חם מהתנור – יאניס 'שחקן ההגנה' (הווה אומר? הווה אומר שלדעתי לברון ה-MVP) / מנחם לס

1.יאניס ניבחר לשחקן ההגנה של העונה

יאניס אנטטונקמפו ניבחר לשחקן ההגנה של העונה. זוהי בחירתו הראשונה ל'שחקן ההגנה', ובחירתו הופכת אותו לשחקן החמישי לזכות גם ב=MVP וגם בתואר 'שחקן ההגנה' (לא באותה עונה).

האחרים לשכות בשני התוארים הם מייקל ג'ורדן, חאכים אול'ג'ואן, דייויד רובינסון, וקווין גארנט.

הבחירה, כמו האחרות, מעניקה 5 נקודות לשחקן שעתונאי (אחד מ-75) בוחר ראשון, 3 נק' אם ניבחר שני, ונקודה אחת אם ניבחר שלישי.

הבחירה היתה לעונה הרגילה שהסתיימה ב-11 למרץ, טולא כוללת את ה-RESTART.

הוא-הוא שהוביל את מילווקי להיות הקבוצה עם הדפנסיב רייטינג הטוב בליגה כשהקבוצה הרשתה ליריבה 101.6 נק' בלבד ל-100 פוזשיונס. איתו על הפארקט, הבאקס ניתה עם דפנסיב רייטינג של 96.5 בלבד.

In games played through March 11, Antetokounmpo led the Bucks to the NBA’s best defensive rating as they allowed 101.6 points per 100 possessions.  With Antetokounmpo on the court, Milwaukee allowed only 96.5 points per 100 possessions, the lowest defensive rating among the more than 300 players who averaged at least 15.0 minutes per game.

Antetokounmpo averaged an NBA-high 11.5 defensive rebounds in games played through March 11, highlighted by nine games with at least 15 defensive rebounds.  He also averaged 1.04 steals and 1.02 blocked shots, making him one of six players to average one or more in both categories.

.

2. דמיאן לילארד סובל מנקע בברך ולא ישחק במשחק ה-5

3. פרוז'ינגיס לא ישחק במשחק ה-5 אף הוא

4. מנכ"ל הסיקסרס אלטון בראנד: ג'ואל אמביד ובן סימונס 'אינם למכירה'. ניבנה מסביבם!

5. מאט בארנס קיבל הערב את טבעת האליפות של הווריורס בעת הצגת האפיזודה "THE JUMP" של ESPN

מאט בארנס שעש עתה סרב לקבל את טבעת האליפות של הווריורס בטענת "לא מגיע לי", שינה דעתו והערב באפיזודה של "THE JUMP" הוא קיבל אותה, וענד אותה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
160 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin
26/08/2020 4:02:59

לא בטוח שלברון יהיה האמ.וי.פי. 2 הצבעות נפרדות

shadow
shadow
26/08/2020 4:06:52

ביזיון אם יתנו ללברון את הMVP מה שיאניס עושה בקבוצת היורוליג מילווקי זה בכמה דרגות ממה שלברון עושה בלייקרס ודווקא כי הוא משחק ברמה הגבוה ביותר בשני צידי המגרש הוא ראוי יותר מלברון. אין value גבוה יותר העונה בכל הליגה ממה שיאניס נותן לקבוצה שלו. הטיעון היחידי כנגדו זה שהוא במזפח והטיעון הזה היה רלוונטי אם בעבר לברון לא היה נהנה מאותו הטריק שניפח לו את הקריירה בצורה לא פרופורציונאלית. אני מקווה שלא יפשלו פה.

shadow
shadow
26/08/2020 5:13:17
Reply to  מנחם לס

לא אמרתי שלא אמרתי שדעתי שזה יהיה ביזיון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/08/2020 10:23:03
Reply to  shadow

לברון היה מעולה גם במשחקים נגד צמרת המערב הוביל את מיאמי ורליבלנד לשלוש אליפויות נגד אלופות המערב. כך השתתפותו במזרח לא ניפחה כלום. הוא כוכב על אדיר ומועמד רציני להיחשב לפורוורד הגדול בכל הזמנים. אצלי הוא בחמישיית כל הזמנים בעמדה 4 לצד בירד בעמדה 3.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס יהיה גם mvp

Avri
Avri
26/08/2020 11:02:32

נכון

ADISU33
ADISU33
26/08/2020 4:33:10

אם כן ויתנו ללברון אז רמונה צדקה וכנראה משכה עוד עיתונאים להצביע לו

shadow
shadow
26/08/2020 5:43:34
Reply to  מנחם לס

באתה במוד מבודח היום מנחם?

Smiley
Editor
26/08/2020 8:42:41
Reply to  מנחם לס

אם כבר לילארד או בוקר

onetwo3
Editor
26/08/2020 6:18:31

מנחם, אולי בהזדמנות תעשה מעורב שיוקדש לשיפוט בנ.ב.א.?
עושה רושם שמשהו לא טוב קורה שם לאחרונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

זה רק בראש שלך השיפוט מעולה ובהתאם לספר. הליגה הוציאה הודעה מפורשת שהשריקות נכונות לפי החוקה.
גם סטיב גבי אישר בריוויו סנטר.

אשך טמיר המקורי
26/08/2020 7:34:44

גם לא שינו שום דבר בחוקים.
בשנות ה-80 וה-90 ההגנות היו בדיחה, היום הן הרבה יותר חזקות.
היום יש שידורים חוזרים אז רק נראה לכם.
תמשיכו לספר לעצמכם סיפורים.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 7:55:38

בוא אני אעשה לך קצת סדר במה שאתה צריך להתייחס אליו:
* בשנות ה80 ההגנות היו חלשות זה בהחלט השתנה בשנות ה90
*בסיום שנות ה90 היה מספר קטן של שינויי חוקים (במה שרלבנטי עבורך בעיקר איסור ההנדצ'ק). מאז לא היו שינויי חוקים משמעותיים.
*השיפוט בכדורסל תמיד בעייתי בגלל המהירות שבה דברים קורים. הוא תמיד תיעדף כוכבים אין בזה שום דבר חדש.
.
כשתרצה להתייחס לאחד מאלה ברצינות אתה מוזמן.
עכשיו אתה יכול לחזור לספר לעצמך סיפורים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 8:44:56

נו
וזה בסדר לתעדף כוכבים?
איפה השיוויון?

גיא הירוק
Admin
26/08/2020 9:17:59

לא. זה לא בסדר לתעדף כוכבים.
.
בניגוד להנטען תדיר, כיום הכוכבים מתועדפים פחות מאי פעם (בטוח בכל הנוגע לשריקות במאניטיים).

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 9:20:16

זה לא בסדר אבל אנושי (כלומר זה לא משהו מודע).
כמו שזה לא בסדר לתעדף קבוצה ביתית אבל מספיק מחקרים מראים שזה משפיע על השיפוט.
מה שאני כל הזמן אומר שזה היה ככה גם בעבר ושצריך להמשיך ולנסות לצמצם את זה למינימום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 9:49:26

אוקיי, מקובל
אז צריכה לצאת הוראה חד משמעית שלא נראה 5 דקות כמו אלה שגמרו את המשחק בין פורט ללייקרס, הלייקרס היו מנצחים בכל מקרה בגלל ששיחקו הרבה יותר טוב אבל המשחק לא היה נגמר ככה בגלל עודף עבירות ב 5 הדקות הראשונות לטובת הלייקרס. "תיקונים" אתה לא יכול לעשות אחר כך כשהמשחק בעצם גמור.
הכעס של זיו, שי ושות מוצדק לגמרי לדעתי.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 9:55:27

אז תוציא הוראה חד משמעית לפורטלנד לשחק כמו שצריך כי לא השופטים גמרו את המשחק הזה.

גיא הירוק
Admin
26/08/2020 10:22:25

דוק,
לכתוב את אותו המשפט הרבה פעמים לא הופך אותו לנכון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 11:13:03

אם רק אני הייתי אומר את זה, מילא אבל יש לא מעט מתלוננים על מה שקרה שם.
תעשו עם זה מה שאתם רוצים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 11:14:31

אגב אני אמרתי שהיו עבירות שלא נשקרו לטובת פורטלנד בחלק מהכניסות שהרגו את המשחק. אותן שריקות היו צריכות להישרק לטובת נורקיץ, ליילארד ושות.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 11:17:16

תהיה ספציפי ואז נוכל להתייחס נקודתית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 16:28:44

אתה יכול לתת לינק לרבע הראשון של המשחק? ראיתי אותו בזמן אמת זוכר עבירות דומות שלא נשרקו לנורקיץ וליילרד אבל לא עקבתי אחרי השעון באופן ספציפי.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 17:52:24

גם אתה יכול להגיד את זה 100 פעם וזה עדיין לא יהיה נכון.
תגיד ספציפית איזה שריקות.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 17:58:04

אתה דרשת לדוגמאות למקרים שקיללת והשתמשת בשפה בוטה.
אם תדרוש אני אעשה את זה אבל אל תבוא בתלונות אחר כך על איך שזה מוציא אותך.
הקשר בין מה שכתבתי הוא שכמו שהגולש השור כתב אתמול היו אולי שתי שריקות בעיתיות בפרק הזמן הזה.
אז אם אתה רוצה לצעוק 'השופטים השופטים' תציין בדיוק מה הם עשו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 22:36:56

ביקשת? בבקשה קבל.
לא אתייחס יותר לפרובוקציות האלה שלך. לא אבזבז יותר זמן על זה. במיוחד כשאני רואה את כל מה שעליו אני וזיו התרענו ואולי גם מנחם (לא בודק!)
דקה 10:22 בייויס (ב') נכנס בליילארד בעבירת תוקף, לא נשרק (תוצאה 2:0 ללייקרס)
דקה 10:04 מקאלום נכנס לסל ונחסם על ידי גרייויס כולל דחיפה עם הגוף (פאול ברור?).. מיד מתפרצת מצד שני ולברון נחסם ע"י אנתוני בעבירה, הקליעות של לברון לגיטימי (לא מופיע בסרטו….). דקה 9:38, נורקיץ עם הכדור מכדרר עם הגב לסל, דייויס תופש ומושך את יד ימין שלו בעבירה ברורה שהשופט בתחתית התמונה פיספס. נורקיץ "איבד" כדור בעבירה ברורה של (איך אומרים שימון ושי? סגן הרמטכ"ל?)
זהו, מפה הפסקתי לראות, זה ספורט ואני לא מבזבז עוד דקה על השטויות של לבדוק אם ראיתי טוב מה שהיה בתחילת המשחק עם השיפוט הזה, זה שעוד כמה ראו ונגעלו ממנו.
זה גם לא משנה את העובדה שפורט שיחקו באופן מחפיר והיו מובסים בכל מקרה (כבר אמרתי את זה). פעם הבאה בלי "עזרה" של השופטים בבקשה.
ושוב, הקטע ערוך ולא מראה את כל מה שהיה כולל עוד זוויות נעלמות, זה מאד נח… איך אני אתן דיאגנוזה יותר רצינית?

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 22:51:40

תודה.
איך כל אי הסכמה איתך היא פרובוקציה?
אז מה אם זיו ואתה והאשך ואפילו מנחם אמרתם? בעיני כולכם מגיעים מעמדה מאד משוחדת אנטי לייקרס / או שופטים דפוקים.
לעניין מה שכן התייחסת – התוקף גבולי יש מצב שאם זה היה לברון עף ככה אחרי השחקן השני כבר בולם את המומנטום שלו היית קורא לזה פלופ?
החסימה של דיוויס נקייה לגמרי וגם במהלך אחר כך על מורקיץ אין שום עבירהכל מה שיש לי להגיד לך זה שאתה בוחר לראות מה שאתה רוצה ולא הפעם הראשונה.
הסרטון ערוך, כן לא אני מעלה אותן אתה יודע, וואלה יש לך עוד דרישות? הכל אני צריך להביא לך? סליחה באמת שאני מבזבז את הזמן היקר שלך ומצפה לתגובה עניינית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בנוגע ל-4 – ימים יגידו אם זו הצהרה אותנטית או רק משהו שנועד לקבל מחיר גבוה יותר על אחד מהשניים או שפילי חושבת שצריך לתת להם לשחק תחת מאמן אחר לפני שמקבלים החלטה סופית בעניין. בכל מקרה, מעניין מה יקרה בגזרת הורפורד והאריס.
.
בנוגע ל-5 – כתוב האריסון בארנס והתמונה היא של מאט בארנס.
.
תודה רבה מנחם.

עמיחי קטן
Admin
26/08/2020 8:00:44

זה מאט בארנס שחתם בווריורס במרץ 2017 בעקגות פציעה של דוראנט. KD חזר לפלייאוף ובארנס הפך לשחקן די שולי, ולכן הוא טען שלא מגיע לו ולא רצה לקבל אז.
עומרי כספי קיבל מהם טבעת…

אור
אור
26/08/2020 11:24:30

אמנם קל לי לדבר אבל אם בארנס לא מעוניין בטבעת הוא יכול למכור אותה ולתרום את הכסף לנושאים החברתיים שהוא מתראיין לגביהם

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 7:15:11

תודה מנחם.
.
לדעתי יאניס ראוי ביותר לתואר כפול
.
אחלה שבראנד יוצא בהצהרות השאלה היא האם הוא יהיה בתפקיד כדי לממש אותן

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 7:56:45

והוא יזכה בו.
מספיק היה לראות את מי שכן דיווח את הבחירות שלו שיהיה לו רוב ברור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 7:26:38

פווווווק
בNBA באזזז רצה שמועה שהראפס רוצים להחרים את המשחק מול הסלטיקס בשישי לפנות בוקר בגלל הירי בבלייק.
לדעתי חנטריש אבל אם זה נכון, זה טוב לריקברי של לאורי.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 7:59:21

זו לא שמועה הם בעצמם (השחקנים) אמרו שהם שוקלים את זה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 8:26:46

דיבורים….???

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 8:28:53

כן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 8:43:03

מקווה שבראון לא יסתפח אליהם.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 9:07:21

אם יהיה משהו אני לא רואה איך הוא לא חלק מזה וסביר ששתי הקבוצות ידונו בזה במשותף.
מצד שני אני לא חושב שהם ילכו לכיוון בסופו של דבר.

אור
אור
26/08/2020 8:51:58

איזו מין מחאה זו לא להופיע למשחק?

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 9:08:20
Reply to  אור

הצהרתית – אנחנו יודעים שזו העבודה שלנו אבל אי אפשר לעסוק במשהו בידורי בסיטואציה כזו ואנחנו מוכנים לשלם את המחיר.

MacLeod 1
MacLeod 1
26/08/2020 9:11:22
Reply to  אור

קוראים לזה שביתה, אולי אתה לא מכיר את המושג, תבדוק…

אור
אור
26/08/2020 9:20:25
Reply to  אור

תודה מקלאוד על ההתחכמות. וזה ממש לא כמו שביתה כי הם לא דורשים שום דבר מהמעסיק.
.
עידו, הצהרתית זה יפה אבל זה לא ישיג שום מטרה

אור
אור
26/08/2020 9:23:31
Reply to  אור

חוץ מזה שלמשחק 2 הם יופיעו אז איפה השביתה פה בדיוק

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 9:28:49
Reply to  אור

שום דבר שהם יעשו לא ישיג שום מטרה. ממילא זה משהו שיצריך טיפול לאורך זמן.

אור
אור
26/08/2020 9:32:05
Reply to  אור

טוב, כמוך אני חושב שזה לא יקרה, אולי יעשו משהו בתחילת המשחק מעבר לכריעת ברך. אפילו שיכדררו את הכדור כל השעון בתחילת כל רבע לדוגמה יעביר את הנקודה.

צ'יקו
Admin
26/08/2020 9:37:47
Reply to  אור

לא לעלות למשחק זה כמו שעידו אמר – הצהרתית. מתוך מקום שאומר "אי אפשר להמשיך על דבר כזה לסדר היום". לא הכל בסדר, צריכים לעצור ולדבר על דברים כאלה.

Avri
Avri
26/08/2020 11:06:13
Reply to  אור

מזכיר קצת את שביתות 'ימי הזעם' של האוכלוסיה הערבית. אף פעם לא ממש הבנתי את זה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
26/08/2020 10:48:02

מעניין איך תמיד כל קדוש מעונה שנורה או נדרך הוא גם בעל עבר פלילי נרחב.. או שלכל אדם שחור בארה״ב יש לפחות 10 עבירות או שכל הפושעים הופכים ללוחמי צדק לעת זקנה אחרת קשה להסביר את זה. אולי לפני שהשוטרים יורים או דורכים הם מוודאים שיש עבר פלילי מספיק משמעותי כדי שיהיה לזה צידוק.

אור
אור
26/08/2020 11:02:21

גם מעניין איך כל אחד שנורה הוא שחור.

etayle
etayle
26/08/2020 11:52:34
Reply to  אור

לא בדקתי, אבל אני מוכן להתערב שזה לא נכון.

אור
אור
26/08/2020 12:22:21
Reply to  etayle

בדיוק כמו שאף טענה מכלילה אחרת לא נכונה. האם אתה מסכים שיש נטייה חזקה הרבה יותר לירות בשחור לעומת לבן?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/08/2020 11:04:33

אין שום קשר בין עבר פלילי לבין הצדקת ירי. ירי נועד רק למקרה קיצוני בו האדם מהווה סכנה לשוטרים/אזרחים. שוטר הוא לא מחלקת הוצאה להורג

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 11:07:45

אני מעדיף לתת למישהו שאני מעריך לדבר:
.
“There is an emphasis in this country on the framing of these instances, such as Jacob Blake. ‘Well, he was a convicted felon, he had a history of police brutality, he possibly had a weapon.’ This framework is not unfamiliar to people of color or African Americans, nor does it constitute death or being shot seven times.

“The reality is, the majority of African Americans and people of color have a history with the police. It comes with plagues like systemic oppression, lack of education, economic opportunity and housing. Most people of color, most minority communities, have issues with the police.

“The question that I would like to ask is: does America think Black people or people of color are uncivilized, savages, or naturally unjust? Or are we products of the environments that we participate in? That’s the question I would like to ask to America and America has proven its answer over and over and over again. Are we not human beings? Is Jacob Blake not a human being?

“I don’t care if he did something 10 years ago, 10 days ago, 10 minutes ago. If he served his sentence and he was released back into society, he still deserves to be treated like a human and does not deserve to be shot in the back seven times with the intent to kill. His kids will never unsee that, his family will never unsee that, and, frankly, I will never unsee it. People post my jersey all the time, No. 7. Every time I look at my jersey now, what I see is a Black man being shot seven times. All America sees is his background or his background report. It’s easier to see that than it is to see the truth.”

אור
אור
26/08/2020 11:22:33

שברת את השביתה..

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 11:23:38
Reply to  אור

כן, אבל רק הצהרתית…
כי זה basketball related.
אני חוזר לעמדה.

אור
אור
26/08/2020 11:25:14
Reply to  אור

חילוף, אחיך חוזר למגרש

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 11:26:07
Reply to  אור

נראה לי הוא בלואד מנג'מנט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 16:33:16
Reply to  אור

ואני טיפלה יותר קרוב לאהוד את הסאנס…
אבל זה בגלל ריקי רוביו.
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 17:58:23
Reply to  אור

דרך מצוינת ללמוד שיש לי סעיפי לואד מנג'מנט בחוזה.

גיא הירוק
Admin
26/08/2020 11:37:27

עכשיו אני טיפה קרוב יותר להיות אוהד סלטיקס.

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 12:19:28

בוא לא ניסחף…
SFM

Avri
Avri
26/08/2020 12:58:55

רזי ואני נקבל אותך בזרועות פתוחות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 16:33:51

ואני טיפלה יותר קרוב לאהוד את הסאנס…
אבל זה בגלל ריקי רוביו.
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 11:07:04

זו הכללה מאד גסה אבל האמת היא איפהשהוא באמצע.
ברור שיש מחלה בארה"ב וגם לחלק גדול מהאפרו-אמריקאים והשוטרים יש חלק גדול בה,
חבל מאד שלא מוצאים דרכים לתקשר.

etayle
etayle
26/08/2020 11:53:37

ככה זה פרוגרסיבים רודפי הצדק העולמי.אין עם מי לדבר.

Avri
Avri
26/08/2020 12:57:33
Reply to  etayle

אין עם מי לדבר? הקו האדום שלך זה אנשים הזויים שחושבים שעונש מוות משוטר שמבוצע על המקום זה מוגזם, גם בשביל סוחרי סמים או ערסים אלימים? איתם אין עם מי לדבר?

etayle
etayle
26/08/2020 18:29:34
Reply to  Avri

העניין בדיוק, שלא שמעתי פעם אחת את הקהילה השחורה, מסתכלת על עצמה ואומרת, חטאתי עוויתי פשעתי.
השחורים אחראים לפשיעה בכמות פסיכית יחסית למספרם באוכלוסייה.
אני מסכים שיש בעיה מול הממסד, אבל כל עוד לא יהיה דיבור על מה מוטל על האוכלוסייה השחורה לעשות כדי לדאוג לגורלם זה לא יתקדם.
ראה ערך (אם כי שונה), הקהילה הערבית בארץ.או להבדיל האתיופית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 16:35:10
Reply to  etayle

לדעתי חוסר הרצון בשני הצדדים, כולם צודקים וכולם אשמים.
אין יותר צדיקים, כולם מתו…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 18:15:40
Reply to  etayle

חשבתי שאתה שומר את זה לרוטר

etayle
etayle
26/08/2020 18:31:21

אני חושב שזה של רוטר וזה של פה זה אותו אחד, אז הגיוני שיש דברים דומים.
לצערי ניסתי גם להביא את ההופס לרוטר, פחות עבד.

Avri
Avri
26/08/2020 11:08:02

מעניין גם איך יש מי שתמיד מחפש הצדקות למעשים נפשעים.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
26/08/2020 11:49:56
Reply to  Avri

מעשה תמוהה מאד, זה נכון. ועם זאת, אחרי כל הדיווחים בחדשות היית מניח שאנשים ילמדו להקשיב למשטרה כשהיא אומרת להם לעצור\לא לזוז וכו׳. אישית, אחרי כל הירי שמדווח בחדשות אני הייתי משקשק אם שוטר היה עוצר אותי. אבל לא הוא, מהסרטון לא נראה שהוא הקשיב. ערסים שרוצים להראות קשוחים כדי לקבל כדור שיוכלו להתגאות בו בקהילה שלהם. לא מחפש הצדקות אבל אי אפשר להתעלם מהטמטום המופגן שהם מראים במקרים האלה בחדשות בכל פעם מחדש. אם תחפש מישהו שירה בך בארה״ב כנראה גם תמצא.

Avri
Avri
26/08/2020 12:54:56

מעשה "תמוה"? ירו לו בגב מול הילדים שלו, זה מעשה נפשע, אין פה שום מקום לתמיהה. אני שונא ערסים בדיוק כמוך אבל לאף אחד לא מגיע כדור בגב כפרס על התנהגות דוחה.
אתה באמת מאמין שהוא עשה את זה בשביל לקבל כבוד בקהיליה שלו? נראה לי מחיר קצת מוגזם, לא? הבנאדם כנראה ישאר נכה ובמזל לא מת.
זה שאתה משקשק מכל שוטר שעוצר אותך 1) זו בדיוק הבעיה, המשטרה לא אמורה לגרום לאזרחים מהשורה לשקשק, 2) אדם שחור משקשק כפול ממך אם המשטרה עוצרת אותו, ועל זה כל המחאה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 16:46:35
Reply to  Avri

לשמחתי, כאדם נורמטיבי, שוטרים אף פעם לא עוצרים אותי ואם שוטר תנועה בודק תעודה או רוצה להעיר אני תמיד אדיב ואף פעם לא מתווכח או מתחכם. תנסו ותראו שזו הדרך הנכונה לנהוג.
אברי שאלה אליך, עם כל העליהום שיש היום נגד המשטרה בארה"ב, מדוע לדעתך שוטרים ממשיכים לירות באפר-אמריקאים? נראה לך שבאמת הכל נובע מגזענות? לי זה לא נראה ככה. הרצח של פלויד והפציעה הנוראית הן סימפטום של משהו יותר גדול מגזענות לדעתי. אולי הפחד והסלידה מפושעים? הפחד שלפושע מורשע ומוכר יש אקדח ויש סכנה אמיתית לחיי השוטר? אני לא יודע אבל משער שעם כל החינוך מחדש ששוטרים מקבלים כיום וההבנה שאם לא ינהגו כראוי יאבדו את הפרנסה ואפילו ילכו לכלא, עדיין הפחד שהפושע יסתובב וישלוף אקדח גדול יותר. יכול להיות?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
26/08/2020 17:48:25
Reply to  Avri

אפשר להתווכח שעות על מה שבא אח״כ אבל בבסיס של הבסיס, שוטר עוצר אותך ואומר לך להרים ידיים – אתה מרים ידיים. זהו. זו כל התורה. אם זה היה מתבצע לא היינו מנהלים את הדיון הזה.

לירות בגב, לדרוך עד אבדן הכרה – כנראה שכולם ״עונשים״ מוגזמים אבל כמו שהד״ר הגיב פה למעלה, הסיטואציה מורכבת ואתה רוצה להגן גם על השוטרים מפני עבריינים ולא רק ההיפך.

שוטר: עצור, ידיים באויר.
אזרח: |מרים ידיים באויר|

אם זה היה עובד ככה היה מאד משעמם, בלי הפגנות ובלי שיחות פוליטיות בהופס.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 17:55:34
Reply to  Avri

דר נייטרלי
כשהסלידה והפחד מפושעים משולבת יד ביד עם התפיסה המודעת או הלא מודעת אצל השוטרים ששחור=פושע אז קצת קשה להפריד מזה את הגזענות. (וזה לפני הכניסה לאיך הגזענות המערכתית תורמת למעגל פידבק זה)

golan
golan
26/08/2020 10:54:12

אני מסכים עם עידו, העניין אכן הצהרתי, והנושא פוגע בחלקם הגדול, ובאמת מצודק למחות על המצב,
אבל אני לא מאמין שיש להם בייצים לא לעלות…
ימצאו להם דרך מסודרת למחאה.

מחנם, תודה על מעורב מעולה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/08/2020 11:05:23

אחלה מעורב,. תוסה רבה

עגל
עגל
26/08/2020 13:24:14

אולי מישהו יסביר לי איך המילה "פרוגרסיבי" הפכה למעין קללה אצל כמה אנשים פה.
משמעות המילה פרוגרסיבי זה מתקדם, לא?
אני רואה את עצמי כפרוגרסיבי בקשר לגישה לנשים, בקשר לשמירה על ערכי הטבע, בקשר להשכלה . . .

thejanitor
thejanitor
26/08/2020 14:49:20
Reply to  עגל

רק יפי נפש חושבים כמוך 😉

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 16:47:45
Reply to  thejanitor

חחחחח
יפי נפש פרוגרסיביים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 17:49:59
Reply to  thejanitor

פרוגרסיבי זה הגרסה המתקדמת והאמריקאנופילית של סמולני

עגל
עגל
26/08/2020 18:02:07

זה מה שחשבתי

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 16:12:11
Reply to  עגל

היא גם הפכה למיחה נרדפת לדאבל סטנדארט, אלימות חבויה והרס הפלורלזם בשם הפלורליזם. לא זוכר מה כתבת בזמנו על חרדים. הציפייה של מאדם עם ערכים מתקדמים היא להתבטא בצורה הרבה יותר נאורה מכילה ומאפשרת.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

זה נשמע לי הרבה יותר כמו ליברליזם מאשר פרוגרסיביות.
בהתחשב בזה שמי שבזמן האחרון משתמש במילה פרוגרסיביים פה באתר קרא ככה לביידן, הליברל הלא פרוגרסיבי בעליל, זה מאשר לי קצת את התיאוריה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 17:05:03

אוף איתך LJOS. אני מבקש ממך שלא תפריע לי להוציא קיטור. זו פעולה חשובה עבור כל יונק

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אה, סליחה. אין מטרה נעלה מהוצאת קיטור.

עגל
עגל
26/08/2020 18:02:56

אולי תזכיר לי מה כתבתי על חרדים?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 18:14:39
Reply to  עגל

לא יודע מה כתבת או הוא חושב שכתבת על חרדים, ולא רוצה להפריע להוצאת קיטור, אבל כשבטעות נצא לאיזה פעם שזה יהיה טיעון רציני אז תזכירו לי להסביר את הברור במיוחד שאי קבלה של חוסר ואנטי פלורליזם על ידי בן אדם שדוגל בפלורליזם זה לא צביעות, לא סטנדרט כפול ולא הרס הפלורליזם.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 18:46:25

בפעם אחרת יקירי. יש לי פעם בשנה בערך ערב חופשי שהילדים ובת הזוג שלי נוסעים ומשאירים לי בית ריק. ואגב יש לי לא מעט שאלות אליך (בעיקר על ליאת לב ארי והדיונים שהיו לנו "מה עם כולם עושים")

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 21:15:12

לא זוכר שדיברנו פעם על ליאת לב ארי אומה זה דיון המה עם כולם עושים אבל אנסה להיות זמין בהזדמנות שתתאים לך להתייחס לזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 21:53:52

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ועוד שני חיתים.

thejanitor
thejanitor
26/08/2020 19:05:30

זה ליברליזם מתגונן אפשר לומר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 21:08:35
Reply to  thejanitor

כן, פחות או יותר אותו הדבר, אותו עקרון

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 18:30:03
Reply to  עגל

"אזרחים נאמנים ותורמים הרבה יותר מהחרדים, הגונים הרבה יותר מהם ומהמתנחלים, שיונקים את תקציבי המדינה לצרכיהם הסקטוריאליים ומשאירים את השאר לקרוס"" https://hoops.co.il/?p=185793
.
הסכמת עם כל מילה ואישררת את זה כאן https://hoops.co.il/?p=186187 עם סיוג שאולי היית משנה ניסוח כלשהו.

etayle
etayle
26/08/2020 18:33:35

ניסוח דוחה ומעורר סלידה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 18:44:57
Reply to  etayle

אני אולי לא ברור מספיק. עגל לא כתב את זה, אבל הסכים, ועמד עם ההסכמה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 21:27:32

אני נוטה להיות מאוד סקפטי ביכולת לנהל דיון ישר עם כוונות טובות באינטרנט ולכן אני לעיתים קופץ מוקדם מדי לקטע של להחליט שהאדם שאני מתדיין איתו לא ישר ולעבור מכוונת ניהול החלפת דעות כנה להטרלה עבור הסבל הרגעי שלי. אבל אני מציע שאם יש לך כוונה אי פעם לעשות את הראשון להתחיל בלהגיע להבנה של מה העמדה של האדם שאתה מבקר בנוגע לדברים לגביהם אתה מבקר אותו ולהיות כמה שיותר ברור ומדויק בתאור שלך של מה מפריע לך בהם ומדוע.
.
.

(אני מסתבר(או לפחות כך אומרים לי) מאוד גרוע בקטע של להיות ברור ומדויק אז בהחלט יכול להיות שהכל באשמתי)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 21:31:39

ובנסיון לדייק, יש לי תחושה שיש סיכוי סביר שיש לך חוסר הבנה של העמדה של שי ועגל בנוגע לנושא.

עגל
עגל
26/08/2020 21:41:13

אה, אז אתה לא זוכר מה כתבתי על חרדים מפני שאני לא כתבתי עליהם כלום, זה האשך כתב, הבנתי.
אני כבר לא זוכר את הדיון וזה מסוכן להביא ציטוטים בלי ההקשר המלא שלהם. רק עיתונאים עושים דברים כאלה.
הסכמתי איתו שהחרדים מצד אחד והמתנחלים מצד שני יונקים הרבה יותר תקציבים באופן יחסי לתרומה שלהם לחברה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 21:49:45
Reply to  עגל

אויש איזו התקרבנות והתחמקות. יש את הלינקים ככה שכל אדם עם שהוא לא עצלן פשוט ייכנס ויראה בדיוק מה נאמר. תגיד מה שבא לך יקירי רק לעטות על עצמך אחר כך איצטלא של נאורות זה איך נאמר? מביך?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 21:55:41
Reply to  עגל

אפשר קצת יותר בדיפלומטיות?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 22:13:11
Reply to  עגל

דר' נייטרלי
דיפלומטיות זה עם תוספת N'ח'ים?

טוב עזוב אני כבר מקבל את זה שלעולם לא אבין את המשמעויות הנסתרות של החח, חחח, חחחחחחח, חחחחחחחחחח וכו'

אתה יכול אבל להסביר לי את ה AS?

עגל
עגל
26/08/2020 22:29:48
Reply to  עגל

התקרבנות?!
פשוט תדייק. לא היה לי זכור שכתבתי משהו על החרדים כי באמת לא כתבתי כלום. הרבה פעמים אני ממש לא זוכר שכתבתי משהו אבל הפעם צדקתי.
עכשיו תגיד לי מה הבעיה עם הדברים שהסכמתי איתם?
מה לא נאור בזה שאני אבין?
גם לא טענתי אף פעם שאני נאור, מקסימום "פרוגרסיבי"

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 22:44:53
Reply to  עגל

טוגלרי, פשפש טוב ברשת ותמצא בסוף….
בסוף בסוףף, עמוד 55 בגוג? אולי יותר, אולי פחות. אולי ואולי.
והפעם בלי חית מר G.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 22:48:05
Reply to  עגל

אז אני מתנצל ומדייק להסכמת (וגם כתבתי את זה בתגובה 12.2.2.2.1.1 עוד לפני שהתייחסת לזה)

זו התגובה עליה הגבת "+מליון על הכל"
.
תפסיק לדבר שטויות.
אתה קלולס.
אין לך פשוט מושג על מה אתה מדבר.
מה הקשר בין "לשבת עם ערבים" לבין שלום בעם?
המפלגות הערביות זה חלק מהעם, חלק מאזרחי המדינה.
אזרחים נאמנים ותורמים הרבה יותר מהחרדים, הגונים הרבה יותר מהם ומהמתנחלים, שיונקים את תקציבי המדינה לצרכיהם הסקטוריאליים ומשאירים את השאר לקרוס.
הרשימה המשותפת זה לא חמאס או חיזבאללה.
יש שם גם קיצונים מטבע הדברים של המילה "משותפת".
אבל הם מרוככים ונשלטים ע"י המנהיגים – עודה וטיבי – שהם אנשים הגונים, ישרים, נבונים, שיעשו הרבה יותר למען כלל אזרחי ישראל מהליצמנים וכל שאר המושחתים (בכיס ובנפש) שמקיפים את הביב הראשי.
אני מעדיף בהרבה להכליל את הקיצונים שלהם מאשר את קיצוני הימין המנוולים, הגזענים והפשיסטים.
אתה והחברים שלך מונעים משנאת ערבים טהורה שמאפשרת להם להעלים עין ולמחול על כל עוולה שעושה מנהיג המחנה האנטי-דמוקרטי-אנטי-חוק-לאומן-פשיסטי (אנטי-ציוני – החרדים).
זה שמשקר גם כשהוא שותק.
זה שהדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה להסית, לפלג, לתכמן, להשיג טובות הנאה לעצמו, לדרדר את המוסריות, לשקר ולרמות, זה שהסית כבר לרצח פוליטי אחד ועכשיו סימן את השני, וקורא למלחמת אזרחים ולהפיכה נגד שלטון החוק מתוך פחד מאימת מעשיו העברייניים.
בקיצור ברוך, ידידי לשעבר, אתה האויב שלי במלחמה שהתרגשה עלינו על המשך קיומה של המדינה כדמוקרטית, כשומרת חוק, וכמדינת כל אזרחיה ולא פשיסטית-לאומנית-גזענית-נוכלת.
.
אתה באמת שואל מה בעייתי בלהסכים לזה? אז סבבה האשך מחלק את העולם לטובים ורעים למרות שהם מאוד דומים (לוקה/ הארדן כמשל). קיבלתי (או התייאשתי למרות שאני מחבב את הבחור) אם גם אצלך זה ככה סבבה. אם אנחנו רוצים להיכנס להגדרות של מהו פרוגרסיבי, מהו ליברל ומיהו הפלורליסט אז אפשר בהזדמנות אחרת. בעיניי לרוב ישנו מתאם גבוהה בין שלושת המונחים שהזכרתי.
.
אז בוא אני אומר לך הבעיה היא שיש כאן שימוש בטרמינולוגיה שהיא על סף הטרמינלוגיה הנאצית (יונקים) יש כאן דה-לגיטימציה של ציבורים שלמים, והכפשה של כל מי שלא חושב כמו האשך והצביע למחנה "המחנה האנטי-דמוקרטי-אנטי-חוק-לאומן-פשיסטי (אנטי-ציוני – החרדים)" אז בעצם יש כאן דה-לגיטמציה.
.
רוצה לטעון שהחרדים ומתנחלים מתוקצבים באופן לא פרופרציולי – סבבה זה דיון סופר לגיטימי. לי אישית אין את היכולת לנהל אותו כי אני לא יודע איך להתייחס לנתונים השונים ולמה לתת משקל. אולי לך יש. בין זה לבין מה, ואיך, שהדברים נכתבו ואתה הסכמת לזה בצורה טוטלית יש פער עצום. תאר לך שמישהו יכתוב ש"כמעט כל הערבים הם מחבלים" ואני אסכים לזה ואכתוב "+מליון על הכל". אחר כך אני אסתייג ואומר שבכלל לא התכוונתי לזה, אלא התכוונתי שיש בעיתיות בחברה הערבית כלפי תפיסת הסכסוך, בהתייחסות מנהיגי הציבור למוות וחיים באופן כללי ובטח שבהקשר של מלחמת דת, ולדעתי חלק ניכר לא חושב על לאיך פותרים את הסכסוך בדרכי שלום אלא נצמד ללאומיות ולדתיות האסלמית-ערבית. אני מניח שהיית אומר לי מתחמק לא ככה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 23:09:58
Reply to  עגל

חגי
לצערי אתה מחזק כאן את הסקפטיות שלי מתגובה 12.2.2.2.2.

דר נייטרלי
וואוו, כמה קשה לתת לבן אדם תשובה פשוטה לשאלה פשוטה?
בחיי, אפשר לחשוב מה ביקשתי ממך להצביע על חמש מהלכי כדורסל שבהם לדעתך היו שריקות (או אי שריקות) לא נכונות.

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 23:12:59
Reply to  עגל

איך זה מחזק לך את הסקפטיות?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 23:26:38
Reply to  עגל

חגי
בחוסר הבהירות שלי הנחתי שזה יהיה ברור מההמלצה שהייתה בתגובה זאת, אבל כיוון שכנראה לא, אז נלך על דוגמה מההסטוריה האישית.
כשהויכוחים שלי עם ווישפול הגיעו לנקודה שבה אני "תוהה" לגבי התתממויות והתחמקויות מצידו זה כבר בנקודה שבה הדיון עזב את תחום של הגעה להבנה משותפת וטיעון טיעונים בתום לב.

etayle
etayle
26/08/2020 18:44:03
Reply to  עגל

העניין אצלם זה שהם מתקדמים על חשבון אבותם.
אסביר,לחברה חשוב העניין של המסורת,והאתוסים. היום קמו אנשים, שמבחינתם אבותם היו חוטאים, ולכן הם צריכים לכפר על זה.
אבותם(מי זה בכלל) ? דכאו שחורים, אז יש להם צורך לכפר על זה. שים לב איך לבנים הזויים משתחווים לשחורים, עכשיו נניח מישהו עם שורשים יהודיים, שעלה בתחילת המאה ה20 לארה"ב כשבוטלה העבדות, מה הוא אשם בזה? הוא אנשי תערובת וכדו'.
או למשל יש כאלה שמשום שקולומבוס היה אדם בעייתי(אמת) רוצים לבטל את יום קולומבוס, שמבחינת ההמון מייצג משהו אחר לגמרי.

אני חושב שגישה זו פסולה מכל וכל, אמת יש עיוותים במציאות, וגם בעבר היו פשעים קשים, אך כל עוד העבר מסמל דברים חיוביים אין לקעקע אותו. ולמחוק אותו "מתקדמים" על חשבון אבותם.

עגל
עגל
26/08/2020 21:43:59
Reply to  etayle

מחיקת העבר זה דבר מסוכן ואפילו פשיסטי. גם אם העבר כואב, ודווקא אז, צריך להשאיר אותו כתזכורת.
לכן אני מתנגד לסילוקו של פסלו של קצב מהגן של משכן הנשיא, בו כל הפסלים נמצאים. זוהי אות קין של כולנו
(עם משקל גדול של ש"ס אבל זה כבר דיון אחר)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/08/2020 22:47:33
Reply to  עגל

פה אני יוצא חוצץ, הפשעים שלו לא יסולחו אף פעם והזיכאון יחרט בספרי ההיסטוריה. הוצאת הפסל של קצב מוצדקת ביותר.

Berch
26/08/2020 14:13:43

אוי ליילארד. כואב לי רק מלחשוב על נקע בברך….
אאוץ'

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
26/08/2020 18:13:39
Reply to  Berch

לא יודע מה כתבת או הוא חושב שכתבת על חרדים, ולא רוצה להפריע להוצאת קיטור, אבל כשבטעות נצא לאיזה פעם שזה יהיה טיעון רציני אז תזכירו לי להסביר את הברור במיוחד שאי קבלה של חוסר ואנטי פלורליזם על ידי בן אדם שדוגל בפלורליזם זה לא צביעות, לא סטנדרט כפול ולא הרס הפלורליזם.

שחר אלוני
26/08/2020 14:21:09

פרס ה MVP הוא טריקי, הרי סביר שאם היו נותנים פשוט לשחקן הכי טוב בליגה באותה עונה אז לברון היה זוכה איזה 7-8 פעמים יש להניח. אני מאמין שיאניס יקח דאבל, יש לו סטטיסטיקה מעולה

The Pro
The Pro
26/08/2020 14:50:08

אני כן חושב שהגריק הוא בחירה ראויה אבל ממש לא ברמה שההיטר מס' 1 באתר shadow רושם כאן על הלייקרס.

דיוויס נתן עונה רגילה הגנתית לא פחות טובה מהיווני וגם לברון בגילו שחקן הגנה יותר טוב כשהוא מחליט לשמור בפלייאוף.

שחר אלוני
26/08/2020 14:53:41
Reply to  The Pro

דייויס די שווה ליאניס בהגנה, גם גובר. פשוט לבאקס יש רייטינג הגנתי קבוצתי יותר טוב. קשה לאמוד בפרמטרים שחקני הגנה

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 17:02:39

למה רק 7-8? למה לא 17?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
26/08/2020 17:52:32

לגמרי 17! ללברון צריכים להיות הרבה יותר תארי MVP ממה שהוענקו לו..

שחר אלוני
26/08/2020 18:47:16

לדוגמה, בעונות שווסטברוק זכה, הוא היה יותר טוב מלברון?

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 18:54:41

אוקי וראס היה יותר טוב מדורנט? קרי? הארדן?? קוואי?

אור
אור
26/08/2020 18:58:34

לא הבנתי את השאלה שלך. אתה לא מסכים שהיו לפחות 7 עונות בהן לברון היה השחקן הכי טוב בליגה?

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 19:18:12
Reply to  אור

תגדיר הכי טוב בליגה. מייקל היה הכי טוב בליגה כל השנים?

חגי "התותח" ניסני
Editor
26/08/2020 19:21:29
Reply to  אור

אה ושיהיה ברור. אני ממש לא אוהב דירוגים/ רשמורס/ וכו'. אבל אני חושב שלברון הוא השחקן הכי גדול עד שאקיל. אפשר להמשיך לדון משם האם גם הכי גדול אי פעם (דעתי הסובייקטיבית היא שבירד הוא הגדול אי פעם אבל זה באמת סתם משחקי דירוגים חסרי משמעות)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

ממש לא היו

thejanitor
thejanitor
26/08/2020 19:49:32
Reply to  אור

היו גם היו אבל הפרס הזה מוענק לפי קטגוריות שונות ומשונות, אחת
מהן היא ציפיות מהשחקן, וללברון יש את רף הציפיות הכי גבוה לעמוד בו, לכן בבחינת האם וי פי, נגיד בעונה שדריק רוז זכה זה רק בגלל שלברון זכה פעמיים ברצף לפני (ועוד פעמיים אחרי), לקחת
פעם שלישית רצוף צריך שליטה מוחלטת, שיקגו של רוז נתנו ריצה טובה אז נתנו לו את הפרס למרות שלברון היה הכי טוב בליגה כמובן. ברגע שהגיע ל-4 אז הוא הגיע למחסום ה-5 שמשווה אותו למייקל זה גם לא עזר לו, השנה אולי יתנו לו את האחרון

שחר אלוני
26/08/2020 14:24:01

להשאיר את אמביד וסימונס יחד זה סוג של ברירת מחדל, אבל תכלס שניהם צריכים את הצבע פנוי ולכן לא מתאימים לשחק כשני כוכבים באותה קבוצה. זה כמו לשחק עם יאניס וסימונס יחד.
בצורה כזו גם העונה הקרובה תראה דומה לעונה הנוכחית. אולי שיפור קל.
אני חושב שבסוף יצטרכו להטריד את שניהם, אז עדיף כשהערך גבוה.
על הורפורד בטרייד לא יקבלו הרבה כי החוזה שלו נחשב כרגע מאד לא טוב
היה עדיף להם להשאיר את האריס עם אמביד ולהטריד את סימונס, אבל בטח לא יעשו זאת מייד אם בכלל

The Pro
The Pro
26/08/2020 14:36:32

לא הייתי צריך לראות את ה4-0 לסלטיקס כדי להבין
שבן סימונס שחקן הרבה יותר איכותי וחשוב לפרנצ'יז של פילי.

אמביד לא יהיה שחקן פרנצ'יז מוביל מכמה סיבות.
מבחינת יכולת הוא עדיין לא הגבוה האולטימטיבי למרות שיכול לקלוע שלשות.
מבחינת כשירות הוא לא יכול לשחק מספיק דקות כדי להיות דומיננטי כמו שאקיל,דאנקן ומלון.
הוא לא אמריקאי שיכול להנהיג קבוצה. למרות שאני אוהב את המבטא שלו זה כן משפיע על הקבוצה.

דקסטר
דקסטר
26/08/2020 14:43:01
Reply to  The Pro

אני הצעתי להטריד אותו כשהמניה שלו היתה בשיא סוף שנה שעברה.
.
בתכלס חשבתי להטריד אותו אחרי החוזה הגדול אבל לא היה לי ספק שלא יבינו מה אני רוצה אז התחלתי עם קמפיין הטרייד שנה שעברה.
ככל שהזמן יעבור המחיר שלו רק יירד. וברור שלא יעשו את זה, אף אחד לא ירצה להיות חתום על הטרייד ששלוח את אמביד, אלא רק כשלא תהיה ברירה ואז המחיר שלו יהיה ברצפה.
.
אבל ההבדל שלא יאשימו את ה GM במקרה כזה כי יבינו שלא היתה ברירה, אבל החוכמה של כל איש עסקים היא למכור בשיא כשאתה רואה דברים לפני אחרים ולא כאשר כולם מבינים מה צריך לעשות ולכן המחיר נמוך יותר.

The Pro
The Pro
26/08/2020 14:52:31
Reply to  דקסטר

אני מסכים.
הפיתרון הכי טוב יהיה להשאיר את שניהם בקבוצה.
הסיקסרס עם מאמן רציני יהיו מועמדים בעונה הבאה לראשות המזרח.

שחר אלוני
26/08/2020 14:54:53
Reply to  דקסטר

מסכים שטוב להטריד את אמביד. אפשר לקבל עליו הרבה. יתכן ששווה להטריד גם את סימונס. פילי בשנה הבאה יעשו בערך כמו השנה, אולי סיבוב שני

דקסטר
דקסטר
26/08/2020 15:14:20

שני שחקנים נחמדים שלא שווים יותר מדי בנטו פשוט הההייפ הפך אותם לסופרסטארים.
אמביד בעמדה שהיא לא רלוונטית בתור כוכב מוביל – יכול להיות שחקן גג שחקן 2 בקבוצה אלופה)
וסימונס שחקן שעושה הרבה מאוד דברים חוץ מלקלוע ובליגה של ימינו להיות בור בהתקפה זה כמו הבור בהגנה של פעם…

שחר אלוני
26/08/2020 15:21:35
Reply to  דקסטר

מסכים,
נראה שהשנה ימשיכו עם שניהם, ויחליטו בעוד שנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

אני מטריד אתכם לפוסט אפ.
אם לא הבנתם המטרה בפילי היא רק אליפות. בהנחה שעל אמביד אני לא מקבל את לוקה טריי יאניס דמיאן הארדן קרי מוראנט דוראנט אז אני לא רואה פוטנציאל שיוביל אותנו לאליפות בשום שחקן אחר בליגה.
כמו כן כל היתר פשוט פחות טובים מגואל שלנו גם שהוא עצלן שמן ולא בכושר. אז טרייד לא יהיה.
כמו כן גואל סבל ממאמן רפה הבנה שלא ידע מה לעשות איתו והוא בלתי עציר גם בתור מס 1 דקס והסנטר הטוב בליגה. לכן גואל הוא חביב הקהל ואנטאצבל. ערכו ירד אם יפצע בלבד ואנו ניקח את הסיכון. תודה על ההתעניינות. ננסה לבנות קבוצה אלופה איתו.
על בן סימונס הורפורד האריס מוכן לשמוע הצעות בכיף..
המטרה הראשונית שלנו היא בראדלי ביל. גם באדי הילד יהיה נחמד מאד. אין לנו ככ רכז ולא נראה שיהיו זמינים כאלו בשוק אז גם בגיזרה זו אנו פנויים להצעות ולא לונזו או למאלו לא מתאימים לנו.

Avri
Avri
26/08/2020 15:55:21

צודק בעניין אמביד – הוא נשאר, ולו רק כי לא יהיה טרייד משתלם עליו. כמו שכתבת, לא יתנו לכם שחקן סוג א' בשבילו, וסוג ב' פשוט לא משתלם לכם.

כמו שכתבו פה מעלי, פתאום כשהוא לא משחק כולם רואים מה החשיבות של סימונס.

את הורפורד אף אחד לא יקח אז תתרגל לפרצוף שלו על הספסל שלכם. לגבי טוביאס, יש לו קצת שוק אבל כמו עם אמביד גם כאן לא תקבלו עליו מספיק בשביל להצדיק ויתור על שירותיו. יש מצב שאפילו תצטרכו לשלם לקבוצות אחרות שיקחו את החוזה הבאמת מטורף שלו ובמקרה כזה עדיף כבר שישאר.

הצרה האמיתית והיחידה של פילי היא שהימרתם על הסוס הלא נכון והחתמתם את טוביאס החביב במקום את באטלר הרוצח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

צודק סימונס זה ההבדל בין 4 0 ל4 1 מול בוסטון. חשוב מאד.

לטוביאס יש שוק מעולה לדעתי וגם אם לא נקבל שחקנים ברמתו כמה משלימים נחמדים יהיה לא רע גם. חוץ מזה טוביאס עוד יכול לפרוח ולהועיל תחת מאמן אחר עליו אני לא לחוץ על טרייד אבל מוכן לשמוע הצעות. טוביאס לנטס למשל יהיה נכס…. ולבארט או דינווידי יפתרו לי בעיית רכז קצת. אז מנגר נטס הצעות?
לגבי סימונס אני באמת לא דורש הרבה כבר הטרדתי אותו לפני כמה חודשים על וויט וסאטו לבולס גם עכשיו הטרייד יתקבל בברכה.
הורפורד זה בעיה אבל כריס פול זה חוזה כבד יותר מביג אל לא חבל על המס מותרות של פרסטי ואפשרי יהיה לצפר אותו גם בבחירת דראפט

שחר אלוני
26/08/2020 18:49:36
Reply to  Avri

יש מצב שיתנו את הורפורד כמעט בחינם וזה יופי של טרייד לקבוצה השניה

etayle
etayle
26/08/2020 18:38:31

בהצלחה לקחת אליפות עם אמביד…
אבל מסכים, אין דברים מעניינים עליו ולכן שישאר. לפחות פילי יהיו תחרותיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זיו הצעת טרייד מה אומר?
https://tradenba.com/trades/lPUD2hYmk

YP הצעת טרייד

https://tradenba.com/trades/cULjmtxqD +מיליון כסף מזומן

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 16:19:18

ולמה המיליון במזומן משנה משהו? העסקה לא עברה לך גם ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבר כי צריך להעיף מיליון לא? אז אי אפשר במזומן? אם לא אפשר לצרף נגר אחר מייק סקוט או משהו אין בעיה

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 16:27:52

לא אי אפשר במזומן…
תשים על זה קצת דבק נגרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חכה שמנגר אוק בכלל יגיב ואז נגיע לעמק השווה

John
26/08/2020 17:23:56

https://tradenba.com/trades/NyCzd2Eyk

הנה תיקנתי הכול:
הסיקסרס מקבלים: דיאנדרה ג'ורדן, גארט טמפל, ספנסר דינוודי, ג'ו האריס וקארל אנטוני טוונס
הנטס מקבלים: טובייס האריס ומטיס ת'ייבול
הטימברוובלס: ג'ואל אמביד

בתכלס 2 עסקאות נפרדות אבל דחפתי הכל יחד. לסיקסרס הובלת כדור קליעה ועומק ליד סימונס, לנטס שחקנים משלימים מצויינים לקיירי ודוראנט הטימברוולבס הגנת צבע ושחקן שמביא קצת חיים לקבוצה המתה הזו

עמיחי קטן
Admin
26/08/2020 17:44:30
Reply to  John

הצלחת לגרום לי להתנגד בתור כל אחת מהקבוצות:
מינסוטה – אני עובד קשה כדי שטאונס יהיה מרוצה ויתן לי שקט (הטרייד על ראסל) ובינתיים זה עובד. שום סיבה להטריד אותו בשלב כל כך מוקדם של החוזה.
פילדלפיה – טאונס, סימונס, הורפורד וג'ורדן ביחד זה גרוע אפילו יותר מהמצב הנוכחי. זה אפילו בהנחה שאני מוותר על אמביד ובונה מסביב לסימונס, הנחה שהיא קצת בעייתית.
ברוקלין – אני מוותר על הרבה רול-פליירס בשביל פחות, ומתוכם אחד שיושב על חוזה מקס וחושב שהוא אולסטאר, למרות שהוא לא. על הדרך אני גם מוותר על החבר של דוראנט וקיירי, שזה צעד בדרך לפיטורין, והחוזה של האריס נגמר בקיץ, ככה שהטרייד הזה לא חוקי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

שלילי טאונס זה לא מה שיביא לי טבעת.

עמיחי קטן
Admin
26/08/2020 17:39:35

תוריד את הנורבל פל הזה והטרייד עובר

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 17:44:04

איך בדיוק?

עמיחי קטן
Admin
26/08/2020 17:47:28

צודק. התפספס לי שם משהו. מייק סקוט במקום, ואפשר להעביר את מוסקלה לפילי אם סקוט שווה יותר מדי (בהנחה שהוא יקח את האפשרות שחקן שלו)

שחר אלוני
26/08/2020 18:51:22

טריידים יפים, רלוונטיים לשלושת הקבוצות, לגמרי יכולים לשפר

עידו גילרי
Admin
26/08/2020 16:18:55

ולמה המיליון במזומן משנה משהו? העסקה לא עברה לך גם ככה.

trackback

[…] – פורוורד, לוס אנג'לס לייקרסיאניס אנטטוקומפו (שחקן ההגנה של העונה) – פורוורד, מילווקי […]