלוש אלופות בעבר ובהווה. אלופת ישראל, עומר שפירא, הרוכבת בקבוצה האמריקנית סילאנס פרו סייקלינג, תנסה להגן על תוארה (ואם תזכה יחד עם בן זוגה גיא שגיב, השמחה בכלל תהיה רבה). רותם גפינוביץ', הרוכבת בקבוצה ההולנדית WM3, תנסה להשיג דאבל עם הנג"ש. ופז בש, הרוכבת בקבוצת IGP הישראלית, היא גם אחת הפייבוריטיות.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. רועי גולדשטיין שומר על תואר האליפות, אחר שהוא מנצח את גיא שגיב בספרינט פיניש. סייעה לו העובדה ששגיב היה בבריחה רוב הזמן עם אחיו של רועי, עומר. בסופו של דבר זה הגיע לבריחה של שגיב ושל רועי גולדשטיין, בה כאמור זכה האחרון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט