פריוויו יום שלישי שמח ומבדח – תשעה משחקים האם יהיה ונהפוך הוא? / הלל הורוויץ

אז יש הלילה הרבה קבוצות מעניינות שמשחקות אבל לא יותר מדי מהן משחקות אחת מול השנייה אז זה אמור להיות קל לחשוב מי ינצח. מצד שני, אנחנו לקראת סוף העונה וכולם פצועים או נחים או עייפים אז יש סיכוי ללא מעט הפתעות בפורים הזה. מוכנים? התחלנו.

אינדיאנה פייסרס (25-39) – בוסטון סלטיקס (21-42) 2:00 לפנות בוקר

הפייסרס ניצחו את המשחק הראשון בין הקבוצות העונה ונמצאים במגמת עלייה כאשר הם עם שמונה ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים. הסלטיקס לעומתם נראים קצת יותר מגומגמים כאשר הם עם שני הפסדים רצופים ורק חמישה נצחונות מעשרת המשחקים האחרונים. הפייסרס סיימו את רצף משחקי החוץ שלהם עם ניצחון בדאלאס ומגיעים למשחק הלילה כשברוגדון בספק.

שלושה מתוך ארבעת המשחקים הבאים של אינדי הן מול קבוצות פלייאוף שהן עלולות לפגוש בקרוב, בוסטון, פילי ומיאמי. הפייסרס נהנים מכך שהקליעה שלהם מתפרשת על פני רבים מהשחקנים ובכל ערב נתון כולם יכולים להפגיז מצד אחד או פשוט להיות סולידים מצד שני במיוחד כאשר מעל 60% מסלי הקבוצה מגיעים מאסיסטים. לבוסטון היה תהליך דומה והתקפה מאוזנת גם כן רק שלאחר פגרת האולסטאר הפציעות קצת פוגעות בהם.

במהלך המשחקים האחרונים טייטוום, היוורד ובראון נעדרו למשחק או יותר וקמבה עדיין מוגבל בכמות הדקות. המשחקים הבאים יהיו חשובים לבוסטון שמתרחקת מהמקום השני ונמצאת רק משחק וחצי ממיאמי המגמגמת גם היא.

והלילה? הפייסרס.

וושינגטון וויזארדס (40-23) – ניו יורק ניקס (44-20) 2:00 לפנות בוקר

ונהפוך הוא! פורים! אכפת לנו מהמשחק הזה 🙂 אז זהו…שלא ממש. ברדלי ביל סיים את רצף ה25+ נקודות שלו בהפסד למיאמי והוא כנראה ירצה לעלות חזרה על הגל מול הניקס. במהלך הסדרה עד כה העונה קבוצת החוץ ניצחה את כל המשחקים ואחרי ניצחונות לא רעים בכלל של הניקס לאחרונה כולל אחד על יוסטון אנחנו מהמרים גם הלילה על קבוצת החוץ. הניקס בחד ספרתי.

מה יותר ניו יורק מסטיבן איי סמית' מדבר על ספייק לי?!

שיקגו בולס (43-21) – קליבלנד קאבלירס (45-19) 3:00 לפנות בוקר

עוד משחק בין שתי נמושות מזרחיות שלא מעניין אף אחד יותר מדי. מאז שינוי המאמן קליבלנד במאזן של 5-5 וינסו לרשום ניצחון שלישי רצוף מול שיקגו כשהם מתחילים רצף של שישה משחקי חוץ. הקאבלירס הגיעו לאחר הנצחון על סן אנטוניו ל19 ניצחונות שזהו מספר הניצחונות שהיה להם בשנה שעברה.

בצד השני שיקגו מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים כאשר הקלע המוביל שלה זאק לאוין פצוע וגם מול קליבלנד הוא לא יוכל לשחק. בוילן רמז שעכשיו כשהפלייאוף לא ממש בהישג יד הוא יתן יותר הזדמנות לצעירים שזה משפט מוזר לאור העובדה שזה מה שהיה כדאי לשיקגו לעשות לאורך העונה. הבולס מחזיקים ביתרון של 1-2 בסדרה העונתית אבל הלילה זו תהיה קליבלנד שתנצח ותשווה את הסדרה העונתית ב2-2.

אז עכשיו יש לקאבס שני גבוהים שאף אחד לא רוצה….בהצלחה בעתיד

 

יוסטון רוקטס (24-39) – מינסוטה טימברוולבס (44-19) 3:00 לפנות בוקר

שתי קבוצות שנמצאות במומנטום רע ינסו להתרומם על חשבון העמקת הבור של השנייה. הוולבס עם שבעה הפסדים מתוך עשרה משחקים מאז האולסטאר לא מצליחים לייצר מומנטום ומאז אותה עונה שהם עקפו את דנבר ברגע האחרון נראה שהם ודנבר הלכו בשני כיוונים שונים לגמרי.

בצד השני נראה שיוסטון נתקלו בקיר שאין להם מספיק גובה בכדי לעבור ואחרי הרצף הראשון ללא סנטר שהיה נראה טוב ייתכן והקבוצות פשוט למדו איך לעבוד נכון. בשלב הראשון קבוצות מיהרו מדי לסנטר שלהם ויצאו מהמשחק הרגיל שלהם אבל היום הקבוצות יותר סבלניות מול הרוקטס ומוצאות את החורים שלא בטוח שביוסטון יודעים איך לסתום. מזל שהם מקבלים יריבה בהזמנה

הרוקטס בדו ספרתי

 

ממפיס גריזליס (32-32) – אורלנדו מג'יק (35-29) 3:00 לפנות בוקר

מצד אחד הגריזליס מחזיקים במקום השמיני במערב ביתרון של ארבע משחקים ומצד שני יש להם לוח משחקים קשה מאוד לפניהם. בצד השני אורלנדו מחזיקים במקום השמיני במזרח אבל קשה לראות מישהו מזיז אותם משם. דו קרב קלאסי בין שתי קבוצות שישמחו להגיע לסיבוב הראשון ולא יעשו יותר מזה. לממפיס זה קרב חשוב מאוד לאורלנדו הכל חשוב אבל אין יותר מדי אש מתחת לרגליהם. 

ממפיס בדו ספרתי.

סן אנטוניו ספרס (36-26) – דאלאס מאבריקס (26-39) 3:00 לפנות בוקר

שתי הטקסניות הפסידו במשחק הקודם בקרב צמוד למזרחית כאשר הספרת מפסידים בהארכה לקליבלנד ודאלאס מפסידים לפייסרס ברקע תלונות של דונצ'יץ' על אלימות נגדו.

 

צודק?

שתי הקבוצות רוצות ניצחון דאלאס בקרבות המיקום וסן אנטוניו בקרב על המקום השמיני למרות שאולי הגיע הזמן שירימו שם ידים ויחשבו על הדראפט זה עבד להם בעבר. הלילה זה יהיה ניצחון של דאלאס

פורטלנד טריילבלייזרס (37-28) – פיניקס סאנס (38-26) 5:00 לפנות בוקר

במפגש הקודם בין הקבוצות ארון ביינס התחפש לסטף קרי וקלע 37 נקודות כולל תשע שלשות. אז מה הוא מתכנן לפורים? מצד אחד לא כל יום פורים, מצד שני היום ספציפית כן.

ביינס להט גם בניצחון על מילווקי ופיניקס באים במומנטום טוב ועם רצון להילחם על המקום השמיני. בצד השני פורטלנד ממשיכים לקרטע והם מגיעים אחרי הפסד לסקרמנטו. זו לא השנה של פורטלנד וגם בקיץ הזה כולם ישאלו מה עושים שם הלאה. מצד שני הם יכולים לא לשנות כלום ולסיים שנה הבאה במקום הרביעי ואף אחד לא יופתע. תעלומה.

הלילה זה של פורטלנד.

גולדן סטייט ווריורס (49-15) לוס אנג'לס קליפרס (20-43) 5:30 לפנות בוקר

 

משחק שהבטיח הרבה לפני תחילת העונה ועכשיו מפגיש את אחת מהמועמדות לאליפות עם הקבוצה שבמקום האחרון בליגה. אז סטף חזר וזה נחמד אבל את המשחק הקודם שדווקא נגמר בניצחון סטף פספס וגם הלילה הוא בספק.

הלילה זה של הקליפרס ודי בקלות.

לוס אנג'לס לייקרס (13-49) – ברוקלין נטס (34-29) 5:30 לפנות בוקר

אחד המאמנים האהובים עליי בליגה כבר לא מאמן את הנטס וזו עוד הוכחה לכך שקיירי ודוראנט הם מהסופרסטארים שלא מגיעה להם אהבה כי הם פשוט מוכיחים פעם אחרי פעם מחוץ למגרש שהם לא מייצרים שקט ומזיקים לקבוצות שלהם. אז נכון הם גם שווים את הניצחונות והם מדהימים אבל זה בשילוב הפרקט האפור הולך להפוך בעונה הבאה את הנטס מבחינתי לקבוצה שחשוב לשנוא. מצד שני הנטס ישמחו לכל רגש שיופנה כלפם בליגה. ואם טיירון לו השנוא בארץ בשל מה שהוא עשה לבלאט יגיע בכלל נוכל לשנוא אותם בשקט.

על הפרקט הלייקרס לא אמורים להתקשות ולהמשיך את התקופה הטובה שלהם בראשות הליגה כשיחד עם גמגום קל של הבאקס נראה שלברון הולך לו על MVP בצל הקורונה.

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. במחוז סנטה קלרה בקליפורניה כבר נאסרו אירועים מעל 1,000 איש, מה שיפגע בקבוצת ההוקי של סן חוזה. עניין של זמן עד שזה יגיע למקומות אחרים במדינה ול-NBA

  2. מישהו יודע להגיד מה ההבדל בלו"ז של הלייקרס והבאקס? יש לסגולים סיכוי להדביק את הפער? לפי הבנתי, שובר השיוויון כרגע הוא של מילווקי בגלל מאזן טוב יותר בתוך הקונפרנס שלהם

    1. http://www.tankathon.com/remaining_schedule_strength
      .
      לליקרס לו"ז קל יותר עד לסיומה של העונה.
      עם כמות כזו קטנה של משחקים עד לסיומה של העונה, יש משקל גדול לשאלה האם יאניס יהיה כשיר למשקה הבא של מילווקי ביום ה' מול הסלטיקס. הפסד, והם עלולים למצוא עצמם עם אותה כמות הפסדים כמו ללייקרס, ואז זה באמת יכול להסתיים בפוטו פיניש.

      1. גם הלייקרס וגם הבאקס לא צפויים להתקשות בסיבוב הראשון אז אני מאמין ששניהם ילחצו על הדוושה עד הסוף, כמובן עם כוכבית לגבי שחקנים חצי פצועים

    2. הבאקס כבר מורידים הילוך והלייקרס עם לברון בפליאוף מוד. המנטליות חשובה יותר מלוח המשחקים. נראה לי שהגיוני בהחלט שיעקפו אותם

  3. גולדן סטייט ממש מאכזבים אותי אני רוצה לראות את גרין ה״מנוע״ והבורג הכי חשוב (איזה בדיחה מצחיקה זו הייתה ) מוביל אותם לבחירה הראשונה בדראפט, חבל שהם נותנים לו לנוח. כשציינתי שהוא השחקן האוברייטד בליגה נגר בלי כישורים שהחוזה שלו נוראי החברה פה צחקו, עכשיו אוכלים את הכובע כרגיל

    1. אין מילה נכונה אחת בתגובה שלך.
      .
      גולדן סטייט מאכזבים. כמה קבוצות יכולות להצליח ללא 2 השחקנים הכי טובים שלהן? תוסיף לחשבון שינויים בסגל, ותקרת שכר קשיחה, ואתה מקבל תמונה שמתארת מתאם מלא בין התוצאות לבין הציפיות הראליות.
      .
      גרין המנוע. תבדוק לרגע, לפני שאתה מחלק כובעים. מי כתב שגולדן סטייט יצליחו עם גרין ללא קליי וקרי? אף אחד. ועדיין, נתוניו דומים מאוד לאלו שהציג בעונה שעברה. כאשר גולדן סטייט שוב יהיו תחרותיים, שוב תוכל להבין שמדובר בשחקן הגנה אדיר, ואחד הפורוורדים מנהלי המשחק היותר טובים בליגה. העובדה שהוא מוסר כמעט את אותה כמות אסיסטים לדקת משחק גם בהרכב הנוכחי פשוט מפוצצת את הבלון הנפוח שהוא הטענה "כל אחד יכול לצדם של קרי, קליי, ודוראנט".
      .
      או במילים אחרות –
      הבנו. לא "אול שמעון-רובין…"

      1. אוי גיא שוב פעם ירית חץ ואז סימנת מטרה סביבו מזל שהכל כתוב שחור על גבי לבן במרשתת , הוא מציג הגנה נוראה השנה, הוא לא אולסטאר וחמישייה שנייה (איזה שחקן שקיבל חמישייה שנייה בהיסטוריה הוביל קבוצה למקום האחרון בליגה)?
        .
        הדבר הכי מצחיק שאתה מציין שהוא מוסר אותה כמות אסיסטים, אבל אתה לא מציין שהוא שהוא קולע אותה כמות נקודות ולוקח אותו כמות ריבאונדים למרות שקרי וקליי לא לידו וכל זה ביעילות חסרת תקדים של 44%. וההגנה של הלוחמים איתו ובלעדיו זוועתית , גם שם לקח קרדיט על מגני הפרימטר

      2. והיה להם שני אולסטארים בתחילת עונה דיאנגלו ראסל וגרין, פתאום שני אולסטארים לא מצליחים להוביל קבוצה ליותר ממקום אחרון בליגה? אתה פשוט לא מסוגל להודות באמת שהחוזה שלו פח והוא אוברייטד רציני אבל אני לא מצפה ליותר האמת, לא זוכר אותך פעם אחת אומר טעיתי תמיד הרצפה עקומה

        1. עזוב אין לך סיכוי אצל גיא כולם כוכבים כל מי שיש לו אפקטיב 52 אחוז!ומעלה כוכב בכלל לא משנה איך הוא משחק מה הוא משחק. הולכים לראות מה טפקטיבי וזהו זה שחקן אול רוזן מחשבים.
          מינשיש לו אפקטיב 50 ומטה לא ראוי לשחק בליגה יכול לשחק ביורוקאפ.

        2. משעשע. הבן אדם לא היה, ולא יהיה, סקורר. העובדה שהוא קולע את אותה כמות נק' רק מוכיחה את הנקודה שלי.
          .
          ההגנה של הלוחמים זוועתית. נכון. רק תיקח בחשבון שבהתחשב בסגל, היא הרבה פחות גרועה ממה שניתן היה לדמיין (מקום 24 בליגה).
          .
          בנוסף –
          תבדוק. זה לא מסובך. עובדתית, ההגנה של גולדן סטייט טובה יותר כאשר גרין על הפרקט. מדובר על הפרש של 3 נק' ב-100 פוזשנים
          (לא שזה מרמז במשהו על הגנה טובה של גולדן סטייט גם בדקות של גרין… מי שצפה קצת ב-NBA יודע שהגנה משחקים 5 שחקנים. היכולת של בודד, טוב ככל שיהיה, להפוך הגנה רעה לטובה, היא כמעט ולא קיימת).
          .
          עד כמה קלולסית שיטת "אול שמעון רובין" לבחינת תרומתם של שחקנים?
          לפי שיטה זו רודמן היה נגר חסר תועלת. כמה ניצחונות היו לבולס אם רודמן ובלי ג'ורדן + פיפן?
          ועדיין, המציאות היא שהוא היה אחד החוזים היקרים בליגה כאשר חתם מחדש בבולס, והוא היה שווה כל סנט. הוא היה ההבדל בין שושלת לכישלון.

          1. גיא אמביד דיוויס יאניס ואפילו נורקיץ… הופכים קבוצה הגנה לטובה , ההגנה של גולדן סטייט נוראית עם גרין ובלעדיו, מצחיק שאתה
            .
            רודמן היה נגר אדיר ומגן מצויין שהפך כל קבוצת הגנה לרוצחת (משהו שגרין לא עושה) ,כשגרין ייקח 18 ריבאונדים בערב מתוכם 6 בהתקפה תשווה אותו לרודמן, בקבוצה של סקוטי ומייקל לא היה ספק בכלל מי הכוכבים לרגע לא אמרו שרודמן חשוב ממייקל , רודמן לעולם גם לא נבחר לחמישיית ההגנה השנייה.
            .
            התרומה של גרין אפסית לא חייב להיות יצרן נקודות כדי לתרום אבל גרין לא משפר את ההתקפה ההגנה נאדה והוא על חוזה של 100 מליון

            1. אפשר, בקלות, לכתוב שוב את כל הנתונים שמראים עד כמה חשוב היה גרין להגנה של גולדן סטייט בשנים 15' – 18', אבל זה מיותר
              (רק אציין את עונת 17' אז ההגנה שלו הייתה לא פחות מאדירה. זכה, ובצדק, בתואר שחקן ההגנה של העונה. 2 חטיפות, 1.4 גגות, לצד היותו הלב של ההגנה הטובה בליגה)
              כאמור, הבנו. לא "אול שמעון-רובין".

            2. ובוא נציין שגודלן סטייט לא ניצחו בגלל ההגנה אלא בגלל שהיה להם את ההתקפה הטובה בליגה,(הוא לא האט את קליבלנד: יוסטון לשנייה)פשוט קלעו יותר נקודות,שהיו לידי את מגני הפרימטר הטובים בליגה שהוא לקח להם את כל הקרדיט (קליי מגן פי 10 יותר טוב מגרין הסטטיסטיקה לא מראה את זה כי הוא לא גורם לדפליקשיין ובלוקים, בנוסףהוא שותק כשגרין פותח את הפה ), אבל עזוב הסטטיסטיקה לא מעניינת אותך לשנייה אתה ירית את החץ וסימנת מטרה

          2. ומה מדיוק מוכיח את הנקודה שלך? ההגנה שלו נוראית, הוא לא קולע שחסר סקוררים אתה מציין שהוא מוסר הוא משאיר את ההתקפה 4-5, מה בהתחשב בסגל שאין לידו את מגני הפרימטר הטובים בליגה ? גרין לא משפר את ההגנה במאומה

            1. שוב, עובדתית (גם העונה) מה שאתה כותב פשוט לא נכון.

            2. מה לא נכון ההגנה של גולדן סטייט טובה עם גרין? הם חוטפים 110 נקודות למשחק , אם צפית בגולדן סטייט העונה אתה רואה שהוא מגן נוראי, עזוב שלידו משחקים שחקני חמישייה , ההשפעה שלו על ההגנה אפסית, תשווה אותו לשחקני הגנה כמו דיוויס גובר … ותבין את ההבדל

      3. גרין סה מרווין וויליאמס טיפונת משופר ששיחק עם קרי וקליי וגוראנט. אם הייתם מחליפים ביניהם בשארלוט ובלוחמים כל אחד היה במקום אחר בקריירה

          1. גרין לא סחב קבוצה לפלייאוף הוא בולה אותה למקום האחרון בליגה מצחיק שאתה משווה אותו לווסטברוק (שגם הוא אוברייטד)

            1. שמעון, כנראה שגם אתה צריך לעבוד על הזיכרון.
              להזכיר לך איך נראה העונה של דוראנט עם הת'אנדר בלי ווסטברוק בהשוואה לאיך נראתה העונה של ווסטברוק עם הת'אנדר כאשר ווסטברוק היה פצוע?
              (רמז: ווסטברוק בלי דוראנט לא הצליח להוביל את הת'אנדר לפלייאוף. דוראנט בעונה בה ווסטברוק החמיץ 30 משחקים הוביל את הת'אנדר למאזן של 67% באותם משחקים בהם ווסטברוק לא שיחק)

            2. ועדיין סיבוב לא עבר בלעדיהם….אז הוא במצב של ראס לא ככה?
              ראס גם כמדומני כבר עשה פלייאוף בלי דוראנט ב2017 לא?
              מי שלא עשה פלייאוף בלי סופרסטאר לצידו במערב אם כבר זה השיקצה

            3. שמעון אל תשווה את השיקצה לווסטברוק הם לא באותו אזור חיוג בכלל, שווסטברוק ישפיע כמוהו על המשחק יהיה על מה לדבר

    1. מה שהכי מצחיק זה שאתה אחר כך "צוחק" על "אנשי המחשבים…"
      .
      אפילו לא צפית בהיילייטס. רק ראית את הבוקס סקור, וכתבת תגובה בגלל שהיא תואמת לנרטיב שלך…

      1. הוא צודק למה שהוא יזרוק יותר מ50% מהזריקות שלו מחוץ לקשת ,הוא לקח 15 זריקות מתוכם 8 מ3, גארד בגובה 2.21 ,מסכן לוקה דונציץ

      2. מה יש לראות תקציר (התקציר נועד עבור לוקה-גם אני אפקטיבי מידי פעם)? גם אני איש מחשב לפעמים שזה מספיק. לראות 2.21 זורק שלשות זה לא הפטיש שלי, יש לי דברים אחרים.
        ונראה לי שיש כוח חדש וצעיר שיש לו כוחות ויכול להצטרף לX MAN של הופס. רותם אלרן רק בן 12 אבל תראו מה טור שלו על פורזי עשה לפורזי מאז…2 משחקים מאז הטור 9 נק…
        רותם התרצה להיות בוגר מחלקת המחשבים ע"ש הרוזן? מחלקת המאגיה ע"ש האשך? מחלקת ניקיונות וניגובים ע"ש הקוריוז? מחלקת ניחוסים ואנטי ניחוסונים בהובלת ד"ר הופמן? יש הרבה פקולטות
        ד"ר הופמן ההנהלה קוראת אותך לסדר איפה נעלמת?אתה בבידוד או מתבודד בים עם הדולפינים? ככה סלטיקס מנגבים ואין אות ממך?

  4. אגב גיא עזוב אותך משטויות של דריי ופורזי ראית איזה מהלך ביבי הוציא מהשרוול?
    יהיה בחירות 4 ומה שיפה עכשיו שלכחול לבן וליברמן יהיו פחות מצביעים כי הרבה שהצביעו להם לא חשבו שילכו לשבת עם המחבלים והבוגדים אז עכשיו שהם ניהלו מו"מ איתם הבוחרים יודעים את זה ואולי הפעם הביבון יגיע ל-61 כמו שהיה לו המ..המ.. לפני כל סבבי הבחירות האלו והוא יצא לבחירות?=רפה הבנה.
    . מדהים לאיזה רמה השמאל הגיע הוא מוכן לשבת עם מחבלים, בוגדים שלא מכירים במדינה העיקר רק לא ביבי….אבל כמו שאמרתי ביבי לא הולך לשום מקום ויהיה פה עוד מספיק שנים לפני שיעביר את הכתר. הוא ימשוך את המשפט שנים…עד הפרישה.
    ומצחיק שבתקשורת אומרים שאורלי לוי שינתה הבטחות, מה קרה להבטחות של גנץ וליברמן שלא יושבים עם המשותפת?

        1. תקשיב טבדידישווילי אתה מספיק דביל גם ככה תסתפק בכדורסל
          חבל כי הילדים שלך יקראו את זה פעם
          חחחחחחחחחחח

          1. סומסום אתה רפה הבנה אמיתי ותמיד היית, המצע שלכם מושתת על הייטריזם. הילדים שלך יראו שיש לך שיער לבן ועדיין תגיד להם תכף ביבי הולך תכף…שלא תתחיל לגמגם להם כמו גנץ.

            1. אין לך מושג בכלום בחייאת אללה בכלום אין לך מושג
              אין לך מושג בכדורסל אין לך מושג בפוליטיקה אין לך מושג באיך לדבר רק מלמד את הילד שלו להגיד הומו וקוקסינל ואין לך מושג אפילו מה הכינוי שלי
              אבל אני יודע מי אתה
              מבין את ההבדל יא טבדידישווילי??
              חחחח
              יאללה לך תעריץ את האנס שלך קובי ותלמד את הילד גם

            2. סתם היה יותר חביב 🙂

            3. אז באמת אין לך מושג חח

      1. ביבי לא הולך ללכת לשום מקום, אין ספק שהוא מושחת עדיין הרבה פחות מבתי המשפט ומהתקשורת , העם הצביע ברגליים והראה שהוא לא מאמין בבתי המשפט נתנו לו 36 מנדטים זה הצהרה מספיק בוטה על מה הוא חושב על המערכת המקוקלת הזאת

        1. כולם מושחתים ותכלס מה אכפת לי שנתן ויזות לחברים שלו וביקש שמפניות מכמה מיליארדרים? מה זה מעניין? שיהיה לו לבריאות שיתפנק ויהנה. דיבר עם עיתונאים? מה לפיד לא מדבר עם עיתונאים? וגנץ בכלל חשבתי הגיע להיות מנכל רמטכל וראש מפלגה ששלח קו"ח במייל 🙂
          זה לא מפרי לאף אחד כי כולם יודעים את האמת איך פוליטקה מתנהלת. כבר בבחירות האלו 2 מנדטים עברו מכחול ללבן לליכוד. בבחירות 4 יעברו עוד בגלל הטעות הענקית שהם ביצעו שבאו להיכנס על המחבלים. ליברמן בכלל יאבד עוד מנדטים ואני חשבתי הוא משחק סתם בשביל לקבל תפקיד, ביבי יגמור אותו גם, הוא יצא אהבל אמיתי יותר מגנץ.

          1. מסכים איתך לחלוטין , עושים לביבי רדיפה פוליטית ותקשורתית והוא מחזיר באותו מטבע, אני לא מצפה שראש ממשלה יהיה כמו בגין וישן בדירת חדר לא מפריע לי שיהיה נהנתן ויתפנו כל עוד עושה את העבודה שלו, מעניין אותי מדוע לא בודקים את הקשרים של גנץ ולפיד אם התקשורת.

    1. מצחיק מאוד, הדבר הכי מצחיק זה שהם מאשימים את נתניהו בהסתה, שהם מסיתים ומפלגים לא פחות ממנו, אפשר להיפרד מכחול לבן , הם לא ישרדו בבחירות 4 בטח אחרי ששיקרו לציבור בצורה כה גסה, אני לא מאמין שהם מעדיפים את המחבלים הערבים על ביבי? לאן הם התדרדרו?

        1. ברור לי ולך , עדיין מפתיע ועצוב איך שלושת הרצטכלים בוגדים ככה במדינה ובאמון הציבור . ביבי צדק שאמר שהם ימכרו את העם בשנייה לרשימה המאוחדת

          https://www.hoops.co.il/?p=166215

          גיא רוזן : ״
          הרשימה המשותפת היא איחוד של כמה מפלגות ערביות. לא. לא כולן שונאות ישראל.
          .
          לא תהיה ממשלה עם הרשימה המשותפת, או אפילו עם חלקה. זו עובדה ברורה.
          ״

      1. הם המציאו את ההסתה יא ברוך. השמאל מסית מפלג מתמסכן ומתקרבן, ממציא בדיות ושטויות על מצב כלכלי וכו' עושה תעמולה אגרסיבית שנים על גבי שנים בסיוע כמה דמוקרטים ואז שביבי מתגונן ומתקיף אותם בנשק שלהם ומנצח אותם בנשק בשלהם הם לא יודעים מה לעשות ומאשימים אותו בהסתה…
        מזכיר את הדמוקרטים קצת לא? למדו מהם

      2. חחחחח חצי מדינה והרמטכל ובוגי מעדיפים מחבלים ערבים פחחח אתה מקשיב לעצמך או מה
        המחבל הראשי זה הגנב נתניהו שגזר קופון במיליונים על צוללות שאף אחד לא צריך מאחורי הגב של כולם חח כל החברים שלו חגגו על התחת של צהל
        כלא כלא כלא תגידו לו ביי ביי נגמר הסיפור של ביבי

        1. הרשימה המשותפת זה סכין בלב האומה, זה גיס חמישי שצריכים להוציא אותו מהחוק, מצחיק שהם מעדיפים לשבת עם המחבלים האלה מאשר רק לא ביבי, תוך שבירת מילתם למילון בוחרים. כחול לבן תחדל להתקיים בבחירות 4 ותאבד המון קולות ימיניים

          1. אתה יושב לך באמריקה וקורא מחבלים ל-2 מיליון ערבים שקורעים פה את התחת והכם הכי בסדר מכולם ?? חחח
            תאמין לי מעדיפים ערבים כי ביבי זה המחבל הכי גדול שיש מדינה שלמה רוצה שהוא יסתלק כבר
            זה האנשים שהוא מינה מנדבליט גנץ אלשיך מכניסים אותו לכלא
            נגמר הסיפור של ביבי חחחח שייקח איתו גם את הילד והאישה המופרעים שלו שיירקבו מאחורי סורגים
            נגמר הסיפור של ביבי נגמר הסיפור של מטומטמים של הימין הקיצוני אנשים לא מפגרים פה מבינים מי עשיר מי עני למי יש חיים טובים למי יש חיים חרא
            תהיה ימני תהיה מסכן עני מטומטם שחי על לשנוא ערבים ולהגיד ביבי ביבי
            תהיה נורמלי יש לך גן עדן בארץ
            ככה פשוט חח

            1. הדעות שלהם של מי שבחר ברשימה המשותפת (15 מנדטים) , הם אלה של שונאי ישראל שקוראים לפגיעה באזרחים שלא מכירים במדינת ישראל שמנסים לפגוע בה בכל דרך אפשרית פוליטית חברתית כלכלית פיזית, חלק מהאנשים ברשימה הזאת מבקרים את המחבלים ותולים תמונה של רב המרצחים סמינר קונטר על הדלת , הערבים הוכיחו בפעם המי יודע כמה שאין פרטנר לשלום, ברגע שיהיה להם מפלגה שתתמוך ותכיר בישראל שתתנדב לשירות לאומי , ושתתעסק בדאגה לישראל במקום ל״פלסטינים״ אני הראשון שיתמוך בה

    1. לפי הדעות שהפגנתם באמת אין בכלל על מה לדבר ולהתדיין.
      יש 2 מחנות היום בישראל – דמוקרטי ולא-דמוקרטי.
      תומכי שלטון החוק ותומכי פשע.
      כל מי שתומך במחנה של "הבלוק" הוא נגד שלטון החוק וסייע לביצוע פשע.
      זה גם האנשים הקטנים וכל המושחתים שמקיפים אותו במחנה שלו בפוליטיקה וגם מי שמצביע להם.
      מצחיק שבכל שטות בעולם המשפטי סייע לדבר עבירה נענש ובתחום הפוליטי זה עובר כאילו כלום.
      אתם סייעים לדבר עבירה ונגד מדינת חוק.
      אתם האויב שלי.

        1. שנאת ערבים, באשר הם, מכשירה הכל.
          מה זה לגנוב, לשקר, לרמות, להסית?
          כסף קטן לעומת אמת המוסר היחידה – שנאת כלל הערבים.
          כן, גם אלה שאוכלים אצלם חומוס, עושים להם החזר מס, אלה שרושמים לנו תרופות ומשמשים כדוקטור שלנו.
          כל אלה הם עדיין ערבים ולכן יש לשנוא אותם בגב זקוף ובגאון.
          כלבים שלא שונאים את כלל הערבים הם בוגדים.
          מה זה לא לשנוא 20% מהאזרחים שלך סתם כך בלי סיבה?!
          מה זה אין סיבה? הם ערבים!! לא סיבה מספיק טובה??
          לשקר, לרמות, לתכמן, לקחת שוחד, לגנוב – הכל סבבה.
          את זה כולם עושים, אז זה לא משנה כלום.
          אז מה אם ביבי שדד ברינקס ועשה מיידוף?
          גם על גנץ מספרים שגנב פעם מסטיק בכיתה ב'.
          כולם גם ככה גנבים.
          אז מה אם האיש הקרוב ביותר לביבי הוא עבריין מין מורשע?
          שמעתי שגם גנץ פעם חשף את איברו בכפר הירוק.
          ביבי בגד בנשותיו? בפייסבוק ראיתי שגם גנץ ניקנק פעילות!
          כולם אותו דבר.
          אז מה שחשוב זה מי שבצד של לשנוא את הערבים.
          זה הכי חשוב.
          השאר זה קשקושים של הזויים.

    2. אני ממש לא אויב שלך אשך יקירי , אני חושב שביבי ראש ממשלה רע אבל הוא ברירת מחדל, אני מעדיף אותו עשרות מונים מאשר את הרשימה המשותפת (שהדעות שלהם והמצע שלהם זה שונאי ישראל), אני לא מאמין בשטחים בעד שלום וגם ההיסטוריה מוכיחה את זה מהסיבה הפשוטה שאין פרטנר לשלום, הם מחנכים לשנאת היהודים ואי הכרה בעם ישראל .

      האיסלאם מחנך לשנאה , לא סתם כל שטח שפינינו בהיסטוריה הפך ליעד טרור, הנסיגה מלבנון ועסקת ג'יבריל בשנת 1985 הובילו לאינתיפאדה של 1987. זו הובילה להסכם אוסלו של 1993, שנתפס אף הוא כנסיגה. כישלון אוסלו בצירוף עם הנסיגה מלבנון בשנת 2000 הובילו לאינטפאדה השנייה (שלא בדיוק נחשב לאינתיפאדה כי הייתה מתוכננת), הנסיגה מעזה הובילה למצב בדרום…

      אין לי בעיה לוותר על שטח אם זה היה מוביל לשלום חיי האדם חשובים מן האדמה , אבל אין פרטנר

      1. ושוב אין לי בעיה עם השמאל אני פשוט לא מסכים עם הדעות הפוליטיות שלהם , מאכזב אותי מאוד שגנץ יעלון (שכתב את הספר הדרך הארוכה היא הקצרה), אשכנזי ואחרים מוכנים לשבת עם הערבים ולא לעשות שלום בעם , הם מסיתים לא פחות מביבי שפילג את העם (כחול לבן או ארדואן״ זה לא הסתה? לצערי ביבי צייר היום בישראל את כל מי ששמאל כבוגד וזה טעות נוראה,
        הרשימה המשותפת הם סקאלה שונה לגמרי הם בוגדים שמסיתים לשנאה והיה צריך להוציא אותם מהחוק , כמו שצריך להוציא את הקיצוניים מצד ימין מהחוק (בן גביר…)

        1. תפסיק לדבר שטויות.
          אתה קלולס.
          אין לך פשוט מושג על מה אתה מדבר.
          מה הקשר בין "לשבת עם ערבים" לבין שלום בעם?
          המפלגות הערביות זה חלק מהעם, חלק מאזרחי המדינה.
          אזרחים נאמנים ותורמים הרבה יותר מהחרדים, הגונים הרבה יותר מהם ומהמתנחלים, שיונקים את תקציבי המדינה לצרכיהם הסקטוריאליים ומשאירים את השאר לקרוס.
          הרשימה המשותפת זה לא חמאס או חיזבאללה.
          יש שם גם קיצונים מטבע הדברים של המילה "משותפת".
          אבל הם מרוככים ונשלטים ע"י המנהיגים – עודה וטיבי – שהם אנשים הגונים, ישרים, נבונים, שיעשו הרבה יותר למען כלל אזרחי ישראל מהליצמנים וכל שאר המושחתים (בכיס ובנפש) שמקיפים את הביב הראשי.
          אני מעדיף בהרבה להכליל את הקיצונים שלהם מאשר את קיצוני הימין המנוולים, הגזענים והפשיסטים.
          אתה והחברים שלך מונעים משנאת ערבים טהורה שמאפשרת להם להעלים עין ולמחול על כל עוולה שעושה מנהיג המחנה האנטי-דמוקרטי-אנטי-חוק-לאומן-פשיסטי (אנטי-ציוני – החרדים).
          זה שמשקר גם כשהוא שותק.
          זה שהדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה להסית, לפלג, לתכמן, להשיג טובות הנאה לעצמו, לדרדר את המוסריות, לשקר ולרמות, זה שהסית כבר לרצח פוליטי אחד ועכשיו סימן את השני, וקורא למלחמת אזרחים ולהפיכה נגד שלטון החוק מתוך פחד מאימת מעשיו העברייניים.
          בקיצור ברוך, ידידי לשעבר, אתה האויב שלי במלחמה שהתרגשה עלינו על המשך קיומה של המדינה כדמוקרטית, כשומרת חוק, וכמדינת כל אזרחיה ולא פשיסטית-לאומנית-גזענית-נוכלת.

          1. אין לי דעה פוליטית ברורה,לא מתיימר להבין ואני לעולם לא מצביע בבחירות
            אבל ה"הסתה של ביבי לרצח" היא חרטא ברטא כנראה
            איך זה מסתדר עם הסרטון הזה?

          2. אשך אתה כזה נאיבי ומסתבר גם "גזעני" כלפי שומרי המצוות שאתה מאויים מהם יותר מהמחבלים…

            המפלגות הערביות זה חלק מהעם, חלק מאזרחי המדינה-הם לא רואים בעצמם זה כאלו, כנראה שאתה לא פוגש הרבה ערבים. אין להם שום קשר למדינה והם לא מזדהים איתה, הם מזדהים עם פלסטין הכבושה ועם דגלי פלסטין. תראה לי בית ערבי בו תלוי דגל ישראל. לא תמצא כזה.

            אזרחים נאמנים ותורמים הרבה יותר מהחרדים, הגונים הרבה יותר מהם ומהמתנחלים, שיונקים את תקציבי המדינה לצרכיהם הסקטוריאליים ומשאירים את השאר לקרוס.
            הם נאמנים כמו שאתה נאמן למשטר הסורי. רובם שונאי יהודים והראשונים שהיו עורפים את ראשך לו יכלו. הגונים? הם ימכרו את אמא שלהם. יונקים תקציבי מדינה? הם יונקים יותר מהחרדים, עובדים בשחור, לא משלמים מיסים, עומדים בתורות לביטוח הלאומי ועל הדרך זוממים ראיך לפגע בך בניגוד לחרדים.
            הסיפורים שהאכילו אותך שבגלל החרדים חסר כסף? יש עודף כסף שמתבזבז על דבר שנקרא בטחון, פי 50 יותר מהתקציב לכוללים ובגלל מי? בגלל החברים של ההגונים טיבי ועודה וחבריהם שזוממים יום וליל 24/7 לרצוח יהודים ולגרש מפה. תפנה לערבים שיפסיקו לפגע, לפשוע, יעבדו, ישלמו מיסים ולא יצטרכו מיליארדים לתקציב הבטחון ויהיה אפשר להעביר אותם אליך…
            הרשימה המשותפת זה לא חמאס או חיזבאללה- תספר את זה לעזמי בשארה וחנים זועבי וזאחלקה מבריח הטלפונים 🙂
            יש שם גם קיצונים מטבע הדברים של המילה "משותפת".-כולם שם עם אותה דיעה, לו יכלו היו משמידים אותך.
            אבל הם מרוככים ונשלטים ע"י המנהיגים – עודה וטיבי – שהם אנשים הגונים, ישרים, נבונים, שיעשו הרבה יותר למען כלל אזרחי ישראל מהליצמנים וכל שאר המושחתים (בכיס ובנפש) שמקיפים את הביב הראשי.-טיבי ועודה ממש הגונים, אני בטוח שהם נעימים לבריות, אוי איזה נאיבי וטומן ראשך בחול אתה ועוד אנשים פה מריעים לזה….
            הערבים לא נשלטים עי אף אחד, אין אצלם חוק וסדר.
            אני מעדיף בהרבה להכליל את הקיצונים שלהם מאשר את קיצוני הימין המנוולים, הגזענים והפשיסטים.-אתה מעדיף מחבלים על אנשים שלא עשו לך כלום ובטח גם לא מכיר אותם. יפה לך.
            אתה והחברים שלך מונעים משנאת ערבים טהורה שמאפשרת להם להעלים עין ולמחול על כל עוולה שעושה מנהיג המחנה האנטי-דמוקרטי-אנטי-חוק-לאומן-פשיסטי (אנטי-ציוני – החרדים).-אף אחד לא מונע מכלום ואיש לא שונא, דוגלים בכבדהו וחשדהו, בעיקר בחשדהו כי אנחנו לא טומנים ראשנו בחול. ההיסטוריה הוכיחה יותר מידי פעמים שלא כדאי לסמוך עליהם.
            עוד דבר שאנשים לא מפנימים פה. ישראל היא מדינה יהודית לפני הכל עם סממנים יהודים. זה שלכם לא בא בטוב, זה בסדר, גם אני לא שומר מצוות אבל רוב העם פה הוא עם נטייה למסורת. ישראל היא מדינה יהודית לעם היהודי לפני כל השארף לפני הומינזם, סוטיאליזם, בולשביזם,דמוקרטיזם ומה שבא לכם. עד עכשיו המדינה חיה מצויין ותמשיך לחיות מצויין עם כל התקציבים לחרדים ולערבים. ותכלס אין שום צורך בחרדים בצבא, הסתדרנו בלעדיהם ונמשיך להסתדר גם בעתיד.
            אתם צועקים פה תקציבים ושטויות נראה פה חכמולוג אחד הולך 3 שנים ללמוד בכולל. מוכנים? כל החרדים ילכו לעשות צבא 3 שנים וכל החילונים ילכו ללמוד 3 שנים בכולל. נו אשך מה אומר היית עושה את זה? אני בטוח שלא. אז איך אתה אומר להם להתגייס שאתה לא מוכן ללכת לכולל גם? בשבילו אורח החיים החילוני הוא נורא כמו שעבורך הכולל הוא נוראי.
            חוץ מזה תפקיד הדתיים במדינה ולאורך השנים היה לשמור על היהדות. הרי אם כולם היו כמוך וכמוני היהדות הייתה נעלמת כמו שנעלמו יתר הדתות כי אותנו הדת לא מעניינת. אז אתם עוסקים בסתם פופוליזם שמכרו לכם בתקשורת. הסתה נגד הדתיים. כזה הוא השמאל יעדיף ללקק לערבים ולהילחם בעמו שלו.
            סטטוס קוו היה קיים מקום המדינה וימשיך להתקיים גם אם גנץ היה בשלטון. אז שלא יעבדו עליכם

            1. הגדרת האויב היסודי המשותף הוא הכיבוש הישראלי, במערכה להקמת מדינה פלסטינית בעלת ריבונות מלאה, ומימוש זכויות הפליטים וההחלטות הבינלאומיות, ובראשן החלטה 194”
              .
              ישראל. “שורש הבעיה הוא הכיבוש, והסתה נגד הכיבוש היא חובה לאומית”, אמר. בתום פגישות שערך בכלא עם המחבלים הפלסטינים מרואן ברגותי, כרים יונס ווליד דקה (כולם הורשעו במעשי רצח של אזרחים ישראלים חפים מפשע), סיפר עודה כי לפעילי הטרור יש “מורל גבוה ואמונה איתנה בניצחונו של העם הפלסטיני על הכיבוש”, וכי הם מלאי “תקווה כי הכיבוש יסתיים והגזענות בתוך ישראל תובס”.
              .
              תומך במאבקו הצודק של העם הפלסטיני”.
              י לא שם קווים אדומים לעם הפלסטיני. לא אגיד להם מאיפה לזרוק את האבן”
              כמה מציטוטיו של המחבל עיימן עודה אשך אבל הוא ממש נאמן לבריות, הגון וישר.
              .
              והמחבל השניאחמד טיבי שהוא גאה להיות חבר של המחבל יאסר עראפת.
              חלק מהציטוטים שלו :
              ״ בהיסטוריה של העמים ומאבקיהם תופס השהיד את פסגת התפארת. אין ערך נעלה יותר מהשהאדה. השהיד הוא אשר פורץ את הדרך ומשרטט בדמו את הדרך לחירות… ״
              “ארגון החיזבאללה נאלץ לחטוף את החיילים הישראלים בגלל דרך המחשבה של ההנהגה הישראלית וטיפשותה."
              ממש נאימים לבריות אשך וזכים כתלית, ידידי היקר לפחות בכדורסל יש לך מושג

            2. 😂😂
              ברוך נראה לי אשך מדמיין מקונל שהוא רואה את עודה וטיבי זה קרוסו.
              הוא צריך המרה רצינית. אשך תגיע למוסד השב"ר עם חולצה של עודה והבלוגן יס ווי קן זה חובה לפני ההמרה. אם גם הרוזן יגיע איתך עלולים להיווצר כוחות שאולי ישיגו שלום עולמי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט