אירועי דיומא – 24.03.2018

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 21

20:30: הפועל חולון – הפועל ירושלים (ספורט 5). הפועל חולון ממשיכה למצב את עצמה כקבוצה הכי טובה בכדורסל הישראלי העונה ואחרי שכבר זכתה בגביע המדינה והשתלטה על המקום הראשון בליגה, גברו חניכיו של דן שמיר על מכבי ת"א בשבוע שעבר, בפעם השלישית העונה ופתחו פער קטן בפסגת הליגה. היה זה הניצחון השביעי ברציפות של חולון בליגה והתשיעי ברציפות במסגרות בארץ כשסך הכל רושמת חולון רק הפסד אחד בסיבוב השני בליגת העל ובמקביל, מנצחת בבית כבר תשעה משחקים ברציפות.

היום תפגוש חולון את האלופה, הפועל ירושלים שהיא אחת משלוש הקבוצות שניצחו את חולון העונה בליגה (האחרות הן הפועל אילת שניצחה את חולון פעמיים והפועל ת"א שגברה עליה במחזור הפתיחה). ירושלים רשמה בשבוע הקודם ניצחון ראשון מזה תקופה ארוכה כשגברה על גלבוע/גליל  ועשתה זאת בדחילו ורחימו מול קבוצה פצועה וחסרה שגם איבדה שחקן משמעותי (יחזקאל סקוורר) במהלך המשחק. עודד קטש מקווה שהניצחון הביתי בשבוע שעבר יוציא את חניכיו לדרך חדשה אלא שהיריבה הלא פשוטה עלולה לקלקל לו את התכניות.

השתיים נפגשו העונה פעמיים, בליגה ניצחה ירושלים בארנה 86:88 במשחק שהיה ברובו בשליטת חולון ואילו בגביע המדינה הייתה ידה של חולון על העליונה עם 67:76, במשחק שהיה הרבה פחות צמוד ממה שהתוצאה הסופית שלו מראה. החולונים פייבורטים ברורים מול ירושלים ויקוו שאפקט הניצחון על מכבי ת"א לא ישפיע עליהם כמו שקרה לכל הקבוצות שניצחו את מכבי ת"א העונה בליגה וגם לחולון עצמה (אם כי יש לציין שגם גלבוע וגם נס ציונה שניצחו את הצהובים של ספאחיה פגשו במחזור אח"כ את חולון…). ירושלים תקווה שרונלד רוברטס וריצ'רד האוול יהיו יעילים מתחת לסל ושגלן רייס ג'וניור יעשה שוב שטויות כמו במשחק הקודם בין שתי הקבוצות.

טניס / מתן גילור

טורניר מיאמי (1000) – סיבוב שני

היום יתקיימו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

שידורים בספורט 1 החל משעה 19:00.

18:00 דניאל מדבדב-אלכסנדר זוורב(4).

18:00 דניס שופובלוב-דאמיר דז'ומור(24).

אחריו פרנסיס טיאפוא-קייל אדמונד(21).

18:00 לאונרדו מאייר-ברונה צ'וריץ'(29).

אחריו מריוס קופיל-קארן חצ'אנוב(32).

20:00 (משוער) יושיהיטו נישיוקה-תומאס ברדיך(10).

אחריו ראדו אלבוט-סאם קווארי(11).

20:00 (משוער) יבגניב דונסקוי-דויד פרר(28).

אחריו גויירמו גארסיה לופז-פרננדו ורדסקו(31).

אחריו ניקולה קון-פאביו פוניני(15).

אחריו סטיב ג'ונסון-אדריאן מאנארינו(18).

22:00 (משוער) טנסי קוקינאקיס-רוג'ר פדרר(1). פדרר צריך להעפיל לשלב רבע גמר לפחות, כדי להמשיך במקום הראשון בעולם, ככל הנראה, לפחות עד אמצע עונת הדשא.

00:00 יוקי בהמברי-ג'יק סוק(8).

00:00 (משוער) ניקולוז בסילשווילי-קווין אנדרסון(6).

00:00 (משוער) דניס איסטומין-פאבלו קרנו בוסטה(16).

03:00 דושאן לחוביץ'-ניקוס קריוס(17).

 

כדורסל מכללות / עידו גילרי

השיגעון נמשך לאורך כל הדרך. אנחנו חיים משבת לשבת. הצד ההפוך של הבראקט המשיך להיות משוגע כשרק מישיגן המדורגת שלישית הצליחה לשרוד כפייבוריטית. לפיכך שלב העלית-8 ייפתח עם שני מפגשים לא שגרתיים.

איזור דרום:

1:09 קנזס סטייט (9) – לויולה שיקגו (11)

קבוצות המדורגות כל כך נמוך לא מרבות להגיע לשלב רבע הגמר. מדורגות 11 הצליחו לעשות זאת רק שבע פעמים עד העונה בעוד שמדורגות 9 רק פעמיים (לפרטים נא לפנות לפרד נפליט ורון בייקר). לפיכך זו הפעם הראשונה בה נראה עימות כזה על הכרטיס לפיינל פור. הווילדקאטס מקנזס סטייט שרדו קרב צמוד מול קנטקי כשמנעו מהקבוצה של קליפארי לקלוע בדקה האחרונה ושברו שיווויון 58 לניצחון 58-61. הרמבלרס מלויולה ניצחו בקרב לא פחות צמוד את נבדה 68-69.

 

איזור מערב:

3:49 מישיגן (3) – פלורידה סטייט (9)

אז מה אמרנו על מדורגות 9 שלא מגיעות לשלב הזה? כנראה שגם פלורידה סטייט שמעו ורצו לעלות על הגל הסמינולס לא התקשו מול גונזגה וניצחו 70-85. כדי להעפיל לפיינל פור יצטרכו להתגבר על הוולברינס של מישיגן שהפעם טיילו מול טקסס איי אנד אם 72-99.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות השחקנים – חצי הגמר

22:00: שון מרפי-מארק וויליאמס (יורוספורט).

יום אתמול הביא לנו שני משחקים מרתקים שעמדו בציפיות. מפגש רבע הגמר האחרון בין שון מרפי לאנתוני מקגיל היה משחק מותח למדי בו השניים החליפו פריימים עד לפריים האחרון והמכריע. הפריים האחרון התנהל בשליטתו של מרפי, שהמשיך וזכה במשחק כולו. מפגש חצי הגמר הראשון בין רוני אוסליבן לג'אד טראמפ היה איכותי ומרתק בדיוק כפי שהיה ניתן לצפות משני השחקנים הנפלאים הללו. השניים ניפקו תצוגה התקפית התואמת את אופיים, עד להגעה לפריים מכריע בו זכה רוקט רוני. הרוקט ימשיך לגמר טורניר הדירוג החמישי שלו העונה, לאחר שגם השיג את הברייק הגבוה ביותר בטורניר.

מפגש חצי הגמר השני היום יפגיש בין שון מרפי למארק וויליאמס. שני אלופי העולם בדימוס מגיעים למשחק לאחר עונה טובה למדי, כשלמרפי זכייה בטורניר דירוג אחד ולוויליאמס בשניים. מדובר בשני שחקנים קרי רוח, שלא נבהלים מתצוגות של יריביהם למשחק (וראינו זאת גם בטורניר הנוכחי). המפגש ביניהם יהיה מעניין מאד ופתוח לחלוטין.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי אוסטרליה – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ פתיחת העונה באוסטרליה (כמה מילים על העונה בדיומא של מחר). שידור בספורט 5 ב-9:00.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של קטלוניה – קטע 6

קטע 5 של אתמול התנהל בצל התחושה שהמירוץ נמצא כבר בכיס של אלחנדרו ואלוורדה, ולפיכך עניין בעיקר את חברי קבוצת הבריחה. מבין אלו, החזק ביותר אתמול היה הקולומביאני חרלינסון פנטאנו, שהקדים על הקו את ווגארד לאנגן הנורבגי. קבוצת המובילים בראשות ואלוורדה הגיעה יחדיו עם כל הפלוטון כ-14 שניות לאחר מכן. תמונת ההובלה במירוץ נותרה כמעט ללא שינוי, כשואלוורדה בראש, ואחריו ברנאל (16+), קינטאנה (26+), לה-טור (48+), סיימון ייטס (1:12+), סולר (1:18+), בנט (1:20+) וקארתי (1:24+).

קטע 6 צפוי להיות דומה מאד לקודמו בכל הקשור למאבקי ה-GC. שלוש הפסגות שלו רחוקות מסיום המסלול, והוא מתנהל ברובו בירידה. נראה כמו עוד קטע מושלם לקבוצת בריחה. שידור ביורוספורט ב-17:45.

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. קוקינקיס ניצח את הפד!!

    קוקי למי שלא מכיר הוא הגרסא השפוייה של ניקוס. הם מתאמנים ביחד והטכניקה שלהם היא זהה לחלוטין עד רמת הפסיק!!

    2 הפסדים רצופים לפדרר שגם הפעם נחלש מאד ככל שהמשחק נמשך ונמשך. עוצמות הבקהנד שלו ירדו ב 30% . במערכה השנייה והשלישית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט