אירועי דיומא – 30.09.2017

כדורגל:

פרמייר ליג – מחזור 7 / רועי ויינברג

14:30-האדרספילד-טוטנהאם. הארי קיין ירצה לחתום את ספטמבר הנהדר שלו בתצוגת הבקעה נוספת. הוא מבקיע בצרורות ובאה אחרי שלושער מול ניקוסיה ו-5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. האדרספילד לא רעה ותנסה לעצור את ההוריקיין, אבל תתקשה לעשות כך. לא כדאי לזלזל בהם – הקבוצה עם הפסד ליגה בודד עד עכשיו, אבל לא פגשה אף קבוצה מששת הגדולות עד היום.

17:00-מנצ'סטר יונייטד-קריסטל פאלאס. יונייטד בכושר נהדר עם רביעיות ושלישיות על ימין ועל שמאל ומאזן כמעט מושלם. ההתקפה מתקתקת, ההגנה חונקת והקישור נראה טוב מאוד גם בלי פול פוגבה. הם לא צפויים להתקשות מול פאלאס שעדיין ללא ניצחון או שער בליגה, במיוחד באולד טראפורד.

19:30-המלצת צפייה: צ'לסי-מנצ'סטר סיטי (ספורט 1). המשחק המעניין של היום שיוצא יחד עם צאת הצום ולכן משודר. מנצ'סטר סיטי באה למשחק אחרי 7 ניצחונות רצופים, ביניהם שישייה על ווטפורד וחמישיות מול ליברפול וקריסטל פאלאס, אבל בלי בנג'מין מנדי וסרחיו אגוארו שבחוץ ל-9 חודשים וחודשיים בהתאמה. לכן המשחק הזה קשה במיוחד. צ'לסי באה בהרכב מלא, אחרי ניצחון מרשים על אתלטיקו במדריד ו-7 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים. אדן הזארד חזר לעצמו והם קבוצה מאוד מסוכנת.

לה ליגה – מחזור 7 / רועי ויינברג

17:15-סביליה-מלאגה. סביליה הפסידה לאתלטיקו מדריד במשחקה האחרון בספרד, אבל עד כה זה ההפסד היחיד שלהם העונה. את שאר משחקיהם, להוציא תיקו עם אספניול בתחילת העונה, הם ניצחו. לפיכך הם פייבוריטים ברורים מול מלאגה, שהוציאה נקודה ראשונה העונה ב-3-3 מפתיע מול בילבאו. יכול להיות שזה אומר שהאורחת תצא לדרך חדשה, אבל לא בדרבי האנדלוסי.

21:45-לגאנס-אתלטיקו מדריד (ONE). אתלטיקו באה אחרי הפסד שובר לב לצ'לסי מגול בדקה ה-94, אבל במקום השני בספרד עם הפרש שערים מרשים של 4-12 וללא הפסד. הם עדיפים בהרבה על לגאנס גם בחוץ, למרות שלגאנס לא רעה ובמקום השביעי. עד עכשיו הם ספגו פחות שערים מהאורחת בליגה, משהו שכנראה ישתנה הערב.

בונדסליגה – מחזור 7 / דוד "פאקו" סעדה

16:30-אאוגסבורג-בורוסיה דורטמונד. משחק צמרת משובח. דורטמונד של הליגה שונה לחלוטין מזו שראינו מפסידה בשנית בליגת האלופות, הפעם לריאל מדריד. בליגה היא ניצבת לבטח בראשות הטבלה, וכובשת בצרורות, כמו במחזור הקודם בו הביסה 6:1 את מנשנגלאדבך. אלא שהמארחת היא אגוז קשה לפיצוח, ולא בכדי היא ניצבת במקום החמישי, לאחר שניצחה קבוצה כמו לייפציג לפני שבועיים.

19:30-המבורג-ורדר ברמן (ספורט 2). שתי אלופות עבר הרחוקות מאד מימי הפאר שלהן. המבורג ממשיכה את הכושר הזוועתי מהעונה שעברה, והיא עמוק בתחתית. ברמן, המצוייה מתחת לקו האדום, התאוששה בשנה שעברה מפתיחה דומה, וכנראה מתכננת לעשות זאת גם השנה.

ליגה צרפתית – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה

18:00-פ.ס.ז'-בורדו. מה אתם יודעים, הכוכבים של הקבוצה מעיר הבירה מצליחים להסתדר בכל זאת, וכשהם עושים זאת, אין הרבה קבוצות המסוגלות להתמודד איתן. כך למדה על בשרה גם באיירן מינכן באמצע השבוע, כשהפכה לעוד קורבן של שלישיית MNC הקטלנית. בליגה הקבוצה איבדה נקודות ראשונות העונה מול מונפלייה. בורדו שבמקום השלישי היא קבוצה הרבה יותר טובה ממונפלייה, והיא טרם הפסידה בליגה. עדיין, אם השקט בחדר ההלבשה הפריסאי יישמר, כל הנקודות צריכות להישאר בבית.

סרייה A – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה

19:00-אודינזה-סמפדוריה.

21:45-גנואה-בולוניה (ספורט 1).

 

טניס / מתן גילור

טורניר ג'אנגדאו (250) – חצי גמר

08:00 יאן חסון לו-מרקוס בגדטיס. סיום המשחק מאתמול שהוספק בשל גשם במצב של 6:3 5:2.

09:00 יואיצ'י סוגיטה(5)-דניס איסטומין.

11:00 גויידו פלה-יאן חסון לו/מרקוס בגדטיס. פלה נגד המצב מהמשחק הראשון.

 

טורניר שנז'ן (250) – חצי גמר

12:00 הנרי לקסונן-דויד גופן(2).

אחריו אלכסנדר דולגופולוב-דמיר דז'ומור. דולגופולוב נהנה מפרישה של סלע במערכה השלישי ויפגוש את דז'ומור שהדיח את סשה זוורב.

13:45 חצי גמר טורניר הזוגות דודי סלע ואנדרה סהניקולה מקטיץ' וניקולאס מונרו. במוצאי יום כיפור (שעון סין) דודי סלע יעלה למשחק הזוגות, אחרי שאתמול פרש ממשחק היחידים.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה:

גראנד פרי מלזיה – מקצה הדירוג

10:00 – מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר במלזיה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט