אירועי דיומא – 07.09.2017

 

כדורסל / דור בלוך

אליפות אירופה בכדורסל – שלב הבתים (מחזור אחרון):

יום יורובסקאט מקסים לכולם, יש להודות לפרנסיי איגוד הכדורסל האירופאי על כך שדאגו לנו לטורניר כדורסל בכיר, בעת פגרת הנבחרות המעיקה בכדורגל, אני אישית הייתי חווה פוסט טראומה של ממש אחרי הקיץ הקשה ללא ספורט שעבר עליי.

ולעניינינו, יום חמישי הגדול גאה לארח באופן חד פעמי את משחקי היורובסקאט ולא סתם משחקים, אלא את המחזור האחרון של שלב הבתים, כאשר הבתים שישוחקו הם בתים 3 ו-4 המון קרבות דירוג מרתקים, וממתק בדמות לטביה, הנבחרת החביבה עליי בטורניר עד כה, כמו גם ספרד, קרואטיה, רוסיה, סרביה ועוד רבות וטובות יותר ופחות, אז בואו ניגש לאקשן!
בית ג':
 
קרואטיה – צ'כיה (14:30):
 
משחק קצוות יפתח את יום המשחקים בבית ג' כאשר קרואטיה שהפסידה לספרד ונצחה את שלושת יתר משחקיה, הבטיחה את העלייה ואת המקום ה-2 בעוד צ'כיה שנצחה את רומניה החלשה והפסידה את שלושת משחקיה הנוספים, כבר הודחה מהטורניר בגלל הפסדה להונגריה, ומסיימת טורניר מאכזב לישראלי רונן גינצבורג.
אם כן משחק לפרוטוקול בלבד יספק לנו כדורסל משוחרר בין שתי קבוצות שלא ממש הצטיינו במשחק התקפי משובח בטורניר הזה, כאשר הן ממוקמות במקומות ה-17 וה-18 בטורניר בהתאמה, אבל ההגנה הקרואטית היא זאת שעשתה את ההבדל עד כה כשספגה רק 58 נקודות מול הונגריה ורומניה.
את שתי הקבוצות מוביל כוכב בולט אחד, כאשר הקרואטים מבליטים את בויאן בוגדנוביץ' המצוין עם 20.5 נקודות למשחק באחוזים נפלאים, בעוד אצל הצ'כים סאטורנסקי הוא לא רק הקלע המוביל (14.8) אלא גם הריבאונדר, המוסר והחוטף המצטיין.
אם תקדים משחקי היום מראה על משהו, אז צפו למוראל נמוך מצד הצ'כים וניצחון קרואטי קליל.
הימור: קרואטיה ב-12.
 
ספרד – הונגריה (17:15):
 
הנה החדשות ועיקרן תחילה: הספרדים טובים מאוד בטורניר הזה.
99, 93, 91, 79 זה טור הנקודות של הספרדים. 60,56,50,73 זה טור הספיגות. למעט הנצחון ב-6 על קרואטיה במשחק האחרון, הספרדים פשוט טיילו בבית הזה, אבל הם עושים זאת עם רוטציה עמוקה, כשהם לא מעייפים את הכוכבים. השחקן ששיחק הכי הרבה עד כה הוא פאו גאסול שרושם 22.7 דקות למשחק, מספר 90 בטורניר בדקות.
כאשר לא פחות מ-11 ספרדים נהנים מ-10 דקות או יותר למשחק.
הספרדים מעמידים סגל מוכשר ביותר עם הגאסולים בצבע והרננגומז המצוין, וכוכבים אדירים כמו רוביו שמוביל את הקבוצה בחטיפות וסרחיו רודריגז שמוביל אותה באסיסטים.
ההונגרים הסימפטים מנגד עשו את שלהם בעצם ההעפלה לשלב הבא ויהנו מהחוויה של לשחק מול כוכבים גדולים ומרשימים מהם, מי שעשה לעצמו שם באליפות הזאת הוא ויוודה שקולע 18.8 נקודות למשחק ומוביל את הנבחרת שלו, שהיא הנבחרת הגרועה באליפות בקליעה משלוש, כך שזה בהחלט משהו שהספרדים יוכלו לנצל, לא שהם יצטרכו להתעסק הרבה עם טקטיקה לאור פערי הרמות.
הימור: 15 לספרד.
 
מונטנגרו – רומניה (20:45):
המשחק האחרון של היום בבית מפגיש את מונטנגרו שתשאף להבטיח את המקום ה-3 (שבסכנה רק בהנחה שהונגריה תדהים את ספרד), ולא צפויה להתקשות לעשות את זה מול הנבחרת שהיא אולי החלשה ביותר בטורניר הזה עד כדי העמדת היקף הנבחרות שמשחקות בו בגיחוך.
הרומנים קולעים רק 61.8 נקודות למשחק ומפסידים בממוצע בפער של מעל 20 נקודות, זה הנתון הקיצוני ביותר למעט איסלנד שמפסידה ב-30 נקודות בממוצע אבל מה רוצים מהם בעצם? הם כאן בטעות.
מנגד נבחרת מונטנגרו היא בהחלט אחת מהקבוצות המרעננות בטורניר עם נצחונות קלילים על הונגריה וצ'כיה, והפסד במשחק צמוד וקשה מול הקרואטים החזקים. מונטנגרו שמבליטה את מיודענו טיאריס רייס ואף יותר מכך את ניקולה ווצ'ביץ' הסנטר הנהדר שלה תהיה יריבה לא פשוטה בשמינית הגמר והיא צפויה לנצח בקלילות.
הימור: מונטנגרו ב-30.

 

בית ד':
רוסיה – בריטניה (14:30):
 
בריטניה מסיימת אליפות מאכזבת מבחינתה כשהיא מפסידה את כל ארבעת המשחקים הראשונים בעוד הרוסים נאבקים במאבק מיקום משולש ומרתק עם הלטבים והסרבים. נצחון של כל ה-3 ימקם את רוסיה במקום ה-3 בלבד, וזאת בגלל הנצחון בהפרש קטן מול סרביה לעומת תבוסה ללטבים.
ועם זאת הרוסים ישאפו לנצח ולקוות למעידה של אחת מהאחרות על מנת להשתדרג כלפי מעלה בבית הזה ברגע האחרון ממש.
הרוסים כאמור לא הרשימו עד כה וגירדו נצחונות מול הטורקים והסרבים, כשגם הבלגים הצליחו להקשות עליהם במשחק דקות ארוכות, התלות שלהם בשווד (21.2 נקודות 5 אסיסטים למשחק) גדולה כאשר גם מוזגוב הוא חלק משמעותי בפאזל הרוסי.
בצד השני למעט אולאסני שמוביל בנקודות ריבאונדים וחטיפות אין הרבה על מה לדבר בצד הבריטי באליפות שלא תסייע לכדורסל לתפוס מקום של כבוד באי.
 
הימור: רוסיה ב-15.
 
סרביה – בלגיה (17:15)
הבלגים כבר בחוץ לאחר הפסדים לכל הקבוצות בבית למעט בריטניה, כאשר הם אומנם הצליחו להקשות מעט על הרוסים אבל התקשו להשאיר חותם על האליפות הזאת.
הסרבים לעומת זאת נמצאים בעמדה טובה עם נצחונות על לטביה טורקיה ובריטניה והפסד בודד לרוסים, גם הם חלק מאותו הבית המשולש עם רוסיה ולטביה מה שהופך את המשחק הזה לקריטי עבורם.
גם כאן יש לנו בוגדנוביץ' שמוביל את הקבוצה עם 21 נקודות למשחק, אבל שימו לב ליוביץ' שחקנה של באיירן מינכן שתורם 7 ריבאונדים ולא פחות מ-3 חטיפות למשחק.
סרביה היא לא אחת מההתקפות המרשימות בטורניר (מקום 9) אבל היא קבוצתית מאוד (מקום 3 באסיסטים) ובמשחק שבו היא חייבת לנצח אני מעריך שהיא תעשה זאת.
הימור: סרביה ב-12.
 
לטביה – טורקיה (20:45):
 
המשחק האחרון שיכול לשנות את כל תמונת הבית הוא המפגש בין לטביה לטורקיה. נצחון של הטורקים יציב את שתי הקבוצות עם 8 נקודות, בהנחה והרוסים והסרבים ינצחו זה שם את לטביה במקום ה-4 ואת הטורקים בשלישי, בהנחה שאחת משתי המוזכרות מפסידות זה מסבך את הבית בתרחישים שונים של בתים פנימיים.
אבל האם זה יקרה? ספק רב.
לטביה היא ממתק של ממש באליפות הזאת, עם פורזינגס הנפלא שמוביל אותה, הנבחרת הזאת נמצאת במקום ה-4 בנקודות באליפות היא מניעה כדור נפלא (שנייה באליפות באסיסטים) קולעת טוב מכל הטווחים, והמשחק שלה מהנה ושוטף.
אבל צריך לשים לב לטורקים שבעולם קצת אחר היו יכולים להיות עם מאזן מושלם כרגע. שני ההפסדים שלהם לרוסים ולסרבים היו במשחקים צמודים ואל תתפלאו עם אוסמן הנפלא שמוביל את קבוצתו בכל הקטגוריות יקחו אותנו למשחק צמוד ואפילו יספקו הפתעה שתסבך את הבית.
הימור: הלטבים ב-3

טניס / מתן גילור

פלאשניג מדו (2000) – חצי גמר נשים

19:00 קוקו ואנדאווי(22)-מדיסון קיז(15) (יורוספורט) – טורניר הנשים נהיה ביתי מרגע לדודלי. ואנדאווי בהפתעה אדירה גוברת על המדורגת 1, פליסקובה, ב-2 מערכות. היא תתמודד בדרבי אמריקאי מול קיז שניצחה את קאנפי ב-2 מערכות.

02:00 ונוס וויליאמס(9)-סלואן סטיבנס (יורוספורט). וויליאמס אמרה תודה לקביטובה שפינתה לה את מוגורוסה, התקשתה, אך ניצחה בשובר שוויון (נזכיר שזה המייג'ור היחיד בו מערכה מכרעת עשויה להיות מוכרעת בשו"ש). סטיבנס המפתיעה תשלים את הדרבי האמריקאי השני של חצי הגמר.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

וואלטה א אספנייה – קטע 18

קטע 17 היה אחד הימים הקשים שראינו במירוץ עד כה (ובכלל בשנים האחרונות), ואחד הדרמטיים שבהם. בגזרת הקטע קיבלנו מנצח מפתיע מאד – סטפן דניפל. האוסטרי היה היחיד מתוך קבוצת הבריחה שהצליח שלא להיתפס בידי חברי ה-GC, והגיע ראשון אל הקו. דניפל רוכב בקבוצת אקווה בלו הקטנה, שקיבלה הזמנה למירוץ, וסבלה בתחילתו מתקרית ביזארית שבה הוצת האוטובוס שלה. הניצחון בקטע הקשה והיוקרתי יהווה יופי של פיצוי לקבוצה למודת הסבל. אחד שהיה קרוב לזכות בקטע הוא אלברטו קונטאדור, שברח לפלוטון בעלייה, אך היה לבסוף רחוק ב-28 שניות מהמנצח. הדרמה הגדולה הגיעה דווקא מכריס פרום, והפעם מהצד הלא נכון. העלייה ללוס מאצ'וקוס התבררה כקושי האמיתי הראשון של הבריטי במירוץ הנוכחי, והוא נאלץ לחזות ברוב מתחריו, לרבות ניבאלי, בורחים לו בדרך לקו. בסיומו של דבר, לאחר שנעזר בשלושת חברי קבוצתו, איבד פרומי כ-40 שניות למתחריו. המירוץ נראה כעת פתוח לחלוטין, ודאי עם הגראנד פינאלה המפלצתית הצפוייה לנו בשבת. תמונת ההובלה כעת היא פרום, ניבאלי (1:16+), קלדרמן (2:13+), זכארין (2:25+), קונטאדור (3:34+), לופז (4:39+), וודס (6:33+), פולס (6:40+) וארו (6:27+), .

קטע 18 אמור לתת לנו חצי אתנחתא מהמאבקים ב-GC. הוא כולל ארבע פסגות בינוניות, כולל "שפיץ" בדרגה שלוש בסיומו. לפיכך נראה די ברור שהוא יהיה בשליטת קבוצת הבריחה. עדיין, הפערים המתכווצים ב-GC ודאי יפתו את המתמודדים לנסות ולפתוח פער קטן על חבריהם בפסגה המסיימת. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

    1. פדרר היה בטורניר חלש מאוד שלו. עד כה הוא ניצל מהרבה אפשרויות להפסד. חבל באמת שלא זכינו לאיזה דו קרב.

  1. ממשיך לעקוב אחרי האופניים ואליפות אירופה על אש קטנה בגלל הצבא.
    אתמול היה אכזבה אדירה לקונטאדור עם הזדמנות לקחת קטע בטור האחרון. מקווה שהוא עוד יצליח לגנוב קטע בגלל המאבקים של פרום וניבאלי.
    דרך אגב המארגנים של בוואלטה יצרו טור סופר מעניין! עם קטעים נהדרים ומותחים. לעומת הטור דה פראנס זה תענוג למרות ההובלה של פרום.

    לגבי אליפות אירופה – אני צפיתי בשני משחקים ואני חווה ממש אכזבה ענקית. ציפיתי שבארץ זו הזדמנות אדירה לעשות טורניר טוב. חבל שהם רק הביכו את עצמם. עם כל הכבוד לפצוליה, גאורגריה צריך לנצח!

  2. איזה סופרסטאר ואישיות הוא הפגדרר הזה. הוא אמר במסיבת העתונאים: "אני בריא ואין לי כל בעייה, אבל משום מה לא הרגשתי בסדר היום מבחינת טניס. ידעתי שאם דל פוטרו יבוא עם ה-A GAME שלו אני בצרה כי פשוט לא הרגשתי היום כפי שהרגשתי באוסטרליה או וימבלדון. עשיתי שגיאות חמורות שבד"כ אני לא עושה. משהו לא היה בסדר איתי היום מבחינת טניס, ולא בגלל כל סיבה אחרת. פשוט לא הרגשתי שיש לי את המשחק שלי הערב, זה הכל".

    1. באופן כללי בטניס הכל – לרוב – ג'נטלמני. יש המון פרגון לצד השני בניצחון ובהפסד, נדיר מאוד ששחקן יגיד "הפסדתי כי הייתי פצוע", וגם אם כן – ייתן את הקרדיט לצד השני.
      אצל פדרר ונדאל זה ברמה אחרת

  3. דיומא מרתק שאלה האופניים לפני ההתייחסיות שלי לכדורסל ולטניס .
    שאלה הוואלטה נגמרת בשבת ?.
    מישהו יכול לעשות סדר קצר כמה קטעים נשארו ומה בעצם יקבע את המנצח במירוץ ?.

    אשר לכדורסל לגבי היום .
    בית 3 למעשה כבר הוכרע למעט סיכוי תיאורטי ביותר להונגריה לחלוף על מונוטנגרו.
    זה לא יקרה כי הונגריה לא תנצח את ספרד ומונטנגרו לא תפסיד לרומניה .
    ככה שהדירוג של הבית הזה ברור כשמש.

    בית 4.
    שם יש לנו 2 משחקים ברורים אמנם טיפה פחות ממשחקי בית 3 אך גם סרביה וגם רוסיה צריכות לנצח בסבירות גבוהה מאד.

    ולכן נשארנו עם משחק בודד שתוצאתו תשפיע עלכל הברקט להמשך .
    המשחק הוא טורקיה – לטביה.

    ניצחון טורקי והיא שלישית ולטביה רביעית וכן חייב את הרוסים במקום הראשון לפני הסרבים .

    ניצחון לטבי וטורקיה רביעית אך לטביה שנייה רוסיה תרד למקום השלישי וסרביה ראשונה ..

    בקיצור המפסידה תקבל את ספרד בשמינית( בהינתן שלא תהיה סנסציה במשחק אחר בבית ).

    טורקיה תקבל את קרואטיה אם תנצח ולטביה את מונוטנגרו .

    משחקים מעניינים שכבר מסתמנים ברבע הגמר.

    ספרד-צרפת כמו בכל הטורנירים האחרונים ייפגשו בנוק אאוט בפעם כבר ברבע.

    ליטא -קרואטיה למרות שיהיה להם שמינית גמר קשה.

    כל יתר הציוותים תלויים במשחק היום .

    סלובניה תקבל כנראה את סרביה או לטביה

    ואיטליה תקבל את סרביה או רוסיה.
    (לצערי הפינים יעופו לאיטלקים ).

    אשר למונטונגרו היא לא הפתעה היא בדיוק איפה שהיא צריכה להיות בבית הזה במבחן התוצאה.

    אשר ללטביה נתונים מרשימים ….אולי בגצגיץ כן יודע לאמן …רק את מכבי ההיא לא היה ניתן ?.

    אשר לטניס .
    איך פתאום קרה ש4 אמריקאיות בחצי כשהטובה מכולם בכלל לא כאן ?.
    אשמח אם מישהו יסביר .
    ועוד יותר אשמח להתייחסות לגבי ה 3 הפחות מפורסמות .

    בגברים.
    יהיה היום גם עולה מפתיע מאד לגמר .
    צר לי על פדרר השחקן האהוב עליי …אך נחמתי בדל פטרו השני הכי אהוב עליי …..אם ינצח את נאדל ויקח את הטורניר זה יאפיל בעיני אפילו על הזכיות של פדרר ונאדל העונה.

  4. לגבי זהות המנצח. יש קטע מפתח אחד שנותר וזה האנגלירו בשבת, שזה טיפוס פסיכי. היום זה טיפוס קצר שיזיז כמה שניות לפה או לשם. מחר ובראשון זה קטעים למאיצים.

  5. מתן – איך רשמת את השם של קוקו ואנדאווי בצורה כל כך מעוותת?!?
    וזה עוד באתר כדורסל שזוכר לאביה התותח מדנבר חסד נעורים.
    בקיצור – מי שיכול לשנות את השם של הטניסאית לקוקו ואנדאווי (ועל הדרך גם להפוך חזרה את גברת קייס ל"קיז") – תבוא עליו הברכה.

  6. שוב נותנים לסקיי להכתיב קצב נמוך. ראיתם אתמול שפרום במצוקה – אז תנו בראבאק ונסו להתיש אותו. להגיע לעליה האחרונה ולנסות לגנוב לו 2 שניות זו טקטיקה פחות מוצלחת.

  7. הוריקן אירמה עבר את קברטה הרפובליקה הדומיניקנית,מסלול הפגיעה ברור לכיוון מיאמי ופלורידה לפי כל המודלים כעת ,וזו אמורה להיות פגיעה ישירה בדרגה ארבע, אך אם החיזוי שלי נכון וההוריקן יוסט מעט מערבה לתוך מפרץ מקסיקו החם ,אז מדובר בשואה לפלורידה.
    דבר שלא חוו בארהב מעולם אפילו לא בניו אורלינס 2005.
    נשאר רק להתפלל שמשהו יסיט את הנוריקן לצפ מז .

    1. מה שצריך להתפלל שיעבור מבלי שקירות העין יגעו בחוף. הנזק יקרה בכל מקרה אבל ההבדל בנזק יהיה עצום. מספיק הסטה של 30-40 מייל מזרחה.
      הנזקים שנראים בברבודה והאיים שהוא עבר דרכו נוראיים. יקח שנים לשקם את הקריביים.

  8. איתך הסליחה אפלטון אבל החשיבה שלי היא תמיד על המקרה הגרוע שהפעח נתמך חזק מאד בידי העובדות בשטח מספיקה הסטה של 29 ק"מ מערבה כדי למחוק את כל פלורידה ,טוב שהזכרת לי מתקשר לאורלנדו מיד שוב.
    אני נשאר עם התחושה שהמקרה הגרוע אכן יקרה הפעם.

      1. מפרט לאנשים בפלורידה אחד לאחד מה צריך לעשות, מה יקרה ואיך התכוננו לזה ברמת הפרטים הכי קטנים של אתרי אינטרנט לעדכוני מצב כביש, מקלטים ואפילו מפלסי המים בתעלות ובאגמים.
        באמת מרשים. רק נשאר לקוות שהאנשים יקשיבו להוראות.

        1. לפי כמה מודלים ההוריקאן יעבור ישר צפון-מזרח לכיוון אורלנדו, אטלנטה, וגרינוויל, אבל עד אז יאבד את רוב האנרגיה שלוץ זהו הוריקאן הסטורי.

  9. פומה, בשנת 2005 ישבתי עם אלוף הארץ לנוער באופני הרים משך טור דה פראנס שלם והוא לימד אותי על הענף מעבר לדברים הפשוטים שידעתי עד אז.
    אם לקח רק 12 שנים להיכנס לעניינים אני גאה בעצמי. 😜

  10. מה יש לארו להסתכל אחורה? יצאת להתקפה במורד ואתה נותן 100%. עכשיו זה באמת משנה אם ההפרש של 8 שניות או 15? תמשיך בכל הכוח עד סיום הירידה ואז תחשוב מה קורה מאחורייך.

  11. בבריחה מלפנים חבורת מטפסים משובחת עם אלאפיליפ, לוטסנקו, סולר, ארמה וגוז'אר. נראה שאלאפיליפ הכי טוב בסיומים כמו של היום, השאלה כמה הבריחה של אתמול לקחה ממנו.

  12. חברים יום נהדר בוולטה המאמינים יגיעו למונסטריו ראשונים והנה מתיאו טרנטין סוגר לבריחה כדי לנצח במיאוץ אופס כמעט רשמתי ניאוף…רב משתתפים ….
    מה עם פירגון לתחזית ההזויה שלי …?

  13. מאוד מקווה שהבריטי החביב עלי, יאפס את רגליו העייפות מהטור ויזכה בדאבל זה יהיה היסטורי.

    אם לא הוא אז קונטאדור ברכיבת פרישה מהאגדות

    1. בגדול, סנדר ארמה הבלגי לוקח את הקטע מהבריחה. פרום מגיע לקו עם קונטדור ו-וודס, כשניבאלי מתפרק ומגיע 21 שניות אחריו. רוב החבר'ה מה-GC בתווך.

  14. ואגב אידיוט ה-DS שמשבץ את ויסקונטי כדומסטיק. שנה שנייה ברציפות שאנחנו רואים שהוא עושה מה בזין שלו. הגיע היום שלישי. היה בפירוש יכול לעזור לניבאלי בסיום.

      1. ברגע שניבאלי בקב קינצח.קיקיונית כזו הוא לא באמת מהוה איום למנצח, ומה לנו כי נלין.
        הצלחה של בחריין…למה זה טוב?

    1. אם הם ימשיכו בקצב הזה הוא לא יהיה של הניו יורק ניקס לעוד הרבה זמן. אבל אני הבטחתי לנשוך שפתיים עד מחר.

  15. מפה לשם גם אוסמאן נותן מחצית שנייה מרשימה.
    ממש מעניין אותי אם יקבל דקות בקאבס. מקווה שיתנו לו שם צ'אנס, נראה שחקן כשרוני לאללה

  16. כל כך יפה לראות את לטביה משחקת .
    אני זוכר כמה כולם (ואני כמובן בתוכם ) ירדנו על בגצגיץ ורצינו בפיטוריו ( לפחות אוהדי מכבי ) לא שטעינו …אבל כאן הוא מנהל משחק ברמה גבוה עם כדורסל כל כך יפה .
    ראיתי אותם מול רוסיה ועכשיו ואני מצדיע .
    וזה גורם להרהור גדול מה בעצם הכוונה במאמן מצליח /כושל.
    בגצגיץ שפה היה נראה טמבל מוחלט חסר הבנה במשחק הופך שם למנהל משחק ברמה מרשימה .
    אולי בלאט צדק ?.
    אולי החומר האנושי במכבי היה עד כדי כך רע ?.
    ימים יגידו אני בכל אופן לוקח הרבה ממה שאמרתי עליו בחזרה.

  17. אני עקבתי לא מעט אחרי האליפות הזאת

    כפי שכתבתי אתמול אני אשמח אם סלובניה לטביה או פינלנד יקחו.הכי נהנתי מהן.

    ספרד אך ורק בשביל לסדר לפאו גאסול לדעתי גדול האירופאים פרישה של מלך[היה לנו כבר משאל על זה בשנה שעברה והרוב בחרו בנוביצקי אם אני לא טועה].היום השיג את מלכות הסלים של אליפות אירופה בכל הזמנים אחרי שעקף את טוני פארקר.זה שיא שלא אמור להישבר עקב מס האליפויות הרבות שפאו השתתף בהן והפיכת אליפות אירופה לפעם ב 4 שנים במקום פעם בשנתיים שהיה עד כה

  18. הדבר שהכי בולט באליפות הזאת זה הבדל הרמות בין שחקני הnba לשאר ה"אירופאים". מצחיק שגם באליפות אירופה מרגישים את ההבדל העצום הזה.
    לגבי מה שאהרון אמר על המאמנים, אני חייב להגיד שב 90% מהמקרים, מאמנים שמגיעים לטופ לא מגיעים לשם כי הם לא יודעים לאמן. הירידות התכופות שלנו על המאמנים ממש מראות על חוסר הבנה מצידנו של סיטואציה ומצב.
    לפעמים משתחל לו איזה מאמן שאלוהים יודע איך הגיע לשם, אבל לרוב המאמנים, בטח מאמנים לטווח זמן קצר כמו בנבחרות, מאוד מוגבלים במה שהם יכולים להקנות.

  19. רמת העניין במשחקים בסדר עולה:סרביה-הונגריה
    סלובניה-אורקאינה
    לטביה-מונטנגרו
    איטליה-פינלנד
    קרואטיה-רוסיה
    ליטא-יוון
    צרפת-גרמניה
    ספרד-טורקיה.

    מחר אעלה את טור המצטיינים של סבב המשחקים החמישי והאחרון של שלב הבתים

    1. איטליה-פינלנד במקום הראשון מבחינת עניין.
      ספרד שוחטת את טורקיה לא מעניין אף אחד.
      כנ"ל צרפת- גרמניה.
      ליטא יוון מעניין אבל פחות סטאר פאוור.
      פינלנד היא הממתק של האליפות. מרקנן וקופונן מככבים ויש כאן סיכוי רציני להפתעה.

      1. אחרי שאתה שומע את צביקה שרף גור שלף ושאר אנשי הכדורסל הישן במשך שבוע היה כזה מרעננן לשמוע את עופר שלח שלא נשאר תקוע בעבר ומתאים את הפרשנות שלו לכדורסל של היום.גם שי האוזמן פורח ליד עופר שלח אולי הוא מעצבן אבל יש לו הרבה ידע שלא בא לידי ביטוי בפאנלים השבוע עם צביקה שרף בעיקר מתוך פחד לסתור את צביקה בשידור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט