חדשות הניו אורלינס פליקנס – מולי

לוגו ניו אורלינס ניוז

כבר חשבנו שאולי נצליח להעביר עונת מלפפונים אחת ללא פציעות. נו, אז חשבנו. קווינסי פונדקסטר עדיין מחלים אבל אלו חדשות ישנות, כלומר כמעט שנה, והאמת היא שכבר התרגלנו, אבל הנה, לפני כמה ימים התברר שסולומון היל עבר ניתוח לתיקון קרע בשרירי יתר הברך (hamstring) והוא ייעדר לפחות חצי שנה.

"שרירי מיתר הברך (בלעז: hamstring)," כך מספרת לנו וויקיפדיה, "נמצאים בחלקה האחורי של הירך. אלו הם שלושה שרירים שונים עם אזורי אחז דומים ועיצבוב זהה הפועלים יחדיו בכיפוף הברך ובפשיטה של מפרק הירך. המונח האנגלי משלב בין המונחים ham או hom (שקע או כיפוף הברך באנגלית עתיקה) ו-string המתאר גיד."

שרירי מיתר הברך בירך האחורית. מוויקיפדיה בעברית.

המערכת הרפואית המופלאה של הפליקנס שוב הגיעה לשיא. לא יותר הגיוני לעבור ניתוח מיד סוף העונה? לא בפליקנס.

האם זה מפליא שהאורטופדים של הפליקנס, שהם גם האורטופדים של קבוצת הפוטבול ניו אורלינס סיינטס, דרק ג'ונס ומיסטי סורי ( Deryk Jones and Misty Suri) הועפו מהסיינטס אחרי שהתברר שהם שגו מהותית בכך שאבחנו שדלבין ברקס סובל מחבורות ולא גילו שבעצם יש לו סדק בעצם השוקית (fibula). אני כולי תקווה שהם יוחלפו גם בפליקנס כי כבר שנתיים אני טוען שיש להחליף את הסגל הרפואי בקבוצה.

תמונת עצם השוקה ועצם השוקית. מוויקיפדיה.

אבל הבעיות הן הרבה יותר גבוה מכך בהיררכיה. בתביעת שכר שהתנהלה נגד טוס בנסון, הבעלים של הפליקנס, על שפיטר את עוזרו האישי,  התברר שהבעלים בן ה-89, טום בנסון (שהוא גם הבעלים של הניו אורלינס סיינטס), לא בדיוק מתפקד במלוא כושרו המנטלי.

בנסון לא הצליח לזכור היכן נערך הסופרבול בו זכו הסיינטס בשנת 2010, ואפילו לא ידע לומר את שמו של הכוכב הגדול ביותר של הפליקנס, אנטוני דייוויס.

בקיצור, אני כבר לא בשוק על כך שהפליקנס מתנהלים כמו שוק….

 

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. שאפיטה גדולה מהחיים !!! כל הכבוד על הבחירה המוזיקלית 🙂
    איך מעסיקים צוות רפואי אחרי כזו פאדיחה? במתנ"ס בקריית שרת אני בספק אם היו מקבלים אותם. הזוי.

    תודה על הסקירה המשובחת

  2. זה בסדר, גם אני לא יודע איפה זכו הסיינטס בסופרבול.
    הטעות ההיא מאוד אפשרית לעשות. רק שהם עושים טעויות כאלו כמעט כל הזמן והם כמעט עלו לדלבין בהמשך הקריירה.
    ולחשוב שרק לפני כמה ימים התלוננתי שהם מפקירים את עמדת הסמול לסולומון היל. כרגע עם מה הם נשארו בעמדה הזו?

  3. יהיה להם סיכוי להיות רלוונטים יותר כשיוסיפו קבוצות ואולי יעבירו את הפליקנס למזרח אחרת אני לא רואה אותם עם אחוז נצחונות חיובי

    1. הלוואי

      אוליי אנתוני דייויס ישתכנע לדרוש טרייד…

      כל אוהד ירוק יגיד לך שהחלום הרטוב שלו זה אירווינג, דייויס והייוארד. זה כנראה לא יקרה אבל מותר לפנטז 🙂

  4. יש לי ככל הנראה פציעת שריר חדשה

    תאונת גלישת סאפ, מלפני 12 יום, בה נכרך הליש של הגלשן סביב לשוק וסחט בעקבות גל גדול את הסובך, מסרבת להחלים. כנראה שקיימת פגיעה בשרירי הסובך של רגל ימין. מחכה לבדיקת אולטרסאונד לראות אם יש שם קרעים בשריר, בתקווה להחלים בשבועות הקרובים

      1. ההוריקן עכשיו בדרך לניו אורלינס. נקווה שלא נראה שוב את המראות מימי קטרינה. זו עירשנהרסה על ידי איתני הטבע וחלק גדול ממה שנהרס נבנה מחדש.

  5. זה טוב לניו אורלינס שהוא פצוע או לא? לא נעול על זה. אבל לפחות יש להם כבר את מה להאשים בעונת הלוטרי הקרובה שלהם…

  6. אבל אני לא חושב זזה יקרה…הוריקאנים מטקסס מגיעים מאד עייפים לניו אורלינס….
    בעצם איזה הוריקאן הוא כבר מזמן ירד לדרגת סופה טרופית…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט