יומן פילדלפיה 76ers / רפי יצחק

יומן פילדלפיה 76ers / רפי יצחק

 

 

כמעט חצי עונה חלפה לה  (39 משחקים במדויק) וביומן הראשון העונה, אנו בודקים איך ומה עשו הסיקסרס עד עתה.

תקציר הארועים –

לאחר פתיחת עונה מרשימה עם לו"ז אכזרי, הסיקסרס מפתיעים ועומדים על מאזן חיובי של 9-13 בתחילת דצמבר. אם בתחילת השנה הייתם מספרים לי שהסיקסרס צולחים את הלו"ז הזה עם מאזן חיובי הייתי חושב שאתם הוזים.  בן סימונס פותח יחד עם אמביד את העונה בסערה , רדיק נראה בדיוק החתיכה שחסרה וקובינגטון עומד על 50% מהשלוש…

אמביד וסימונס- שני הכוכבים של פילי

 

אך מעל זה מרחף  חשש מסוים –  מה קורה עם הרוטציה הקצרה?  קשה לפספס את הפער העצום ביכולת בין החמישיה הראשונה לספסל.

הסיקסרס מתבססים על רוטציה של 8 שחקנים: אמביד, סאריץ, רדיק, קובינגטון , סימונס, מקונל , בייליס ואמיר ג'ונסון – כל השאר חושך  או פצועים.

דצמבר השחור מגיע –  בזה אחר זה נפלו שחקני הרוטציה של הסיקסרס לפציעות משביתות מכמה משחקים כ"א ולו"ז שנראה נוח הפך לסיוט.
9 הפסדים מ-10 משחקים עם הפסדים צורבים לקבוצות  כמו הקינגס, לייקרס, בולס ופיניקס, כאשר מרבית ההפסדים מגיעים לאחר איבוד יתרון גדול לקראת סוף הרבע השלישי או במהלך הרביעי ( 6 מ-10 הפסדים האחרונים של פילי), נתנו לנו תחושה מרה שהנה הקריסה מגיעה (זוכרים את מיני של העונה הקודמת? ),  אך הסיקסרס מראים שהם לא מוותרים ומתאוששים לאחרונה עם 5 ניצחונות מ-7 משחקים וסוגרים מאזן של 20-19 כשהם מדורגים 9 במזרח.

בשורה התחתונה פילי כיום היא קבוצה של 50%.
לא משנה איך נהפוך את זה, כשמתבססים על כוכבים צעירים ועל רוטציה קצרה, ה- 50% במאזן הניצחונות וההפסדים נראה סביר. יהיו לנו עוד רצפים של הפסדים ורצפים של ניצחונות אבל בסך הכל אנחנו די קרובים לתחזית הריאלית שנתנו בתחילת השנה –

" מינסוטה של העונה הקודמת היא דוגמא טובה לסיקסרס שכישרון ופוטנציאל לבד לא מספיקים בליגה הזו ואין קיצורי דרך אך למרות זאת נלך על זה  ישאמביד משחק 50 משחקים, ולמרות שלסימונס ופולטץ  לוקח זמן להתאקלם , הסיקסרס מתגברים על פתיחה קשה של העונה ומסיימים עם 37 ניצחונות שמספיקים למקום 8 במזרח לאחר קרב מסמר שערות עם שארלוט ודטרויט על המקום האחרון בפלייאוף והזכות לעוף מול קליבלנד בסוויפ בסיבוב הראשון."

[יומן פילי –פריוויו לעונת 2017-2018]

טוב, אז אמביד כבר חצה את רף 30 המשחקים, סימונס הרבה יותר טוב משחשבתי (במיוחד הבגרות וההגנה שלו) . הפספוס היחיד פה זה שלא חשבתי שהמזרח ישתפר כל כך (מי שחשב שאינדיאנה ואולדיפו יהיו כאלה טובים שיקום…) וכנראה שהתחרות על מקום בפליאוף תהיה קשה מאוד והסיכויים בדרך כלל לקבוצה חסרת ניסיון כמו פילי, לא כל כך גדולים.

ההלב של הסיקסרס- מקונל, קובינגטון וסאריץ

עד עתה  הסיקסרס מדורגים במקום ה- 6 ב- defensive rating ,  ב- offensive rating 15, מובילים את הליגה בריבאונדים, מקום שני באסיסטים, עשירי ב- Net rating וכמובן מקום ראשון מפוקפק באיבודי כדור.
כפי שאתם רואים הסטטיסטיקה הקבוצתית היא הרבה יותר טובה מהמאזן של הסיקסרס הנוכחי וזה סמן מצוין לעתיד.

כמה דברים ראויים לציון עד עתה:

רגע בלתי נשכח –

מה תגידו על 46 נקודות, 15 ריבאונד, 7 אסיסטים ו-7 חסימות בסטייפלס סנטר מול הלייקרס? ג'ואל אמביד הביא את כל הפוטנציאל שלו באותו ערב למימוש ונהנה מכל רגע,  וכמובן איך אפשר בלי איזו כותרת שאמביד עושה בתקשורת אחרי המשחק?  בראיון סוף המשחק אמביד שלח עקיצה לפרשן ושחקן העבר ג'יילן רוז, שאמר בשידור באותו שבוע שאמביד לא מקצוען – אמביד הצהיר שהוא הגיע למיצוי רק 81% מהפוטנציאל שלו וגרם לרעש גדל במדיה (זכר ל- 81 הנקודות שקובי, אלילו של אמביד,  נתן על הראש של רוז והראפטורס)

הפתעה לרעה-

הפיאסקו של מרקל פולטץ בחירה מספר 1 בדראפט האחרון…

הסיקסרס רקחו טרייד עם בוסטון לקחת את פולץ בבחירה הראשונה שהיה אמור להיות איום משולש בהתקפה עם קומבינציה קטלנית של קליעה נקייה מהשלוש, יכולת חדירה וסיום מרשימות ויכולת להריץ פיקאנרול עם הגבוהים של פילי.
במקום כל זה מופיע פתאום למחנה האימונים שחקן מתחזה לפולץ עם זריקה מזעזעת ונראה כמו צילו של השחקן מוושינגטון יוניברסיטי. אנו צפינו שלפולץ תהיה התחלה קשה בעמדה מספר 2 ושיקח זמן עד שיעשה את המעבר בין משחק נגד ההגנות בקולג' למשחק נגד הגנות ה- NBA אבל על התרחיש הזה לא חלמנו. פולץ הושבת ע"י פילי בטענה לפציעת כתף אחרי שלושה משחקים מתחילת העונה ומאז אנו מחכים לשובו…

פולץ – חשבתם שנעבור עונת רוקי ללא פציעות ?

הספסל

מי הם שחקני הכנף המחליפים בעמדות 2-3 ? גסטין אנדרסון, בייליס, קורקמז ו- TLC  – שערוריה. פשוט הסיקסרס שכחו להחתים מחליפים ראויים בתחילת השנה. חייבים לציין את TLC שמראה נסיגה גדולה ביכולת ולחשוב שפילי נתנה בדראפט הקודם כמעט חינם שתי בחירות סיבוב שני באזור ה-35.
תוסיפו למוזכרים מעלה את הולמס, אמיר ג'ונסון וטרבור בוקר ותקבלו את אחד הספסלים החלשים בליגה. היחיד בספסל שנמצא ברמה של החמישיה הראשונה הוא מקונל שמשנה לשנה משפר את יכולתו והיום הוא אחד מעמודי התווך של הסיקסרס.

איבודי כדור –

הסיקסרס בדרך לשבירת כל שיאי הליגה בכמות איבודי הכדור ( מעל 17 למשחק), ידענו שזו תהיה נקודת תורפה אך לעיתים הקלות הלתי נסבלת שבה הם מאבדים כדורים פשוט מתסכלת וגורמת להם לאבד משחקים – חבל.

ציון לטובה –

הבריאות של ג'ואל אמביד –
עד עתה טפו טפו, לא מבקשים יותר, הבחור בקצב של 60 משחקים לעונה. זה אמור להיות המפתח לעונה של פילי. על היכולת של הקבוצה איתו או בלעדיו לא צריך להרחיב.

בן סימונס
אז ככה בן סימונס סגר ביום חמישי את המשחק ה-38 שלו העונה ואלו הם מספריו –

17 נקודות ב-52% מהשדה, 8.2 כ"ח , 7.3 אסיסטים, 1.9 חטיפות ו- 0.9 חסימות למשחק.
בין הרוקים מדורג ראשון בריבאונד, דקות משחק, אסיסטים, אחוזים מהשדה וחטיפות למשחק (בנקודות שני למיצ'ל).
בנוסף מוביל את הרוקים בדאבל דאבל (18) וטריפל דאבל (4).
בליגה כללי סימונס שישי באסיסטים, שישי בחטיפות, רביעי בין כל הגארדים בליגה ב- Defensive rating (103) ורביעי באחוזי אסיסטים (32.6).
סימונס עדיין עושה הכל בשקט ובגרות מרשימה, הוא נותן הצגות הגנתיות מרשימות (הגנה היתה אמורה להיות אחת החולשת שלו…)  והדבר המגוחך מכל, הוא שהוא עושה זאת ללא לקיחת (או לפחות לא מנסה) ג'אמפרים.

בתולדות הליגה יש 7 שחקנים שהעמידו  ממוצע של לפחות 16 נק', 8 כ"ח, 7 אס' ו-2 חטיפות ושמם הוא: מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, לברון ג'יימס, ראסל ווסטברוק, גרנט היל ופאט לוור- אף אחד מהם לא עשה זאת כרוקי!
בשורה התחתונה סימונס כל כך משמעותי לסיקסרס והם לא מתקרבים לאיים על מקום בפלייאוף בלעדיו.
(הרוקי היחיד שמשמעותי לקבוצתו כסימונס הוא מיצ'ל).
כמו כן סימונס הוא הרוקי היחיד שמאיים על מקום באול סטאר.

כוכב מהרגע הראשון על המגרש – סימונס

מצבת השכר והחוזים של הסיקסרס –
עם פתיחת העונה, אמביד קיבל הארכה של מקסימום עם סעיפי הגנה על הקבוצה במקרה של פציעות חוזרות, בהמשך קובינגטון חתם חוזה מצוין  ל- 5 שנים,  והגרעין של הסיקסרס סגור לשנים קדימה אבל את הקיץ הקרוב הסיקסרס יתחילו עם קרוב ל-40 מיליון פנויים בשכר שיפתחו בפניהם הרבה אופציות לעתיד.

מה הלאה?

  • מפתחות לפלייאוף:

דבר ראשון הסיקסרס חייבים את אמביד וסימונס בריאים על מנת להמשיך ולהילחם על מקום בפלייאוף.
מפתח נוסף  לקפיצת מדרגה ושיפור הוא חזרתו של פולץ למגרש. כשפולץ יחזור לשחק, עם ג'אמפר נקי או בלי, הוא יפנה דקות משחק לרדיק וסאריץ לשחק יותר ביחידת המשנה של הסיקסרס ולשפר משמעותית את הספסל.
מפתח אחרון בהמשך לקודם הוא הקטנת הפער בין יחידת הספסל לחמישיה הראשונה – חזרה של ג'סטין אנדרסון אמנם תעזור אבל הסיקסרס חייבים לעבוד על הביטחון של TLC  ובייליס חזרה בקליעה – נראה שם שהכל בראש.

  • אולסטאר?

האם אחרי שנות דור הסיקסרס ישלחו שחקן אחד או שניים לאולסטאר?
נראה שאמביד בדרך הבטוחה לשם (ולדייט עם ריאהנה), סימונס צריך להתקדם מקום אחד בדירוג בכדי להבטיח את מקומו אך הפער גדול ונראה שהדרך היחידה שלו היא בבחירת המחליפים – מה אתם חושבים על הסיכויים של סימונס להיות הרוקי הראשון שמשחק באולסטאר מאז בלייק גריפין?

  • ברט בראון

הרבה נכתב ונאמר (לרוב עם הרבה אמוציות ) על התאמתו של ברט בראון לאימון הסיקסרס ואחריותו להשמטת משחקים בהם לסיקסרס היה יתרון עצום במחצית השניה.
לא מבין מה רוצים ממנו… מעט מאמנים בליגה היו יכולים להוציא מהסיקסרס יותר ממה שהשיג עד עתה העונה. הוא אמנם לא ברמה של מאמנים כמו ברד סיטבנס וריק קרלייל, אבל מצליח  – עם רוטציה קצרה מאוד ושחקנים ראשיים צעירים מאוד שסוחבים על עצמם את הקבוצה – להשאיר את הסיקסרס בטווח איום על הפלייאוף בקונפרנס מזרחי חזק… אם בתחילת העונה הייתם אומרים לי שנהיה במאזן 50%  באמצע העונה הייתי קונה זאת מיד.
נכון, הוא עדיין צריך לשפר את יכולת ההתאמה שלו לשינויים בתוך המשחק, ולעיתים אנחנו תולשים את השערות לנוכח ההרכבים שהוא משאיר על המגרש בדקות הסיום, אבל הוא המאמן הנכון לסיטואציה של הסיקסרס.

חוץ מזה – רק על יכולת השרידות שלו לעבור את שלושת  שנות הבנייה של פילי והמאזן 0-3 על סטן ואן גאנדי והפיסטונס – חייבים לתת לו לסיים לפחות את העונה הזו עד הסוף!!

נתראה ביומן הבא אחרי האולסטאר.

Trust the process

 

לפוסט הזה יש 32 תגובות

    1. סאריץ התחיל את העונה עם נתוני פתיחה לרעתו.
      כביכול סימונס מאפיל על עמדת הסרץ 4 שלו ואמביד תופס את הסנטר.
      בהרכב שפילי מריצה המפתח של סאריץ הוא הקליעה לשלוש, אחרי פתיחה צולעת , הוא עומד ב-15 משחקים האחרונים סביב ה-45% מהשלוש ונראה שהכל מתתחיל להפתח בשבילו . הוא למעשה הופך אט אט למנהיג של הסיקסרס ולפני כחודש נתן לשחקנים על הראש על המנטליות הרכה ודרש מהם להתחיל להחזיק את המשחקים בשיניים כולל שריטות ופיזיות רבה.
      בגדול הוא במגמת שיפור גדולה ומשתלב היטב לצד סימונס ואמביד (קולע יותר באחוזים טובים , מוסר יותר אסיסטים ומאבד פחות) .
      כפולץ יחזור נתחיל לראות אותו יותר ויותר מוביל את יחידת המשנה של הסיקסרס

  1. מצוין רפי.
    לאחרונה יש ספקולציות (מניח שלא יותר מדי מבוססות) על מעבר של לברון לפילי בסיום העונה.
    מה דעתך על זה?
    האם חושב שזה ירים את הקבוצה, יאפשר לה להישאר חזקה גם כשאמביד נח ובכלל זו הזדמנות שחובה לנצל, או שזה יעביר אותה להלך רוח של "לנצח עכשיו" מוקדם מדי, יפגע במרווח הטעות של הצעירים ויוציא מהם את הכדור?

    1. גם אני שמעתי את השמועה הזו.

      מבחינת הסיקסרס זה יהיה שבירה לגמרי של המדיניות ללפיה הקבוצה מתנהלת בשנים האחרונות, הרעיון הוא לבנות קבוצה עם תשתי לטווח ארוך ( מה ישאר בקליבלנד אחרי שלברון יעזוב? )
      לברון גם יבטל את סימונס ולכן קשה לראות את זה קורה.
      מה שכן שמעתי שהסיקסרס מתכוונים להניח הצעה גדולה לדוראנט הקיץ ( באתרי האוהדים – לא מבוסס) – הם יכולים כי יש להם את הכסף.
      דוראנט ל- 4 שנים על 160 מיליון מסתדר ? לא יודע.

      אני באופן אישי הייתי מעדיף לשמר את הגעין ובכסף הפנוי להחתים שניים שלושה שחקנים לחיזוק נניח אייברי בראדלי ולו ויליאמס……

  2. תודה על היומן!
    וואלה 50% הצלחה לפילי אחרי מה שראינו בעונות האחרונות זה מרשים כמעט כמו עונת ה73-9 של הווריורס.
    הרוטצייה של פילי בהחלט קצרה מדיי. המזל שלכם הוא שבראון הוא לא מאמן כמו תיבודו או דאנטוני שבוחר לשחוק את החמישייה ולשחק ברוטציה קצרה. כשפולץ יחזור, ועם חיזוק נוסף אולי לסגל בעמדות הכנף, בראון ידאג לנהל רוטציה עמוקה יותר עם חלוקת דקות הגיונית.

    1. תודה,

      זה בדיוק מה שאני חושב- הכל בפרופורציה, לפני שתי עונות בקושי גירדנו 10 נצחונות את הקודמת סיימנו עם 28 , קבוצה צעירה צריכה זמן ובפילי לא ממהרים לשום מקום.

  3. תודה רפי.הלוואי שפילי יעשו פלייאוף, אבל נראה שהם צריכים עוד נסיון כדי באמת להיות בחלק העליון של הטבלה. אמביד בריא זה הסימן הכי טוב שהעתיד שלהם ורוד.

  4. רפי טור מעולה, תודה.
    אני אופטימי שיעשו את הפלייאוף. היה להם את הלוז מהקשים בליגה ופולץ אמור לחזור מה שלפחות יתרום לעומק מהספסל, אפילו אם ל10 15 דקות. תכלס הולמס ממש סבבה ולא חושב שהספסל כזה חלש.
    יש קריסות מנטליות, מה שצפוי עם חבורת צעירים ולכן יש ששמים אצבע על המאמן.
    הבעיה באמת שמסתכלים על היריבות לפלייאוף ורק דטרויט נראית כמי שמסוגלת לאבד את זה עם חוסר היציבות שלה. מיאמי בדרך נס עוד פעם נראית טוב יותר ככל שמתקדמת העונה, אינדיאנה אולי? היא תלויה לחלוטין בשחקן אחד כך שהיא מסוגלת גם לקרוס.
    קצת פוש בחצי השני וזה אפשרי. פלייאוף יעשה לכם כל כך טוב, וגם לנו. אמביד חוויה.

  5. תודה רפי על תענוג של סיכום. בצור אוהד פילי (ואוהד כדורסל..) נהנתי מאוד לקרוא. שאלה בקשר לבחירה בשנה הבאה – עדיין יש לפילי את הבחירה של הלייקרס?

  6. יומן מהנה לקריאה רפי. תודה רבה!
    המפתח אצל פילי בלי ספק יהיה הבריאות של אמביד ,אם יצליח להמשיך בקצב הזה ולשחק 60-65 משחקים העונה יש סיכוי גבוה לפלייאוף.

  7. הכל נכון.
    ועדיין, עבור קבוצה צעירה נקודת התורפה היא דווקא היחס לצעירים. בהמשך לנואל, סטאוסקאס, פולץ, אוקפור ואחרים, עכשיו גם רישון הולמס מאבד את המקום לתשתית העתידית של אמיר ג'ונסון. נראה כאילו דקסטר מנהל את הקבוצה ששרדה את הינקי.

    1. מה הבעיה עם היחס ?
      כולם קיבלו את החלום של כל שחקן צעיר – טונות של דקות משחק
      סטואסקס כבר היה אכזבה בקינגס שבחרו בו והעבירו אותו לפילי
      את נואל העבירו בגלל שידעו שהוא הולך לבקש סכומים מופרכים ( שאפילו קיובן סירב לתת לו)
      אוקאפור ? הוא ילד מגודל ללא שום מוסר עבודה – שלוש שנים לקח לו להוריד במשקל ולהתיחס לגוף שלו ברצינות .

      תשאלך את מקונל, ג'רמי גרנט, רשון הולמס וקובינגטון מה עשתה פילי לקריירה שלהם.

      דקסטר נראה לי אחלה מועמד לעוזר GM

      1. היחס של לזרוק למים מלאי כרישים, לתת להם לשחות, וברגע שהם מעט מקרטעים, לקבוע שזה לא זה ולהתחיל להעלים.
        נואל התחיל לא רע, ואז זרקו עליו את אוקפור, והוא התחיל להידחף הצידה.
        אוקפור נזרק, ואני שומע מהצד שלו איך בשום שלב הוא לא קיבל יחס ואימון כמו עכשיו בברוקלין, ונמחק.
        רישון היה סבבה עד עכשיו. ואז העלימו אותו.
        כל הסיפור עם פולץ. שחקן אומר שכואב לו. אז מתעלמים?
        אם אתם לוקחים בסיס של צעירים, צריך סבלנות.

        1. מה רצית שאוקאפור יגיד שהוא לא היה בסדר?
          בסך הכל מדובר בפרחח לא קטן ללא מוסר עבודה – אתה בוחר להקשיב לו על הכיפאק.
          לא ראיתי ממנו בשנתיים וחצי שלו נסיון אמיתי לשחק הגנה, לשחק קבוצתי, לנסות להיות נייד או לנהל אורח חיים ספורטיבי.

          הסיבה היחידה שנואל לא המשיך זה החוזה הגבוהה שרצה ולכן הועבר לדאלאס תמורת כמעט כלום.

          1. אני בוחר להקשיב לו כי אני רואה את שאר הצעירים בפילדלפיה ואת מה שבברוקלין עושים עם דינווידים. אז זה מסתדר לי עם התוצאות בשטח. כששני שחקנים לפחות טוענים שמתעלמים מהם (ככה לפחות שמעתי לגבי פולץ. אני פתוח לתיקונים), אז זו בעיה חוזרת ולא כזו שאפשר לפתור בפרחח.
            תבין, אני לא מאמין גדול באוקפור. לא באדם ולא בשחקן. אני רק חושב שאם מאמץ ויחס אנושי הייתם מוציאים ממנו הרבה יותר. כשחקן או כנכס לטרייד.

  8. פנטסטי מלאכת מחשבת.
    מאז הטור המבריק המשותף שלך ועידו על התהליך ,לא קראתי טור כה משובח.
    בקשר לפולץ ,לדעתי אין מקריות,זו מדיניות מכוונת להושיב שחקן מתחיל מוכשר על הספסל לעונה ולא לשחוק אותו ,עבד עם אמביד וסימונס ונראה מה יקרה עם פולץ.

  9. אף אחד אחר מלבד רפי בצוות לא היה מסוגל לכתוב יומן מעולה כזה על הסיקסרס.
    תודה רפי מכל הלב, ואני מקווה שקצת רוגע ושלווה הגיעו לביתכם.

  10. לסיקסרס יש אחד מהמאמנים הגרועים בליגה ועד שהוא לא יפוטר שום דבר לא ישתנה וזה יקרה בסוף השנה.
    כל איבודי הכדור, בעיות ברוטציה,חילופים מפגרים ואי לקיחת טיים אאוטס בסוף משחקים , מעולם לא ראיתי קבוצה שמובילה 15 הפרש ותוך 8 דקות היא בפיגור 15 וזה קורה כמעט כל משחק.
    זה הכל דברים שמאמן אחראי עליהם.
    אין שום בעיה עם הספסל, יש בעיה עם מאמן שלא מסוגל להתאים את השיטה שלו לשחקנים ומבקש מהם לעשות דברים שהם לא צריכים לעשות .
    זה קורה עם בייליס, רדיק, אמביד ואחרים.
    הוא מתעלל בהולמס שמשחק 10 דקות נותן תפוקה מצוינת ואז יורד לספסל ל 3 משחקים כי הוא פיספס רוטציה בהגנה בעוד קובינגטון יש קארט בלאנש לשחק הגנה איומה ולקחת זריקות איומות עם 18 שניות על השעון.
    אמביד ובן סימונס שמים זין על המאמן הם עושים מה שהם רוצים על המגרש כי הם יודעים שאין אקאונטאביליטי אצל הדביל הזה .
    הסיקסרס היו צריכים להיות עם מאזן דומה לבוסטון.
    העונה הזאת היא כשלון גדול והסיבה היא צוות אימון וניהול איום ונורא.
    אדם סילבר קיבל מה שהוא רוצה, הינקי היה בדרך לבנות אימפריה על בסיס השיטה הדפוקה בליגה הזאת ועכשיו קיבלו קבוצה שתעוף כל שנה בסיבוב השני של הפלייאוף במקרה הטוב.

    1. זה הולך להיות הנרטיב? כל כישלון של הסיקסרס עכשיו יהיה בגלל שסילבר פחד מהתהליך של הינקי אז הוא דאג להיפטר ממנו לפני שהוא מיישם את התכנית הגדולה שהייתה הופכת את הסיקסרס לאימפריה?

      1. בוודאי .
        זה ליגה של קופי קאטס.
        אם הינקי נשאר ומוביל את הסיקסרס להצלחה כל שנה 10 קבוצות עושות טנקינג כמו פילי .

        הבעיה שבמקום לשנות את חוקי הדראפט , תקרת השכר מה שמאד קשה והיה מוביל לשביתה , הרבה יותר קל לפטר את הינקי ולשים את משפחת קולאנג'לו הדפוקה שיונקת ממשרדי הליגה כבר 40 שנה

  11. רפי שאלה. מה לעזאזל הסיפור עם פולץ? מה כל החשאיות הזאת? דברים כל כך מוזרים קורים בפילי ואף אחד לא אומר אם הוא פצוע, או סתם פשוט לא מסוגל לזרוק לסל פתאום או אם חטפו אותו חייזרים.

    1. אם יש דבר אחד שמאפיין את משפחת קולנג'לו זה חוסר שקיפות!

      בכל פעם שישנו על הפרק נושא של בריאות/חוסר שביעות של השחקנים מתחיל ריטואל של סילופים ןסיפורים.
      ככה היה לנו סיפורי עלילה סביב הפציעה של סימונס ותאריך חזרתו למגרשים , הפציעה של אמביד בברך , בקשת ה- BUYOUT של אוקאפור ועכשיו יש את הקשקוש עם פולץ.

      זה מריח לא טוב ובריאן קולנג'לו מת מפחד מתגובת האוהדים.
      העובדות שידועות –
      1. פולץ מגיע עם זריקה משונה למחנה פתיחת העונה.
      2. הסיקסרס טוענים שפולץ כשיר לשחק.
      3. פולץ נראה כמו הצל של עצמו בפתיחת העונה.
      4. הסוכן של פולץ יוצא לתקשורת ומפרסם שלפולץ יש כתף פצועה שגורמת לו אי נוחות בזריקה.
      5. הסיקסרס אחרי יומיים משביתים את פולץ בטענה לפציעת כתף ( שבוע אחרי שהתעקשו שהכל בסדר איתו).
      6. לפני כשלושה שבועות הסיקסרס מודיעים שפולץ חזר להתאמן חלקית ולפני שבוע מודיעים שהוא כבר באימוני 5X5.
      7. מהסרטונים הקצרים שיש ברשת הזריקה נראית אפילו יותר רע מהזריקה בתחילת השנה.

      מה לי נראה ? שתי אופציות:
      1. הבחור עדיין פצוע ומישהו ישב לו על הראש לחזור מוקדם מדי למגרש.
      2. פולץ עם בעיה מנטלית שגרמה לו לאבד את הבטחון ולא בטוח שהלחץ שנוצר סביב חזרתו למגרש יעשה לו טוב.

      שתי האופציות גרועות ולא מבשרות טוב.
      לא נדע כלום עד שיתחיל לשחק

      1. וזה שהמאמן שלו אומר בתקשורת שהוא יחזור לשחק כשיצליח להכניס את הכדור לסל לא ממש עוזר בצד המנטלי.
        אתה לא חושב שהקבוצה ממש נפגעה מההגעה של קולנג'לו? עשו שם לא מעט מהלכים ממש הזויים מאז שהגיע. תכלס לא זוכר מהלך חיובי אחד שעשה.
        הינקי שנוא כי ניצל בצורה בוטה את חוקי הליגה אבל נראה שעשה את כל המהלכים הנכונים ומאז שהלך כאילו לא עובד שם כלום מאחורי הקלעים.

  12. אני נשאר עם שלושת הנקודות שכתבתי בתחילת העונה.
    פילי לא הולכים לשום מקום כי:

    1. בראון מאמן חלש מאוד
    2. אמביד לעולם לא יממש את הפוטנציאל הגלום בו בשל שתי סיבות – העניינים הרפואיים והעניינים שבראש (יותר מעניין אותו השואו מאשר הכדורסל)
    3. פילי סינדלו את עצמם חזק עם סימונס. שחקן מוגבל ביותר שמשחק שלא בתפקידו הנורמלי (SF) ומגביל את כל הקבוצה בהתאם למגבלותיו.

    בפילי מעדיפים זהב של שוטים והתעסקות בהייפ על ת'כלס ונצחונות.

  13. רפי, תודה על יומן נהדר.
    אני מאוד מקווה שפילי ייכנסו השנה לפלייאוף.
    בעיקר בשביל הניסיון ובשביל ברט בראון.

    אחת מנקודות התורפה שלהם, היא היעדר הניסיון,
    וחוסר היכולת לגמור משחקים שהם מובילים בבטחה, או לנצח משחקים צמודים.
    פולץ, וחיזוק לספסל העונה והם יהיו בתוך הפלייאוף.
    שנתיים ניסיון, והם מועמדים לגמר המזרח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט