כמה מילים על רועי וויינברג, אחד מכוכבי האתר / מנחם לס

כמה מילים על רועי וויינברג, אחד מכוכבי האתר / מנחם לס

הגיע הזמן לספר לכם קצת יותר על רועי וויינברג בן ה-18, אחד מעורכי האתר ואחד מנכסי האתר הגדולים ביותר.

כיצד הכרתי את רועי, ואיך זה שצעיר בן 18 הוא סגן העורך הוותיק ביותר של האתר (סגן עורך כבר 7 שנים!!!)?

הזכרון של זקן כמוני הוא כבר לא מי יודע מה (מתי הלייקרס זכו באליפות בפעם האחרונה אני זוכר גם זוכר) , אבל כמה דברים כתובים, והתאריכים ידועים לי כי ישנם לוחות שנה ישנים ופנקסי צ'קים עם תאריכים.

אז ככה.

בשנת 2005 שרון סולומון ושגיא כהן – שני צעירים בשנות ה-20 המאוחרות שלהם, פנו אלי עם בקשה לכתוב לאתר הופס.קו.איל. באותן שנים (2000 ואילך) הייתי מעוניין בשני דברים לשעות הפנאי בפנסיה: שייט (עם דייג), וסרפינג. לפעמים עם גלשני רוח. למשחקי מיאמי היט הייתי ניכנס עם אקרדיטציה של NBA הנמצאת ברשותי זו השנה ה-56, ולפעמים עם רענן כץ שבזמנו – ואולי עדיין – היו לו כמה אחוזים מבעלות הקבוצה. זאת היתה גם התקופה בה ערכתי ושיכתבתי מאמרים  לספר שהחלטתי לכתוב וכבר חשבתי על שם "חיצים ובונבונים". "חיצים ובונבונים" הפך לספר שבערך חצי מפרקיו הועתקו ישר ממאמרים שכתבתי משך כל שנותי ל'חדשות הספורט', 'חדשות', 'ידיעות אחרונות', 'מעריב', ומאמר אחד (אני חושב שהאחרון בספרי) על גולף שהופיע ב'הארץ', והשאר עודכנו ממאמרים ישנים או מאמרים שכתבתי מחדש.

ניכנסתי ל'הופס', וממש התפעלתי מהמוצר ששני הצעירים האלה יצרו. פורטל NBA ברמה טובה ממש. אבל השניים סבלו מחוסר תורמי מאמרים, וכשהתחלתי לכתוב הרגשתי מין חובה מוסרית להמשיך לכתוב אפילו שהיו ימים בהם הייתי התורם היחיד. הרגשתי שאני מקים מין קהילה חדשה, אבל האתר לא היה שלי – ובאותו זמן תרמתי גם לדה-באזר. ככה זה נימשך שנתיים או שלוש.

כשהגיעו מים עד נפש ושני הצעירים לא יכלו לעמוד יותר (כספית) באחזקת האתר (וכמובן סבלו מחוסר תורמים קבועים מלבדי – השאר היו תורמים מזדמנים) הם החליטו לסגור אותו. האתר אשכרה ניסגר. מי שניסה להיכנס קיבל מסר "האתר אינו פעיל יותר". מיד התקשרתי אליהם ושאלתי מה ניתן לעשות לפתיחת האתר מחדש. הם הציעו לי מחיר שהתבסס על ההוצאות שלהם על האתר בשנים שהם תיחזקו אותו. זה לא היה זול, אבל החלטתי לקנותו.

זה היה ב-2010, והחלטתי לקנות את האתר למרות שידעתי שמלבד שם הדומיין, ואולי כמה מאות גולשים ששמעו על האתר, אני לא קונה שום דבר בעל ערך. אבל אהבתי את השם ויצרנו איזה שהוא מוניטין, אבל – וזוהי האמת לאמיתה ואני מגלה אותה כאן קבל עם ועידה בפעם הראשונה – למעשה קניתי את האתר שישמש לצעצוע שלי בשנות הפנסיה המאוחרות כשכבר לא יהיה שייט וסרפינג, וכבר אז התחלנו לתכנן לעבור מדרום פלורידה לגרינוויל, דרום קרולינה,  להיות קרובים לילדים, נכדים, ונינים באטלנטה ובשרלוט (שעתיים נסיעה לכל כיוון).

חשבתי גם שאם יש לי אתר משלי –  אני אדון לעצמי ואיש לא יוכל לומר לי מה לכתוב ומתי לכתוב, עד עמוק אל תוך מחלת הדימנציה או האולצהיימר המחכות בוודאי בשער לנפילה הראשונה שלי.

אני חייב כמה דברים לזכותם של שרון סלומון ושגיא כהן, ואחד מהם הוא שהם התחילו עם המסורת של 'מפגש הופס' שהם אירגנו כמה שנים מול הקניון בפ"ת.

במפגש הופס של 2009 הופיע גבר עם ילד. האב ניגש אלי, לוחץ ידי, ואומר לי "נא להכיר את 'סקייהוק'!"

סקייהוק היה הגולש הנאמן ביותר שהיה באתר. לא היה מאמר אחד שסקייהוק לא הגיב עליו. אני לא זוכר אם ידעתי מי בדיוק הוא סקייהוק, או בן כמה הוא, אבל כשהילד הזה לוחץ ידי בבושה, ועיניו בוהות כלפי הקרקע במקום להסתכל עלי, נדהמתי: "זה 'סקייהוק'? זה הילד שכבר שלח לי מאמר או שניים שפרסמתי?"

האתר עדיין לא היה שלי אבל למעשה הרצתי אותו, ומאמרי סקייהוק היה טובים מספיק לפרסום.

מה שלא ידעתי הוא שהילד עוד לא בן עשר (10)…

לא יאומן! הנה הוא מאותו מפגש:

(סקייהוק. עוד לא בן עשר, וכבר כתב לפחות מאמר אחד להופס!)

סקייהוק ואני הפכנו לידידים. היה לנו את האימיילים אחד של השני, והייתי בקשר רצוף איתו. קשר זה נימשך עד היום.

בשנת 2010 קניתי את האתר.

כמעט מיד אחרי שקניתי את האתר הצעתי לסקייהוק – עכשיו כבר רועי וויינברג – להיות סגן העורך שלי. אני העורך וסקייהוק (סליחה! רועי מכיתה ה' או ו' ) הוא סגן העורך של הופס.קו. איל!

שאר הסיפור הוא כבר יותר מוכר לכולם, ואין צורך לפרט את כל תרומותיו הידועות והלא ידועות של רועי לאתר. אני משוכנע שיש לו חלק ניכבד בעובדה שהיום הפכנו לאתר מכובד ביותר עם אלפי כניסות ליום (יום אחד בפלייאוף של השנה שעברה שברנו את ה-11,000 כניסות ביום אחד!), מוכר יותר מכל גוף מדיה ישראלי אחר ב-NBA (אפילו הערב יש לנו את עידן עופר יושב לו וכותב ישר מהאולם במשחק בוושינגטון הבירה – הקאבס נגד הוויזרדס); אף אתר או גוף מדיה ישראלי אחר עדיין לא דיווח אף משחק העונה מהאולם עצמו, ואילו אנחנו היינו כבר בכ-20 משחקים!

אחד התענוגות הגדולים שלי הוא לגלות צעירים ולעזור להם בכתיבה, ברעיונות, וכל הדרכה שהם זקוקים לה. בעתון 'חדשות' עזרתי לכמה צעירים שהפכו להיות אנשי מדיה מוערכים ביותר בישראל כנדב יעקובי, אבי מלר, מוסיק לוי (עזב את העתונאות) ועוד. אבל להם עזרתי אחרי שכבר היו כתבים במישרה. אולי התגלית הגדולה ביותר שלי הוא ערן סורוקה שגיליתי בימים שערכתי חידונים ב'מעריב', ונוצר קשר בינינו כשהוא היה בן 12, ואפילו ניפגשנו קיץ אחד כשגייל ואני שכרנו בית לבילוי הקיץ בבית ינאי. גם ערן סורוקה – כרועי – הרשים אותי מאד כצעיר פיקח, ידען כדורסל, ואחלה טיפוס. כשהיה בן 14 המלצתי עליו למשרת כתב ב'מעריב' והוא קיבל אחריות הקשורה בכדורסל נערים ונוער (אני כבר לא זוכר בדיוק מה היתה אחריותו ב'מעריב'), והשאר הוא הסטוריה. אגב, לערן הצעתי להמשיך לכתוב כהובי אבל להמשיך ללמוד ולהפוך מהנדס, רופא, או עורך דין, אך הוא בחר ללמוד תקשורת ומה הוא היום כולכם יודעים.

אני מציע גם לרועי ללמוד הנדסה, רפואה, או עריכת דין, אבל לך תדע. רועי התגלה לי בעיקר בשנה האחרונה כאנליסט כדורסל רציני. רציני מאד. אין בכלל שאלה שאם ימשיך, הוא יהיה יום אחד אחד ממוחות הכדורסל המובילים בישראל.

בינתיים הוא עוזר לאתר בכל מיני פרוייקטים.

למשל, הוא הכניס לנו מנוע חיפוש שמופיע עם כל פוסט בצד השמאלי למעלה. תשאל שאלה, תבקש תמונה – תקבל.

בקשתי ממנו – והוא התקין – פס נע באנגלית מתחת לאזור "תגובות אחרונות" המכיל את הדברים האחרונים שקרו בליגה, כולל תמונות וסרטונים.

אני מעוניין ששני השיפורים החדשים הללו ייכנסו לעמוד הראשי, ובקשתי מרועי לבדוק אם זה אפשרי בוורדפרס, ואם זה מעל יכולתו, שיבקש עזרה מעזרא, איש המחשבים שלנו שכמו כולנו, הוא מתנדב וכל שרותיו נעשים חינם אין כסף מתוך אהבה לאתר. עזרא הוא מקרה מיוחד במינו: אני לא חושב שהוא אוהד ספורט – אולי כן אולי לא. אחד הגולשים שגם כתב כמה פעמים המליץ עליו כאיש מחשבים, ומהרגע הראשון עזרא היה האיש שעשה לנו הכל – כולל המעבר לוורדפרס שהוא גבה ממני עבורו מחיר מינימלי – בוודאי ההוצאות שלו מכיסו. מאז הוא לא מסכים לקחת פרוטה ועוזר בכל מה שהוא יכול.

ורועי? כל מה שאני מבקש מרועי הוא מיד ניגש לעשות. כל פעם שאני מבקש מתנדב – רועי מתנדב.

ב-27 לנובמבר הוא מתגייס. הוא כבר לא ילד. הוא גבר צעיר שכולנו חייבים לו תודה גדולה מאד. הוא ימשיך לתרום כשיוכל, אבל הוא כבר הציב כמה סטנדרטים שאחרים צריכים רק להמשיך.

כמה מילים על רועי וויינברג, אחד מכוכבי האתר / מנחם לס

(!GO GET THEM, ROII)

 

רועי ואני יצרנו כאלה יחסים קרובים שאני מאמין שבהשפעתי הוא אפילו הפך לאוהד מיאמי היט שרוף עוד מימי האליפות שלהם…למעשה, שנינו כנראה אוהדי מיאמי היחידים באתר. היה פעם שלישי, שמו נתנאל. לאחד ממפגשי הופס הוא הביא את אימו, והמפגש נהרס בו במקום (וזה קרה לפני אפילו שהאשך הפך לחלק מהופס!).

אבל זה כבר סיפור אחד.

רועי, אני לוחץ את ידך, אומר לך תודה, ומאחל לך גיוס ושרות קל. אני בטוח שאני מדבר בשם כולם!

אולי עתה הוא הזמן לספר גם לכולם שיום אחד רועי לא יהיה סגן עורך, אלא יהיה אחד מבעלי האתר. האתר יישאר בידיים טובות של מידן (מומי), רון טחן (פייסבוק שלנו וכמובן ספורי NBA) גיא רוזן (הכל, אבל איש הפוטבול), יאיר זעפרני (פריוויו מוצ"ש שהוא מסטר פיס החוזר על עצמו, וכדורסל ישראלי), כמובן רועי.

אבל בינתיים אני לא הולך לשום מקום, ועדיין נשארו לי כמה ASSES לבעוט בהם.

להתראות במפגש!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
192 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
יוסי
04/11/2017 3:15:59

כל הכבוד לרועי , נכס אמיתי

יואל
יואל
04/11/2017 3:25:11

האמת ,יש כבוד לרועי, אני הייתי אז באתר באופן קבוע,ואני זוכר יופי את התגובות לגיל של רועי על מאמרים שהוא העלה,כשהוא היה בן 10.אני קורא את כולכם כבר שנים על שנים,והאמת רועי,הפכת לאחלה מבין עם ידע ותובנות ,הכתיבה שלך נפלאה ,אני רואה אותך בעתיד ככתב ספורט מקצועי,או פרשן.תודה מכל ה-ללל ,ובהצלחה בשרות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/11/2017 7:23:43
Reply to  יואל

אין כמוך

רועי ויינברג
04/11/2017 11:04:09
Reply to  יואל

תודה רבה יואל וה-ללל, מעריך את זה

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
04/11/2017 3:29:07

מהמם!

כל הכבוד רועי… 🙂

גיא א
גיא א
04/11/2017 3:34:49

רועי הוא בחור צעיר ומאד מרשים. עם או בלי קשר להופס , הוא בוגר, חכם, בעלי יכולת ארגון וראש אנליטי מבריק. אין לי ספק שמחכה לו עתיד מעניין אולי אפילו מחוץ לגבולות ישראל. רועי שיהיה לך שרות מעניין ומשמעותי ובעיקר שתחזור בשלום.

רועי ויינברג
04/11/2017 11:05:04
Reply to  גיא א

תודה רבה גיא, מעריך את זה מאוד

ziv
ziv
04/11/2017 3:45:49

זוכר.
גם את הימים של החושך וגם שקנית את האתר ומינית את רועי.
רועי השתפר בכתיבה בצורה בלתי רגילה.
היו עוד כמה ילדים, אז,נתנאל קפקא ועמית משהו שהיה צעיר מרועי.
אני עוקב מ2009 ןאתה בהחלט יכול להיות מרוצה.
יש לך באופי תכונות שמצמיחות ונותנות צאנס וזה יצר אחלה קהילה ואפשר לך להשאר צעיר, ברוח בטוח וגם בעשיה.
עברתי לגור בעיר של סיגל ושל שי, אני ארים לך טלפון מתישהו , לצפגש בשישי אני לא אגיע , אבל אם יהיו בערב כנראה שכן.
רועי גיוס נעים ושמור על עצמך!

רועי ויינברג
04/11/2017 11:04:27
Reply to  ziv

1+

Ghost Rider
Ghost Rider
04/11/2017 3:48:53

רועי כותב מעולה, תודה לשניכם ולשאר התורמים על האתר.

שומי
שומי
04/11/2017 4:20:58

סיפור יפה ובאמת הרמה שבה רועי כותב מביאה כבוד לאתר. יש פרט קטן שלא הבנתי והוא איך בן 18 (היום) בוחר את הכינוי "סקייהוק" כשהוא בן 10-11? רועי גם מקשיב רק לתקליטים ורואה טלויזיה רק ערוץ 1 או middle east? ירדנה או עופרה?

רועי ויינברג
04/11/2017 11:06:04
Reply to  שומי

נכנסתי לאתר אחרי שקראתי את "על חצים ובונבונים" של מנחם והתלהבתי מהכתבות שם על קארים (השחקן השלישי הכי גדול בכל הזמנים, אז היה השני, אבל נושא אחר), לכן הלכתי על הכינוי. דרך אגב – לא מת על שתיהן, אם צריך לבחור אז עופרה, אבל אני יותר בכיוון של פורטיסחרוף 🙂

אפלטון
אפלטון
04/11/2017 4:21:55

חח מנחם יא פדחן, מה אתה שם תמונה של רועי צופה בפורנו?
עכשיו ברצינות, רועי תותח על. גם בגיל 13 כבר איזה 5 שנים וגם מנהל את האתר ביד רמה מאחורי הקלעים.
שיהיה בהצלחה בצבא ואל תשתה לי חשיש

רועי ויינברג
04/11/2017 11:16:20
Reply to  אפלטון

לא נגעתי ולא אגע עד השחרור. אחרי זה? מוקדם מדי להגיד. קרעת אותי עם הפורנו

מוש השור
מוש השור
04/11/2017 4:22:46

תודה לכל האחראים לאתר הנפלא הזה.

המשגיח
המשגיח
04/11/2017 4:23:48

מצטרף לכל מחמאה.
בנאדם מדהים.

אופיר נ
אופיר נ
04/11/2017 4:37:33

כאחד שקוראים באתר מ-2010 גם אני יכול להעיד שרועי נכס צאן ברזל של האתר.
תותח על.

שיהיה לך גיוס קל ונעים.

עידן עופר
עידן עופר
04/11/2017 4:49:49

כל המוסיף גורע. עושה כל כך הרבה, הן מאחורי הקלעים והן שכולנו רואים, להוריד את הכובע.

מתן גילור
04/11/2017 4:50:55

קצרה היריעה מלשטוח את כל המחמאות שמגיעות לעלם הזה.
אז רק אומר – תודה רבה!

גור גולן
גור גולן
04/11/2017 4:53:23

רועי אתה אחד מאבני היסוד של האתר!
תמיד נמצא שם כדי לעזור לכל הכותבים והמגיבים.
עזרת לי מאוד בכניסה לאתר

גיא הרשע
גיא הרשע
04/11/2017 5:02:03

רועי לא רק מעמודי התווך של האתר.
גם איש עם חשיבה חריפה, ועין לפרטים הקטנים שלא כולם שמים לב עליהם.

או במילים אחרות –
תותח.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/11/2017 5:13:17

יישר כח רועי
כל הכבוד, אתה מביא הרבה כבוד לאתר ודיי ברור לי שאתה יותר מאישיות חיובית ולא רק באתר..

נדב
נדב
04/11/2017 5:21:15

לדעתי המנוע של רועי היה אחד הגורמים העיקריים לשגשוגו של האתר.

אז רועי – תודה !!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/11/2017 7:27:38
Reply to  נדב

1+

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
04/11/2017 5:33:33

ממתי מגייסים ילד בן 14 ?
אם הוא בן 18 הגיע לגיל שאפשר להתחיל
כל הכבוד לרועי שעושה ימים ולילות עבור אתרנו
מומי ממליץ לו להכנס לקב״ן ביום הראשון בצה״ל וספר לו על החברים בהופס ,מספיק שיגיד שהיא מתגעגע לאשך ,לחציל לגיא הרשע לבן השחור הממזר ולדורון האסטבן
אין קב״ן בעולם שלא מקמבן לו 24 רפואי על המקום
ב 27 לחודש סילבי על סירייה ושדייה בבקום .תבוא עם האחיות שלנ לעשות קולולולולולייייי שכל עשירי סביוני אור יהודה יקומו מהשינה ויחפשו ממ״ד

יישר כח רועי !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/11/2017 7:28:00

🙂 🙂 🙂

רועי ויינברג
04/11/2017 11:17:39

ענק אתה מומי, תודה רבה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/11/2017 14:40:08

🙂

יואב מודעי
יואב מודעי
04/11/2017 6:12:05

נכס נכס נכס. ובן אדם מדהים.
תודה על הכל!!

רועי ויינברג
04/11/2017 11:18:04

תודה גם לך, היה באמת תענוג לעבוד ביחד ב-BWB והסיקורים שלך עכשיו מהשטח אדירים

Berch
Berch
04/11/2017 6:46:30

מאחל לרועי שיהיה הקומישנר הבא אחרי הקומישנר שיבוא אחרי אדם סילבר….
תזכרו איפה קראתם את זה קודם !!!
רועי, גם אני עוקב אחריך מרחוק הרבה שנים.
מאחל לך בריאות ואושר
טוב לנו אתך, גם אם אתה לא יודע מי אנחנו 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/11/2017 6:56:22

תודה על הכל, שיהיה בהצלחה בצה"ל, ובכלל בהמשך הדרך.

טיפוח הצעירים של הדוק, זו המעלה מספר 1 שלו.

(כמובן אחרי שנאת הלייקרס)

הייט אשברי
הייט אשברי
04/11/2017 7:02:35

רועי – כל כבוד . לא ידעתי – ועכשיו נחשפתי לסיפור. אתה תותח רציני ,
לאן אתה מתגייס בצבא (אם זה לא סוד) ?

רועי ויינברג
04/11/2017 11:18:32

התשובה בתוך השאלה – תותחנים

מחפצה מנמצה
04/11/2017 7:09:31

לי אין ספק שרועי יגיע בבוא הזמן לגדולות בתקשורת הספורט בישראל. מוכשר ביותר . בגיל שלו זה מצרך נדיר למצוא כאלה .

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
04/11/2017 7:14:16

כותב מרתק בהצלחה בגיוס, שיפשוט נעים רק אל תגזים

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
04/11/2017 7:14:46

שיפשוף

פה איתמר
פה איתמר
04/11/2017 7:15:01

גיס קל רועי
בהצלחה.

כל הכבוד מנחם.

יאיר
יאיר
04/11/2017 7:17:58

בלילות האחרונים אני רועד מפחד כשאני חושב על מה יקרה לאתר כשרועי יתגייס. מי יחליף אותו בדברים הגדולים והקטנים שהוא עושה?! מאחל לך כל הטוב שבעולם, גיוס קל ככל האפשר, שידפקו לך הרבה שמירות בשעות הקטנות של הלילה ושלא תהסס לקחת איתך את הטלפון לשמירה (מציע לרכוש לו יחד אייפד) ולעדכן תוך כדי את האתר!

עידן
עידן
04/11/2017 7:19:55

רועי אתה נכס ענק.
אהבתי את כל הסיפור על השתלשלות העניינים שכתב מנחם.
כמו הממזר מעליי מחזק את המעלה של מנחם בטיפוח צעירים[פחות את שנאת הלייקרס].
רועי מאחל לך גיוס קל ונעים ואין לי צל של ספק שנראה אותך בעתיד בטופ של תקשורת הספורט בישראל ואולי אפילו מחוץ לישראל אם תבחר לעסוק בזה גם בחייך הבוגרים

gogo
gogo
04/11/2017 7:26:34

גם אני זוכר את תגובות רועי מאז היותו בערך בן 13
אבן יסוד מאבני האתר
אנליסט מעולה
גם רוח התגובות החכמה והלא מתלהמת שרועי הביא היא אבן יסוד באתר
מאחל לנו עוד שנים רבות של רועי באתר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/11/2017 7:39:26

רועי אבן יסוד. מלבד המאמרים, והחם מהתנור, והניתוחים, הוא הנדב הנפלד של האתר, הדבק, שעושה המון דברים חשובים מאחורי הקלעים שלא רואים בסטטיסטיקה.

לא רבים יודעים אך הוא מתגייס ליחידה מיוחדת וסודית בצבא, סניף אם-בת של אירגון ל.ל.ל, המכונה צ.ה.ל.ל (צבא השמדת לברון לנצח) – פיתוח נשק יום הדין כנגד השיקוץ והסרת האיום הגדול ביותר על מדינת ישראל.

רועי, כולנו מאחורייך!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/11/2017 14:42:00

חחח
חחח
חח,ח

no funny shtuff
no funny shtuff
04/11/2017 7:42:39

יפה מאוד ילד, בהצלחה בהמשך.
כתבו כבר מעלי, אבל מה שבעיקר בולט אצל רועי, מלבד הידע הרחב, זה האופי החיובי שלו.

רועי ויינברג
04/11/2017 11:22:17

תודה רבה, מאוד מעריך את זה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
04/11/2017 7:46:48

צה"ל לוקח לנו את אחד מבכירי בנינו. אני מקווה שנסתדר.רועי בלי קבע, 3 שנים יהיו מספיק

טאקי
טאקי
04/11/2017 8:06:47

מה שמדהים הוא שמלבד כל העבודה באתר הוא מוצא זמן גם להיות מקים ובעלים משותף של תחנת רדיו… http://www.zerockradio.com
ולא רק זה – להיות הבן אדם הבוגר ביותר מבין חבורת אנשים בני 30++

ברבור שחור
ברבור שחור
04/11/2017 8:19:50

גיוס קל ושפשוף נעים רועי. תשמור על עצמך ותודה על כל העבודה הקשה שאתה תורם פה לאתר ומציל אותנו מהפיהוק המתמשך והסיקור הרדוד שיש באתרי הספורט בארץ

yp
yp
04/11/2017 8:29:39

רועי
אם עוד אהיה בסביבה , אני מעריך שעוד כמה שנים אתגאה שניהלתי באופן אישי דיוני כדורסל עם אחד מבכירי פרשני הכדורסל בארץ .

רועי ויינברג
04/11/2017 11:22:54
Reply to  yp

גם אני מתגאה שניהלתי באופן אישי דיוני כדורסל עם אחד ממוחות הכדורסל הטובים בישראל. שמור על עצמך ותגיב לנו יותר 🙂

yp
yp
04/11/2017 15:10:43

רועי
זו באמת דעתך עלי ?
אני נבוך ומתרגש . אשתי לא תאמין .

רועי ויינברג
04/11/2017 15:32:59
Reply to  yp

כן, רציני לחלוטין. תענוג לדבר איתך בתגובות ואתה גורם לי לחשוב על הנושאים שאנחנו מדברים עליהם מדרך חדשה. מבחינת ווסטברוק – אכתוב עליו. אני בדיוק עובד על טור וחסרה לי עוד נקודה לפני הפרסום, בהחלט משהו ששווה התייחסות.

yp
yp
04/11/2017 15:36:52

אני אשמח מאוד לקרוא ולהגיב על כך .

yp
yp
04/11/2017 15:20:40

רועי
אם עקבת אחר התגובות למשחקי הלילה לבטח קראת את "דיוני ראסל"
נראה לי שכדאי לכתוב איזה פוסט בנושא כדי להתחיל סוף סוף את הדיון שמתבשל מאז יולי 2017 ומופיע כהערות אגב בהרבה פוסטים בלתי קשורים .

yp
yp
04/11/2017 15:34:19
Reply to  yp

ואוסיף שרק בגלל שרציתי שתשמר על פרופורציות לא כתבתי את התחזית המלאה שלי :
"בכיר פרשני הכדורסל בישראל "
השאלה אם זה באמת הכוון שאתה רוצה לקחת בחיים , הרבה אופציות לפניך .

רועי ויינברג
04/11/2017 16:05:36
Reply to  yp

תודה, מעריך את זה

yp
yp
04/11/2017 8:30:19

ושירות קל ונעים 😉

פאקו
04/11/2017 8:48:16

נאמר שלא אומרים את שבחו של אדם בפניו, אבל במקרה הזה – פאק איט.
רועי הוא מעיין גלום של ידע והבנה,בספורט, וגם שפיץ רציני במוסיקה למי של יודע, והמבוגר האחראי בחבורה בלי קשר לגילו. אשרינו שזכינו.

IDO
IDO
04/11/2017 8:56:54

לא משחררים על כתב מצטיין?

מלובני
מלובני
04/11/2017 9:03:57

כמה שהוא מדהים בכדורסל ככה גם במוזיקה, תותי!

גיא
גיא
04/11/2017 9:09:58

גם אני אוהד מיאמי, אוהד לייט. בהצלחה לרועי

איתי
איתי
04/11/2017 9:19:28

רועי לקבל מאמר שנכתב עליך מגדול הכותבים מנחם זאת כבר מחמאה בפני עצמה והישג שמעטים אם בכלל יזכו לו. מציע לגזור ולשמור כי אתה בהחלט ראוי לכל מילה. בהצלחה בצבא!

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
04/11/2017 9:19:49

רועי תותח אמיתי – תודה ובהצלחה בצבא.

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
04/11/2017 9:22:15

יישר כח לכל העוסקים במלאכה…..מי ייתן ומנחם ייכתוב לנו עוד רבות בטרם נגיע לשלב הדמנציה.
סקייהוק , אני בטוח שצפוי לך עתיד מזהיר בכל כיוון בו תבחר ללכת …המשך כך!!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/11/2017 9:36:34

רועי שיהיה בהצלחה ונקווה שגם בצבא ידעו לנצל את כישוריך כך שתזכה לשרות פורה ומעניין.
תודה על כל העזרה מאחורי הקלעים שאנשים לא תמיד מודעים אליה אך היא לא פחות חשובה מתרומתך הבלתי נגמרת בכתיבה.

אסף
אסף
04/11/2017 9:38:16

אומנם פעיל כאן באופן רציף רק בשנה וקצת האחרונות אבל יכול להצטרף לכל מילה ולמחמאות לרועי שתרומתו לא תסולא בפז.
(פירוש למקור הביטוי אצל גיא).
ובנוגע לצה"ל -גם זה יעבור… נסה להפיק את המיטב עד כמה שאפשר מהסיפור הזה.

דובי
דובי
04/11/2017 9:54:37

הבחור הכי מוכשר שאני מכיר.

http://www.zerockradio.com…. רק אומר וממליץ, לכל מי שמותה של 88 מצער אותו.

אופיר מתתיהו (בן 14)
אופיר מתתיהו (בן 14)
04/11/2017 10:00:21

רועי מדהים, נתגעגע

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
04/11/2017 10:02:00

רועי תודה על הכל.
מעבר לכל הקומפלימנטים האין סופיים שקיבלת ושאתה ראוי להם, מדהים באיזה ענייניות אתה מתנהל – תמיד עונה לגופו של עניין בלי טיפת התלהמות – אין ספק שאתה מיוחד. בהצלחה בצה"ל.

john
john
04/11/2017 10:03:09

יצאתי מהקבר לומר שרועי תותח על ובחור סופר חכם!

ziv
ziv
04/11/2017 10:35:44
Reply to  john

צא אם כבר גם בשביל דברים אחרים.
אתה מוסיף הרבה!

מתן גילור
04/11/2017 16:48:35
Reply to  ziv

+1

avri
avri
04/11/2017 10:16:17

רועי, שיהיה המון בהצלחה! לאן אתה מתגייס ולמה זה לא לגלצ??

שי אבן צור
שי אבן צור
04/11/2017 10:16:17

קצת מביך אותי כל השבחים שנאמרים בפניו של אדם אבל במקרה הזה כולם נכונים!

כה לחי רועי! המון הצלחה בצבא ובכלל.

פוצקי
פוצקי
04/11/2017 10:22:26

רועי ומנחם המשיכו כך! סחטיין

דוק מלבי
דוק מלבי
04/11/2017 10:24:47

אחלה הזדמנות באמת לומר תודה, ללא כל ההספדים האלה. מקווה שתמצא זמן בצבא להמשיך ולכתוב ולעשות את מה שאתה כל כך אוהב וטוב בו.
אני אולי לא מהדמויות הפעילות בקהילה, אבל בהחלט בין הקוראים האדוקים. לא פעם ולא פעמיים שלחתי לחברי הטוב להתפלספויות כדורסל מאמר שכתבת מצורף עם ״תקרא קצת, תשכיל״ או ״וואלה עלה על משהו הבחור״.

מוטי
מוטי
04/11/2017 10:25:17

אני תומך באופציית הקב"ן של מומי.
אין מלאכה בצה"ל ששיכולה לספק אפילו רבע ענין ותועלת כמו הג'וב העכשווי שלך – סגן עורך אתר מהולל כמו הופס שלנו.

אתה עושה את זה מצוין.

Care Bear
Care Bear
04/11/2017 10:30:54

יישר כוח רועי.
כל הכבוד ובהצלחה בצבא!

יוסי אבטיח
יוסי אבטיח
04/11/2017 10:32:06

מזל טוב בהגיעם למצוות

Wave bull bul
Wave bull bul
04/11/2017 10:39:26

איפה הילד?
שפשוף קל ונעים רועי ותודה על ההשקעה. חבל שאתה לא הולך ל8220 או יחידה שתוכל לנצל את המוח האנליטי המופלא שלך, או לחלופין גלגלצ עם שעות שיוקדשו לרוקנרול
מצפה לראותך במפגש!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/11/2017 10:59:33

בהצלחה רועי, אני מקווה שצהל הבין את עומק הכישורים שלך, ושתהיה לך עבודה מעניינת ב8200. מדי פעם, בחופשות, תשתדל לפנק אותנו בכמה מחשבות על הכדורסל

רועי ויינברג
04/11/2017 11:03:12

תודה רבה לכולם, מאוד מעריך את כל התגובות ואת המאמר. בשבילי הופס היה ונשאר בית לכל דבר ובאמת לא היינו מגיעים לשום מקום בלי המגיבים, הקוראים או כל אחד מחברי הצוות. אנחנו משפחה אחת גדולה. תודה ענקית במיוחד למנחם שנתן לי את הבמה בגיל 9 והמון תמיכה, הוא שינה לי את החיים (לטובה, כמובן). עברתי על כל אחת מהתגובות כמה פעמים ובאמת מודה על כל אחת מהן.

אני הולך לחיל תותחנים, הגיוס בעוד 23 ימים, ב-27/11, ואהיה בסביבה עד אז (גם בצבא כמה שיתאפשר, אבל אני לא בונה על זה). עדיין לא יודע איפה בתוך החיל ואם יש מישהו שמשרת/שירת שם, או סתם מישהו שרוצה לדבר, המייל שלי זה roiweinberg@walla.co (פתחתי אותו כשהצטרפתי לאתר). הופס באמת מקום מדהים והתרומה של כל אחד ממכם, בין אם כמגיב, חבר צוות, עורך או קורא, הופכת אותו למקום נהדר. אוהב אתכם אנשים

עידו גילרי
עידו גילרי
04/11/2017 11:06:42

לפחות הצבא לא לא החליט לקחת אותך כדי לעשות טנקינג…

רועי ויינברג
04/11/2017 11:24:02

פרופיל קרבי, אתה יודע

דקסטר
דקסטר
04/11/2017 11:58:00

תותחנים??
גם אני תותחן.. או יותר נכון מורנצ'יק
יש כמה אופציות מעניינות.
זה החייל הכי אנדרייטד בצבא

מתן גילור
04/11/2017 12:00:49
Reply to  דקסטר

+1
אני ב-MLRS

רביד אראל
רביד אראל
04/11/2017 12:49:13
Reply to  דקסטר

2+
אני התגייסתי באוג 17 לתותחנים, ואני ממש ממליץ לך ללכת לגדעון (mlrs או איכון). חיל ממש טוב אם אין לך בעיה להיות לוחם ואנשים ממש טובים (לא בכל מקום זה ככה)

רועי ויינברג
04/11/2017 13:14:59

2 המקומות בחיל שהכי מעניינים אותי. תודה על ההמלצה

אופיר נ.
אופיר נ.
04/11/2017 22:14:44
Reply to  דקסטר

+3,

אני מהדור העתיק של ה-155 מ"מ בבקעה. גד' 402.
מרץ 2. (1992)…
(הארטילריה – מלכת הקרב. היה רשום על הקירות של בט"ר חת"ם ז"ל בשבי שומרון)

בתותחנים יש חומר אנושי מצוין, שיתאים לך.

בילוי נעים.

אם אתה מתכנן להגיב תוך כדי שמירות באמצע הלילה, תעשה את זה בצורה אנונימית, שלא תיפול על מפקד, שיחפש ראיות לשבירת שמירה..

תומר
תומר
04/11/2017 16:31:06

תודה רבה על הכל רועי, התחלתי לקרוא באתר לפני שנה-שנה וחצי, ובכל פרק הזמן הזה לא הפסקתי להנות מהכתבות שלך ומהתגובות שלך, שוב, תודה על הכל

קלייד דה גלייד
קלייד דה גלייד
05/11/2017 10:24:19

תודיע להם שאתה בא להקים יחידת ארטילריה ק"ק – קליי את קרי. אגב- קציני תותחנים זקוקים ליכולת אנליטית גבוהה. בהצלחה ואני מחרה מחזיק(גיא) אחר יאיר- אייפד לשמירות ועידכוני אתר בכל אתר.

שעיה
שעיה
04/11/2017 11:06:54

רועי, שמור על עצמך בצבא. תודה לך על הטורים הנפלאים והסובלנות בתגובות.

הקרייתי
הקרייתי
04/11/2017 11:27:03

בהצלחה, בתור אחד שהיה כמעט כל השירות שלו עם תותחנים בגזרה יש לי הרבה יותר דברים רעים מאשר טובים להגיד עליהם, אבל אני בטוח שאתה לא תהיה סמרטוט כמוהם.
גיוס קל!

נתי בר
נתי בר
04/11/2017 11:41:04

רועי,
אין ספק שאם הגעת להישגים כאלה בגיל כל כך צעיר אתה עילוי שעוד נכון לו עתיד גדול.
תודה על שנתת לי את ההזדמנות להכניס לפה את ז'אנר ההיגיון תרתי משמע, וגם הצטרפת לקבוצתי.

רועי ויינברג
04/11/2017 12:11:06
Reply to  נתי בר

תודה רבה. אני מאוד אוהב את הקבוצה – מפתחת את החשיבה לכל דבר. אני שמח שיוצא לי לפתור שם דברים לעתים (רחוקות מדי) וגם להעלות פה ושם הגדרות.

איל
איל
04/11/2017 12:32:28

מלך!!!
בהצלחה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/11/2017 14:45:39
Reply to  איל

מה איתך, לא מתגייס מתישהו?

איל
איל
04/11/2017 18:39:57

אכן, מתישהו. אני בי"ב.

עגל
עגל
04/11/2017 20:56:22
Reply to  איל

ולאיזה גובה כבר הגיע אדוני?
זכור לי שאתה גבוה ומשחק טוב.
מגיע למפגש הופס לקרוע את הזקנים?

dror2
dror2
04/11/2017 12:40:36

מצטרף לכל המחמאות והאיחולים! תודה רבה על כל מה שעשית בשביל האתר האהוב עלי…
אמנם שריונר לשעבר ולא תותחן אבל יכול להגיד לך שהשירות שם עשה לי הרבה טוב. חוויה קשה, מאתגרת, שונה ממה שעשית עד עכשיו, קשה ומתסכלת וביחד עם זה משמעותית מאוד. מאחל לך שתצליח לראות את הטוב שם ולתת.לאחרים להנות מהטוב שאנחנו ראינו. מאחל לצה"ל שיצליח לראות את הטוב ולא לבזבז את הכישורים כל התכונות החיוביות שלך.
ומאחל לכולנו שתצליח לכתוב מדי פעם גם בשעת ט"ש בשבטה…

Shohat
Shohat
04/11/2017 12:41:09

יישר כח. כותב מוכשר, חכם וצנוע.
בהצלחה בצבא, בהמשך הכתיבה לשנים ובאתגרים הנוספים.

רועי ויינברג
04/11/2017 15:28:06
Reply to  Shohat

תודה רבה נחשון, מעריך את זה

דינגו
04/11/2017 12:53:11

זה ילד זה????
מדהים!

hag
hag
04/11/2017 13:00:04

נכס צאן ברזל.
עוקב כמה שנים אחרי האתר – כיף לקרוא אותך.
תותחנים זה אחלה! בעיקר האנשים.
תצליח.

אסטבן הקטן
אסטבן הקטן
04/11/2017 13:03:07

אוהב אותך מאוד אסטבן הקטן והחמוד

אסטבן הקטן
אסטבן הקטן
04/11/2017 13:04:02

אוהב את כולם אוהב אוהב אוהב אוהב אוהב

bobby
bobby
04/11/2017 13:40:44

כל הכבוד רועי!
לאתר נחשפתי רק לפני כשלוש שנים, כשרועי היה בעצם בן כמה? 15? וכבר אז אי אפשר היה שלא לשים לב לידע המרשים, בלי שום קשר ל״יחסית לגילו״.
אם הייתי נחשף לאתר כבר ב-2010, אני מניח שזה בכלל היה היסטרי שזאטוט בן 10 מפגין כזה ידע..

אז מה, תותחנים הא? שיהיה המון בהצלחה בגיוס! ובכלל ב-3 שנים האלה, שמשנות, לרוב לטובה, כל נער במדינה הזאת. אבל הכי חשוב – תיהנה כמה שאתה יכול ב-3 שבועות האלה שנותרו עד הגיוס שלך – כזה חופש לא היה ולא יהיה לך אף פעם בחיים 😉

רפי
רפי
04/11/2017 13:56:57

אני זוכר את ימי האתר שמנחם היה כתב אורח – כמעט ולא היה בו תוכן אבל מגיבים איכותיים.
אני זוכר את הקפיצה האדירה אחרי רכישת האתר ואין ספק שלסקייהוק הצעיר היו מניות רבות בהצלחתו האדירה.
רועי –
שיהיה לך גיוס קל , מקווה שתמצא את הזמן להמשיך ולכתוב כי אתה באמת מאוד מיוחד.

נדב ש.
נדב ש.
04/11/2017 14:06:12

רועי, תודה רבה על תרומתך לאתר, לקהילה הנפלאה והייחודית שנוצרה סביבו, ודרכם על איכות החיים של כולנו.
אני קורא עוד מהזמנים ומהגלגולים המוקדמים ביותר של האתר וזוכר את ההערות של מנחם לגביך ועל התרומה שלך.
מאחל לך גיוס נעים ושירות מהנה, פורה ומשמעותי.

בהצלחה,
נדב

stringer bell
stringer bell
04/11/2017 14:21:41

אני קורא פה לא מעט אבל בקושי מגיב, אבל רוצה להצטרף לכולם, תודה על ההשקעה וכל הכבוד על הכל.
אתה בחור חיובי, מוכשר ומבריק, מדהים שאתה בן 18 בלבד.
גיוס נעים ותחזור בשלום.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/11/2017 14:49:20

רועי אתה אדם יוצא דופן באיזון שלך. תמיד יודע לתת את נקודת המבט המקיפה, שכוללת כמה זויות. לא נכנס לקיצוניות זו או אחרת, פשוט תענוג.
הראיה שלך מעמיקה והכתיבה מעולה (כבר כתבתי לך מספר פעמים).
תתבגר ותגדל ב 3 השני של הצבא, קח את הכל בקלות ואל תשכח, לא נולד המניאק שיעצור את הזמן (אבל אתה בטח תהיה קצין).
בינתיים תהנה מהתקופה של לפני הגיוס כי היא משהו שלא חוזר

עומר
עומר
04/11/2017 14:52:37

המון בהצלחה בגיוס.
קצת קשה להאמין שהספקת את כל הדברים האלו לפני גיל 18.
תמשיך להחזיק את האתר מהשמירות 🙂

עידן
עידן
04/11/2017 15:10:08

רועי המון המון בהצלחה

נכס אדיר לאתר

שיהיה לך המון המון בהצלחה בצבא, שיעבור בקלות

אורי ספיר
אורי ספיר
04/11/2017 15:10:55

בהצלחה בגיוס רועי! הענקת להמון כותבים צעירים כאן את האומץ לכתוב. אני אישית לא הייתי מעז לכתוב אלמלא הייתי יודע שאתה התחלת בגיל 9.

רועי ויינברג
04/11/2017 15:30:49

שמח מאוד לשמוע

דני דין
דני דין
04/11/2017 15:15:55

לא מצליח להגיב. בדיקה

דני דין
דני דין
04/11/2017 15:16:40

משום מה האתר לא מפרסם את התגובות שלי ב-24 שעות האחרונות. רק כששיניתי את השם וכתובת האימייל התגובה פורסמה. נחסמתי או שזו בעיה כללית?

רועי ויינברג
04/11/2017 15:27:43
Reply to  דני דין

אני חושב שהבעיה אצלך – התגובות באתר עובדות בסדר ולא נחסמת כמובן כי אין שום סיבה שבגללה מגיע לתגובות שלך, גם מהכינוי האחר, להחסם. כרגע אתה מגיב כרגיל והכל טוב, אבל לא נחסמת.

ודיע
ודיע
04/11/2017 15:19:07

וואו בהחלט מרשים ביותר.. לא מה בכך כל הכבוד רועי

רועי ויינברג
04/11/2017 15:31:27

שוב תודה לכולם

תומר
תומר
04/11/2017 15:36:33

כל הכבוד לרועי ! גיוס נעים והצלחה בשירות . גם אני שירתתי בחיל התותחנים ויש שם אחלה אנשים .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/11/2017 15:45:59

טוב, אז אחרי כל החסימות, בפעם הרביעית 🙂 – המון תודה רועי על תרומתך הנדירה והיחודית לאתר. אין כמוך בכלל, ובהתחשב בגיל בפרט. המון בהצלחה בצה"ל ובכלל.

רועי ויינברג
04/11/2017 16:05:08

תודה רבה, אהבתי את הכינוי ושמח שאתה יכול להגיב כמו שצריך עכשיו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/11/2017 15:47:59

עוד בדיקה. סורי.

אלעד
אלעד
04/11/2017 15:50:37

כל הכבוד רועי !! תודה רבה ובהצלחה בגיוס!

Smiley
Smiley
04/11/2017 16:39:25

בהצלחה בצה"ל

PATIENCE
PATIENCE
04/11/2017 16:48:32

כל הכבוד לרועי – על הכתיבה והתבונה,
וכל הכבוד למנחם – לתת לילד בן 11 לנהל לך את האתר זה דבר כמעט בלתי נתפס ונותן הרבה השראה.

jojo
jojo
04/11/2017 16:51:41

בגללך יהיו לי ציפיות לא ריאליות מילדיי העתידיים 🙂
שהגיוס יעבור באופן רגוע ומוצלח ותודה לך על התרומה לאתר ועל המענה לשאלות מוזרות (או מטופשות..) ששאלתי כאן..
מקווה שתוכל להישאר מחובר חלקית כמו גור.
בהצלחה!

מנחם לס
מנחם לס
04/11/2017 19:30:56
Reply to  jojo

יש סכוי שנראה אותך במפגש?

ערן
ערן
04/11/2017 17:02:11

בהצלחה רועי! תשמור על האוזניים. ונקווה שיישאר קצת זמן לכדורסל.

אלעד טורונטו
אלעד טורונטו
04/11/2017 17:16:37

רועי בהצלחה. אין ספק שזהו האתר הטוב בעברית

גלעד
04/11/2017 17:34:09

תותח על. מלא בהצלחה ובטוח שתהיה יותר טוב ממני שלהמשיך לתרום פה תוך כדי השירות.

Ish
Ish
04/11/2017 17:53:30

*המון בהצלחה רועי. כמות היוזמה וההשקעה שלך כאן מרשימה ביותר עבור כל אדם ללא קשר לאיזה תיוגים נוספים ידביקו לו. תכונות אלו ישרתו אותך היטב לאן שלא תלך בחיים, אז תשמור עליהן ותמשיך לטפח אותן ואל תתן לשהות בצבא לקחת את זה ממך.

(טוב יציאה זמנית מפרסונת המגיב)

אחד העם
אחד העם
04/11/2017 18:19:17

בתור גולש ומגיב עוד מהאתר הישן –
זוכר את השוק שקיבלתי כשגיליתי את גילו של "סקייהוק"
רועי- אתה אדם ענייני , אינטליגנט, חריף, ידען ונעים.

כאיש צבא הקבע אני לא חש הפסד מהגיוס שלך, ההיפך.
תמשיך להחכים אותנו ובהמשך כפרשן ואולי אף מאמן😁

etayle
etayle
04/11/2017 18:22:56

רועי אתה בהחלט נכס לאתר, בהצלחה בצבא שפשוף נעים.

צביקה
צביקה
04/11/2017 18:25:48

רועי בהצלחה! אני שריונר ונדמה לי שבדומה לנו גם בתותחנים אתה מגיע לפיקוד וקצונה הכי מהר שאפשר בצבא ואני משוכנע שכך גם יהיה אצלך. תגיע אחר כך למפגשי הופס עם כל המחלקה שלך שתהיה המחלקה המצטיינת בחיל בכל תחום ובמיוחד בידע בכדורסל…
ומנחם באמת כל הכבוד על זיהוי היכולת ונתינת המפתחות והבטחון לבחור. אתה השראה גדולה. באמת.

tripledouble
tripledouble
04/11/2017 18:28:32

מדהים שהתחלת לכתוב בגיל ככ צעיר, ההשקעה והתרומה שלך באתר היא עצומה אהבתי במיוחד את סדרת הכתבות היומיומיות שלך במהלך הפלייאוף בשנתיים האחרונות, כל הכבוד והרבה הצלחה בצבא ובהמשך

מאיר אריאל
מאיר אריאל
04/11/2017 18:29:57

ואאאאטו ממש מרגש.
אשריך מנחם שזה הסגן שלך.
רועי תודה רבה על הכל. אתה נהדר (:

סוסמעץ
סוסמעץ
04/11/2017 18:30:41

רועי יקר
אין ספק שרמתו הגבוה של האתר נסמכת על כשרונך והשקעתך הרבה.
יישר כוח!!

שיהיה לך בהצלחה רבה עם גיוסך לצבא
ומאחל לכולנו שתוכל למצוא זמן מדי פעם ע"מ להמשיך ולתרום לאתר.

תודה רבה

אהרון שדה
אהרון שדה
04/11/2017 18:58:44

רועי יש כ"כ הרבה מה להגיד
באופן אישי אני חייב לך הרבה הכרת טובה על הכנסת המאמרים שלי ועל עריכת חלק ניכר מהם.
היה נחמד מאד לראות את התפתחותך באתר .
אני חייב להגיד שצמחת בכל המישורים .
גם בכתיבה וגם בהבנה המרשימה וביכולת ניתוח מרשימה.
גם אני זוכר את אותם ימים קצרים בהם האתר נסגר עד שבא מנחם היקר והציל אותנו ..היו אלו ימי ההחלטה המפורסמת של לברון לקראת פוסט מונדיאל 2010 ולפני המנדו באסקט בכיכובו של דוראנט.
זכיתי להיענות להזמנה של מנחם ולכתוב את מאמריי הראשונים באתר בפרויים לטורניר ..רועי כיכב למן הרגע הראשון ועד היום.
לסיום :
ראשית אני מאחל לך כמובן הצלחה ,שמחה והנאה בשירות והכי חשוב שתחזור בריא ושלם.
בנוסף אני מקווה שנזכה בצורה כל שהיא לקרוא אותך ולו מעת לעת .
כמובן שצפוי לך עתיד מצליח ומרשים אני רק מקווה שלא תהפוך את התקשורת למקצוע עיקרי .
לצערי זה עולם מלא תחכים (כמובן בניגוד מוחלט לחברי'ה באתר).
ונראה לי שתוכל לתרום לחברה הרבה יותר בתחומים אחרים.
יחד עם זה אהיה שמח לדעת שלא תזניח תחביב זה כהובי ..אני מצפה לכך .

רועי ויינברג
04/11/2017 19:18:17

תודה רבה אהרון, היה ועדיין תענוג לעבוד איתך במהלך ה-7-8 שנים האחרונות. אתה אחד מחברי הצוות הראשונים וחשוב מאוד. אני לא יודע כמה יצא לי לכתוב, בשאיפה כמה שיותר.

רועי ויינברג
04/11/2017 19:16:47

מחמם את הלב לראות את כל התגובות ואת זה שכל מגיב או חבר צוות משמעותי באתר מצא את המקום להגיב כאן, באמת מעריך את זה וקראתי כל תגובה כמה פעמים. תודה!

dror2
dror2
04/11/2017 19:50:34

מה עם איזה טור דו שבועי על החוויות מהטירונות?
עם כושר האבחנה, הניתוח והכתיבה שלך זה בטח יהיה טוב גם אם לא תמיד קשור לכדורסל

עגל
עגל
04/11/2017 20:59:49
Reply to  dror2

נכון

Asi
Asi
04/11/2017 19:37:19

רועי בהצלחה בצבא, שוב בשלום הביתה ולאתר.גיוס נעים.

איתן
איתן
04/11/2017 20:16:22

בס"ד
רועי!
בהצלחה רבה!

ספלאש
ספלאש
04/11/2017 20:39:47

פשש אחלה סיפור. כל הכבוד!
גיוס נעים, בתקווה שהופס שלנו יקל עליך את השביזות וכל השטויות של הצבא. והכי חשוב אל תשכח, כשיש ספק אין ספק!

33&34
33&34
04/11/2017 20:47:25

אני יותר קורא ובקושי מגיב, אז זה הזמן להודות על הכל. כל הכבוד לך רועי, עשית דברים גדולים כאן.
בהצלחה בצבא, מקווה שתצליח לעקוב משם אחרי השושלת של בוסטון…

ינון
ינון
04/11/2017 20:56:09

המון הצלחה, ותודה על כל העבודה המדהימה שעשית בהופס!

ינון
ינון
04/11/2017 21:19:04
Reply to  ינון

ותכל'ס גם על העבודה שעוד תעשה

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
04/11/2017 21:05:57

רועי אני קורא פה באתר כבר 9 שנים (!)
כבר כמה פעמים הצעתי לאמץ אותך חבל שלא רצית .
תצליח בצבא שמור על עצמך

אלי לס
אלי לס
04/11/2017 21:06:56

המון הצלחה
מגיע לך רק פירגון ואכן התגובות מראות את זה.
גיוס קל ונעים

ברלה
ברלה
04/11/2017 21:14:41

רועי, כל הכבוד ובהצלחה. בטוח שתגיע רחוק עם היכולות שאתה מפגין פה

האשכולית ממאדים
האשכולית ממאדים
04/11/2017 21:26:09

רועי יישר כח, גיוס קל ושתהיה הרבה בבית

עומר מזיג
04/11/2017 22:00:25

כתבו הכל לגבי המקצועיות ורמת הארגון וההשקעה של אתר המתנדבים הגדול הזה. אני רק אוסיף שבשנתיים האחרונות שאני קורא רמת הכתיבה שלך עלתה משמעותית ואתה אחד הכותבים הכי איכותיים שיש לנו היום.

כל הכבוד ובהצלחה בתותחנים!

LA
LA
04/11/2017 22:12:45

לרועי/סקייהוק— כל הכבוד לך, שיהיה גיוס קל ונעים, והלוואי שתמשיך לכתוב כאן!

מולי
04/11/2017 22:51:33

מברוק רועי וכל הכבוד ונסה ליהנות ולמצות גם את השלב הזה.

מה שכן, רק שתבינו, יש באתר הנכחי (הלכו לנו לאיבוד הפוסטים של האתר הישן) 9818 פוסטים.
ב- 1453 מתוכם מופיע שמו של רועי… כלומר בכ- 15%!!!!

לא יהיה קל להחליף אותך. זה בטוח.

יותם פלדהיים
יותם פלדהיים
04/11/2017 22:56:14

רועי בהצלחה בגיוס!!!!
מהכותבים המוכשרים של האתר. מקווה שתמשיך לכתוב פה למרות המחסור בזמן

צחי זופרן
צחי זופרן
04/11/2017 23:01:35

סיפור מדהים

Ata98
Ata98
04/11/2017 23:12:01

עוד מעט תבין שאין על צפייה במשחקים בשמירות, ככה ראיתי את הסופרבול האחרון, רק אל תתפס… בהצלחה!

captain beefheart
captain beefheart
04/11/2017 23:28:31

בהצלחה לרועי ושוב הביתה בשלום זה הכי חשוב!

וכמובן תודה ענקית למנחם על המפעל הזה ולכל הכותבים המופלאים שהתקבצו לכאן. אני ממש ממש לא לוקח כמובן מאליו את הטורים הנהדרים שאתם כותבים לכאן ויודע שזה מצריך מאמץ וזמן. כישרון – ולא אזכיר שמות מחשש לשכוח מישהו – יש כאן בכמויות ענק.

בלינקי ביל
בלינקי ביל
04/11/2017 23:51:38

תותח אמיתי!

עוד מהימים שהעז שיחק במיאמי, תמיד היה כיף לקרוא את ההסברים והניתוח של רועי.

רועי ויינברג
05/11/2017 0:48:42

שמח לראות שאני לא היחיד שחושב שהוא העז (או לפחות יכול לנצח את העז השנייה ב-1 על 1). תודה רבה

הצדדיים של סבטי
הצדדיים של סבטי
04/11/2017 23:56:29

ויינשמייקר הענק והאדיר בכבודו ובעצמו
פותר התרגילים לאחור
היודע מה קרה אתמול
המנחש מה יקרה מחר
לומד צעדיו של קונסטנטין רייקה בהדיקות
מהדק החגורת בטיחות
האיש והשוטגאן
נשוער האגדי שמכה שלישית
שותה המים בבוקר ובערב
הממרר כי סטיבי ג'י החליק
שורף הגופיות של לברון כשעזב תהיט
האוכל בנאפיס
והנרדם בשכיבה

ויני יא תןתח
נ.ב. נראה לך שאתן לך לעקוף אותי

רועי ויינברג
05/11/2017 0:47:05

לא השלישי אבל תותח

מואיז
05/11/2017 0:27:59

רועי שיהיה בהצלחה
תענוג לקרוא את הגיגיך
מקווה שתמשיך לכתוב גם כחייל

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/11/2017 0:33:29

רועי ממש תודה רבה על המון עבודה בשביל הכיף שלנו. במקרה הכתבה הראשונה שקראתי באתר היתה שלך (אם אני לא טועה מן ברייקינג ניוז על מינויו של דונובון למאמן של אוק') וראיתי את התמונה בתגובות וממש התפלאתי. ממש נהנה מהתוצרים שלך. ומחשבות על עתיד טוב לכולנו.

amitlahev
amitlahev
05/11/2017 0:45:28

טוב, יצאה השבת ורק עכשיו קראתי את הפוסט. נאמר כבר הכל. כל מילה בסלע וכל המחמאות מוצדקות. רועי זה הגריק פריק ולא בגלל שהוא בחר אותו בפנטזי. הוא הצעיר הכי מוכשר והוא הולך לקרוע את העולם. אבל חשוב מכל: רועי הוא קודם כל בן אדם טוב, סבלני וסובלני. אתה מתמחה בשמי תחומים שאני מאוד אוהב: כדורסל ומוזיקת רוק. אל תרפה מהעיסוק בזה גם בתקופות הכי עמוסות בחיים. תעשה חיים בצבא (כן, גם שם אפשר להנות). 2 טיפים חשובים:

1. אל תעמוד בקצה של ה-ח' כי אז תמיד תסונג'ר למטבח.
2. תעשה הסכם שמירה פלוגתית עם חבר. לילה אחד אתה שומר ולילה אחד הוא. במקום חצי שעה כל לילה תשמור שעה פעם ביומיים. החלק הכי קשה זה לקום ולהתלבש…

רועי ויינברג
05/11/2017 0:47:25
Reply to  amitlahev

תודה רבה על העצות, בהחלט איישם (ועל התגובה כמובן)

דרור
דרור
05/11/2017 0:51:11

תודה על הכל רועי. בהצלחה בצבא

רועי ויינברג
05/11/2017 0:51:55

שוב תודה רבה לכולם. אעשה מאמץ לנסות לכתוב בצבא ויש לנו יחסית זמן עד אז – שלושה שבועות. מקווה לראות את כולכם במפגש הופס הקרוב

עידן הרחוק
עידן הרחוק
05/11/2017 1:19:41

מה יש להוסיף..
באמת, בחור צעיר.. אתה כישרון על מהחלל !!

תודה רבה על הכתבות הנפלאות והתגובות הנפלאות לא פחות .

שמור על עצמך ושיהיה הרחמן, וכל אל אחר, אם תבחר, לצידך 😉

זה ילד זה?!?!
וגם ״הילד ע-נ-ק״

מנחם, אתה סקאוטר עצום !!

זה פיספוס לעזוב את הארץ בחמישי הקרוב ולפספס את המיפגש עם כולכם..

כל בני משפחת הופס, ברוכים יהיו אצלינו בסן פרנסיסקו, וגם יש כדורסל די טוב 😉

שוב, גיוס קל ושמור על עצמך

אוהד ס"א
אוהד ס"א
05/11/2017 1:39:11

תרשו לי להצדיע לא רק למח כדורסל מבריק, אלא קודם כל לבן אדם הגון, חרוץ ומסור

דה שוט
דה שוט
05/11/2017 7:36:02

בהצלחה בצבא רועי, מקווה שתמצא זמן להמשיך לכתוב, כיף לקרוא את דבריך.

timo allstar
timo allstar
05/11/2017 9:30:54

רועי תודה על ההשקעה בנו קוראי האתר

בהצלחה בצבא

גולן
גולן
05/11/2017 10:38:11

המון תודה !
אחלה כתיבה יש לך, והבנת המשחק שלך מעולה.
תצליח בצבא…

חצבני
חצבני
05/11/2017 11:24:31

תודה גדולה
שירות קל ועם הרבה זמן פנוי להופס

שגיא נאור
05/11/2017 11:35:44

באמת נאמר כבר הכל ואני מצטרף למחמאות ולברכות. נצטרך לשנס מותניים ולמלא את הוואקום שיישאר אחריך.
בהצלחה ילד!!

Koala swagg
Koala swagg
05/11/2017 12:26:25

תודה ובהצלחה!

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
05/11/2017 12:41:44
Reply to  Koala swagg

+1

ינון יבור
ינון יבור
05/11/2017 13:22:44

אני מודה שנכנסתי לתגובות לפוסט הזה רק עכשיו, ושנכנסתי בחשש רב.

פוסטים חיוביים אינם גוררים יותר מדי תגובות, וכשראיתי שכבר רשומות 180 תגובות לכתבה שלא אמורה ליצור ויכוחים, פחדתי שכבר הפכו גם את הפוסט הזה לזירת התנצחות פוליטית/חברתית/אישית מיותרת.
איזה כיף היה לראות שכל 180 התגובות לא רק שמסכימות זו עם זו, אלא גם כולן מסכמות אמת אוניברסלית אחת – רועי הוא אדם נהדר, בחור נפלא וכדורסולוג מוכשר מהשורה הראשונה!

בהצלחה בצבא. שמור על עצמך ועל החברים שלך למחלקה, שמהר מאוד תגלה שהם ממש אחים שלך.

אורן
אורן
05/11/2017 13:46:37

גיוס קל רועי ! הייתי המום לחלוטין כשגיליתי את גילך לפני שנתיים בערך. מוח מבריק וגם אני ממליץ מכל הלב ללמוד הנדסת תוכנה. כל חבריי שעשו זאת מסודרים היטב כלכלית (עכשיו קשה לך להבין כמה זה חשוב) ומי שרוצה מוצא גם זמן לתחביב שלו (חלק גיימינג, חלק דייג, במקרה שלך כתיבה)

רועי ויינברג
05/11/2017 14:12:19
Reply to  אורן

זה משהו שחשבתי עליו כלימודים אחרי הצבא ונראה לי כרגע כאפשרות הטובה ביותר. יש עוד זמן עד אז, אבל בהחלט אשקול את זה. תודה רבה

ori88
ori88
05/11/2017 14:07:28

רועי, תודה רבה על כל המאמץ הגלוי והסמוי מן העין.
קורא אותך מגיל 13, ומוכרח לומר שלא נתקלתי בכושר ביטוי כזה.
אז בהצלחה בשירות, וגם שם יראו מהר מאד "מי זה רועי ויינברג"

Ljos
Ljos
05/11/2017 14:34:10

זה המקום שבו מצטרפים באיחור היסטרי לאיחולים?
אז כל הכבוד ותודה על כל הדברים שקורים באתר, אלו שאתה אחראי להם וגם אלו שלא. חבל שלא זכיתי לראות בעצמי את מונטאז' האימונים שבו הפכת, תחת השגחת המנטור הזקן, מהילד שנכתבה עליו נבואה אל הנער האחד שנבחר.
בהצלחה, ואל תיתן לצבא להעציב אותך.
(פעם הבאה, יותר נשיכה, קיי? אם כבר ללכת על לוק קריסטן סטיוארט, אז עד הסוף)

dor bloch
05/11/2017 17:22:07

אוהבים אותך הרבה

אדוש
אדוש
05/11/2017 20:14:31

תודה רבה רבה חבוב. הרבה שנים אני קורא באתר ותענוג לראות את ההתקדמות והדיוק שלך. שילוב של כשרון לכתיבה ועבודה קשה. תהנה בצבא ותזכור שגם כשלא הכל ורוד- עדיין שוטפים כלים.

סולי
סולי
06/11/2017 1:41:55

שיהיה גיוס קל…תצליח
וכל הכבוד על כל העבודה וההשקעה באתר.

הרוב הדומם
הרוב הדומם
06/11/2017 2:16:07

מעולם לא הגבתי בהופס
אבל זה כנראה רגע מצויין , אני עוקב אחרי האתר כבר כמעט 3 שנים
ורציתי רק להגיד בשם כל אלפי הקוראים הלא מגיבים כמוני ( לא ביקשתי רשות מהם אבל הם לא יתנגדו הם דוממים….)
רועי אתה מדהים תודה רבה על העשייה ובהצלחה בגיוס ובכלל בשירות הצבאי ( לפעמים להתחמק מתחת לרדאר של כולם זה גם סוג של הצלחה בצהל )
ובהזדמנות זאת תודה גם לכל שאר העוסקים במלאכה
ותודה גם לכל המגיבים הקבועים שהופכים את האתר הזה לכזה כיפי ומופלא

Benny
06/11/2017 20:29:24

רועי כל מילה בסלע. אכן תענוג לקרוא את הניתוחים שלך ורמת הידע שלך והאנליזה שלך הכי גבוהות שיש. שיהיה בהצלחה בגיוס ובשרות בצהל.

נתנאל
נתנאל
07/11/2017 17:45:22

שמע אתה בטח לא תראה את זה אבל מצטרף באיחור רב למחמאות ואיחולים…

אתה תותח ותחסר מאוד!!

במיוחד בפלייאוף שם העלת סיכום מדוייק ואנליטי בקושי שעה אחרי שהסתיים המשחק…

מקווה שאגיע למפגש למקרה שלא תראה את זה

נתנאל
נתנאל
27/11/2017 8:07:03

מצחיק לראות את השם שלך מופיע בפוסט כאן אחרי כל כך הרבה שנים. מאוד שמח לשמוע שאתה זוכר אותי, מנחם, ובעיקר את אמא שלי. אמסור לה את אהבתך.
ואני עדיין חולק את אותה אהדה למיאמי היי, כמו תמיד… למרות שדוויין ווייד היקר עדיין עושה ניסיונות של דימנצית-סוף-קריירה במקומות אחרים. הוא עוד ישוב.
אבל בכל מקרה, זה לא העניין – בהצלחה בדרך החדשה שלך, רועי. אני עוד זוכר אותך מהשנים הראשונות, ומאז ומתמיד היה כיף לקרוא את העבודות שלך. אני נכנס לפה מידי פעם, ופשוט מדהים לראות למה האתר הזה התפתח, והיה לי ברור שאתה חלק בלתי נפרד מהדבר המדהים הזה.
אני בעצמי השתחררתי רק ממש לא מזמן, ואני מאחל לך המון בהצלחה – אני בטוח שגם שם תלמד את ה"בוגרים" ממך המון.
ובהצלחה להופס!!!

נתנאל
נתנאל
27/11/2017 8:07:04

מצחיק לראות את השם שלך מופיע בפוסט כאן אחרי כל כך הרבה שנים. מאוד שמח לשמוע שאתה זוכר אותי, מנחם, ובעיקר את אמא שלי. אמסור לה את אהבתך.
ואני עדיין חולק את אותה אהדה למיאמי היי, כמו תמיד… למרות שדוויין ווייד היקר עדיין עושה ניסיונות של דימנצית-סוף-קריירה במקומות אחרים. הוא עוד ישוב.
אבל בכל מקרה, זה לא העניין – בהצלחה בדרך החדשה שלך, רועי. אני עוד זוכר אותך מהשנים הראשונות, ומאז ומתמיד היה כיף לקרוא את העבודות שלך. אני נכנס לפה מידי פעם, ופשוט מדהים לראות למה האתר הזה התפתח, והיה לי ברור שאתה חלק בלתי נפרד מהדבר המדהים הזה.
אני בעצמי השתחררתי רק ממש לא מזמן, ואני מאחל לך המון בהצלחה – אני בטוח שגם שם תלמד את ה"בוגרים" ממך המון.
ובהצלחה להופס!!!