אירועי דיומא – 24.10.2017

כדורגל

גביע הטוטו – רבע גמר / מתן גילור

21:00 מכבי חיפה-הפועל עכו (ספורט 5 לייב). שתי הקבוצות נפגשו גם בבית המוקדם במשחק שהסתיים בתיקו 2:2. בליגה ניצחה עכו 0:2.

סרייה איי – מחזור 10 / רועי ויינברג

21:45-אינטר-סמפדוריה (ספורט 3). אינטר במצב יותר טוב עם 23 נקודות מתשעה משחקים ו-0 הפסדים כשספלטי עושה שם עבודה טובה והקבוצה באה אחרי ניצחון מרשים מול מילאן בדרבי ותיקו מול נאפולי בחוץ. סמפדוריה מהמקום השמיני באה אחרי שני ניצחונות רצופים מול קורטונה וסמפדוריה בהם הבקיעה במצטבר 8 שערים.

גביע הליגה האנגלי – שמינית הגמר / רועי ויינברג

21:45-ארסנל-נוריץ' סיטי (ספורט 2). מחליפי ארסנל עושים חיל בליגה האירופית ואמורים להגיע לרבע גמר הגביע. ארסנל באה אחרי חמישייה חריגה מול אברטון ולא אמורה להתקשות מול נוריץ' שבמקום השישי בצ'מפיונשיפ.

21:45-סוונסי סיטי-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 1). המשחק היחיד שמפגיש בין 2 קבוצות ליגה ראשונה בשלב הזה. יונייטד מגמגמת מאז החזרה מפגרת הנבחרות עם ניצחון קטן מול בנפיקה החלשה, נקודה באנפילד מול ליברפול והפסד להאדרספילד. הברבורים ניצחו את אותה האדרספילד בשבוע שעבר ומאז הפסידו ללסטר. הם אנדרדוג מובהק שינסה להפתיע את הממלכה היום, עם סיכויים נמוכים לעשות כך.

21:45-מנצ'סטר סיטי-וולברהמפטון וולבס (פריצות בספורט 2). וולבס פתחו טוב את העונה ובמקום הראשון בצ'מפיונשיפ, בדרך לפרמייר ליג. הם פוגשים את המקום הראשון באותה פרמייר ליג. סיטי צפויה לעלות עם הרכב משני שאמור להספיק, אבל וולבס אחת ההגרלות היותר קשות שיש בגביע מלבד הגדולות האנגליות.

גביע המלך הספרדי – המשחק הראשון בשלב 32 הגדולות / רועי ויינברג

21:30-אלאבס-חטאפה. המשחק היחיד שמפגיש בין 2 קבוצות ליגה ראשונה. חטאפה במקום ה-13 אבל עם 9 נקודות בלבד, בדיוק אחת למשחק. אלאבס חלשה משמעותית ועם ניצחון בודד עד עכשיו. היא תקווה להציל את העונה דרך הגביע, אבל אין לה סיכוי גבוה יותר מדי לעשות כך.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 3

המלצת צפייה: 21:05:  מכבי ת"א – אולימפיאקוס (ספורט 5) – שני מחזורים בתוך עונת היורוליג והמפעל האירופאי החשוב מעלה הילוך עם שני מחזורים בשבוע. אל המחזורים האלה מגיעה מכבי ת"א, מחזיקת הגביע הישראלי, עם מאזן מושלם. כן, כן, מהצד החיובי של השלמות. התל אביבים ניצחו פעמיים את באמברג הגרמנית בחוץ ואת באסקוניה הספרדית בבית כשבכל אחד מהמשחקים מתעלה אחד הרכזים הזרים של הקבוצה (פייר ג'קסון בראשון ונוריס קול בשני) ובשניהם מגיע לא משחקת כדורסל גדול אבל מספיק חדה, לוחמנית ויעילה בשביל לנצח. שלוש תכונות שלא היו שם כל העונה שעברה.

סך הכל יש ביורוליג ארבע קבוצות, כולל מכבי ת"א, שלא הפסידו עד עתה ואל היכל הספורט ביד אליהו תגיע אחת הקבוצות האלו – אולמפיאקוס היוונית. היוונים ניצחו פעמיים בבית – את באסקוניה ואת מלאגה וזהו משחק החוץ הראשון שלהם. בשורות היוונים  לא ישחק ואסילאס ספאניוליס הנערץ, שפצוע בגיד הברך ועדיין לא עלה לשחק העונה ביורוליג כמו גם קים טילי האמריקאי. אבל אל תדאגו לסגנית  אלופת יוון – הסגל המקומי שכולל את פרינטיזיס, פפאניקולאו ואגראוואניס ולצידם הזרים הוליס תומפסון, ג'מאל מקלין, בריאן רוברטס (אקס שארלוט, ניו אורלינס וגלבוע/גליל) ומוליטינוב הסרבי הענק הם עדיין קבוצה מרשימה ביותר אותה מאמן  יאניס ספאירופולוס.

למכבי ת"א, אם היא רוצה לצלוח גם את השבוע הזה ללא הפסדים (מאזן 0-7 מפתיחת העונה בכל המסגרות), יהיה לא פשוט, בטח בכל מה שנוגע למאבקים בצבע. היא תקווה שליוונים לא תהיה תשובה לגארדים שלה כמו גם שההיכל הביתי יחזור השנה לעשות חצי מהעבודה. לנו כצופים, בכל מקרה יהיה מעניין.

19:00: חימקי מוסקבה – הכוכב האדום בלגרד – חימקי, 'העולה החדשה' ליורוליג, גם היא בלא מנוצחות. הקבוצה הרוסית שמככבים בה תומאס רובינסון ואלכסיי שבד (וגם טיילר האניקאט המוכר לנו) ניצחה בביתה את ולנסיה ואת ז'לגיריס ותנסה לנצל משחק ביתי שלישי ברציפות בשביל לגבור על הכוכב האדום בלגרד שהרשימה עם ניצחון על ברצלונה אחרי הפסד צמוד בקובנה. בשורות הסרבים מככבים מילקו בייליצה והישראלי (…) טיילור רוצ'סטי.

21:00: ברצלונה – ז'לגיריס קובנה – בארסה רוצה לחזור השנה לטופ של אירופה אבל הפתיחה של העונה שלה הייתה די מגומגמת עם ניצחון מרשים על פנאתניקוס ב-27 הפרש אבל ירידה לבירא עמיקתא בדמות הפסד ב8 נקודות בבלגרד לכוכב האדום. מול הקבוצה של שאראס שניצחה את הכוכב האדום במשחק צמוד והפסידה לחימקי במוסקבה, ינסו הקטלונים לחזור למסלול הניצחונות.

21:00: ריאל מדריד – ארמאני מילאנו – ריאל מדריד היא הקבוצה הרביעית שטרם נוצחה והיא עושה את זה אחרי ניצחונות ראויים על אנדולו אפס בחוץ ועל צסק"א החזקה בבית. את הספרדים מוביל אלוף אירופה הצעיר לוקה דוניצי'ץ' שכל משחק איתו זה חווה (20.5 נקודות למשחק עד כה) ואיתו החברים אנתוני רנדולף, גוסטבו איון, פקונדו קמפאזו, רודי פרננדז ופיליפה רייס הבלתי נגמר.

מול מילאנו שהפסידה פעמיים במשחקים צמודים יחסית – במוסקבה לצסק"א ובבית מול אלופת אירופה פנרבחצ'ה, המדרידאים אמורים להשיג ניצחון שלישי למרות הסגל הנוצץ של האיטלקים אותם מאמן מיודענו סימונה פיאנג'יאני ובו מככב, מיודענו האחר, אנדרו גאולדוק. מה שבטוח, ההגרלה סידרה לאיטלקים שלושה משחקי פתיחה הכי גרועים שיכולים להיות (וברצלונה במשחק הרביעי…)

טניס / מתן גילור

טורניר באזל (500) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 4 משחקים היום יתקיימו 7 נוספים.

שידורים בספורט 5 לייב החל משעה 16:00.

בנואי פייר-סטיב ג'ונסון. המנצח במפגש עשוי לפגוש את פדרר בשלב הבא.

ואסק פוספיסיל-ג'יק סוק(5).

מישה זוורב(8)-לאונרדו מאייר.

דויד גופן-פיטר גוזוקניק.

אלכסנדר דוגופולוב-ראיין האריסון.

רוג'ר פדרר(1)-פרנסיק טיאפוא. טורניר הבית, כושר שיא, רפא, נולה ומארי פצועים. כל דבר חוץ מזכייה יהיה מאכזב מאד מצידו של השוויצרי.

פלוריאן מאייר-מארין צ'יליץ'. באולם הסיכוי של ורדסקו להפתיע את המפציץ הקרואטי נמוך.

 

טורניר וינה (500) – סיבוב ראשון

אתמול התקיימו 5 משחקים היום יתקיימו 8 נוספים.

שידורים בספורט 5 לייב החל משעה 14:00.

דויד פרר-קייל אדמונד.

קווין אנדרסון(7)-גויירמו גרסיה לופז.

דניס נובאק-טומאס פאביאנו. דימיטרוב פרש ופאביאנו זכה מן ההפקר.

סאם קווארי(6)-אלברט ראמוס וינולאס.

לוקאס פוי-סבסטיאן אופנר.

פאבלו קואבס-יאן לאנרד סטורף.

אנדריי רובלב-דומיניק ט'יים(2). גם רובלב, כמו חצ'אנוב, קצת נעצר לאחרונה וחוסר יציבות סבירה לשחקן בגילו. ודאי שט'יים פיבוריט היום.

פאבלו קרנו בוסטה(4)-גוידו פלה.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה המפגש של מכבי מול אולימפיקוס מעניין מאד בייחוד לאור היעדרות ספינוליס …..

    מתן אם איני טועה משלב זה בגביע הטוטו משחק נוקאאוט החדש עם הארכה ודו קרב מהנקודה במידת הצורך .
    וזה כולל את כל שלבי הנוקאאוט.
    אני צודק ?

    1. אכן. משחק אחד בלי גומלין וטוב שכך.
      לדעתי, הארכה במשחקי גביע הטוטו מיותרת מאד. היה עדיף לו היו ניגשים לבעיטות ההכרעה מיד בסיום 90 הדקות, במקרה של שוויון.

  2. כל כך התגעגעתי לתחושת הבאסה מהפסד מכבי .
    כן כמה שזה ישמע מצחיק אחרי שנתיים שאתה אפילו לא מתבאס מהפסדים סוף סוף ראינו כדורסל עם אווירה שחקנים עם מחויבות שאשכרה שומרים ….
    בסוף זה הוכרע במהלך אחד בבזאר זה מבאס אך חלק מהמשחק .
    יש עוד הרבה על מה לעבוד אבל רואים סוף סוף טביעת עין של מאמן .
    רביעית הגרדים קול ,רול, דובירתולמאו וגקסון בהחלט לא רעה.
    בקיצור יש מקום לאופטימיות .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט