רשמי מולינדיאל – קללת הוידאו של פולסן ושמחת הוידיאו של אוסטרליה / מולי

טנגו צרפתי-פרואני

טנגו צרפתי פרואני ברחבה לפני קרן…

גמישות ואקרובטיות בכדורגל

השער של כריסטיאן אריקסון בדקה השביעית במשחקה של דנמרק מול אוסטרליה היה מופת של גמישות, הן מצד המבשל והן מצד הכובש.

ראו את רגלו הימנית של המבשל, שהעט בכדור ברגלו הימנית שמאלה כדי לעצור אותו, ואז באותה רגל בעט הצדה לימין כשרגלו מעוקמת לחלוטין תוך נגיעה בגב הרגל…

בישול דני ברגל עקומה

וראו גם את רגלו השמאלית של אריקסון, שהוא, אגב, בועט בעיקר ברגלו הימנית שהגיע תוך כדי ריצה ושלח אותה הצדה, ובעט "מהאוויר" בזווית של כתשעים מעלות… מזכיר לי את החלוץ השבדי, זלאטאן איברהימוביץ',  שהינו מופת לגמישות ושתמיד טען ששיעורי הבלט שלקח כנער עזרו לו מאוד בתפקידו כחלוץ.

אריקסון כובד בהסבת תשעים מעלות לשמאל.

 

 

קללת  פולסן ושמחת אוסטרליה

פולסן הדני לא אוהב את השיפוט בעזרת הטלוויזיה כי כבר פעם שניה שהוידיאו קובע פנדל  – בגללו – היכן שלשופט נראה היה במהלך המשחק שאין פנדל.

אוסטרליה דווקא אוהבת פנדל טלוויזיה כי מול דנמרק זהו כבר פנדל שני לטובתה אחרי שיפוט בעזרת הטלוויזיה.

העליזים והמקוללים…

 

 

חידה

הסתכלו נא היטב בתמונה הבאה ונסו לחשוב על מה רציתי לדבר.

תמונת חידה

מצאתם? משהו תפש את תשומת לבכם למה בחרתי דווקא בתמונה הזו?

כן? נהדר

לא? אז הנה.

רואים את הכתמים הצהובים שלאורך החלק העליון של התמונה? יודעים מה הם? אלו המאבטחים. כל כחמישה מטר מאבטח. האמינו לי שהסתכלתי משך דקות ארוכות ולא ראיתי אף אחד מהם מסתכל אחורה. רק קדימה לקהל. האמת? זה הכי לא אנושי שיש, אבל הם עמדו בזה!

 

קללת ירושלים עובדת שוב

טוב, אז כנראה שקללת ירושלים אכן עובדת. ארגנטינה כוסחה, הובסה, טואטאה ע"י קרואטיה.  המטורף הוא שאני בו זמנית שמח על כך ומבואס בשל מסי. מה שכן, אני באמת חושב שלביטול הביקור בירושלים היתה השפעה מנטלית משמעותית על נבחרת ארגנטינה.

 

קוריוז שמות

האם שמתם לב ששמו של השחקן החזק והבנוי לתלפיות של נבחרת אוסטרליה שפרק את כתפו הוא נַאבּוּט (Nabbout)?

 

אז מה היה לנו אתמול?

דנמרק ניצחה את אוסטרליה 0:1.

צרפת ניצחה את פרו 0:1.

קרואטיה כיסחה את ארגנטינה 0:3.

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. ארגנטינה נבחרת שמנוהלת ע"י התאחדות גרועה במיוחד ומאמן שלא מתאים למעמד הנוכחי. הם נראו גרוע במוקדמות, מנוהלים מזעזע כבר שנים ועם או בלי ירושלים היה קצת צפוי שהם יאכזבו. רק לא היה צפוי שזה יהיה כזה גרוע

  2. סיפור נחמד קללת ירושלים. אנקדוטה מצחיקה ומדאיגה.
    אבל יכול פשוט להיות שנבחרת ארגנטינה פשוט גרועה?!

    תודה מולי

  3. תודה מולי. ראיתי כרגיל את המשחק הראשון. נבוט פרק כתף. לא ישחק יותר.
    אבל הדבר המעניין הוא שהנבחרת מבוססת על שחקנים מהליגה האוסטרלית… הפערים משאר העולם נמחקו

  4. תודה מולי. ארגנטינה עלתה מהמוקדמות במחזור האחרון. זו אינדיקציה טובה שלא מדובר על ירושלים. לראייה, בשני בארקטי החבר'ה שמילאתי, קרואטיה סיימה ראשונה בבית.

  5. תודה מולי. אני זוכר ב2015 אני חושב כשצפיתי את גמר הליגה הישראלית בארנה במשך כל הרבע האחרון המאבטח עמד לידנו וצעק עם כל סל. אולי הרוסים פשוט הציבו פסלים לבושים בצהוב מול הקהל…

  6. גם אני שמתי לב ל"הכתמים הצהובים". הייתי בשוק כשהבנתי שאלה אנשים.

    לא מסכים לגבי ארגנטינה. הם פשוט לא ממצים את הפוטנציאל שלהם בגלל מאמן חלש להחריד. לא יודע להעמיד שחקנים במגרש (מסי לחלוטין לא מנוצל), לא לעשות חילופים והמשחק שלהם שבלוני וצפוי.
    בזבוז של קמפיין.

  7. עוד יותר מסכן פולסן הדני כי בשני המקרים באמת שלא היה פנדל.
    הפנדל מול אוסטרליה התחיל דיון באולפן השידור הבריטי בין שני צדדים – צד שטוען שלא היה פנדל, וצד שטוען שלא היה פנדל, אבל השופטים בדקו במצלמות ולכן צריך לקבל שיש פנדל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט