האולסטאר הגיע ל-LA מוקדם מהצפוי / יואב מודעי

בכל ארבעת הסיקורים שלי עד עכשיו, דאגתי לבילד-אפ מלהיב בהקדמה למשחק עצמו. הגעתי למסקנה שבמשחקים של הניקס או ברוקלין, צריך להתלהב, כי לא תמיד הטירוף יגיע מהפרקט עצמו. הפעם, במשחק גדול כמו לוס אנג'לס קליפרס – גולדן סטייט, אני מעדיף להתעסק יותר בכדורסל עצמו ופחות במה שאכלתי לפני המשחק, או איך הגעתי לאולם. הפעם, אני רוצה ליהנות מכדורסל, כי במסע שלי לארה"ב לא יצא לי לראות משחק גדול יותר מזה שאני נמצא בו ממש עכשיו. מקווה שאתם מבינים אותי, ואני מבטיח בשבוע הבא כשאני חוזר לניו יורק לספר לכם בדיוק מה אכלתי במזנון של המדיסון סקוור גארדן.

לא אשאיר אתכם לגמרי בידיים ריקות, אז קחו כמה פנינים לפני שריקת הפתיחה, שבראשם – השיחה שלי עם סטפן קרי:

אני: "סטף, יש לך יותר קעקועים בעברית מלרוב האנשים שאני מכיר בישראל. מתי אתה בא לארץ הקודש עם עומרי?"

סטף קרי: "מקווה שבקרוב. צריך לארגן את זה, יהיה כיף."

אני: "מה יש לך לומר על הצטרפותו של עומרי כספי לגולדן סטייט?"

סטף קרי: "כיף שעומרי איתנו. הוא שחקן מעולה ובן אדם נהדר. הוא מתאים לנו כמו כפפה ליד – קולע מבחוץ, משחק עם אנרגיה ואוהב את המשחק הזה שנקרא כדורסל."

עשיתי את השיחה הזאת מהר ולא צילמתי אותה, כי פחדתי שאם אני אשלוף מצלמה קרי כבר לא ירצה לדבר. ככה זה היה עם הארדן כשהייתי בפילי, אז העדפתי לא לקחת את הסיכון. חייב לומר שקרי היה נחמד מאוד, והוא לרגע לא נתן לי הרגשה שאני מדבר עם כוכב על. שום התנשאות ושום סנוביות. זכה אצלי בעוד קצת נקודות זכות. הנה הראיונות היותר רציניים שעשיתי לפני המשחק, תהנו:

 

קצת הימורים לפני המשחק זה תמיד טוב!

  1. עומרי כספי קולע מעל 10 נקודות ונותן את משחקו הכי טוב עד כה במדי גולדן סטייט.
  2. הווריירס מנצחים ב-14 הפרש.
  3. דיאנדרה ג'ורדן לוקח 20+ ריבאונדים.

(בקיצור אין לי מושג… *נכתב אחרי המשחק)

כ ד ו ר ס ל!!!!!

חמישייה לוס אנג'לס קליפרס: פטריק בברלי, אוסטין ריברס, דנילו גלינארי, בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן.

חמישייה גולדן סטייט ווריירס: סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, דריימונד גרין וזאזה פאצ'וליה.

 

רבע ראשון:

הקליפרס פתחו טוב, ועלו ליתרון 1:5 אחרי 2 דקות. סטיב קר רצה לעשות סדר עם פסק זמן מוקדם, והווריירס חזרו הודות לריצת 0:7. במהלך הריצה קווין דוראנט קלע שלשה שהייתה נראית בדיוק אבל בדיוק כמו ההיא נגד לברון בגמר. 5:8 כחול צהוב. ואז הגיעה תורם של הקליפרס לרוץ, עם 0:8 משלהם, 8:13 למארחים.

חצי רבע מאחורינו, והתוצאה 16:16. לשני הרכזים, בברלי וקרי, יש כבר שתי שלשות בדף הסטטיסטיקה. דאנקים קלים של ג'בייל מגי ויכולת אישית נהדרת של קווין דוראנט (הקלע המוביל עם 10 נק'), דאגו לכך שהווריירס ירדו ליתרון בהפסקת הרבעים. 28:34 לגולדן סטייט אחרי 12 דקות של כדורסל לא רע בכלל.

סיכום הרבע בקצרה: קווין דוראנט וסטף קרי שיחקו את *כל הרבע*, משהו שלא קורה בדרך כלל, אבל הם כבר עם 19 נק' משותפות. כספי עדיין לא ראה פרקט. בלייק גריפין עם 3 נק' כשהוא זורק פעמיים בלבד, וככה הקליפרס לא ינצחו את המשחק הזה.

רבע שני:

דנילו גלינארי שומר כמעט לבדו את הקליפרס במשחק. האיטלקי כבר עם 12 נק'. בלייק גריפין עדיין לא שיחק ברבע הזה, ואנחנו 7 דקות לסיום כשלוח התוצאות מראה 41:46 לאורחים מסן פרנסיסקו. מי צריך את כריס פול? בהפרש של דקות ספורות, לו וויליאמס סיפק לדיאנדרה ג'ורדן שתי מסירות באוויר לדאנק קל. LOB CITY IS STILL ALIVE. אבל הקליפרס מתקשים להשיג סטופים בהגנה, ג'ורדן בל נותן אחלה של תרומה מהספסל, והווריירס עולים ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 45:55. שלשה של קליי תומפסון קבעה יתרון שיא – 50:66, ועכשיו כל ארבעת השחקנים הבכירים של גולדן סטייט בדאבל פיגרז, 2 דקות לסיום המחצית.

57:74 לגולדן סטייט על הקליפרס במחצית.

סיכום המחצית: כשסטף ודוראנט משחקים ביחד, גולדן סטייט טובים. טובים מדי. ב-18 הדקות שלהם על הפרקט, הווריירס ב19+. ב-6 הדקות שלהם על הספסל, הווריירס ב2-. הביג 4 של גולדן סטייט קלעו 54 נק' ב-59% מהשדה. עוד משהו, גולדן סטייט איבדה רק 4 כדורים. בכל שאר המשחקים העונה הם איבדו לפחות 16, שזה המון. כשהם משחקים ככה – הם בלתי ניתנים לעצירה.

 

רבע שלישי:

שתי שלשות רצופות של הקליפרס מידיהם של בברלי וגלינארי הורידו את ההפרש שוב לחד ספרתי, 80:71. המשחק נפתח מחדש? תכף נדע… לא ולא אומר קרי. סטף צולף שלשה שישית, והיתרון עולה ל-19!!! 82:101 לגולדן סטייט. קריאות "WARRIORS WARRIORS" נשמעות באולם, וכל מה שיש לי לומר על מה שהולך פה זה – THE BANDWAGON IS REAL. וואו! קרי עם שלשה מהסרטים על הבאזר חתמה רבע גדול שלו, וקבעה 86:107 לגולדן סטייט אחרי 36 דקות. 31 נק' לשף (7-11 לשלוש).

הדבר הכי מעודד מהרבע הזה: עומרי כספי הולך לקבל דקות במשחק הזה.

רבע רביעי:

6:31 לסיום, התוצאה היא 97:123 ללוחמים, והלוחם הישראלי נכנס סוף כל סוף למשחק. יאללה כספי! ג'ורדן בל סיפק PUTBACK DUNK אדיר שלדעתי הוא מהלך המשחק. איזה אתלט נהדר הירדן פעמון הזה. 2:30 דקות לסיום, כספי קלע את הנקודות הראשונות שלו הערב עם פוטבק-לייאפ חביב (בפוזשן הבא איבד את הכדור…). הישראלי סיים את המשחק עם 6 נק' וחסימה בפוזשן האחרון של המשחק על הראש של חברו סאם דקר. 113:141 מרשים לגולדן סטייט על לוס אנג'לס קליפרס. 

 

אני חייב למהר לשדה התעופה כי יש לי טיסה לתפוס בחזרה לחוף המזרחי, אז לצערי היום אני לא אספיק לראיין אף אחד אחרי המשחק, או לכתוב סיכום ארוך. מבטיח לפצות על זה בהמשך. סיפור המשחק במשפט – גולדן סטייט חזרה לשחק את הכדורסל שלה, והיא עולה למאזן 3:5. הקליפרס יורדים למאזן 2:4. זהו הניצחון ה-11 ברציפות של הווריירס על החבורה של דוק ריברס. המשחק הזה הרגיש לי כמו אנטי-פסטי לאולסטאר האמיתי שיערך בלוס אנג'לס בעוד 4 חודשים. 

עד כאן מהחוף המערבי, ניפגש ברביעי בבוסטון! לילה / בוקר טוב לכולם!!!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. יואב, אחלה סיקור. תכננתי לראות את המשחק בערוץ הספורט אבל לא התעוררתי. ענק שאפשר עוד לפני העבודה להספיק לקרוא את הבלוג שלך. זה ברור שאתה במרתון סיקור משחקי נבא ואנחנו בהופס נהנים מכל רגע, חיים את הבלוגים שלך ומתכוננים כבר לנסיעה שלך לבוסטון.
    דרך צלחה!

    1. יואב, כל הכבוד על הטיסות, על ההתמצאות במגרשים ועל הסקירות המצויינות. הופתעתי מהתוצאה הגבוהה שהקליפקס הפסידו בה

  2. תודה רבה.
    ראשית, ברור שאתה צריך לכתוב על מה שעושה לך את זה ומה שנראה לך יותר מתאים לאותו משחק אד הוק.
    ובכל זאת… אני חושב שדווקא המסביב, החוויה האישית, החימום, תובנות ודעות וכיו"ב יותר מעניינים. סיקור של מי קלע כמה ומתי אפשר לראות באתר הליגה ואני לא חושב שיש ערך מוסף לסיקור מהמגרש לגבי הנתונים היבשים. מה גם שככל שפרופיל המשחק גבוה יותר כך יותר מקוראי האתר ראו אותו ויודעים שקרי קלע שלשה שהעלתה ל-14 הפרש וכו'. הצילומים מהמגרש בהחלט מוסיפים הרבה וברור שהראיונות עם השחקנים זו גולת הכותרת.
    ושוב, תודה על הסיקורים.

    1. מקובל. ואת האמת אני בעצמי מאוד אוהב לתאר חוויות מהמסביב.
      היום פשוט היה לי פחות כוח מבדרך כלל.. ספוילר – בגלל כתבה גדולה שאני עובד עליה במקביל.

    2. מסכים
      הדבר שהיה הכי מענין בראיון עם עמרי זה לנסות להבין מה ג'אבל מגי עושה בסמרטפון ואיזה חטיפים הם אוכלים לפני משחק
      אם היית פותח את המצלמה לכל הלוקר רום היה מעולה, לנו אין הזדמנות לראות איך זה נראה מבפנים

  3. סיקור נהדר של עיתונאי נהדר. אהבתי את השיחה עם קרי והראיון עם דקר – במיוחד שזאת פעם שנייה שאתה מראיין אותו.

    הווריורס מאוד הרשימו היום. הם סגרו את הקליפרס טוב מאוד לריבאונד וניצחו בקרב בצבע. שיחקו עם מאמץ בהגנה וההתקפה שלהם הייתה מדהימה, אולי זה מה שהם היו צריכים בשביל להכנס לקצב.

  4. תודה על הסי המצוין .
    ותודה רבנ על הירידות הקטנות על המסקרים האחרים שקצת מפספסים את העיקר.
    הלוחמים קב מצוינת. לעומת קב הנפוטיסטים של הבן האב בלי רוח הקודש ….( פטריק בברלי ) …
    אבל קשה להאמין שיביאו את האנרגיות האלו לכל משחק .
    כספי נדחף למעמקי הרוטציה ,מקבל מחמאות אבל לאהף מספיק דקות… מה לעשות זהו מיקומו הריאלי וזו היכולת שלו ,החשוב מבחינתו שימשיך ללמוד ואולי יקבל חוזה גדול בסין ,לא כותב בזלזול , חוזה של כמה מליונים בקבוצה סימית וחהיות כוכב שם יכול להתאים לו הרבה יותר מהספסל בנבא .

  5. כל הכבוד על עוד סיקור נפלא היום. פשש, הצעירים מכים את הליגה שוק על ירך.
    אני מצטרף למה שמתן אמר, שעדיף קצת יותר צבע ופחות סיקור של כל דקה במשחק.
    אגב גם הסיקורים שלך ושל רועי מהמחנה בארץ היו טובים מאוד.

  6. יש לי הרגשה שתגיע ארצה מוטב לחלוטין ושבע מכדורסל לכצ\מה שבועות טובים!

    אני כל כל גאה שאנחנו מאושרים לאקרדיטציות למשחקים החשובים ביותר!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט