אירועי דיומא – 04.11.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 10 / מתן גילור

16:00 הפועל עכו-מועדון ספורט עירוני אשדוד (ספורט 5 לייב). מפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה. במחזור הקודם עכו הפסידה 2:5 לת"א ואשדוד הפסידה לב"ש 3:1.

*המלצת צפייה*18:15 מכבי נתניה-הפועל חיפה (ספורט 4). אתגר לא פשוט יעמוד בפני מוליכת הטבלה, כשתפגוש את הקבוצה המלהיבה, אך הלא צפויה והנביאית מנתניה. במחזור הקודם נתניה סיימה בתיקו 0:0 עם סכנין והפועל ניצחה את רעננה 0:2. נתניה במקום החמישי עם 15 נקודות והפועל שטרם הפסידה העונה במקום הראשון עם 23 נקודות.

20:30 בני יהודה תל אביב-בית"ר ירושלים (ספורט 4). בני יהודה הצליחה לשבור את המומנטום השלישי עם ניצחון חוץ 2:1 על פ"ת שהעלה אותה למקום התשיעי. י-ם המשיכה בכושר המצוין ובלי עידן ורד ופרשת החוזה ניצחה 0:2 את אשקלון והיא מרוקחת 3 נקודות בלבד מהפסגה.

פרמייר ליג – מחזור 11 / רועי ויינברג:

14:30-סטוק סיטי-לסטר סיטי (ספורט 1). לסטר, עם מאמן חדש, באה אחרי שני ניצחונות רצופים ו-7 נקודות מ-9 האחרונות האפשריות. הם בכושר טוב אבל רק עם נקודה אחת יותר מסטוק סיטי עד עכשיו. סטוק הרשימה עם ניצחון על ווטפורד והקשתה לפרקים על מנצ'סטר סיטי עד שספגה ממנה 5 גולים לקראת סיום המשחק, שנגמר 7:2. יכול להיות מעניין.

17:00-סוונסי סיטי-ברייטון (ספורט 1). ברייטון עם תומר חמד היא קבוצת מרכז טבלה ובמרחק נקודה בודדת מהמקום העשירי. הם ניצחו את ניוקאסל ו-ווסטהאם בזמן האחרון והוציאו תיקו לא רע בכלל נגד סאות'המפטון. סוונסי, לעומתם, מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים וניצחה רק את האדרספילד מאז אוגוסט. היא חייבת כל נקודה ויכולה להוציא כמה כאלו בבית.

19:30-ווסטהאם-ליברפול (ספורט 1). ליברפול באה למשחק אחרי שני ניצחונות ביתיים רצופים בתוצאה 3:0, מול מאריבור והאדרספילד בהתאמה. הם עם 3 ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים ואולי יכולים להיות מעודדים ולצאת לפגרת הנבחרות עם כמות נקודות שווה למקום הרביעי בשל המשחקים הקשים של יריבותיהן על המקום הזה (ארסנל פוגשת את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי את מנצ'סטר יונייטד מחר). ווסטהאם עם 2 נקודות משלושת המשחקים האחרונים אבל הפתיעה את טוטנהאם בגביע הליגה ויכולה להיות יריבה מסוכנת לחבורה של קלופ.

בונדסליגה – מחזור 11 / דוד "פאקו" סעדה

16:30-ר.ב. לייפציג-האנובר 96 (ספורט 2). אחלה קרב צמרת בין מקומות 3-4. לייפציג התאוששה בהתמדה מפתיחת העונה הרעה, עד שהגיעה למרחק נקודה מהצמרת, אלא שהמגמה נעצרה בחריקת בלמים עם רברס בשבוע האחרון, כשפגה שלושה הפסדים ברצף – בגביע, בליגה, ובליגת האלופות, השניים הראשונים לבאיירן. הקבוצה עדיין אוחזת במקום השלישי, אך התרחקה כבר ארבע נקודות מהפסגה. העולה החדשה האנובר מפתיעה בינתיים את כולם בגרמניה, כאשר היא תוקעת יתד בצמרת (נקודה סה"כ פחות מיריבתה היום), עם נצחונות מרשימים כמו זה שעל דורטמונד. משחק פתוח לחלוטין.

*המלצת צפייה* 19:30-בורוסיה דורטמונד-באיירן מינכן (ספורט 2). הדר קלאסיקר הגרמני מפגיש שתי קבוצות במגמות הפוכות לחלוטין. האלופה באיירן פתחה את העונה בצורה רעה, מה שהביא אל מאחורי הקווים את יופ היינקס הוותיק. התוצאה – מאזן חלק בכל המסגרות, כולל חזרה לפסגה בליגה, מעבר שלב בגביע, והבטחת השלב הבא בליגת האלופות. הישגים טבעיים לבווארים בד"כ, אך כאלו הבאים בתזמון מצויין על רקע פתיחת העונה, ודאי עם לבנדובסקי החוזר להרכב היום. היריבה, לעומת זאת, נמצאת בצניחה חופשית. לאחר שהובילו את הליגה, חניכיו של פיטר בוס השיגו נקודה בודדת בשלושת המשחקים האחרונים בליגה, ואיבדו סיכוי מעשי להעפיל שלב בליגת האלופות. עם כל זאת, המשחקים בין שתי היריבות המושבעות אף פעם לא צפויים, מה שהופך אותם תמיד למומלצים לצפייה.

ליגה ספרדית – מחזור 12/ שגיא נאור

14:00 ולנסיה – לגאנס העטלפים ממשיכים בעונה האדירה שלהם ושומרים על המקום השני, ארבע נקודות בלבד מברצלונה. היום הם מארחים במסטאיה את הקבוצה המפתיעה מהמקום השביעי שמחזיק בהגנה השניה בטיסה בליגה וספגה רק 5 שערים ב-11 משחקים

17:15 דפורטיבו לה קורוניה – אתלטיקו מדריד אתלטיקו מגיעה למשחק בגליסיה במצב רוח רע מאוד אחרי תיקו מביך שני ברציפות מול קרבאח בליגת האלופות. הקבוצה של דייגו סימאונה, שמיצבה את עצמה בקבוצת טופ אירופית בשנים האחרונות, תתקשה להעפיל לשמינית הגמר וכנראה שתצטרך לרכז את מירב מאמציה בלה ליגה.

*המלצת צפייה* 21:45 ברצלונה – סביליה 

אחד המשחקים הכי מסקרנים בסוף השבוע כשהמוליכה מארחת את הקבוצה מהמקום החמישי. בארסה אכזבה באמצע השבוע בפיראוס ובעיניי המשחק הזה מציג טוב יותר את הכושר שלה מאשר מאזן הנצחונות המדהים מתחילת העונה. משהו שם חורק וביכולת הנוכחית היא תאבד לא מעט נקודות במשחקים שעד כה המזל עמד לצידה, כמו במחזור הקודם מול בילבאו. בעונה רגילה פער של 8 נק' מעל ריאל היה יכול כמעט לסגור את גורל האליפות כבר בנובמבר אבל כשלואיס סוארס נראה כמו הצל של עצמו ומסי כמעט לא מקבל עזרה, הלה ליגה עדיין פתוחה לגמרי.

סביליה מגיעה אחרי נצחון לא קל על ספרטק מוסקבה ותנסה להפתיע בקאמפ נואו את הקבוצה של ואלוורדה.

ליגה צרפתית – מחזור 12/ דוד "פאקו" סעדה

18:00-אנז'ה-פ.ס.ז' (ספורט 5). פ.ס.ז' ממשיכה לרמוס את כל שבדרכה בליגה ובליגת האלופות, כולל 3:0 על ניס בליגה ו-5:0 על אנדרלכט בליגת האלופות. אנז'ה הקטנה ודאי לא אמורה להוות איזשהו מכשול לקבאני וחבריו.

21:00-מונאקו-גאנגאן. האלופה מונאקו לא רווה יותר מדי נחת בתקופה האחרונה, בעיקר בליגת האלופות, בה איבדה סיכוי מעשי לעלות שלב. בליגה היא במרדף נואש אחר המפלצת הפריסאית, ומצליחה איכשהו לשמור על פער 4 הנקודות ממנה. כך בשבוע שעבר ניצחה את בורדו (ללא פלקאו הפצוע). גאנגאן הבינונית מדשדשת (כמו בעונות הקודמות) במרכז הטבלה, ולא עשוייה להקשות על האלופה.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 5

18:30 בני הרצליה – הפועל ת"א (ספורט 5+) – לא רחוק מהעצרת בכיכר רבין בת"א, ייפגשו שתי קבוצות מהאזור למשחק שיפתח את המחזור החמישי בליגת העל. בני הרצליה מגיעה למשחק אחרי כמה שבועות קשים. שלושה הפסדים רצופים בליגה אחרי משחק הפתיחה ושני הפסדים רצופים ביורופקאפ של פיב"א מציבות הרצליה עם פתיחת עונה חלשה מהצפוי וזאת למרות סגל שנראה מבטיח על הנייר. הפועל ת"א מצידה מגיעה אחרי ניצחון ליגה על הפועל אילת ששם אותה במצב מאוזן (2-2) שמלמד אותנו שאפשר שהיה טוב יותר אבל גם הגרוע יותר לא היה רחוק. מבחינת הרצליה זה משחק שחובה לנצח, מה גם שהפועל ת"א עדיין חסרה את הזר מאט האוורד ובאופן כללי עוד לא ניצחה העונה מחוץ לדרייב אין. לדעתי, הקבוצה של מיקי גורקה, גם תצא מהמשחק הזה עם הניצחון המיוחל.

20:30: מכבי חיפה – הפועל חולון (ספורט 5) – שיחזור סדרת רבע הגמר מהעונה שעברה יפגיש ברוממה שתי קבוצות במגמת שיפור מסוימת. במקרה של המארחת מגמת השיפור לא ניכרת עדיין בתוצאות והיא באה לידי ביטוי בשלושת הרבעים הראשונים בשבוע שעבר נגד מכבי ת"א בהם עמדה חיפה בכבוד (ועדיין, המשחק נגמר בניצחון תל אביבי בן 21 נקודות) החיפאים מקווים שמול קבוצה קצת פחות טובה יהיה להם יותר כוח. חולון מצידה הגיעה בשעה טובה למאזן חצוי בליגה אחרי שני ניצחונות בהרצליה ובבית על גלבוע. מצד שני מגמת השיפור עדיין לא באה לידי ביטוי באירופה שם חולון עומדת על ארבעה הפסדים מארבעה משחקים. הטלפון ממירי רגב מתרחק.

אז עם מגמות השיפור הגבוליות האלו אנחנו מגיעים למשחק המעניין של הערב שיוכרע הרבה על ידי הישראלים של שתי הקבוצות שמצופה מהם לעשות צעד קדימה. ואם בהימורים עסקינן, בתחושה נדמה לי שכנגד כל הסיכויים חיפה תנצח את ההתמודדות הזו.

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – חצי גמר

15:00 פיליפ קראג'ינוביץ'-ג'ון איזנר(9) (ספורט 3). מסע הקסמים של קראג'ינוביץ' לא נגמר, אחרי שנדאל פרש. בקרב הענקים גבר איזנר על דלפו בשלוש מערכות.

16:30 ג'וליאן בנטו-ג'יק סוק(16) (ספורט 3). חשבנו על טסונדה, חשבנו על פויי, אבל מי חשב על בנטו? הצרפתי הדיח את צ'יליץ' והותיר את התקווה לזכייה מקומית חיה וחובטת. ורדסקו עוד ניצח את הראשונה בשו"ש, אבל משם סוק השתלט על המשחק.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – חצי הגמר השני

אתמול בחצי הגמר הראשון, אלוף העולם, מארק סלבי, גבר בקלות על מרטין גולד. לסלבי, שפתח את העונה בצורה רעה למדי, זהו הגמר הראשון העונה, בשאיפה גם לזכות בטורניר ראשון העונה. היום בחצי הגמר השני, נראה יופי של משחק בין שני שחקנים מהנים למדי – מארק אלן ויאן בינגטאו. אלן עבר במשחק מותח את טראמפ ברבע הגמר, אבל הסיני הצעיר הוא הסיפור של האליפות בינתיים, לאחר שעבר שחקנים כאוסליבן, וולדן והיגינס. בהחלט שווה צפייה.

8:00,13:30-מארק אלן-יאן בינגטאו (יורוספורט)

לפוסט הזה יש 5 תגובות

    1. שנה פסיכית בטניס. הנשים כל השמינייה סוגרת 5000-6000 נקודות. ובבנים פדרר ונאדאל על 10000 נקודות והשאר על 3000.

      כשהם לא מתאמצים על טורניר או לוקחים מנוחה התואר פתוח לכולם. כולל בנטו שנראה פשוט נפלא בטורניר הזה. אחריו הוא פורש מטניס

  1. היום ראיתי את תצוגת הTEAM SPORT הטובה בחיי!

    ניו זילנד קיוויס נצחו את הסקוטלנד ברוגבי ליג (ורסציה מטורפת על המשחק שצריך לעבור את כל המגרש ב-5 נסיונות בלבד!!) בתוצאה 78:6 . (על כל טריי מקבלים 4 נקודות ועוד 2 לבעיטה המשלימה).

    וסקוטלנד היא לא איזה פרייארית…

    עוד סנסציה שיש במשחקים זו …. לבנון (!) שנצחה את צרפת שבוע שעבר והלילה תתמודד מול אנגליה. בלבנון יש שחקן שחקן שעבר מהנבחרת שלנו לנבחרת הלבנונית .

    בשביל הרוגבי ליג צריך מהירות מטורפת, וכח פלג עליון מטורף. צריך גם לרוץ 8-10 ק"מ על פני משחק תוך כדי תקלים . כמוהן שאין כריות וספוכים למנהם…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט