אירועי דיומא – 01.12.2017

כדורגל

סרייה A – מחזור 15 / דוד "פאקו" סעדה:

19:30: רומא-ספאל (ספורט 2). דווקא לאחר רצף של חמישה נצחונות, כששיאו היה בניצחון על לאציו, איבדה רומא נקודות בצורה לא מוסברת מול גנואה שמתחת לקו האדום. היום היא נפגשת עם עוד קבוצה במיקום דומה, העולה החדשה ספאל, וקשה להאמין שהתרחיש יחזור על עצמו גם היום.

*המלצת צפייה* 21:45: נאפולי-יובנטוס (ספורט 2). איזו פתיחה קיבלנו לסופשבוע הזה, כשהמובילה נאפולי תארח את האלופה יובנטוס. נאפולי היא הקבוצה היציבה ביותר בליגה, והיא לא מרבה לאבד נקודות (שני תיקו ללא הפסדים). בשבוע שעבר היא גירדה ניצחון קשה על אודינזה החלשה. יובה התאוששה מההפסד לסמפ עם ניצחון קל על קרוטונה, אך לצערה היא תגיע למפגש היום ללא גונזלו היגואין. הארגנטיני יימנע ממפגש פיקנטי עם הקבוצה בה שיחק בשלוש השנים האחרונות בשל ניתוח בידו (זו לפחות הסיבה הרשמית).

 

17:00 הגרלת שלב הבתים במונדיאל (כאן-11).
הכללים די פשוטים. נבחרת אחת מכל דרג ולא יותר מאחד מכל קונפדרציה או שתיים מאירופה.

דרג 1: רוסיה, גרמניה, ברזיל, פורטוגל, ארגנטינה, בלגיה, פולין, צרפת.

דרג 2: ספרד, פרו, שווייץ, אנגליה, קולומביה, מקסיקו, אורוגוואי, קרואטיה.

דרג 3: דנמרק, איסלנד, קוסטה ריקה, שבדיה, טוניסיה, מצרים, סנגל, אירן.

דרג 4: סרביה, ניגריה, אוסטרליה, יפן, מרוקו, פנמה, דרום קוריאה, ערב הסעודית.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 10

19:00: צסק"א מוסקבה – ברצלונה. ברצלונה עלתה על הגל עם שני ניצחונות במשחקיים האחרונים ביורוליג ועוד ניצחון בליגה על ולנסיה ועומדת עתה על מאזן 5-4 סביר. אלא שהמומנטום החיובי, עלול להיתקל בבעיות הערב במוסקבה, שם כמה דקות אחרי הגרלת המונדיאל בכדורגל, תארח צסק"א את הקטלונים בכדורסל. הקבוצה המקומית הוליכה את היורוליג ערב המחזור עם מאזן נאה של  2-7 ותהווה מכשול קשה לקבוצה של סיטו אלונסו. מעניין לציין כי כל הניצחונות של ברצלונה העונה היו ב-18 הפרש ומעלה ואילו כל ההפסדים שלה היו מתחת ל-8 נקודות. אם זה יימשך הערב, כנראה שהסנריו היחיד שהגיוני הוא הפסד של ברצלונה…

21:00: פנאתנאיקוס – מלאגה – פנא עם 4 ניצחונות רצופים ביורליג, שישה ניצחונות רצופים סה"כ וללא הפסד ביתי באוואקה העונה ביורוליג. עם מאזן 3-6 היא משקיפה על היורוליג מהמקום הרביעי (ערב המחזור).מלאגה לעומתה, מסתמנת כאחת הקבוצות החלשות. האנדלוסים מחזיקים במאזן הפוך (6-3) משל המארחים שלהם הערב והפסידו את כל שלושת משחקיהם האחרונים במפעל. כל הרמזים מורים על כך שהירוקים מאתונה אמורים לנצח הערב.

22:00: ריאל מדריד – הכוכב האדום בלגרד – אחרי שהתפרקה עם 32 הפרש על מלאגה לפני שבועיים, קיוותה ריאל מדריד לחזור למסלול הניצחונות ביורוליג אבל פנאתאניקוס הורידה אותה לקרקע עם ניצחון 80-82. ארבעה הפסדים בחמישה משחקים הם יותר מדי לריאל והיא תקווה לשוב ולהתפוצץ, או לפחות לנצח, הערב את הכוכב האדום בלגרד. אלופת סרביה והליגה האדריאטית ג טרם ניצחה העונה בחוץ. לצערה, היא גם הפסיקה לנצח בבית ועם חמישה הפסדים רצופים ומאזן 7-2 סוחבת את הליגה על גבה מהמקום האחרון. משחק במדריד מול אריה פצוע, בטח לא מבטיח הרבה לקבוצה של דיאן ראדוניץ'.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – סיבוב שני

התקופה הנוכחית עמוסה בטורנירים, כאשר כמה מהם מתחילים ממש יום לאחר שהקודם מסתיים. אלא שיש טורנירים ויש טורנירים, ואליפות בריטניה היא לא ככל הטורנירים. האליפות היא אחת משלושת הטורנירים היוקרתיים ביותר של עונת הסנוקר, המכונים "טריפל קראון", כשהשניים האחרים הם אליפות העולם והמאסטרס. הטורניר אף אורך כשבועיים, זמן ארוך יותר מרוב הטורנירים, כשגם המשחקים עצמם ארוכים יותר מהרגיל (מתחילים מהטוב מ-11). זה גם הופך את הטורניר לפחות מועד להפתעות מאשר האחרים. אנו מצטרפים לסיבוב השני, כשבסיבוב הראשון לא היו הפתעות גדולות מדי, פרט לאחת מרעישה: הדחתו של המדורג שלישי בעולם, דינג ז'ונווי. דינג התמודד מול האירי המדורג 130 בעולם, לאו פרננדז, ואף הוביל עליו 5:1. אלא שפרננדז זכה בחמישה פריימים רצופים על מנת להשלים את הפתעת הסיבוב. היום הוא הראשון מבין היומיים של הסיבוב השני. משחקים מסעירים מדי אין עדיין. בכל זאת אפשר לציין את המפגש בין ראיין דיי לאס התאילנדי תפצ'איה אן-נו בסשן המוקדם, ובין הכוכב העולה ג'ק ליסובסקי לג'ו פרי בסשן המאוחר. האליפות לצערנו לא משודרת בארץ, וניתן לצפות בה כאן (בשעות 15:00 ו-21:00).

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה.
    משחק עונה באיטליה שיסמן אם נאפולי על אמת ובדרך לאליפות או ששוב יובה מתעוררת מאוחר וטורפת את השאר. לכולם נמאס מהשליטה של יובה והלוואי ונראה את נאפולי רצה עד הסוף.
    לנאפןלי זה שבוע קריטי כשבהמשך השבוע תילחם על המקום השמינית הגמר בצ'מפיונס. מבין הקבוצות שאני לא אוהד היא האהובה עליי ביותר

      1. כן, אינטר נראית מצוין. כיף שסוף סוף יש קצת אקשן אחרי הדיקטטורה של יובה. חבל שזאת הליגה היחידה שיש פייט אמיתי למרות שבספרד אני צופה קאמבק של ריאל.

  2. הדבר הכי מעניין אותי הגרלת המונדיאל …לא אראה אתעדכן מחר .
    היום המבחן הגדול גך נאפולי האם היא מסוגלת ללכת עד הסוך בליגה הפתוחה ביותר מזה שנים באיטליה ואולי בכלל בליגות הגדולות ביבשת.
    בהמשך למה שנכתב .
    בליגות הגדולות העסק די גמור בצרפת ,גרמניה ואנגליה .
    בספרד נדמה שרק ריאל יכולה לעצור את בארסה. ..אה גם חושש שהעסק לא גמור אך כרגע 8 לבארסה.
    נשארנו עם הליגה האיטלקית שהיא כיום הליגה המקומית הצמודה ומכך המעניינת ביבשת.
    בסל כל הביתיות גם יותר טובות ….הצפי 3 ניתחונות ביתיים אך היורוליג מפתיע אולי תהיה הפתעה בודדת במשחק נתון ….היום קשה לי להאמין .
    הנתון של ברצלונה הזוי ממש (תודה יאיר ).

  3. בית 1: רוסיה, מצרים, אורווגאי, ערב הסעודית
    בית 2: פורטוגל, ספרד, מרוקו, איראן
    בית 3: צרפת, פרו, דנמרק, אוסטרליה
    בית 4: ארגנטינה, איסלנד, קרואטיה, ניגריה
    בית 5: ברזיל, שוויץ, קוסטה ריקה, סרביה
    בית 6: גרמניה, מקסיקו, שבדיה, דרום קוריאה
    בית 7: בלגיה, טוניסיה, אנגליה, פנמה
    בית 8 פולין, קולומביה, סנגל ויפן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט