התרשמות ראשונה ממשחקי הקדם-עונה / אשך טמיר המקורי

בלי ששמנו לב התחילו להם משחקי הקדם-עונה ואוטוטו אנחנו בדבר האמיתי.

אמנם אי-אפשר לקחת אותם ברצינות כמדד אבל אני חושב שמכל משחק אפשר ללמוד משהו, גם ממשחקי קדם-עונה, ואפילו ליגת קיץ או סקרימג' במתנ"ס השכונתי.

אפשר לראות לפחות את האנרגיה שמביא איתו השחקן, האם הוא משחק כדי להוכיח משהו והאם הוא מגיע לעונה במוד "משימה". וכנ"ל את האנרגיה של הקבוצה. ואפשר לספק אבחנות ראשוניות, שאולי יתבררו כנכונות בהמשך ואולי לא.
כי כמו שכולנו יודעים הכי כיף להסיק מסקנות נחרצות וחותכות על סמך נתונים מזעריים…

אז הנה ההתרשמויות הראשונות שלי:

https://www.youtube.com/watch?v=fEqV9Zs-fMM

המשחק הכי מסקרן עם השמות הכי גדולים עד כה.
שתי קבוצות שהתחדשו ושואפות לנשל את ג"ס האימתנית מכתר המערב.
אלה היו התרשמויותי מתקציר המשחק:

  • כרמלו אנטוני. כפי שחשבתי עוד לפני הטרייד הבחור בא במוד הוכחה לעונה זו. הוא מגיע חד מאוד מהשלוש, רזה יותר, ובמוד התקפי ממוקד ורצחני. הוא ייתן עונה התקפית מצוינת לדעתי ויפתיע רבים ממספידיו.
  • עדיין כרמלו אנטוני. למרות שנראה שהתכונן פיזית וטכנית מצוין לעונה, מנטלית הוא לא התקדם בדבר ולא עשה שום שינוי. הוא חור שחור מוחלט בהתקפה, כל כדור תועה שמגיע לידיו נשאב ישר בכוח גרוויטציוני של אלף שמשות ומסיים את דרכו בטבעת. בשלב זה של הקריירה שלו (וכנראה גם בכל שלב אחר בעבר) הוא כנראה פשוט לא מסוגל להבין שכדורסל זה משחק קבוצתי ושככה הוא צריך להיות משוחק כדי להביא את התוצאות המיטביות לקבוצה.
    איך זה יסתדר עם ראסל ווסטברוק, עוד חור שחור עצום בגודלו ובמסתו, אלוהים יודע (ראסל לא שיחק הלילה).
  • לדעתי השנה נראה שיא חדש באחוז הזריקות של שלושה שחקנים מתוך כלל הקבוצה.
    ווסטברוק, כרמלו וג'ורג' הולכים לשחק חיובים עם עצמם ולהתחרות מי לוקח יותר זריקות על חשבון האחר. לשאר השחקנים יישארו פירורים. ג'ורג' לדעתי יהיה זה שיסבול הכי מכולם, כי הכדור יהיה בעיקר בידיים של ווסטברוק וכרמלו מגיע כאמור במוד משימה להוכיח שהוא עוד שחקן. אז ג'ורג' יהיה זה שייאלץ להכריח הכי הרבה זריקות – לא משהו חדש עבורו אבל גם לא מצב אידאלי ואופציה לתסכול עמוק.
  • עד כמה רחוק יביא הכישרון ההתקפי את אוק' העונה? רבים מאיתנו קשרו להם כבר כתרים עם שני הטריידים הבומבסטיים ואין ספק שהם עמוסים בכישרון. אבל ההערכה הראשונית שלי היא שזוהי חרב פיפיות שתחזור אליהם כמו בומרנג (זה משפט סביר?? גיא!) ושחוסר הכימיה הקבוצתית ומשחק הבידודים יביא את קיצם מוקדם יחסית בפלייאוף (סיבוב 2?).
  • יוסטון – הרוקטס המשיכו ישר מאיפה שהפסיקו בעונה שעברה ועוד לחצו על הגז. הם זרקו 55 שלשות וקלעו 24 (43.6%), וזה עוד כשהארדן קולע 3-12 מהטווח. נראה שהבאתו של כריס פול לא תגרום לשינוי תפיסה בקבוצה, ושהוא זה שייאלץ להתאים את עצמו לשיטת המשחק ולא הקבוצה אליו. פול הראה שהוא אכן מוסיף הרבה לקבוצה ביכולת המסירה שלו והורדת עומס הובלת הכדור ויצירת המהלכים מהארדן, אך נראה שאלה יהיו התוספות היחידות.
    לא יספיק לדעתי והערכתי הראשונית (כמדי עונה ישר לגרון של אפלטון) – יוסטון לא באמת השתפרו משמעותית והתקרה שלהם היא אותה תקרה שהייתה להם בעונה שעברה – עונה רגילה טובה תוך שבירת שיאי נקודות ושלשות, וסגנון משחק קיצוני מבוסס שלשות שיהיה בעוכריהם בשלבים המאוחרים של הפלייאוף, מול קבוצה רצינית שיודעת מה שהיא עושה (ס"א מישהו?). גמר מערב גג.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wiIqivDTQ-8

הקליפרס המחודשים נראו מרועננים, מחודשים ומלאי אנרגיה.
הקבוצה ששינתה את פניה בטרייד על פול נראית שמחה ומחויבת ונתנה חיזוק רציני לאמונתי הראשונית מייד לאחר הטרייד שהם יהיו טובים יותר השנה.

  • בלייק גריפין – הקבוצה שלו וטוב שכך. הוא נראה מצוין, הפגין ורסטיליות מרשימה, קלע מכל הטווחים ובעיקר הנהיג ונראה משוחרר מצילו המעיק של R2-D2. להערכתי ייתן סוף סוף את העונה שהרבה זמן ציפינו ממנו להראות וייתכן שיהיה במרוץ ל-MVP. כמנהיג וגם כשחקן תמיד החזקתי ממנו יותר מהגמד המעצבן ואני חושב שהוא מנהיג חיובי יותר לקבוצה ושזה יהיה ניכר באווירה הכללית ובמחויבות.
  • מילוש תיאודוסיץ' – וואו! מביא את כל מה שציפינו ויותר. משחק עם ביטחון, מסירות מופלאות סטייל פיסטול פיט ומרים את הקהל (ואת דיאנדרה ג'ורדן) לגג האולם. עדיין לא ברור כמה אמון ריברס ייתן בו, וכמה יעדיף את הנפוטיזם על פניו, אבל אם ימשיך ככה לא תהיה לו ברירה כי אחרת יהיה מרד שחקנים.
    הערך המוסף שהוא מביא לדעתי, מלבד השואו-טיים ושובה של הלוב-סיטי (דה לוב – דה ג'אם! או-מי-או-מיי…) הוא בהכנסת המסירה הנוספת לד.נ.א של הקבוצה המתחדשת, מה שיביא למיצוי הכישרון בקבוצה ולאחת הקבוצות שיהיה יותר כיף לראות השנה.
  • חבילת שחקני המשנה שהגיעה לקליפרס נראית מצוין מהמעט שראינו עד כה. גלינרי נותן תוספת כוח משמעותית ויכול לשחק כסטרץ' 4 או סמול שקולע מבפנים ומבחוץ, סם דקר יכול להיות שחקן נהדר עבורם ומשתלב מצוין במרקם הקבוצתי החדש, הראל יכול לתת גוף ואנרגיות, ולו וויליאמס הוא על תקן ג'מאל קרופורד צעיר יותר ואחד שמביא סלים כשצריך.
    ובברלי יהיה לדעתי שחקן משמעותי מאוד עבורם בשני צידי המגרש, ויוסיף את הרוע שכ"כ היה חסר להם.
  • אם דיאנדרה ג'ורדן נכנס למרה שחורה כשפול עזב, וחשב שנגמרו ימי ההאלי-הופ העליזים (הטריק היחיד בכובע שלו), הרי שהנה הגיע מילוש ומראה לו שהוא עוד לא ראה כלום. ג'ורדן הולך לחגוג השנה.
  • לא ייאמן, אבל בשורה התחתונה, אחרי עזיבת הגמד המעצבן – גיליתי שאני אפילו מסמפט את הקליפרס השנה!
    הערכתי לגביהם היא שבסופה של עונה הם יהיו טובים יותר משנה שעברה. אם יגיעו להתמודד מול יוסטון בפלייאוף – אני שם את הז'יטון האחד שלי עליהם. (אבל מכין לי סטוק של כלי נשק אוטומטיים לכל מקרה, למקרה שאפסיד בהימור)
  • על טורונטו אין מה להרחיב את הדיבור לדעתי, מה שהיה הוא מה שיהיה, כל עוד קייסי שם יש להם תקרה מוגבלת וברורה.
בתמונה: כריס פול. (צילם – לוק סקייווקר)

 

https://www.youtube.com/watch?v=TUDcMyd-BE8

במשחק בין שתי הקבוצות של התפוח הרקוב, הנטס הייתה הפחות גרועה ואילו הניקס הגיעה למקום השני המכובד.

  • דיאנג'לו ראסל – הבחור קלע לא רע (19 נק', הקלע המוביל של הקבוצה ב-50% מהשדה), וכמו שחשבנו ייתן עונה סטטיסטית טובה מבחינתו. אבל התחושה שלי ממנו – בצורה עקבית יש לציין מאז שאני רואה אותו – שהבחור סרטן בכל קבוצה שיהיה. נרקיסיסט צעיר וחצוף שמאוהב בעצמו ושלא באמת מעניין אותו לאן תגיע הקבוצה כל עוד הוא מקבל את הזריקות שלו ויכול להתהדר בסטטיסטיקה יפה. ההערכה שלי היא שברוקלין עשתה טעות שהביאה אותו, למרות הנקודות שהוא מביא, ושהבחור ינדוד לאורך הקריירה מקבוצה לקבוצה דוגמת ג'וש סמית' ודווייט האווארד.
    אוהדי הלייקרס – עשיתם את הדבר הנכון. הוא ולונזו זה שני קצוות של סגנון משחק ואישיות, ועדיף לכם בהרבה קבוצה שמחה ומוסרת בהשראת לונזו מאשר קבוצת צעירים מיליונרים מפונקים ועצלנים בהשראת דיאנג'לו.
  • שני הסגלים נראים כמו ערב-רב של שאריות מחוממות מארוחה בבסיס צבאי בדרום, וכנפולת של נמושות.
    ומי האמין שג'ארט ג'ק עדיין משחק?!
  • נקודת אור בניקס – דאג מקדרמוט. נראה שמח יותר ואולי מצא את מקומו בליגה. יכול להיות תוספת מרעננת וחביבה עבור אוהדי הניקס המדוכאים שבערד.
  • עוד נקודת אור בניקס – נואה לא שיחק.
  • עוד נקודת אור בניקס – יש לכם סוף סוף סנטר שיודע לקלוע בהתקפה. קאנטר הוא שיחוק עבור הקבוצה ובמדבר הזה הוא בהחלט דרדר פורח במלוא תפארתו.
  • נקודת חושך – גם השנה הניקס לא יגיעו לכלום, ההימור שלי שנראה את הורנסק מפוטר לאחר שליש עונה ואת בלאט תופס את מקומו, מה שאולי ייהפך לנקודת אור נוספת עבור יושבי הערבות הבוכיות בערד.

אשך טמיר המקורי

was born, sort of living, will die somewhere in the future

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. אני עדיין מופתע שג'ארט ג'ק בחיים בכלל. ניקס נטס היה משחק גרוע גם בתקציר.
    לגבי מלו אני מאמין שהוא יהיה טוב והשנה ולו בגלל העובדה שהוא הסכים להגיע לאוקלהומה, מה שאומר שהוא יכול להקריב מסגנון החיים שלו בשביל הצלחה. לגבי פול גורג צריך לראות איך הוא יסתדר, זה יכול ללכת לכל כיוון.

  2. אחלה פוסט ותצפיות חכמות
    מסכים לגבי עתיד הקליפרס וגם מסמפט אותם יותר
    אם לא יפצעו כהרגלם, יש מצב שיפתיעו רבים.

  3. האמת שפשוט היה לי קשה להסתכל על יוסטון-okc
    אחרי כל ההייפ זה נראה כמו תחרות חיובים מהשלוש או משחק 5-3-1
    דווקא הקליפרס עם מילוש החתיך נראו מצויין ורואים שהפערים מאירופה לnba ממש הצטמצמו

  4. תודה אשך.אחלה פוסט
    מאמין שככל שתתקדם העונה אוקלהומה תתחבר.זה עדיין מוקדם.
    מסכים לגבי הקליפרס.הטרייד על פול חיזק אותם ונתן להם עומק שלא היה להם בשנים האחרונות.הבעיה שגם שאר המערב התחזק.
    אצלם הכל תלוי בפציעות

  5. אתה מאשים את קייסי בבינוניות של טורונטו? עם מה בדיוק הוא אמור להגיע ליותר? אל תשכח שזו בגלל קבוצה שהייתה על סף טנקינג ופתרום התחילה לנצח. באופן קבוע טורונטו מגמגמת בפלייאוף, אבל הייתי משייך את זה בעיקר לזה שהיא קבוצה מאוד בינונית שבסך הכל שומרת על עקביות. זה לא אותו דבר אבל זה כמו שס"א משחקת בשנתיים האחרונות הרבה יותר טוב בעונה הסדירה – זה כי פופוביץ מאמן מצויין, לא כי צריך שהוא ילך כדי שס"א יגיעו למשהו.

    1. כן. היה לו סגל מצוין בעונה שעברה והוא מיצה את עצמו כמאמן עונה רגילה מצוין אבל מוגבל, מיושן ומקובע מדי ללכת רחוק בפלייאוף.

      1. אני מסכים שטורונטו נראים רע פלייאוף אחרי פלייאוף, אבל לא חושב שיש מאמן שיחשוב שהוא יכול להשיג יותר עם הסגל הזה מאשר לנצח סיבוב בפלייאוף ולהיות קבוצת ליגה טובה. מה היית מצפה ממנו לעשוץ?

        1. להתייחס לחצי המגרש הזה שבו גם שמים את הכדור בסל, ולא רק מנסים למנוע אותו.
          הוא מאמן הגנתי מובהק שבהתקפה נותן לשחקנים לעשות מה שבא להם. מה שמוביל את דהרוזן לשחק איזו, וגורר את שאר הקבוצה איתו. עם מאמן שמבין, או שבכלל אכפת לו מההתקפה, הם היו משחקים הרבה יותר טוב, מוציאים הרבה יותר מחומר השחקנים הטוב בתולדות המועדון ואולי גם מגיעים לפלייאוף.

          1. יפה ניתחת.
            לקייסי באמת שאין שום שיטה ברורה בהתקפה – פשוט תנו ללאורי או דהרוזן את הכדור, שייצרו לעצמם סל, ויהיה בסדר.
            זה כמו משחק בשכונה של קבוצה שיש בה 2 ילדים שמשחקים בנוער או משהו, אז שאר חברי הקבוצה דואגים רק לחסום להם, ולהתבונן כיצד אותם 2 מקצוענים לוקחים את כל הזריקות.

          2. "אולי גם מגיעים לפלייאוף"- אני לא כל כך יודע איך להתייחס לאמירה הזו שאולי טורנטו היו מגיעים לפלייאוף, אלא אם כן התכוונת לגמר הפלייאוף, ואז האמת שאני עדיין לא יודע איך להתייחס לזה. באיזה שנה מאמן אחר היה לוקח אותם גבוה יותר?

            "עם מאמן שמבין, או שבכלל אכפת לו מההתקפה" – איבקה, שהוא השחקן השלישי בטיבו, קבע שיאי נקודות בפלייאוף (וזה כשהיה לו את מילווקי ההגנתית בסיבוב הראשון) וגם הממוצע העונתי שלו היה גבוה (מדובר רק ב-23 משחקים אבל זה נותן איזושהי תמונה). מי לדעתך היה צריך לזרוק יותר, קורי ג'וזף?

            לדרוזן יש באמת יוסג' רייט גבוה, זהה לזה של הארדן. אבל גם לתומאס, שאותו מאמן אחד המאמנים הכי נחשבים במזרח יש אחוז דומה, ואפילו, תאמין או לא, לכוכב של גרג פופוביץ, שנבחר כבר 100 שנה בערך למאמן הכי טוב בנ.ב.א, יש אחוז דומה.

            אני לא אומר שהוא מאמן טוב, וטורונטו אכן נראים רע פלייאוף אחרי פלייאוף, במיוחד באחרון, כשנראה שיש להם את הכלים להקשות קצת יותר על קליבלנד. אבל מכאן ועד להגיד שהוא הבעיה של טורונטו זה בערך כמו המרחק בין דרוזן ולאורי לכוכבים שכן מגיעים לגמר הנ.ב.א.

          3. אולי גם מגיעים לפלייאוף – באים לשחק בו. מתמודדים כמו קבוצה שווה. לא מגמגמים בפלייאוף.

            תאמין או לא, אבל בוסטון, סאן אנטוניו ויוסטון משחקים תוך כדי תנועה. יש להן תרגילים שנועדו לשחרר שחקנים ולשחק כדורסל קבוצתי. טורונטו שנה שעברה החזיקו בהתקפה הכי סטטית בליגה (אחרי הזקנים של דאלאס). ראיתי את איבקה שנה שעברה בפלייאוף – היחיד שם שניסה לשחק כקבוצה, אבל שאר השחקנים לא ידעו איך לשתף פעולה. איפה למשל תרגילים ליונאס, כישרון התקפי שקייסי מתעקש לא לנצל? פאוול? הם יכולים למשל לבחור לשחק כשדהרוזן ממשיך עם האיזו שלו, אבל שאר השחקנים נעים מסביבו כדי לפנות לו את המיד ריינג' ולחכות למסירה.
            הוא הבעיה של טורונטו. עם מאמן שמבין בהתקפה הם היו משחקים הרבה יותר טוב. לא יודע מה הם היו עושים מול קליבלנד, אבל הם לא היו מסתבכים מול מילווקי, מיאמי ועוד קבוצות עם סגל שחקנים פחות טוב.
            המרחק בין דהרוזן לכוכבים שכן מגיעים לגמר הוא לא כזה רחוק כמו שקייסי גורם לזה להיראות.

          4. "תאמין או לא, אבל בוסטון, סאן אנטוניו ויוסטון משחקים תוך כדי תנועה" – לא צריך להתנשא, גם אני ראיתי את בוסטון וס"א ויוסטון משחקים. פעם הבאה תשתדל לבחור קבוצות שלא מגיעות לפלייאוף (שזה מתי שאני מחדש את הליג פס). ואגב התנשאות, "משחקות תוך כדי תנועה".

            זה מצחיק, כי אני לא חושב שהדיעות שלנו שונות לגבי טורונטו או לגבי המאמן שלה, אבל אני בכל זאת אחדד ואומר שטורונטו לא אמורים לעבור את מילווקי בקלות, ולא משנה מי המאמן שלה, או כמה היא תשחק תוך כדי תנועה.

            הכדורסל של טורונטו מכוער וסטטי, על זה אין ויכוח, האם במשחק שוטף הם ישיגו יותר? בזה אני לא כל כך בטוח. לדעתי הם פשוט מנסים ליצור מסורת של עונות עם 50 נצחונות + נצחונות בפלייאוף לפרנצ'ייז שלהם (אל תשכח שבשביל טורונטו סיבוב שני זו חצי אליפות), וקייסי משיג את זה בצורה סבירה, לא סתם הוא קיבל הארכת חוזה.

  6. קלעת בול אחרי בול, מלבד אחד: המנטליות של כרמלו לא צריכה להשתנות ואסור שתשתנה: הוא ס-ק-ו-ר-ר וסקורר חייב להיות אנוכי כי זה חלק מה-DNA של סקורר. הוא יהיה מצויין העונה.
    אני הופתעתי גם מהרבע הראשון של הלייקרס נגד דנבר. ברבע הראשון הצעירים נראו מצויינים ממש.

    1. הוא בטוח יהיה מצוין. השאלה איך הכימיה תלך שם, ואם השלישייה תוכל ללמוד לשחק יחד או שזה יהיה בידודים מתחלפים בתורות וזהו.

      הלייקרס היו מלאי אנרגיה והתלהבות! יפה להם

  7. אשך אני דווקא מסכים איתך ברוב התצפיות.
    כמה דברים נוספים שראיתי:
    1) לייקרס באמת יהיו קבוצת צפייה בליג פאס. ישחקו בכיף ויפסידו בצרורות. אבל חייבים לעשות משהו עם הקליעה. כאילו וולטון מנסה לעשות גולדן סטייט עם נבחרת הנכים. בלי קליעה זה פשוט לא יעבוד.
    2) יוסטון- התיאום בין פול להארדן עדיין מוטל בספק. שניהם חייבים לעשות תנועה ללא כדור, מה שלא ראינו במשחק הראשון. בלי זה אני מסכים איתך שמה שהיה הוא שיהיה, מה גם שתהיה פגיעה בקצב המשחק בלי כל הרצים הצעירים על הכנפיים.
    בהגנה יהיה שיפור משמעותי עם התוספות של פול, שהוא מגן מצוין, טאקר המלך שישחק הרבה בסנטר עם הכמעט 2 מטר שלו, מבה אמוטה ואריזה שתמיד נותן מה שצריך. קפלה מעולה בהגנת חילופים אבל לא מגן על הטבעת בוויק סייד מספיק, מה שמצריך הגנה קבוצתית.
    3) קליפרס. מה שאמרת עם ספק אחד לגבי היכולת של תאודוסיץ' לסחוב דקות רבות למשך עונה שלמה. מאמין שיתחיל נהדר ושיתקע בקיר הרוקי השנה בסביבות פגרת האולסטאר. חבל שלא נכנס לליגה לפני שנתיים.

    1. הלייקרס ממש מהנים בסגנון המשחק שלהם. מסכים שעדיין יהיו גרועים.
      קוזמה זה אחת המציאות הכי גדולות שראיתי

    1. ראיתי רק את התקציר. לפחות ממנו נראה שהארדן ימשיך להיות המוביל העיקרי, כשפול על תקן בברלי משופר.

    2. כשהארדן ופול היו ביחד זה היה די חצי חצי ביניהם. פול החזיק קצת יותר בכדור והארדן על תקן קלע, מה שקצת פחות עבד, גם כי הארדן היה ביום קליעות רע ועדיין חלוד כספוט אפ שוטר. הוא בדרך כלל מעדיף לקלוע מכדרור וזה יקח לו זמן.
      סה"כ 17 אסיסטים ביניהם ב20 וקצת דקות. לא רע.
      מה שנראה ממש טוב זה ההרכב של פול עם גורדון מול הספסל של אוקלהומה שפשוט חיסל אותם. זה ברור שזה רק קדם עונה אבל שני אלה מול ספסל היריבה זה אשכרה לא פייר.

  8. הלייקרס סובלים מחוסר קלעים מוכחים מהשלוש. בול מפוקפק מהטווח הזה. קולדוול פופ כנ״ל, ואינגרם יום כן יום לא. ראסל, ווילאמס וניק יאנג עזבו ולוולטון יש בעיה. חוץ מקוזמה הרוקי אין אף אחד רילייבל.

  9. פוסט פשוט מעולה. לגבי הקליפרס אני עדין חושב שאי אפשר לדעת אבל סוף סוף יש שם משהו רענן ובעיקר מסקרן. אם עד היום לקבוצה הזו היתה תקרת זכוכית היום הכל פתוח שם וזה יכול ללכת לכל הכיוונים (גם למשהו פחות טוב משהיה דרך אגב למרות שאני לא נותן לזה הסתברות גבוהה). לגבי okc זה בדיוק אותו סיפור . מילה במילה (פוטנציאל שיכול ללכת לכל הכיוונים .. כאן ההסתברות שהכיוןן יהיה למטה עוד יותר נמוכה מבקליפרס למרות האגואיסטיות הם מועמדים די ברורים לגמר מערב). לגבי הניקס הלך כרמלו האגואיסט בא דאנג'לו האגואיסט והניקס תקועים עם כרמלו חדש וצעיר לעוד 100 שנה. לגבי הנטס אין מה להרחיב וטורונטו … נו טוב … same same קבוצה טובה במונחים של הליגה הלאומית (המזרח) ולא היתה יכולה לעשות הרבה בליגת העל (המערב). אהבתי.

  10. אחלה פוסט!

    אבל אף מילה על הסאנס???
    (טוב, בצדק..
    לקום ב-5 בבוקר ביום, חופש, בשביל לצפות במשחק קדם עונה של הסאנס –
    זו באמת סוג של שריטה…

    אבל בכל זאת,
    כמה מילים:

    יש שחקנים שאחרי שהם משיגים את החוזה המיוחל, נכנסים לשאננות.
    וורן חתם על חוזה חדש,
    והבוקר הוא היה השחקן החד ביותר בקבוצה –
    גם בהגנה, וגם בהתקפה.

    בוקר לא פגע מי יודע מה.
    אבל הוא הראה במהלך המשחק יכולות ניהול משחק שהיה ברור שיש לו,
    אבל לא ראינו מספיק מהם.
    זה אולי הסימן הכי משמעותי לכך שהוא ימשיך לצמוח כשחקן.

    מייק ג'יימס.
    אני בספק כמה בכלל שמעו עליו,
    אבל יש את זה. הוא בדרכו לנשל את יוליס מתפקיד הרכז השני –
    חדירה לסל, ניהול משחק, הגנה לוחצת, והרבה קור רוח.

    ג'וש ג'קסון. הרבה סבלנות צריך בכדי שהכישרון העצום והבוסרי הזה יגיע לכדי בשלות.
    מזל שזו עונת טנקינג…

    בנדר –
    השחקן המושלם לטנקינג.
    בגלל שביכולתו כיום, אני בספק אם יש קבוצת יורוליג שיש לו מקום בסגל שלה…

    1. לגבי מייק ג'יימס הוא עשה את כל הרבע האחרון של הסאנס אני באופן אישי מאוד הופתעתי ממנו . למרות שהרבע האחרון שוחק ללא השחקנים המובילים בשתי הקבוצות ודרך אגב אפילו עכשיו אין באפליקציה של האן בי איי את הסטטיסטיקה של הרבע האחרון (משהו די הזוי כאילו הוא לא שוחק התוצאה שמוצגת היא איך שנגמר הרבע השלישי) אני חושב שהוא עשה רק טעות אחת. פשוט היה נפלא. מסכים לגמרי לגבי בנדר. לגבי ג'וש ג'קסון אני לא אפרט יותר מידי למה אני חושב ככה אבל בעייני הוא השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט הזה . הוא נפל על קבוצה פח (הרבה פוטנציאל אבל לא יותר מזה) השאלה אם ידעו לנצל אותו שם.

  11. מסכים עם הרבה דברים, ובנוסף:
    קייל קוזמה – כל כך הרבה הייפ יש ממנו ובצדק, הוא מזכיר את מלו ב-STROKE שלו והוא ממש דומה מבחינת צורת משחק למעט כל ה-ISO. גניבה כבר אמרתי?
    לגבי מילוס תאודוסיץ', ידוע שהוא שהוא מוסר נפלא, אבל הגנתית הולכים להרוג אותו, סטייל סטיב נאש. הוא די איטי ופחות אתלטי מהרכז הממוצע בליגה.

  12. פוסט מצוין, מסכים עם רוב הנקודות שלך. אני לוקח את הגרסה של אוקלהומה מלפני שנתיים בלי להתלבט לעומת הגרסה שלהם היום, אני חושב שיש שם הרבה פוטנציאל אבל סגנון המשחק של הכןכבים המרכזיים ימנע ממנו להתממש במלואו, אם זאת כמות הכישרון והאתלטיות שלהם אמורה להספיק נגד כל קבוצה חוץ מגולדן ולכן לדעתי הם כן יצליחו להגיע לגמר המערב.

  13. המקום של הנטס השנה במוק דראפט בכלל לא ריאלי. לדעתי יש שם קבוצה לא רעה שיכולה לסיים בין 18 ל 20 בליגה. יש מספיק קבוצות במזרח שנחלשו השנה.

  14. השאלה הגדולה שעולה בעקבות תחילת משחקי קדם העונה והשינויים בחוקי האולסטאר היא את מי קייל קוזמה יבחר ראשון לקבוצה שלו.

    1. ואינגראם עדיין שנתיים מלהיות מוכן בעוד שנתיים? או שהוא מוכן לפריצה השנה לדעתך? מריח לי כמו אחד הבאסטים הכי מבאסים שראיתי. באמת נראה בכל תנועה כמו פוטנציאל מטורף ופשוט לא מצליח להביא את זה לידי ביטוי במשחקים כשהפיזיות עולה.

  15. כתבתי את זה כבר ב"בדיומא" אבל זה לא עולה לי כסף להזכיר גם פה-
    מחר בבוקר של יום חמישי בשעה 9:00 שידור ישיר בערוץ הספורט של משחק ההכנה בין גולדן סטייט למינסוטה. המשחק בסין ולכן השעה הקלאסית..

  16. שאלה שעלתה לי בהשראת חוקי האולסטאר החדשים:
    יש חמישה קפטנים אפשריים- לברון, דוראנט, בריאנט, שאק, בירד.
    כל אחד מהם בשיאו.
    אתה הקפטן בקבוצה השניה, אפשר לבחור אחד שמולו בטוח לא תשחק, במי בוחרים?

  17. התיאור של מלו מדויק כמו התחת של סרינה בעיניו של לס. מלו פשוט שחקן לא חכם. ועצל. ראס יתחרפן ממנו. אוקלהומה יושפלו מול ג"ס והשלישיה תתפרק בשנה הבאה. לגבי הקליפרס, גלינרי הוא סוג של מלו לעניים….חצי מהעונה יהיה בחוץ ולקליפרס לא יהיה כח אש מספיק. עוד שנה מארבעים במדבר. תאודוסיץ לצערי הרב לא יוכל לעמוד פיזית על המגרש, פיזית הוא לא ברמה. ודבר אחרון… הארדן הוא שחקן ההתקפה הטוב בליגה ביי פאר, אמן כדורסל.

  18. לא מסכים לגבי הנטס ודאנג'לו – הנטס מכרו את העתיד שלהם ובילי קינג השאיר תלי חורבות. דאנג'לו הוא הימור בגלל בעיות האישיות שלו אבל יש לו תקרה ממש גבוהה. זה בדיוק סוג ההימורים שמועדון כזה צריך לקחת, בלי נס לא ישתפר שם כלום. לא הייתי לוקח אותו אבל לכמעט כל מועדון אחר…

  19. לא ראיתי אנשים מדברים על זה אחרי הטרייד בין קיירי לאיזייאה, אבל לדעתי אחד השיקולים הגדולים של איינג' להסכים לוותר על הבחירה של ברוקלין בשביל הטרייד הזה ולא להסכים מוקדם יותר בקיץ בשביל באטלר/PG13 הייתה ההתחזקות הגדולה של ברוקלין בקיץ.
    ראסל,לין,קארול,הוליס-ג'פרסון,מוזגוב. כמה שמות מעניינים מהספסל בראשות אלן קראב. אחלה של חמישייה יחסית לשאר קבוצות הפח בליגה ולדעתי הם יהיו באזור המקום החמישי – שישי מהסוף ולא יותר גרוע מכך.

  20. בקשר לכבר-לא-ד'אנג'לס ראסל – מישהו (ג'רמי לין, שכתב משהו מעניין על התסרוקת האחרונה שלו – https://www.theplayerstribune.com/jeremy-lin-brooklyn-nets-about-my-hair/) צריך לשבת איתו לשיחה צמודה, להסביר לו שזו ההזדמנות האחרונה ומפה אין לאן לרדת יותר.
    אולי בשביל זה פיניקס הביאו את בנט. להפחיד את צעירי הסאנס.

    למה בחרתי לראות דווקא ניקס-נטס, זה מעבר לידיעתי. מה שכן ראוי עוד לציין הוא שמשוטים נתן די הרבה בהגנה (וכמעט כלום בהתקפה), וזה בערך כל מה שהיה לניקס לתרום בהגנה.

  21. אחלה פוסט
    מסכים עם אפלטון שהשינויים ברוקטס הם בעיקר שיפור ההגנה עם פול וטאקר.
    באוקלהומה. כרמלו הוא כרמלו. כבר לא ישתנה, אבל ווסטברוק ישתנה. אנחנו נראה ווסטברוק חדש שמחפש את המסירה, ויש לו גם למי למסור. מלך האסיסטים לעונה הקרובה

  22. טור פשוט מצויין אשך.
    OKC – התפיסה הראשונה שלי היא כמוך מדובר בחבורה מנופחת אגו. אבל א' שחקנים יכולים לעשות שינוי. ב' אני מאלה שמחזיקים מדנובן מאמן מצויין – כזה אינטליגנט בטירוף וכזה שיודע לתאם בין הכוכבים שלו. לדעתי אם יגיעו לגמר מול ג"ס הם אלו שיכולים לעשות להם הכי הרבה נזק. וזה מביא אותי ליוסטון – כל עוד לא משנים את ששולח לשתי זריקות אני שם מבטחי בזקן נכון שפול הוא אוברייטד ועדיין הוא תוספת משמעותית שיכולה לגרום להגעה לגמר מהערב.

  23. אשך , הסקת מסקנות יותר מהר ממנחם… זה דבר שמעולם עוד לא קרה..קצת מגוחך לא? הסקת מסקנות אחרי משחק אעמון אחד.
    תתמקד בציצים..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט