אירועי דיומא – 04.12.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 12/מתן גילור:

21:00  הפועל חיפה-מכבי חיפה (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור הוא גם המשחק החשוב בעולם. 19 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה הפועל הגיעה לדרבי מהמקום הראשון בטבלה (ערב המחזור). להפועל 24 נקודות אחרי תיקו 2:2 עם מכבי ת"א, במהלכו הספיקה לשמוט יתרון ולמחוק אחד. שאלת הגנתה של הפועל בעקבות פצועים ומורחקים תעמוד על הפרק. מכבי גם כן סיימה בתיקו, 1:1 עם נתניה, אחרי שחזרה מפיגור, אך היא במקום השביעי עם 15 נקודות, ומאז הספיקה גם להפסיד בחצי גמר גביע הטוטו. בשלב הבתים של גביע הטוטו ניצחה מכבי 4:1 במה שנראה היום כזיכרון רחוק.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 8

19:45  הפועל אילת-מכבי חיפה (ספורט 5+, שידור משולב) – אם מישהו היה מנבא בתחילת העונה שבמחזור השמיני ייפגשו אילת וחיפה, לקרב בין שתי הקבוצות סוגרות את הטבלה, נדמה לי שהייתי טוען שהוא לא מבין בכדורסל. אבל לליגת העל, ואת זה אנחנו כבר יודעים לא מאתמול, יש חוקים משלה ושתי הקבוצות, הדרומית והצפונית רשמו עד עכשיו שני ניצחונות בלבד – מה שמעמיד אותן בשני המקומות האחרונים (לאשדוד, הרצליה ונס ציונה מספר ניצחונות זהה).

ולמרות המיקום בתחתית, שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מומנטום חיובי אחרי שהועילו בטובן וניצחו במחזור הקודם. מכבי חיפה עשתה זאת בצורה מרשימה במשחק חוץ בגן נר מול הפועל ת"א (במשחק רדיוס) ואילו הפועל אילת עשתה זאת בדיוק באותו אולם מול גלבוע. בחיפה מקווים להמשיך את המומנטום החיובי ומאמינים שמעט זה יותר. לאחר ששיחררו את וויל גרייבס, גם נתנאל ארצי הצעיר עזב את חיפה בדרכו אשדודה. עופר רחימי כבר התחיל להבין עם מי יש לו עסק ויקווה שברנדון באומן, המתאזרח פרדריק בורדיון ועוז בלייזר, ששבר במחזור הקודם שיא קריירה עם 29 נקודות, ימשיכו לגלות יכולת טובה.

באילת, יערוך הופעת בכורה דרווין קיצ'ן שהצטרף לקבוצה בפגרה במקומו של אלאנדו טאקר שהועזב לאחר שגילה יכולת חלשה מאוד. גם אילת תקווה לקבל כדורסל טוב מגיבורי הניצחון במשחק האחרון בגלבוע ובראשם אפיק ניסים שגם הוא שבר שיא קריירה בגיל 36 עם 32 נקודות!. על הקווים של הקבוצה מהערבה יעמוד לראשונה העונה שרון דרוקר ויקווה לתת לקבוצה שלו ניצחון ביתי ראשון העונה.

רג'ינלד באקנר שהצטרף לחיפה זה מכבר יפגוש את קבוצתו מהעונה הקודמת. עמית שמחון מאילת יחווה את המפגש מהצד השני. אחד מהם יצא עם ניצחון הערב ואני מהמר שזה יהיה שמחון. אילת.

20:00: בני הרצליה – גלבוע/גליל (ספורט 5+, שידור משולב) – הרצליה מתקשה לחזור למסלול הניצחונות ואחרי שניצחה את אילת במחזור השישי, חזרה לסורה עם הפסד להפועל ירושלים שנוסף למספר הפסדים שגרמו להדחתה מגביע היורופקאפ של פיב"א. להרצליינים שני ניצחונות בלבד עד כה והם מהווים את אחת מאכזבות העונה. הרצליה, מחוזקת בקפטן הקבוצה לשעבר אבירם זליקוביץ' שחזר אליה, יקוו להתאושש הערב במשחק ביתי מול גלבוע. לגלבועים ניצחון אחד יותר מהקבוצה מהשרון אבל גם בעמק מרגישים את האכזבה מהקבוצה שיכלה להשיג יותר בפתיחת העונה ואיכזבה קצת עם הפסדים לא מחויבי המציאות בבית לאילת ובחוץ לנס ציונה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי תחסר מאוד את טיילר סטון, הזר המצטיין שלה, סגן מלך הסלים של הליגה ומלך הריבאונדים. סטון ניצל סעיף יציאה בחוזהו וחתם ביפן וגלבוע עוד לא מצאה מחליף ראוי בשבילו. במשחק שחשוב יותר לקבוצה של מיקי גורקה, אני אלך עם הקבוצה הביתית. הרצליה.

20:10: עירוני נהריה – מכבי אשדוד (ספורט 5+, שידור משולב) – עירוני נהריה מתקשה ליצור רושם של קבוצת צמרת ואחרי פתיחה מרשימה של 1-3, הפסידה שנים משלושת המשחקים הבאים בדרך למאזן חיובי, אבל בקטנה. הבעיה העיקרית של נהריה עד עתה היא הפסדי החוץ שלה, לשמחתה, הערב היא שוב בבית בעין שרה, אולם בו היא עומדת על שלושה ניצחונות רצופים . גם היריבה של נהריה הערב, לא אמורה להיות איום גדול מדי. מכבי אשדוד רשמה עד עתה שני ניצחונות בלבד, שניהם על האקסיות של המאמן בראד גרינברג (מכבי חיפה והפועל ירושלים) ולמרות שהציגה יכולת לא רעה מול חולון ומכבי ת"א, מצאה את עצמה מפסידה בשני המשחקים הללו. אשדוד צירפה השבוע את שחקן נבחרת העתודה נתנאל ארצי ולפני כן בפגרה את גיל אמיתי מנס ציונה והיא תקווה שהם ישתלבו היטב בסגל הישראלי הצעיר והלא מרשים שלה, שבינתיים עדיין מגלה סימני 'צעירות'.  מול הקבוצה של אריק אלפסי היא תתקשה לצאת עם ניצחון. נהריה.  

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – סיבוב שלישי

אתמול ננעל הסיבוב השני ללא הפתעות מיוחדות, אולי פרט לזו שבה גבר האיראני המצויין, חוסיין וואפאיי, על אנתוני מקגיל בפריים מכריע. היום ייפתח הסיבוב השלישי (הטוב מ-32). את רוב המשחקים המעניינים נוכל לראות בסשן הראשון, ביניהם דרבי וולשי מצויין בין מארק וויליאמס לראיין דיי, ומפגשים בין ג'אד טראמפ לגרהאם דוט ובין ליאנג וונבו לסטיבן מגווייר. שידורים ביורוספורט ב-16:00 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. הדרבי של ההר, למעשה הדרבי היחיד שמתקיים העונה בליגת -העל,
    משחק שעל פניו עושה לי רושם שמכבי יתפוצצו על הפועל, איזה :4-1 או כזה או :3-1.

    אתמול קנו לי כרטיסים, אמנם יש לי מנוי למכבי אבל התמהמהתי ברכישה ואתמול בקופות במשרדים של סמי נותרו כרטיסים או לצפוני או לדרומי, בצפוני המקומות ישיבה לא מסומנים והרעש מחריש אוזניים אז העדפתי בדרומי סמוך ליציע האורחים, מקווה שאראה סביר את המגרש ומה שבטוח אהנה מהאוירה החיפאית של שני מחנות האוהדים.

    ליציע המכובדים גם נותרו כרטיסים בעלות של :410 לא כולל כיבוד ושתייה אז העדפנו לוותר.
    משחק קריטי עבור מכבי, משחק של להיות או לחדול, משחק של שחור או לבן, משחק שאם חלילה מכבי לא ינצחו אני מעריך כמעט בוודאות שלוזון כבר לא יעמוד על הקווים במוצש מול אשקלון של יובל נעים.

  2. תודה רבה :
    יאיר בתחילת העונה נתתי אצלך הימור נועז ..חיפה שמינית ואילת אחרונה.
    הכי מעניין היום זה הדרבי החיפאי ..הם לא הקבוצות אותן אני אוהד אך אני בהחלט מצפה למשחק ומסתקרן ממנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט