אירועי דיומא – 06.05.2018: הג'ירו בנגב; גמר אליפות העולם בסנוקר

כדורגל

ליגת העל – מחזור 32 (בית תחתון) / מתן גילור

הואיל והיורדות נקבעו סופית במחזור הקודם – הפועל אשקלון והפועל עכו – נציין רק את המשחקים, השעות והשידורים מבלי להרחיב.

19:00 הפועל רעננה-הפועל אשקלון (ספורט 5 לייב).

20:00 מכבי פתח תקווה-מועדון ספורט אשדוד (ספורט 4).

פרמייר ליג מחזור 36/ שגיא נאור 

15:30 מנצ'סטר סיטי – האדרספילד (ספורט3). הקבוצה של פפ הבטיחה מזמן את התואר ורודפת אחרי שיאי הנקודות ןשיאי בבקעת השערים של הפרמייר ליג.

18:30 צ'לסי – ליברפול (ספורט3). צ'לסי חייבת נצחון ביתי בשביל להשאיר לעצמה בץסיכוי במאבק על ארבעת המקומות הראשונים.

לה ליגה מחזור 36 / שגיא נאור

21:45 ברצלונה – ריאל מדריד (ערוץ one).

מצחיק לראות איך העונה של שתי הקבוצות האלה התפתחה. 8 חודשים אחורה, ריאל אחרי זכייה באליפות וליגת אלופות שניה, נותנת לבארסה בראש בסופר קופה ומבהירה לכולם שהשלימה שלה הולכת להימשך גם העונה. הקטלונים עם מאמן חדש ואפור ואחרי שאיבדו את ניימאר לפ.ס.ז, היו נראים במצב מעורער וללא כיוון ברור. מנגד, זידאן נראה גדול כמנגר כמו שהיה גדול כשחקן. ואז התחילה העונה ובארסה ניצחה משחק אחרי משחק אחרי משחק בעוד הבלאנקוס מאבדים נקודות, רונאלדו מורחק לכמה משחקים ונכנס לבצורת מכיבושים. הקבוצות הגיעו לקלאסיקו הראשון שריאל יודעת שהיא חייבת לנצח. במקום זה קיבלנו 3-0 מהמם של הבלאוגרנה בברנבאו כדלכולם די ברור שמאבק האליפות הוכרע כבר בדצמבר. בהמשך ריאל עוד הספיקה להביך את עצמה ולהיות מודחת מהגביע על ידי לגאנס בעוד בארסה ממשיכה עד זכייה נוספת בגביע המלך. שתי הקבוצות צלחו את שמינית הגמר בליגת האלופות בצורה די מרשימה ואז הגיע רבע הגמר. במשחק הראשון שתיהן ניצחו נצחונות מוחצים ובשני ספגו תבוסות קשות. בארסה הודחה אחרי 0-3 ברומא וריאל קיבלה פנדל מעורר מחלוקת בשביל לעבור את יובנטוס עם הפסד 1-3 ביתי. הבלאנקוס עברו בחצי את באיירן מינכן ועוד שלושה שבועות יגיעו לקייב בשביל להגן על תוארם ולהזיג זכייה שלישית ברציפות – הישג חסר תקדים בעת המודרנית (גם שתי זכיות הרצופות היה הישג חסר תקדים). וכך אנחנו מקבלים את זוכת הדאבל מסיימת עונה מאוכזבת וריאל עם עונה מקומית כושלת קרובה לסיום חלומי. היום הם ייאבקו בעיקר על היוקרה בסוג של ניסיון להוכיח מי באמת הקבוצה הכי טובה באירופה.

סרייה A – מחזור 36 / דוד "פאקו" סעדה

13:30: אודינזה-אינטר. כמה פראיירית יצאה אינטר במחזור הקודם מול יובה, כששני שערים שספגה בדקות האחרונות הפכו את הניצחון הקרב להפסד דרמטי. ההפסד הרע מאד את מצבם של הכחולים שחורים בקרב על ליגת האלופות, כיוון שכעת הם מרוחקים מלאציו ורומא כדי 4 נקודות. היריבה שממול היא קבוצה חלשה הנמצאת עדיין בסכנת ירידה, שעליה איקארדי וחבריו צפויים להתפוצץ היום.

16:00: נאפולי-טורינו (משולב בספורט 5 לייב). איי נאפולי. הקבוצה הדרומית כנראה עוד הייתה עם הראש בניצחון הגדול על יובה, כששכחה שצריך לנצח גם במפגשים שאחר כך. במשחק מול פיורנטינה היא ספגה שלושער מרגלי ג'ובאני סימאונה (הבן של), והניצחון הדרמטי של יובה על אינטר פתח את הפער בחזרה ל-4 נקודות ערב המחזור. לטורינו, בניגוד לפיורנטינה, אין כבר על מה לשחק, מה שיקל על נאפולי לנצח היום. עדיין, לאחר שיובה ניצחה אתמול גם את בולוניה, כל איבוד נקודות של נאפולי יעניק לגברת הזקנה את האליפות.

16:00: לאציו-אטאלנטה (ספורט 2). מפגש חזק מאד. לאציו נראית מצויין, כשמאז הדרבי היא ברצף נצחונות המחזיק אותה היטב במקום השלישי. גם אטאלנטה ברצף נצחונות משלה, שמעניק לה בינתיים את הכרטיס האחרון לליגת אירופה. אחד הרצפים האלו ייעצר, והקבוצה שתיעצר תיפגע מאד בכל הקשור למאבקים על אירופה.

21:45: קליארי-רומא. כמה קרובה הייתה רומא להעפיל לגמר האלופות, כמה קרובה. אחרי הכמעט מול ליברפול, המטרה האחרונה של רומא תהיה להבטיח עלייה חוזרת לליגת האלופות. היא בינתיים במצב מצויין עם רצף נצחונות בליגה, ופער של 4 נקודות מאינטר שמתחתיה. היום היא תהיה חייבת לנצח את היריבה החלשה, שבוע לפני שתפגוש את יובה.

ליגה צרפתית – מחזור 33 / דוד "פאקו" סעדה

18:00: קון-מונאקו (ספורט 5 גולד). מונאקו מחרבת במו ידיה את העלייה לליגת האלופות. עד המשחק מול פ.ס.ז' היא אחזה בפער של שבע נקודות במקום השני, אך ההשפלה מול פ.ס.ז', ההפסד לגנגאן והתיקו מול אמיין, שתיהן קבוצות חלשות ממנה, כבר זרקו אותה למקום השלישי אחרי ליון. המקום השלישי כבר לא מוליך ישירות לאלופות, ואיבוד נקודות נוסף אף עלול להעלות את מארסיי מעליה. קון היא עוד קבוצה חלשה למדי שאיבדה עניין בליגה, אלא שבמצב הרוח הנוכחי של הקבוצה מהנסיכות, זה לא מבטיח שום דבר.

22:00: מארסיי-ניס (ספורט 5 לייב). למארסיי הייתה הזדמנות לעבור כבר בשבוע שעבר את מונאקו הממושברת, אך גם היא הפילה את הכדור בתיקו מול אנז'ה הקטנה. עדיין, התסריט הנוכחי, בו העפילה לגמר ליגת אירופה עם הניצחון על ר.ב. זלצבורג, ודאי מקובל עליה. היום מול ניס, קבוצה הנאבקת על הכרטיס האחרון לליגת אירופה, היא לא צפוייה ללקק דבש.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 29

18:50 מכבי אשדוד – גלבוע/גליל (ספורט 5+. משולב).אחרי תשעה ניצחונות רצופים נעצרה מכבי אשדוד בבירת ישראל אצל הפועל ירושלים והיא צמודה להפועל חולון והפועל ירושלים עם מאזן דומה במקומות 4-2. ההפסד של האשדודים הופך את גלבוע/גליל לקבוצה החמה בליגה עם שבעה ניצחונות רצופים, כולל על שלוש האחרות בצמרת (מכבי ת"א, ירושלים וחולון), מה שאומר שניצחון הערב באשדוד ישלים לקבוצה של אריאל בית הלחמי סריה ואף ייקרב אותה כדי משחק אחד מהאשדודים בקרב על יתרון הביתיות בסוף העונה. אחרי ניצחון על נס ציונה במסגרתו חזרה מפיגור בן 29 נקודות יהיה קשה להמר נגד הגלבועים הבלתי מתפשרים. שני מפגשים נערכו בין שתי הקבוצות עד עתה ובכל אחד מהן ניצחה הקבוצה הביתית.

19:00: נס ציונה – בני הרצליה (ספורט 5+. משולב). נס ציונה חזרה מגן נר שבוזה ועצבנית אחרי שסל ניצחון של טל דן נפסל בגלל טעות של המזכירות (השעון לא עבד והספירה הידנית הייתה בעייתית). מצד שני, אחרי שהובילה ב-29 הפרש במשחק היא יכולה לבוא בטענות רק לעצמה… גם הרצליה לא נמצאת במצב רוח מי יודע מה אחרי שני הפסדים רצופים שהופכים את מאזנה לאחרונה לשני ניצחונות בלבד בשמונה משחקים. ההפסד האחרון בבית למכבי ראשון לציון כבר היה תבוסה ב-31 נקודות והרצליה מסתכלת למטה ורואה את מכבי חיפה רחוקה ממנה רק שני משחקים כאשר בעוד שבוע השתיים ייפגשו ביניהן. בקיצור, הרצליה חייבת ניצחון כדי לא להסתבך ואילו נס ציונה, שנמצאת נקודה אחת מעליה, מרגישה בערך את אותו דבר. הרצליה ניצחה פעמיים העונה את נס ציונה.

20:50: הפועל ת"א – הפועל ירושלים (ספורט 5). הכושר הטוב של הפועל ת"א לאחרונה, לא הצליח לתת לה ניצחון נוסף בדרבי התל אביבי והיא איבדה קצת גובה. הפועל ירושלים מצידה, עצרה את הריצה מאשדוד והיא עדיין יכולה לפנטז על המקום הראשון בתום העונה כשהיא נקודה אחת פחות ממכבי ת"א השברירית. שתי הקבוצות עלולות בהחלט להיתקל אחת בשנייה בפליאוף וניצחון של מי מהן הערב עלול לקרב בהן ולגרום לכך, או להרחיק ביניהן ולגרום לאותו דבר… כצופים, סדרה בין השניים עלולה בהחלט להיות עניין מעניין והערב אמור להיות הפריוויו לכך. בשני המשחקים בין הקבוצות העונה ניצחה קבוצת החוץ.

ליגת האלופות של פיב"א – גמר 

20:30: אא"ק אתונה – מונאקו – היוונים התקשו מאוד בחצי הגמר מול מורסיה אבל ניצחו לבסוף 75:77 ועלו לגמר שישוחק גם הוא מול הקהל הביתי התומך. מונאקו מצידה הביסה את לודיגסוברג הגרמנית 65:87 ותנסה לסגור עם תואר עונה בה היא הייתה בלי ספק הקבוצה הטובה במפעל.

טניס / מתן גילור

טורניר מדריד (1000) – סיבוב ראשון

אחרי שעברנו שבוע עם טורנירים קטנים, חוזרים לחלק המשמעותי של עונת החימר.

בטורניר 56 מתמודדים. המדורגים במקומות 1-8 יחלו את דרכם בסיבוב השני.

בשנה שעברה זכה רפאל נדאל והוא צריך לשחזר את הזכייה כדי לשמור על המקום הראשון בעולם. הוא גם הפיבוריט הברור לטורניר הזה כשטרם איבד ולו מערכה בודדת בעונת החימר הנוכחית.

היום יתקיימו 2 מתוך 24 משחקי הסיבוב הראשון.

13:30 דניס שופובלוב-טנניס סנדגרן.

15:30 רישאר גאסקה-תומאס ברדיך(14).

טורניר מינכן (250) – גמר

14:30 אלכסנדר זוורב(1)-פיליפ קולשרייבר(6). בקרב הפיבוריטים ניצח זוורב את צ'אנג. הוא יפגוש בגמר לדרבי גרמני, לשמחת המקומיים, את קולשרייבר שניצח את מארטרר. המאזן ביניהם עומד על 2:1 לטובת קולשרייבר הותיק, כולל המפגש היחיד על חימר שהיה כשזוורב היה בן 18.

טורניר אשטוריל (250) – גמר

17:30 ג'ו סוזה-פרנסיס טיאפוא. זוסה המקומי ניצח את ציציפאס המפתיע. טיאפוא הצעיר הפתיע את קרנו בוסטה. זהו המפגש הראשון בין השניים.

טורניר איסטנבול (250) – גמר

17:00 טארו דניאל-מאלאק ג'זירי. דניאל ניצח את צ'ארדי. ג'זירי את דייר. זהו המפגש הראשון בין השניים.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם – הגמר

*המלצת צפייה* 21:00,16:00: מארק וויליאמס-ג'ון היגינס (יורוספורט 2 ואח"כ יורוספורט)

אתמול ננעל שלב חצי הגמר. המשחק בין ג'ון היגינס לקיירן ווילסון היה מתחילתו בשליטתו של היגינס, ואתמול המכשף הסקוטי השלים את העבודה כשניצח את ווילסון בהפרש ארבעה פריימים. היגינס ממשיך לגמר שני ברציפות, בעוד שהלוחם ווילסון יישאר עם הרבה מחמאות. במשחק בין בארי הוקינס למארק וויליאמס, הוקינס היה השחקו העדיף לאורך רוב המשחק, אך כפי שקורה לו יותר מדי פעמים, רמת המשחק שלו יורדת כאשר הוא מגיע לרגעי ההכרעה, בעוד שלוויליאמס דווקא התזמון של סופי המשחקים דווקא מתאים. כך קיבלנו מותחן דרמטי בין השניים, בו וויליאמס הצליח לבסוף לזכות בהפרש שני פריימים.

הגמר היום בין וויליאמס להיגינס הוא משחק בין שניים מהשחקנים הוותיקים והמעוטרים בענף. היגינס הסקוטי הוא אלוף העולם ארבע פעמים, בעוד וויליאמס הוולשי הוא פעמיים. לאחר כמה עונות שחונות, היגינס המציא עצמו בעונה שעברה מחדש, כשהתוצאה הייתה זכייה במספר טורנירים והגעה לגמר אליפות העולם. ווליאמס לעומתו חווה השנה את הפריחה מחדש עם זכייה בשני טורנירי דירוג, לאחר בצורת ארוכה של שבע שנים בהן לא עשה זאת. מדובר בשני שחקנים מהמנוסים וקרי הרוח ביותר בנמצא, ובשניים שלא יוותרו על משחק עד הפריים האחרון. וויליאמס הראה זאת הרבה פעמים העונה, וגם מספר פעמים בטורניר הזה. עדיין, אם צריך לבחור פייבוריט מבין השניים, זה יהיה ודאי המכשף הסקוטי. הוא הראה באליפות זו עליונות על מתחריו לאורך כל הדרך, כשרוב הזמן זה כלל את בניית הברייקים הידועה שלו בשילוב עם האינסטינקטים הקטלניים שלא מאפשרים יותר מדי מרווח טעויות ליריב. ארבעה סשנים של 35 משחקים אמורים להספיק לו כדי להניף את הגביע בפעם החמישית.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

ג'ירו ד'איטליה – קטע 3

קטע 2 בין חיפה לת"א היה קטע שטוח עם מראות מחממי לב של הקהל הרב, שעודד לאורך כל המסלול. בקטע זכה כצפוי האיטלקי אליה ויוויאני מקוויק סטפ, שלא ממש הותיר סיכוי למתחריו במיאוץ. את הפודיום השלימו יאקוב מארצ'קו וסם בנט. הקנדי גיום בואבן מקבוצת סייקלינג אקדמי היה רוב היום בבריחה, גם לאחר שהחמיץ את הזכייה בחולצה הכחולה (בה זכה אנריקו בארבין האיטלקי) בזכרון יעקב. האוסטרלי רוהאן דניס גנב לטום דומולאן את ההובלה במירוץ לאחר שזכה בשניות הבונוס בספרינט הביניים בקיסריה. אחריו ממוקמים דומולאן (1+), קמפנארטס (3+), גונסאלבס (13+), דאוסט (17+), בילבאו (19+), ייטס (21+), שכמן (22+), מרטין ופוצוביבו (28+).

*המלצת צפייה מהשטח* קטע 3 של היום בין באר שבע לאילת יחתום את המסע הקסום של הג'ירו בארצנו הקטנה. למרות העליות והירידות הקלות (בסטנדרטים האלו) לאורך המסלול, זהו עוד קטע המיועד למאיצים, כשמעניין יהיה לראות את רכבות המאיצים מתמודדות עם הרוחות בדרך לאילת. גם היום ויוויאני הוא הפייבוריט לזכות בקטע ולחזק אחיזתו בחולצה הסגולה. שידורים ביורוספורט ובספורט 5 ב-12:30.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. תודה רבה בעיקר על הסנוקר והגירו .
    נשכח כמובן הקלאסיקו הגדול ברצלונה -ריאל .
    היום 21.45 .
    אז אממם הוא לא תחרותי לקביעת האלופה וללא משמעות טבלאית מיוחדת אבל עדיין זה קלאסיקו עם כמה משמעויות .
    מהקל לכבד .
    1. ריאל עדיין רוצה להקדים את יריבתה העירונית אתלטיקו כרגע היא מינוס 4 ממנה ומשחק חסר .

    2. ברצלונה עדיין בלתי מנוצחת בליגה ואם תעבור את המשחק הזה בשלום היא תהיה קרובה מאד לעשות היסטורייה עם עונת ליגה מלאה ללא הפסד.

    3. ברצלונה הדבאלסטית הנכנסת .ריאל אם גמר אלופות 3 ברצף וכבר מתחילה השאלה מי גדולה יותר ( כאוהד ברצלונה אני חושב שאני אוביקטיבי כשאני טוען שריאל ).
    ולכן המשחק הזה הוא גם על השאלה הזו בייחוד כשברצלונה ניצחה בסיבוב הראשון בברנבאו 3-0 .
    גם בגזרה האישית עוד קרב מעניין מסי /רונאלדו .
    אשר למסי הוא חזר למקום הראשון בנעל הזהב והוא גם מלך בישולי הליגה.בנעל הזהב האירופאי הוא מנהל קרב צמוד עם סלאח כשעוד כמה באזור ולכן כל גול חשוב .
    רונאלדו שיהיה עוד פעם מלך שערי הצמפיון מדורג במקום 3 בתואר מלך שערי ספרד מרחק שער בודד מסווארס .

    עוד היום יום כדורגל אירופאי מלא .
    כולל
    מחזור סיום העונה בהולנד ויוון .(ובליגה האנגלית השנייה ).
    המשך מאבק האליפות בטורקיה.

    באנגליה כמה משחקים מעניינים .
    במוקד צלסי -ליברפול .
    המארחת פינלסטית הגביע האנגלי מול פיאנלסטית גמר האלופות .
    צלסי חייבת ניצחון בכדי לשמר את הסיכוי להגיע לאלופות בשנה הבאה.
    ליברפול ב+ 3 והפרש שערים עדיף צריכה מעשית תיקו בכדי להבטיח את ליגת האלופות בשנה הבאה ללא קשר לגמר האלופות .
    הסיטי את הארדספילד במטרה לקבוע עוד כמה שיאי ליגה .

    בבלגיה משחק עונה קלאב ברוז תארח את אנדרלכט כשהיא ב + 4 ניצחון ויש לדעתי אליפות .
    גם זלצבורג שתארח את ש.גראץ תזכה למיטב הבנתי באליפות אם תנצח .
    בפורטוגל פורטו תחגוג אליפות בבית בכל תוצאה עקב התיקו אתמול בליסבון .

  2. תודה לכותבים.
    עדכון מדידת בוקר:
    ב"ש-מצפה רמון: רוח דרומית קלה-מתונה.
    מצפה רמון-אילת: רוח מזרחית קלה.
    אם הרוח תתגבר טיפה ותישאר מזרחית, בהחלט מצפה לנו יום מעניין עם פוטנציאל פיצול. קל וחמר כשהטמפרטורה באילת תגיע בשיאה ל-38 מעלות בצל ויש רוכבים שעלולים להגיב לזה לא מי יודע כמה.

  3. סילהן אדאמס דיבר היום בבוקר אצל גבי גזית ואמר שגם היום כצפוי מנסים לצאת לבריחה, מקווה שהפעם גיא ניב יצליח לעשות זאת

  4. אנקדוטת כדורסל קטנה.
    בצמד המחזורים בשבוע שעבר.
    כל קבוצה סיימה את השבוע עם ניצחון והפסד.
    למעט גליל היחידה שניצחה פעמיים ולמעט הרצליה הייתה שנוצחה פעמיים.
    לכן .
    1. ניצחון גלילי היום יוריד את הפער מאשדוד כדי משחק אחד וגם הגליל תהיה ביתרון במאזן הפנימי מול אשדוד זאת אומרת יתרון ביתיות ראלי לחלוטין.

    2.הפסד הרצליאני בנס ציונה ומצבה חמור ממה שנראה אפילו כשהיא עוד צריכה לשחק בגליל ובחולון ומול מכבי במחזור האחרון וכמובן בקרב ירידה ישיר בביתה בשבוע הבא (מחזור 31 ) מול חיפה.
    המנצחת במפגש בהרצליה תזכה גם ביתרון עונתי שכן כ"א ניצחה משחק.
    חיפה אגב מתארחת מחר בראשון ומארחת השבוע את נס ציונה ואם היא תסגור על הרצליה אפילו במשחק בודד יש לנו משחק על כל הקופה שבוע הבא.
    לאחר מכן חיפה יוצאת לגליל ומארחת את חולון .

    ומשפט על הפועל תל אביב -ירושלים.
    הפועל תל אביב מרוחקת 3 משחקים ממקומות 1-4
    ומצד שני 4 משחקים ממקום 8-9
    מה שאומר שבסבירות של לפחות 90 אחוז הקבוצה תסיים את העונה הסדירה במקומות 5-7 וכך או כך היא לא יכולה לדעת על איזו קבוצה היא תפגוש בפליאוף עקב המצב הצמוד בטבלה .
    זה מעמיד אותה במצב מנטלי מעניין .
    מצד אחד היא יכולה לשחק משוחרר ולבחון הרכבים.
    מצד שני המשחקים חשובים ליריבות מה שיכול לגרום לה להפסדים ולמומנטום שלילי לקראת הפליאוף.
    עוד נקודה למחשבה אם אני הפועל תל אביב ייתכן שאני מעדיף מקום 8 ומכבי .
    מאזן עונתי 1-2 אווירה טובה בקהל מה צריך יותר ?

    ומשפט על ירושלים רשמת שהיא יכולה לקחת את המקום הראשון לאור מצבה השברירי של מכבי .
    זה נכון .
    אבל צריך לזכור
    1. ירושלים לא רק פיגור משחק ממכבי היא גם במאזן פנימי נחות (2-1 ) ומכיוון שמכבי מובילה גם מול אשדוד זה משמעותי (אמנם חולון מובילה על מכבי אך איני בטוח שהיא תהיה חלק מהחישובים בסוף).

    2. הצמרת גמרה לשחק בינה לבין עצמה ועכשיו נותרו המשחקים מול הקבוצות הפחות טובות .
    למכבי נותרו משחקים באילת ,ראשון והרצליה והיא מארחת את נהריה ונס ציונה.
    ירושלים תשחק היום בדרייב בהמשך בנהריה ובנס ציונה ותארח את אילת וראשון

    ולבסוף שמתם לב שאחרי הכל צמד הראשונות כרגע בטבלה הם מכבי וירושלים ממש כפי שכולם צפו ?
    אז מה הסיכוי שלראשונה מזה 11 שנה זה יהיה הגמר ?

  5. תודה חברים. מעניין כל דיווחי הג'ירו. גם בלי להבין או להתעניין באופניים נחמד לראות את נופי ישראל במשהו שלא מקושר למלחמה או שחיתות פוליטית.

  6. מהרגשה שלי, החוויה לראות אתמול את הרוכבים (ולא פחות את עשרות המסוק, רכבי הלווי, הצלמים וכמובן כל יחידת האופנועים של מתנ"א) עשתה התרגשות מטורפת לכל מי שהיה לידי (ת"א).
    עכשיו קיבלתי סירטונים מהזקנים שלי משדה בוקר, גם בנגב יש קהל, עם רמקולים, אוהלים, שלטים, קצת רעשנים של פורים (נשבע לכם, נקרעתי מצחוק).
    כבוד ויוקרה לקהל, קצת טוב על הנשמה, מאוד מחמם את הלב.

    1. מהירות גבוה ומאבקי מיקום זה תמיד מתכון להתרסקות. על אחת כמה וכמה במעגל תנועה. הן בשל מאבקים בכניסה וביציאה ממנו והן בשל התנועה המעגלית, אשר במהירות גבוהה מקשה לייצר מספיק כוח צנטריפטלי ולא לעוף למשיק. זה מקטין את השליטה באופניים.

  7. מישהו יכול לעדכן תוצאה בגמר הסנוקר ?
    סיכום היום שלי .
    היה מרהיב לראות קצת מהגירו .
    קלאסיקו .
    כאוהד ברסה אני די מסופק מהתיקו .
    אווירה חמה חיסרון מספרי .
    בשורה התחתונה ריאל לא קילקלה.
    בקלאסיקו הזה החשוב היה לא להפסיד בכדי לשמור על חלום עונה שלמה ללא הפסד זה היה מוקש רציני מן הסתם הרציני ביותר והוא עבר בשלום .
    בסל .
    אשדוד הורידה לקרקע את הגליל .
    ירושלים הפסידה הפסד די מיותר שדי סותם את הגולל על אליפות העונה הסדירה .
    נס ציונה נשארת היום מעשית אבל הסיפור הגדול הוא הרצליה.
    הקבוצה מרוסקת בקרב על עונה שלמה היא סופגת מעל 100 נקודות כרגע היא המעומדת מספר 1 שלי לירידה אפילו לפני חיפה .
    שבוע הבא מחזור 31 הם נפגשות לקרב ראש בראש בהרצליה למשחק שהמנצחת בו תנצח גם את המאזן הפנימי .

    באירופה .
    ליברפול מסתבכת מאד בהפסד בצלסי .
    האחרונה במינוס 3 ומשחק חסר והפרש שערים מינוס 6 ביחס לליברפול .
    אך היא מארחת את הירדספילד החלשה .
    צלסי יכולה להביס ולסבך כהוגן את לברפול .
    בכל זאת מחזור אחרון צלסי תצא לניוקסל וליברפול תארח את ברייטון .
    נראה שליברפול עם משחק יותר נח וגם אם זה יהפוך לתחרות הבקעות היתרון של ליברפול.
    אך מעידה קטנה והלכה ליגת האלופות (אם כמובן ליברפול תפסיד חלילה בגמר המפעל ).
    עוד 2 הערות על הליגה .
    1. קללת 31 השערים …היה נראה שסלאח בדרכו לשבור שיא פריימרליג שעומד על 31 שקבעו כמה שחקנים (כולל רונאלדו הגדול ) אך עדיין השיא לא נשבר ונותרו לו 90 דקות אחרונות לכל היוחר לשבור את שיא הליגה .

    2. ביום רביעי משחק השלמה סוונסי מארחת את סאפתהמפתון .
    כרגע האורחת מעל הקו האדום בגלל הפרש שערים טוב יוחר מהמארחת …משחר עונה של התחתית וכפשוטו על העונה הבאה .
    הכרעה תוריד סופית את ברומיץ שצריכה תיקו והפסד של שניהם וניצחון שלה במחזור הסיום כדי לשרוד .

    עוד דברים בכדורגל האירופאי .
    רוסיה לוקמוטיב אלופה סיפור מדהים לאדר כובש שער הניצחון בגמר היורו שכבש את שער הניצחון שהביא אליפות ושוב כמחליף .
    הסתיימה העונה ביוון והולנד (יהיו משחקי פליאוף על מפעלי אירופה השונים ).
    בטורקיה גלא נאחזת בציפורניים במקום הראשון עם 2-1 2 מחזורים לסיום העונה .
    בבלגיה סיפור מעניין .
    קלאב ברוז של רפאלוב הובילה את הטבלה ביתרון דו ספרתי גדול מאד.
    אך שיטת הקיזוז המפורסמת וצמד הפסדים בפליאוף לאנדרלכט כולל הפסד ביתי (אחרי 38 משחקי בית ללא הפסד).
    הורידו את הפער ל 2 נקודות בלבד 3 מחזורים לסיום .

    בפורטוגל בדרבי סל ליסבון תיקו תוצאה שהכתירה את פורטו שתשחק מחר .
    בנפיקה מקדימה את ספורטינג בהפרש שערים מחזור לסיום במאבק על הכרטיס השני לאלופות .

    בצרפת מונאקו מנצחת דקה 90 בקון וחוזרת למקום השלישי המוביל למוקדמות האלופות על חשבון מארסיי (שחוכל להגיע ישר לליגת האלופות אם תנצח בגמר האירופאית את אתלטיקו מדריד).

    באיטליה נאפולי סיימה רק בתיקו עם טורינו תוצאה שהבטיחה מעשית את התואר ליובה שביתרון 6 כשנותרו 2 מחזורים ועם הפרש שערים עדיף משמעותית .

    בספרד אתלטיקו נוצחה בבית וריאל אם תנצח את משחק ההשלמה תשתווה לאתלטיקו .

    לסיום קרב נעל הזהב דל אירופנ הוכרע מעשית לטובותו סל מסי

    הןא אחד משני שחקנים עם מעל 30 שערים.
    אך בעוד לסלאח נותר משחק בודד והוא עוד עם 31 שערים 2 פחות ממסי .
    מסי מוליך בבטחה עם 33 שערים כשנותורו לו 3 משחקים .
    סה"כ 14 שחקנים עברו 20 שערים .
    3 אימבוולה 29 (2 משחקים לעונה).
    3 לבנדובסקי 29 (1).
    5. קבאני 28 (2).
    6 איקרדי 27 (2 ).
    6 קיין 27 (2).
    8 סווארס 25 (3).
    9. רונאלדו 24 (3).
    10 דיבלה 22 (2 ).
    11 אגוארו 21 (2 )
    12. אספס 20 (2 סלטה ).
    12. תובאן 20 (2 מארסיי )
    12 רונאלדו 20 (2 ).

    1. תודה על העדכונים הנהדרים!
      רק שאלה, האם אנורתוסיס של רוני לוי ואריאל הרוש הבטיחה היום מקום באירופה לעונה הבאה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט