אירועי דיומא – 29.11.2017

כדורגל

גביע הטוטו – חצי גמר / מתן גילור:

20:30 עירוני קרית שמונה-מכבי תל אביב (ספורט 5). קרית שמונה תגיע למשחק במצב רוח מרומם אחרי הניצחון 1:2 על בנ"ד, חרף הקריאות הגזעניות מיציע אוהדי בנ"ד שהוביל את אברמוב לאיים באי חזרת הקבוצה מהפסקת המחצית. מכבי ת"א תגיע במצב רוח קצת פחות טוב אחרי ששמטו יתרון וסיימו בתיקו מול הפועל חיפה, חרף יתרון מספרי בדקות הסיום. היתרון הגדול של ק"ש במשחק הוא שת"א מגיע בעומס משחקים גדול, כול משחק בליגה האירופאית ביום חמישי ומשחק ליגה ביום ראשון, מה שאומר שככל הנראה יפתח הרכב משני. כמובן שהיא עדיין פיבוריטית עם סגל עדיף משמעותית, אבל ניצחון של ק"ש לא יפתיע. בשל הרצון להעניק עוד מספק ימי קליטה לדשא באצטדיון המושבה, המשחק הועתק לאצטדיון טוטו בעכו, בו כבר נפגשו הקבוצות העונה במשחק הליגה בו ניצחה ת"א 2:1, למרות שלא היטיבה לשחק.

פרמייר ליג – מחזור 14/ שגיא נאור

21:45 ארסנל – האדרספילד (ספורט 1). אחרי פתיחת עונה מאכזבת, התותחנים התייצבו ותוקעים יתד בצמרת הגבוהה. אחרי עונה נטולת ליגת אלופות, זאת המטרה המרכזית של ארסן ונגר וכרגע הם במום הרביעי. שער של אלכסיס סאנצ'ס בתוספת הזמן נתנה להם 3 נקודות חשובות. האדרספילד כמעט הדהימה את סיטי בביתה אבל ארסנל בחוץ יהיה משחק לא פחות קשה.

21:45 צ'לסי – סווונזי.  האלופה נכנסה לרצף חיובי, הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר וגם בליגה עושה עונה טובה שבכל שנה אחרת היתה יכולה להספיק גם למקום הראשון. גם היכולת מעודדת ונגד ובאנפילד היא לא היתה רחוקה מלצאת עם כל 3 הנקודות אחרי שער מדהים של ויליאן שחוזר לעצמו.

22:00 מנצ'סטר סיטי – סאותהמפטון (ספורט 2). מי יעצור את הקבוצה של פפ? לדעתי הצנועה, כרגע הקבוצה הטובה בעולם. 18 נצחונות רצופים, הפרש שערים מטורף, היא נראית כמעט בלתי עצירה. הרבה שנים אני לא זוכר בפרמייר ליג קבוצה שכבר בנובמבר מרגישה כעליונה ב-2 רמות מעל האחרות. כשהולך קשה וצריך להפגין אופי מגיע סטרלינג וכובש שער דרמטי שממשיך את הרצף. היריבה שלה עוברת עונה סבירה באמצע הטבלה ותנסה להדהים באיתיחד.

22:00 סטוק סיטי – ליברפול (ספורט 3)הקבוצה הביתית נמצאת נקודה בלבד מעל הקו האדום וחייבת נקודות בכל מחיר אבל לליברפול יש כוונות אחרות ואינה יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות מול קבוצת תחתית. החבורה של קלופ מגיעה אחרי תיקו ביתי עם צ'לסי ולא תרצה לתת לצמרת לברוח לה.

ליגה צרפתית – מחזור 15 / דוד "פאקו" סעדה:

20:00: נאנט-מונאקו (ספורט +5). משחק העונה בליגה הצרפתית בין מונאקו לפ.ס.ז' הסתיים ב-2:1 לטובת האחרונה, תוצאה שאף עשתה חסד רב עם מונאקו לפי מהלך העניינים במגרש. מונאקו כבר במקום השלישי בפער 9 נקודות מהמובילה, ונותר לה להיאבק על המקום השני עם ליון ומארסיי. גם המארחת לא תרצה לזכור את השבועיים האחרונים. הקבוצה הסימפטית של קלאודיו ראניירי ספגה עוד הפסד לאחר התבוסה לפ.ס.ז', הפעם מול רן. הפסדים שהותירו אותה במקום החמישי אך הרחיקו אותה עוד יותר מחבורת הצמרת.

22:00: פ.ס.ז'-טרואה (ספורט 5 לייב). פ.ס.ז' פתחה כאמור פער של 9 נקודות בצמרת, והיא יכולה להמשיך ולשייט אל האליפות הצפוייה. שיוט הוא בהחלט גם תיאור מתאים למשחק בבבית מול העולה החדשה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. פעם היה מושג של קבוצת גביע טיפוסית .
    ק"ש בעשור האחרון היא הראשונה הראויה להתקרות קבוצת גביע הטוטו טיפוסית .
    ספק אם זה יספיק לה היום .

  2. אני אחזה במשחק עם אלכס, חברי הטוב ביותר ואוהד שרוף של מכבי. מהרגע הראשון ועד האחרון הוא מדבר אל עצמו, אל השחקנים, אל הטיווי, אל המאמן. זאת ההצגה הטובה בעיר עבורי. אני מסתכל על אשתו רותי, ושנינו מגחכים על הדפוק בראש. הוא לא שומע ולא יודע. הוא בתוך המשחק בגוף, בנפש, ונשמה. בחיי לא ראיתי אוהד דפור כזה. הבאתי לו טי שירט של גולד-ג'ים של $29 יפהפה, צבע בורדו, והוא סרב לקבל. "יותר מדי קרוב לאדום".

  3. עם כל הכבוד לכדורגל האירופאי, האירוע המרכזי הלילה הוא המשחק השני בגמר קופה ליברטדורס בין לאנוס לגרמיו. המשחק הראשון בברזיל הסתיים בתוצאה 1:0 לגרמיו.

    גרמיו קבוצה מהדרום של ברזיל (סגנון הכדורגל שם הוא יותר "אירופאי"). היא זכתה פעמיים בקופה ליברטדורס : 1983 ו-2007. זו קבוצת האם של רונאלדיניו גאושו הדגול.

    ללאנוס זו ההופעה הראשונה בגמר. היא זכתה בתואר קופה סודאמריקנה בשנת 2013.
    היא אינה נחשבת לאחת הקבוצות הגדולות בארגנטינה ולמעשה היא מייצגת שכונה בבואנוס איירס..

    יש, כמובן, שידור בערוץ ספורט 1 בשעה 01:40.

    1. תודה רבה על התוספת החשובה.
      לא יודע איך קורה שבליברטאדורס מגיעות לגמר קבוצות כאלה כמו לאנוס כשהם גרמיו לא נחשבת לקבוצת פאר בברזיל כמו פלמנגו, סאו פאולו, סנטוס ואחרות

  4. טרואה?! יש להם קבוצת כדורגל?
    פעם נקלעתי לשם בטיול עם האישה והילדות. זו היתה עירו של רש"י.
    מצאנו שם בפוקס מלון דרג ג' והיינו מרוצים כי היינו הולכים רק לדרג ז' (formule 1, fasthotel וכ"ו).
    הקיצער, בערב אכלתי שם את הפיצה הכי טובה שאכלתי בחיים. auatre fromage עילאית שני בספק אם אפילו גיא הרשע זכה לטעום.
    וגם אישתי זכתה להכיר את החברה הכי טובה שלה, אבל זה פחות חשוב מהפיצה 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט