אירועי דיומא – 05.04.2018

 

כדורגל / שגיא נאור

רבע גמר הליגה האירופית – משחק ראשון

בניגוד לליגת האלופות, בה העפילו לרבע הגמר 3 ספרדיות, 2 אנגליות ו-2 איטלקיות, במפעל המשני קיבלנו 8 קבוצות מ-8 מדינות שונות.

22:05 ארסנל – צסק"א מוסקבה (ספורט2). התותחנים נכנסו למומנטום חיובי לקראת הישורת האחרונה של העונה. בליגה זה כבר לא יעזור והקבוצה כבר לא תסיים בין 4 הראשונות אבל המטרה העיקרית שנותרה לה היא זכייה בליגה האירופית שתעניק לה את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. הקבוצה של ביבראס נאתכו עושה קמפיין מצוין ובשמינית הגמר הדיחה את ליון דווקא אחרי הפסד ביתי במשחק הראשון. הם ינסו להשיג תוצאה טובה באמירויות אבל ארסנל השנה היא קבוצת בית מצוינת.

22:05 אתלטיקו מדריד – ספורטינג ליסבון (ספורט3). הקבוצה של דייגו סימאונה עם עוד עונה מצוינת כשבליגה היא מנסה לזנב בברצלונה והשבוע, עם ניצחון דחוק על לה קורוניה, שוב צימקה את הפער ל-9 נקודות. בשבוע הבא היא יוצאת לברנבאו לקרב על המקום השני – ניצחון שם וחלום האליפות עדיין יישאר ריאלי. ספורטינג נמצאת במאבק מרובע על התואר בליגה הכי מעניינת באירופה מהבחינה הזו. היא מרוחקת 6 נקודות מבנפיקה, 5 מפורטו ונקודה לפני בראגה כשנותרו 6 משחקים לסוף העונה. הערב היא תנסה להפתיע במטרופוליטנו את המועמדת הבכירה לתואר.

22:05 לאציו – רר בול זלצבורג (ספורט 5) האיטלקים עושים עונה נהדרת עם כדורגל התקפי אבל בינתיים זה מספיק רק למקום החמישי, 2 נקודות פחות מאינטר ו-3 פחות מרומא, היריבה העירונית. צ'ירו אימובילה בעונת שיא ואחרי שהתגלגל ברחבי היבשת נדמה כי מצא בית והוא פורח עם 26 כיבושים, הכי הרבה העונה בסריה A. האוסטרים, שהדיחו את בורוסיה דורטמונד בשמינית עם ניצחון אדיר בסיגנל אידונה פארק הסופר ביתי עם צמד של ואלון ברישה השוויצרי, הם ההפתעה הגדולה של המפעל העונה. מונאס דאבור בעונה אדירה ממשיך לרשום את שמו בפנקסי הסקאוטים והיום באולימפיקו זה כנראה המשחק הגדול בקריירה שלו.

22:05 ר.ב לייפציג – מארסיי המאבק מתחת לביירן מינכן על שלושת המקומות הנוספים לליגת האלופות ממשיך להיות צמוד ובינתיים לייפציג מחזיקה במקום הרביעי, מקום בו היא תשמח לסיים את העונה. אחרי הקפיצה בעונה שעברה לייפציג בעונה די מאכזבת ולא הצליחה לשמור על יציבות. טימו וורנר הצעיר הנהדר מוביל אותה עם 11 שערים. הצרפתים חוזרים לקדמת הבמה בעונה נהדרת מבחינתם. אמנם פ.ס.ז 2 רמות מעל כל האחרות בליגה אבל הקבוצה מדרום צרפת מדורגת במקום השלישי, 2 נקודות מעל ליון. פלוריאן תובאן פרץ העונה בגדול עם 16 שערים ו-10 בישולים כשגם דמיטרי פאייט, אחרי שכיכב ביורו האחרון, מריח מונדיאל ונמצאת בכושר מצוין.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 30 ואחרון

עונת היורוליג הסדירה תגיע היום ומחר לסיומה, מה שבטוח – שהיא תכלול גם את סיום העונה של מכבי ת"א, מה שעדיין לא הוכרע אלו הסדרות של רבע הגמר. ואם הייתם מצפים שכל המשחקים המכריעים יהיו באותה שעה, אז תחשבו שוב, פה זה אירופה רק בשם…

20:00: צסק"א מוסקבה – הכוכב האדום בלגרד – משחק לא חשוב בין שתי קבוצות שאיבדו עניין. צסק"א תסיים ראשונה בכל מקרה ותפגוש את חימקי, ז'לגיריס או בסקוניה, הכוכב האדום בלגרד תסיים איפשהו בין המקומות 11-13.

20:15: פנרבחצ'ה – מלאגה – גם כאן שתי קבוצות שעשו כבר את שלהן. אלופת אירופה ממשיכה לשלב הבא מהמקום השני המובטח לה ממנו תפגוש את חימקי, ז'לגיריס או בסקוניה ואילו מלאגה, אם תנצח ומכבי ת"א תפסיד מחר בולנסיה תוכל לסיים במקום התשיעי שלא מוביל לשום דבר…

21:45: אולמפיה מילאנו – פנאתינייקוס – המשחק חשוב רק לאורחת שיכולה עוד לסיים במקום השלישי אם  תנצח וריאל ואולימפיאקוס יפסידו, ברביעי אם תנצח, אולימפיאקוס תנצח וריאל תפסיד בחמישי אם תנצח וריאל ואולימפיאקוס ינצחו או אם תפסיד, ריאל תפסיד וקובנה תנצח או בשישי אם תפסיד וריאל וקובנה ינצחו. מילאנו יכולה רק לסיים את הטורניר בטעם טוב ותו לא.

22:00: ברצלונה – חימקי מוסקבה – גם כאן המשחק חשוב רק לאורחת שתסיים במקום השישי אם תנצח וקובנה ובסקוניה יפסידו, במקום השביעי אם תנצח וקובנה או בסקוניה יפסידו ובמקום השמיני בכל סיטואציה אחרת. בארסה? מהמקום ה-14 או ה-15, תסתפק בתואר אכזבת העונה, גם תואר…

22:00: בסקוניה – אנדולו אפס – בסקוניה אמורה לנצח את הקבוצה הכי חלשה במפעל שתסיים אחרונה בוודאות. אם תעשה כן היא יכולה לסיים או במקום השישי אם תנצח וקובנה תפסיד או במקום השביעי אם תנצח וגם קובנה תנצח. הפסד מפתיע לקבוצה שרצף ההפסדים שלה (8) גבוה מרצף הניצחונות של בסקוניה (6) יגרור מקום שמיני במידה וחימקי תנצח ומקום שביעי במידה וחימקי תפסיד גם כן.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות סין הפתוחה – שמינית הגמר

הסיבוב השני של האליפות היה רגוע מקודמו בכל הנוגע להפתעות. בשתי מיני הפתעות גבר ג'ק ליסובסקי, הכישרון המבטיח, על סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס, וכן גארי ווילסון גבר על ג'ו פרי. בכמה משחקים בפרופיל גבוה גברו מארק אלן, בארי הוקינס וסטיוארט בינגהאם על יאן בינגטאו, מייקל ווייט וריקי וולדן בהתאמה. היום נוכל לראות את שלב שמינית הגמר עם כמה משחקים מעניינים. המשחק המעניין של הסשן המוקדם יהיה זה שיפגיש בין ניל רוברטסון לז'או יואלנוג הצעיר. הסשן המאוחר יביא כבר כמה משחקים מעניינים אף יותר כמו זה שבין מארק אלן למארק וויליאמס, זה שבין קיירן ווילסון לדינג ז'ונווי וזה שבין סטיוארט בינגהאם לגרהאם דוט. שידור של הסשן המאוחר ביורוספורט 2 ב-14:30.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור חבל הבאסקים – קטע 4

קטע 3 הביא כצפוי לנסיונות בריחה רבים, כמו זו של אמן הבריחות, תומאס דה גנט. אלא שהצטרפותו לבריחה של דויד דה לה קרוז, הממוקם יחסית גבוה בדירוג, גזרה את גורלה של הבריחה לשבט, מה שהביא למיאוץ סיום בסופו של הקטע. במיאוץ זכה האוסטרלי ג'יי מקארתי מקבוצת בורה, כשאת הפודיום השלימו אלכסנדר ריאבושנקו ומיכל קביאטקובסקי. הקטע לא שינה את הדירוג הכללי במירוץ, בו ממשיך להוביל ז'וליאן אלאפיליפ, כשאחריו רוגליץ' (8+), גורקה איזאגיר (39+), לאנדה (43+), בילבאו (54+), מאס, בוכמן, בארדה, קינטאנה, אורן, מולמה ומטפסים נוספים (58+).

קטע 4 הוא קטע הנג"ש האישי של המירוץ, קטע שטוח לחלוטין באורך 19 ק"מ. מבין המובילים, פרימוז רוגליץ' הוא השען הטוב ביותר, והוא בהחלט מועמד חזק ביותר לזכות בקטע. המוביל הנוכחי, ז'וליאן אלאפיליפ, הוא שען לא רע, אך כישוריו העדיפים של רוגליץ' צפויים להביא להחלפת מקומות בין השניים. בגזרת הניצחון בקטע, רוגליץ' צפוי לתחרות קשה מכמה שענים של קבוצת סקיי, ביניהם קיריינקה, קביאטקובסקי וקסטרובייחו. בין המטפסים שבצמרת, מולמה ואורן הם עוד שענים סבירים, בעוד שאחרים כקינטאנה, לאנדה ובארדה, ינסו בעיקר לאבד כמה שפחות זמן. שידור ביורוספורט ב-16:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה רבה הדברים המרכזיים בעיני היום .
    1. רבע גמר הליגה האירופאית (שלא אוכל לראות/להתעדכן עקב החג ).
    2. מחזור סיום העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורגל .
    ובקצת יותר פירוט
    הליגה האירופאית.רבע גמר.
    1.לייפציג -מארסיי נראה כמשחק בצמוד ביותר בן סגנית האלופה הגרמנית המדורגת רביעית לשלישית בצרפת .
    מבחינת ניסיון היתרון של מארסיי אלופת היבשת ב 93 ופעמיים בגמר גביע אופ"א שני הקודם של הליגה האירופאית .
    לייפציג בשנה אירופאית ראשונה.
    הדרך לכאן .
    לייפציג נשרה משלב הבתים לאחר שהקדימה את מונאקו וסיימה אחרי בשיקטש ופורטו.
    ב1/16 עברו את נאפולי לאחר שניצחו באיטליה 3-1 ונוצחו בבית 2-0 ועלו בשער חוץ.
    בשמינית הגמר הם עברו את זניט עם 1-2 ביתי ו 1-1 חוץ.
    לעומתה מארסיי עברה את ברגה הפורטוגלית ב 1/16 ואת בילבאו בשמינית לאחר שלב בתים במפעל.
    הכוכב של לייפציג וורנר כוכב מארסיי תובן נפצע אך יש להם מספר שחקנים מרשימים כמו פויט.

    תחזית לכלל ההתמודדות צמוד מאד 55-45 מארסיי.

    ארסנל -צסק"א מוסקבה.
    ארסנל בעונה מסויטת באנגליה רוצה את התואר היחיד אותו היא יכולה להשיג העונה שגם יקפיץ אותה לליגת האלופות לאחר שמהליגה היא כבר לא תוכל לעשות זאת .
    צסק"א האלופה הרוסית היוצאת עדיין נאבקת על המקום השני שיוביל למוקדמות האלופות .
    ארסנל עברה שלב בתים במעפל ואז הדיחה קבוצה לא מוכרת משבדיה ואת מילאן בשמינית הגמר .
    צסק"א נשרה מהאלופות לאחר שהדיחה את בנפיקה וסיימה אחרי היונייטד ובאזל .
    בנוקאאוט היא עברה תחילה את הכוכב האדום בלגרד פעמיים 0-1 .
    ואז היא הדיחה באופן מרשים את ליון הצרפתית וזאת לאחר הפסד ביתי של 1-0 וניצחון חוץ 3-2 מרשים בצרפת.
    נאתכו קפטן נבחרת ישראל הזמני משחק בקבוצה יחד עם עוד כמה שמות מרשימים כמו אנקפייב.
    צסק"א זכתה בגביע הזה בשמו הקודם בשנת 2005 .
    ארסנל לקחה בעברה גביע מחזיקות (1994 בניצחון על פארמה ).
    מאז היא הגיע לגמרים בכל המפעלים אך נוצחה בהם .
    ב95 בגמר מחזיקות מול סארגוסה (שער מדהים של נעים דקה 120 עם הפשלה של סימן ).
    ב 2000 היא נוצחה בגמר אופ"א על ידי גלאטסריי הטורקית בדו קרב מהנקודה הלבנה .
    וב 06 היא נוצחה בגמר האלופות 2-1 על ידי ברצלונה לאחר שהובילה 1-0 לפני הרחקתו של להמאן השוער.
    תחזית 70-30 ארסנל .

    אתלטיקו מדריד -ס.ליסבון .
    2 קבוצות שזכו כבר בגביעים אירופאים אך בעוד ליסבון עשתה זאת ממזמן אתלטיקו זכתה רק בעשור זה פעמיים בגביע השנים 2010+2012 .בשנים האחרונות אתלטיקו בעניין של הגביע עם האוזניים הגדולות שם עשתה 2 גמרים +חצי +רבע גמר .
    בכל הפעמים נעצרה על ידי ריאל היריבה השנואה .
    ליסבון הגיע לאחרונה לגמר המפעל בשנת 05 (בשמו הקודם של נוצחה 3-1 בבית על ידי צסק"א ).

    2 הקבוצות הגיעו לכאן דרך ליגת האלופות .
    ליסבון הקדימה את אולימפיקוס אך לא יכלה כמובן לברצלונה וליובה .
    בנוקאאוט היא עברה את אסטנה הקזחית ופלזן הצכית במשחק שגלש להארכה .
    בליגה היא ממוקמת שלישית ונתונה במאבקעם בארגה על הכרטיס למוקדמות האלופות השבוע נוצחה על ידי אותה בארגה שהורידה את הפער ביניהם לכדי נקודה
    היא גם זכתה בגביע הליגה ונמצאת בחצי גמר הגביע המקומי .
    אתלטיקו לעומתה הודחה מהגביע.
    כרגע מדורגת שנייה בליגה 9 נקודות אחרי ברצלונה ויתרון 4 מריאל השלישית אותה תפגוש בין שני המשחקים מול ליסבון .
    אתלטיקו אכזבה באלופות כשסיימה בשלב הבתים לאחר רומא וצלסי וירדה לליגה האירופאית (לפני קרבאח שהייתה הסיבה העיקרית לנפילה עם 2 תוצאות תיקו ביניהם ).
    לאחר מכן הדיחה אתלטיקו את קופנהגן ולוקמוטיב מוסקבה בקלות מפתיעה 1-5 על הדנים בסיכום ו 1-8 על לוקמוטיב המוליכה הרוסית.
    באתלטיקו מככבים שמות כמו גרייזמן קוסטה קוקה אולבהק וגודין והיא גדולה על ליסבון בכמה מספרים .
    85-15 אתלטיקו .
    לאציו -זלצבורג .
    לאציו כרגע חמישית באיטליה נמצאת 3 נקודות מרומא השלישית השלישית ו2 נקודות מאינטר הרביעית המקומות שמובילים לאלופות .
    היא הודחה בחצי גמר הגביע המקומי על ידי מילאן .
    באירופה היא עברה את שלב הבתים במפעל ואז הדיחה את סטיווה וקייב .
    זלצבורג אלופת השנים האחרונות באוסטריה בדרכה לעוד אליפות וייתכן שאף דאבל (כרגע ברבע הגמר בגביע ).
    היא גם עברה את הבתים במפעל ואז הרשימה כשהדיחה את סוסיידד ודורטמונד הגדולה .
    זהו גם מאץ אפ בין המוליך בראש טבלת מלך השערים באיטליה אימבוולה למוליך בקטגוריה זו באוסטריה דאבור מנבחרת ישראל .
    התחזית .
    לאציו חזקה יותר אבל זלצבורג תרצה לעשות ספרד ,גרמניה איטליה .

    40-60;לאציו .

  2. קצת על הליגה הלאומית רגל.
    9 נקודות בלבד מפרידות בין המקום השני ממנו עולים לעשירי ככה שאפילו קבוצה מקום 10 יכולה לפנטז על עליית ליגה ….אם תצליח לעלות לפליאוף.
    לפליאוף עולות 8 הראשונות .
    בונוס נוסף הוא הישארות בטוחה בליגה שכן רק 7 נקודות מפרידות בין המדורגת תשיעית לזו ה 14 מקום המוביל לפליאוף ההכרעה מול מנצחת פליאוף ליגה א'.
    ולמשחקים של היום בהרחבה.
    מהקל לכבד.

    הפועל פ"ת -הפועל ת"א.
    מבחינת ההיסטוריה מדובר במשחק האימפריות .
    בפועל הפועל פ"ת אכזבת העונה מדשדשת במקום ה 12 ואיבדה כל סיכוי לפליאוף העליון אבל היא מרוחקת רק 3 נקודות והפרש שערים נחות ביחס לקבוצה במקום ה 14 ככה שהיא עמוק בתחתית.
    הפועל תל אביב שועטת (לפחות על המגרש) לליגת העל עם 12 נקודות יתרון מהמקום השני ו 15 מהמקום השלישי כשנותרו עוד 24 נקודות בקופה.

    הפועל ראשל"צ -עירוני נשר.
    ראשון בתקופה פחות טובה אך עדיין מדובר במדורגת חמישית מרחק 5 נקודות בלבד מהמקום השני.
    נשר עמוק במקום האחרון מרחק 23 נקודות מהמקום ה 14 שלא משאיר בליגה רק מוביל לפליאוף.
    כשנותרו עוד 24 נקודות בקופה כולל פליאוף זה אומר שכנראה היום היא תיפרד מהליגה גם באופן תאורטי.

    רמה"ש -מרמורק.
    קרב תחית בין רמה"ש המדורגת 13 עם 37 נקודות מרחק 3 נקודות מהמקום ה 14.
    מרמורק עם נקודה יותר יכולה לפנטז על הפליאוף העליון בשביל זה היא צריכה לנצח ושבמקביל בית"ר תל אביב ,לוד וכפר סבא יפסידו וגם אז היא צריכה שהניצחון שלה +ההפסד של לוד יהיה בהפרש כולל של 5 שערים ומעלה.

    הפועל חדרה -מכבי הרצליה .
    הפועל חדרה הפתעת העונה עם 3 ניצחונות ברצף ללא ספיגה מדורגת במקום השני בפער 3 נקודות מקטמון השלישית.
    הרצליה אכזבת העונה מדורגת לפני האחרונה מרחק 9 נקודות מהמקום ה 14 והפרש שערים רע מאד ככה שמדובר על 10 הפרש.

    הפועל רמת גן -הפועל קטמון.
    המארחת אכזבה גדולה במקום ה 14 שמצריך מפגש כפול מול מנצחת פליאוף א'.
    היא מרוחקת 3 נקודות מחוף מבטחים.
    קטמון התאוששה ממשבר מתמשך עם שכלל 5 הפסדים ב 6 משחקים היא התקמבקה עם 10/12 הנקודות האחרונות.
    קטמון מרוחקת 3 נקודות מחדרה השנייה ועוד עם הפרש שערים עדיף.

    בני לוד -אחי נצרת.
    סוג של דרבי שמכריע מאד לשתי הקבוצות.
    לוד כרגע תשיעית מרחק הפרש שערים קטן מכפ"ס השמינית ניצחון אמור לעלות אותם בגלל משחק פ]נימי שיוביל לאבדן נקודות .
    נצרת הרביעית כבר הבטיחה עלייתה לפליאוף והמטרה הבאה המקום השני ממנו מרוחק 5 נקודות בלבד.

    ולצמד משחקי ראש בראש.
    בית"ר תל אביב -עפולה.
    ת"א כרגע עשירית עם 41 נקודות .
    עפולה שביעית אך רק עם נקודה יותר מה שאומר שניצחון תל אביבי יעלה את הקבוצה מעל עפולה ואז היא תצטרך מעידה של לוד או תיקו במשחק למטה בכדי לעלות .
    עפולה היא הדוגמה לליגה המשוגעת הזו כאשר בסוף המחזור היא עשויה למצוא עצמה 5 נקודות בלבד מהמקום השני ובמאבק מעשי על עלייה ובתסריט אחר היא יכולה למצוא עצמה 5 נקודות בלבד מהמקום ה 14 המוביל למבחנים.

    והמשחק המרכזי
    נצרת עילית -כפ"ס.
    נצרת עילית כרגע שישית עם 42 נקודות .
    כפ"ס שמינית עם 41.
    כפ"ס היא הסיפור המעניין והחובבני של העונה.
    הקבוצה של יצחק שום פעם מאמן מצליח והיום עסקן דהוי הובילה את הטבלה עוד לפני הפועל תל אביב הגדולה אבל זה לא הספיק לשום שהתחיל להסתכסך עם מאמנו הצעיר (מסיי דגו ) .
    דגו הספיק להצעיד את הקבוצה לרבע גמר הגביע דקות ספורות לפני שפוטר כשהקבוצה במקום השני .
    שום הביא את שחקנו בער זוטסטאס שהספיק להסתכסך עם כל מי שהיה במערכת (וגם עם מי שלא במערכת ) עד שנזרק ..הבא בתור היה חיים שאבו מאמן לא רע אך שרק התפוטר מרמה"ש שיכולה להיות יריבתו לתחתית בעוד שבוע.
    וכך ממוליכת טבלה גאה מוצאת עצמה כפ"ס ככל הנראה בפליאוף התחתון שכן אם לא תנצח בנצרת עלית היא כנראה תהיה בתחתון.
    קצת לסבר את האוזן
    מחזור 9 כפ"ס עמדה בראש הפסגה במרחק ניכר מכל היתר עם 8 ניצחונות ותיקו ללא הפסדים עם הפרש שערים מרשים של 5-21 .
    לאחר מכן הפסידה 4/5 משחקים אך התאוששה קמעא עם ניצחון בסיום הסיבוב הראשון.
    לאחר מאזן 1-2 -1 פוטר דגו כשהקבוצה במקום השני ומאז.
    2 תיקו ו 2 הפסדים ואז ניצחון על נשר שלא באמ שייכת לליגה במחזור 24 .
    ומשם ההתרסקות מוחלטת של 5 הפסדים ברצף ומאזן שערים של
    13-1 .
    לא בדקתי סט' בכל ליגות העולם אך ספק אם יש תקדים לקבוצה שעושה 8 ניצחונות ותיקו ומאזן שערים של 5-21
    ומסיימת עם 5 הפסדים ומאזן של 13-1 ..אולי זה קרה לקבוצה מרוסקת כפשוטו שהמטוס התרסק ולא נותרו לה שחקנים.
    זה פשוט מדהים ומעיד כמה עסקנות אינטרסנטית ואישית יכולה להיות מקלקלת.

  3. יום יפה בטור הבאסקי היום בפאובינצית.נאווארה קינטאנה הולך לאבד שש שניות לקמ כך שיגיע למצב פיגטר,בשתי דקות נוספות , מאחר והוא אפילו לא קרוב למובילים השאלה היחידה היא האם הוא יתפוצץ.מחר ,כדי להחזיר לעצמו קצת כבוד ?
    מכאן ללנדה שהסיפור שלו במירוץ הרבה יותר מענין האם יפסיד 2 או 3 שניות לקמ או יצליח להפסיד רק 20 שניות ?
    גורקה איזאגיר בחור גדול השאלה האם כישורי השעון שלו ישתפרו ?
    גורקה היה בצל כפועל נאמן לולורדה הרבה שנים ,ועכשיו. הוא בעמדה לקחת קצת כבוד , יכולות יש לו , המקום הטור הבאסקי הוא הבית שלו ושל לאנדה , נשאר לו רק לתת את הנשמה ומזה יש לו למכביר.
    קביאטובסקי ומייקל מתיוס הם שעני על יש להם מה להוכיח ,מה בענין פרימוז עד היום כאשר השעון באמת חשוב פרימוז משחזר את הנפילה שלו ההיא מהמקפצה בפלאניצה עידו ?
    הענין אצלו הוא העצבים וקןר הרוח ,האם יפול גם היום ?
    הימור קביאטובסקי יקח אלהפיליפ ישאר ראשון. ומה יקרה מחר ?
    למחר אנחנו צריכים את קונטאדור במירוץ כדי שיברח אך הוא כבר לא רוכב .
    מי יעשה לנו את יום המחר ?

  4. כפר סבא שהתחילה את העונה בליגה הלאומית בקול תרועה רמה עם 8 ניצחונות ותיקו בתשעת מחזורי הפתיחה ומאזן שערים של 5-24
    מסיימת את העונההסדירה עם 6 הפסדים ברצף ויחס שערים של 16-1 .
    בעקבות כך הדרדרה הקבוצה למקום העשירי בטבלה מרחק 6 נקודות בלבד מהמקום ה 14 שמוביל למבחנים .
    ב 9 מחזורי הפתיחה 25 נקודות ויחס של 5-24.
    בכל 21 המחזורים מאז 16 נקודות ויחס שערים של 34-17.
    מטורף .
    בית"ר תל אביב רמלה תהיה בפליאוף העליון כמו גם עפולה בזכות שעראחד עדיף על בני לוד.
    עפולה עם 42 נקודות כמו לוד.
    אלא שהיחס של עפולה 28-33 לעומת 28-32 ללוד.

  5. 23:35 הזמן המוביל כרגעמייקל מתיוס חמישי כרגע,קביאטובסקי שלישי נכון לעכשיו קיריליינקה למיטב זכרוני כרגע שני .

        1. הראשונים היו יותר "פאנצ'יים". מחר יש טיפוס יותר קשה, אבל הוא באמצע הקטע, ואחריו יש ירידה. הקטע האחרון כולל הרבה טיפוסים, וצפוי להיות המפתח. העניין הוא גם שיש לו איזה שתי דקות על המטפסים הרציניים יותר. די משמעותי.

    1. אין בונוס בקטעי נג"ש.
      הוא בהחלט בפוזיציה אידיאלית, מוביל כעת על אלאפיליפ ב-34 שניות, ועל שאר המטפסים בלפחות דקה וחצי. המירוץ הזה לגמרי שלו להפסיד.

        1. לפני שלוש שנים גבר דיברנו עלין , המפתח איתו הוא המקפצה בפלאניצה, לא במקרה כתבתי עליה.
          הוא מאד תחרותי וסיפור המקפצה הוא המפתח, פרימוז יסכן הכל כדי לנצח הוא לא מחושב , לא רבים מבינים בהמראות , פרימוז ודאי שכן ,
          מי שזוכר את הקטע בסה שאבאלייה אותו ניצח בואך לקול אזןר הסנוא קייט יודע שהוא פרימוז יודע איך ממריאים ויודע שאם ממריאים לכיוון מעלה יתכן שניתן להרוויח עוד חצי מטר בקפיצת סקי , אך מסתכנים בנפילה מעשרים מטרים דוך מטה….
          פרחמוז נפל היום סיים על הרגליים, לאן הוא הולך נדע בקרוב .

  6. איזה מחזור יורליג מטורף
    אנדולו בדרך לניצחון על באסקוניה
    חימקי הפסידה לבאסה
    הארכה בין מילאנו לפנאתינייקוס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט