המקצוען

העבודה של שחקני הטניס זה לזרוק את הכדור 2 מטר מעל הראש, להרביץ לו הכי חזק שאפשר ולשלוט בנקודה. כמה פשוט…  לעשות את זה בנקודות הגדולות צריך להיות מקצוען אמיתי.

היום נפגשו וואוורינקה השחקן הכי טוב בסבב כיום שהוא מביא את ה A גיים שלו ופדרר שחקן עם ידי הטניס הטובות בכל הזמנים.

מחשבה ראשונה: אם וואורינקה לוקח את האליפות יש לו סלאם קריירה ו 4 תארים בלבד.

ציפיתי שוואורינקה יפציץ את פדרר והוא לא עשה את זה. הסרב הראשון היה באזור חיוג 180 קמ"ש, והבק הנד הקטלני הלך על קרוס בטוחים. פדרר הרדים את המשחק ובמצב של 5:4 העלה את הלחץ על ההגשות. וואוורינקה צלח את זה. ב 6:5 פדרר הרים שוב את הלחץ קיבל 2 נקודת שבירה וניצל את ההזדמנות .

במערכה השנייה פדרר הרדים את המשחק אבל מייד אחרי סרב רשלני שהוביל ל 0:30 על ההגשה של וואוורינקה הוא העלה את הלחץ ושבר במפתיע. 6:3 בשנייה.

שהמאוורר נופל לחבית החרא הדבר הנכון לעשות זה להוריד את השלטר

וואוורינקה ראה שהמשחק הולך לאבדון והוריד את השלטר. הפסקת רופא. וואוורינקה חזר עם טייפ מתחת לברך ופתאום הוא התחיל להתרומם. הסרב שלו עלה מ 180 ל 200 קמ"ש!
מי שזה מפתיע אותו שיסתכל על טכניקת הסרב של וואוורינקה. הבנאדם לא קופץ! היחידי בסבב!! אבל בשביל מקום בגמר, מקצועני אמיתי כמו וואוורינקה יקפוץ! ולא רק הרגל חזרה לעבוד איתה חזר לעבוד הזרוע הימנית וואוורינקה התחיל להעלות את ה GROUND STROKE לכיוון ה 130 קמ"ש ויותר.עכשיו כבר וואוורינקה הפציץ את פדרר ללא רחמים.

פדרר בלי זמן לא יכול לעלות לרשת ולשגע אותך. פדרר הוריד הילוך ביצע 2 נשבר פעמיים. משגיאות כפולות והרשתות והמערכה הלכה לוואוורינקה 6:1

ההגשה הראשונה במערכה חזרה לפדרר, ועד עכשיו במשחק מי שקיבל את ההגשה הראשונה במערכה גם ניצח את המערכה. פדרר לחץ על משחקון ההגשה השני, אבל כמו שקורה הרבה פעמיים מרוב לחץ מי שמוריד הילוך על משחקון ההגשה זה דווקא המתקיף. וואוורינקה עמד במתקפה של פדרר, ובמשחקון ההגשה של פדרר הוא שבר אותו בכמה וינרים קרים היישר לקטעים הנבחרים של הטורניר (שוואוורינקה טוב הוא הכי טוב שיש!) . פדרר חזר ללחוץ ובעזרת הרבה רוח לחימה קיבל את השבירה שלו בחזרה. במצב של 4:4 פדרר החליט ללחוץ על וואורינקה אבל התסריט חזר על עצמו. וואוורינקה הגן על ההגשה שלו ופדרר עצמו נשבר. 6:4 לוואוורינקה ברביעית.

הפעם פדרר היה בבעייה. מולו וואוורינקה ועכשיו וואוורינקה משחק את ה A גיים שלו, ולעומתו פדרר כבר התעייף מ שעתיים פלוס של טניס…. הרבה אני שומע "פדרר עייף", "הוא לא יוכל לעשות 5 מערכות"… אנא ממכם תרגיעו בבקשה. בטניס יש על כל 2 משחקונים 2 דקות הפסקה ואפשר למרוח את ההגשה עד 30 שניות. זה המון זמן לתפוס את הנשימה בחזרה.

פדרר החליט להוריד את השלטר לפני שהמאוורר שלו ייפול לחבית החרא. הוא ביקש רופא ועוד 5 דקות זמן לקחת אוויר.

מחשבה שנייה: מירקה מאד אוהבת את בעלה עם היא הסכימה לצאת עם חולצת המזל הזאת מהבית

בחיים לא ראיתי את מירקה מעודדת את בעלה ככה, הטורניר הזה מאד מאד חשוב להם. ולמה לא, ההזדמנות הציגה את עצמה וכל מה שמקצוען אמיתי צריך לעשות זה לזרוק את הכדור 2 מטר מעל הראש, להוריד עליו את היד כמה שיותר חזק ולשלוט בנקודה.. ..

הפעם וואוורינקה היה המתקיף ממשחקון ההגשה השני של פדרר, אבל פדדרר עשה מה שמקצוען עושה והציל את נקודות השבירה. פדרר ידע שאחרי כל גל יש הפוגה, והיא הגיעה…  וואורינקה אחרי הלחץ לא הביא מספיק צ'ילי ונתן לפדרר שבירה במתנה.

ב 5:3 לפדרר עם ההגשה פדרר זרק את הכדור 2 מטר מעל הראש והוריד עליו את הרקטה הכי חזק שאפשר ….


היום יום אוסטרליה שזה היום בו ג'יימס קוק גילה את אוסטרליה. זה גם היום שבוא פלשו הזרים לארצם של האבוריג'ינים …. לכן יש הסכמה כללית שהתאריך לא הכי מתאים לחגוג . אבל עדיין כולנו אוהבים את אוסטרליה ורוצים יום חופש לחגוג בו.. .

התאריך האלטרנטיבי  הוא  מאי 8 . מי יודע למה?

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. תודה – היתה חוויה לצפות בכמה נקודות, ובכלל כיף שיש לנו את רוג'ר לעוד משחק.
    ב-8 במאי נדמה לי שהנאצים נכנעו, אבל אולי אני טועה בכמה ימים. זה מעניין את האוסטרלים עד כדי כך?

  2. פד-אקספרס בגמר ! לא האמנתי שנראה אותו שוב בגמר של טורניר GS . אם מחר גם רפא יעלה , יהיה לנו מפגש שלקוח ממנהרת הזמן , 6 -7 שנים אחורה .

  3. מעולה עידו. לא ראיתי את המשחק, אז זה יחד עם התגובות סידר לי קצת את העניינים. בשביל פדרר אני לא אפסיד חצי יום עבודה אבל בשביל נדאל ברווור. אז ואמוס נדאל, אל תאכזב מחר.
    וMay8- מיייט. רק האוסטרלים שרוטים מספיק כדי לא להרגיש נעים שהאדם הלבן גילה את היבשת שלהם. יש לכם מחסור בבעיות מייט

    1. מחסור בבעיות? אחד המקומות היחידים בעולם שעדיין תקועים בו במלחמה נגד הטבע. במצב כזה של אויב משותף, לבנים ואבוריג׳נים מתקרבים ומודים בעוולות שעשו אחד לשני (ואחד עשה הרבה יותר לשני).

      1. אל דאגה איסלנדי. בשביל זה בחרנו בטראמפ. הוא יביס את הטבע בשביל כל העולם. כשהוא יגמור עם הטבע, הטבע יתחנן לגור בשמורה מוקפת חומה.

  4. הריאיון של פדרר בסוף היה ענק !
    הודה שלקח הפסקה "רפואית" לפני החמישית כדי לאזן את הפסיכולוגיה עם ההפסקה שסטאן לקח (חוץ מטיפול ברגל)
    הודה שיש לו בעיה חמורה עם משחקי "ראפא"
    הדו-שיח לגבי מיקום הטיפול הרפואי היה קורע..
    בכלל נראה לי שהחבישה של סטאן היתה בגלל ששבר את המחבט באותו מקום ברגל באמצע המערכה השניה – כמו לדפוק את היד/רגל בקיר ולנצל את זה כדי לשנות מומנטום – כמו שהיה לנאדאל בגמר מולו ב-2014

    1. באמת רגע מקסים… אפילו את הטקטיקות המעט מלוכלכות (והמאוד לא אופייניות) פדרר מצליח להגיש באלגנטיות הכובשת שלו.

    1. הכריחו את פלפס לשחות גמרים ב-2008 בבוקר בסין רק כדי שיהיה פריים-טיים בארה"ב אז תבקש שגם גמר בטניס יקדימו..

  5. כמובן שאם סטן היה לוקח לא היה לו סלאם קריירה, הוא מעולם לא לקח ווימבלדון, באמת עידו, לא פעם ראשונה שזה קורה לך. בתור פרשן טניס בכיר, אלו דברים שצריך לדעת

    1. המוח שלי מייצר מחשבות לא עובדות. לדעתי ההפסד שלו אתמול עזר לו להשאר בכיוון של ההישג יוצא הדופן 4 סלאמים וסלאם קריירה!

  6. איזה משחק זה היה . מצד אחד מאוד רוצה ראפא רוגר מצד שני מעדיף שרוגר יקח וכנראה מול ראפא זה יהיה יותר קשה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט