אירועי דיומא – 11.12.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 13 (סוף הסיבוב הראשון) / מתן גילור:

21:00 מכבי פתח תקוה-מכבי תל אביב (ספורט 5). המשחק המרכזי של המשחק מפגיש שתי קבוצות שמגיעות אחרי תוצאות תיקו באותו אצטדיון ושתיהן מאד מאכזבות. פ"ת סיימה בתיקו 0:0 עם רעננה מהתחתית ויש לה 14 נקודות במקום העשירי. ת"א סיימה בתיקו ביתי 1:1 עם אשדוד שנמצאת מתחת לקו האדום. ערב המחזור היא מדורגת במקום הרביעי עם 22 נקודות. ת"א שיחקה בספרד ביום חמישי ויש עליה עומס לא קטן מה שבהחלט עלול לשחק תפקיד במשחק.

סרייה A – מחזור 16 / דוד "פאקו" סעדה:

22:00: לאציו-טורינו (ספורט 1). אחרי שני מחזורים בהם השיגה נקודה אחת, חזרה לאציו במחזור הקודם לנצח, והיא הצליחה לעשות זאת במשחק החוץ הקשה מול סמפדוריה. התוצאות האחרונות בצמרת אפשרו לה בכל זאת להישאר קרוב יחסית לפסגה, וניצחון היום יצמיד אותה ליריבה העירונית במקום הרביעי. כדי שזה יקרה, הקבוצה תצטרך את כל כישוריו המיוחדים של צ'ירו אימובילה, זאת כי היריבה ממרכז הטבלה היא מלכת התיקו של הליגה.

 

ליגת האלופות – הגרלת שמינית הגמר / מתן גילור:

13:00 הגרלת שמינית הגמר (ספורט 5, יורוספורט).

הקבוצות שסיימו במקום הראשון (להלן: המדורגות) יוגלו נגד הקבוצות שסיימו במקום השני (להלן: הלא מדורגות). רק נזכיר שהמגבלות הן שקבוצות שהיו באותו בית לא יכולות להיפגש וכן קבוצות מאותה הליגה.

הקבוצה שסיימה ראשונה תארח את משחק הגומלין.

מדורגות: מנצ'סטר יונייטד (אנגליה), פריז סן ז'רמן (צרפת), צ'לסי (אנגליה), ברצלונה (ספרד), ליברפול (אנגליה), מנצ'סטר סיטי (אנגליה), בשיקטאש (טורקיה), טוטנהאם הוטספר (אנגליה).

לא מדורגות: באזל (שוויץ), באיירן מינכן (גרמניה), רומא (איטליה), יובנטוס (איטליה), סביליה (ספרד), שחטאר דונייצק (אוקראינה), פורטו (פורטוגל), ריאל מדריד (ספרד).

 

ליגת אירופה – הגרלת 1/16 הגמר / מתן גילור:

14:00 הגרלת 1/16 הגמר (ספורט 1, יורוספורט).

פה המדורגות יכללו את 12 הקבוצות שסיימו במקום הראשון ו-4 הקבוצות בעלות המאזן הטוב ביותר מבין אלה שסיימו את שלב הבתים של ליגת האלופות במקום השלישי. הלא מדורגות יכללו את 12 הקבוצות שסיימו במקום השני ו-4 הקבוצות בעלות המאזן הגרוע ביותר מבין אלה שסיימו את שלב הבתים של ליגת האלופות במקום השלישי. גם כאן לא יתקיים מפגש בין שתי קבוצות באותו הבית או מאותה הליגה.

מדורגות: ויאריאל (ספרד), דינמו קייב (אוקראינה), ספורטינג ברגה (פורטוגל), מילאן (איטליה), אטאלנטה (איטליה), לוקומוטיב מוסקבה (רוסיה), ויקטוריה פלזן (צ'כיה), ארסנל (אנגליה), רד בול זלצבורג (אוסטריה), אתלטיק בילבאו (ספרד), לאציו (איטליה), זניט סנט פטרסבורג (רוסיה), צסק"א מוסקבה (רוסיה), אתלטיקו מדריד (ספרד), רד בול לייפציג (גרמניה), ספורטינג ליסבון (פורטוגל).

לא מדורגות: אסטנה (קזחסטן), פרטיזן בלגרד (סרביה), לודוגורץ ראזגרד (בולגריה), אא"ק אתונה (יוון), אולימפיק ליון (צרפת), קופנהגן (דנמרק), סטיאווה בוקרשט (רומניה), הכוכב האדום בלגרד (סרביה), אולימפיק מארסיי (צרפת), אוסטרסונדס (שוודיה), ניס (צרפת), ריאל סוסיאדד (ספרד), נאפולי (איטליה), ספרטק מוסקבה (רוסיה), סלטיק (סקוטלנד), בורוסיה דורטמונד (גרמניה).

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 9

20:30 מכבי אשדוד – הפועל ת"א (ספורט 5+). – על פניו המשחק החמישי במסגרת המחזור התשיעי (שיושלם ביום ד') לא נראה אטרקטיבי במיוחד. אבל דעו לכם ידידי, שמדובר במשחק סופר משמעותי בשביל שתי הקבוצות המתמודדות בו וקרב מפתח בשביל המארחת והאורחת. כל זאת למה? אשדוד, המארחת, נמצאת בעיצומו של רצף הפסדים. האשדודים ניצחו פעמיים בארבעת המחזורים הראשונים אבל מאז הם תקועים על שני ניצחונות ונמצאים במקום האחרון בליגה, זה שמוביל לליגה הלאומית. לקבוצה של בראד גרינברג סגל חלש יחסית ומנוסה עוד פחות ואם היא לא תתחיל לצבור ניצחונות עכשיו קשה לראות מי יציל אותה מהבור הצפוי.

ומהצד השני יש את הפועל ת"א. האדומים מעיר החופש סובלים בשנים האחרונות מגלגל חוזר שהולך בערך כך: זה מתחיל עם תקוות גדולות, ממשיך עם הצלחה נקודתית, שמביאה לפנטזיות, או אז מגיעה הנפילה ואז עושים שינוי ושום מתחילות תקוות גדולות. הקבוצה של דני פרנקו התחילה את העונה הנוכחית בדיוק כך. סגל מבטיח וניצחון במשחק הפתיחה על הפועל חולון יצרו פנטזיות, שני הפסדים במחזורים הבאים הורידו לקרקע ואז אחרי שהמאזן חזר למצב חיובי (2-3) הגיעו שתי נפילות מול גלבוע וחיפה. בשלב הזה החליטו בהפועל ת"א לייצר שינוי, החתימו את טוני גפני הנהדר ואחרי ניצחון נאה על ראשון כשגפני מצטיין עם 23 נקודות, שוב הפנטזיות חוגגות בדרייב אין והן מתגברות גם בשל שובו מפציעה של הזר החשוב מאט הווארד (ג'ף אלן שוחרר בינתיים מהקבוצה). היום אולי הגיע הזמן לעשות סוף לגלגל החוזר הזה, להתחיל לנצח, קודם את אשדוד ובשבוע הבא את נס ציונה ולתקוע יתד סוף כל סוף כקבוצת צמרת.

אז הערב יש לנו משחק בין קבוצה שחייבת ניצחון בשביל אוויר לנשימה וקבוצה שחייבת אותו בשביל הפסקת הדשדוש. בהחלט מעניין יהיה הערב באשדוד, סביר שיהיה גם צמוד ואם תשאלו אותי, זה יסתיים בניצחון מקומי.

 

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה רבה.
    מכבי תל אביב רגל המצב לא פשוט היא מינוס 8 כרגע מהפסגה ונוסעת השבוע לפ"ת לפני משחק בטדי כשבאמצע גמר גביע הטוטו מול באר שבע .
    כישלונות במשחקים אלו יכולות להיות סוף הדרך לגורדי .
    בסל אכן משחק לא אטרקטיבי אך חשוב מאד.
    ברגל נחכה להגרלה .
    מתן אני מבין שבאירופאית יגדילו גם את שמינית הגמר נכון ?.
    יכולים לצאת לא מעט גמרים מהעבר .
    באלופות.
    יונייטד -מינכן (גמר 99 ).
    אך דווקא באירופאית יש עוד כמה אופציות .
    1. קייב -אתלטיקו (שיחזור גמר מחזיקות 86 שהסתיים 0-3 קייב ).
    ( כמובן יכול להיות משוחזר בהגרלה היום של שמינית ולא 1/32 ).

    2. מארסיי -הכוכב (גמר אלופות 91 שהכוכב ניצחה מהנקודה )יוכל להיות משוחזר בשמינית (שוב אני מניח שההגרלה היום ).

    3. מילאן -סטיווה (שחזור גמר אלופות 89 אז מילאן הביסה 0-4 ).
    יכול להיות משוחזר כבר בשלב הקרוב.

  2. תודה יאיר.
    שאני אבין, ליגת החובבים בכדורסל עושה משחק ביום? משחקים באולם אחד או פורסים את השבוע שיראה כמו הnba?

    1. מה פתאום בשביל להיות כמו הnba. כמרומז משם הליגה 'ליגת טוטו ווינר סל" כל מטרת הליגה היא להוות פלטפורמה להימורים (כך שעדיף משחק ביום שלא ישבעו המכורים האלה). ואם חשבת שזה בשביל הכדורסל והאוהדים אז טעות היא בידך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט