שנה טובה מבית הופס –  מולי
שנה טובה מצוות הופס

שנה טובה מבית הופס – מולי

שנה טובה מצוות הופס

היום, אחרי שקיעת החמה, תתחיל שנה עברית חדשה.

בשם בית הופס ברצוני לאחל לכל קהילת הופס שנה טובה. באמת טובה-טובה לכולנו.

יודעים, קצת משונה לאחל שנה טובה לכל אוהדי הכדורסל באשר הם, שהרי בסופו של דבר בכל משחק כדורסל יש קבוצה אחת מנוצחת, ועם סוף העונה יכולה להיות רק אלופה אחת בכל ליגה…

אבל עדיין, אנו מאחלים לכל אחד מהגולשים שלנו שנה טובה, מינימום נהדרת, עם המון בריאות, המון מילים, תמונות וקטעי וידיאו  על ה-  NBA ועל ספורט בכלל.

עוד כחודש, בשבעה עשר לחודש אוקטובר למניינם, תתחיל מחדש דרך החתחתים בה  שלושים קבוצות ה- NBA תתחלנה במרוץ הארוך, המייגע והמפרך לזכייה באליפות הנכספת.

שוב יעמדו לפנינו, המכורים, לילות ללא יותר מדי שינה, עם טלוויזיות מרעישות בשקט, עם צהלות צהלה מוחנקות ועם אנחות אכזבה שקשה הרבה יותר להשתיקן.

שוב ימתינו לאנשי הצוות שלנו, אשמורות בוקר של כתיבה, ובקרים מלאי קוראים המחכים בכיליון עיניים לאותיות, למילים, לשורות ולפסקאות שייכתבו (ומקווה ומאחל שגם ייקראו) על ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ועל ספורט בכלל.

אז לכן,  עם בוא השנה החדשה, אני מבקש להודות לכל אנשי הצוות שעסקו ויעסקו במלאכת הכתיבה, הסיקור וההיגוג השנה.

וכמו כן, הרשו נא לי לקוד – בשמכם הקוראים – קידת פליקן וירטואלית (אוהד הניו אורלינס פליקנס או לא?)  של הוקרת-תודה מכל הלב על המאמצים שהושקעו בשנה שחלפה, ושיושקעו בהמשך השנה על ידי סגני העורכים: מידן, רועי (שמעט אחרי תחילת העונה יושאל לקבוצת צה"ל), יאיר, רון וגיא.

 

ואי אפשר בלי תודה מיוחדת למנחם לס, הגרפומן הבלתי נלאה וחוט השני המקשר את כולנו לקהילה הופסית גדלה והולכת…

 

שנה טובה!

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. שנה טובה לכולם.
    לרועי אין איזה פטור לכתב ספורט מצטיין? לפחות שישחררו אותו לפלייאוף – מי יעשה את הסיקור היומי?!? לא לעניין בכלל.

  2. אני לצערי נמצא בבית עם אשה מתוקה שעברה החלפת ברך לפני שבועיים וחצי ואנחנו לא יכולים ללכת לבית הכנסת, והיא לא יכולה לבשל לי את מרק העוף שאמי זכרונה לברכה לימדה אותה "ככה מנחם אוהב את מרק העוף שלו" (היא גם לימדה אותה לעשות גפילטה פיש סגנון ליטאי עם מתיקות כזאת), אז למעשה החג עבורי זה ישיבה עם גייל וציפייה בטיווי עם טלפונים לנכדות בישראל ואטלנטה.
    אז מסר כמו של מולי מחמם את הלב ומביא אווירת חג לבית בגולה. חוסר אווירת החג בגולה היא החסרון מס' 1 אצלי במגורים מחוץ לישראל, ואף פעם לא אתרגל לזה, אז תודה למולי שהביא לי קצת "חג ראש השנה" לגרינוויל.

    שנה טובה לכולם

    1. הרבה בריאות לשניכם! מצטרף לבריכות, שתהיה שנה של הרבה התרגשות, שיאים וסיבות לדיונים חסרי תוחלת אבל מפולפלים ומלאי אמוציות על מי השחקן הטוב בעולם או ההסטוריה…

    2. מאחל לך המון בריאות מנחם, אחרי שהגעת לגבורות, וכמובן גם בריאות לקשישה שאתך. מקווה שבקרוב הכאבים ייעלמו והיא תחזור לשמש בת זוג בטניס עם הרבה מרק עוף וגפילטע. לכל שותפי הופס כותבים וקוראים, צעירים וזקנים, ספורטאים ובטטות כורסא שנה טובה ומתוקה.
      וכמובן LETS GO CELTICS 🙂

    3. מנחם, אני מוותר לך על בית כנסת השנה.
      אחרי שהוצאתי את הכעסים והתסכולים המיניים שלי (למה לא הייתי מספיק חכם כדי לברוא לי אלוהית ? ועם בריג'יט הסליחה…) על הקאריביים ומקסיקו סיטי, אני במצב רוח לכמה סליחות קטנות, והראשונה הולכת אליך.

      אז יש לך פטור מבית הכנסת.

      וכשזה בא ממני אתה יכול לקרוא לזה "פטור ניקוי מהמקור" (סטגדיש ! אני אהיה פה כל הלי…, רגע, בעצם לנצח נצחים !!!)

  3. שנה טובה לכולם! מאחל לנו דרמות, בלי שיאי נצחונות, שיאי טריפלדבל, הרבההפתעות של האנדרדוגס, ביצועים של הרוקיס, וללא פציעות של שחקנים.

  4. שנה טובה לכל הצוות הנפלא ולכל גולשי האתר.
    למנחם וגייל היקרים שולח לכם אנרגיות טובות מארץ הקודש. אני מקווה שתנוחו ותתאוששו ותגיעו אחרי החגים עם הרבה כוחות. שתהיה לכם שנה טובה עם הרבה התחלות חדשות וטובות.

  5. שנה טובה ובריאות ואושר מעל הכל.
    תענוג לבזבז איתכם זמן יקר בדיונים על כדורסל ושטויות קצת פחות רציניות.
    באיחולים לבביים לנפילת האימפריה הצהובה במהרה בימינו אמן.

  6. שנה טובה ומתוקה למנחם וגייל…. בריאות ואושר.
    ולשאר אנשי האתר… הכותבים והמגיבים…. תודה על התוכן, העומק, השטויות, פניני החוכמה ויציאות ההזיה 🙂

  7. שנה טובה לכל חברי קהילת הופס.
    שנה של בריאות אהבה, ופרנסה טובה.
    אם יהיה לכם את כל אז תוכלו גם לבזבז זמן מ

  8. שנה טובה לכל חברי קהילת הופס.
    שנה של בריאות אהבה, ופרנסה טובה.
    אם יהיה לכם את כל אז נוכל לבזבז זמן משותף בצוותא, בדיונים ברומו של עולם על ענייני הכדורסל מהליגה הטובה בעולם.
    כמו למשל, איפה אפשר להשיג ליג פאס בזול.
    שנה טובה!

  9. שנה טובה לקהילת הופס המופלאה שרק הולכת וגדלה ומפיצה את האהבה לספורט ליותר ויותר אנשים.

    שנת המשך שגשוג וצמיחה לאתר בכלל ולכל אחד מחברי הקהילה בפרט 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט