US OPEN –  חישוב מסלול התנגשות

US OPEN – חישוב מסלול התנגשות

דל פוטרו – דומיניק "הנקניק" טיאם
(זה נוער זה ? זה חרא! )

הבוקר קמתי מוקדם לראות את דומיניק מנקנק את דל פוטרו, בשביל להעריך מול מה פדרר הולך לעמוד בדרגו למפגש הגדול ביום שבת. בחוץ ירד שלג (ראשון לעונה שמגיע כל כך נמוך, ובני הביית עוד ישנו, ככה שהסיגנל של הWIFI היה חזק ומהיר!

מערכה ראשונה טיאם שובר את דלפו פעמיים בדרך לבייגלה ג'נטלמני.

מערכה שנייה דלפו נשבר ישר על ההתחלה. טיאם נראה נמרץ מתמיד. המשחק מגיע ל 6:2 שדלפו לוקח את ה-2 האחרונות בהגשה של עצמו.

ואז הביית התעורר. SCHOOL RUN, עבודה וכל הבג'רס הרגיל. אני חוזר מהמחסן ו.. דלפו מגיש למשחק. הלכתי ל ACE טניס לראות את המשחק. מה מסתבר? הנקניק הצליח להוציא החוצה כל כדור חשוב. שימו עליו קצת לחץ ודומיניק ייצא נקניק.

מערכה שלישית – דלפו התחיל לייצר לחץ. 6:1

מערכה רביעית – הנקניק הגיע ל 5:2 קיבל קצת לחץ מהמחשבה שהוא הולך לפגוש את  MR GOAT במשחק הבא… במציאות חיכתה לו ה FH האימתנית של דלפו והוא הפסיד בשו"ש 7:1

מערכה חמישית – הכל הולך על ההגשות, עד שדלפו מוסיף קצת סאונד אפקט לראלי (הסוד הקטן של מריה ונאדאל.) , הנקניק מאבד את הטיימינג ואת נקודת השבירה הוא מסיים בטעוות כפולה. 6:4

טופפ האמת זה לא כ"כ הוגן לרדת על דומיניק. יש לו מכשלה רצינית במשחק וקוראים לה הגשות מצד הFH ל ADVANTAGE SIDE (הצד הימני של המגרש). טיאם מוציא דרדלה רצינית של 145 קמ"ש בממוצע. ומול שחקן ימני זה פשוט לא תופס מיים. (מצרף לינק ), מרגע שדלפו עלה על זה שיש לו החזרה ברמה של משחק במועדון בסבילייה ויקטוריה הוא לא הפסיק לצחוק.

https://www.youtube.com/watch?v=W9ByT6aiDhE

במשחק הבא יחכה לו פדרר, …. שמת להראות לדלפו שהנצחון ב 2009 היה פוקס ולא יותר. לקראת המשחק פדרר נשאל אם הוא חשב על המשחק ההוא. ופדרר בכנות אופיינית אמר שכמובן. יש כ"כ הרבה דברים שהוא היה משנה מהמשחק ההוא. הוא נשאל על ההבדלים וMR GOAT  ענה שמאז הניתוח של דלפו הוא משחק יותר סלייס BH לעומת פדרר שמשחק יותר BH רגיל. פדרר לא אמר – אבל, אנחנו הולכים לראות הרבה כדורים נמוכים מהרשת על מנת להמנע מהנשק הגדול של דל פו שהוא ה FH השטוחה שלו (ו.. רפליקה של פיט סמפרס!)

 

הסוד הקטן של נאדאל..

לראפא היתה הגרלה מאד פשוטה עד עכשיו. הוא עדיין לא נתקל בשחקן טופ 50 בטורניר (שמתגלה כאחד החלשים עד עתה)* , ראפא היה אמור לשתות את היריבים עם קשית אבל.. ראפא כבר הפסיד בטורניר 45 משחקונים ו – 2 סטים. יותר מכל טורניר הרולאן גרוס (36 משחקונים) . הטורניר האחרון על מגרשים קשים אותו ניצח השור ממיורקה היה לפני 30 טורנירים !!! וזה עוד שהמשטי באופן הוא איטי ב 57% מהמשטח באוסטרליה ואמור לשחק לסגנון המשחק של ראפא… למה ראפא מתקשה כל כך על הקשים?

בממוצע על מגרשי החיימר ראפא יעמוד 4 מטר על ההגשות. וישנה את הגריפ לסווינג הרגיל שלו. ההגשות בחיימר יואטו בגלל המשטח וראפא יוכל להכנס לכל נקודה דרך משחק ראלי.

Image result for RAFA NADAL RETURN םכ SERVE
ראפא על חיימר

 

Image result for RAFA NADAL RETURN םכ SERVE
ראפא על מגרשים קשים. מחזיק את הרקטנה בסמי ווסטרן גריפ, וחייב לענות מהר על הכדורים המהירים מהמגרש הקשה. עומד רק 2-2.5 מאחורי הקו

הגריפ מוטעם יותר ל BH מאשר ל FH הרגיל של ראפא..

Image result for RAFA NADAL FH

וכתוצאה מזה.. רוצים לעשות נקודה על ראפא? תגישו לו לתוך ה FH.

טארו דניאל (שחקן מדורג 97 בעולם) עשה זאת 11 פעם אחר פעם בהצלחה יתרה. לאו מאייאר (52 בעולם) בכל פעם שהגיש מצד ימין לתןך הגוף של ראפא קיבל נקודה!

שניהם לקחו מראפא מערכה. במשחק היום מול המהמר האוקריאיני דולוגופולוב ( 39 טעויות על פני 25 משחקונים… ) המשחק נמשך שעה יותר ממה שצריך כי גם דולוגופולוב יודע שמול ראפא צריך להגיש ל FH. מול מגיש על כמו פדרר לראפא אין סיכוי. אני כבר לא יכול לחכות ליום שבת לראות מה פדרר יעשה לראפא !

לפני זה ראפא יפגש ברובלוב הסוס השחור של הטורניר (אם לא מחשיבים את סאם קווארי ופטרה קביטובה). רובלוב משחק משחק מאד דומה לזה של דוגולופולוב ומנסה לקצר נקודות. מול מגן על כמו ראפא הוא יכול לקבל נצחון רק ביום הגשות עילאי! (סיכוי של 1:540 שזה יקרה…)

 

כמה מילים על המארחת שלנו

טורניר ב USA OPEN הוא תמיד חוויה. ניו יורק. מוסיקת R&B בין המשחקונים. ה KISS TV על הקהל, ולהעיף כדורים חתומים לצופה ספציפי ביציע..

 

אבל, נראה שהראש של האמריקאים לא ממש בתוך הדבר הזה עכשיו, ואני יכול להבין אותם. סופה של פעם באלף שנה על טקסס. ועוד אחת מגיע בסופ"ש על פלורידה. נשיא שמנהל דיפלומטיה לקראת מלחמה אטומית דרך מגפון… והכל בבחירה חופשית של האזרח האמירקאי שנתן לדברים להתגלגל לתאונת הדרכים המחרידה שאנחנו ( – שאר העולם) חוזים בו בשידור ישיר בלי יכולת אמיתית לעשות משהו בנידון. לכן BIG SHUT OUT למארחים שלנו ( – של סבב הטניס) שמרימים שוב טורניר פר אקסלנס, ולטניסאים המקומיים שמשיגים השגיי שיא בטורניר.

רבע גמר נשים: וונוס ויליאמס – בפנים! קיקי – בפנים! סאם קווארי – בפנים! מדיסון קיז – מדיחה את סביטולינה ב -3 מערכות מוחצות והיא בפנים ! ואפילו סטפנס החביבה מנצחת  את אשלי ברטי האוזית החסונה והיא ברבע הגמר!  .

אמריקה – מגיע לכם יותר מההווה המחורבן. אני מקווה שההישגים של היאנקים מעודדים אתכם .

ואם הכל יילך כצפוי..

יגיע יום שבת הגדול. לראשונה בהיסטוריה ראפא מול MR GOAT ב US OPEN . זה יכול להמתיק לנו את הטורניר

 

לסיום כבוד לוולטר בייקר החצי המלחין של סטילי דאן, וגיטריסט לא רע בכלל…

מי יודע מה מקור השם סטילי דאן?

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. אני הלכתי לישון אחרי המערכה השנייה בהנחה שתיאם יסיים את הטבח. לא הבנתי מה היה מיוחד בלינק של מסיבת העיתונאים. הוא לא אמר שם משהו חורג מתשובות לקוניות רגילות.

  2. מעולה עידו. גם אני כבר העברתי את טים מעל פדרר.
    מה שדל פוטרו עשה היה לא הוגן.
    תכלס טורניר די משעמם. המשחק בין טים לדל פוטרו היה הטוב מכולם עד עכשיו.
    רק רפא מול פדרר יוכל לנחם אותי עכשיו

  3. 2 צדדי בראקט לא מאוזנים בעליל. באחד יש 3 מ-4 השמות הכי גדולים שמשתתפים בטורניר, בשני אין כמעט עניין. גם דלפו וגם נדאל היו מגיעים לגמר מהצד השני לדעתי.

    הדרך היחידה להעלות את העניין? סם קוורי בגמר. לא בטוח בכלל שזה יקרה.

  4. קודם כל תודה רבה, שוב החכמתי…
    רק באמת מוודא, אתה רוצה להגיד שהשניים מעולם לא נפגשו בסלאם הזה. הוא אולי התכוונת מעולם לא נפגשו בשלב כזה גבוה בסלאם הזה?

  5. ארבע אמריקאיות ברבע הגמר. סטיבנס מובילה נגד הלטבית 0-1 ברבע הגמר. אם היא מנצחת וונוס ויליאמס מנצחת, אחת משתיהן בגמר. אם קוקו וואנדטטי והאמריקאית הבלונדינית מנצחות יהיה גמר אול-אמריקאי. הרבה אם'ים אבל סכוי גדול

    1. סלואן וונוס בפנים, אז אמריקאית אחת כבר בטוח תהיה בגמר.
      מה שנשאר זה לקוות למאץ׳ טוב בין פדרר ונדאל, שקוורי יגיע מהצד השני כדי להציל את הטורניר הזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט