פרשני ה-TOP 10/חיים כהן
פרשני ה- Top 10

פרשני ה-TOP 10/חיים כהן

אני זוכר את עצמי בתור ילד קטן, אולי בן 7, מחכה בשקיקה לשבת בערב, היום היחידי בו לא הייתי נכנס למיטה ב-20:00 כי ההורים הרשו לי לראות "מגזין NBA".
קובי, גארנט, דאנקן, נוביצקי, שאקיל, וינס, טי-מאק, קידד (עם שני ד') הראו לי עולם אחר מיבשת אחרת, בדיוני ברמה של סדרה מצוירת.
והקרם דה לה קרם, ה- "TOP 10" עשרת המהלכים של השבוע, כהמשך ישיר ל-SPACE JAM, לקט שבועי של מהלכים מהחלל.

דוד שלי רובי, שמאוחר יותר גם הכיר לי את הופס, היה מסביר לי על השחקנים והקבוצות, וחיכיתי כל השבוע לצפות איתו במקבץ המהלכים.
הזמנים השתנו, ה-"אתה צינור" נגיש, ה-NBA נמצא בכל מדיה אפשרית ויש לך טופ משהו של כל משחק, שבוע, יום, חודש, שנה ועשור.
למה מגיע לנו כל הטוב הזה?
אז זהו, שמעבר לתוכן, האריזה (לא אתה, טרבור!) חשובה לא פחות, ובטח שבלקט מהסוג הזה.
באופן עקרוני, בעונת ה-NBA הנוכחית, ישנם שלושה פרשנים עיקריים ל- TOP 10:

1. The Goatmentator – Beau Estes
מדובר למעשה בראפר, שמצליח לקחת כל מהלך ולחרוז אותו בהצלחה בהתאם. לעניות דעתי מדובר בלא פחות מגאונות, מה שהפך את סרטוני ה-TOP 10 שלו לויראלים וגרם להיותו אהוד בקרב המעריצים.
השילוב של התלהבות של בן עשרה שזה עתה צמחה לו שערה ראשונה בבית השחי, אינטונציה נכונה ומשחק בעוצמת ומשך הקול, הופכים את חווית הצפייה לכיף לא רגיל ומקלים על הצופה, שהוא בעצם ילד מתלהב (בגילאים וגדלים שונים, אבל עדיין ילד מתלהב) להתחבר להייפ ולכדורסל מהעולם האחר.
ואם עדיין לא השתכנעתם, מוזמנים לצפות בווידאו הבא:

וזו רשימה חלקית של כמה מהפנינים מווידאו אחד!
" Yannis with more hanging time than a chandelier as he hammers this one in for the deer!…"
“Russell Westbrook quicker than a half life of a lightning strike as he flies to the rim!”
“Lou Williams is on fire, so he let loose on a half court flyer!”
"Bucks on the go, and it's Bledsoe to Antetokounmpo for the alley-oop hammer throw"

חשבון הטוויטר שלו: NBABeau

אחד הדברים החביבים עלי ב- TOP 10 הוא לצפות בתגובות לאחר הצפייה בסרטון. קהילת המגיבים ביו טיוב ביקורתית מאוד ולא סלחנית במיוחד, ומתנצחת ושורפת או מהללת בתגובות את השדרים לא פחות מאת השחקנים והמהלכים. ממליץ בחום לעבור על התגובות עבור הפרשנים השונים על מנת להעצים את החוויה – הוידיאוז בכתבה נבחרו בקפידה.

2. Womantator – Ros Gold-Onwude
שדרנית הקווים לשעבר של הגולדן סטייט ווריורס, קיבלה בספטמבר 2017 הצעה מ-TNT וה-NBA לעבוד במשרה מלאה כאנלסיטית. בת ה-30 החביבה הספיקה לשחק בסטנפורד, להיענות לחיזוריו של דרייק ולהופיע איתו כדייט לטקס הפרסים של ה-NBA ולקחת חלק בנבחרת כדורסל הנשים של ניגריה.
מעבר לעבודתה כאנליסטית ותחזוקת חשבון האינסטגרם שלה rosgo21, הגברת מפרשנת את המהלכים הגדולים יותר ויותר לאחרונה, ועושה זאת בצורה משביעת רצון. זה לא Goatmentator, אבל זה נחמד.

מוזמנים להתרשם:

 

3. Cringementator – ???
כל ניסיונותיי למצוא את שמו של הבחור העלו חרס בידי, מה שאנחנו כן יודעים זה שהוא צעיר ונמרץ, ניחן באותה התלהבות ואהבה למשחק ובקיא בכדורסל קולג'ים ומוזיקה. ובנוסף בזכותו למדתי את פירוש המילה cringe – התכווצות/הירתעות.
אז למה Cringementator? ראשית אומר שה- Goatmentator שידר כשדר נורמטיבי בין 2011-2013 והחל מ-2013 החל לתת יותר ויותר מקום לחרוזים ולהגשה הייחודית שלו, שהגיעה בשנתיים האחרונות לשיאים חדשים.
ה- Cringementator התחיל עם הקטע שלו מהתחלה, מה שעורר סלידה בחלק ניכר מקהילת המגיבים ביו טיוב. למה? ובכן, בואו נצפה בקטעים הבאים:

החל מ-1:30

 

עוד לא אבדה תקוותנו, ונראה כי חל שיפור וחלק מהקהילה מתחיל לחבב אותו.

שורות כמו "Lance will make em dance Lance will make em dance"
“I’m a I’m a I’m a starboy” כרפרנס של אלפריד פייטון לזמר The Weekend בגלל השיער הדומה משפרים את התדמית ומחברים את הקהל.
באופן אישי אני מצטרף לדעה בתור עוקב אחר עשרת המהלכים באופן עקבי ובכל מקרה אני תמיד נהנה מהתגובות שבאות אחרי כל וידאו שלו.

ראוי לציון: The Piratmentator
לבחור המבוגר יש נטייה להאריך הברות מסוימות בשמות השחקנים, והחביבות עליו במיוחד הן: ררררריקי ררררררררררררררוווווביו, רוודי גוברט וקררלוס בוווווווזר. שידר חלקית בשנה שעברה, השנה פעמים ספורות בלבד.

הפיראט

ואם הגעתם עד לפה, מגיע לכם להתפנק ב Top 10 מלפני שני לילות בהגשת הGoatmentator-

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. מהרגע שעליתי על הקטע הזה, כבר לא יכלתי לראות את ה TOP 10 באותה צורה.

    ומהרגע שגיליתי את התגובות ביו טיוב, כל צפייה הפכה לחוויה קומית!

    מקווה שישפיע גם עליכם 🙂

  2. לא אותו דבר מאז שפיטרו את !Kyle Montgomery in your ear לפני שנתיים-שלוש.
    אסטס נודניק, החרוזים שלו מביכים, הוא מציק לי באוזן מההתחלה, ההערצה הנוכחית אליו מוכיחה שאפשר להתרגל לכל דבר.

    1. שמח לשמוע דעות שלא עולות בקנה אחד עם דעתי.
      ואם אתה לא אוהב את ה GOAT אבל כן את קייל, האם אתה מסמפט את הקרינג'?

      1. הוא בסדר.. תראה, בסופו של דבר – אתה פותח את הוידאו כי אתה רוצה לראות היילייטס, אז אתה יכול תיאורטית גם לראות את זה במיוט (לפחות הרוב המכריע של הגולשים באתר הזה מזהים את כל השחקנים לבד ולא צריכים שיקריינו להם מי זה מי) בלי שזה יפריע לך יותר מדי.
        בעיני, קריין טוב של היילייטס חייב להיות מצחיק (כמובן סוביקטיבי). זה הערך המוסף היחיד שקריין יכול לתת לקטע היילייטס, אחרת הוא סתם מפריע. שאקטין א-פול כ"כ מצליח אך ורק בזכות הדרך ששאקיל מציג את הקטעים (סאונד אפקטס, חזרה על הבדיחות יחד עם הריפליי, הקול שלו, הצחוק המתגלגל), עם מישהו אחר זה פשוט לא היה עובד. אותו דבר כאן – החבר'ה האלה אמנם מתלהבים ובבירור אוהבים את המשחק אבל פשוט לא מצחיקים (אותי), וזה נראה כאילו הם סתם מנסים לגנוב את ההצגה. קייל בזמנו כן הצחיק אותי עם המשחקי מילים שלו והדיבור החצי מטונף וזה הוסיף לי לחווית הצפייה אבל שוב – סובייקטיבי לחלוטין. תודה על הטור.

      1. כמו שאני רואה את זה, אני לאו דווקא מקשיב לתגובות כדעה מוצקה או רצינית, אלה לוקח אותן בקלילות והומור.
        כשאתה בא פתוח לקומנט סקשיין בוידאוז של עשרת המהלכים ההנאה מובטחת פעם אחר פעם.
        הטופ קומנטס פשוט קורעות מצחוק.

  3. וואוו, יופי של פוסט. לא סובל את Goatmentator, הורס לי תמיד את הצפיה. כל השאר בסדר, הבחורה הכי טובה בעיני, כי היא לא עפה על עצמה, פשוט מגישה את הסלים בכיף.

  4. בעיניי הגואטמטור אדיר, הבחורה בסדר ושני האחרים בלתי נסבלים עד כדי כך שאני לפעמים שם מיוט. האמת ששאלתי את עצמי לא מעט איך יכול להיות שבכל ארה"ב לא מצאו עוד קריינים נורמלים, אבל לא ידעתי שיש קטע סביב זה.
    תודה על הכתבה, מעכשיו אני אסתכל גם על התגובות (:

  5. תודה חיים.
    לא סבלתי את הקרינג'מנטר בהתחלה, וגם עכשיו הוא עדיין מעצבן (למרות שאני כבר מחכה לסקירט סקירט), אבל אני פשוט נהנה מהתגובות.

  6. תודה רבה. זה מסוג המקרים שהפער בין המקום הראשון לשאר הוא כמו אממ… בקיצור יש אותו ויש את כל השאר.

  7. פתחת לי עולם לא מוכר. בדרך כלל השדרנים האלה מעצבנים ואני משתיק את הווליום. לא ידעתי שישנן קהילות של מעריצים/שונאים. לאן העולם הזה הולך, יא אללה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט