מחשבות כדורסל של שלישי בבוקר / רועי ויינברג

המירוץ למקום השמיני במערב

אז מי תהיה במקום השמיני במערב? בואו נעבור על המועמדות:

ממפיס (29-28). מצד אחד יש להם את המאזן הטוב ביותר, אבל יש שם כמה סיבות לדאגה. הם הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם מאז החזרה מפגרת האול-סטאר, הראשון לסקרמנטו החלשה מהם והאחרים ללוס אנג'לסיות. מתוך 25 משחקים שנותרו, 16 מול קבוצות פלייאוף (מקומות 1-8 במזרח, 1-7 במערב) ויש עוד 5 נגד יריבות ישירות, שניים נגד פורטלנד, אחד נגד סן אנטוניו ושניים נגד ניו אורלינס. זה לוח המשחקים הקשה ביותר שנשאר לקבוצה בליגה, בהפרש לא קטן. תוסיפו לזה את "קיר הרוקיז" שמאיים לפגוע בג'ה מוראנט (17.3 נקודות ו-2 אסיסטים על 4 איבודים בשלושת המשחקים האלה) והניסיון העודף של היריבות, לצד עזיבת ג'יי קראודר ואי-הגעת מחליף כל עוד ג'סטיס ווינסלו פצוע, והסיכויים לא לטובתם.

פורטלנד (32-26). מרחק 2.5 משחקים מהגריזליס עם משחק אחד יותר. לוח המשחקים של פורטלנד קצת יותר קל, כשמתוך 24 משחקים שלהם 11 נגד קבוצות פלייאוף ויש עוד 2 נגד יריבה ישירה. בשנים האחרונות ראינו אותם מתחברים במרץ ומצליחים לכבוש את המקום בפלייאוף, ויכול להיות שזה יקרה גם השנה. לא ברור איך כל הפצועים שלהם יחזרו – זאק קולינס ויוסוף נורקיץ', מגיבורי העונה הקודמת, שיחקו ביחד 3 משחקים העונה ושחקנם הטוב ביותר, דמיאן לילארד, מפספס כמה משחקים. כשלילארד בחוץ אנחנו רואים את סי ג'יי מקולום לוקח צעד קדימה בכל הקשור לניהול המשחק, מה שיכול לפתוח עוד אפשרויות לבלייזרס – למשל אנטוני ומקולום ביחד על המגרש, מה שיאפשר ללילארד יותר דקות מנוחה ויביא אותו רענן לדקות ההכרעה. לא ברור כמה חלודים יהיו נורקיץ' וקולינס ואיך הם ישפיעו על ההגנה הרעה של פורטלנד, כשזה יכול להשפיע מאוד על העונה שלהם לכאן או לכאן.

ניו אורלינס (32-25). מרחק שלושה משחקים מהגריזליס, כמות משחקים זהה. הנתון הטוב ביותר עבורם הוא לוח המשחקים: 25 כאלה נשארו, 8 מתוכם נגד קבוצות פלייאוף ו-5 נגד יריבות ישירות. זה לוח המשחקים הקל ביותר שנשאר לקבוצה מערבית, בהפרש לא קטן, והם גם בכושר טוב עם 5 ניצחונות מ-6 האחרונים, כולל שניים נגד פורטלנד. מאז הבכורה של ציון הם עם 8 מ-13 לא רע בכלל. הפליקנס לומדים איך לשחק איתו, כשברנדון אינגרם זורק קצת פחות, ג'רו הולידיי יותר מעורב בניהול המשחק וג'יי ג'יי רדיק קולע באחוזים טובים מאוד. כרגע הם במצב הטוב ביותר מכל ארבעת המועמדות העיקריות.

סן אנטוניו (32-24). מרחק 3.5 משחקים מהגריזליס, משחק חסר. לוח המשחקים שלהם יחסית קל עם 13 משחקים נגד קבוצות פלייאוף, שלושה נגד ניו אורלינס ואחד נגד ממפיס מתוך 26 סה"כ. יש אמונה אצל הרבה אוהדי אנ.בי.איי, כולל הח"מ, שהם יצליחו לפתור את הבעיות שלהם ולהכנס לפלייאוף כמו תמיד. לוח המשחקים הנוח לטובתם, אבל יריבות חלשות על הנייר הן משהו שצריך לדעת לנצל. שש הפסדים משמונת המשחקים האחרונים, אמנם ליריבות חזקות, לא סימן מעודד. ההגנה שלהם חלשה לאורך כל העונה וההתקפה נתקעת כשאולדריג' לא קולע מרחוק כשהוא עם 27.3% מהשלוש בתקופה הזאת. האם זה רק slump, או שהזריקה שלו חזרה למספרים הטבעיים? לא ברור.

מה נשאר במזרח?

המקום הראשון כנראה סגור. גם השישי (אינדיאנה מרחק 2.5 משחקים מהמקום החמישי, 6.5 מהשביעי) ככל הנראה. נשארו 3 מאבקים מרכזיים, אז בואו נדבר עליהם:

המקום השני: טורונטו-בוסטון. יש הפרש של 2.5 משחקים לטובת הראפטורס כששתי הקבוצות בכושר טוב מאוד (טורונטו ניצחה 9 מ-10 האחרונים, בוסטון 7 מה-10 שלה) ואין הבדל משמעותי בקושי של לוח המשחקים. לכל אחת יש סיפור אחר בשלב הזה של העונה, כשטורונטו מראה שהיא קבוצת כדורסל טובה מאוד בסגל בריא כמעט לחלוטין ובבוסטון אנחנו רואים את הפריחה של ג'ייסון טייטום, 27.6 נקודות למשחק ב-16 המשחקים האחרונים. נשאר משחק בודד בין הקבוצות העונה וסדרת הפלייאוף האפשרית ביניהן תהיה מעניינת מאוד, אבל כרגע נראה שהיתרון לטובת הראפטורס. לבוסטון יש משחק חסר אחד, אבל רק קריסה של הראפטורס תמנע מהם את המקום השני.

המקום הרביעי: מיאמי-פילדלפיה. אולי המאבק המשמעותי ביותר בליגה מבחינת ההשפעה שלו על הפלייאוף – גם בוסטון וגם טורונטו קבוצות שיכולות, על הנייר, לנצח סדרות בלי ביתיות. מקום 8 במערב ומקום 7-8 במזרח לא יהיו יריבות קשות למילווקי, הלייקרס והסלטיקס או הראפטורס, אבל כאן יש 2 קבוצות שצריכות מאוד את הבית: יש להיט ולסיקסרס מאזן משותף של 5-50 בבית ו-38-21 בחוץ. הבדל עצום. לסיקסרס יש לוח משחקים קל יותר, אבל זה נראה כל פעם כאילו הם נחלשים כשהם בסגל מלא. אמביד משחק כמו שאקיל בשני המשחקים האחרונים בלי סימונס וסימונס נתן את משחקיו הטובים ביותר העונה כשאמביד לא שיחק. מיאמי הפסידה עכשיו שני משחקים שהיו בגדר חובת ניצחון נגד אטלנטה וקליבלנד, אבל נשארו להם יותר משחקי בית מהסיקסרס – 15 לעומת 12 – מה שיכול להיות משמעותי מאוד. יחד עם יתרון בשובר השיוויון נראה שהם הפייבוריטים למקום הרביעי. הפלייאוף הוא סיפור אחר.

המקום השביעי: ברוקלין-אורלנדו. בעולם מושלם קבוצות יותר מעניינות כמו ניו אורלינס ופורטלנד היו מאיישות את מקומות 7-8 במזרח ומגיעות לפלייאוף, אבל זה לא עולם מושלם. אורלנדו מרחק משחק וחצי מהמקום השביעי והחזרה של ג'ונתן אייזק אמורה לשפר את ההגנה שלהם, ויחד עם יריבות חלשות יותר והעדרו של קיירי אירווינג עד סיום העונה, מה שמוציא יותר מהחומר הקיים והבינוני כאחד של הנטס, אבל מציב לו תקרה די נמוכה, אפשר להעריך שהמג'יק יגיעו למקום השביעי. זה לא הולך להשפיע יותר מדי על הפלייאוף.

פרסי העונה

פרסי העונה שלי, אם העונה נגמרת היום.

MVP: יאניס אנטדקומפו. לא צריך להסביר יותר מדי למה – השחקן הכי טוב בליגה, מספרית, ועושה את זה ב-31 דקות למשחק, כמות נמוכה בפער מכל MVP אחר. עונה היסטורית שיכולה להסתיים ב-70 ניצחונות.

רוקי העונה: ג'ה מוראנט. גם כאן הבחירה יחסית קלה – המוביל של קבוצת פלייאוף. בניגוד לקנדריק נאן למשל שפותח בקבוצה שתסיים עם יתרון ביתיות אבל לא האופציה הראשונה או השנייה במיאמי, מוראנט הראשון. יש כאן טוויסט: אם ניו אורלינס עושה פלייאוף וציון משחק ברוב משמעותי של משחקי ניו אורלינס עד לסיום העונה הוא רוקי העונה שלי. הוא ישחק 37 משחקים העונה לכל היותר, נמוך מכל רוקי עונה אחר (יואינג שיחק 50 בלבד ב-1985/86 וזכה, אף אחד אחר לא שיחק פחות), אבל במידה ויעשו פלייאוף הוא ההבדל בין עונה של המקום ה-13 במערב לפוסט-סיזן. ההפרש המשמעותי הזה מצדיק את הפרס למרות כמות המשחקים הנמוכה.

שחקן ההגנה: יאניס אנטדקומפו. עכשיו נפרט יותר על יאניס, שיהיה השלישי אחרי ג'ורדן ואולג'ואן שיזכה בדאבל, אם אכן יזכה. לא רק 1.1 חטיפות ו-1.1 חסימות למשחק או הגנה על 10.5 זריקות שנקלעות עליו ב-36.5% מצויין, אלא גם היותו השחקן המרכזי בהגנה הכי טובה בליגה ואחת הטובות בהיסטוריה והגיוון. קולעים עליו ב-41.9% בטבעת, הנתון הטוב בליגה, יחד עם היכולת להגן נהדר על שלשות, לקרוא נתיבי מסירה ולשמור על הכוכבים של היריבה. כשיאניס על המגרש הבאקס סופגים 97.4 נקודות ל-100 פוזשנים, הנתון הטוב בליגה בפער משמעותי, וזה קורה בזכות הגיוון והיעילות שלו ושל הגנה שמתבססת על האתלטיות וחוכמת המשחק של אנטדקומפו. בהחלט ראוי.

השחקן השישי: דניס שרודר. אני יכול לקבל טענות בקשר לזה ששחקן שמשחק 31.1 דקות למשחק לא ראוי להיות מועמד לשחקן השישי, אבל לו וויליאמס זכה לפני שנתיים עם 32.8 למשחק ואריק גורדון עם 31.2 לפניו. שרודר אחד השחקנים החשובים ביותר של אוקלהומה אובר-אצ'יברית עם 19 נקודות מהספסל, קליעה שנראית יותר טוב מאי פעם (38.4% מהשלוש ב-5 ניסיונות למשחק), שינוי מגמה כשהוא עולה ותפקיד חשוב באחת החמישיות המסוכנות ביותר בכל הליגה. הפרס הזה לגמרי שלו.

מאמן העונה: ניק נרס. רציתי לתת את הפרס לאריק ספולסטרה או בראד סטיבנס, מאמנים אדירים שמעולם לא זכו בו, אבל זה של נרס. טורונטו יותר מצליחה העונה מהסלטיקס או מההיט וזה קורה הרבה בזכות המאמן של הקנדים, בין אם בזכות פיתוח שחקנים מעולה שמושפע גם ממנו (פרד ואן וליט ופסקל סיאקם עשו קפיצה לפני העונה הראשונה שלו וקפיצה נוספת בין הראשונה לשנייה) או בזכות חוכמת המשחק הגבוהה של הקבוצה. טורונטו מוצאים פתרונות יצירתיים חדשים לכוכבי הליגה ומסוכנים גם בהתקפה. הכל מתחיל מנרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
67 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צ'יקו
Admin
25/02/2020 10:55:01

מסכים עם הפרסים
בסדרה בין מיאמי לפילי לדעתי מיאמי תיקח.. וזה משחק מעולה!
המזרח השנה חזק ויהיה מעניין בפלייאוף גם במזרח וגם במערב.
בעיני הפליקנס במומנטום חיובי וציון פורע את השטרות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם לפילי יהיה ביתיות פיל תיקח ואפילו קל אם הם בריאים. אם להיט יהיה ביתיות לדעתי זה ילך ל7 משחקים…וקשה לדעת מי יקח אבל נראה לי שההיט

גיא הירוק
Admin
25/02/2020 11:36:10

אם יאניס יזכה גם בתואר שחקן ההגנה של עונה, זה יהיה בזכות, ולא בחסד.
ועדיין, לתחושתי הפרס הולך השנה לאנתוני דייויס.
2 השחקנים, כל אחד בדרכו, הם העוגנים של 2 מההגנות החזקות בליגה. הסיבה שלדעתי זה יהיה דייויס שיזכה היא ש-
א. הוא מציג סטטיסטיקות מתקדמות דומות לאלו של יאניס.
ב. יש לדייויס צד בהגנה שהוא מאוד "מוחשי". הלייקרס השנה הם מלכי הגגות, ודייויס הוא מלך הגגות בלייקרס.
ג. הסיבה המכרעת – זה נדיר לראות שחקן זוכה גם בתואר ה-MVP, וגם בתואר "שחקן ההגנה". כמות הדקות של יאניס, לצד ההצבעות עבורו ל-MVP, לדעתי יהיו תירוץ מספיק בשביל שדייויס יהיה זה שיזכה.
.
תודה, רועי.

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 11:40:44

יש מצב שאתה צודק. אבל לטעמי יאניס הוא שחקן ההגנה.
יש הבדל משמעותי בין שתי ההגנות ויאניס גם מעמיד רייטינג הגנתי נמוך מזה הקבוצתי (97) לעומת דיוויס ששומר על אותו הרייטינג של הקבוצה (106)

Zvika Bar-Lev
25/02/2020 11:41:57

טיעון מכריע לטעמי

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 11:48:27

ורבעק אתה יודע כמה אני שונא את המדד הזה אבל אתה אוהב להשתמש בו כשנוח לך אז איך אתה אומר שהם עם מדדים מתקדמים דומים כשה-DRPM של דיוויס הוא 0.06 ושל יאניס 2.35 (אגב זה באמת בולשיט ולא הייתי מתייחס לזה כטיעון לטובת יאניס).

גיא הירוק
Admin
25/02/2020 12:45:32

כאמור, אני מסכים שליאניס מגיע לזכות.
.
נתוני ה- DIFF% (ה-"זאק לאואים" מבין המצביעים מאוד אוהבים את הנתון הזה מהדיפנס דאשבורד) והדיפנסיב WS של דייויס ושל יאניס דומים למדי (יתרון קטן ליאניס).

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 13:44:17

אז אתה טוען שרק בגלל החסימות יתנו לו?
הנתונים שלהפרשי אחוזים של יאניס בסביבת הסל טובים בהרבה משל דיוויס וזה מהותי. גם ב-DWS (שאין בו שום דבר מתקדם) יש יתרון ברור ליאניס שגם משחק פחות דקות. הדבר היחיד שעובד לטובת דיוויס שהוא מגן על יותר זריקות אבל מצד שני אתה יכול להגיד שהנוכחות של יאניס מרתיעה בכלל שחקנים מהלגיע לרחבה של הבאקס.
בקיצור בניגוד אליך אני חושב שיאניס יזכה גם כאן.

גיא הירוק
Admin
25/02/2020 14:01:20

you are barking up the wrong tree
.
אני לא טוען שלא מגיע ליאניס,
או שכן לדייויס.
אני טוען שלבוחרים יש מספיק "תירוצים" בשביל לתת את התואר לדייויס.

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 14:07:20

תקרא מה עניתי – בניגוד לתחושה שלך אני חושב שהוא לא יזכה.
לא טוען שאתה מנסה להגיד שמגיע לו יותר. רק שגם המצביעים יראו שיש הבדל ברור לטובת יאניס.

גיא הירוק
Admin
25/02/2020 14:10:35

זה מאותם מקרים בהם ממש אשמח לטעות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא אני מממסססכככיייםםם…איתתךךך…
אני גם עם דיוויס

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 12:17:40

והנה הטיעון המנצח לטובת הפריק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חכה לתשובת האשך, צריך טריפל בשביל זה

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 12:21:37

אשך ודיוויס? לא נראה לי…

ברוך רובין
ברוך רובין
25/02/2020 17:42:55

יאניס חייב לקחת הוא שחקן ההגנה של העונה, דיוויס ענק שחקן הגנה מדהים אבל יאניס בסקאלה משלו

אשך טמיר המקורי
25/02/2020 19:42:25

הפרס היחיד שיקבל ממני זה גרופי השנה

אשך טמיר המקורי
25/02/2020 19:42:47

אולי גם פוק עם פרס, אם אהיה במצב רוח נדיב

Zvika Bar-Lev
25/02/2020 11:40:53

לדעתי מלבד על השחקן השישי, נראה לי אין שום ויכוח על הבחירות. לגבי שחקן שישי, הטיעון שלך לגבי OKC חזק. מי לדעתכם עוד ניתן לדבר עליו בנושא הזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zvika Bar-Lev

סוויט לו והארל

סוויט לו יזכה
באמיתי אף אחד מהשלושה לא שחקן 6. משחקים יותר דק מהMVP יאניס שזה מצחיק כשלעצמו. אם יאניס יעלה מהספסל הוא יוכל להיות MVP DPOY והשחקן השישי של העונה 🙂

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 12:22:09

זה באמת מצחיק.

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 12:20:38

מה קרה לקלארקסון שאתה אוהב להלל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם דמיאן יחזור פורטלנד תעשה את המקום ה8

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 12:21:06

אמור לחזור בקרוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה רוצה לנשיאות..
.
.https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5684208,00.html

אגב אל תשכחו איפה שמעתם זאת לראשונה לפני שנים מספר וממי 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רועי אחלה פוסט.
.
לדעתי המקום השמיני יגיע לשקנאים אם הם ירצו אותו מספיק, ואם זאיון לא יפצע. אם לא, זה תלוי באיך לילארד יחזור. בממפיס, אאל"ט, גם ג'קסון נפצע. לספרס, לסאנס ולקינגס אין לדעתי את מה שצריך כדי להתחיל לנצח מספיק משחקים בשביל להגיע לפלייאוף.

bobby
bobby
25/02/2020 14:35:55

שאלה, סתם מסקרנות – כאוהד ספרס, ולאור איך שעד כה העונה שלכם נראית, אתה היית רוצה שהם יצליחו לעשות ריצה למקום 7-8, או שאתה שלם עם עונה שתסתיים בלוטרי?

עידו גילרי
Admin
25/02/2020 14:47:03
Reply to  bobby

זה כאילו שאתה לא קורא את התגובות והכתבות שלו כבר שנתיים…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  bobby

מה שעידו אמר – "אתה צריך לחזור על החומר" (בטון של מורה מעצבנת במיוחד). או בקיצור – קדימה ללוטרי, האליפות של 2026 לא תגיע אם לא נתחיל לעבוד על זה, ויפה שעה אחת קודם.

bobby
bobby
25/02/2020 17:10:57

אני מודע למה שאתה ועוד אוהדי ספרס כאן כותבים. השאלה שלי היא עד כמה ברגע האמת בו אתם מצד אחד מחוץ לפלייאוף אך מצד שני לא רחוקים משם, חיידק האוהד שבך משפיע על ההיגיון והחשיבה לטווח ארוך?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  bobby

בזמן המשחק אני תמיד רוצה לנצח. אחריו, אני מתנחם בכך שההפסד לפחות קירב אותנו לבחירת לוטרי ו… חזרה לצמרת בעתיד.

bobby
bobby
25/02/2020 17:51:08

הבנתי. תשובה לגיטימית 🙂
בקיצור – לא אכפת לך אם המצב הקיים יישמר (ואפילו תעדיף), אבל כשאתה קם לצפות במשחק, שלפחות יפרגנו לך עם איזה ניצחון.
.
אני באמת חושב שזה עדיף לספרס. קבוצה צעירה כמו ממפיס או השקנאים יכולים בכיף לשאוף להדחה בסיבוב ראשון בפלייאוף בשביל צבירת הניסיון. במקרה של הספרס? חוץ מעוד עונת פלייאוף ברזומה המרשים של המועדון, זה לא באמת ייתן להם משהו.. השאלה היא האם עולם כמנהגו, ושוב הספרס ימצאו את עצמם בטעות במקומות 7-8? כבר אי אפשר לדעת..

Avri
Avri
25/02/2020 13:31:56

מסכים עם כל הבחירות אבל משום מה דווקא את הקטגוריה היחידה שיש בה פייט חזק ודיון מעניין – השחקן המשתפר – לא הזכרת.

Avri
Avri
25/02/2020 13:34:39
Reply to  Avri

והינה מועמד שנוי במחלוקת – לברון ג'יימס. אחרי שהסריח בשנה שעברה ושיחק בהילוך איטי (וכן, אני יודע שסטטיסטית זה לא לגמרי נכון אבל במבחן העין הוא נראה כבוי ואיטי), פתאום השנה הוא פורח. הוא לא באמת המועמד שלי אבל מעניין להכניס אותו לדיון.

אור
אור
25/02/2020 13:57:08
Reply to  Avri

אני יודע שאתה מדבר על מבחן העין, אבל אם הולכים לפי הסטטס הוא השחקן הכי לא משתנה בהיסטוריה, כל שנה כמעט אותם מספרים בדיוק

Avri
Avri
25/02/2020 14:10:22
Reply to  אור

ובדיוק בגלל זה הוספתי את הערה הקודמת. שנה שעברה הוא נראה נורא (דגש על נראה, לא נספר או נמדד).

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Avri

אם ככה, אז בא לי להציג עוד אחד – מייקל פורטר ג'וניור. קרה כבר שרוקי זכה בפרס המשתפר? סימונס, אולי?

Avri
Avri
25/02/2020 17:24:54

🙂 לא תופס

Avri
Avri
25/02/2020 14:13:00

בחירה ראויה. אני הולך עם סיאקם, למרות שהקבוצה שלי מעמידה לא פחות משלושה מועמדים ראויים.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  Avri

מי השלישייה של סלטיק?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

שכחתי מת'ייס, תודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תייס למה? 😂😂 אל תצחיקו אותי בבקשה

Avri
Avri
25/02/2020 17:26:04

השלישי שלי דווקא היה הייוורד. שזה מעלה שאלה מעניינת – האם השיפור הוא רק בהשוואה לעונה שתיים הקודמות?

Avri
Avri
25/02/2020 17:28:05

שמעון יא לץ, תייס בהחלט השתפר העונה (אבל כמובן לא ברמה שמצדיקה מועמדות לתואר).

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אז הסיפור עכשיו הוא שכל השיפור של ניו אורלינס זה רק בזכות זאיון? שום קרדיט לשינוי שהיה בחודש לפני שהוא חזר? לשאר השחקנים?
.
איך כל משחק, כל מאבק פלייאוף אפשרי במזרח נשמע משמים מלבד טורונטו-בוסטון? מתמטית, זה בכלל אפשרי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז בזכות מי השיפור? לונזו?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אתה מנסה להגיד שכשהקבוצה השתפרה בתקופה שזאיון עוד היה פצוע זה בזכות זאיון? הבנאדם שלח good vibrations וקפיצים ברגליים מהמיטה בבית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם ניצחו בעיקר נמושות. אני לרגע לא חושב שהם יעשו פליאוף…
גם ממפיס בקריסה לוח קשה בלי ההגנה של האיש!שלי קראודר…
לדעתי דמיאן ישתחל

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

הוא הגיע לקבוצה שכבר רצה, אפילו טוב, ונתן לה פוש קטן. אין סיבה לתת לו כל כך הרבה קרדיט. לא רואה איך זה משתווה למה שג'ה עשה כל העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא משתווה לגה בכלל. אי אפשר לזכות ברוקי העונה עם 37 משחקים אלא אם אתה בנחזור רוקים סטייל קוואמי בראון.

gl
gl
25/02/2020 14:54:19

ניו אורלינס חייבים לעלות זה כתוב בכוכבים :
לונזו ואינגרם נגד הלייקרס
הגבה נג הפליקנס
לברון נגד זאיון
בקיצור אחת מסדרות הסיבוב הראשון אם הכי הרבה הייפ בהיסטוריה אין מצב שסילבר מוותר על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gl

איזה הייפ? סוויפ אכזרי

Zivke
Zivke
25/02/2020 15:02:57

תודה רבה, אני מאוד אוהב לקרוא את הטור שלך
דווקא לגבי המזרח יש לי תחושה שאינדי רק תלך ותתחבר ותסיים מקום 5 על חשבון ההיט, ואז בסדרת סיבוב ראשון בין ספולסטרה לסטיבנס ינצח המאמן הטוב יותר

שחר אלוני
25/02/2020 15:21:19

תודה על הטור
במערב הייתי הולך על הפליקנס, אבל זה יהיה צמוד, לכל הנ"ל יש סיכוי.
במזרח, מיאמי מפסידים בצורה רשלנית למדי, כולל היום לקליבלנד, אם זה ימשיך ככה הם יהיו ללא יתרון ביתיות מול פילי ואז אולי תהיה הסטוריה ופילי תעבור סדרה מאתגרת לראשונה מאז הפרוסס.
המאבק על מקום שני במזרח לדעתי יתן לקבוצה שתזכה בו, סיכוי טוב להגיע לגמר אזורי בזכות הביתיות בסיבוב 2 וסדרה קלה בסיבוב 1

וניל טרופי
וניל טרופי
25/02/2020 17:01:55

מעניין כרגיל. חסרים הנתונים על הקרב בין טורונטו לבוסטון. למשל קושי הלוז. אני אלך על בוסטון במקום שני בגלל לוז קל יותר.

מנחם לס
Admin
25/02/2020 17:19:54

טור טוב מאד שהופך ליותר ויותר פופולרי באתר. תודה

אשך טמיר המקורי
25/02/2020 19:44:57

תודה רבה רועי.
הפליקנס ייכנסו וידיחו את הלייקרס ממקום 8.
צדק פואטי.

Berch
25/02/2020 22:13:10

אחלה פוסט
🙂

golan
golan
26/02/2020 1:05:30

מעולה רועי.