אירועי דיומא – 01.10.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 6 / מתן גילור

19:00 בני יהודה תל אביב-הפועל רעננה (ספורט 5 גולד). בנ"ד ממשיכה להתדרדר ולא השיגה ניצחון מאז מחזור הפתיחה. והיא עדיין מרוחקת 4 נקודות מרעננה שנמצאת מתחת לקו האדום עם נקודה בודדת, גם היא במחזור הפתיחה. במחזור הקודם בנ"ד סיימה בתיקו 1:1 בעכו ורעננה הובסה בביתה 3:0 ע"י אשקלון.

20:00 עירוני קרית שמונה-הפועל חיפה (ספורט 5 לייב). שתי קבוצות בכושר מצוין שמגיעות אחרי תוצאות תיקו מרשימות, נגד י-ם וב"ש, בהתאמה. בק"ש, שנמצאת במקום החמישי, רק 3 נקודות מהפסגת הטבלה פורח החלוץ שובל גוזלן שלא מפסיק לכבוש. הקבוצה גם התבשרה שתוכל לשוב ולארח משחקים באצטדיונה הביתי. הפועל טרם הפסידה העונה ונמצאת במקום השני כשרק הפרש שערים מרחיק אותה מהפסגה.

20:00 מכבי חיפה-מועדון ספורט אשדוד (ספורט 4). מכבי גילתה יכולת שערורייתית במחזור הקודם, אך חזרה עם נקודה ראשונה ממשחק חוץ, אחרי 0:0 עם מכבי ת"א. היא תחסר את שלומי אזולאי (פצוע) ועומרי בן הרוש (מורחק). מי שצפוי לשוב מפציעה ארוכה הוא רמי גרשון. אמנם מכבי נראית רע, אך לעומת אשדוד מצבה טוב בהרבה. נועלת הטבלה הובסה 3:0 בבית ע"י נתניה ויש לה נקודה בודדת מתחילת העונה, כשעושה רושם שמעמדו של ראובן עטר בתפקיד המאמן אינו יציב.

21:00 הפועל אשקלון-מכבי תל אביב (ספורט 1). אשלקון מפתיע לטובה וממוקמת במקום השביעי מרחק 3 נקודות מת"א במקום השלישי. לת"א לא יהיה פשוט אחרי ששיחקה ביום חמישי נגד ויאריאל ומגיע להתארח אצל יחידת הקמיקזה של יובל נעים. לשמחתה רודי חדד המורחק לא ייקח חלק במשחק. אצל ת"א יעדר טב"ח המורחק, בנוסף לפצועים גולסה ומיכה.

 

פרמייר ליג – מחזור 7 / רועי ויינברג

14:00-ארסנל-ברייטון (ספורט 1). התותחנים מרשימים בליגה האירופית ונראים יותר טוב גם בליגה כשהם הוציאו תיקו מצ'לסי בחוץ וניצחו את ווסט ברומיץ' ובורנמות'. הם חוזרים לעצמם לאחר פתיחת העונה הרעה ופוגשים באמירויות קבוצה אחרת בכושר לא רע. ברייטון עם שני ניצחונות משלושת משחקי הליגה האחרונים, אבל היום בלי תומר חמד המושעה שהבקיע שער הניצחון מול ניוקאסל והעדרו יקשה על החלק ההתקפי החלש שלהם. העולה החדשה תנסה לגנוב נקודות.

18:30-ניוקאסל-ליברפול (ספורט 1). משחק בין 2 קבוצות שבפורמה לא משהו בלשון המעטה. ליברפול בועטת המון, מחטיאה בצרורות ולא מרשימה יותר מדי בספטמבר שיורגן קלופ ירצה לשכוח. הם חזרו לנצח בליגה מול לסטר סיטי, אבל סיימו בתיקו לאחר מכן מול ספרטק מוסקבה בליגת האלופות וזה הגיע אחרי תיקו ו-2 הפסדים. ניוקאסל הפסידה את משחקה האחרון, אבל ניצחה את שני המשחקים לפניו (מול סוונסי וסטוק) ויכולה להקשות על כל קבוצה.

לה ליגה – מחזור 7 / רועי ויינברג

17:15-ברצלונה-לאס פלמאס (ONE). ברצלונה לא הראתה כדורגל גדול מדי בניצחון על ספורטינג ליסבון, אבל בכושר נהדר וללא הפסד, או תיקו, עד עכשיו העונה. הם ימשיכו לדרוס גם מול פלמאס, שעם 6 נקודות ב-6 משחקים בהם ספגה עשרה שערים. היא לא תוציא נקודות מהקאמפ נואו בבכורה של פאקו איסטריאן, לשעבר במכבי ת"א, על הקווים.

19:30-המלצת צפייה: ולנסיה-אתלטיק בילבאו (ONE). משחק מצויין בין 2 קבוצות מרשימות. ולנסיה ללא הפסד ליגה עד כה ועם ממוצע של שני שערים למשחק, הגבוה בליגה אחרי בארסה. בילבאו פתחה את העונה טיפה פחות טוב ובמקום ה-11 אחרי תיקו מביך מול מלאגה, אבל פגשה קבוצות לא קלות עד עכשיו ויכולה לתת פייט לכל אחת. יהיה לה קשה מול ולנסיה הפייבוריטית, אבל שווה צפייה.

21:45-ריאל מדריד-אספניול (ONE). ריאל מנסה למנוע מהצמרת לברוח לה וחזרה לנצח. מול אספניול שבמקום ה-12 אחרי ניצחונות על לה קורוניה וסלטה ויגו החלשות היא לא תתקשה יותר מדי ויכולה לנצח בהפרש מאוד משכנע.

בונדסליגה – מחזור 7 / דוד "פאקו" סעדה

14:30-פרייבורג-הופנהיים (ספורט 2). כדאי להתרגל להימצאותה של הופנהיים בצמרת. אחרי שנתנה עונה קודמת מצויינת, היא ממשיכה בתנופה, וכרגע שנייה רק לדורטמונד בטבלה. המארחת לעומתה היא אחת הקבוצות החלשות בליגה בינתיים, וללא ניצחון היא נמצאת ממש מעל הקו האדום.

16:30-הרטה ברלין-באיירן מינכן (ספורט 2). זה היה באוויר, וזה הגיע. לאחר פתיחת עונה מגמגמת בסטנדרטים שלה, כשהשיא היה בתבוסה בליגת האלופות לפ.ס.ז'., החליטו במינכן להיפרד מהמאמן קרלו אנצ'לוטי. את מקומו על הקווים יתפוס בינתיים שחקן העבר הצרפתי, וילי סניול. האלופה עדיין תסבול מבעיות בסגל, בפרט בין הקורות, אך היא עדיין פייבוריטית מול היריבה הבינונית.

19:00-פ.צ. קלן-ר.ב. לייפציג. נראה שסגנית האלופה מלייפציג תתקשה לשחזר את ההישג מהשנה שעברה, כאשר היא חווה פתיחת עונה לא יציבה. עדיין היא היום צפוייה לחבר ניצחון שני רצוף מול המארחת. זו השיגה את נקודתה הראשונה העונה במחזור הקודם, מה שעדיין משאיר אותה במקום האחרון.

ליגה צרפתית – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה

22:00-ניס-מארסיי (משולב בספורט 5 לייב). קבוצה מוזרה ניס. אחרי פתיחת עונה זוועתית, הגיעו נצחונות יפים שלה, ובפרט התבוסה שהנחילה למונאקו, אלא שבשבוע שעבר היא חזרה לאבד נקודות, הפעם לאנז'ה הקטנה. באלוטלי וחבריו נראים רחוקים מהריצה המרשימה בצמרת של העונה הקודמת. מארסיי קצת נרגעה לאחר שני ההפסדים הרצופים, בפרט מהתבוסה למונאקו, וחוזרת לעצמה עם מספר נצחונות רצופים, המשאירים אותה קרוב לצמרת.

סרייה A – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה

13:30-נאפולי-קליארי (ספורט 5). נאפולי ממשיכה להוביל את הליגה עם מאזן מצויין של שערי זכות, גם לאחר הניצחון הקשה על העולה החדשה ספאל. משחק היום מול היריבה החלשה צפוי להותיר אותה בפיסגה.

16:00-בנוונטו-אינטר (משולב בספורט +5). אינטר אמנם איבדה בשבוע שעבר שתי נקודות במשחק מול בולוניה, אך היא עדיין אחת הקבוצות החזקות באיטליה. ודאי כשהעומדת מולה היא הנמושה של הליגה, הניצבת במקום האחרון ללא נקודות.

16:00-קייבו-פיורנטינה (משולב בספורט +5).

16:00-לאציו-ססואולו. לאציו התאוששה מהתבוסה לנאפולי עם ניצחון קל על ורונה, כשצ'ירו אימובילה ממשיך לכבוש בצרורות. היום צ'ירו וחבריו ימשיכו כנראה לכלות את זעמם ביריבה החלשה מהתחתית.

19:00-מילאן-רומא (ספורט 1). קרב צמרת חשוב מאד. מילאן השאפתנית נראתה טוב מאד בפתיחת העונה, ונראה שהתקציב המופרך שהושקע בידי הבעלים הסינים מביא תוצאות. אלא ששני הפסדים סמוכים, ובפרט האחרון מול סמפדוריה, בו הקבוצה הייתה רחוקה מלהרשים, כבר מתחילים להזכיר את העונה הרעה הקודמת. בפרט מדובר בחוליית ההגנה, המפגינה את הפערים הגדולים ביותר בין הציפיות למציאות. רומא צמודה למילאן במקום השביעי (ומשחק חסר), כאשר היא מלקטת שלושה ניצחונות רצופים במחזורים האחרונים, אלא שמדובר אולי במקסם שווא, כיוון שהיא זכתה ללוח משחקים קל יחסית בפתיחת העונה. היום נראה כיצד ההרכב המוחלש שלה יחסית לעונות הקודמות מסוגל להתמודד עם קבוצה חזקה יותר.

21:45-אטאלנטה-יובנטוס (משולב בספורט 5 לייב). יובה, למרות המאזן המושלם, נראתה רחוקה רוב הזמן מהקבוצה שדרסה את הליגה בעונות האחרונות. אלא שבמחזור האחרון, מול יריבתה העירונית טורינו, היא חזרה להפחיד עם 4:0. בולט במיוחד בהרכב האלופה הוא החלוץ פאולו דיבאלה, המציין כבר עשרה כיבושים. אטאלנטה, שהייתה בעונה הקודמת לפרקים המרענן הרשמי של הליגה, התאוששה משני ההפסדים בתחילת העונה, וטיפסה למרכז הטבלה. עדיין זה צפוי לא להספיק לה מול דיבאלה וחבריו.

כדורסל / יאיר זעפרני

גביע ווינר-סל / רבע גמר

עונת הכדורסל הישראלי הרשמית תפתח בעוד שבוע בדיוק ואת השבוע שלפני הקפצת הכדור הראשון נוכל לנצל כדי לאמוד את יחסי הכוחות כרגע בטורניר גביע ווינר המסורתי שייערך השנה באולם הנאה בחולון. שש מהקבוצות שסיימו את העונה שעברה בפליאוף יטלו חלק בטורניר (מכבי חיפה לא משתתפת בשל מסע המשחקים השנתי באירופה, הרצליה לא תשתתף בשל סיבובי המוקדמות ליורופקאפ בהם היא נוטלת חלק) ולצד הפועל ת"א וגליל/גלבוע ינסו להביא את התואר הראשון של העונה הביתה.

18:45: הפועל אילת – מכבי ראשון לציון

באילת לא יודעים להגיד אם העונה הקודמת שהסתיימה במקום השני בליגה (שווה למיקום שיא מבחינת הקבוצה הדרומית) אבל בהדחה ברבע הגמר של הפליאוף (מול יריבתה הערב) הייתה עונה מוצלחת או לא ולכן ליתר ביטחון החליפו כמעט את כל הסגל מלבד אפיק ניסים הוותיק. הסגל של המאמן החדש מאיר טפירו כולל את הזרים אלאנדו טאקר המוכר והיעיל, הגארד ג'ורדן לויד שהגיע מליגת הפיתוח, דימטריוס טרדוויל ששיחק בעונה שעברה בליגה הלאומית במדי הפועל עפולה והסנטר דנזל באולס ששיחק בעונה שעברה בלבנון. הסגל הישראלי מרשים יותר ולצד שלושה שחקנים ישראלים, עמית שמחון, ניב ברקוביץ' ועמית ביר-כץ שחוזרים לקבוצה אחרי שלפני שלוש שנים העלו אותה לגמר הליגה אחרי שהדיחו את מכבי ת"א, כולל הסגל גם את אייזיק רוזפלט הקופצני ואת עמית עבו הצעיר המבטיח.

היריבה של האילתים הערב, מכבי ראשון לציון שסיימה את העונה שעברה שביעית והודחה בחצי הגמר מול האלופה שבדרך הפועל ירושלים שמרה על מרבית הסגל הישראלי שלה שכולל את אבי בן שימול, עודד ברנדווין, עידן זלמנסון, ניצן חנוכי, רום קורנליוס וטיילור דאוסן אבל לא כולל את הישראלי המצטיין שלה וסמל הקבוצה בשנים האחרונות שון דאוסן שעבר להרצליה. המהפכה של ראשון הגיעה בגזרת הזרים שתכלול את שני הזרים המצויינים של גלבוע/גליל מהעונה שעברה מרפי הולוואי וג'ייסון סיגרס, את דרו קרופורד שהצטיין לפני שנתיים בהרצליה ואת שני הזרים ללא עבר בארץ: הסנטר ג'רלד בברלי שהגיע מליגת הפיתוח והפורוורד מארק טולפסן שהגיע מקארמו האסטונית. על הקווים הכתומים נשאר לעמוד שמוליק ברנר.

21:00: מכבי ת"א – הפועל ת"א

המשחק המרכזי של הערב ואולי של הסיבוב הראשון יפגיש את התל אביביות לדרבי שהשנה תזכו לראות רק בכדורסל. מכבי ת"א, אחרי בצורת של שלוש שנים ללא אליפות, עשתה מהפכה כמותה לא נעשתה מעולם בצהוב, החליפה (שלא נאמר – זרקה) את כל הסגל מלבד איתי שגב הצעיר ותחת המאמן הקרואטי נבאן ספאחיה שחזר לקדנציה שנייה בצהוב תקווה להחזיר עטרה ליושנה. הסגל של הצהובים כולל השנה את שני רכזי האלפא פייר ג'קסון (שהגיע מליגת הפיתוח ושיחק גם מעט בדאלאס מאבריקס ובסיקסרס בעברו) ונוריס קול (פצוע, לא ישחק הערב) את דשון תומאס שהגיע מאפס פילזן (אבל לא היה מהמצטיינים בה), דיאנדרה קיין שהגיע מסביליה (ועבר באילת לפני יותר משנה) ומייקל רול (רול פלייר? פיק אנד רול? הכותרות מחכות במקלדת) שהגיע מבשיקטש בכנפיים ואת האוסטרלי הצעיר ג'נה בולדן שהגיע מהכוכב האדום בלגרד (בדרך לסיקסרס בעונה הבאה) והבלרוסי ארטיום פרחוסקי ששיחק בעונתיים האחרונות בקאזאן וקודם בירושלים בתור הגבוהים. לצד הסגל הזר הלא נוצץ אבל בעל פוטנציאל מציגה מכבי ת"א סגל ישראלי שכולל את ג'ייק כהן ואלכס טיוס המתאזרחים הגבוהים שחוזרים לת"א, כארם משעור, השחקן הערבי-ישראלי הראשון בצהוב-כחול, ג'ון דיברתולומיאו שהצטיין בשלהי העונה הקודמת בחיפה, וכן איתי שגב, יובל זוסמן הצעיר ודני אבדיה בן ה-16. גם גיא גודס חזר ליד אליהו וישמש כעוזרו של ספאחיה ממש כמו אז.

הפועל ת"א, כמו בכל שנה, היא קבוצה מבטיחה בתחילת העונה ותקווה, שלא כמו בכל השנים מאז עלתה ליגה, שלא לסיים כאכזבה. אצל האדומים נשארו בסגל מרבית הישראלים – אדריאן בנקס, צוף בן משה, תומר גינת, דניאל איידן וכמובן רביב לימונד כאשר תמיר בלאט נוטש חולונה ואת מקומו ימלא אייל שולמן שבא מקרית גת ורפי מנקו מצטרף מהפועל אילת. דווקא בגזרת הזרים טמונה ההבטחה של הפועל ת"א העונה. הרכז טיוון מקי מאחד כוחות עם דני פרנקו שבילה איתו קדנציה בירושלים אחרי שבעונה שעברה שיחק בטורק טלקום הטורקית, מאט הווארד, ששיחק תחת ברד סטיבנס בבאטלר הנהדרת במכללות, מצטרף אחרי עונה בשטרסבורג הצרפתית, ג'ף אלן חוזר לקבוצה לקדנציה שלישית אחרי שאת העונה הקודמת בילה בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית  ואילו הזר הרביעי ג'רלד מקניל שהוחתם שלשום, יצטרף לקבוצה בהמשך השבוע. דני פרנקו על הקווים גם הוא הבטחה לא קטנה. הפועל ת"א ניצחה בכל משחקי ההכנה שלה ומעניין יהיה לראות אותה בדרבי שלו כידוע, חוקים משלו.

 

טניס / מתן גילור

טורניר ג'אנגדאו (250) – גמר

09:00 גמר טורניר הזוגות יונתן ארליך ואיסאם אול האק קוורשי-מרקוס דניאל ומרסלו דמולינר.

11:30 דניס איסטומין-מרקוס בגדטיס (ספורט 5+). שני לא מדורגים בגמר טורניר ATP אינו דבר של מה בכך.

 

טורניר שנז'ן (250) – גמר

10:00 גמר טורניר הזוגות ניקולה מקטיץ' וניקולאס מונרו-אלכסנדר פאיה וראג'יב רם(2). במוצאי יום כיפור הספיק דודי סלע, שפרש מטורניר היחידים יום קודם לכן, להפסיד בטורניר הזוגות.

12:30 דויד גופן(2)-אלכסנדר דולגופולוב. דולגופולוב שהבריק בארה"ב ובדיוויס ממשיך בכושרו הטוב, אבל פוגש משוכה שנראית גדולה למידותיו.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה:

גראנד פרי מלזיה

המירוץ האחרון בסינגפור עשוי להיזכר כזה שחרץ את גורל העונה הנוכחית. פטל הגיע למירוץ במצב מצויין, כאשר הוא אוחז בפול פוזישן במסלול הנחשב כמתאים לו, וכשהמילטון מזנק רק מהמקום החמישי. אלא שכבר בהקפה הראשונה, תאונה שנגרמה בעיקר ע"י חברו לקבוצה של פטל, קימי רייקונן, ובה היה מעורב גם מקס ורסטאפן, הוציאה את כל השלושה מהמירוץ. המילטון אמר תודה, זכה במירוץ, וכעת מוביל על פטל בפער גדול של 28 נקודות. אם לא די בכך, המילטון השיג את הפול פוזישן היום, בעוד שפטל לא הצליח להשלים את מקצה הדירוג בגלל בעיות במנוע, מה שיציב אותו היום במיקום האחרון. נראה שהעונה הנוכחית היא לחלוטין של המילטון להפסיד. שידור בספורט 5 לייב ב-10:00.

 

NBA / קדם עונה

משחקי הלילה:

1:00 – אטלנטה הוקס אצל מיאמי היט.

5:00 – לוס אנג'לס קליפרס אצל טורונוטו ראפטורס (בהונולולו).

משחקי אתמול:

דנבר נאגטס 108 – גולדן סטייט ווריורס 102

מינסוטה טימברוולבס 108 – לוס אנג'לס לייקרס 99

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. יום עמוס וגדוש באירועים
    זה שיש מחזור לאחר יום הכיפורים זה מבוא לתירוצים אבל זה מצויין לשטף של הליגה הלא שוטפת ממילא

  2. תודה בן התגעגענו לראות משחקים.
    תאודוסיץ' כזה כיף של שחקן. עדיין קשה לי לראות אותו מככב בעונה ראשונה של 82 משחקים, אבל כשהוא על המגרש דברים קורים

    1. צר לי, קפיטנוס.. אני מאלו שמחבבים את מורי מאוד..

      אבל נראה לי שכייסו לו כמה שחקנים וסטט' מהארנק.

      1. לההה. יותר כואב לי הבחירת דראפט הזאת שלקחו לנו.
        בברלי קצת מאכזב אותי. ראיתי בראיונות איתו שאמר שהוא הולך להראות דברים שלא ראינו ממנו.
        שיתמקד במה שהוא יודע, הגנה וספוט אפ שוטינג.
        לו וויליאמס מחזיר בהגנה כל מה שהוא נותן בהתקפה ואת החברה הצעירים שאני אוהב דקר והראל לא ראינו.
        בינתיים בקליפרס אני מהמר שגריפין הולך על עונת mvp. ממש מחזיק ממנו. ותאודוסיץ' ענק, חוץ מזה שנראה שיקח לו זמן להיכנס לקצב של עונת nba הוא בעצם הרכז היחידי בקליפרס

        1. עזוב ראיונות.. אף אחד בNBA לא חתן פרס נובל לספרות.

          אין מצב בעולם שאני כולל את בברלי בעסקה הזו – ימות העולם.

          1. בשביל פול? זה היה חייב לקרות. מה גם ששנה הבאה הוא רוצה חוזה גדול. ביוסטון הוא היה נהדר לצד הארדן אבל השנה תראה שהוא תכלס שחקן די מוגבל. הארדן גורם להרבה שחקנים שמשחקים לצידו להיראות יותר טובים ממה שהם.
            בכל מקרה פול הוא בערך הרכז היחיד שלא נופל הגנתית מבברלי ועולה עליו פי 10 בהתקפה.

          2. כולם יודעים שהוא מוגבל, זה לא סוד שמגלים רק כשהארדן פוקד את הרחובות האדומים של טקסס.

            אבל הוא גם עשה את ה MVP האחרון מוגבל.

            פול לא שם בכלל.. אגדה אורבנית. בטח לא במיינד גיימז.

            ואתה הולך להתגעגע ל PACE של השנה שעברה.

      1. כולם מתרגשים לחזור. גלינרי דופק דאנקים כאילו לא שבר את היד על הפרצוף של מישהו לפני חודש, דה רוזן קופץ על לורנס פרנק, גריפין על המגרש, חשבתי שהוא בכלל בשיקום עדיין

    1. שוב, הבעיה שהוא הרכז היחיד שם ואין לו כוחות לסחוב 30 דקות למשך 82 משחקים. בברלי והבן של המאמן יותר כמו רכזי משנה, לא ממש מובילי כדור.
      עדיין לבינתיים גם תאודוסיץ' וגם גלינרי נראים כמו שיחוק אמיתי. מקווה שימשיכו ככה. כיף לראות אותם.

      1. למה אתה חושב שאין לו כוח לסחוב ?

        לא צריך רכז במשרה מלאה, כל הקטע הקטע זה לחלק את נטל הובלת הכדור. גריפין אחלה אופציה לניהול התקפה מהצבע, לבחור יש מובים וראיית משחק.

        1. כי יש לי נטייה לחשוד בצפלוחים. ועוד בני 30 שלא שיחקו 82 משחקים בעונה. בכל מקרה בוא נהנה ממנו כל עוד הוא סוחב. יד קסם.

          1. אפשר להגיד את זה על כל אירופאי,

            הוא לפחות מגיע לשלבים המאוחרים ביותר ביורוליג – לפיינל פור הוא סוחב..

  3. לא מסכים. פול מגן מעולה. בברלי אני מת עליו אבל הוא מגן של משימות, לא ממש משפר את ההגנה הקבוצתית.
    לגבי קצב, שאלה מעניינת. לא בברלי ולא הארדן משחקים מהר.
    הקצב המהיר של שנה שעברה היה בזכות המסירות הארוכות של הארדן, ושחקני כנף מהירים. המסירות הארוכות עדיין יהיו שם אבל באמת יהיה מעניין לראות איך יהיה עם הפורוורדים הכבדים ועם פול שאוהב משחק מסודר.
    נראה דוגמית ביום שלישי מול אוקלהומה

    1. מה זה לא משפר את ההגנה הקבוצתית ?

      בכדורסל של היום במיוחד, אם אתה חונק את הרכז של היריבה, עשית 1/2 – 3/4 עבודה.

      אין סטופר שאני יותר שונא לראות על קארי מאשר בברלי.. אני בטוח שראס מרגיש אותו דבר…

      1. כי בברלי, עד כמה שהוא פיטבול נעול מטרה, נוטה גם ללכת לאיבוד. הוא שחקן שהוא נכס לכל קבוצה, אבל חייב לבוא בציוות נכון. עם הארדן זה היה מושלם, אני חושש שבקליפרס זה קצת ילך לאיבוד אלא אם יבין את התפקיד שלו ודוק גם יבין שהוא יכול לשחק רק לצד שחקנים כמו תאודוסיץ' ולא לנהל התקפה בעצמו.
        בסך הכל הוא היה החתיכה המרכזית מצד יוסטון בטרייד, שגם עשו לו קצת טובה כי הוא היה נבלע כרכז רביעי ברוטציה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט