אירועי דיומא – 19.01.2018

כדורגל

בונדסליגה – מחזור 19 / דוד "פאקו" סעדה

21:30: הרטה ברלין-בורוסיה דורטמונד (ספורט 1). רצף הנצחונות של דורטמונד בעידן המאמן פטר שטוגר נעצר על שניים, לאחר התיקו המאופס מול וולפסבורג, שהותיר את הקבוצה במקום הרביעי. אחת הסיבות לחולשת הקבוצה במשחק הייתה אי שיתופו של פייר אמריק אובמיאנג, שנראה כבר מנטלית מחוץ לקבוצה על רקע מעברו הצפוי לארסנל. יהיה קשה לקבוצה בלי אחד החלוצים הטובים ביבשת. היריבה היא קבוצת מרכז טבלה לא יציבה, עם הבלחות בודדות כמו ניצחון החוץ על לייפציג לפני שני מחזורים.

 

כדורסל / תומר שנאן

יורוליג – מחזור 19

19:30 אנדולו אפס (מקום 16) – פנרבחצ'ה (מקום רביעי): המשחק הראשון של הערב מספק לנו דרבי טורקי. בעוד שאנדולו תגיע לאחר הפסד צורם לצסק"א מוסקבה (110-79) פנר תגיע לאחר ניצחון דחוק אך חשוב על פנאתינייקוס (67-62). בסיבוב הראשון פנר יצאה עם הניצחון (81-70). למרות שהאווירה סביב המשחק אמורה להיות רותחת, המשחק עצמו לא אמור להיות צמוד במיוחד. ניצחון לפנר.

*המלצת צפייה21:15 פנאתינייקוס (מקום 5) – צסק"א מוסקבה (מקום ראשון): משחק שמבטיח ואמור לקיים הרבה. כרשום למעלה פנאתינייקוס הפסידה לפנר, בעוד שצסק"א הביסה את אנדולו. בסיבוב הראשון צסק"א הביסה את היוונים 81-63 ברוסיה. כמו רוב העונה, גם על המשחק הזה צסק"א כנראה תסמן עוד V, ניצחון צמוד לצסק"א.

21:30 באסקוניה (מקום 9) – אולימפיה מילאנו (מקום 15): המשחק הפחות מעניין של הערב. באסקוניה מגיעה אחרי הפסד צמוד מאוד לריאל מדריד (75-73), בעוד שמילאנו מגיעה אחרי ניצחון 101-87 על מלאגה. שתי הקבוצות באות עם רצף לא כל כך טוב כשבאסקוניה מגיעה לאחר שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. ומילאנו עם ארבעה כאלה. במשחק האחרון מילאנו ניצחה 92-85. אבל כנראה שזה יהיה שונה הפעם. ניצחון לבאסקוניה.

21:45 מלאגה (מקום 10) – ריאל מדריד (מקום שלישי): משחק שאמור להיות במעמד צד אחד. ריאל מדריד מגיעה למשחק הזה לאחר שבעה נצחונות רצופים ביורוליג, בעוד שמלאגה הפסידה את כל שלושת משחקיה האחרונים במפעל. שתי הקבוצות נפגשו כבר פעמיים העונה, בליגה וביורוליג. ובשתי הפעמים ריאל ניצחה (89-57 ביורוליג, 99-85 בליגה). גם הפעם הסיפור יהיה דומה לדעתי. ניצחון בהילוך שני לריאל.

כל משחקי היורוליג ישודרו בשידור משולב בספורט 5+ לייב.

 

טניס / מתן גילור

אליפות אוסטרליה – סיבוב שלישי

שידורים ביורוספורט בין השעות 02:00-15:15 וביורוספורט 2 בין השעות 02:00-11:15.

היום יתקיימו משחקי החלק העליון של ההגרלה.

רפאל נדאל(1)-דמיר דז'ומור(28). גם בסיבוב השני נדרשו לרפא 3 נמערכות בלבד, אך הפעם זה הלך קשה יותר ולקח לו 2:38 שעות. בשביל אתגר רציני עבורו כנראה שנאלץ לחכות לשלב רבע הגמר עם כל הכבוד לדז'ומור.

דיאגו שוורצמן(24)-אלכסנדר דולגופולוב. היהודי הטוב בעולם ממשיך להרשים. אמנם הוא מדורג, אבל אין פיבוריט במפגש הזה.

פאבלו קרנו בוסטה(10)-ג'ילס מולר(23). לקרנו בוסטה זה הלך קל כשסימון פרש במהלך המערכה השניה. מולר נדרש להזיע משך 5 מערות מול ג'זירי.

ראיין האריסון-מארין צ'יליץ'(6). אחרי שהדיח את סלע בסיבוב הראשון האריסון הדיח גם את קוואבס בשני. צ'יליץ' לא התקשה נגד סוזה וסביר שימשיך מפה לשמינית.

גריגור דימיטרוב(3)-אנדריי רובלב(30). בכמעט הפתעה גדולה, גרג נדרג ל-6:8 במערכה המכרעת כדי לנצח את מקדונלד. גם רובלב לא טייל מול דגדטיס. צופה משחק יותר צמוד ממה שהדירוג מראה.

ניקוס קריוס(17)-ג'ו וילפריד טסונגה(15). המשחק של הסיבוב השלישי של החלק העליון של ההגרלה. קריוס נראה טוב וטרם שמט מערכה. טסונגה כבר היה עם רגל בחוץ כששופובלוב הגיש מולו למשחק, אבל הצרפתי הפך וניצח בחמש מערכות.

קייל אדמונד-ניקולוז בסילשווילי. שימו לב למשחק הזה ולהוא מתחתיו. הדבר מבטיח לנו טניסאי לא מדורג בשביל רבע הגמר. האם הכרכרה תהפך בחצות לדלעת?

אנדראס ספי-איבו קרלוביץ'. באופן לא מפתיע, קרלוביץ' היה שותף למשחק שהגיע להכי הרבה משחקונים במערכה החמישי עד כה עם 22 כאלה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס – רבע גמר

15:00: ג'אד טראמפ-שון מרפי (יורוספורט 2).

21:00: ג'ון היגינס-ראיין דיי (יורוספורט).

ברבע הגמר הראשון של אתמול בין מארק אלן לרוני אוסליבן קיבלנו תוצאה בלתי צפוייה לחלוטין, כאשר אלן גבר על אוסליבן 6:1. הצפון אירי ממשיך את המומנטום שלו, בעוד שרוקט רוני לא יצליח להגדיל השנה את שיא הזכיות במאסטרס. המשחק השני היה חד צדדי לא פחות, ובו ניצח קיירן ווילסון את מארק וויליאמס בתוצאה זהה. אגב אוסליבן עצמו אמר פעם שהוא צופה שווילסון יגיע למעמד השחקן הטוב ביותר בעולם. נראה.

היום נראה את החלק השני של רבע הגמר. המשחק הראשון אמור להיות המשחק הטוב ביותר של השלב, ומפגיש שניים מהשחקנים הטובים והמהנים של העונה. גם טראמפ וגם מרפי נמצאים בכושר מצויין, מה שהביא אותם לזכות בטורניר דירוג כ"א ולהגיע לשלבים הגבוהים של רוב הטורנירים האחרים. השניים אוחזים בסגנון התקפי מובהק, מה שמבטיח היום הנאה צרופה, ללא ציפייה לפייבוריט ברור. המשחק השני בין היגינס לדיי אמור להיות הרבה יותר סולידי, כשגם כאן שני השחקנים מצויים בכושר לא רע מתחילת העונה.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור Down under – קטע 4

קטעי המיאוץ במירוץ הזה מתחלקים שווה בשווה בין המאיצים השונים שהגיעו לכאן. כך ראינו בקטע 3 את אליה ויוויאני חוצה ראשון את הקו, לאחר שעקף את פיל באוהאוס וקיילב יואן. לאיטלקי זוהי זכייה ראשונה לאחר שעבר העונה מסקיי לקוויק סטפ – ודאי קבוצה שתיתן לו פלטפורמה טובה יותר לזכיות (כשיגיע כמוביל). יואן ממשיך להוביל את המירוץ לפני ויוויאני (10+) ואימפי (14+).

בקטע 4 של היום נראה סוף סוף את המטפסים נכנסים לפעולה, בנסותם לכבוש ראשונים את העלייה שבסיום הקטע. עדיין מדובר בעלייה בשיפוע של 5% – פחות קשה מזו הצפוייה להם מחר (וודאי הרבה פחות מאלה שאנו רואים בגראנד טורים). את העניין צפויים לספק רוכבים כריצ'י פורט, האחים איזאגיר ודומניקו פוצוביבו מבחריין מרידה, רוי קושטה ולואיס ליאון סאנצ'ז הוותיק.

 

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. הטמפרטורות במלבורן היום יגיעו ל 42 מעלות עם רוחות משבים. וגם אין אוזון אז הקרינה רצחנית. מי שלא בכושר שיא או משחק בלילה ישלם😵 .

    בדרום אוסטרליה אפילו יותר חם כולל כמה שרפות.

    ממש לא יום לשחק טניס או לרכב אופניים.

  2. רובלוב דמיטרוב מתחיל. שניהם בצוות נייק עם תלבושות וורדרדות מגוחכות. רק על התלבושות האיומות האלו אני מקווה שמשהו מצוות נעל אחרת יניף את הגביע…

  3. פיטר סאגאן שורד את העליות עם הפייבוריטים ומנצח בקלות בספרינט לפני דריל אימפי ולואיס ליאון סאנשז

  4. תודה רבה בכדורגל יש עוד כמה משחקים .
    בספרד בילבאו נוסעת לחטאפה .
    ובצרפת מארסיי שבכושר נפלא תצא לקון .

    בעיניים של מכבי אין משהו משמעותי היום .
    שכן אין צפייה של ממש שבאסקוניה תמעד בביתה מול מילאנו .
    הדרבי הטורקי לא רלוונטי למכבי .
    כנ"ל פאו צסק"א .
    האינטרס היחידי וגם הוא לא גדול זה ניצחון של ריאל במאלגה.
    תודה רח העידכונים מאוסטרליה מתן …מקווה שבשלבים המתקדמים תעדכן גם על הנשים ( כיום אני מניח שזה גוזל יותר מדי זמן ).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט