אירועי דיומא – 16.02.2018

כדורגל

ליגה צרפתית – מחזור 26 / דוד "פאקו" סעדה

21:45: מונאקו-דיז'ון (ספורט +5). מונאקו התאוששה יפה מתקופת הדשדוש שלה, ויחד עם הגמגום של יריבותיה למאבק על המקום השני, היא הצליחה להשתלט על המקום הזה מחדש. במחזור האחרון היא הצליחה להביס את אנז'ה החלשה 4:0, עם צמד של סטיבן יובטיץ'. היריבה היום מעט יותר טובה מזו של שבוע שעבר, אך לא בהרבה. היא אמנם הצליחה לזכות בשני נצחונות מאז התבוסה המחפירה 8:0 לפ.ס.ז', אך היא נופלת ממונאקו בכל פרמטר, מה שאמור להשאיר את האחרונה במקום השני לעוד שבוע.

 

טניס / מתן גילור

טורניר רוטרדם (500) – רבע גמר

13:30 תומאס ברדיך(6)-דויד גופן(4) (ספורט 5+). אחלה משחק בין שני טניסאים שפתחו את השנה בכושר טוב. ברדיך בר על מישה זוורב וסיבוב הראשון וטרוצקי בשני. גופן עבר את מאהו ולופז. המאזן ביניהן עומד על 1:2 לטובת הצ'כי.

אחריו אנדרי רובלב-גריגור דימיטרוב(2) (ספורט 5+). דימיטרוב ממשיך את דרכו לצמרת הגבוהה שהחל בעונה שעברה. בכושר הנוכחי יהיה קשה לרוסי הצעיר לגבור עליו. השניים נפגשו בשני המייג'ורס האחרונים. באר"הב ניצח הרוסי ובאוסטרליה הבולגרי.

20:30 רוג'ר פדרר(1)-רובין האסה (ספורט 5 לייב). ניצחון של פדרר והוא ישבור עוד שיא כשיהיה השחקן המבוגר ביותר בעידן הפתוח להחזיק במקום הראשון בעולם. בשביל זה הוא יצטרך לנצח את האסה המקומי. השניים נפגשו פעמיים בעבר ובשניהן ניצח פדרר.

אחריו אנדראס ספי-דניאיל מדבדב (ספורט 5 לייב). ספי לא העפיל לטורניר, אך זכה מן ההפקר להיות המפסיד בר המזל. זה לא הפריע לו לנצח את ג'ו סוזה וסשה זוורב. מדבדב הגבוה, רוסי קצת פחות צעיר וקצת פחות מבטיח מרובלב , לכאורה הפיבוריט. זהו המפגש הראשון בין השניים.

 

טורניר ניו יורק (250) – רבע גמר

20:00 אנדראס מננדז מאסירס-אדריאן מאנארינו(4).

22:00 איבו קרלוביץ'-סאם קווארי(2).

02:30 ראדו אלבוט-קאי נישיקורי(5).

אחריו קווין אנדרסון(1)-פרנסיס טיאפוא.

 

טורניר באונס איירס (250) – רבע גמר

19:00 פדריקו דלבוניס-גויירמו גארסיה לופז.

אחריו דיאגו שוורצמן(5)-אלז' בנדה.

23:45 לאונרדו מאייר-גאל מונפיס.

אחריו דומיניק ט'יים(1)-גויידו פייה.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה של אנדלוסיה (רוטה דל סול) – קטע 3

היה אפשר לחשוב על מספר תסריטים למהלך של קטע 2, אך לא בטוח שזה של אתמול היה נכלל ביניהם. בעלייה המסכמת של הקטע, היה זה וואוט פולס ההולנדי שהצליח לברוח מקבוצת חמשת הרוכבים שהובילה לקראת הסיום, על מנת לזכות בקטע ובהובלה של המירוץ. פולס ידוע כמטפס מצויין, אך הוא גם מתפקד כדומסטיק של כריס פרום, מה שהפך את הניצחון שלו אתמול למפתיע למדי. את הפודיום השלימו לואיס ליאון סאנצ'ז וטים וולנס, כשמעט אחריהם הגיעו מיקל לאנדה ויאקוב פוגלסאנג. פרום עצמו הגיע בחבורה השנייה, 27 שניות לאחר בן קבוצתו. פולס כאמור עבר להוביל במירוץ, כשאחריו סאנצ'ז (2+), וולנס (2+), לאנדה (4+), פוגלסאנג (4+), מארק סולר (17+) ופרום (27+).

קטע 3 צפוי להיות הרבה פחות סוער מזה של אתמול, היות ומדובר בקטע השטוח היחיד במירוץ. לא הגיעו למירוץ הזה יותר מדי מומחים בקטעים שטוחים – שניים שכן הגיעו הם סאשה מודולו האיטלקי ואולי נסן ההולנדי, הצפויים להתחרות על הניצחון בקטע היום. שידור ביורוספורט 2 החל מ-16:30.

 

הטור של עומאן – קטע 4

המאבק בקטעים הגבעיים של המירוץ נמשך, ואתמול בקטע 3 נרשם פרק נוסף. וכשמדובר על קטעים כאלו, אחד המומחים הגדולים בענף נטל בו אתמול את הבכורה – גרג ואן אוורמארט. הבלגי הצליח לעבור ראשון את הגבעות עד לקו הסיום, כשהוא מקדים את רוי קושטה ואלכסיי לוטסנקו. הוא כעת עבר להוביל במירוץ, לפני לוטסנקו (11+), נתן האס (13+) וגורקה איזאגיר (19+).

קטע 4 הוא עוד קטע גבעי שלישי ברצף, בו אנו צפויים למאבק נוסף בין חברי חבורת החוד שהתגבשה לנו כאן .

 

 

 

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. היחיד שיכול לנצח את פדרר זה …. הזמן.
    אחרי זה ישארו לו רק עוד שתי שיאים…
    109 זכיות בטורנירים של קונורס
    1250+ נצחטנות קריירה גם של קונורס.

  2. תודה רבה.
    נציין שהיום 2 משחקי רבע גמר הנותרים באיטליה וספרד
    במוקד ברצלונה -באסקוניה בשבוע הגביע של אירופה.
    גם בכדורגל יש גביע .
    היום בשמינית גמר הגביע האנגלי.
    לסטר -ש.וונסדיי
    וצ'לסי -האל.

  3. תודה
    למיטב הבנתי פולס ענה למתן על שאלותיו פרום הגיע למירוץ כדי לבלבל את כולם במיוחד את.לנדה.
    המוביל הוא פולס ולכן אין בעיה לסקאי עם השתתפותו של פרום במידה ויפסל .
    המהלך הזה היה מתוכנן להערכתי מראש.

    1. יש בסוף המירוץ קטע נג"ש שבו פרום אמור להיות עדיף על כולם, כולל על פולס. מצד שני יש מחר טיפוס קשה באמצע הקטע, ופרום אתמול לא נראה במיטבו לפני הטיפוס האחרון, ככה שמדובר בפיזור סיכונים של סקיי בכל הקשור למירוץ עצמו. אבל בכל הקשור לחקירות של פרום, זה כמו שגם מתן אמר, יש פה הכל או כלום מבחינת פרום. אם יחליטו להשעות אותו (ואין סיבה שלא), הוא מסכן בעצם השתתפותו במירוץ הזה גם את הג׳ירו וגם את הטור.

      1. לא משפטן אך אני מעריך כי ההנחה שלו היא שיצליח לדחות את ההשעיה עד לאחר סיום הדיונים כך שבכלל השנה הזו לא תיפגע.
        בגדול הוא לא אמור להשעות עצמו לפני שהתקבלה ההחלטה בענינו .
        כך שאם לא יתחרה מי אומר שתקופה זו תיחשב להשעיה ?

        1. התקופה הזו סביר שלא, אבל אם למשל יורשע באפריל יתחיל לרצות את העונש רק אז ויפספס את כל שלושת הגראנדים.
          רואים על הכושר שלו לאן הוא בונה את עצמו. ומי כמו פרום הוכיח לנו שהוא מומחה בזה.

  4. גל קור בספרד בפייסבוק הציגו מעבר אוטובוס בקול דה לה קרואטה בין לה מולינה לאנדורה קטע טיפטס אופניים מוכר בקכלוניה ,האוטובוס עובר בתעלת קרח המגיעה מעבר לגג שלושה מטר קדח …
    ראו סוויר וודר יורופ מקור מטאו ארה קטלעניה בפייסבוק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט