אירועי דיומא – 06.06.2018

טניס / מתן גילור

טורניר רולאן גרוס (2000) – רבע גמר

היום יתקיימו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

16:00 (משוער) רפאל נדאל(1)-דיאגו שוורצמן(11) (יורוספורט). נדאל ממשיך לדרוס כל העומד בדרכו בדרך לעוד תואר. גם מול מרטרר הוא לא איבד מערכה, למרות שנגרר לשובר שוויון במערכה שלישית. היהודי הטוב בעולם כבר נקלע לפיגור בן 2 מערכות נגד אנדרסון, אבל עם קמבק נהדר, כולל שובר שוויון על האפס במערכה הרביעית, הוא העפיל לרבע הגמר. המאזן בין השניים עומד על 0:5 לטובת הספרדי, כולל המשחקים השנה במלבורן ומדריד.

16:00 (משוער) מארין צ'יליץ'(3)-חואן מרטין דל פוטרו(5) (יורוספורט2). המשחק המסקרן של היום מפגיש בין טניסאים בגובה זהה של 198 ס"מ. שניים עם עצמה נהדרת וגם יודעים איך להזיז את הגוף הגדול שלהם ולא רק להפציץ מאחור. בשמינית הגמר צ'יליץ' התחיל טוב נגד פוניני והוביל 0:2, אבל האיטלקי כפה מערכה חמישית, אותה ניצח הקרואטי. דלפו לא הסתבך מול איזנר עם 3 פעמים 4:6. המאזן ביניהם עומד על 10:2 לטובת הארגנטינאי, כולל 7 ניצחונות רצופים מאז שנת 2012.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

קריטריום הדופינה – קטע 3

קטע 2 של אתמול היה כקודמו קטע גבעי שלווה בהתרסקויות. אחת כזו הייתה של המוביל מיכל קביאטקובסקי, כ-2 ק"מ לסיום הקטע. למזלו של הפולני, מיקום ההתרסקות הותיר לו את הזמן של הזוכה בקטע (כיוון שהיא הייתה בקטע שטוח בתוך שלושת הק"מ האחרונים). במיאוץ הסיום, היה זה הגרמני פסקל אקרמן מקבוצת בורה שחגג את הניצחון, לפני אדוואלד בואסון האגן ודריל אימפי. הפודיום של אימפי העלה אותו להובלה במירוץ, כשאחריו קביאטקובסקי (2+), מוסקון (5+), יונגלס (9+), אלאפיליפ (11+), קוקלר (11+), קסטרובייחו ובוקוולטר (13+), טיוניסן (13+) בואסון האגן (14+) וקארוזו (17+).

קטע 3 של היום הוא קטע הנג"ש הקבוצתי של המירוץ. המסלול הארוך שלו (35 ק"מ) צפוי להפכו לבעל השפעה מכרעת על טבלת ההובלה. הקבוצה הפייבוריטית כאן היא סקיי, ששולחת לכאן נבחרת שענים מצויינים בדמות תומאס, קביאטקובסקי, מוסקון וקסטרובייחו. אם הקבוצה הבריטית תראה סוף סוף את התיאום הנדרש בקטעים מסוג זה, נראה את קביאטקובסקי חוזר להובלה במירוץ, ואת תומאס זוכה במקדמה משמעותית להמשך המירוץ. עוד קבוצות הצפויות לבלוט היום הן BMC וקוויק סטפ. שידור ביורוספורט 2 ב-16:15.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

    1. כן, היה משחק נהדר. אפשר להיות אופטימיים לגבי החזרה של נולה. לא הולך לשלוט בסבב אבל זכייה בסלאם לא נראית מופרכת כמו לפני חודשיים

  1. תודה רבה לכם.
    שני משחקים מבטיחים מאוד גם אצל הנשים. סימונה האלפ (שאשמח מאוד לזכייתה) ואנג'ליק קרבר כבר סיפקו התמודדויות מעולות בעבר ומפגש השחקניות הגבוהות והאלופות לשעבר ברולאן גארוס בין מריה שראפובה וגרבינייה מוגורוזה.

    1. המשחק המקביל צמוד הרבה יותר. שתיהן משחקות נקודות יפות ומתקשות לשמור על הגשתן. קרבר ניצחה את הראשונה בשובר שוויון וכעת האלפ מובילה עם שבירה במערכה השנייה.

      1. החוק הוא שלפחות ארבעה רוכבים צריכים להגיע לקו הסיום, ואז הזמן שמוענק לכל רוכבי הקבוצה הוא הזמן של הרוכב הרביעי.
        ההיגיון כאן הוא שמדובר בספורט קבוצתי, וזאת הדיסצפלינה שנותנת לכך את המשמעות הגדולה ביותר.

    1. גנבת לי את התגובה. וזה בלי פרום וקריינקה. הולך להיות שמח בטור.
      ד"א, מי אמור להיות השמיני?
      פרום, תומאס, מוסקרון, ברנל, קסטרבייחו, קביאטקובסקי, קריינקה?, ראו/ניס?

    1. כרגע כלום. עוד לא ברור מה קורה לגבי הסיפור שלו עם הסלבוטמול (ונטולין במינון גבוה מהמותר), ועוד פחות ברור אם זה ייסגר לפני הטור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט