אירועי דיומא – 12.03.2018

כדורגל

ליגת העל – מחזור 26 (אחרון לפני הפלייאוף) / מתן גילור

21:00 מכבי תל אביב-מכבי פתח תקוה (ספורט 5). מכבי ת"א מגיעה אחרי תיקו 0:0 באשדוד במחזור הקודם שגרם לה לאבד את המקום הראשון. ניצחון היום והיא חוזרת למרחק 2 נקודות מהפסגה. עפר זניח כשמדובר על 10 מחזורים לסוף בפלייאוף עליון. פ"ת אמנם ניצחה את רעננה 2:3, אבל תסתפק בפלייאוף התחתון אותו תחל במקום ה-7. ירידת ליגה לא על הפרק והעונה די נגמרה במחינתה. בכל זאת, אין לזלזל בחלק קדמי שכולל שחקני עם יכולות כמו של יוסי בניון ומאור סולומון. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 0:0.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 19

20:00: גלבוע/גליל – בני הרצליה (משולב ספורט 5+). משחק חשוב לשתי הקבוצות ייערך הערב בגלבוע. הרצליה שמדורגת במקום האחרון בליגה וניצחה בשבוע שעבר בירושלים, תרצה להראות המשכיות ועל הדרך לעבור את מכבי חיפה בטבלה ולהיצמד לנס ציונה ואולי עירוני נהריה. גלבוע מצידה, למרות סגל מרובה בפציעות (בן אלטיט יעדר לצד העובדה שגלבוע עולה עם שלושה זרים בלבד), תנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בשבוע שעבר באילת. הקבוצה של אריאל בית הלחמי איבדה קצת גובה עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים.

אבירם זליקוביץ' פצוע אצל ההרצליינים שניצחו ארבעה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם. מי שינסה לסחוב את הרצליה למעלה הוא שון דאוסן. מאז פתיחת הסיבוב השני, בני הרצליה רשמה מאזן 1:4 במשחקים בהם הוא שותף. בשני המחזורים האחרונים הוא סיים בראש רשימת הקלעים עם 21 ו-18 נקודות בהתאמה, שהעלו אותו למקום הראשון בטבלת מלך הסלים הישראלי עם 15.5 למשחק. את שיאי הקריירה שלו בנקודות (31), חטיפות (6), שלשות (5) ומדד (38) קבע הסווינגמן בביקורו האחרון בגן נר. יש לי תחושה שגם הפעם זה ייגמר בניצחון שלו.

20:15: מכבי אשדוד – עירוני נהריה (משולב בספורט 5+). משחק דכאוני באשדוד בין הקבוצה הביתית שמגיעה עם רצף של שלושה הפסדים לבין עירוני נהריה שהפסידה את כל שמונת משחקי החוץ האחרונים שלה ואחרי שבשבוע שעבר הפסידה גם בבית לראשון לציון היא מוצאת את עצמה מצטרפת לדבוקת התחתית. נהריה ניצחה את אשדוד בשבעה מתוך שמונת המפגשים האחרונים שלה ובשלוש הפעמים האחרונות נחלצה מפיגור דו-ספרתי ברבע האחרון בשביל לנצח את הדולפינים. הקבוצה של אריק אלפסי תקווה שהמסורת הזו תימשך גם הפעם. אני מאמין שכן.

 

טניס / מתן גילור

אינדיאן וולס (1000) – סיבוב שלישי

היום יתקיימו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

שידורים בספורט 4 החל משעה 20:00.

20:00 אדריאן מאנארינו(20)-ג'רמי צ'רדי.

22:00 רוג'ר פדרר(1)-פיליפ קארינוביץ'(25).

00:00 (משוער) רוברטו באוטיסטה אגוט(13)-בורנה צ'וריץ'.

00:00 (משוער) פאבלו קרנו בוסטה(11)-דניאל מדבדב.

אחריו קווין אנדרסון(7)-ניקולס קיקיר.

02:00 (משוער) טיילור פריץ-פרננדו ורדסקו.

03:00 פאבלו קוואבס(30)-דומיניק ט'יים(5).

06:00 (משוער) תומאס ברדיך(12)-היון צ'אנג(23).

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ טירנו אדריאטיקו – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה עוד קטע בסגנון קלאסיקות עם פאבה וסיום בטיפוס קצר ותלול. במהלך הטיפוס הנ"ל, היה זה הבריטי אדם ייטס שתיזמן בצורה מושלמת את הבריחה אל הקו, כאשר אף אחד מהשמות הגדולים בפלוטון לא מצליח לתפוס אותו. לייטס זו הייתה נחמה כפולה – אחת על החמצת הניצחון בקטע יומיים לפני כן מול פרימוז רוגליץ', והשנייה על ההפסד על חוט השערה של אחיו התאום, סיימון, במירוץ פאריס ניס (למארק סולר). בחבורה שהגיעה אחריו היה זה פטר סאגאן שהקדים את כולם, אך חשוב מכך – מיכל קביאטקובסקי שהגיע למקום השלישי. חשיבות מקום זה הייתה בזמן הבונוס שהפולני של סקיי קיבל, שהעלה אותו למקום הראשון הכללי, ולעמדת זינוק מצויינת לניצחון במירוץ כולו. השני עד אתמול, וילקו קלדרמן, התרסק במהלך הקטע ואיבד זמן רב. תמונת ההובלה היא איפוא קביאטקובסקי בראש ואחריו קארוזו (3+), לאנדה (23+), תומאס (29+), אורן (34+), ייטס (36+), פורמולו (37+), בנוט (39+) ובנט (41+).

קטע 6 יביא לנו הפוגה ממאבקי ה-GC עם תוואי שטוח המיועד למאיצים, כסאגאן, קיטל, יואן או גביריה. שידור ביורוספורט ב-14:30.

 

 

 

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה רבה יש גם כמה משחקי השלמה .
    כולל משחקי צמרת בין אוראל ללוקמוטיב ברוסיה .
    (לוקמוטיב המובילה ).
    גם ס.ליסבון יכולה לצמק הפער מפורטו אם תנצח בצבאס.
    בגרמניה ברמן -קלן
    בספרד אלבאס בטיס
    וכמובן באנגליה סטוק שנאבקת על חייה מול הסיטי האלופה הודאית שנאבקת על ההיסטוריה בליגה (שיאים שונים ).

    אצלנו .
    משחק חובה למכבי תל אביב ניצחון ניצחון זה 2 נקודות בלבד.
    תיקו או הפסד מסבך לגמרי את העניינים .
    בכלל הפליאוף מרתק .
    המובילה לא נראית פייבוריטית בודאי אם רואים את מאזנה מול הגדולות .
    השנייה (בית"ר ) אטרקטיבית אך לא נראית מספיק מנוסה.
    ככה שמכבי תל אביב עם כל הבעיות יכולה לקחת את הקופה ממקום שלישי שזה לדעתי חסר תקדים בפליאןף הישראלי .

    כדורסל .
    מלחמות עולם גם בגליל וגם באשדוד.
    לדעתי הרצליה ואשדוד ינצחו .

    1. תראה, זה אמנם לא בדיוק פלייאוף, אבל אזא"מ מכבי ת"א נכנסה לסיבוב השלישי בעונת 2002/2003 מהמקום השלישי וזכתה באליפות. אז זה היה 11 מחזורים לסיום והיום 10.

          1. תודה רבה.
            הספקתי לשכוח .
            אבל אני זוכר מירוץ אליפות מרובע .
            עם 2 התל אביביות ,בית"ר ומכבי חיפה .
            ב 86 .
            היה זה מירוץ מטורף כמדומני הפרש נקודה בין הראשונה לרביעית 4 מחזורים לסוף .
            שהסתיים בגול באופסייד של לנדאו לאליפות אדומה.
            חיפה איבדה את כתרה וסיימה שנייה מכבי ת"א שלישית .
            בית"ר של קשטן סיימה רביעית התנחמה בגביע (1-2 בגמר על שמשון משערים של אוחנה ומלמיליאן בשמשון שיחקו אפרים ארביב, אבינועם עובדיה וכמובן גדעון דמתי ).
            ישנה אח"כ קרעה את הליגה לאליפות היסטורית .

    1. בדרך כלל לא מעלה סיכומים למירוצים (או בכללי לאירועי ספורט) בדיומא, אלא משתמש (באירועים מתגלגלים) בפריוויו כדי לסכם את היום הקודם.

  2. רק להזכיר לכולם שאולימפיאדת החורף לנכים ממשיכה עם משחק הוקי שראיתי שהיו בו טאקלים וזריקות לחומה שלא נדע. אגרסיביות לשמה, שאפילו ב-NFL לא רואים. איזה ספורטאים אדירים הנכים האלה!

  3. פדרר עלה לשחק היום מול עוד שחקן עתיד קרובצ'ק שעשה את גמר פאריז (הפסיד לסוק). ופדרר ירק את העצמות שלו בתוך שעה וטיפטיפה . הוא כמו יין. רק משתבכ עם הגיל.

    האחיות ויליאמס השחקות עכשיו – וונוס מגישה לרקשונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט