אירועי דיומא – 18.02.2018: גמרים בטניס

כדורגל

ליגת העל – מחזור 23 / מתן גילור

19:00 עירוני קרית שמונה-הפועל אשקלון (ספורט 5 לייב). ק"ש מגיעה אחרי הפסד 0:4 למכבי מה שחיסל את חלומות הפלייאוף העליון שלה. היא תאלץ להסתפק בהישארות בליגה וניסיון לזכות בגביע. ערב המחזור הקודם במקום ה-8 עם 26 נקודות. מנגד מגיעה אשקלון אשר עבורה מדובר על משחק קריטי. במחזור הקודם היא הפסידה לי-ם 3:1 אחרי הפסקת חשמל ממושכת. אחרי המשחק התפטר מאמן הקבוצה, אשר העלה אותה מליגה א' לליגת העל, יובל נעים.  מסאי דגו מונה כמאמנה החדש. הקבוצה במקום ה-13 עם 16 נקודות. מרחק נקודה מהקו האדום, ערב המחזור. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 0:0.

20:30 הפועל חיפה-מכבי נתניה (ספורט 1). משחק בין שתי קבוצות במקומות סמוכים בטבלה. המאבק הוא למעשה על אירופה. הפועל עם סיכוי סביר להשיג את המקום באופן ישיר (מקום שלישי). נתניה תזדקק לזוכת גביע מהצמרת. במחזור הקודם, הפועל סיימה בתיקו 1:1 עם רעננה והיא במקום הרביעי עם 43 נקודות. נתניה גם היא סיימה בתיקו 1:1 עם סכנין וערב המחזור היא במקום החמישי עם 36 נקודות. בסיבוב הקודם ניצחה נתניה 0:2.

לה ליגה – מחזור 24 / שגיא נאור

17:15 אתלטיקו מדריד – אתלטיק בילבאו (ערוץ one). אחרי הניצחון הדחוק של ברצלונה, אתלטיקו יודעת שאם היא רוצה לשמור על חלום האליפות בחיים היא חייבת להשיג עוד שלוש נקודות ולהחזיר את הפער ל-7 נקודות. ההגנה של אתלטיקו רושמת מספרים חסרי תקדים. היא ספגה רק שער אחד בששת משחקיה האחרונים ובסה"כ 9 שערים ב-23 מחזורים. לכן, גם העובדה שההתקפה שלה רק השישית בטיבה בליגה לא ממש מפריע לה לעשות עונה מדהימה. זה לא יהיה קל מול הבאסקים שעושים עונה בינונית בליגה וממוקמים במקום ה-13 אבל לפחות עושים חיל באירופה וביום חמישי חזרו ממוסקבה עם ניצחון מרשים 3-1 על ספרטק מצמד של אריץ אדוריץ. גם הקולצ'ונרוס עשו את העבודה עם 4-1 מרשים חוץ קל בקופנהאגן.

21:45 בטיס – ריאל מדריד (ערוץ one). הירוקים מסביליה יכולים, אן ינצחו, לעלות עד המקום השביעי ולהיכנס למאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. סנאבריה וסרחיו לאון מובילים את ההתקפה שתנסה להפתיע גם את ההגנה הבינונית של הבלאנקוס כשכל אחד מהם כבש העונה 7 שערים. אצל ריאל השתחרר המון לחץ עם הניצחון הגדול על פ.ס.ז. היכולת לא היתה מזהירה ולא היה חסר הרבה שהתוצאה תהיה הפוכה אבל הקלישאה אומרת שאסור אף פעם לזלזל באלופים ואנחנו מדברים על אלופת אירופה בשנתיים האחרונות. כריסטיאנו רונאלדו שוב הופיע למשחק נוקאאוט וסיים עם צמד (גם אם השערים לא מרשימים במיוחד, בלשון המעטה) וגם בליגה הוא נכנס לקצב וסופר כבר 11 כיבושים.

סרייה A – מחזור 23 / דוד "פאקו" סעדה

13:30: טורינו-יובנטוס (ספורט 5). הדרבי של טורינו מפגיש כתמיד שתי קבוצות שהן לא שוות כוחות. יובה בליגה שומרת על יציבות במירוץ האליפות הצמוד מאד מול נאפולי. היא ספגה סוג של מפח נפש באמצע השבוע בליגת האלופות, כשאיבדה את היתרון המבטיח מול טוטנהאם. שתי סיבות למוטיבציה המיוחדת שתהיה לה במפגש הזה. הסיבה השלישית היא היריבות מול היריבה העירונית, אך זו רלוונטית גם לטורינו. הקבוצה הזוטרה של העיר כבר שנים מדשדשת ללא שאיפות מיוחדות באמצע הטבלה, והעונה הנוכחית לא יוצאת דופן בעניין. עדיין, היא שבעה מחזורים ללא הפסד, ויחד עם המוטיבציה המיוחדת במשחק היום, היא עשוייה להוות אגוז קשה לאלופה.

16:00: נאפולי-ספאל (משולב בספורט +5). קשה להבין את ההבדל בין נאפולי של הליגה לזו של אירופה. בליגה היא מובילה בעקביות את הטבלה, ומשיגה נצחונות מרשימים כמו ה-4:1 על לאציו במחזור הקודם. באירופה היא רשמה הופעה מאכזבת מאד באלופות, וגם בליגה האירופית היא קרובה כעת להדחה, לאחר ההפסד הביתי 3:2 מול ר.ב. לייפציג. היום למזלה היא בליגה, ועוד מול קבוצת תחתית הנמצאת מתחת לקו האדום. נראית כתוצאה צפוייה למדי.

21:45: מילאן-סמפדוריה (ספורט 2). התעוררה מאוחר מילאן העונה הזאת, אך מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. בליגה היא ממשיכה במסע הנצחונות, מה ששם אותה במקום השביעי, עם סיכוי קטן לתפוס מקום באירופה מהליגה (עדיין יש לה את הגביע). גם בליגה האירופית, היא מעשית בשלב הבא, לאחר ניצחון החוץ 3:0 על לודוגורץ. היריבה, הנמצאת מקום מעליה, עשוייה להקשות עליה מאד. היא בעצמה פתחה היטב את העונה, עברה מעט לדשדש עם מספר הפסדים מביכים (כמו זה לבנבנטו), אך חזרה במשחקים האחרונים לעצמה, עם מספר נצחונות משלה. משחק שקול לחלוטין.

בונדסליגה – מחזור 23 / דוד "פאקו" סעדה

19:00: בורוסיה מנשנגלאדבך-בורוסיה דורטמונד (ספורט 2). אובמיאנג מי? בדורטמונד כבר שכחו ששיחק אצלם כזה שחקן. הסיבה היא המחליף, מישי בטשואי. הבלגי, המושאל מצ'לסי (שעלותו פחות מעשירית בהשוואה לקודמו), כבר כבש חמישה שערים בשלושת משחקיו האחרונים, כולל צמד חשוב מאד בניצחון בליגה האירופית מול אטאלנטה. היכולת שלו היא הסיבה העיקרית לכך שהקבוצה ממשיכה לאחוז במקום השלישי. המארחת הייתה עד לא מכבר אחת מקבוצות הצמרת שמתחת לבאיירן, אך שלושה הפסדים רצופים דירדרו אותה עד למקום העשירי.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 17

המחזור ה-17 בליגת העל יצא לדרך בשבוע שעבר עם ניצחונות של מכבי חיפה על עירוני נהריה 73-84 ושל גלבוע/גליל על הפועל ת"א אתמול. ארבעת המשחקים היום יסיימו את המחזור שמהווה את מחצית העונה ויפנו זמן לפגרת הנבחרת שתשחק שני משחקים (בריטניה ואסטוניה) החל מיום שישי ולאחריהן ישוחק משחק האולסטאר של הליגה בפורים. הליגה תחזור לפעילות בעוד שבועיים.

9:00: בני הרצליה – הפועל אילת (שידור משולב, ספורט 5) – סיבוב שלם עבר מאז שתי הקבוצות שמהוות את אכזבת העונה בליגה נפגשו לקרב של שתי האחרונות בטבלה, ולא הרבה השתנה. אמנם נס ציונה מדורגת בטבלה אחרי שתיהן וגם מכבי חיפה נמצאת באותו אזור חיוג (רק עם מספר משחקים עודף) אבל הפועל אילת ובני הרצליה כבר לימדו את אוהדיהן שבניגוד לקרבות הפליאוף בו הן השתתפו בשנה שעברה, השנה המטרה תהיה כנראה להישאר בליגה. חילופי המאמנים באילת במסגרתם הגיע לקבוצה שרון דרוקר הוכיחו את עצמם לזמן קצר אבל הקבוצה החסרה והפצועה מהדרום הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים. פגרת הגביע אולי תשלב את הזר החדש אריק גריפין יותר טוב אבל ספק אם זה יעזור לאילת. הרצליה מנגד מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים על נהריה בבית והפועל ת"א בחוץ ותקווה להמשיך את המומנטום ולהשתוות במאזן הניצחונות לאורחת שלה אותה היא ניצחה בסיבוב הקודם על חודה של נקודה 70-69. יש לי תחושה שדווקא אילת תנצח.

19:05: מכבי ראשון לציון – הפועל חולון (שידור משולב, ספורט 5) – מחזיקת הגביע הטרייה ומעתה גם באופן רשמי המרעננת הרשמית של ליגת העל תנסה להמשיך לשמור את עצמה על האולימפוס עם משחק חוץ מול השכנה מראשון לציון בבית מכבי. ראשון בעונה די חלשה ומוצאת את עצמה במקום השמיני כשהקבוצות היחידות אותן היא מנצחת היא ארבע הקבוצות שמדורגות מתחתיה. בהחלט לא מספיק ואני לא אתפלא עם מאמנה, שמוליק ברנר יסיים את העונה. עם זאת, מול חולון החזקה אבל אולי שאננה ולא ברמת דריכות גבוהה בהחלט יש לראשון לציון (שמתחה את חולון ברבע גמר הגביע והפסידה על חודו של סל ומצד שני הובסה בחולון בסיבוב הקודם ב-30 הפרש) הזדמנות לנצח קבוצה עדיפה. וכך לדעתי יהיה.

19:10: נס ציונה – הפועל ירושלים (שידור משולב, ספורט 5) – מכבי ת"א אמנם הפסידה בגמר הגביע והפסידה את התואר אחרי שמונה שנים אבל המאכזבת האמתית של שבוע הגביע היא בלי ספק הקבוצה של מודי מאור. ירושלים לא נראתה מזמן כה חלשה ואנמית במעמד רם ועושה רושם שכל הנוגעים בדבר רק מקווים שהעונה תסתיים ויהיה אפשר שוב להתחיל לבנות משהו רציני. בינתיים ירושלים ממשיכה להעביר את הזמן בליגה ואם השחקנים שלה יגלו מספיק רצינות ודריכות אז נס ציונה, המדורגת אחרונה בליגה, צריכה להיות קבוצה אותה ירושלים תנצח. ואולי דווקא הזר החדש של נס ציונה, קאליף וואייט חושב אחרת? בינתיים נס ציונה עוד לא ניצחה בשני המשחקים בהם שיחק, לדעתי, זה גם לא יקרה הערב.

21:05: מכבי ת"א – מכבי אשדוד (ספורט 5) – שתי מאוכזבות הגביע ייפגשו הערב באותה זירה לשחזור חצי הגמר ביניהם בשני האחרון. מכבי ת"א, איבדה את התואר אחרי שמונה שנים ועל הדרך הציגה יכולת רעה בשני המשחקים (בדגש דווקא על הראשון אותו היא ניצחה) וגרמה לנבאן ספאחיה להתגלות כמאמן הרבה פחות מוצלח ממה שהיה נראה בהתחלה. האורחת שלה הערב, מהצד השני קטעה רצף של שמונה ניצחונות אבל נשארה עם לא מעט מחמאות ותחושה שלפחות בכל מה שנוגע לליגה, יש לה מה למכור (בטח בהתייחס לשנים האחרונות שלה בהן בילתה בתחתית). למשחק היום בין השתיים יש שני תסריטים אפשריים וסבירים: הראשון, מכבי ת"א מגיעה עצבנית ומתפוצצת על האורחת האומללה תוך שהיא מנצלת את יתרון הכישרון שלה בכל עמדה. השני, מכבי ת"א מגיעה חבולה והססנית ואשדוד מנצלת את זה כדי להנחיל לה הפסד רביעי. אני יותר בכיוון של התסריט הראשון ולו רק העובדה שבמשחק ליגה רגיל הקבוצה של ספאחיה (והמאמן עצמו…) מגיעים עם הרבה פחות לחץ.

 

טניס / מתן גילור

טורניר רוטרדם (500) – גמר

*המצלת צפייה* 16:30 גריגור דימיטרוב(2)-רוג'ר פדרר(1) (ספורט 5 לייב). שני הקונטנדרים העיקריים בטורניר העפילו לגמר. דימיטרוב נראה ממוקד יותר בטורניר ומציג טניס מעולה. פדרר משיג את הניצחונות, אבל זה לא הטניס המרשים של אוסטרליה. במאזן הפנימי 6:0 לפדרר. התואר ה-9 של דימיטרוב או ה-97 של פדרר?

 

טורניר ניו יורק (250) – גמר

20:00 סאם קווארי(2)-קווין אנדרסון(1). גם בניו יורק שני הפיבוריטים והמדורגים הבכירים הגיעו לגמר צפוי. פה מאזן כבר הרבה יותר צמוד עם 7:8 לזכות המקומי. התואר ה-11 של קווארי או ה-4 של אנדרסון?

 

טורניר באנוס איירס (250) – גמר

19:00 אלז' בנדה-דומיניק ט'יים(1). בניגוד לשני הטורנירים לעיל, פה כבר יש הפתעה בזכות אחד משחקני הגמר ופיבוריט ברור מהצד השני. המאזן ביניהם הוא 2:0 לאוסטרי. 2:1 כולל טורנירים קטנים. לבנדה ישנה אפשרות להשיג תואר ATP ראשון. עבור ט'יים יהיה זה התואר השלישי.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה של אנדלוסיה (רוטה דל סול) – קטע 5

קטע 4 של אתמול כלל טיפוס אכזרי באמצעו וסיום קצר ותלול בסגנון הקלאסיקות (כולל קטע פאבה) בסיומו. הצמד טים וולנס ומיקל לאנדה ברח לשאר הרוכבים בסיום התלול, כשוולנס הראה שהוא החזק מבין השניים בקטעים מסוג זה, וניצח את הקטע. פוגלסאנג, פולס, סולר, קרוייזוויק וסאנצ'ז הגיעו בקבוצה שמאחוריהם. כריס פרום המשיך עם מירוץ מהגהינום, כשבנוסף לכושר הלא משכנע שלו, תקר בצמיג חיסל את שאיפותיו להגיע עם החבורה המובילה. וולנס עבר בעקבות הזכייה בקטע להוביל במירוץ, כשאחריו לאנדה (7+), פוגלסאנג (11+), פולס (14+), סאנצ'ז (20+), סולר (32+) וקרוייזויק (58+).

קטע 5, הקטע המסיים של המירוץ, הוא קטע נג"ש אישי באורך 14 ק"מ. פרום הוא כנראה השען הטוב מבין הרוכבים במירוץ, אך לא ברור עד כמה כושרו יספיק על מנת לנצח בקטע, ובכל מקרה הוא לא צפוי להוות פקטור בהובלה הכללית. מבין חבורת הצמרת, המוביל וולנס הוא שען מצויין, מה שאמור לעזור לו לחתום סופית את הזכייה היום. מבין יריביו לצמרת, אף אחד לא נחשב לשען טוב במיוחד (אולי סאנצ'ז עשוי לעלות מספר מקומות), כך שכל תוצאה סופית פרט לנצחון של הבלגי מלוטו סודאל תפתיע מאד. שידור ביורוספורט 2 החל מ-16:30.

הטור של עומאן – קטע 6

איזה מירוץ יש לקבוצת אסטנה. לאחר שקטע 4 הסתיים בנצחונו של המאיץ שלה, מגנוס קורט נילסן, בקטע 5 של אתמול הגיע תורם של המטפסים שלה לחגוג. בטיפוס הקשה להר הירוק, שחתם את הקטע, היו אלו שני רוכבי הקבוצה, מיגל אנחל לופז ואלכסיי לוטסנקו, שפרצו יחדיו אל עבר קו הסיום. לופז, "סופרמן" בשבילכם, היה זה שחצה ראשון את הקו, בעוד שלוטסנקו הגיע מייד אחריו ועבר להוביל במירוץ כולו. כ-15 שניות אחריהם הגיעו חזוס הראדה וגורקה איזאגיר. האחרון הפך בימים האחרונים לבכיר מקבוצת בחריין מרידה במירוץ הזה, והוא כנראה יעמוד על הפודיום בסיומו. מוביל הקבוצה, וינצ'נזו ניבאלי נראה חלוד לגמרי אתמול, ולא היה קרוב לשחזר את נצחונו במירוץ מלפני שנתיים (במדי אותה אסטנה). הצמד האסטנאי מוביל כעת במירוץ עם לוטסנקו בראש ולופז 11 שניות מאחור, כשאחריהם איזאגיר (28+), הראדה (30+) ונתן האס (32+).

קטע 6, הקטע המסיים של המירוץ, מחזיר אותנו לקטעים השטוחים. למרות מספר שפיצים קצרים במהלכו, הוא צפוי להסתיים במיאוץ המוני. ככזה, הוא צפוי להחזיר אל קדמת הבמה מאיצים כקבנדיש, נילסן, קוקאר, קריסטוף, בוהאני וניצולו. הוא גם לא צפוי להשפיע על הדירוג הסופי של המתחרים, כשלוטסנקו, לופז ואיזאגיר צפויים לאייש את הפודיום..

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. תודה רבה חשוב לציין גם את יום הגמרים בכדורסל .
    1. גמר גביע ספרד הקלאסיקו ריאל מדריד -ברצלונה.
    ריאל מגיעה לכאן לאחר שניצחה את מאלגה ברגע הגמר 84-89 ואת טנריפה בחצי הגמר 59-77 .
    ברצלונה עברה עברה באסקוניה 90-94 ברבע ואת קנריה של מקל בחצי 74-87 .

    2. גמר הגביע האיטלקי המפתיע משהו בין טורינו לברשיה.
    טורינו הגיעה לכאן לאחר ניצחון ברבע 60-72 על ונציה וניצחון בחצי על
    קרמונה 87-92.
    ברשיה הדיחה ברבע את וירטוס בולוניה 83-97
    ובחצי את קאנטו 82-87 (קאנטו הדיחה את מילאנו ברבע הגמר 87-105 ).
    לא בדקתי אבל נראה לי שיש מצב שהמנצחת זוכה בתואר היסטורי בטוח מאז אמצע שנות ה 80 .

    3. גמר גביע הטורקי בין אפס לטופש בורסה.
    אפס הדיחה בדרך לכאן את פנרבחצה ודרושאפקה אם תרצו את השועל וראש לשועלים בלאט.

    באשר למשחקי היום כמה דברים בקצרה .
    בליגה שלנו רגל משחק קריטי לאשקלון אחרי שגם רעננה וגם אשדוד ניצחו היא מרוחקת 4 נקודות מהקו האדום וחייבת לא לצאת בידיים ריקות מק"ש .
    בצמרת הפועל חיפה -נתניה וירושלים בני יהודה מחר הם חזרה גנרלית לפליאוף העליון ומעניין לראות האם התופעה של כל השנים תקרה והיא ניצחונות של מי שצריכה לאליפות .
    השנה זה נראה לי שונה והנה מבחן גדול מאד להפועל חיפה שנראית כחולייה החלשה בקרבות האליפות .

    סל.
    מכבי תל אביב -אשדוד וירושלים בנס ציונה ילקקו את הפצעים לא יהיה להם קל אבל הם ינצחו לטעמי .
    בהרצליה תתקיים מלחמת עולם תחושתי אילת .
    הבנקר היחיד של המחזור בראשו שתנצח ללא ספק את חולון מחזיקת הגביע הטרייה מכל הסיבות שבעולם .
    1. פעם היה הכלל שאחרי ניצחון על מכבי מפסידים אז זה בוודאי אחרי פעמיים מכבי ( כפי שיאיר אוהב לכנות בצדק את ירושלים של אלון ).
    2. תוסיפו לכך את החגיגות של הגביע ואת העייפות ותבינו .
    למזלה של חולון יש פגרה ארוכה יחסית שתוריד אותה לקרקע ייתכן שהאינטרס של שמיר לחטוף מכה חזקה בראש סוג של תבוסה שתאפס את השחקנים (אובראדוביץ היה נוקט בשיטה זו ).

    לבסוף כדורגל אירופאי .
    באיטליה מוקש לא קטן ליובה.
    אשר לנאפולי ולתהיות אז …אין מה לתהות נאפולי ממוקדת מטרה לאליפות …גם בשנים קודמות שרצה פחות חזק נשיאה לא החשיב כלל את המפעל ואף התבטא בנושא .
    לא עקבתי אך אהיה מופתע מאד אם לא היה זה ההרכב השני של הקבוצה בליגה האירופאית .
    מטרתה במפעל לעוף בגומלין בלי לעייף אף שחקן ובלי לפצוע אף אחד ( אם כבר מה שמסקרן אותי כיצד נאפולי שעל סף היסטוריה הייתה מתייחסת לליגת האלופות אם הייתה מצליחה להגיע לשם ).

    1. אשמח מאד להסבר שלך לגבי הניצחון של אסתר לדצקה .
      כמה זו סנסציה (זכתה בזהב בסקי למרות שהייתה אמורה להתחרות רק בסנואובורד ).
      1. אשמח להבין קצת מה זה כל ענף (סקי טיפה מכיר ).
      2. בדימוי מעולם הטניס כמו זה סנסציה ? כמו שסלע ינצח את פדרר בגמר ווימבלדון ? כמו שנאדל יפסיד לסמפארס ברולן גרוס ?

      1. סקי זה חליפה ועניבה. סקייטבורד זה כתובות קעקע ומכנסיים שמראות את התחתונים.

        טכניקה שונה לגמרי.

        זה כמו להיות אלוף טניס ולנצח בדמינגטון.

        1. תודה רבה מדהים.
          האם אין כאלו שמתמודדים בשני הענפים ?
          יש איזו שהיא פרשנות /סברה איך דבר כזה קרה?
          לפי מה שאתה מתאר זה רץ 10,000 שלוקח 100
          או מטיל כידון שזוכה בגובה !!
          אתה מאשר ?

          1. המגרש אותו מגרש המרחק אותו מרחק. יותר כמו נהג םורמלה אחד שמנצח באופנ7עים. או 100 מטר נשים שמנצחת גן את הגברים אם אתה חייב אתלטיקה…

          2. לא שאני מבין גדול בסקי אבל נראה שהיא עושה הכל בלי טכניקה אבל ביעילות מפחידה חותכת בסיבובים ומשנה מקצבים. עשתה את זה סטייל הארדן עם שלשה + 1

    2. אנסה לתרום הסבר :
      ההבדל בין סקי לסנואבורד הוא כמו קופץ למיים שמשחק כדורמיים…
      בשני המקרים זו אותה בריכה.
      או אוי שחקן הוקי קרח שמתחרה גם בכדורסל כי התחרות באותו אולם….

  2. תודה רבה.
    בקיצור בשביל האנלוגיה המוחלטת קופץ גובה שמנצח קפיצה במוט
    ( אגב יש קופצי רוחק שמנצחים משולשת לכן אני משתמש באנלוגיה היותר לא סבירה קופץ מוט שמנצח גובה ).

  3. באנדלוסיה, דויד דה לה קרוז מסקיי זוכה בקטע. וולנס מגיע שמיני ומבטיח את הניצחון במירוץ, לפני פולס וסולר. פרום מגיע רק 11 בקטע ועשירי במירוץ.

      1. לא מאמין. כלומר, אם זה יהיה חשוב לפדרר והוא יתחיל לשחק בעיקר 250-ים אז כן. אבל בינתיים זה עבוד הפוך. הוא מקצץ בטורנירים הקטנים ומשחק בעיקר גדולים. הוא לא יכול להתמיד בקצב של 7 גדולים בשנה עוד שנה ושלושת רבעי לדעתי. אחרי זה כבר יהיה קשה מאד.
        אותו כנ"ל לגבי 1,256 ניצחונות.

  4. באיזה קלות פדרר מנצח. אני מאמין שישבור את ה 109. גם מאמין שעדיין יהיה פעיל שהבנים שלו יכנסו לסבב הגקוניור.

    אין אף אחד שיכול לגעת בו היום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט