אירועי דיומא – 11.03.2018: מכבי ת"א נגד הפועל ירושלים בכדורסל; קטע הסיום של פריס ניס

כדורגל

ליגת העל – מחזור 26 (אחרון לפני הפלייאוף) / מתן גילור

19:00 הפועל עכו-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב). שתי קבוצות שחשיבות המשחק לגביהן לא גדולה מדי. לעכו יש עוד סיכוי תיאורטי להישאר בליגה ולק"ש יש עוד סיכוי תיאורטי לרדת ליגה, אבל כל אחד מהתרחישים הנ"ל נראה בלתי סביר בעליל. עכו מגיעה אחרי הפסד לי-ם 0:3 שהשאיר אותו במקום האחרון עם 12 נקודות. ערב המחזור היא מרוחקת 9 נקודות מהמקום בו נשארים ליגה. ק"ש הפסידה בביתה לב"ש 1:0 והיא במקום ה-9 עם 29 נקודות. 13 נקודות מעל המקום ממנו יורדים ליגה. בסיבוב הקודם ניצחה ק"ש 0:4.

20:15 הפועל רעננה-בית"ר ירושלים (ספורט 1). בניגוד למשחק הקודם פה כבר מדובר על משחק חשוב לשתי הקבוצות. רעננה מגיעה אחרי הפסד 2:3 לפ"ת. ערב המחזור היא במקום ה-11 עם 24 נקודות. 8 מעל המקום ממנו יורדית ליגה. ערב המחזור י-ם מרוחקת רק נקודה בודדת מהפסגה והיא צריכה להמשיך ולאסוף נקודות יקרות במאבק האליפות. בסיבוב הקודם ניצחה י-ם 2:3.

פרמייר ליג– מחזור 30 / שגיא נאור

15:30 ארסנל – בורנמות (ספורט1) 4 הפסדים רצופים בכל המסגרות חיסלו לתותחנים את הסיכויים להתבגר בטופ 4 ולזכות בגביע הליגה. לפחות סיום חמישי הם החזירו חלק מהעבודה ים ניצחון חוץ על מילאן ועשו צעד משמעותי לרבע גמר הליגה האירופית. האורחת בתקופה טובה וניצחה 3 מחמשת המשחקים האחרונים .

18:00 בורנמות – טוטנהאם (ספורט1). המארחת בתקופה טובה וניצחה 3 מחמשת המשחקים האחרונים שלה. התרנגולים ינסו להתאושש מהאכזבה המרה שחוו אחרי ההדחה מול יובנטוס.

לה ליגה – מחזור 27 / שגיא נאור

17:15 אתלטיקו מדריד – סלטה ויגו (ערוץ one). אחרי ההפסד בקאמפ נואו אתלטיקו מבינה שהאליפות, כנראה, מעבר להישג ידה ותנסה לשמור על המקום השני במקביל לריצה יפה בליגה האירופית כשהיא בדרכה לרבע הגמר. סלטה זה מוקש לא קטן לקולצונרוס, הגליסיאנים מדורגים במקום התשיעי בטבלה ומקום בליגה האירופית נראה כמו מטרה אפשרית לחלוטין.

סרייה A – מחזור 28 / דוד "פאקו" סעדה

13:30: פיורנטינה-בנוונטו (ספורט 2). המשחק הזה מוזכר כאן פחות בשל ערכו הספורטיבי (אין לו ממש), ויותר כדי לציין את האירוע שבצילו התנהלה הסרייה בשבוע האחרון. מדובר במותו הפתאומי של בלם וקפטן פיורנטינה, דוידה אסטורי, מדום לב בשינה, ממש לפני משחק הקבוצה בשבת. מותו של אסטורי, שאף שיחק בנבחרת איטליה, היכה בהלם את הכדורגל האיטלקי, מה שהביא לדחייתם של רוב משחקי המחזור הקודם. האירוע ודאי יצויין במשחק היום, הראשון של פיורנטינה מאז הטרגדיה. אשר למשחק עצמו, הוא לא ישנה דבר. פיורנטינה מדשדשת במרכז הטבלה ולא תגיע לכלום העונה (ודאי כעת), בעוד שבנוונטו היא הנמושה של הליגה, שתרד בוודאות לליגה השנייה בסוף העונה.

16:00: יובנטוס-אודינזה (ספורט 2). השבוע האחרון היה מהטובים של יובה השנה (אם נשים בצד את מותו של אסטורי, שהשפיע רגשית על כולם באיטליה). זה התחיל עוד לפני ניצחון החוץ של הקבוצה על טוטנהאם באלופות, שהעלה אותה לרבע הגמר. המשחק הקשה מול לאציו היה בדרכו לתיקו מאופס, כששער של החלוץ פאולו דיבאלה בדקה ה-93 נתן ליובה את אחד הנצחונות החשובים של העונה. במקביל, התבשרה האלופה על התבוסה של נאפולי לרומא, ולראשונה תהיה לה הזדמנות לעלות לפסגה מזה זמן רב, לאחר שתשלים את המשחק החסר מול אטאלנטה באמצע השבוע. אחד הגורמים העיקריים בנצחון של יובה על לאציו היה השוער ג'יג'י בופון, שעצר במו ידיו כמה מההתקפות המסוכנות של היריבה. בופון הודיע השבוע שבניגוד לספקולציות, העונה הנוכחית תהיה האחרונה בקריירה המדהימה שלו. היריבה היום צפוייה להיות הרבה יותר קלה לאלופה בהשוואה לשתיים האחרונות. מדובר בקבוצה חלשה למדי, שבכל זאת לא נמצאת בסכנת ירידה – טרף קל עבור האלופה.

16:00: קליארי-לאציו (משולב בספורט +5). לאציו כאמור ספגה הפסד כואב מידי האלופה, והיא תיאלץ להמשיך ולרדוף אחרי אינטר ורומא במאבק הקשה על המקום השלישי (תמונת המאבק נתונה באי סדר קל עקב המשחקים החסרים). היום תהיה לה הזדמנות להתאושש מול קליארי, הנמצאת באיזור המסוכן בכל הנוגע לירידת ליגה – 4 נקודות מעל לקו האדום.

19:00: גנואה-מילאן (ספורט 2). בליגה מילאן נמצאת במומנטום טוב, והיא ודאי לא שמחה על דחיית הדרבי מול אינטר בשבת. אלא שבאמצע השבוע היא ספגה הפסד בית כואב לארסנל, הצפוי לסיים את העונה שלה בליגה האירופית. הסיכויים של הרוסונרי להעפיל לאירופה בעונה הבאה קטנים אך קיימים, אם ימשיכו לנצח בליגה, והקבוצה החלשה שמולם, עוד אחת הקרובה לתחתית אך לא בסכנת ירידה, לא צפוייה להקשות עליהם במשימה.

21:45: אינטר-נאפולי (ספורט 2). נאפולי עדיין בהלם מההפסד הביתי 4:2 לרומא במחזור האחרון. היא עדיין מוליכה את הטבלה, אך רק בחסדו של המשחק העודף שיש לה על יובה. דריס מרטנס וחבריו יצטרכו לצאת מהר מההלם במילאנו הערב, מול אחת הקבוצות הפחות ברורות של העונה בליגה. הקריסה של אינטר בחצי השני באמת לא ברורה, עם הפסדים לנמושות כמו גנואה. לא נעים לומר, אך דחיית הדרבי מול מילאן עקב מותו של אסטורי אולי עשתה חסד עם הנראזורי, ואולי היום נזכה לראות את אינטר של תחילת העונה במקום זו המזעזעת של המשכה.

בונדסליגה – מחזור 26 / דוד "פאקו" סעדה

19:00: בורוסיה דורטמונד-איינטראכט פרנקפורט (ספורט 4). קרב 3-4. השבוע האחרון לא היה מהטובים שהיו לדורטמונד השנה. התיקו מול ר.ב. לייפציג הוריד אותה מהמקום השני לשלישי, בעוד שההפסד הביתי לעוד רד בול, הפעם מזלצבורג, מהווה מכה קשה להמשך הדרך שלה באירופה. בשורה טובה אחת לצהובים שחורים הייתה החתימה של כוכבה, מארקו רויס, על חוזה לארבע השנים הקרובות. היריבה (תשכחו מטוואטחה, הוא כבר לא משחק) חזרה לנצח בשבוע שעבר, הפעם את האנובר, מה שיסייע לה במאבק המחומש הקשה על המקומות שמתחת לבאיירן.

ליגה סקוטית – מחזור 30 / דוד "פאקו" סעדה

14:00: ריינג'רס-סלטיק (ספורט 5). האולד פירם של סקוטלנד. חמישה משחקים לסיום העונה (עם השלמת משחקים חסרים), לסלטיק תהיה הזדמנות להבטיח מעשית את הזכייה באליפות, השביעית ברציפות. לירוקים יתרון של 6 נקודות על היריבה העירונית וכן משחק חסר, כך שניצחון על היריבה המושבעת צפוי להקדים את חגיגות האליפות שלהם. אף אחד לא חושב שיקרה אחרת. סלטיק שולטת ללא מיצרים בכדורגל הסקוטי בשנים האחרונות. כל מה שהכחולים יכולים לעשות זה לקלקל מעט את החגיגה, לא יותר.

כדורסל \ יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 19

19:20 עירוני נס ציונה – הפועל חולון (ספורט 5). אם היו שואלים את נס ציונה לפני כמה שבועות איזה משחקים היא יכולה וצריכה לנצח עד סוף הסיבוב כנראה שהיו מגרדים בעיר הקטנה בפדחת ולא מוצאים תשובה מספקת. אלא שהקבוצה הצנועה מדרום גוש דן, הצליחה בינתיים להפתיע את הפועל ירושלים ואת מכבי ת"א ועכשיו היא רוצה להשלים טריו נצחונות על הגדולות של הליגה עם משחק ביתי מול הפועל חולון. ואם הציפייה מנס ציונה להתעלות שוב לא עושה את המשחק הזה פיקנטי, אז העובדה שמי שאחראי על ההתעוררות הנס-ציונית הוא לא אחר מאשר קאליף וויאט, כוכב חולון בעונה שעברה שסיים את העונה באמצעה ועכשיו משתקם בנס-ציונה בהחלט עלולה לעשות את המשחק מעניין יותר.

אלא שכמה שנס-ציונה תהיה טובה, המשחק עדיין תלוי בקבוצה של דן שמיר. מחזיקת הגביע מוליכה את ליגת העל, לא הפסידה מתחילת פברואר במסגרות המקומיות ובשבוע שעבר התעמרה במכבי אשדוד ועוד בערב חלש של גלן רייס ג'וניור. בחולון מרגישים שהעונה הזאת שלהם ונס ציונה, חביבה ככל שתהיה, תתקשה להוציא אותה מהתחושה הזו.

21:05: מכבי ת"א – הפועל ירושלים (ספורט 5). על פניו משחק בין מכבי ת"א והפועל ירושלים, המכונה לעיתים 'הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי' אמור להיות הדבר הכי מעניין שיש לליגת העל שלנו להציע. אבל כשחושבים על זה – משחק בין הקבוצה מהמקום השני בליגה לזאת מהמקום השלישי, הוא בהחלט מעניין אבל לא בטוח שכמו המשחק שמחכה לנו במוצאי שבת הקרובה בין הראשונה לשנייה…

ואם המיקום בטבלה לא משכנע אתכם שההתמודדות הערב ביד אליהו היא לא בהכרח הדבר האמיתי, כדאי שנדבר גם על הכושר בו מגיעות הקבוצות למשחק. ירושלים למשל הפסידה  ארבעה מתוך חמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ולמרות חילופי המאמנים נראית כמו קבוצה כבויה ולא מספיק מוכשרת. מכבי ת"א? היא אמנם ניצחה באיסטנבול את אנדולו אפס אבל עדיין רחוקה מאוד מהכושר הטוב של פתיחת העונה ולראייה ההפסד בשבוע שעבר לנס ציונה החלשה, שהיה הרביעי שלה העונה ביד אליהו בליגה (עוד אחד היה בגביע).

למרות הכל, מכבי ת"א מגיעה למשחק כפייבוריטית גם בגלל שהיא לא נוטה לזלזל במשחקים מול היריבה מהבירה וגם בגלל שהסגל שלה טוב בהרבה מזה של יריבתה. דיאנדרה קיין וארטיום פרחובסקי הם הצמד התורן שלא יתלבש במכבי ת"א אבל קשה לראות את מי תעמיד הפועל ירושלים מול הקו האחורי המרשים של ג'קסון-קול-דיברתולומיאו. ירושלים אמנם מקבלת חזרה את קינזי ובר טימור שחוזרים אחרי פציעות אבל שאלה גדולה באיזה כושר נראה אותם, כמו גם איזה ריצ'רד האוול, שדי חלוד לאחרונה, יגיע למשחק. האתלטיות של רונלד רוברטס וג'רום דייסון שמחזיקות את ירושלים בעת האחרונה, לא אמורות להספיק מול סוללת השחקנים של הצהובים וירושלים תצטרך התעלות רצינית בשביל לחזור עם ניצחון מהמשחק הערב.

טניס / מתן גילור

אינדיאן וולס (1000) – סיבוב שני

היום יתקיימו משחקי החלק התחתון של ההגרלה.

שידורים בספורט 4 החל משעה 00:00.

21:00 דודי סלע-קייל אדמונד(21). סלע שעלה כמפסיד בר המזל ניצח את גוזוקזיק. אדמונד זו כבר משוכה גבוהה בהרבה.

21:00 גאל מונפיס-ג'ון איזנר(15).

21:00 פייר הוג' הרברט-ג'ילס מולר(24).

21:00 טים סמיזק-פיליפ קולשרייבר(31).

אחריו יוקי בהמברי-לוקאס פויי(9).

23:00 (משוער) ארנסטו אסקובדו-פליסיאנו לופז(28).

23:00 (משוער) טארו דניאל-נובאק ג'וקוביץ'(10).

23:00 (משוער) טנניס סנדגרן-דויד פרר(29).

אחריו לאונרדו מאייר-קאי נישיקורי(22).

אחריו מישה זוורב-סאם קווארי(18).

אחריו פליק אוגר אלישסים-מילוש ראניץ'(32).

01:00 (משוער) מרטון פוקסוביץ'-מארין צ'יליץ'(2).

03:00 (משוער) תומאס פביאנו-ג'יק סוק(8).

03:00 (משוער) מרקוס בגדטיס-דיאגו שוורצמן(14).

04:00 ג'ו סוזה-אלכסנדר זוורב(4).

05:00 אלכס דה מינור-חואן מרטין דל פוטרו(6).

 

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר גיברלטר – שמינית הגמר עד הגמר

טורניר גיברלטר הוא הוא הקטן שבטורנירי הדירוג. קטן מבחינת הפרס המוענק לזוכה (25,000 ליש"ט), מה שמשליך גם על היוקרה של הטורניר. מכאן ששחקנים מוכרים רבים החליטו לוותר עליו, ומצד שני הוא נותן הזדמנות לשחקנים לא מוכרים רבים להגיע לשלב גבוה של טורניר דירוג. אנו מצטרפים אל הטורניר ביומו האחרון, בו ישוחקו ברצף כל שלבי הסיום, החל משלב שמינית הגמר. שחקנים מוכרים שהחליטו בכל זאת להשתתף, והגיעו לשלבי הסיום הם סטיוארט בינגהאם, אנתוני מקגיל, קיירן ווילסון, ראיין דיי, ג'ו פרי וג'ק ליסובסקי. חצאי הגמר והגמר ישודרו משעה 17:00 ביורוספורט 2.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פריס ניס – קטע 8

קטע 7 של אתמול היה אחד הקשים ביותר שהיה ניתן להעלות על הדעת. אם לא די בתוואי הקשה, מזג האוויר הגשום הביא להתרסקויות רבות (הפעם למזלנו ללא נפגעים קשות), מה שהפך את הכינוי של המירוץ, "המירוץ אל השמש" לאירוני משהו. בעלייה המסיימת, נטילת קצב של רומן קרויזגר פירקה את מוביל המירוץ, לואיס ליאון סאנצ'ז. חברו של קרויזגר לקבוצה, סיימון ייטס, המשיך במתקפה, ויחד עם יון איזאגיר ברח לקבוצת המובילים, מה שפירק את הפלוטון לרסיסים. ייטס המשיך וברח גם לאיזאגיר (ולדילן טיונס שהגיע בעקבותיו), וזכה בקטע. טיונס ויון איזאגיר הגיעו יחדיו אחריו, כשאחיו של יון, גורקה, מגיע מעט אחר כך. הקטע די הפך על הראש את טבלת הההובלה, כשמלבד סאנצ'ז המפורק, גם אלאפיליפ איבד זמן רב, כך גם הנאו, ובמידה פחותה גם סולר. לפיכך, תמונת ההובלה היא כעת ייטס בראש, כשאחריו יון איזאגיר (11+), גורקה איזאגיר (12+), וולנס (13+), טיונס (27+), סולר (37+), קונרד (39+) והנאו (57+).

*המלצת צפייה* קטע 8 של היום הוא הקטע המסיים של המירוץ. זהו קטע קצר (110 ק"מ) וקטלני עם שש פסגות גבוהות כבר מתחילתו. ייטס נראה מצויין אתמול (כמו גם שלשום), והוא בפירוש בכסא הנהג על מנת לזכות לראשונה בקריירה במירוץ קטעים, אך הפערים הקטנים (המאפיינים מירוץ זה כדבר שבשגרה) הופכים את המירוץ לכזה שכל אחד מהמתמודדים בצמרת יכול לזכות בו. זה מבטיח לנו גם היום קטע אינטנסיבי ומרתק, שאסור להחמיץ. שידור ביורוספורט 2 ב-14:45.

 

מירוץ טירנו אדריאטיקו – קטע 5

קטע 4, קטע הטיפוס היחיד של המירוץ, הבטיח וקיים. בעלייה המסיימת של הקטע, הרביעייה שכללה את ראפאל מייקה, פאביו ארו, בן הרמאנס ומיקל לאנדה, אליהם הצטרף בהמשך גם ג'ורג' בנט, ברחה לפלוטון. חברי החבורה נאבקו זה בזה, עד שמיקל לאנדה, המטפס הטוב בחבורה, ברח לכולם וזכה בקטע. מייקה ובנט השלימו את הפודיום. לקבוצת סקיי עם מוביל המירוץ גראן תומאס היה יום מחורבן לחלוטין – בתחילה עם ההתפרקות של פרום עם הגברת הקצב בטיפוס, ואח"כ עם תקלה מיכנית לתומאס, מה שהביא לחיזיון הלא שגרתי שבו פרום מתפקד כפועל של תומאס. אחד שהיה לו יום גרוע אף יותר היה טום דומולאן, שהתרסק בתחילת הקטע וסיים את המירוץ (סובל בעיקר מחבלות ושפשופים, ללא עצמות שבורות). לקבוצת סייקלינג אקדמי היה עוד יום מצויין. פרט לבן הרמאנס שהגיע חמישי לבסוף, ראינו ממנה שוב רוכב נוסף שבילה את רוב הקטע בקבוצת הבריחה, הפעם האלוף הלטבי קריסטס ניילנדס. כל האקשן הזה שינה לחלוטין את תמונת ההובלה, וכעת קיבלנו תמונה מפתיעה למדי כשלפסגה עלה האיטלקי דמיאנו קארוזו (שסיים עם הפלוטון), כשאחריו קביאטקובסקי (1+), קלדרמן (11+), לאנדה (20+), תומאס (26+), אורן (31+), בנט (33+), פורמולה (34+), בנוט (36+) ופוצוביבו (41+).

קטע 5 מחזיר אותנו לקטעים דמויי הקלאסיקות, בסגנון זה של שלשום. מדובר בקטע גבעי עם סיום בשיפוע קצר ותלול. יתאים לכמה מהמטפסים ולקלאסיקנים כסאגאן או ואן אוורמארט, וגם קביאטקובסקי עשוי לקבל רישיון להוביל מקבוצתו. שידור ביורוספורט 2 ב-16:15.

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. תודה רבה .
    הייתי מוסיף (ברמת התגובות כי דה יומא ארוך כבר ).
    1. את מחזור הסיום בעונה הסדירה בליגה הבלגית .
    8 משחקים שעה אחידה (15.30 ).
    6 הראשונות ימשיכו לפליאןף העליון .
    אח"כ יש פליאוף מיוחד על אירופה ומאבק נגד ירידה.
    האחרונה אגב יורדת אוטומטית כרגע זו מכלן קבוצתו בעבר של אלי אוחנה שלפני 30 שנה בדיוק זכתה בגביע המחזיקות של אירופה לאחר ניצחון על איאקס בגמר.

    בגרמניה כמה משחקים שישפיעו על הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות והאירופאית .

    בתחילה שטוטגרט -לייפציג
    ובהמשך דורטמונד -פרנקפורט (כפי שצויין ).

    בצרפת ליון עדיין מנסה להגיע לאלופות (דרך הליגה והליגה האירופאית ).
    היום תארח את קון ותנסה לנקום בה על ההדחה מהגביע המקומי .

    ליגת העל .
    עכו -ק"ש .
    ניצחון ביתי ייפתח צוער קטן לעכו שכן תצמצם את הפער הפער 6 הפרש ועוד ערב התמודדות מול היריבות הישירות .

    רעננה -ירושלים זה מוקש לא קטן לבית"ר נקווה שתצלח מוקש זה ושהצמרת תמשיך לרתוח.

    אירופה .
    המשחק המסקרן הוא של נאפולי בסן סירו מול אינטר .
    נאפולי תצטרך לנסות לרדוף אחרי יובה.
    איבוד נקודות היום בתוספת ניצחונות של יובה היום ובאמצע השבוע יגדיל את הפער ל 3 נקודות (אם נאפולי תסיים היום בתיקו) או 4 אם תפסיד .
    ככה שזה משחק קריטי לשאיפות האליפות של נאפולי .

    כדורסל

    נס ציונה -חולון .
    אם יש היום קבוצה בליגה שיכולה להרשות לעצמה להפסיד זו חולון .
    היא ביתרון 5 משחקים על המקום החמישי כך שיתרון ביתיות קרוב לוודאי יש לה.
    מקום ראשון לא ייתן לה כלום חוץ מאשר לחץ שפעל לרעתה אשתקד
    (ולבחור האם הפיינל פור יתקיים בירושלים או בתל אביב ).
    לכן כמה שזה ישמע מצחיק הפסד פה ושם אפילו מבורך בשבילה.
    נס ציונה חייבת חייבת משחק ותקבל היום את וייאט אני הולך על הפתעה.

    מכבי תל אביב -ירושלים .
    2 קבוצות במשבר .
    אבל מכבי מכבי ניצחון חשוב בטורקיה ועם שבועיים קריטים בליגה ובעיקר ביורוליג .
    היום ירושלים ואז חימקי נסיעה לחולון ופאו באה ארצה.
    5 מחזורים לסוף עונת ביורוליג הסדירה ומכבי יכולה לסיים בכל מקום בין 4 ל 9 .
    ההפסדים של קובנה ,פאו וחימקי פתחו המון אפשרויות מאידך באסקוניה ממשיכה לנצח ועם לוח משחקים נוח ביחס לנאבקות והיא עוד תארח את מכבי מחזור 29 .
    בתוך כך הקלחת הזו מכבי מבינה שבשביל לעשות דברים גדולים ואולי מפתיעים ביורוליג היא חייבת לנצח בבית בשבועיים הקרובים .
    מה שאומר שהליגה בטח היום קצת נדחקת (שוב ).
    מה עוד שהפסד היום וניצחון בחולון (בהפרש הנכון ).
    ומכבי תדורג ראשונה .
    אצל ירושלים אין חכמות היא חייבת ניצחונות .
    לדעתי יהיה צמוד ומרתק עד הסוף משחק שיוכרע בכדור האחרון שלו .

    1. אהרון, בקר טוב ושבוע- טוב,
      לי גם יש הרגשה ממש חזקה שביתר תסתבך ברעננה,
      אפילו מהמר שהחלוץ של רעננה יכבוש שער היום:אבוחצירה,
      אם רעננה ינצחו הם יחלפו על פני מכבי חיפה ויארחו 4 משחקי בית,
      לגבי מכבי ?
      אני אישית לא קובע דבר אבל מבחינתי הסתיים הקרדיט למאמן פרד רוטן, משהוא הגיע לא רואה שום גרף של שיפור, לא לחימה עיקשת כלום ושום דבר.

      במסיבות עיתונאים הוא אנמי, פלגאמטי וחסר אישיות באמת סוחפת ואופי של מנהיג,
      אני במקום אדון שחר לא ממשיך איתו לעונה הבאה , אבל כן נותן לו לסיים את השבעת משחקים שנותרו,
      הקרב על הירידה יהיה בין אשקלון ואשדוד, מכבי ורעננה יכולות להתמרח בקרם שיזוף ולהתכונן לעונת המשחקים הבאה

      1. שבוע טוב ומבורך .
        חיפה סיפור עצוב מה לא ניסו שם ?
        אשר לרוטן הרושם שלי שמתחילה הוא היה ברירת מחדל .
        אך כנראה שהבעיה היא לא האיש על הקווים
        (איני יודע מה כן …מה שאומר שלצערי כנראה הבעיה היא בשחר עצמו וצר לי על כך כי הוא היה מופת בעיני ).

        אשר לרוטן לדעתי משום המבוכה בקבוצה לא רצו לפטר אותו (מזכיר את בגאטסקיס ממכבי סל שבסוף בכל זאת פוטר ….מחוסר ברירה ).

        ובעקבות התיקו מצבו התייצב .
        אם היו מפסידים והפער היה יורד ל 5 נקודות הרי שמעמדו היה בסכנה קיומית ממשית.
        כל עוד הפער הוא 6+ לדעתי לא יפוטר גם אם היכולת לא תשתפר .
        שנה הבאה תהיה מהפיכה שעלולה להזכיר את המהפכה במכבי סל בשנה האחרונה.

        הפתרון היחידי שעולה על דעתי .
        זו תוכנית חומש עם מטרה קרובה של פליאוף עליון וכדורגל חיובי בעונה הבאה והכי חשוב התבססות על צעירים לטווח ארוך.
        כרגע זו קבוצה כבויה שלא כבשה ב 12/26 משחקיה בליגה כמעט 50 אחוז והרקורד הגרוע ביותר בליגה.
        זה פשוט בלתי נסבל .

        1. זה כמעט ברור שמלכתחילה אלאך לא רצה להביא את רוטן, הרי הוא התמהמה כמה שבועות שבהם רוב מאס אימן בפועל,
          אלאך קיווה שמאס יקח יותר נקודות ויצליח להוביל את הסירה המקרטעת לחוף מבטחים, מה שקרה שמכבי איבדו נקודות ואלאך הרגיש לחוץ במדינה זרה והבין שעל מנת להרגיע את המערכת עליו לשים מאמן עם עבר יותר מוכח מרוב מאס שבכלל לא נספר כמאמן מן השורה והוא בעצמו העיד על כך שבא לזמן קצוב.

          אלאך רצה ורוצה לדעתי עדיין את הנק פרייזר,
          אני מאמין שעוד בזמן הקרוב תהיה שיחה מלב אל לב בהולנדית בין אלאך לפרד רוטן שניהם מבינים שזה נגמר. נגמר מבחינת רוטן.

          כעת טעות להביא עוד מאמן מוטביטור כמו יובל נעים למשל כי ככל הנראה ההישארות כמעט מובטחת,
          אלאך עשה שני מהלכים קריטים מאז שהגיע, באחד הוא נכשל בשני לדעתי הימר נכון והצליח:
          הכשלון-שהביא את רוטן
          ההצלחה- שלא חיזק הקבוצה בינואר וביזבז כסף מיותר לשחר על עונה אבודה

  2. מירוץ פריז ניס גם שווה להתייחסות .
    איני בר סמכא אך הדירוג הכללי לפני קטע הסיום שהוא גם מסיים בשיפוע תלול ועם דירוג מאוזן מבטיח חוויה גדולה .
    (אעקוב בתגובות על זהות המנצח ).

  3. נראה כי מוביסטאר זכתה סוך סוך במוביל.
    הקטע היום יגמר כנרטה בבריחה בה יזכה כנרטה סאגאן או ואן אוורמאט, קיביאטובסקי ינצח כנראה את המירוץ , מוביסטאר תצטרך לעשות שיעורי בית בענין פיזור הכוח ….לאנדה בפארי ניס , סולר בטיראנו ….,עדיף לנצח מירוץ אחד מאשר להשתתף בשניים …
    מזג האויר אמור להיות רגוע היום ודי יבש , בטיראנו לא בדקתי מזג אויר ,כאמור לא יכול לעקוב אחרי שני מירוצים .
    סאנשז עשה מעל ומעבר למה שציפיתי ממנו ,הוא לא מטפס אלא שען עליות ,ההתפרקות של פרום ובכלל סקאי לא מפתיעה … גם אני לא מתפקד טוב בלי התרופות לאסטמה …

  4. ביום גשום ועגמומי ב"מירוץ אל השמש" אלפיליפ המאוכזב מאתמול לא מחכה ותוקף כבר בהתחלה. הולך להיות יום מעניין.

    1. היום זה הרבה יותר יום בשבילו. לא מפתיע מה שקרה לו אתמול. בכל פעם שהוא היה צריך להתמודד עם טיפוסים ארוכים בשיפוע קבוע הוא התפרק.

      1. זהו, זה מה שהיה מפרסם בלוח השידורים. רק שבלינקים שיש לי מראים כאן ביאתלון. ובירוספורט 1 את הטירנו (ההבדלים בין מדינה למדינה ביורוספורט די מחרפנים). סעמק.

    1. אני לא מאמין .
      כמה חיכיתי לרגע הזה שנה שעברה.
      אחרי הפציעה של ולוורדה הוא נעלם .
      ובמירוץ הזה לא ראיתי עדין את הניצוץ ההוא שהיה.
      ההשפעה של ולוורדה עליו כנראה עצומה .
      מה שאולי מלמד על כמה מורשת חשובה לגידול ספורטאים .

  5. כמה חבל שבארה"ב אופניים זה יותר ל-RECREATION וכושר גופני מאשר ספורט נפלא. יש כאן איזה ערוץ לאופניים, משהו כמו ערוץ 1239 שבין לבין מראים מרוץ אבל העיקר זה מכירות וכאלה

  6. דודי התותח עם אחד הניצחונות הגדולים שלו בשנים האחרונות והישג מצוין. סיבוב שלישי במאסטרס הרבה יותר קשה מאשר גרנד סלאם בגלל שיש סיכוי יותר גבוה לפגוש מדורגים. שוורצמן או בגדאטיס הקפריסאי מחכים בשלב הבא.

  7. אני חושב שסלע הספורטאי הישראלי הכי טוב..למרות שהוא נמוך בראש מרוב השחקנים לא מתבכיין אלא נותן 200% מעצמו כל משחק..

    1. יש ספורטאים ישראלים מצוינים .
      הענין הוא רק מסורת ספורט .
      דודי לא היחיד.
      בכדורסל וכדורגל לא תמצא אותם ,
      מסורת ניהולית גרועה בשנים האחרונות.
      זה לא שאין ספורטאים .

  8. טוב כפי שכתבתי בתגובתי הראשונה המשחק הוכרע בכדור האחרון שלו….
    מקווה שמישהו עוקב אחרי הדיוקים שלי (אם הוא בווינר אשמח לאחוזים).
    בכדורגל שמח שבית"ר ניצחה למרות חששותיי .
    נאפולי מאבדת גובה באיטליה

  9. רק דיברתי וקיביאטובסקי באמת ניצח את המיאוץ ,הטיראנו זה שלא יכלתי לעקוב אחריו.
    ובפארי ניס , מוביסטאר סוף סוף בצרות טובות.
    כל שנה הקבוצה הכי חזקה ,ואיכשהו כל שנה לא מממשת את הפוטנציאל .
    גך כמרטה שהשנה עם מיקלה לנדה ,סולר שחזר לכושר ,ולוורדה שחזר מן הכפור …,סןף סוף אולי ….?
    משנת 2003 אני מחכה לרגע אחד בודד של תהילה בשאם אליזה…
    רק אחד ודי אבל לא מקום שלישי לא שזה רע ,ולא שני לא שזה רע …
    רק פעם אחת ודי לפני שהקריירה המופלאה הזו נגמרת…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט