פריוויו לעונת 2016/17 – דטרויט פיסטונס \ עידן עופר

Thanks

תוצאת תמונה עבור ‪detroit pistons‬‏

 

אולם: אובורן הילס פאלאס, מכיל 22,076 מושבים. בעונה שעברה הגיעו למשחקי הקבוצה 16,515 צופים בממוצע למשחק (74.8% תפוסה).

צוות האימון: GM – ג'ף באוור, מאמן ראשי – סטן ואן גנדי, עוזרי מאמן – מאליק אלן, טים הארדווי, בוב מאייר, צ'רלס קלאסק וברנדן מאלון.

מאזן בעונה החולפת: 44-38 ומקום 8 במזרח. הפסידו 4-0 ללברון ושות' בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

הגיעו בקיץ: בובאן מריאנוביץ' (שחקן חופשי מהספרס), ג'ון לואר (שחקן חופשי מפיניקס), איש סמית' (שחקן חופשי מפילי), ריי מקולום (שחקן חופשי), הנרי אלנסון (בחירה מס' 18 בדראפט) ומייקל בניג'יי (בחירה מס' 49 בדראפט).

עזבו בקיץ: ג'ודי מיקס (טרייד לאורלנדו), קמרון ביירסטו (שוחרר), ספנסר דינווידי (טרייד לבולס) וג'ואל אנטוני (שוחרר).

חמישייה: רג'י ג'קסון, קנטביוס קלדוול-פופ, טוביאס האריס, מרכוס מוריס ואנדרה דראמונד.

ספסל: PG – איש סמית', לורנזו בראון וריי מקולום  SG – דארון היליאד ורג'י בולוק  SF – סטנלי ג'ונסון  PF – ג'ון לואר והנרי אלנסון  C – בובאן מריאנוביץ' וארון ביינס.

 

 

שיטת משחק:

דטרויט משחקת בצורה מאוד פשוטה, הרבה פיק אנד רול של ג'קסון ודראמונד, במה שלרוב מסתיים באסיסט לאלי הופ או בחדירה של ג'קסון עד לטבעת, פוסט אפ של אחד משלושת הגבוהים, דראמונד, מוריס והאריס (כשהשניים האחרונים לרוב מקבלים בידוד באיזור המיד פוסט), תיזכרו באורלנדו של סוף העשור ותבינו במה מדובר. מה שבעיקר היה חסר לקבוצה ממישיגן בעונה האחרונה זה ספסל ועוד קצת קליעה מבחוץ. ג'נינגס לא באמת חזר לעצמו, ג'ונסון היה רוקי וכל השאר לא באמת תרמו. לראייה, אף שחקן ספסל לא קלע בדאבל פיגרס.

פריוויו:

לאחר בצורת ארוכה של 6 עונות ללא מקום בפלייאוף, העונה האחרונה הייתה טובה מאוד מבחינת הקבוצה ממישיגן והיא נתנה את החותמת הסופית על השינוי ש"בוכנות" עברו מאז הגיע סטן ואן גנדי. האוהדים שבו למשחקים, דראמונד המשיך לעבוד עם ראשיד וואלאס ולשפר את משחקו בפוסט, רג'י ג'קסון הוכיח לכל הספקנים שמקומו כרכז ראשון בליגה, מרכוס מוריס הראה שהוא יותר טוב מאחיו התיאום בניגוד למה שחשבו שהגיעו לליגה, טוביאס האריס הגיע בתמורה לנזיד עדשים (ג'נינגס ואיליאסובה) וכל השאר בעיקר הראו שיפור רב ביכולת שלהם.

ואן גנדי המשיך את הבנייה סביב דראמונד וג'קסון ושם לידם עוד ועוד קלעים, במה שהתחיל להיראות כמו אורלנדו של דוויט האוורד וג'מיר נלסון. הפיסטונס הקפידו לשמור על איזון לטובה ולרעה כשלא יצרו רצף של יותר מחמישה ניצחונות ולא הפסידו ברצף יותר מארבע פעמים.

טוביאס האריס שהגיע 27 משחקים לקראת סוף העונה הוסיף להם עוד ורסטיליות בהתקפה, ומרווח תמרון, מה שעזר להם לסיים את העונה במאזן של 17-10, שהכניס אותם לפלייאוף מהמקום השמיני והפגיש אותם עם האלופה המכהנת, קליבלנד. אף על פי שהעונה הסתיימה בטעם מר של סוויפ מלברון, דטרויט יכולה לצאת בהרגשה טובה מהעונה האחרונה, לאחר שהבנייה שלהם התחילה להראות קבלות.

ג'ף באוור ו-ואן גנדי לא הסתפקו בהעפלה לפלייאוף והבינו מה חסר להם על מנת לסיים במקום יותר גבוה בעונה הקרובה והחליטו להיפטר מג'ודי מיקס ועוד כמה שחקניים שוליים בהמשך לטריידים במהלך העונה שעברה, והוסיפו לקבוצה חלקים חשובים בפאזל.

איש סמית' שהיה נהדר בקבוצת היורוליג של פילדלפיה הגיע על חוזה מעולה של 18 מיליון דולר ל- 3 שנים הקרובות בשביל להיות המחליף של ג'קסון מהספסל ולעתים גם לשחק לצידו, כמוהו גם מריאנוביץ' שהולך לקבל 3 מיליון דולר יותר ממנו לאותו הזמן ויהיה המחליף של דראמונד. החתמה משמעותית נוספת היא של ג'ון לואר הנשכח שבא כתוספת כוח לקליעה מבחוץ. לואר הוא גרסא צעירה יותר של ראיין אנדרסון, והוא מגיע אחרי עונה מעולה בפיניקס בה שיחק קצת פחות מ-19 דקות למשחק בהן הוא קלע 8.5 נקודות ב- 38.2% לשלוש, בדיוק מה שקואץ' סטן אוהב סביב הסנטר שלו. בנוסף לשחקנים הללו יש גם את קולדוול-פופ שממשיך להשתפר והשנה הוא אמור להתחרות על תואר השחקן המשתפר של העונה ואת סטנלי ג'ונסון הנהדר שכרגע קשה לראות איך הוא משתחל לחמישייה כשהאריס שם, אך אל תתפלאו אם היכולת ההגנתית שלו תקנה לו עוד דקות.

היא לא תיקח את האליפות השנה, וכנראה שגם בשנה שלאחר מכן, אך יש איזושהי הרגשה מיוחדת ושונה סביב הקבוצה הזו. משהו בה מזכיר במעט את הקבוצה שזכתה באליפות מול הלייקרס באמצע העשור הקודם, השיתוף פעולה בין דראמונד לג'קסון שמזכיר את בילאפס וראשיד לעיתים, קולדוול-פופ שיכול להתפתח לריפ המילטון 2.0 ומאמן שמתאים לאופי הקבוצה כמו כפפה ליד.

 

 

תוצאת תמונה עבור ‪detroit pistons ‬‏
הקבוצה המדוברת, פחות טיישון פרינס.

 

טעון שיפור:

הפיסטונס, שאמנם היו מדורגים במקום ה- 12 בליגה על ההגנה שלהם, עם 101.4 נקודות למשחק של היריב חייבים לשפר את המשחק במספר פרמטרים.

* אחוזי העונשין של הקבוצה היו מחפירים בעונה האחרונה, כאשר הם מדורגים במקום האחרון בליגה עם 66.8%. דראמונד הוא הבעיה המרכזית בסיפור הזה ויהיה מעניין לראות אם הוא ישנה את הזריקה שלו ל"זריקת סבתא" כפי שאמר שינסה.

* מקום 22 בליגה באחוזים ל- 3 עם 34.5% זה לא מספיק על מנת להתברג ברביעייה הראשונה של המזרח כמו שהפיסטונס רוצים ויכולים. בדיוק בשביל זה סמית', לואר וקולדוול-פופ נמצאים.

* ההגנה אמנם מדורגת במקום ה- 12 בליגה עם 101.4 נקודות בממוצע שהיריב קולע, אך הפיסטונס מאפשרים לקבוצות האחרות לקלוע ב- 46.1% מהשדה, אחוזים גבוהים מדי ביחס לשאיפות שלהם.

אין ספק שיש על מה לעבוד, אבל חשוב לזכור שזו העונה הראשונה שהסתיימה במאזן חיובי לאחר 6 שנים, מה שמעיד על שיפור ניכר ולפי ההחתמות של הקיץ הדברים רק ילכו ויראו טוב יותר.

 

תחזית אופטימית: הפיסטונס ממשיכים בגרף השיפור, ומתחילים לקלוע בצרורות בכל דרך אפשרית.  דראמונד נראה יותר ויותר כמו ראשיד בפוסט, מוריס קולע שלשות קלאץ' כמוהו, רג'י ג'קסון נכנס לדיון על הטופ 5 רכזים בליגה ונוסע למארדי גרא ביחד עם אנדרה הענק לסוף שבוע האולסטאר. קולדוול פופ זוכה בשחקן המשתפר של העונה ומסיים שני בתחרות השלשות אחרי עמרי כספי, טוביאס האריס ובחירת סיבוב ראשון הולכים לשיקגו בתמורה לג'ימי באטלר שלא מוצא את עצמו עם וויד. 55 נצחונות, מקום שני במזרח והדחה בגמר האיזורי .

תחזית פסימית: דטרויט נשארת באותו מקום בזמן שכל השאר ממשיכות להשתפר, דראמונד ממשיך לקלוע באחוזים של קוטג' דל שומן, מוריס עובר לוושינגטון בתמורה לאחיו מרקיף, ג'קסון מפסיק למסור וזורק 20 זריקות במשחק, ואן גנדי מבקש מאחיו ג'ף שיחליף אותו, מפספסים את הפלייאוף במשחק האחרון בו הם מפסידים לפילדפיה.

מה שבאמת יקרה: החלקים במקום, ואן גנדי הוא האיש הנכון, יש בי אמונה שדראמונד יתחיל לזרוק ולקלוע כמו ריק בארי האגדי ויגיע לניו אורלינס לכבוד האולסטאר ביחד עם רג'י ג'קסון שיראה שהוא הכוכב שהקבוצה מחפשת. סטנלי ג'ונסון יראה שהוא בדרך להיות שומר על, ג'ון לואר יגרום ליוסטון לחשוב עוד פעם למה הם שילמו לראיין אנדרסון כל כך הרבה והפיסטונס יסיימו עוד עונה טובה עם שיפור גדול בדרך ל- 50 ניצחונות והדחה בחצי גמר הפלייאוף.

 

תוצאת תמונה עבור ‪detroit pistons‬‏
דראמונד וג'קסון. אין סיבה שלא יהיו בניו אורלינס בעונה הקרובה.

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. אחרי הפריוויו של אתמול שהימרתי שאינדיאנה תסיים שנייה במזרח מגיע הפריוויו על דטרויט שלדעתי תסיים מקום שלישי במזרח.הקבוצה היחידה שבאמת נתנה פייט לקליבלנד בסדרות המזרח שנה שעברה[טורונטו למרות 2 ניצחונות על קליבלנד בבית היוותה יריב פחות קשה לקליבלנד].כל החמישייה המוכשרת ממשיכה והם יהיו יותר טובים ויותר מתואמים השנה.גם הספסל לא רע.הייתי מעדיך שדלאוודובה יהיה שם במקום ריי מקאלום ולורנזו בראון.הוא מתאים כמו כפפה לקבוצה הזאת.מצפה מסטנלי גונסון והילארד להיות עוד יותר טובים השנה

  2. אחלה פריוויו!

    "השיתוף פעולה בין דראמונד לג'קסון שמזכיר את בילאפס וראשיד לעיתים",
    האח וואלאס הלא נכון.
    (דראמונד = בן וואלאס)

    עכשיו רק למצוא איך לחזק את הקבוצה כמו שמהדורת 2004 עשו
    (הביאו את ראשיד בטרייד)
    אז, ראשיד = ?

    (האידאל, לדעתי – ראיין אנדרסון. הוא יודע לשמור, הוא מרווח את המשחק, ויש לו קליעה עקבית ויציבה)

    1. וראשיד אגב רוצה להיות מת עכשיו רק לכמה דקות כדי שיוכל להתהפך בקברו שהשווית אותו לריאן אנדרסון.
      לא בגלל שאין ביניהם קווים דומים, כלומר שניהם גבוהים שקולעים מבחוץ, אבל להשוות את שיד למגה חננה הזה…

      1. לרגע לא השוותי את ראשיד לאנדרסון.
        השאלה היא אייזה טרייד יכול לשדרג את דטרויט כמו שהטרייד של ראשיד שדרג את גרסת 2004 .
        "שחקן הגנה וריבאונדר עילאי" זה אנדרסטייטמנט.

    2. הכוונה הייתה לא בהכרח ביכולות של דראמונד אלא בטיב ובכמות שיתוף הפעולה. כל קשר בין דראמונד לוואלאס לפחות במה שקשור בקליעה מהחוץ הוא מקרי בהחלט.

  3. פריוויו מצויין
    דטרויט עשו קולות של מי שמסוגלת לאיים על קליבלנד
    בסך הכל ובמזרח הצפוף הם חייבים לשמור על עקביות ולהכנס לפלייאוף
    פוטנציאל של 3-6 במזרח , מעבר לזה תהיה הצלחה מסחררת

  4. אחלה פריוויו. בעיניי הם קצת יתחזקו, לא יותר מזה. מקום 6-8 והדחה בסיבוב ראשון. לא מאמין מספיק בג'קסון ובסגל המסייע.

  5. תודה רבה, פריוויו מושקע ומקצועי.
    אהבתי את ההקבלה המתמשכת לאורלנדו.
    דראמונד סופרסטאר, רג'י ג'קסון נראה כמעט כמו אולסטאר, פופ רק משתפר וסטנלי החמוד נראה כמו שחקן שחקן, והכי חשוב, הם מסתדרים עם השריטות של רון ג'רמי. רק שיישארו בריאים.

  6. קבוצה טובה בסה"כ. לדעתי יסיימו מקומות 5-7 עם פוטנציאל לעבור סיבוב בפלייאוף. אהבתי בתסריט האופטימי טרייד על באטלר, הוא שחקן שיתאים להם בול, חבל שזה לא יקרה.

  7. טעות בחלק של הפריוויו – צריך להיות בוכנות , לא פרשים .

    דטרויט תלך צעד נוסף השנה . היא הקבוצה שהקשתה יותר מכל במזרח על קליבלנד בפלייאוף , כשהתוצאה 4 : 0 משקרת . ההגעה של איש סמית במחיר מגוחך יחסית לסכומים שהסתובבו השנה בשוק היא שיחוק , ודראמונד יוסיף להשתפר.
    מקום 2 – 4 במזרח , ולפחות חצי גמר מזרחי לדעתי .

        1. צוות עורכים, מגיהים ובקרים עובד ללא לאות וללא הפסק להגיש לך, קורא יקר, את השירות הטוב ביותר, לו אתה ללא ספק ראוי

    1. אהבתי את המרדי גרא כאלגוריה בגלל העתקת מיקום האולסטאר . כמובן שפאט טיוסדיי יהיה בפועל בנ"א בתאריך אחר , בראשית מרץ
      ( משחק האולסטאר יהיה ב-19.2 ) .

  8. תודה עידן.
    יהיה מעניין לראות העונה את החמישייה הראשונה לאחר מחנה אימונים ביחד (כזכור, האריס הגיע באמצע העונה, ועדיין היה די טוב).

    בנוסף, איש סמית' באמת מגיע בזמן הנכון עבורו, כשלסטנלי ג'ונסון יש המון מקום לשיפור, מה גם שיהיה נחמד לראות את בובאן משחק דק' משמעותיות (או סתם לראות אותו, מה זה הדבר הזה?).

    מבחינת דראמונד, אני מאמין שהוא יממש את הבטחתו ויוביל גם את העונה בקבוצה בריבאונד, אבל בחייאת חבר, תעלה לפחות לאיזור ה-45% מהקו, ותחחיל לחסום קצת יותר.
    ובקיצור, הגיע הזמן שדראמונד יתחיל להתקרב לרמתו של דוויט הווארד כשהיה בגילו.

  9. תודה עידן.
    אני תופס מהם קבוצה טובה שתשתפר בעתיד. נכון לעכשיו, הם עדיין לא בפוזיציה לאיים על הטופ של המזרח. עוד עונה לצעירים וכמה שינויים קלים והם יהיו שם.
    מקומות 5-7.

  10. פרוויו מצויין.
    הכל יעלה ויפול על היכולת של דראמונד לשים רגע את האגו בצד ולהתאמן על 5000 זריקות סבתא מהעונשין. ביום !!!!
    אם הוא מגיע ל 60% מצבם יהיה טוב 🙂

  11. נהדר, פריביו מושקע, מדויק ולא פחות חשוב – אופטימיות בריאה!

    כי הכל בשל לזינוק קדימה – איש סמית', קנטביוס וסטנלי בעונה משמעותית מאוד, טוביאס חייב פיצוי על פרמיירה די פושרת, את לואר אני ממש לא מכיר, וכמובן דרה, העונשין ולא רק זה – החץ הולך קדימה. דווקא הסוויפ מול הקאבס מוסיף עוד תקווה, סופסוף ראינו קבוצה שמפתחת אופי – דטרויט!

    אני משוחד ואני קובע: חצי גמר מזרח.

  12. תודה לכולם. כמו שכתבתי, יש משהו בקבוצה הזו שמרגיש נכון, החומר שחקנים שמשלים אחד את השני, העובדה שאף אחד לא מערער את מעמד המאמן כי הוא משחק בליגה כבר 13 שנה או עם אופי של בוגי קאזינס. האגו במקום הנכון, שזה מה שחשוב על מנת להצליח שיש הרבה שחקנים טובים מאוד באותה קבוצה. ואכן מעניין לראות את מריאנוביץ׳, רק בגלל הידיים העצומות האלה.

  13. פריוויו מעולה ואינפורמטיבי, אבל אני לא רואה אותם עולים עם יתרון הביתיות לפלייאוף, ולדעתי יסיימו איפושהו בין מקומות 6-8, לא תופס יותר מדי מג'קסון ומי שמסביבו.

  14. הם התחזקו בנקודות הנכונות בקיץ אבל קשה לי להאמין שהקבוצה הזאת יכולה להגיע רחוק בגלל שהיא מתבססת על ג'קסון ודראמונד. ראסל ווסטברוק סופג המון אש על המשחק ה"ריכוזי" שלו כשרג'י ג'קסון לוקח את זה לאקסטרים ומקפיץ את כל ההתקפות של הפיסטונס עד מוות. לידו דראמונד הוא ערימת נתונים פיזיים לא ממומשת. הוא פשוט חייב לשנות את הזריקת עונשין שלו כי כל עוד הוא נושק ל-40% מלמטה הוא נשק עבור הקבוצה השנייה. בנוסף הוא מאד מתקשה לייצר נקודות רחוק מהסל או אפילו בפוסט.
    בקיצור, די מסכים עם התחזיות שלך (אני הולך עם הריאלית) אבל לא רואה עתיד גדול לקבוצה הזו.

    1. "קשה לי להאמין שהקבוצה הזאת יכולה להגיע רחוק ". תגדיר רחוק. בשביל קבוצה שמנסה לבנות את עצמה בלי הצלחה כבר בערך 10 שנים, השיפור שואן גנדי הביא הוא לא פחות ממדהים. הם כבר הגיעו "רחוק" מהרבה בחינות.

      1. אני מתכוון ללהתמודד על התואר. כלומר להגיע לגמר. אני מדבר לא רק על העונה הנוכחית אלא גם במבט קדימה.

  15. אני קורא את הפריוויוים המצויינים ואני נכנס לייאוש קל.אמנם הכל היה ידוע ואין משהו חדש אבל שמעמיקים בכל קבוצה מה יש לה ומה חסר לה ובעיקר מה העתיד שלה אז יותר ויותר זה נראה של3-4 שנים הקרובות מה שהיה הוא מה שיהיה.לא רואה אף קבוצה לא במזרח ולא במערב שאוטוטו הופכת לקונדיטורית שיכולה לאיים על קליבלנד או גולדן.נכון יש את בוסטון שפוטנציאלית אולי בזכות מגה טרייד תהפוך לקונדוטרית ויש את מיניסוטה שגם אם הכל יתחבר ויתקדם אז עוד אולי שלוש שנים הם יהפכו לקונדוטרים.
    הקיצר שורה תחתונה נראה לי שבוגאס לא יתנו בכלל להמר על גמר שהוא לא קליבלנד נגד הלוחמים טייק 3

    1. אני לא הייתי מספיד את הספרס כל כך מהר.
      קו קדמי של קאווי – אלדרידג' – פאו גאסול ,
      זה קו קדמי שפוגע בדיוק בכל החסרונות של גולדן סטייט.
      קאווי על דוראנט בפרימטר, כאשר מתחת לסל ממתינים אלדרידג' וגאסול, 2 גבוהים ארוכים מאוד שיודעים לחסום מצוין.
      פעם אין לדוראנט את הגיבוי ברב' ההתקפה, ובמאבק על מיקומים, שנתנו אדאמס ואיבקה.

      צריך לזכור שהספרס שנה שעברה היו "בהרצה". לוקח זמן לשלב שחקן כמו אלדרידג' בקבוצה.

      כך שלדעתי, זה לא יהיה קאבס – גולדן 3.0 ,
      זה יהיה פופ – לברון 4.0

      1. הספרס גם היו בהרצה וגם אם אני לא טועה סיימו עם המאזן הטוב ביותר של המועדון או משהו בסגנון.

        יהיה שמח במערב השנה לדעתי, הלוחמים בגמר זה ממש לא באנקר..

      2. נכון אבל מצד שני פארקר כבר לא אותו שחקן בהתקפה, דני גרין לא פגע בעונה שעברה, ג׳ינובילי מעבר לשיא ואף אחד מהם לא יכול לשמור את קליי וקרי ככה שהם בבעיה גדולה. כמו שקאווי יכול לשמור טוב את דוראנט כך גם ההפך והיכולות ההתקפיות של קוואי מוגבלות משל דוראנט. מה שיכול לגרום לסן אנטוניו לנצח אותם זה יכולות האימון של פופ, וכנראה שגם זה לא יספיק.

  16. אני התאכזבתי קשות מרג'י ג'קסון מול הקאבס, לי הוא נראה כמו שחקן שלא מסוגל להוביל, אני אישית לא מאמין בו, הם צריכים עוד סטאר בקבוצה הזאת ואז הם יאיימו באמת.

  17. תודה פריוויו מצויין.
    ואן גנדי עשה מהפיכה יפה בקבוצה, אבל איך הוא פספס את דלוודובה איך?? אין שחקן שהיה יוצר מתאים לאופי הקבוצה והעיר, אולי פטריק בברלי. חייבים שם חיזוק בקו האחורי עם הגנה נושכת וקליעה לשלוש.

  18. פריוויו מצוין. קבוצה קצת פחות. אני לא כל כך מחזיק מהם. נכון שיש להם סנטר טופ 3 (שמיידה לבנים מהעונשין) אבל בשאר העמדות הם לא מתבלטים מעל הרבה קבוצות. קליבלנד, טורונטו, בוסטון ואינדיאנה טובות מהם. מבחינתי סיום עונה באחד מארבעת המקומות הראשונים יהווה הפתעה.

  19. אחת הקבוצות האהובות עליי בעונה שעברה ואכן עשו חיזוקים נכונים לספסל אך במבט לעתיד ולא רק לעונה הקרובה הם יהיו תלויים ברג'י ודראמונד.
    חשוב מאוד גרף השיפור של פופ וג'ונסון וכמובן גם של האריס אבל סטן והצוות שלו צריכים לעבוד חזק על ניהול המשחק של רג'י כדי שיהיה יעיל יותר ועל בקליעה שלו מ3 שעדיין לא שם.
    עם דראמונד את נושא העונשין כולם מכירים אבל הגיע הזמן שיביא עוד 6-8 נק' לפחות במשחק מהפוסט. היו לו הבלחות משם העונה אבל הוא לא היה יציב. ובנוסף חייב לשפר את ההגנה שלו והזמין בהגנה.

    אלו ההבדלים לדעתי בין קונטנדרית תוך שנתיים שלוש לבין קבוצה שהתקרה שלה היא חצי גמר אזורי

  20. הקבוצה תלויה בהתקדמות של 3 שחקנים פופ גונסון ובעיקר דרמונד , עדיין חסר טרייד מנצח לפאוור , הייתי מחפש טרייד לטוביאס

  21. ואן-גנדי מקרנה להם את סגנון המשחק שלקח אותו עד לגמר באורלנדו עם דראמונד במקום האוורד.
    לדעתי עם רג'י ג'קסון הם לא יגיעו רחוק. הוא יותר סקורר מהספסל (סטייל ג'מאל קרופורד) מאשר מנהל משחק של קבוצה שמחפשת גמר אזורי.

  22. אחלה פריוויו. מגיע הרבה קרידט לסטן , זוכר איך חלק קטלו אותו פה שהגיע לדיטרויט , עד עכשיו עושה עבודה מצויינת.

  23. פריוויו טוב אך לא מסכים עם התחזית אני לא רואה לקבוצה עתיד וורוד יותר מחצי גמר המזרח (גם בעוד שנתיים 3) דראמונד רחוק מאוד מהווארד הגנתית לא חוסם מספיק, לא משנה זריקות,מגן רע מאוד על הטבעת (בניגוד לדוויט הווארד), קבלת החלטות לא טובה בלשון המעטה, ובחלק ההתקפי כל עוד הוא עם 40 אחוז מהקו אין בכלל מה לדבר, תוסיף לכך את רגי גקסון שלא משחרר את הכדור ולקבוצה הזאת אין יותר מדי עתיד מקווה שאני טועה.

  24. תודה על הפריויו המושקע.

    אני מבסוט מג'ונסון ומקווה שיתקדם, יצא לי לראות אותו בכמה משחקים שנה שעברה צובר הרבה נק' בזמן קצר כמו סופרסטאר ואח"כ נעלם בהמשך המשחק

    דראמונד בעייתי, שהגלים מתחזקים עושה עבירה 6 ויוצא מהים…

  25. תודה רבה!

    קונה את התחזית האופטימית (אהבתי את השידוך לבאטלר!).
    ביום בהיר אני אפילו יכול לראות את הפיסטונס מגיעים לגמר.

    1. ב-11 מ- 16 עונותיו של ראשיד בליגה, הוא זרק יותר משלשה אחת למשחק (בממוצע)
      ב-10 מ-11 עונות אלו, הוא קלע באחוזים טובים מאלו של באטלר בעונה שעברה (31.2%)
      (בעונות הטובות שלו, כששיחק בדטרויט, הוא קלע 35.2% מהשדה.)

      באטלר שחקן נהדר, אבל הוא, כמו דרומונד, זקוק לקלעים שירווחו עבורו את המשחק.
      ראיין אנדרסון, בערכים מוחלטים, שחקן פחות טוב מבאטלר.
      אבל לקבוצה כמו דטרויט, הוא מתאים הרבה יותר.
      (לאנדרסון 37.7% מהשלוש בקריירה.)

      1. לא נכון, אנדרסון הוא שחקן משלים.
        באטלר שחקן מוביל.
        אנדרסון לא יכול להביא מנהיגות ואופי כמו שבאטלר יביא (וכמו שראשיד הביא).

        1. אני מסכים שבאטלר שחקן טוב יותר מאנדרסון.
          אין בכלל שאלה.
          רק ש-
          א. באטלר "עולה" יותר. בשביל להשיג אותו צריך לוותר על הרבה.
          ב. הוא לא מתאים לשיטה של סטן.

          בקשר למנהיגות?
          אני לא ראיתי אותו מצליח לסחוב את שיקגו לפלייאוף.
          אבל כן שמתי לב איך הוא מדבר עם המאמן שלו דרך התקשורת.

          (וזה מעבר לעובדה שאני לא ממש חושב שיש יותר מדי משמעות ל-"מנהיג" ב-NBA. יש שחקנים טובים יותר, יש שחקנים טובים פחות. ההיררכיה מושפעת יותר מכל מהפרמטר של שחקן טוב יותר/פחות.)

          1. באטלר שחקן שיוצא, אתם רוצים להשוות את באטלר למישהו אז תעשו את זה להאריס או פופ, שאם במקרה יהיה טרייד בשבילו, אחד מהם או שניהם יעברו. את אנדרסון אפשר להשוות לג׳ון לואר אם ממש רוצים.

  26. הכותב חי בסרט,
    התחזית הריאלית:סוויפ בסיבוב הראשון מול הקאבס.
    התחזית האופטימית:ניצחון פלייאוף אחד במידה ולא יקבלו את לברון.

    1. "הכותב חי בסרט",
      זו תגובה מיותרת.

      קשה לקחת ברצינות לתגובה, ולמגיב, שלועג לכותב שמשקיע מזמנו הפנוי עבור האתר.
      תתייחס לכתוב, לא לכותב.

      1. סליחה אם ניפגעת אישית,
        מהכתוב ניתן להבין שיש לפיסטונס משהו שמזכיר את הקבוצה מ-2004 אבל המצב הנוכחי הוא שזה לא דומה בכלל.
        המישחק ההתקפי של דראמונד רחוק מלהיות פאקטור משמעותי,ג'קסון הוא בכלל לא רכז וההגנה שלו לא מתאימה לקבוצה קשוחה.
        מה נישאר לנו? קאלדוול פופ וסטנלי ג'ונסון שתיי שחקנים שעדיין לא הגיעו לתחתית של גארד ברמה כמו ריפ המילטון.

        איש סמית' ומריאנוביץ'? לא בטוח בכלל שהם ברמה של קבוצת נבא או כאלה שיעלו את הרמה בדטרויט.

        כל הקבוצה הזאת תיתצרך להיתעלות ולהישתפר כדי שיקרה משהו חיובי שלא היה אפשר ליראות בעונה הקודמת.

        1. "סליחה אם נפגעת" זה הכי פאסיב-אגרסיב שאפשר.
          כל מה שכתבת אחרי מראה מה יש לך להגיד בנושא, ואין צורך לפגוע באחר כדי להוכיח את צדקתך. אין סיבה להקטין מישהו אחר בשביל להראות ידע. מספיק להראות ידע.

        2. "המישחק ההתקפי" – משחק, אין צורך ב-י'
          "קאלדוול פופ וסטנלי ג'ונסון שתיי שחקנים" – צריך לתקן – שתיי => שני הרי מדובר בלשון זכר.
          "כל הקבוצה הזאת תיתצרך להיתעלות ולהישתפר" – גם פה אעזור – תצטרך, התעלות, להשתפר.
          "היה אפשר ליראות בעונה" – לראות

          אוטוספלר???

          לרשותך… 🙂

  27. לי הם מזכירים את בוסטון, ב-delay של שנה. אחרי שחטפו סוויפ מלברון, התקדמו והפתיעו והתמקמו באמצע צמרת המזרח (אם אתם זוכרים קבוצות 3-6 שנה שעברה היו במאזן מאוד דומה) – והפסידו בסיבוב ראשון צמוד.
    זה מה שיקרה לפיסטונס, כאשר סידרת סיבוב ראשון צמודה, יש להזכיר, יכולה ללכת לכאן או לכאן

    1. בוסטון במצב יותר גרוע מבחינת סיכויים ופוטנציאל עתידי כדי.ליבנות קבוצה שתיתמודד באמת על אליפות.
      במיזרח החלש זה באמת לא חשוב אם אתה עף בסיבוב הראשון או השני,אין היום קבוצה שקרובה לקאבס ואפילו לטורונטו יש יתרון גדול על שאר הקבוצות מבחינת איכות כדורסל.

  28. 2 דברים –

    קודם כל, לדעתי סיכוי מאד גבוה לטרייד של בובאן או ביינס, ולדעתי זה היה חלק מהתכנית כשהחתימו את בובאן. אני מניח שהם יחפשו לקבל מחליף בעמדה 2 בתמורה.

    דבר שני, לא הייתי ממהר לסגור את עניין החמישייה.
    לדעתי סטנלי ג'ונסון נמצא כמה אחוזים בודדים של שיפור הקליעה משלוש מתפיסת מקום בחמישייה, ויש סיכוי יותר מסביר שזה קרה הקיץ.

  29. מסכים עם דדי לגבי סטנלי גונסון , יותר מזה לפי דעתי הוא השחקן הכשרוני בקבוצה ויסלח לי דרמנוד שחוץ מריבאונד לא נתן שום דבר ב4 עונות .
    גונסון הולך להפתיע את כולם הוא מזכיר את לברון בפיזיות שלו בלי יכולת המסירה כמובן , שומר מצויין בן 20 2.01 111 קג אי stud אמיתי

  30. אללה פיסטונס!! בסה"כ עשו יופי של מהלכים בקיץ לדעתי, ולדעתי קבוצה יריבה שרואה מולה את דראמונד ובובאן צריכה לרדת מהמגרש רק מהאימה! איש סמית' רכז מחליף אולי הכי טוב בליגה כבק-אפ לרכז הראשון.. יש ספסל בניגוד לשנה שעברה.. אני מאמין במקום 2-4 במזרח וחצי גמר מזרח, אולי אפילו גמר אם הם לא פוגשים את הקאבס עד שם.. יש לא מעט דיבורים ושמועות לקראת פתיחת הליגה בכל מיני אתרים שונים פה אבל אי אפשר להבין אם זה סתם חלומות באספמיה.. אחד התרחישים שכותבים זה הגעה של וול לפיסטונס ומעבר של רג'י ג'קסון לקבוצה אחרת באיזה טרייד משולש הזוי.. בואו נגיד שאם זה קורה הפיסטונס משתדרגים בצורה לא הגיונית כי וול רכז הרבה יותר טוב מרג'י אין מה לעשות..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט