Fear the Deer! – פריוויו מילווקי באקס / עומר מזיג

אולם ביתי – בראדלי סנטר (בינתיים לפחות) – מכיל 18,800 מקומות ישיבה (קצת פחות מ80% תפוסה בעונה האחרונה, מקום חמישי מהסוף)מאמן – ג'ייסון קיד

GM – ג'ון האמונד

ב14-15 – 41-41 ומקום שישי במזרח – שיפור של 26 ניצחונות אחד מהעונה שעברה – והפסד בשישה משחקים (וב54 הפרש במשחק השישי!) מול שיקאגו בסיבוב הראשון

שחקנים שהגיעו – גרג מונרו (FA ממילווקי), גרוויס ואסקז (טרייד מטורונטו), כריס קופלנד (FA מאינדיאנה), רשארד וון (בחירה 17 בדראפט האחרון)

שחקנים שעזבו – זאזא פאצ'וליה (טרייד לדאלאס), ג'ארד דאדלי (טרייד לויזארדס), ארסן איליאסובה (טרייד לפיסטונס)

חמישייה – MCW – מידלטון – יאניס – פארקר – מונרו

חמישייה שנייה – ואסקז – או.ג'יי מאיו – קופלנד – הנסון – פלאמלי

עוד: ג'רד ביילס, טיילר אניס, רשארד וון

מה היה:

הבאקס, אחרי עונה מסויטת עם המאזן הגרוע בליגה (וגם לא בליגה – 4 נצחונות פחות מפילי), הגיעה לעונה האחרונה חמושים בג'בארי פארקר המבטיח ובמעט מאוד ציפיות. הנה התחזית של וואלה! בפריוויו שלהם מלפני שנה:

הילדים עוד לא מוכנים, כמו גם קיד כמאמן. פארקר ויאניס יראו ניצוצות של גדולה (אני מאמין גדול בשניהם) אבל חוסר העקביות שלהם יתבטא לאורך העונה, ההתקפה תקרטע. סנדרס יחזור לשפיות (יחסית) וידאג לייצב את ההגנה (יחסית). נייט יראה עוד טיפה שיפור, מידלטון ייקבע את מעמדו כרול-פלייר טוב, וג'ארד בייליס יגנוב דקות מאו. ג'יי. מאיו, שיצטרך להחליט מה הוא רוצה מעצמו, אם יחליט נכון, מעט מנהיגות מצדו אולי תוסיף כמה ניצחונות למאזן. 58:24, מקום 13 במזרח.

נשבע לכם. כולל הקטע על סנדרס והשפיות. וזה לא שוואלה! משוגעים – הבאקס נראו כמו עוד קבוצה מאוד חלשה בRe-Build לא ממש מובן, שלא יתקדם מספיק מהר בגלל חוזים כמו מאיו איליאסובה ודאדלי. נראה כאילו התקוות שלה מסתכמות בשיפור של כמה מקומות הודות לעונות טובות מהצפוי של ג'בארי וסנדרס ואולי יאניס, וקיד נראה כמו הימור גדול שיקח זמן אחרי הפיאסקו שלו בנטס. זה היה הסיפור.

אבל קצת כמו הסאנס של לפני שנתיים, הבאקס רצו לספר סיפור אחר. הם החליטו לרוץ ל30-23 חיובי עד האולסטאר, ולהכפיל כבר בשלב הזה (!) את כמות הניצחונות שלהם מהעונה שעברה. נייט שיחק כמו אולסטאר (אבל לא נבחר), יאניס עשה קפיצה יפה ודי מתבקשת, ודאדלי לא שיחק כמו ששחקן שהיה צריך לשלם בחירת סיבוב ראשון כדי להיפטר ממנו אמור לשחק. אבל השחקנים לא היו מרכז הסיפור.

באחת ההפתעות הגדולות של העונה, הסתבר שג'ייסון קיד – שלא הראה רמז לזה בברוקלין – הוא מאמן ממש טוב! קיד, שנוטים לשכוח כמה חזקות הגנתית היו הקבוצות שלו בפיניקס ובניו ג'רזי (אבל לא בדאלאס…), הביא את אותה הרוח למילווקי, וסכמה הגנתית אגריסיבית כמעט לידי גיחוך הובילה את הקבוצה למקום השני בליגה בדירוג הגנתי, עם ים של אתלטיות וידיים ארוכות, ובעיקר עם היכולת של רוב הסגל לשחק ביותר מעמדה אחת. קצת כמו שראינו מגולדן סטייט, הראשונה בדירוג הגנתי, וקצת כמו הדברים שקיד הראה בימיו כשחקן.

דווקא שתי התקוות העיקריות, ג'אברי וסנדרס, התחילו את העונה לאט, והגיעו מהר מאוד לשני מצבים מאוד שונים שלהם מכנה משותף אחד – שניהם לא יכלו לשחק כדורסל ולקחת חלק בריצה הזאת.

ודווקא אז, ברגעים שהיה נראה שהבאקס מאיימים על יתרון ביתיות בפלייאוף, הם החליטו לקחת צעד אחורה, ולהעביר את ברנדון "כמעט-אולסטאר" נייט תמורת MCW מפילדלפיה + חלקים (אניס ופלאמלי מפיניקס).

ההיגיון היה ברור – הבאקס לא רצו להיות אלה שיצטרכו לשלם לנייט את חוזה המקסימום שלו בקיץ, והעדיפו לקבל רכז פחות טוב אבל עם יותר אפסייד (והתאמה נהדרת לשיטת המשחק שלהם), ועם עוד שנתיים וחצי על חוזה רוקי. במהלך הזה, הבאקס קיבלו החלטה מודעת לוותר על העונה, כדי לשמור על גמישות כלכלית לקראת הקיץ. סיום פושר לעונה הוביל אותם למאזן 41-41 ולהפסד קל בפלייאוף לשיקאגו השכנה.

אני יודע מה עשיתם בקיץ האחרון(!):

האמונד התחיל לעבוד מוקדם – כבר שבועיים לפני הדראפט, הוא העביר את איליאסובה לדטרויט תמורת חוזים לא מובטחים שנחתכו בהמשך. ביום הדראפט, הבאקס חיפשו להתחזק ביותר מהבחירה ה17, והשיגו בטרייד מהראפטורס את גרוויס ואסקז הארוך שיעזור בקו האחורי. המחיר – בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 14 מהקליפרס – היה כבד עבור שנה אחת של רכז מחליף, אבל ואסקז – רכז בגובה 1.98 מטרים – מתאים מאוד למה שמנסים לעשות במילווקי, ועונה על הצורך הנואש במחליף איכותי לMCW כשדברים משתבשים.

מרגע פתיחת שבוע המורטוריום, הבאקס לא בזבזו שנייה – בהסכמת שלושת הצדדים, ג'ארד דאדלי לא יצא מהאופציה שלו בחוזה, והועבר בטרייד כמעט בחינם לוושינגטון. מיד לאחר מכן, מידלטון סיכם על חוזה לחמש שנים, קצת מתחת למקסימום, שיחזיר אותו לוויסקונסין, וגרג מונרו, באחד המהלכים הגדולים של הקיץ, החליט לוותר על הצעות מהלייקרס והניקס ולהענות להצעת מילווקי לחוזה מקסימום ל3 שנים.

כתבתי כבר על שני החוזים פה ופה אבל בקצרה – שניהם שווים את הכסף, בעיקר מידלטון, ומונרו יכול להיות זה שיקפיץ את הקבוצה עוד מדרגה בכך שיענה על הצורך הנואש של הקבוצה ביכולת התקפית במשחק עומד. לסיום, הם ניצלו את המצוקה של דאלאס נטולת ג'ורדן וצ'נדלר כדי להיפטר גם מהחוזה של זאזא בטרייד, בתמורה לבחירת סיבוב שני עתידית.

ובאמת לסיום (ורק בקושי לפני סגירת הגיליון…) , הם העניקו הארכת חוזה של 44 מיליון דולר ל4 שנים לג'ון הנסון. אני לא אשקר – זה המון לשחקן עם פחות מ4000 דקות קריירה, שיכול להתברר כGloryfied ברנדן רייט. אבל הנסון הספיק להראות משהו בשנתיים האחרונות – הוא רים פרוטקטור עילית (באמת – הוביל את הליגה בקצב חסימות עם אחת כל 9 דקות), והוא מצליח לסיים באחוזים יפים באזור הטבעת, אם כי רק ביד שמאל. הוא יכול להיות סוג של רודי גוברט עם קצת מזל.

זה קיץ טוב מאוד. איליאסובה ודאדלי, שנתנו עומק בעמדות הפורוורד וגיוונו קצת את הקו הקדמי, יחסרו, אבל פארקר שחוזר מפציעה אמור לחפות על כך בעונה מלאה ראשונה, והנסון אמור להיות מסוגל לספק השנה יותר מ18.3 דקות טובות מהספסל. ואסקז ימלא חור שהיה בולט מאוד מאחורי קרטר וויליאמס בעונה שעברה, ומונרו יהווה שדרוג התקפי עצום על כל מה שהיה לעמדת הסנטר של מילווקי להציע בעונה שעברה.

לשים לב ל:

לשים לב להשתלבות ההגנתית של מונרו. התקפית, די בטוח שאנחנו יודעים מה יקרה – הוא יהיה גו-טו-גאי מספר 1 בהתקפה העומדת של הבאקס, קצת יסתום את הצבע לחדירות של יאניס וMCW, אבל סה"כ ישדרג אותם בגדול ברגעים שצריך נקודות.

הגנתית, הוא עלול להיות בעיה. העיקרון המרכזי בהגנה של קיד הוא העזרה על הפיק&רול – יציאה חזקה של הגבוה והבאת שחקן שלישי שיסגור את נתיב החדירה/מסירה בשלבים מוקדמים של המהלך, כדי להכריח את היריבה לנסות למסור את דרכה למשהו אחר.

זאק לואו קרא לזה "הגנת NBA על קפאין" וברור למה – זה סגנון משחק שדורש תנועה בלתי פוסקת מכל שחקני ההגנה של הבאקס, כולל הסנטר. קיד שנא בברוקלין את זה שלופז לא יכל לעשות את הדברים האלה, ובעונה בעברה התמזל מזלו עם סנדרס ופאצ'וליה, שניים שעשו את כל זה בצורה מצוינת, וגם יכלו לשמור על הגארדים שהם קיבלו בחילופים לפרקי זמן קצרים.

מונרו הוא לא שחקן כזה. הוא כבד ובלי עבודת רגליים טובה, ובכל השנים שלו בדטרויט העדיף להישאר נמוך ולתת לגארד לבוא אליו. זה לא יעבוד אצל קיד, ויהיה מאוד מעניין לראות איך הוא יתמודד עם יריבות שיביאו את מונרו לפיק & רול 5 פוזשנים ברציפות.

לשים לב לג'בארי פארקר, שכבר חזר לאימונים מלאים ואמור לפתוח את העונה בריא, גם אם תחת הגבלת דקות בחודש הראשון. אם מונרו אמור להיות הנשק העיקרי שישדרג את ההתקפה של הבאקס, ג'בארי בריא יכול וצריך להיות הנשק המשני. הפציעה קצת השכיחה את ההייפ שהיה סביבו לפני שנה (לקחתי אותו במקום 134 בפנטזי!!), אבל עדיין מדובר באותו שחקן – וזה שחקן טוב מאוד.

די נדיר שבחירת טופ 5 מוצאת את עצמה בקבוצה עם ציפיות פלייאוף גבוהות, והרבה פעמים זה מוביל להתפתחות מואטת (אוטו-פורטר, אלכס לן, קודי זלר, וכמובן דארקו מיליצ'יץ האלמותי). אבל ההתקפה של הבאקס היא של קבוצת תחתית (מקום 6 מהסוף בשנה שעברה בדירוג התקפי), והם חייבים את התרומה של ג'בארי, שגם הגיע יותר מוכן לNBA מכל הרשימה הנ"ל, וכבר הראה שהוא שייך ב25 המשחקים הראשונים של העונה שעברה. הוא יכול לפרוץ בסיטואציה הזאת.

לשים לב לזה שהמזרח נחלש – 3 מתוך 5 הקבוצות שסיימו מעל הבאקס איבדו שחקן חמישייה בקיץ, ורק אחת מאחוריהן (מיאמי) השתפרה באופן ניכר. השנה – אפילו יותר מתמיד – המזרח פתוח, ועונה טובה באופן ריאלי של כל אחת ממילווקי/מיאמי/שיקאגו/אטלנטה/טורונטו/וושינגטון יכולה להוביל אותן עד לגמר המזרח.

לשים לב לזה שאין שחקן בליגה, ובהיסטוריה הקרובה שאני זוכר, שקשה יותר לחזות איך תראה העונה שלו מיאניס אנטטוקומפו. הוא יכול לדרוך במקום ולשמור על בערך אותה התפוקה מהעונה שעברה, והוא יכול להפוך את מילווקי למה שפול ג'ורג' הפך את אינדיאנה לפני שלוש שנים – מספר שתיים ברזל במזרח לכמה שנים. מתוך שחקנים שפרצו בגיל כל כך צעיר, הסקאלה נעה כל הדרך מתד יאנג בWORST-CASE, דרך קירילנקו וסמית בOK-CASE, וגבוה עד לטרייסי מקגריידי בBEST-CASE:

הקפיצה המשמעותית בקריירה של שלושת השחקנים האחרונים בטבלה הזו הגיעה בגילאים 22, 21 ו21. יאניס יהיה בן 21 בדצמבר. מישהו רוצה להמר נגדו?

לשים לב לסיטואציית השכר במילווקי, שאחרי שהעבירה 3 חוזים גדולים בטריידים הקיץ, תהנה מכך ש3 מ5 שחקני החמישייה שלה יושבים על חוזי רוקי שמסתכמים בקצת יותר מ9.5 מיליון דולר לעונה וימשכו לפחות עד 2017. בהנחה והיא לא מחדשת בקיץ הבא את החוזים הנגמרים של או.ג'יי מאיו וגרוויס ואסקז, יהיו לה יותר מ40 מיליון דולר לבזבוזים תחת תקרת השכר החדשה – מספיק לעוד שחקן מקסימום ו2 שחקני רוטציה טובים.

ובגלל זה העונה הקרובה כל כך חשובה – עונה כושלת והישארות מחוץ לפלייאוף תשאיר אותם תקועים בלי שוק של שחקנים שרוצים לבוא ועם הכסף ביד (פורטלנד). עונה סבירה של דשדוש במקומות 4-5 במזרח תוביל להשקעה של הכסף הזה ברול פליירס טובים שישפרו את הקבוצה, אבל לא באמת יעבירו אותה שלב מטאפורי (בוסטון). אבל עונה טובה מאוד, בצירוף עם ההבטחה שבסגל הצעיר ובשיטה של קיד, יכולה לגרום לאחד מהGame-Changers של השוק בשנה הבאה להחליט לבוא (יוסטון של לפני שנתיים).

תחזית (או – תקפצו לכאן אם אין לכם כוח לקרוא 1000 מילים):

מאוד מאוד אופטימית. בין קיד בעונה שנייה, יאניס, פארקר, מונרו, ואפילו MCW והנסון, יש יותר מידי הבטחות כדי שאף אחת לא תתקיים. אני רואה באופק התדרדרות הגנתית קלה ושיפור התקפי מאסיבי, שהופך את הקבוצה לקצת יותר מלהיבה ומחזיר קצת מהקהל האדיש לאולם. עונות פריצה של יאניס ופארקר, עוד עונה סולידית וסופר יעילה של מידלטון, וגם שנה רעה מהצפוי של מונרו לא מפריעה לעונה סדירה טובה של הבאקס עם פלייאוף עוד יותר טוב.

48-34 – קפיצה של 7 ניצחונות ו2 מקומות למקום הרביעי במזרח – והפסד בסיבוב השני לקליבלנד. האמונד מקבל עוד בונוס על העבודה הקשה בקיץ הזה כשג'ף טיג/אל הורפורד/זה-שאין-לנקוב-בשמו מסכימים להגיע לעיר בקיץ הבא.

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. עומר פריוויו נהדר!
    ללא ספק הם השתפרו הקיץ, מונרו זה שיפור אדיר.
    פארקר חוזר מפתיעה ולדעתי ימשיך מאיפה שהפסיק.
    האמת לא דיברנו עליו הרבה זמן יחסית לשחקן עם עתיד מבטיח עד הפציעה.
    אני מנחש שיעשו מאזן של 45 -37 מקום 5-6 עם הדיה בסיבוב הראשון.

  2. קבוצה חביבה אבל הייתי שוקל טרייד על פארקר , לא נראה לי פרנצייז פלייר מקסימום גלן רובינסון , יאניס יכול להשלים מצויין כוכב ליידו

  3. פריוויו נהדר, שכחתי מזה שיש להם את ג'בארי פארקר שמוסיף המון. קבוצת טופ 4 במזרח, ולדעתי החוזה של הנסון שווה את זה. הוא ענק בהגנה, והבאקס יודעים שכל מנג'ר שמחפש הגנת טבעת ושחקן שאפשר לפתח בהתקפה היה מציע יותר.

  4. אחלה עומר – אהבתי את האזכור של וואלה.

    אני מעריץ גדול של ג'ייסון קיד. זה מאמן שרואה דברים בזמן אמת שאחרים צריכים צוות שלם בחדר הוידאו למשך שבוע. כל קבוצה שתגיע עם יום גרוע של אחד מהשחקנים מול מילווקי תענש.

    מילוויקי תעשה את הדברים פשוט ויעיל. מידלטון יהיה אול סטאר השנה. גמר מזרח ממקום שני

  5. נראה לי שלצערם של הבאקס מונרו לא יתאקלם שם כראוי MCW לא יראה שום שיפור(כי פשוט אין לו את זה) והם לא יצליחו להתקדם הרבה.
    מקווה שפארקר יהיה בריא. מילווקי כבר איבדו שחקן מבטיח בגלל ענייני בריאות לאחרונה, ואתה אף פעם לא רוצה שזה יהפוך להיות טרנד(בלייזרס, קליפרס, בולס).

    1. אני על העגלה בעניין של MCW. מאז שהוא עבר, הבאקס +6.4 בNetRtg איתו על המגרש ו-11.4 בלעדיו. אז הרבה מזה זה בגלל שלא היה לו מחליף בעונה שעברה, אבל גם המספר הראשון לבד מרשים מאוד. הוא חייב לשפר קבלת החלטות ולעבוד על הג'אמפ שוט עד שיגיע לרמה נסבלת, אבל אחרי שנתיים זה לא רע בכלל.

      1. תראה, לא משנה איזה סטטיסטיקה תיקח, כרגע הוא פשוט לא מספיק טוב בשביל להיות הרכז הפותח של קבוצה שמעוניינת לנגיע לאנשהו. הוא בהחלט יכול ועשוי להשתפר(וגם יש לו אחד מהפוינטים הטובים בהסטוריה ללמוד ממנו) אבל פשוט לא נראה לי שזה יקרה.

  6. עומר תודה פריוויו מצוין!
    אני אוהב תמנטליות של אנחנו לא נכנסים לטנקינג והם יתוגמלו על זה בקיץ הבא אם לא העונה באיזה טרייד מרשים

  7. מצוין, תודה רבה. שווה לעקוב אחריהם

    מישהו מוכן לנקוב בשמו של זה שאין לנקוב בשמו? קצת קלקל לי את התחזית האופטימית, אני לא יודע למה לצפות

  8. הגריק פריק הוא משהו מיוחד- יש לו הכל חוץ ממנטליות של כוכב וזה התפקיד של קיד והחברה לתפח אותו ואת המקום שלו בקבוצה- הוא שחקן מרתק בעיניי.
    באופן כללי זו קבוצה שבנויה טוב- גבארי פארקר שחק רק 25 משחקים והוא בהחלט בקליבר.
    אני רואה אותו לפחות בקליבר של סקורר שני בקבוצה טובה.

    לגבי הבחירה שלהם בדראפט- בחירה קצת מוזרה- לאור העובדה שנשארו עוד הרבה שחקנים על הלוח גם בעמדות שהם צריכים וכשיש להם עמדה 2 חזקה ביותר. כנראה שהם ממש מחזיקים מראשיד ווג/

    1. יכול מאד להיות שהחשיבה היא שאם ווהן נראה כמו שחקן, אז הוא ובייליס יהיו מספיק טובים לגבות את עמדה 2, ואז יוכלו להשתמש בחוזה המסתיים של מאיו בטרייד.

  9. לגבי הפריוויו עצמו –

    הנסון קיבל עכשיו הארכת חוזה של 44 מיליון ל 4 שנים, אז המקום של הבאקס בתקרת השכר יהיה קטן בהרבה מ 40 מיליון (גם ככה זה היה יותר כמו 35).

    זה גם הרבה פחות משמעותי בקיץ שבו לרוב הליגה יהיה מקום משמעותי תחת התקרה.

    מבחינת גמישות שכר מה שהייתי שם לב אליו זה שתי חריגות הטרייד של הבאקס – על דאדלי ופאצ'וליה – שלדעתי הבאקס ישתמשו לפחות באחת מהן כדי להביא עוד שחקן גבוה, כי קיד פשוט לא סופר את פלמלי. אני גם חושב שיש סיכוי יותר מסביר שמספרי 4/5 הראשונים מהספסל ברוטציה שלו יהיו אובריינט והנסון ולא הנסון ופלאמלי.

    לגבי מונרו וההגנה – לא שותף לסימני השאלה, כשהסיבה העיקרית היא מה שקיד הצליח לעשות הגנתית בעונה שעברה עם פאצ'וליה ואיליאסובה כשחקני חמישייה בעמדות 4/5…
    אין סיבה שזה לא יצליח גם עם מונרו/פארקר, בטח כשהנסון עולה מהספסל.
    סיבה נוספת היא שההגנה (וההתקפה) של מונרו טובה יותר (גם אם לא משובחת במיוחד כשלעצמה) כשהוא משחק סנטר – מה שקרה הרבה פחות בדטרויט בשנים האחרונות…

    ולא יכול לדבר על הבאקס בלי להזכיר את אחד השחקנים הכי אהובים עלי כי הוא גם אחד מהכי אנדררייטד בכל הליגה לטעמי – ג'רד בייליס – שגם העונה לא אמור להיות אחד מ 2 הגארדים הראשונים מהספסל, וגם העונה יהיה מצויין התקפית והגנתית כל פעם שיקבל דקות.

    חוץ מזה – מסכים לגבי התחזית, אבל עם עוד מיני טרייד קטן בעזרת אחת מחריגות הטרייד – אני יכול לראות אותם אפילו מאתגרים את שיקגו והמקום השלישי.

    1. וואו דדי! התעוררת על רגל ימין הבוקר… חתיכת פריוויו נתת כאן!
      יכול להיות שמצאנו את המקום שבו אתה ואפלטון נפגשים, בסקנד בסט שלכם?

    2. כן הפסקה של ה40 מיליון נכתבה לפני ההארכה. אבל מתי היא נכנסת לפועל תחת התקרה? זה לא כמו עם שחקן חופשי מוגבל שנחשב במשכורת של הQO שלו תחת התקרה עד שבאמת מחתימים אותו?

      לגבי ה"לכולן יש מקום בקיץ הבא" – זו בדיוק הנקודה. בשביל להשיג אחד מהשלושה שציינתי למעלה, מילווקי חייבת למצב את עצמה השנה כיעד כדורסל טוב. קאפ ספייס לא מספיק השנה.

      1. כן, הנחתי שהוספת את זה ולא הספקת או שכחת לשנות את השאר…

        המקום בתקרה ייווצר רק עם פקיעת חוזי העונה הנוכחית – ב 1.7, אבל בדיוק אז גם נכנסים לתוקף החוזים והסכומים של 2016/17 אז ההשפעה היא ישירה…

  10. נהדר עומר, תודה רבה. איזון מצויין של מלל ומספרים…
    מה שאני אוהב במילווקי זה התקבצות של צעירים בשלב התפתחות, שנראה שכולם עדיין לא הגיעו למיצוי היכולת, כולל המאמן.
    חוץ מקארטר וויליאמס. אם הוא יראה שהוא יכול להיות רכז ראוי ברמה גבוהה, באמת השמיים הם הגבול, בתוספת כזו או אחרת.
    אבל MCW חייב להראות שהוא יכול יותר.

  11. פריוויו מצויין עומר, אם כי האזכור מהפריוויו של וואלה קצת לא במקום. גם כי לא נאמר שם משהו יוצא דופן והיה בהחלט הגיוני, גם כי לא יפה אף פעם ללגלג על פריוויוס בדיעבד (אלא אם היו שלך) וגם כי מעניין יותר לדעת מה חזה הפריוויו באתר הזה.
    לגוף העניין, לדעתי העזיבה של פצ'וליה ובמיוחד איליאסובה (כשחקן ומקצוען למופת שהקשר שלו למועדון ולאוהדים היה חזק ביותר) יפגע בקבוצה יותר ממה שחושבים.
    הנסון שחקן שאני מת עליו ומקווה שיראה יותר דקות, קצת התאכזבתי שלא עשה את הפריצה הגדולה בשנה שעברה.
    בכלל גם הגריק פריק וגם הנסון, אמנם עשו צעדים משמעותיים אבל לא עשו את הקפיצה שקיוו מהם ודי עמדו במקום.
    מילווקי הבייבי שלי ואני מת שיצליחו, אולי ההייפ (המעט מוגזם, שגם אני לקחתי בו חלק) סביב אנטטקומפו יביא השנה קהל למגרשים, נקווה שמונרו יתברר כבינגו וכדמות מייצבת בחדר ההלבשה ולא עוד כאב ראש, נקווה שג'בארי פארקר יביא את הניצוץ בהתקפה ומקווה ש-mcw יגדל ויתפתח תחת קיד להיות רכז פותח אחראי וורסטילי, כמו המאמן שלו.

    1. זה לא שצחקתי על הפריוויו של וואלה. כתבתי גם שמה שהם כתבו הגיוני ושזה מה שכולם חשבו. זה היה כדי להדגיש כמה כולם (כולל אני מניח פה באתר) טעו לגביהן.

      חוץ מהקטע על השפיות של סנדרס. זה פשוט מצחיק

      1. אני לא קיבלתי רושם שצחקת עליהם, אלא להיפך – הבאת אותם כמקור שיודע על מה הוא מדבר.

        לפחות זה היה הרושם שלי.

  12. קב' יחסית צעירה עם המון מקום להתפתחות של השחקנים שלה,
    מאוד אתלטית וקשוחה (יאניס-הנסון-פלמילי זו שלישייה שיכולה להגן על הטבעת נהדר ואפילו לחפות על מונרו בתחום הזה), יהיה מעניין לראות איך פרקר חוזר מהפציעה הלא קלה שלו ובעיקר האם מונרו משאיר את העונה הבינונית בדטרויט בה בעיקר הוא ודראמונד דרכו אחד על הרגליים של השני מאחוריו. לדעתי מקומות 3-4 במזרח,יגרדו 50 ניצחונות ויודחו סיבוב 2 והפיכה ליעד אטרקטיבי לכוכב שמחפש לשנות אווירה

  13. מסכים עם דדי שמונרו בסנטר לא יתן פחות הגנה מפאצ'וליה.

    סימן השאלה המהותי ביותר היא שאלת הריווח –
    בהעדר קלע יציב (ברנדון נייט היה הקלע הטוב ביותר שלהם מ-3 עם 41%,
    MCW שהחליף אותו קלע 14% מהשלוש. 14!!! בנוסף הקלעים השלישי והרביעי בטבם בקבוצה עזבו גם הם – דאדלי ואיליאסובה) ששמו לא מידלטון, יהיה קשה מאוד להפעיל את מונרו.
    אם הגריק פריק ו- MCW יצליחו לשפר את האחוזים שלהם כך שהיריבות יאלצו לשמור עליהם גם מבחוץ – אז מקום 3 בהחלט אפשרי.
    אם לא יהיה שיפור בקליעה מבחוץ – הקבוצה תפתיע לרעה.

    1. העלית נקודה חשובה לגבי הקליעה – למרות שמידלטון הוא לא רק מגן מעולה אלא גם צלף מוכח – בעיקר מהפינות.

      אבל הסיבה שאני לא מפרק את הנתונים של הקבוצה לגורמים כדי להעריך את היכולת שלהם היא האמון שלי בקיד לאור מה שהוא עשה איתם בעונה שעברה – לפני הטרייד, אחרי הטרייד, עם פציעות כאלה, עם פציעות אחרות – בקושי הרגישו בהבדל.

      אני גם חושב שיכול להיות העונה שינוי תפקידים בעמדת הפורוורד, ולא יפתיע אותי אם בסופו של תהליך יאניס שהמשיך לגבוה מאז שנבחר בדראפט – יתופקד כמספר 4, ופארקר ישחק כ 3 ואולי אפילו יהפוך למועמד לטרייד אם לא יראה קליעה יציבה מרחוק.

      מה שכן, על הספסל מחכים 3 קלעים מצויינים – ואסקז, בייליס, ומאיו, ואולי אפילו אפשר להוסיף את ווהן לרשימה בקרוב.

      שורה תחתונה היא שבצורה כזו או אחרת, עם הסגל הזה או אחרי טרייד קטן או גדול – פשוט יש לי אמון ביכולת של קיד לפתור את הפאזל הזה ולהפוך אותו לקבוצה מצויינת.

  14. הדגשת מספר פעמים שיש להם בעיה במשחק העומד. אני ראיתי אותם מעט(אחרי פציעת ג'אבארי) ולדעתי מידלטון שחקן התקפה מצויין!!יחד עם מונרו והפצועים השבים הם יתנו פייט. לטעמי שווים מקום 2-3 יחד עם שיקגו.

  15. אחת מנווי המדבר היפים במדבר הזחיח והשכיח של קבוצות המזרח. כיף לראות איך בנו קבוצה טובה שיכולה להגיע רחוק יחסית בפלייאוף ועדיין יש לה פוטנציאל להתפתח לעוד יותר מזה. השלד המרכזי של הקבוצה זה שחקנים צעירים שיש להם עוד הרבה לאן להתפתח. ובעזרת קצת מזל תוכל להתפתח קבוצה שתיתן פייט לקליבלנד.

    נקודת החולשה שחייבת להשתפר השנה זה סוגיית הקליעה מבחוץ. שחיונית בשביל לרווח את המגרש גם לפוסט של מונרו וגם לחדירות של יאניס וחבריו. זאת המשימה העיקרית של מידלטון, יאניס, MCW ואפילו פארקר למרות שאני מודה שאותו אני פחות מכיר.

  16. עומר התגובה של פילי הייתה מכוונת אל ish שהצליח לכתוב תגובה על פציעות של שחקנים עם פוטנציאל באופן כרוני בלי להזכיר אותם

  17. כולכם עכשיו מנשקים את הרגליים של קיד, כשרק לפני שני ירדתם עליו ללא סוף. איך שגלגל מסתובב לו.
    הכל בקבוצה הזו לדעתי תלוי בהשתלבות של מונרו – בעיקר הגנתית. גם ג׳אבארי הוא סימן שאלה לא קטן, אך אני מאמין שיהיה בסדר.
    ועדיין – למרות כל זה – השנה הזו תסתיים במקום חמישי, אולי רביעי. קליבלנד, שיקגו, טורונטו ואולי גם וושינגטון טובות מהבאקס.

    1. טורונטו? באמת? מילווקי טובה יותר מטורונטו ופחות או יותר באותה רמה של וושינגטון. קליבלנד ושיקגו מעל כולם מיאמי בסימן שאלה גדול עם פוטנציאל להצטרף לקליבלנד ושיקגו. אחריה מגיעים דרג ב' בדמות וושינגטון, מילווקי וטורונטו בסדר הזה.

  18. מילווקי יהיו השנה בטופ 4. זאת התחזית שלי. אנחנו רואים את ממפיס עושים את זה עונה אחרי עונה, בלי אף קלעי 3 אמין. אין שום סיבה שמילווקי לא יגיעו רחוק בזכות ההגנה שלהם. אם פרקר בריא ומונרו מתחבר לשיטה, אפילו גמר מזרח לא יהיה תסריט מופרך.

  19. פריביו נהדר, אבל אני צופה שמילווקי תהיה פחות נהדרת, יותר מדי אנשים עם חוזים ארוכים ויקרים מדי, מעט מדי מוטיבציה, אני לא מסכים שמידלטון ומונרו שווים מקסימום לפחות לא כרגע, מקווה שאתבדה כי המזרח צריך נואשות עוד קבוצה טובה

  20. פריוויו נהדר!
    בסוף כתבת "תקפצו לכאן אם אין לכם כוח לקרוא 1000 מילים" אבל לא מצאתי לינק.

    מאד אהבתי את מילווקי שנה שעברה. מסכים איתך 100% שהשנה הם צפויים להמשיך להשתפר. הימור שלי? חצי גמר מזרח ומעלה עם חווית צפיה משובחת לעכברי הליגה

  21. מאוד נהינתי לקרוא, אני חושב שג'בארי יהיה הנשק העיקרי ככל שהעונה תתקדם או העיקרי ביחד עם מונרו, חוץ מזה אני אוהב ךראות את יאניס כרכז ואשמח אם קיד יבנה אותו לתפקיד הזה, הוא יהיה מיוחד מאוד בתפקיד הזה.

  22. קודם כל הפריוויו שומר על הרמה הנהדרת שלך.
    שנית, נא להפנות את הינקי – ככה נראית קבוצה בבניה. איזון בין סגל מעניין ומעיר ובין מקום תחת תקרת השכר לקראת עונה הבאה.
    קיד תמיד עניין אותי ובכלל שווה לעקוב ולראות איך הוא מסתדר עם רכז בינוני + אחרי שנים שהוא היה רגיל להניע גם התקפה וגם הגנה של קבוצות שלמות מעמדת הפוינט.

  23. אפלטון עשה קמפיין טוב תקופה על הצבאים ועל הגריק פריק
    שמבחינתי אפלטון גילה אתו והמציא לו את השם(לא יודע מוואלה
    כמו מומי),
    ההתפתחות של הדירר נראית הכי מעניינת וגם שכחתי שיש את ג'בארי.
    קיד פיתח קרמה טובה בניגוד לברוקלין (קרמה היא גם המאמץ וההתנהגות
    העכשווית שלך ולא רק טוב ורע מהעבר).
    עומר מזיג אני מראשוני או הראשון שהללו אותך כאן ואכן כל כתבה פיצוץ.
    פרוויו מצוין תגובות מעמיקות (גם שושו השועל זה שם מצחיק).
    מקווה שיהיה מעניין השנה לראות אותם.
    אם יצליחו אפשר להלל את אפלטון עומר מזיג ואחרים
    ולבוא בטענות אם להיפך 🙂

  24. פריוויו מצוין ומושקע.
    אולי אני טועה אבל אני חושב שג'ייסון קיד יאכזב השנה. אני מחזיק ממנו כשחקן אבל לא כאדם. העבר הקצר שלו כמאמן מראה שהוא אגו מניאק שמסתכסך בקלות ואני שם את כספי על קרן הצבי 🙂 שזה לא ילך חלק השנה. אולי הוא אפילו לא יגמור את העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט