סיקור בוסטון – גולדן סטייט מהגארדן – סדרת הגמר הבאה?

יש משהו חגיגי במשחקים של קבוצות מערב (טובות) שעושות את הביקור השנתי הזה במזרח. הידיעה שיש סיכוי גבוה מאוד שזו תהיה הפעם הראשונה והאחרונה שקבוצת צמרת מגיעה, גורמת לאווירה שונה ממשחק צמרת רגיל מול קבוצת מזרח.

והערב הגיעה לגארדן קבוצת מערב מאוד מאוד טובה. גולדן סטייט הגיעה למשחק עם רצף של נצחונות שרובם בהפרשים דו ספרתיים (19 או משהו בסגנון). כשסטפן קארי עולה לחימום מול עשרות ילדים שצווחים את שמו, וקובר שלשה אחרי שלשה נראה שהכול מוכן להתפוצצות זהובה.

בארוחת ערב (השקיעו הערב עם הדג המטוגן) שלפני, אני שומע שני עיתונאים מקומיים מדברים. "שמע, עשינו את שלנו בפתיחת העונה הזאת. את ה-A בתעודה כבר יש על הפתיחה הזאת. אם ננצח זה A פלוס. אם נפסיד במשחק צמוד אנחנו באותו המצב. רק אם נפסיד בשלושים הפרש ומעלה אנחנו בA מינוס. רק לא לחטוף".

ניצלתי את הדקות של לפני המשחק לכניסה לחדר ההלבשה של האלופה הגאה. קארי המשיך להתאמן גם שם, כשהוא מקפצץ עם גומי כלשהו, ושאר החבר'ה מסתלבטים בפנאן. דריימונד גרין התחיל להשתולל ולהראות קטעים באייפון שלו לכל החבר'ה ובדיוק שכספי היה מוכן לראות את הסרטון המדובר ניג'סתי לו על הראיון שקבענו שיקרה כמה דק' קודם לכן, בחימום.

זה מה שיצא:

אחרי שסיימתי להטריד את השחקן המוכשר הזה שהגיע לקבוצה הכי טובה בעולם, התפניתי למשחק.

בוסטון ניצלה את החוק החדש ועלתה בירוק קלאסי אל מול הלבן זהוב של גולדן סטייט. מהטיפ אוף יש א\וירת פלייאוף בTD. למרות שריקות הבוז בהצגת השחקנים, אפשר לשמוע שהרבה מהגרופיס של דוראנט מריע כשהוא מטביע הוא סתם קולע ג'אמפ שוט. תומפסון עם שלשה ראשונה במשחק מוריד לטיים אאוט ראשון 9-6. קארי פותח רע את המשחק, ודאנק של בראון מוריד ל18-15, 4:43 לסיום הרבע הראשון. ניק יאנג מתחיל בהפצצה מאסיבית לשלוש וגולדן סטייט בורחת ל18-28 בסיום הרבע הראשון.

סטיבנס מעלה הרכב שלא ראיתי השנה בכלל עם תייס וביינס. זה לא כל כך עובד, כשהמחליפים של בוסטון לא מצליחים להגיב, ובוסטון פשוט לא פוגעת משלוש – אבל איכשהו היא עדיין שם. שתי זריקות עונשין של רוזייר וזה 8. והנה רוזייר קולע סופסוך לשלוש וזה חמש. 32-27 לגולדן סטייט.

אבל גולדן סטייט באו לנצח. ליווינגסטון מחזיר, דריימונד מעניש עם שתיים במתפרצת אחרי זריקה גרועה של ביינס, ואיגי עם דאנק משוגעעעע מעלה ל-11 ומשלים ריצת 0-6 קטלנית של הווריורס שמהממת את הסלטיקס. אבל יש עוד המון זמן לשחק.

קר הולך עם הרכב וטרנים כשליווניגסטון ווסט חזקים על הילדודס של בוסטון. משהו חייב להשתנות אצל בוסטון. איגי מקבל אסיסט לדאנק נוסף וזה 17 כבר. טו איזי! קארי ממשיך להחטיא, למרות שדווקא בחימום הוא נראה טוב:

מתקרבים לסוף הרבע השני ובוסטון מצליחה לחזור קצת עם ההרכב החזק שלה. 3 דקות לסיום המחצית, שלשה של קיירי מורידה ל-9.  בראון מקטין ל-7, ואז מוריד בפצצה את קליי תומפסון ואיכשהו מקבל no call שערורייתי מהשופטים. וסטף ממשיך להחטיא. הסלטיק יורדים רק בפיגור חמש למרות מחצית נוראית מהשלוש. מצד שני, קארי עומד על 8-1 מהשדה.

המחצית השניה נפתחת עם ריצה של גולדן סטייט כשבוסטון שוב נראית חסרת אנרגיות בהתקפה. גרין מעלה לעשר בחזרה תוך 2 דק', וההגנה של גולדן סטייט פשוט מעולה. בווסטון מצידה נדבקת יפה לקלעי השלוש אבל חוטפת בגלל זה הרבה סלים בפנים של גרין איגי וזאזא. דוראנט עם שלשה (שראו מקילומטר שייקח אותה, אבל אין מה לעשות מולו) מעלה ל-13, עבירה רביעית של קארי המתוסכל אחרי 3 דקות בשלישי מעירה את הקהל, הבעיה שבוסטון לא מפסיקה להחטיא בשלב זה.

גולדן סטייט לא מרחמת. קליי מרביץ שלשה ואז גרין עם עוד אחת וחזרנו ל-15. סטיבנס נוקט בשיטה שאני מכנה שיטת עופר רחימי על שם עופר רחימי (וברור שהוא למד מעופר): לא לוקח טיימאאוטים לעצירת מומנטום אלא מנסה לשנות אותו בעזרת חילופים. הפער מגיע כבר ל-17 באמצע הרבע השלישי וזה נראה שבוסטון מתפרקת. סטיבנס עדיין לא לוקח טיימאאוט.

===========================================================================

ואז מגיע ג'יילן בראון. קודם כל הוא מתגלה כמציקן לא קטן בהגנה. ואז הוא קובר סל יפה אחרי קרוסאובר על ליוינגסטון (עם פוטנציאל לאנקל ברייקר). ואז הוא קובר עוד שלשה ועוד אחד – סך הכול 8 נק' רצופות וזה רק שבע! דאנק של הופורד ואנחנו ב-5 בלבד. הורפורד סוחט מיאנג עבירה ומוריד מהקו לשלוש.

הקהל בגארדן פשוט משתגע. אווירת פלייאוף זה אנדר סטייטמנט. מתקרבים לסיום הרבע: בראון עם ריבאונד התקפה מפלצתי סוחט עבירה, והנה אנחנו בשויוון 66 מדהים דקה ועשר לסיום השלישי. בוסטון משלימה ריצה מדהימה של 19-0. מי יעצור אותה? דוראנט בטח. אולי קארי. אולי קליי.

זהו שזה היה אותו עמרי מהראיון בתחילת הערב שנכנס ופשוט שם שתי נק' אחרי פייק לשלוש ואנחנו בשוויון 68-68 בסוף הרבע השלישי.האיש למשימות מיוחדות של סטיב קר – שמקפיד להכניס אותו רק במצבים קשים – נענה לאתגר. אוירה פשוט משוגעת בגארדן.

רבע אחרון בגארדן. כספי נשאר על המגרש. קרב חפירות והחטאות בניצוח ההרכבים המשניים מסתיים כשהורפורד חוזר ומתקן עם דאנק ענק החטאה של קיירי ואנחנו שוב בשויון. 74-74, כששתי הקבוצות קולעות רק 6 ב5 דקות של רבע רביעי. אווירת פלייאוף אמרנו?

קארי סופסוך מגלגל ליי אפ פנימה וזה 76-74 לזהובים. עבירה טיפשית של דוראנט על טייטום נותנת לרוקי שלוש זריקות. הוא עומד בלחץ, ומעלה ליתרון 1. בראון חוזר וזה מאני טייים בגארדן! קבלו את הקהל ברגעים האלה:

כספי פשוט שומר מעולה. עוזר כשצריך ומפריע לסלטיקס שהייתה עם כדור ביד ביתרון אחד, לקחה ריבאונד בהתקפה אחרי איבוד של קיירי אבל לא הצליחה לשים סל, כשבצד השני, דוראנט עם פיידאווי נפלא וקארי משתחרר על חסימה לשלשה שניה במשחק וזה 81-77 לגולדן סטייט עם 4:39 לשחק. כספי יורד לספסל וסמארט הנוראי מחליף את טייטום לחמישה סופר נמוכה.

קיירי מוריד ל-2, מהעבר השני קארי עם אין אנד אאוט שמעודד את קיירי ללכת על תומפסון ולהוציא ממנו עבירה 81-81 3:55 לסיום. בוסטון עוברת למשחק בין שניים של קיירי והורפורד. זה עובד והורפורד קולע – אבל אז מגיע דוראנט שמשתיק עם שלשה. הנדנדה נמשכת עם קיירי שמחזיר עם סל ועבירה אחרי שקליי נרדם בהוצאת כדור מתחת לסל. איזה משחק!!!

86-85 לבוסטון 2 וחצי לסיום. סמארט פשוט מנסה לחרב לבוסטון תמשחק עם איבודים והחטאות ומה לא, וקליי מעניש עם שלשה שמעלה ל88-86, בערב לא טוב שלו. בוסטון מבינה שבערב קליעות נוראי כזה אין ברירה אלא להיכנס פנימה. קיירי סוחט פאול (מפוקפק) ומשווה מהקו, כאשר גם במהלך אחרי הוא סוחט פאול שמחרפן את קליי ומעלה את בוסטון ליתרון, 20 שניות לסיום.

קר הולך כצפוי על דוראנט אבל דוראנט מחטיא את ההזדמנות לשוויון, והרוקי טייטום עומד בלחץ מהקו, מעלה ל-4 וסוגר תסיפור. 14 ברציפות לבוסטון, מי היה מאמין?!

ערב מדהים של כדורסל בבוסטון שעולה, לפחות אצל העיתונאים המקומיים, ל-A פלוס מהדהד.

Subscribe
Notify of
116 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MBK
MBK
17/11/2017 8:18:18

סיקור מצויין
בוסטון טובה לא רק בהווה העתיד הוא מזהיר עוד יותר
ירדו על דני איינג׳ אבל ביינתים הוא שם אצבע משולשת באוזן של כל רפי ההבנה

גור גולן
גור גולן
17/11/2017 10:19:27
Reply to  MBK

אני עדיין בגישה שהפציעה של היווארד חיובית לעתיד ונתנה לבראון וטייטום את הכבוד המגיע להם. היווארד יחזור אבל שניהם קיבלו משה שהם יפרחו בה

SamIaM
SamIaM
17/11/2017 11:34:45

+1
כ"כ נכון. יחזור בשנה הבאה לקבוצה מגובשת שעברה טבילת אש בגמר והפסידה. בוסטון עם עתיד ופוטנציאל לשושלת מתחרה לגולדנים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17/11/2017 20:14:10
Reply to  SamIaM

10+ מעז יצא מתוק

שי אבן צור
שי אבן צור
17/11/2017 15:30:06

100+

בוני
בוני
17/11/2017 8:19:10

תודה על הסיקור!

הבעיה שבכל המערב אין סנטר כמו אל הורפוד.
כאשר רוב הגבוהים רכים ולא מסתדרים עם ליצן מוגבל כמו ג'מאל מגי.

אחד העם
אחד העם
17/11/2017 8:21:23

וואו

TIMO ALL STAR
TIMO ALL STAR
17/11/2017 8:30:07

סיקור אדיר,
איזה כיף לקום בבוקר ולקרוא את זה
hoops rule the world
סופ"ש דבש לכולם

דביר
דביר
17/11/2017 9:16:36

סיקור מצויין כל הכבוד

יוסי
יוסי
17/11/2017 9:21:21

אישית אני חושב שלבראון יש יותר פוטנציאל מטאיטום , הפציעה של היוורד עשתה רק טוב , הצעירים מקבלים דקות , נראה היוורד יסיים בטריד לטובת גבוה איכותי , מההתחלה לא באמת היה צורך בו

א.ב
א.ב
17/11/2017 9:29:28
Reply to  יוסי

צריך אותו. כשישחקו עם בראון-היורד- וטאטום ביחד בעמדות 2-4 כשכולם יכולים לקלוע ולחדור, והם ארוכים ויכולים לקחת ריבאונד ולהחליף שמירות על כל העמדות, זה יהיה קטלני. להחזיק את סמארט זו נכות בהתקפה הרבה פעמים.

א.ב
א.ב
17/11/2017 9:33:49
Reply to  יוסי

לומר שהיוורד מיותר ( בלי קשר לפער בין השחקנים) זה כמו לומר שדוראנט מיותר בגולדן סטייט.

יוסי
יוסי
17/11/2017 11:09:56
Reply to  א.ב

אני חושב שזה מיותר מבחינת החוזה שלו , יש לבוסטון 2 שחקנים שנותנים פחות או יותר אותו הדבר ואפילו יכולים להיות טובים יותר על חוזה רוקי , הכסף אמור ללכת לשדרוג אמיתי לסגל כמו גבוה איכותי , (דיוויס ,קאזניס,גובר), המהלך הנכון מבחינת בוסטון זה טרייד על היוורד תמורת גבוה איכותי .
שחקן כמו סמרט הוא נכס בכל קבוצה , אם בוסטון מצליחה להחתים אותו על חוזה כמו של קבינגטון או וורן הם עשו עסקה מצויינת.

א.ב
א.ב
17/11/2017 12:44:56
Reply to  יוסי

טרייד של הייווארד ליוטה בשביל גובר יכול להיות משעשע אבל זה פשוט לא נראה לי הכדורסל שהם רוצים לשחק.

יוסי
יוסי
17/11/2017 13:06:56
Reply to  א.ב

מערבים עוד קבוצה ,ברור שלא יעשו גובר תמורת היוורד ,

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 14:32:31
Reply to  א.ב

מי שטוען שהיווארד מיותר וטוען שכובה החוזה הוא הבעייה מקשר 2 דברים לא חופפים.

החוזה גבוה, עקב מצב השוק שהביא לכך. כמו שהמחירים נסקו לאחר מכירת ניימאר הקיץ, כמל הליגה לאחר קפיצת תקרת השכר. בסוף זה יתאזן על חשבון מישהו אחר, אך עד אז זה המצב ואין סיבה שאת הכסף לא ישקיעו. אם לא היה כך, הם היו נאלצים להשקיע אותו בשחקנים פחות טובים, כי קבוצות אחרות היו משקיעות את הסכום.
מה גם שהטענה שהיווארד מיותר לא נכונה לדעתי. איתו היו לבוסטון שני יוצרים ברמה גבוהה על המגרש – היווארד וקיירי. כנראה גם שככה ההתקפה לא הייתה 17 בטיבה בליגה. בנוסף, המטרה כאן היא המשך פיתוח הסמול בול ולא ללכת אחורה לשיטת משחק עם סנטר קלאסי שלא מרווח את המשחק. זה מה שגולדן סטייט עושה כבר שנים, אז למה להגיד שהיווארד מיותר? זה כמו להגיד בעיניי שדוראנט מיותר. או קליי/ דריימונד.

ואותם מבקרים לא נותנים אפילו הזדמנות להיווארד בבוסטון. הוא נפצע 5 דקות לתוך העונה כך שהוא גם לא הוכיח את עצמו ואם נחשוב על זה לעומק מבחינת אפשרות לטרייד – מי ייקח אותו עכשיו מבלי שקודם יוכיח שהוא עדיין אותו שחקן שהיה?

בשורה התחתונה, אין לטעמי שום הגיון במהלך כזה. מדובר על שחקן שקריטי למערכת הקבוצה ושכרגע יכול לתרום לה דברים שאף שחקן לא יכול בבוסטון, שנכנס למשבצת במקומו.

Avri
Avri
17/11/2017 14:36:44
Reply to  יוסי

בוסטון מאוד ישמחו לקבל חזרה את הייוורד. הוא שחקן קבוצתי ומגוון, ואין שום בעיה לשחק איתו, עם בראון ועם טייטום באותו הרכב. כמו שאמרו מעלי – זה בדיוק כמו שדוראנט מוסיף לדאבס. הייוורד בשאיפה יהיה ההבדל בין לגרד נצחונות על ברוקלין או פילי (המצב כרגע) ולדרוס קבוצות כאלו בלי מאמץ.
חוץ מיזה, כרגע ברור שבוסטון בתקופה נהדרת והכל דופק כמו שצריך אז קל להגיד שלא צריך אותו. יהיו גם תקופות אחרות והחשיבות של עוד שחקן מנוסה תהיה אדירה. שלא לדבר על סדרות פלייאוף ארוכות שכל מחליף שולי פתאום נהיה חשוב. ואפילו כרגע שהכל נראה ירוק, יש הרבה מאוד דקות בהן הרוקיז נעלמים וכולם קצת מסתכלים על קיירי, או במקרה ההרבה פחות טוב – על טרי רוזייר. בשביל לעשות את הקפיצה למעלה חייבים את הייוורד (ומול הדאבס בסדרה גם זה כנראה לא יספיק).

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 14:39:10
Reply to  Avri

אחלה טיעון, רק איפה היה הגב הזה מול כל התלונות על ה-"השיפוט המעזעזע שהיה הלילה בבוסטון"?

Avri
Avri
17/11/2017 15:36:39
Reply to  Avri

יונתן – מנסיון של שנים כמגיב באתר הזה – אתה חייב ללמוד לבחור את הקרבות שלך (או לפחות לבחור באלו שיש לך עניין ואנרגיה להכנס אליהם…).

מוש השור
מוש השור
17/11/2017 14:55:20
Reply to  יוסי

אני חושב שאיינג' הוכיח שהוא יודע מה הוא עושה, היורד יהיה נפלא בשבילם

איתי
איתי
17/11/2017 9:33:58

כותב פה בשקט בקטנה : קר החליף את כספי שהיה מצוין ברבע הרביעי ( פרט להחטאות העונשין ) 4 דקות לסיום בפלוס 4 . תוך דקה נהיה שיוויון… חילוף שהפסיד את המשחק

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
17/11/2017 9:44:45
Reply to  איתי

כספי שיחק שלוש דקות והיה המצטיין במשחק…
נו חלאס עם זה כבר…
וזה שהכותה הצליח לעשות איתו ראיון לא אומר שצריך להתחנף אליובכתבה.

מנחם לס
מנחם לס
17/11/2017 9:37:44

גאה שהיה לנו מנציג שקיבל אישור למשחק כה חשוב.
תודה ניר, והמאמר נשלח בגאווה ל-NBA.

והוא אשר אמרתי: המאזניים מתחילים לנטות לכיוון המזרח, ועד עכשיו איש לא האמין לי.

קלמנטה
קלמנטה
17/11/2017 9:39:05
Reply to  מנחם לס

אני מת עלייך
אבל אתה אומר את זה כל שנה מאז 2010 בערך.

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
17/11/2017 9:43:23
Reply to  מנחם לס

מנחם , הוואן פוני טריק שלך על המזרח יותר טוב מהמערב זה בולשיט .
ב ו ל ש י ט.. חלאס כבר עם הקשקוש הזה.

MBK
MBK
17/11/2017 9:54:27

למקרה ופספסת –
מעשה באיברהים אבו מוך
שהיה איך לומר די נמוך
יש יאמרו שהוא סתם מתחזה
ללא ספק הוא סתם טמבל,נבזה
מתגורר לבדו הוא בכפר די גלמוד
לעיתים משתעשע בלילות עם מחמוד
מה יהיה עלייך איברהים ? שאלו ההורים
לא ענה והלך למרוח משחה נגד טחורים

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
17/11/2017 15:17:50
Reply to  MBK

מעשה במידן המגודל,
כבד גוף עם שיער מדובלל
על ילדים בני 16 הוא מתנשא בכדורסל
אך הלשון טחובה עמוק בעכוז המשוכלל
האלטר אגו שלו הוא דנות בשם מומי
שמייצג את כל מה שהוא היה רוצה לעשות אבל מפחד מהמאמי
כן זהו מיידעלה שלנו, פחדן קטן בגוף גדול
שחושב שהוא יודע הכי מהכל

MBK
MBK
17/11/2017 16:40:32

איזה חריזה !!!

MBK
MBK
17/11/2017 9:56:22
Reply to  מנחם לס

המאזן של המזרח מול המערב בלתי נתפס בהתחשב באירועי הקיץ
דווקא בעונה עם צפי שהמזרח יתרסק הם נותנים פייט ראוי לקבוצות המערב

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
17/11/2017 14:53:00
Reply to  MBK

אתה כזה טמבל שקשה לתאר.
טצלנו בכפר מכנים זאת – חמאר.
תוציא תלשון החלקלקה שלך מהעכוז של מנחם יא חמאר

MBK
MBK
17/11/2017 16:39:38

רבין פעם עוד היית משעשע
עוזי חבושה ,החסידה
אתה לא מבין שאם היית מתנהג כמו בן אדם היית יושב היום ב MSG
אז תאכלס כנראה שהחמאר האמיתי הוא אתה

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
17/11/2017 18:31:27
Reply to  MBK

אתה מדבר אליי? חמאר

קלמנטה
קלמנטה
17/11/2017 9:38:24

לא ברור למה כספי לא המשיך לקבל קרדיט- היה ממש נפלא.
לא ברור בשופטים כולל הפאול על קיירי בסוף שלא היה וקבע את זהות המנצחת.
לבןסטון אחלה קבוצה אבל עדיין לא ברמה של גולדן. שנה הבאה עם הייוורד יהיה צמוד יותר וסדרת גמר אמיתית!

ולדי קוגן
ולדי קוגן
17/11/2017 10:10:33

איזה משחק קיבלת, יא ווארדי.סיקור מעולה, ממש ברמה של עידן.

גור גולן
גור גולן
17/11/2017 10:20:10

מעולה!! כולי קנאה מאיזה משחק קיבלת!!

עידן עופר
עידן עופר
17/11/2017 10:26:28

אדיר!!

אליקו
אליקו
17/11/2017 10:41:01

נהדר. מפרגן לך לגמרי ושיטת עופר רחימי זה חזק (במשחק הבא תשאל את סטיבנס אם לקח מעופר…)

מתן גילור
17/11/2017 11:23:15

מצוין. אבל די. 3 עונות ברציפות זה מספיק. מעדיף שבוסטון תקבל קבוצה אחרת בגמר. 🙂

תום
תום
17/11/2017 13:56:20

מתחיל להתחרט על ההתערבות? 😊

מתן גילור
17/11/2017 15:33:16
Reply to  תום

בכל מקרה זה WIN-WIN מבחינתי. אם הפסדתי חומוס (המבורגר?) הרווחתי גמר.
אבל יותר ברצינות – אם הייתי צריך להמר שוב עדיין הייתי הולך על קאבס. אבל עד שתומאס ו-TT לא יחזרו וישלבו באמת שההערכות קשות מאד.

תום
תום
17/11/2017 15:45:25

אני משתדל מאוד לקחת את המצב הנוכחי בבוסטון ובקליבלנד בעירבון מוגבל כי זו רק העונה הסדירה, אבל זה נהיה קשה יותר ויותר

רפיקי
רפיקי
17/11/2017 11:56:27

איזה יופי של משחק!
הלוואי שזו תיהיה סדרת הגמר
קרי חייב להסתפר דחוף התולעים לא עושות לו טוב

IDO
IDO
17/11/2017 12:02:39

לפני 2 שנים סמארט היה הרוקי החביב עליי
לפני שנה בראון
והשנה טייטם (טוב סימנס אבל הוא נבחר בשנת טרפפו והיה פצוע)

איך הם עושים את זה בשקט ועושים טריידים על כל השאר?

Avri
Avri
17/11/2017 14:45:12
Reply to  IDO

עידו, שששש….. אל תגלה לאוהדי הלייקרס באתר הזה שאיינג׳ הוא המנהל שני הכי טוב בליגה. ששששש…. אל תגלה להם גם שהוא בוחר מעולה בדראפט. יש דברים שפשוט לא מדברים עליהם בבית.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 15:12:51
Reply to  Avri

😂

אל תדאג אברי, כרגע כל המקטרגים הרגילים בוכים על השיפוט. הם בטוח פספסו את התגובה

IDO
IDO
17/11/2017 12:03:56

ניר מה אצה אומר? כספי היה צאחך להשאר עד הבאזר?

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 14:23:03
Reply to  IDO

לטעמי כן

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 14:23:55
Reply to  יונתן .S.

קר טוען שהוא שחקן שניתן לסמוך עליו והוא חש כך עם כספי.

אם כך, למה זה לא קרה הפעם, למרות משחק מצויין שלו בזנן שקיבל אני לא יודע.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
17/11/2017 12:31:15

סיקור נהדר. כאחד שנרדם באמצע הרבע הראשון, הבאת את האנרגיות לתוך הטקסט. ממש כיף לקרוא.

Asi
Asi
17/11/2017 12:32:22

סיקור נהדר. צפיתי בליגפאס ונהניתי מאוד, אין ספק שסטיבנס מאמן נהדר שנותן לבוסטון את היתרון. למרות הכל גולדן סטייט כל כך הרבה יותר מוכשרים מכולם בליגה וגם ההפסד הזה היה לגמרי בשלטיתם. משחק בינוני מאוד של תומפסון וקארי. ועדיין הסלטיקס ירקו דם כדי לנצח. לא מאמין שבסדרה הם לוקחים יותר ממשיק אחד מהשושלת החדשה.

שי אבן צור
שי אבן צור
17/11/2017 15:22:41
Reply to  Asi

חותם על כל מילה

אוהד
אוהד
17/11/2017 12:46:02

לדעתי המשחק הזה זה סימן טוב לווריוס:
גם אם בוסטון לא יגיעו לגמר, כנראה יהיה סוף סוף קבוצה שתתיש את קליבלנד בגמר המזרח, וזה כבר נותן להם 30% לנצח את סדרת הגמר.

Ljos
Ljos
17/11/2017 12:53:28

קודם כל, כל הכבוד לבוסטון. ניצחו והראו שאפשר להתקדם עם המשחק הקבוצתי.
חבל שאין למשחק שום ערך מלבד בדיקת המשרוקיות של השופטים (חייבים להחליף אותם. הם לא עובדים משום מה בחצי אחד של המגרש). גולדן סטייט כבר הפסידו העונה הפסדים מוצדקים, אבל חבל על שעות השינה המבוזבזות שלי הלילה.

Ljos
Ljos
17/11/2017 12:55:11
Reply to  Ljos

וכל הכבוד לך על הסיקור, ושמח בשבילך שראית את הקהל הבוסטוני בדרמה כזו.

Wave bull bul
Wave bull bul
17/11/2017 13:05:45

סיקור מעולה. נפלת על וואחד משחק. שאפו!

Adisu
Adisu
17/11/2017 13:25:47

המגזימים-
"צריך לעשות טרייד על היוורד…."
ויש גם כאלה שרואים צד אחד של מגרש-
"להעיף את סמארט,לא מבין מה הוא עושה במגרש…"

סמארט אולי מוגבל יחסית בהתקפה אבל מה שהוא נותן בצד השני של המגרש קשה לפעמים לראות בסטט'…את הלחימה והאנרגיה שלו קשה להחליף.

Avri
Avri
17/11/2017 14:45:43
Reply to  Adisu

+1

נתן גולד
נתן גולד
17/11/2017 15:57:22
Reply to  Adisu

מסכים אבל הבוקר הוא עשה כל כך הרבה נזק בהתקפה שהיתרון שלו בהגנה התמזער לעומתו. כמה איבודים קריטיים, כמה זריקות מטומטמות בימים כאלה עדיף לתת חלק מהדקות שלו לרוזייר…

רועי ויינברג
רועי ויינברג
17/11/2017 14:20:16

סיקור מעולה. בוסטון הרשימה מאוד לטובה בהגנה, בעיקר סמארט ובראון. הלוואי שיגיעו לגמר. הורפורד אנדרייטד מטורף, אירווינג עושה עבודה טובה למרות שלא קולע בכמויות של קליבלנד. מערכת נהדרת.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 14:21:52

תודה רבה על סיקור מרשים. נהניתי לקרוא.

מעתיק לכאן את תגובתי מהסיקור למשחקי הלילה.

שאפו ענק לסלטיקס על הניצחון הלילה.
להשאיר את הלוחמים מתחת ל-90 נק' הוא הישג לא מובן מאליו.
כמה נקודות קטנות:
– רואים שההתקפה של בוסטון במצב בעייתי. היווארד באמת חסר עבורה. העובדה שיהיה עד יוצר אחד במגרש ברמה גבוהה בקיירי מביאה עליו את מירב תשומת הלב ומקשה עליו יותר העונה.
"אבל הוא נותן אותה סטטיסטיקה כמו בקליבלנד אז מה כזה מיוחד..?"
זה מיוחד כשהקבוצה ברובה צעירה + לא מגובשת עדיין.
זה מיוחד כי אין לידך את לברון שיקבל את תשומת הלב העיקרית מההגנה.
זה מיוחד כי אתה מבצע זאת והקבוצה במעלה המזרח ואתה העונה גם משקיע בהגנה וחא רק בצד אחד של המגרש.
– אל הורפורד ממשיך לשמור על השחקנים הכי בעייתיים במאצ'אפ מול היריבות ולבצע זאת בצורה מרשימה. לצד עובדה זו, הוא גם ממשיך להוות סיוט לשמור עליו בהתקפה של הירוקים. את הסנטרים הוא עוקף ושחקני 4 לא חסקים ברובם בכדי להדוף אותו מהטבעת. וגם אם הם עושים זאת, הוא יודע להוציא את הכדור החוצה, או לזרוק מהשלוש. מי שתהה מדוע הורפורד קיבל כל כך הרבה כסף – זה כי הוא חלק מהטופ קלאס של הביגמנים המודרניים בליגה.
– קריאה שלישית לכל אלו שקראו לג'יילן בראון באסט. אני מבקש רק להכריז על התירוצים לאמירות הללו ולהתנערות המהירה מאותן מילים בצורה מסודרת ומכובדת כדי שנקבל את הסיבה מדוע אנשים באמת בטוחים שהם אלו שיודעים דבר ורואים עצמם מומחי הענף והדראפט.
כמו עם לונזו העונה (וזה לא היה חריג ברמה כזו עם בראון), מגיע לשחקן זמן כדי להוכיח את עצמו. גם בראיינט לא נראה מושלם בעונתו הראשונה. גם לא קאווי. תנו לשחקנים זמן ותפסיקו לצאת בהצהרות אם אין סיבה מהותית לבצע זאת. אחרת יהיה קשה לגרום לאחרים לקחת ברצינות את דעתכם וחבל בעיניי, כי כולם יכולים לתרום כאן הגיגים וידע ולהמשיך למנף את ההפרייה ההדדית.
ולאחר שגלשתי במעט מהנושא – ג'יילן בראון. שיחק נלילה למרות מותו של חברו הטוב ביותר ע"פ הגדרתו. הוא נראה מדהים הלילה וייתכן שראינו כעת את השלב הגבוה בתקרה שלו שאנו חשופים אליו כעת, אך מי יודע אם גם זה המקסימום שניתו יהיה לראות ממנו. הוא שחקן מבריק, אתלטי בצורה יוצאת דופן (תראו את הדאנק הראשון שלו במשחק) וכל הזמן מנסה להשתפר ולעומת רבים גם משקיע את העבודה לשם כך.
– על טייטום כבר דיברנו. פעם שנייה שהוא היה בשוק בתחילת המשחק (הפעם הראדונה כמובן מול הקאבס) ובסוף הוא הצליח לאזן במידה מסויימת את המצב ועדיין לתרום סטטיסטיקה דומה לסו שהוא נותן בכל לילה. גם הוא פרוספקט מיוחד. לא כל יום מוצאים מישהו בגיל 19 עם ארסנל התקפי כה מגוון, שמשחק בצורה רגועה ומצליח להיות יציב ולתרום כך בקבוצת צמרת בליגה. גם כאן איינג' חיפש גם משהו מיוחד באופי השחקן (שאני מזכיר שאופי היה הסיבה המוכרת לציבור מדוע איינג' ביצע את ההחלטה עם הבחירות יחד עם פילי). קשה להתווכח עם התוצאות.
– סטיבנס מאמן מיוחד. אולי הנכס הכי חשוב של בוסטון כרגע, גם אם דוראנט היה שם עכשיו. בעיניי שחקנים רבים בליגה, הוא אדם ששחקמים רוצים לשחק עבורו וחשים ממנו בבירור שהוא אינטיליגנט ובקיא מאוד ברזי המשחק. הוא הטייפ הפרוגרסיבי של מאמני הליגה וכזה שעשוי למשוך עוד שחקנים טובים רבים לקבוצה ואף להביא לשיפור ברור ביכולתם, כמו שהוא עושה זאת עם שחקנים רבים שעברו תחתיו (ג'ורדן קרופורד, שיין לארקין, ג'ראלד גרין, יונאס ירבקו וגם שחקנים טובים יותר הרוויחו ממנו כמו רוזייר, בראון, תומאס וקראודר).
– ונקודה אחרונה. השיפוט. תראו….רשמתי כאן כבר מספיק על העניין הזה ולכן אגיד זאת ככה – למה להתווכח על השיפוט הוא בעיניי טרחני על סף המגוחך:
# הכח ההתקפי וההגנתי שיש ללוחמים הוא הטוב בליגה בפער
# 17 הפרש שהם פתחו
# העובדה שלהם לא חסר השחקן השני בטיבו בקבוצה. זה שנוכחותו היתה מועילה מאוד כרגע להתקפה ה-17 בטיבה בליגה.
# שיפוט ברמה מזעזעת כל כך עד לכדי כך שכל מה ששמענו באולפן פוסט משחק ב-TNT היה השיפוט. אפילו קר דיבר על כך וגם השחקנים של הקבוצה שמעולם לא חששו להביע דעה בנושא מסויים
——מדובר כאן בציניות. מצטער, אבל חשתי תשוקה עזה לבצע זאת—-
בוא נכנס בבקשה לפרופורציות…קראתי כאן תגובות ש-"גנבו לאנשים זמן מהחיים שלהם….12 נק' דפקו ללוחמים….באו עם שריקות מהבית…." מספיק עם כל התיאוריות קונספירציה הללו. עוד שנייה גם נתחיל להקשיב למדען קיירי אירווינג על אבחנו שכדור הארץ אכן שטוח. שיפוט ברוב הזמן לא יהיה נקי מטעויות. שופטים הם בני אדם. לא הוכרעה כאן על ידי השופטים כף הדבר במשחק. ההפסד הוא קודם כל על הקבוצה, אם לא כל האשמה. אני לא אכתיב לאנשים איך להנות ממשחק וחבל שהיו כאלו שמתעקשים להסתכל רק על כך, אבל אני לא ראיתי שום טעות (מלבד הבלוק של בראון על קליי) שלא שוחק כאן משחק ברמת שיפוט של משחק פלייאוף כמו שקורה בעוד משחקי עונה סדירה באווירה כזו. אבל ככה זה היום, אנשים תמיד ימצאו על מה להתלונן וזה בסדר. זכותם. אבל אני רק אבקש דבר אחד – קומו בבקשה עם התלונות גם כשהמצב יקרה וגולדן סטייט (או כל יריבה שכעסתם שהיא לא קיבלה יחס הולם) תזכה ל-"יחס מועדף" של השופטים. תודה מראש.

Ish
Ish
17/11/2017 14:41:39
Reply to  יונתן .S.

'אני לא אכתיב לאנשים איך להנות ממשחק'

אבל זה בדיוק מה שאתה מנסה לעשות בחצי מהתגובה הזאת.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 15:11:37
Reply to  Ish

בוא תסביר לי איפה בדיוק..?
אני רושם את דעתי על הנושא. קח מה שאתה רואה לנכון.

זה גם ככה מה שתעשה, בין אם אגיד זאת או לא.

Ish
Ish
17/11/2017 15:52:27
Reply to  יונתן .S.

אתה חסר מודעות עצמית בצורה מפחידה

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 16:14:58
Reply to  Ish

קשה לי להאמין בכך ולא נראה לי שאת דעתך אקח ברצינות בקשר לכך.

אתה כרגיל ממשיך להגיב ולתקוף אותי ולא להתייחס לנושא. ושוב, שיהיה לך בכיף עם זה, אך זה לא מוציא אותך צודק.

Ish
Ish
17/11/2017 17:26:11
Reply to  Ish

כבר הבנתי שאין טעם להסביר איתך כי אתה מנסה לא להבין, אז אני מניח שאתה מבין למה אני לא אטרח לנסות להסביר לך.

אם בכל זאת אתה מעוניין להבין תקרא את התגובה שלך תוך כדי שאתה מדמיין שמישהו אחר כתב אותה.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 14:37:18

נקודה טובה מגרין:

Draymond Green on when people say "stick to sports" and not speak about politics:

"That’s funny because I see everyone thinks they can speak basketball." (via Mark Medina)

אפלטון
אפלטון
17/11/2017 16:28:12
Reply to  יונתן .S.

גדול 🙂
יש לו יציאות לפעמים לדביל

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 16:33:52
Reply to  אפלטון

גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביממה 😉

רחל
רחל
17/11/2017 14:44:55

וואו…אדיר
סיקור מצויין ומקצועי….היה תענוג לקרוא למרות שאיני מתמצאת ומתעניינת בכדורסל….נהניתי לקרוא והחכמתי במעט בתחום זה…

Kory
Kory
17/11/2017 15:18:54

מה זה החוק החדש?

עידו גילרי
עידו גילרי
18/11/2017 1:59:31
Reply to  Kory

הקבוצה הביתית יכולה לבחור עם איזה סט לבוש לעלות (הצבעוני או הבהיר).

שי אבן צור
שי אבן צור
17/11/2017 15:43:41

אחלה סיקור!

שי אבן צור
שי אבן צור
17/11/2017 15:44:10

יופי של סיקור!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/11/2017 15:47:30

סיקור מעולה, תודה. ממש אפשר לחוש את האווירה

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 15:49:24

אני קורא את כל התגובות של ה-"לוחמים" אחרי המשחק,
וכל מה שיש לי להגיד, זה –
איזה מזל שהילדים שלי כבר גדולים.
אני כבר לא רגיל לכל כך הרבה בכי…

Ish
Ish
17/11/2017 15:55:24

לתייג כל מי שלא מרוצה מהשיפוט במשחק כמשוייך ל"לוחמים" זה בדיוק אותו סוג הגיון שקרמר משתמש בו כדי לטעון שאין פושעים דתיים כי ברגע שהם ביצעו פשע זה אוטומטית הופך אותם ללא דתיים

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 16:00:11
Reply to  Ish

אתה בן אדם רגיש במיוחד.

"לוחמים" = שחקני ומאמני גולדן סטייט ווריורס.

(ולצורך העניין, גם אנשי התקשורת שמקיפים את הקבוצה מתאימים בול להגדרת הבכיינים. נכנסתי לאתרים שמכסים את גולדן סטייט, ואני חייב לציין שזה משעשע במיוחד…)

אם הייתי רוצה לרשום משהו על כל מי שלא מרוצה מהשיפוט, מבין גולשי הופס, הייתי עושה זאת.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 16:18:14

נחמד שיש פה קול שפוי.

לצערי אני כבר לא מצליח להבין מי מגיב רציני כאן ומי לא, אך לגבייך אין אף פעם ספק.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 16:23:50
Reply to  יונתן .S.

כולנו רציניים, וכולנו "הומרים".
העצה שלי?
למעט ביקורות פוגעניות, קח את כל הרשום ברוח טובה.
חבל לבזבז עצבים במרחבי המרשתת.

(גילוי נאות – יש לי היסטוריה של "ריבים" בני כמה אלפי תגובות, כך שאני לא דוגמה טובה…)
(מהצד השני – אין חכם כבעל ניסיון…)

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 16:32:45
Reply to  יונתן .S.

Good idea

+1

Ish
Ish
17/11/2017 17:23:06

עוד פעם עברנו להתתממות, אנחנו כולנו יודעים למה התכוונת.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 17:38:32
Reply to  Ish

איש, יש לך את זה ביותר מתנשא?

כתבתי בדיוק למה שהתכוונתי.
כאשר אני ארצה לכתוב שאתה "הומר" של קרי,
אני אכתוב זאת במפורש.
אף פעם לא התביישתי לכתוב על "העגלה", ועל "העגלונים".

Ish
Ish
17/11/2017 17:41:26
Reply to  Ish

גיא, במצב התגובות והדיון שהיו היום התגובה הזאת הינה 96% הטרלה ואתה יודע את זה. בלי כל מה שנאמר מסביב עוד הייתי מסוגל לקבל את טענתך אבל תחת הקונטקסט הקיים לא.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 17:49:50
Reply to  Ish

שיהיה לך לבריאות,
מסתבר שאתה גם קורא מחשבות…
(אני ממליץ לך לדבוק במקצוע הנוכחי שלך. לא הולך לך משהו עם קריאת המחשבות…)

Ish
Ish
17/11/2017 18:12:51
Reply to  Ish

יודע מה, אם באמת לא היה ברור לך שהתגובה כזאת תהיה הטרלה במצב בתגובות היום אז אתה חסר מודעות.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 18:27:50
Reply to  Ish

ואחר כך אתה מאשים אותי בפרדיגמה קרמרית.
אותי אות תרבות הפאבים…

Ish
Ish
17/11/2017 18:32:27
Reply to  Ish

עברנו לאנשי קשר? יפה התקדמת לדרגת יונתן

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 18:37:43
Reply to  Ish

מצד אחד,
הבן אדם מגיב אינטליגנטי, רהוט, ובקיא.
אז זה ממש לא נורא להתקדם לדרגת יונתן.
מהצד השני,
יש את הקונטקסט.
ובמצב התגובות והדיון שהיו היום, התגובה הזאת הנה 96% הטרלה.
ואתה יודע את זה.

Ish
Ish
17/11/2017 18:50:35
Reply to  Ish

צודק

Ish
Ish
17/11/2017 18:51:49
Reply to  Ish

השאלה למה אתה לא מסוגל גם לעשות את התהליך שכרגע עשיתי כשקראתי את התגובה שלך

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 18:58:42
Reply to  Ish

הסברתי בדיוק למה התכוונתי.
אני יכול (בדיעבד) להבין את נקודת ההשקפה שלך,
אבל לטעמי, ההסבר שלי היה אמור לסיים תא הדיון.

Ish
Ish
17/11/2017 19:06:48
Reply to  Ish

לא ביקשתי יותר מזה

יונתן .S.
יונתן .S.
17/11/2017 16:16:44
Reply to  Ish

ISH, אני מבקש שגם תרשום לגיא שהוא לא מחובר למציאות וחסר מודעות עצמית.

תודה.

Ish
Ish
17/11/2017 17:23:48
Reply to  יונתן .S.

למה? הוא דווקא מודע לעצמו די טוב

אפלטון
אפלטון
17/11/2017 16:39:47

איזה כיף לך ליפול על כזה משחק ניר, ואחלה סיקור שבעולם.
תענוג לשמוע את בכי ונהי הצהובים ורוכביהם. קול פעמונים באוזני.
שוב אני אומר, בוסטון אדירה, מרגשת, כיפית, אגרסיבית אבל עדיין רחוקה התקפית בכדי להוות איום אפילו על קליבלנד. אולי בפלייאוף כשהייווארד יחזור (בעזרת השח) וקיירי יכנס למוד פלייאוף. כרגע ההתקפה שלהם נתקעת מדי לפרקים ארוכים מדי וזה בעוכריהם. המשחק אתמול היה נהדר אבל החטאות ממש זוועתיות של שני הצדדים. מגולדן סטייט ברור שזה לא יחזור על עצמו, אבל אצל בוסטון זה מוטיב חוזר.
בקיצור לאוהדים שלהם הייתי אומר לשמוח ולרקוד כי יש להם קבוצה נהדרת עם עתיד וורוד, אבל שלא יקפצו מעל הפופיק עם הציפיות. לזכותם ייאמר שכמעט כל האוהדים האמיתיים שלהם כאן באתר גם נזהרים מלקפוץ ולהצהיר הצהרות בלי כיסוי.

Avri
Avri
17/11/2017 17:21:47
Reply to  אפלטון

מאוד מאוד מסכים עם כל מה שכתבת. ואוסיף שאנחנו נדבר חזק רק עוד שנתיים שלוש. עד אז, נהנים מהחיים, אין תלונות. הכל בינתיים עובד על פי התכנית של מורינו ורבינו הקדוש דני.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/11/2017 17:33:59

גיא – ג"ס במחדליה ובוסטון ביכולתה תרמו להפתעה הלילה. ג"ס היתה צריכה לקחת את המשחק גם מול השיפוט .
אבל מספיק כבר עם ההגנה על השיפוט המזעזע , בפרט בשלבי הסיום . 2 העבירות עליהן הסלטיקס (פעם קיירי ופעם טייטום ) קיבלו זריקות עונשין ב-2 בדקות האחרונות היו מפוקפקות ביותר, כמו גם השריקה לעבירה של דוראנט בזריקה לשלוש מולו , שלא היתה .
ניסית לפנות בוקר לתרץ שאם זורקים לשלוש קשה לקבל זריקות מהקו.
בוסטון וג"ס זרקו בדיוק אותו מספר נסיונות לשלוש הלילה . זה לא הפריע לשופטים לשלוח את הסלטיקס לקו 38 פעמים , בדיוק כפול מהלוחמים .

לא קרה כלום – ג"ס תלמד מזה . ומי שילמד יותר מכולם הוא דריימונד גרין , שיכין לג'יילן בראון , המפוצץ הראשי של הסלטיקס , זובור מיוחד במפגש הבא .
תמיד רציתי את לברון בסדרת הגמר . אולי הגיע הזמן להראות גם לסלטיקס מאיפה משתין הדג . אם הם מסוגלים להגיע לסדרת הגמר. לדעתי הם עפים מול הלברונים שוב.

גיא הרשע
גיא הרשע
17/11/2017 17:47:34

לא טענתי שלא היה שיפוט ביתי.
לא בשונה מהשיפוט הביתי לו זוכות רוב קבוצות הצמרת ב-NBA.

בכל הנוגע ל-"תירוץ" השלשות –
8 מ-10 הזריקות האחרונות (אם אני זוכר נכון) של גולדן סטייט היו מטווח ה-3.
מי שמכיר את חוקיות השריקות ב-NBA, ברור לו שאחרי שריקה מפוקפקת, חייבים לקחת את הכדור לטבעת בשביל לזכות בשריקה דומה.
בדקה ו-20 השניות האחרונות,
קיירי לקח את הכדור לסל 3 פעמים, פעם אחת החטיא, ופעמיים קיבל זריקות עונשין.
גולדן סטייט בחרו באותו פרק זמן לזרוק פעמיים מטווח ה-3, ופעם אחת לקחת מיד ריינג' ארוך.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/11/2017 18:02:55

בזה אתה צודק – ג"ס לא שיחקה חכם בדקות הסיום , ביום קליעה רע מבחוץ השחקנים היו צריכים לחדור לסל במקום לזרוק .

המשגיח
המשגיח
17/11/2017 20:43:35

אחלה סיקור ניר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17/11/2017 20:46:37

אחלה סיקור, תודה רבה. לא כל יום מקבלים משחק פלייאוף בתחילת העונה, שיהיו עוד כאלה.

Berch
Berch
17/11/2017 21:39:08

סיקור אדיר
ידעתי את התוצאה ובכל זאת הייתי במתח…. 🙂

השרת
השרת
17/11/2017 22:35:36

שני הסנט שלי על השיפוט וההתמודדות של הלוחמים עם זה.

1. השיפוט היה מוטה לטובת בוסטון, היו לדעתי בסופו של דבר 2-3 טעויות משמעותיות יותר לטובת בוסטון בכל אחד מהצדדים של המגרש, זה 4-6 פוזשנים שמסתכמים במשהו כמו 12 נקודות פוטנציאליות. לכן גם ניתן לומר שלשיפוט היה חלק בהכרעת זהות המנצחת, כי המשחק נגמר ב-4. קשה לטעון אחרת באופן רציונאלי.

2. גולדן סטייט צריכים לבוא בטענות רק לעצמם ולא לשיפוט. כפי שכבר נכתב כאן למעלה הם לקחו החלטות לא טובות בדקות האחרונות והיו צריכים לחדור יותר. אבל הטענה המרכזית שלי כלפיהם היא על הבכי.

3. הבכי לשופטים. אני באופן כללי מאמין שלבכות לשופטים ולהתעצבן עליהם בתור שחקן רק יכול להזיק, כי גם זה מוציא את השחקן מהמשחק מנטלית; במקום לחיות את המשחק ולהיות מפוקס ביריב הוא עסוק בלהתבכיין לשופטים, וגם עצם הבכייה לדעתי גורמת לאפקט ההפוך שהשחקן מייחל אליו – השופט רק יפתח עוד יותר אנטגוניזם כלפיו, לעומת אם השחקן היה ניגש ברוגע לשופט ונגיד אומר לו, פיספסת את השריקה הזו כמו גם את הקודמת, או משהו בסגנון וחוזר להתרכז במשחק עצמו.

4. ברבע השלישי הלוחמים הגיעו כבר ל+17, ואז היו כמה פוזשנים בהם איגודאלה וגרין נראה לי לא קיבלו שריקות ברורות מתחת לסל בעוד שבוסטון בצד השני קיבלו שריקות תמוהות, אחרי הרצף הזה היה +13, זו היתה ההתחילה של הריצה 19-0 לטובת בוסטון. מה שלדעתי היה הקטליזטור לההתרדרות של הלוחמים היה ההתעסקות הבכיינית עם השופטים במיני ריצה הזו של בוסטון (4-0), זה פשוט הוציא את השחקנים מהמשחק, ובצד השני האדיר את הביטחון של השחקנים, בראון וטייטום שיחקו עם ביטחון של סופרסטארים של כמה שנים בליגה, כשאתה רואה מהצד השני את דוראנט בוכה לשופט זה נותן לך ביטחון, אין מה לעשות.

** נהניתי לראות את כספי נכנס קר ומייצב את הלוחמים. לגבי הביקורת שהוחלף – הוא שיחק 8 דק בערך שלאחריהם הוחלף, אני מניח שקר הרגיש שאחרי 8 דקות משחק כשנכנס ממש קר בסוף הרבע השלישי העייפות תגביל את כספי גופנית והוא יהווה חולשה הגנתית בדקות המכריעות, כי מה לעשות עומרי לא התברך בזריזות רגליים הגנתית. מה גם שבמצבים כאלה קר תמיד הולך על הדת׳ ליינאפ ומאמין בהם, במקום מי עומרי היה נשאר ?

השרת
השרת
17/11/2017 23:24:37
Reply to  השרת

שכחתי לומר תודה על הסיקור. מהנה לקריאה.