אירועי דיומא – 23.10.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / מתן גילור

*המלצת צפייה*21:00 הפועל באר שבע-מכבי תל אביב (ספורט 5). המשחק המרכזי של המחזור מפגיש את 2 האלופות של חמש העונות הקודמות. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון בליגה ביכולת לא מרשימה והפסד מאכזב באירופה. למכבי ת"א 14 נקודות ולהפועל ב"ש 11 נקודות ומשחק חסר. שתי הקבוצות מגיעות בסגלים חסרים, בדגש על חולית הקישור. רק נזכיר שב"ש טרם הפסידה בטרנר במסגרת ליגת העל.

 

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 3

19:45 הפועל אילת-עירוני נהריה (שידור משולב ספורט 5+) – כל קבוצות הליגה כבר טעמו את טעמו של הפסד זולת מכבי ת"א והפועל ירושלים המושלמות אחרי שלושה מחזורים ואצל רוב הקבוצות האחרות יום עאסל, יום באסל. נהריה ואילת המגיעות להתמודדות בין שתי הקצוות של הארץ, הן בדיוק שתיים שכבר ניצחו פעם אחת (נהריה את הפועל ת"א, אילת בחולון) והפסידו פעם אחת לקבוצות המושלמות (אילת למכבי ת"א, נהריה לירושלים). דהיינו, שהמנצחת במשחק הערב תיתן לנו אינדיקציה ראשונה לאפשרות שהיא הולכת להיות קבוצת צמרת. מי זאת תהיה? אני אלך על הקבוצה של אריק אלפסי, שמפגינה התקפה טובה הרבה יותר.

20:00: מכבי ראשון לציון – מכבי אשדוד (שידור משולב ספורט 5+) – ראשון עדיין לא ניצחה העונה, אבל שיחקה רק פעם אחת. אשדוד הפסידה בהארכה בגלבוע אבל קרעה לגזרים את מכבי חיפה ב-29 הפרש. גם כאן, אולי נלמד יותר לאן פניהן של הקבוצות מועדות אחרי המשחק, כאשר בינתיים עושה רושם שהשחקנים של בראד גרינברג בהחלט לא פראיירים ואילו אלה של ראשון, עדיין לא מספיק חדים. למרות זאת, הייתי מהמר על הקבוצה הביתית.

20:10: מכבי חיפה – נס ציונה (שידור משולב ספורט 5+) – מכבי חיפה נחתה נחיתה לא רכה בכלל אחרי מסע המשחקים בארה"ב כשחטפה תבוסה מחפירה באשדוד, משל התמודדה מול קבוצת NBA. אוהדי הירוקים יקוו שאין כמו בבית בשביל לתקן את הרושם מהמשחק החלש בעיר הנמל ואין כמו נס ציונה הבינונית (ניצחה את גלבוע, הפסידה להרצליה) בשביל להתאושש על חשבונה. חיפה גם תקווה לקבל יותר מהזרים שלה שלא ממש תפקדו במשחק הליגה הראשון. זה יהיה דחוק אבל אני אלך עם חיפה.

טניס / מתן גילור

עונת האולמות שהחלה עם 3 טורנירי 250 מעלה הילוך לשני טורנירי 500, אשר כוללים את רוב הצמרת העולמית, מבין הכשירים.

טורניר באזל (500) – סיבוב ראשון

באזל הוא הטורניר הנחשב והיורקתי מבין השניים, בעיקר תודות לפדרר, יליד העיר, אשר רואה בו את טורניר הבית.

היום יתקיימו 4 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון.

שידורים בספורט 5 לייב החל משעה 21:00.

יואיצ'י סוגיטה-דניס שופובלוב. לקנדי-ישראלי קצת פחות הולך לאחרונה וסוגיטה נראה לא רע בכלל.

רוברטו באוטיסטה אגוט(6)-מיכאיל קוקושקין.

מרקו צ'יודינלי-רובין האסה.

יון צ'אנג-מרקו לורנצי.

 

טורניר וינה (500) – סיבוב ראשון

היום יתקיימו 5 מתוך 16 משחקי הסיבוב הראשון.

שידורים בספורט 5 לייב החל משעה 14:00.

ג'יל סימון-ארנסט גולביס.

רישאר גסקה-פליסיאנו לופז.

ברנרד טומיץ'-פייר הרברט.

פיליפ קולשרייבר-ג'ון איזנר(5).

אלכסנדר זוורב(1)-ויקטור טרוצקי. זוורב הוא הטניסאי הבכיר בטורניר, אבל ט'יים ודימיטרוב עם משוכות לא קלות כלל ועיקר.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

    1. אמן ואמן. פשוט נתן הרגשה של חזרה לימים הטובים שלו. בעיניי אגב חצי הגמר נגד מקגיל היה המשחק הטוב של האליפות. מקגיל שיחק בסגנון רוני עם מכות מסוכנות, שכשנכנסו הפכו את המשחק למותחן. כן ירבו.

      1. אולי אלו נעלי ההתעמלות שהוא נעל? היה מצחיק לראות את.ההתייחסות לזה של המראיין בסיום, לא ידעתי שהוא קצת פצוע ברגל וממש נרעשתי מהחריגה מקוד הלבוש המקובל, אשתי לא הבינה על מה המהומה עד שזה התברר בסוף – יופי של ענף ספורט, אולי היחידים שמסוגלים לגרום לי לנטוש את ראשון בnfl

        1. במהלך המשחקים המצלמה התמקדה הרבה בנעליים שלו, ואפילו הראו שהיה לו סט נוסף במקום שהוא ישב. לא פריט לבוש נפוץ בענף הזה.
          וחשבתי שאני היחיד שמזפזפ בין שני הענפים (אם כי בתחרויות מהסוג הזה גם אצלי הסנוקר תופס קדימות).

          1. לצערי ראיתי ממש מעו משאר המשחקים עד הגמר אבל יש לנו עוד מלא סנוקר בקרוב. בנוגע לפוטבול אז הקדימות אצלי היא לא מוחלטת תלוי בסיטואציה, אתמול לא היו יוצץתרמידי משחקי 8 מעניינים אז בכלל לא הייתה דילמה (אני אוהד איגלס)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט