הטור של לס: מעורב 'הופס' לפסח

(לא בדיוק אותה בולס אבל הכוונה מובנת)

 

1. עכשיו זה מתחיל להיות רציני

עכשיו מתחיל הדבר האמיתי למיאמי היט.

אחרי שהם ניצחו את ארבעת הקבוצות החלשות ביותר בליגה המזרחית – האחרון נצחון 108-94 על אורלנדו מג'יק – ההיט משחקים 3 מ-4 משחקיהם הבאים נגד קבוצות פלייאוף, והכל מתחיל הערב נגד שיקגו. אפילו ללא דריק רוז, שיקגו עם רקורד של 31-38 מהווים את האתגר הגדול ביותר של ההיט מאז ה-10 למרץ. ההיט הם 1-1 נגד הבולס העונה עם הפסד ביתי 96-89 בינואר 4, ונצחון חוץ 86-67 ב-21 לפברואר.

זוהי המשוכה הראשונה בדרך לכבוש את רצף 33 משחקי הנצחון של הלייקרס. "הרצף הזה בא ללא תיכנון", אמר הבוקר לברון ג'יימס באימון הקליעות. "לא חשבנו עליו, לא תיכננו אותו, ולא עשינו ממנו מטרה. אבל המטרה שלנו היא לנצח כל משחק, כל ערב, וכשאתה משיג את הנצחונות, פתאום נוצר רצף. מה רוצים מאתנו עכשיו? שנפסיד בכוונה?".

שלושת משחקיהם הבאים הם בחוץ, אבל להיט יש את הרקורד הטוב בליגה במשחקי חוץ (5-17, או 77.3% נצחון). אריק ספואלטרה אמר: כשדברנו הבוקר על המשחק דברנו על כמה קשה לשחק בבניין שמייקל ג'ורדן הפך לאימפריה; דברנו על הצורך להילחם על הריבאונד נגד יואקים נואה וקרלוס בוזר; דברנו על הצורך להגן. ודברנו על SHARING THE BALL. אף אחד לא הזכיר את הצורך להגן על הרצף. זה סתם דבר ש-'בא עם הטריטוריה'".

הוא יכול לומר מה שהוא רוצה, והשחקנים יכולים לא להזכיר את הרצף במילה, אך הוא תקוע עמוק במוחם. זהו טבע החייה. אתה לא יכול להוציא את המחשבה הזאת מראשך אם אתה חפץ בכך ו לא. דוויין ווייד סובל עדיין כאב בברכו אבל הוא רוצה לשחק: "אני רוצה לשחק כי אני רוצה לחזור לכושר משחק, ולא כדי להגן על שום דבר!".  אחרי שיקגו יש להם את ההורנטס ששיחקה מצויין את שלושת משחקיה האחרונים עם נצחונות מצויינים על בוסטון, ממפיס, ודנבר.  אחד מהם סיים לדנבר רצף של 15 וכל מה שהצרעות רוצות זה לעקוץ את מיאמי היט ולהרוג להם את הרצף שלהם. "כשאתה מחוץ לפלייאוף", אמר גראביס וולקווז הפוינט גארד של ההורנטס, "הדברים שגורמים לך מוטיבציה זה לקלקל דברים טובים לאחרים. מי שלא מודה בזה הוא שקרן". כל הכבוד לאורוגאווי שהיה לו את האשכים לומר את האמת.

אם הם – ההיט – גוברים על הבולס וההורנטס, יחכה לנו את מה שיהיה לדעתי "משחק השנה": נגד הספארס של הפלח, הקבוצה עם הרקורד הטוב במערב, 17-53, בביתה על הגבול של מכסיקו. לברון סיכם: יהיה קשה מאד הערב נגד הבולס. יהיה קשה מאד נגד ההורנטס. יהיה קשה מאד נגד הספארס. כל משחק שלנו הוא קשה כי אנחנו האלופים וכל קבוצה עושה הכל לנצח את האלופים. אותנו זה מחשל. אנחנו לא מסתכלים קדימה נגד הספארס. אנחנו לא מסתכלים על רצף של 27. כל מה שמעניין אותנו עכשיו זה המשחק נגד הבולס בעוד כמה שעות!"

 

לא נגד הבולס הזאת אבל בכל זאת…

2. DUNK CITY

כשפלורידה גולף קוסט יוניברסיטי תשחק ביום ששי נגד אוניברסיטת פלורידה, אחותה הבוגרת, תראו קבוצת כדורסל שמעולם לא ראיתם כמותה. אלא אם כן חזיתם בהארלם גלוב טרוטרס: הם משחקים חופשי וללא פחד. הם משחקים באוויר. הם עושים יותר דאנקים מסלים רגילים. הם עושים 'זיפים' במעלה ומורד הפארקט, ומאמנם אנדי אנפילד – ביליונר שעשה הון בוול-סטריט אחרי שסיים את ג'ון הופקינס יוניברסיטי  היקרתית (מהדיביזיה השלישית שם הוא קבע שיא NCAA לקריירה של 4 שנים – 92.5% מהקו) ואז MBA מאוניברסיטת מרילנד – סתם יושב ונהנה. הוא המאמן הראשון בתולדות ה-NCAA שמודה שהוא החליט לעזוב את עולם העסקים ולאמן קבוצה שיקים כלבבו "כדי שאוכל לשבת עם אשתי וילדי וליהנות מכדורסל מהסוג שאני אוהב!", כפי שהוא אומר. כמובן שלא מזיק שאשתו היא אמנדה אנפילד, סופר-מודליסטית שפארה את עמודי השער של 'ווג', 'מקסים', ו-PEOPLE MAGAZINE.

הוא החליט שהוא רוצה להקים קבוצה של מעופפים. אחרי ששימש עוזר בסלטיקס, ובאוניברסיטת פלורידה סטייט, הוא לקח את הג'וב באוניברסיטה החדשה במערב פלורידה בעיר פורט מאיירס, ותוך שנתיים הביאה משום מקום לסוויט-16. עד לפני כמה חודשים כולם חשבו ש-'פלורידה גולף קוסט' הוא הקומיוניטי קולג' המפורסם הקיים שם כבר 40 שנה. כשהם ניצחו את אוניברסיטת מיאמי אז כבר כל מדינת פלורידה הכירה אותם. כשהם גברו על ג'ורג'טאון, כל ארה"ב מכירה אותם ומדברת עליהם.

עשו לי טובה: עשו מאמץ ותנו בהם מבט. לא ראיתם בכל ימי חייכם כדורסל כזה. הכדורסל שלהם הוא אלקטריק. הוא יקפיצכם ממושבכם על הספה. הוא יטמטם את חושיכם. דאנקים מימין ומשמאל. זריקת כדור לשחקים לעלי הופ נוסף כל 8-9 שניות.

CRAZY BASKETBALL BABY!

DUNK CITY BABY!

SURREAL BALL BABY!

אני יודע שאני מדבר עתה כמו דיק וייטלי, אבל זאת האמת. תנו מבט. תראו הארלם גלוב טרוטרס, אבל חצי לבנה, ובלי בדיחות. רק דאנקים, בייבי!

 

(אנדי אנפילד עם ילדיו ואשתו הסופר-מודליסטית על ספסל FGCU)

3. מה הבעייה שלך, דריק רוז?

אם דריק רוז היה מייקל ג'ורדן, הוא היה מתלבש בסתר – רק שחקני הבולס היו יודעים – ומופיע למשחק הערב לחסל את מיאמי היט, ואת הרצף הדפוק שלהם של 27 נצחונות.

תראו, כמה עוד זמן הוא צריך?

הוא אמר ש-"הברך בסדר גמור, אבל אני לא מרגיש 'נורמלי'".

מה זאת אומרת 'לא מרגיש נורמילי'? צא לפארקט, נתר כמה ניתורים. תחטוף כמה שלוקים, ואז תרגיש נורמלי. מישיבה בסוויטה המפוארת שלך בדאונטאון שיקגו כשכל אגם מישיגן שוכן לרגליך לעולם לא תרגיש 'נורמלי'. אגיד לכם מה אני חושב: רוז לא זקוק לאורטופד. הוא זקוק לאיזה שרינק טוב.

הוא מתאמן עם הקבוצה ב-FULL CONTACT.  הוא אומר שיחזור כשירגיש 'נורמלי'. מאמנו המפגר טום ת'יבודו מגיב לדבריו, "HE IS ALWAYS WELCOME, אפילו באמצע הפלייאוף!". אם אני ת'יבודו, אני אומר לו, "לך להתלבש למשחק, אתה עולה היום כשחקן ששי, ואני לא שם רבע קצוץ אם אתה 'מרגיש נורמלי' או לא". מה? חיילי מרינס באפגניסטן מרגישים 'נורמלי'? ברנדה ביירקינג, העולה היום על הבמה כאן בגרינוויל  להצגה "ברנשים וחתיכות" מרגישה 'נורמלי'? אם יש לה שלשול קל, כאב ראש, או הרגשת בחילה קטנה מפחד במה היא לא תופיע? היא תשנס מותניה ותופיע כי זאת חובתה.

לי נמאס לשמוע מרוז "הפצוע". לריקי רוביו היתה פציעה יותר חמורה, והוא משחק תוך כדי שהוא מרגיש 'נורמלי' או לא. ת'יבודי עוזר לו עם ההצהרות המטופשות שלו: "WHENEVER HE IS READY. הוא תמיד WELCOME (מה באמת? לא ידעתי! מ.ל). אין TIMETABLE. כשהוא ירגיש COMFORTABLE הוא יחזור לשחק!". הבולס משלמים לו קרוב ל-20 מיליון והם חייבים לחכות עד שהמפונק ירגיש COMFORTABLE?

רוז זרק עוד פנינה: "אני חוזר רק כשארגיש 110%!". הי, רוז, יש לי חדשות בשבילך: 110% לא תרגיש גם בעולם הבא. אפילו 100% לעולם לא תהיה. תהיה בר מזל לחזור 90%. אז שכח מ-110%, הצוות הרפואי של שיקגו בולס – פלוס האורטופדים הטובים בנמצא מאוניברסיטת שיקגו מדיקל סקול, אחד הטובים בעולם – נתנו לו CLEAN BILL OF HEALTH! אז שיעלה וישחק כבר, ויהיה סוף סוף גבר, ולא עוד איזה CRY BABY!

 

דרק רוז! אתה צריך שרינק, לא אורטופד!

מה בדיוק הבעייה שלך, דריק רוז? 

מתי על מאמנים לתת מנוחה לשחקניהם?

אני לא יודע אם דוויין ווייד 'נח' עתה על דעת עצמו, או שאריק ספואלטרה 'המליץ' על מנוחה. אם אני מכיר את המצב בהיט, אז זאת היתה ההחלטה של דוויין, ודוויין עצמו. אבל פעמים רבות זוהי החלטת המאמן.

המאמן שהתחיל עם "המנוחה" לשחקנים היה הפלח. גם בוסטון סלטיקס היא קבוצה הידועה בנתינת מנוחה מכוונת לשחקנים מסויימים. יש לציין שלספארס ולבוסטון היה את הלוכסוס הזה כי מקומם בפלייאוף מובטח כמובן, ואולי מנוחה לשחקנים היתה חשובה יותר למאמנים מיתרון בית זה או אחר בפלייאוף. לקבוצות הנלחמות על מקום בפלייאוף אין את ה-LUXURY הזה.

במקרה של דוויין, המנוחה מוצדקת לדעתי. אם תזכרו כמה חלש הוא היה בפלייאוף של העונה שעברה כששיחק על "BUM KNEE", הרי שהמנוחה מוצדקת, אפילו במחיר הפסד הערב לבולס ועצירת הרצף. אז ברור שלהיט ולדוויין אליפות נוספת חשובה הרבה יותר מהמשך הרצף. בעונה שעברה גרג פופוביץ' פעל כגאון ולא כפלח לדעתי כשנתן לטים דאנקן לנוח 4 מ-6 המשחקים האחרונים, ולמאנו ג'ינובלי וטוני פרקר לנוח 3 מה-6 האחרונים (2 מה-3 היו שני משחקי העונה האחרונים).  העובדה היא שהקבוצה ניצחה בלעדיהם, וכשהגיע הזמן לפלייאוף, הם ממש טסו כקבוצה טרייה לחלוטין, וניצחו את 10 המשחקים הראשונים (4 בסוויפ, 4 בסוויפ, ושני נצחונות על הקליפרס, לפני שבאו 4 הפסדים רצופים).

ז"א שלמנוחה של טים דנקן, ג'ינובלי, ופרקר היתה השפעה חיובית על הפלייאוף. מצד שני אני בזמנו קיטרתי על 'המנוחה' כי הקהל משלם במיטב כספו לראות את הכוכבים, וכשאתה מקבל ממלאי מקום אתה מרגיש שרומית. כאילו שיבטיחו לך שאורסון וולס – גדול שחקני הבמה מאז ומעולם לדעתי – יופיע בהצגה "THE DEATH OF A SALESMAN" ואז ממש לפני שהמסך מורם מודיעים לך ש-"מצטערים, אבל ג'ו-שמו יופיע הערב במקום אורסון וולס". זו בעייה.  אני עדיין לא החלטתי באיזה צד אני: עם המאמן או עם הקהל!

אגב, דוק ריברס הוא המאמן השני אחרי הפלח בנתינת מנוחה לכוכביו העייפים: "תראו. אילו נאבקתי על מקום ראשון ב-SEEDING אולי הייתי מחליט אחרת. אבל אם אני נילחם על מקום שני, לא איכפת לי ממש אם אני שני או שלישי"ץ בעונת 2010-11 דוק ריברס הושיב את קווין גארנט, פול פירס, ראז'ון רונדו, ריי אלן, ושקיל או'ניל במשחק לפני האחרון של העונה.  שיקגו בולס נחשבה אז לטובה במזרח, ולדוק ריברס היה סכוי להגיע למספר 2. במקום, המאמן החליט לתת מנוחה לשחקניו, ולוותר על 'יתרון בית' במאבק שלהם נגד ההיט בסיבוב השני.

בתחילה, ההחלטה נראתה נבונה: בוסטון הרסה את הניקס בסוויפ של 4, והם הראו שהם יכולים לנצח בחוץ ע"י שני נצחונות במדיסון סקוור גארדן ב-29 נק' כולל. אבל אז הם פגשו בהיט, הקבוצה שעבור מנוחה לשחקניו, דוק ריברס הסכים לוותר על יתרון הבית. דוויין שפך 38 נק' במשחק הראשון לנצחון, ולברון שפך 35 במשחק השני, כשההיט יצרה 0-2 יתרון לפני העלייה צפונה.  הסלטיקס ניצחו את השלישי , אבל הלכו לשחק גולף אחרי שההיט ניצחו את הרביעי והחמישי.

המסקנה?

SOMETIMES IT WORKS, SOMETIMES IT AIN'T!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. אז הסירחון של המיאמי היט בראשותו של הדחליל התאילנדי שביום טוב הייתי נותן לו להיות מאשז'יסט בפאטאיה (למרות שהנרקב אלילכם הסנילי הכתיר אותו למאמן הטוב בעולם) מגיע למקדש של הספורט העולמי שיקגו אה? (יפה, יפה) שם בטח יראו להם איך מתנהל פרנצ'ייז עם קהל אמיתי ולא כמה טרמפיסטים שעוד לא טעמו כוס רטוב בחייהם ונרקבים מעלי עובש שעוד שנה שנתיים יחלפו מהעולם כמו שהם חלפו מדה באזר – ובין לבין אולי הנקרבים שבאתר יוכלו לראות מזה מאמן כדורסל אמיתי עם שיטה ודרך (ולא מאשז'יסט תאילנדי מסריח) שיודע גם להסתדר עם נגרים, שואבי מים, ורשימה ארוכה של פצועים. ולקחת אותם עד למקום ה-5 במזרח. ולא היה צריך ליידו: לברון ג'יימס, דיוון וויד, כריס בוש, ריי אלן – ועוד רשימה ארוכה של שופטים מושחתים בכדי להצליח.

    welcome to the madhouse Bitches

    1. תשמע, אני יכול למחוק אותך בלחיצת מקש אחת, אבל במקום זה אני מזהיר אותך: אני יכול למצוא מה-PIP שלך מאיזה מחשב ומאיזה מקום המסר נשלח. עוד מסר כזה, והאנשים שלי בארץ מגיעים אליך הביתה ומראים את מסריך לאביך.

    2. לא מקבל ת'התקפות האלו על לס, אתה אוהד של הבולז אז כתוב מה שבא לך בגבולות הסביר, תפסיק ללכלך אישית [וגם הבועז ההוא מהמאמר השני – קראתי נגעלתי], זה מרחב ציבורי שיש בו תנאים מוסריים בסיסיים ליצירת דו -שיח, והבטן שלנו גם כך סתומה מהמצות, איפוא שאר הגולשים, למה אין יותר תגובות שמעמידות את הטוקבקיסט הזה במקומו? לס והכותבים לא חייבים לך כלום ולא מרויחים כלום מההשקעה היומיומית באתר, יש לך 'בעיית תאימות'? תפתח בלוג מתחרה ותקרא לו הופס בולז או איך שבא לך, אני מבטיח לא להיכנס!

      1. אני אכתוב מה שאני רוצה, איפה שאני רוצה, ומתי שבא לי. ככה שאתה, ומל או וכל מי שתבחר יכולים לקפוץ לי. אני לא סופר אתכם ..

        ותתפלא מנחם הכתובת היא אמיתית לחלוטין. (תבדוק)

        1. לא יפה, אנחנו מבקשים: תן לנו לקרוא בשלווה, וזה ממש כמו לרסס גרפיטי-קללות על חלון ראווה מבריק [בלי להעליב],

        2. אני פשוט מרחם על אנשים כמוך. אתה בטוח שאתה חכם אבל אתה סתם שחצן ויום אחד השחצנות שלך תתפוצץ לך בפנים כשתישאר לבד בלי חברים.
          אני אגלה לך סוד: השמש לא זורחת לך מהתחת

    3. בבקשה, למען כולנו, לך תגיב בביב שופכין אחר. אתה ממש מעכיר את האווירה והכיף בקריאת המאמרים והתגובות.
      אתה לא לומד ונהנה מהפרופ' – זכותך. לך תקרא כתבות ספורט בוואלה או ב ONE. בבקשה עזוב אותנו במנוחה.

  2. אני מסכים איתך לגבי רוז. מה שאני לא בטוח זה האם כניסתו תעבור חלק או שתחרבש להם את המשחק. יש להם משחקים נהדרים בלעדיו (וגם משחקים על הפנים…) לדעתי הוא צריך להיכנס למשחק רק אם משהו חורק בתכנית המשחק מול מיאמי, וצריכים שינוי דרמטי.

  3. דרק רוז כוסית על
    קובי בראיינט היה חוזר כבר לפני חודשיים
    אני לא מבין את הבן אדם , יש לו סיכוי להסתער על המקום ה 3 או ה 2 במזרח אם היה חוזר לפני חודש , ליצור מומנטום ולהפתיע בגמר המזרח .
    לגבי הקבוצה מפלורידה , היא כבר עשתה היסטוריה והיסטריה כמדורגת היחידה מן המקום ה 15 שהגיעה עד ל 16 המתקתק . במשחק שבו צפיתי הם פשוט פירקו לגורמים את סן דייגו , קבוצה מטורפת שלטעמי תעצר מול פלורידה וחבל .
    הרצף של מיאמי מדהים אבל מגיע קרידט גדול על צירופו של ריי אלן ,וגם ראשארד לואיס והזיקית אנדרסון .
    הרצף שייך לבן אדם אחד , לה ברון פשוט מפלצתי וחסר מעצורים
    הוא בכושר מדהים ובלתי נתפס , אם יצליחו לשבור את מספר 33 זה יהיה סיפור בלתי נתפס.

  4. לדעתי ההיט יכולים לשבור את הרצף, גם בגלל שהספרס משחקים נגד הנאגטס, הקליפרס והגריזליס באותו שבוע שהם משחקים נגד מיאמי (כל המשחקים בבית). דריק רוז באמת צריך עזרה פסיכולוגית כדי לחזור, וכל MVP אחר היה כבר חוזר מזמן.

    מבחינת המנוחה-ספולסטרה עשה בשכל, כמו שפופ עשה בשכל נגד הג'אז אז. מבחינת המשחקים הקשים, והפציעה של וויד, עדיף לו לקבל כמה שיותר מנוחה.

    נ.ב-אשמח אם תראה מה שלחתי לך למייל.

  5. דריק רוז לא צריך את ההמלצות שלך מר לס היקר הוא יחזור מתי שיתחשק לו ואתה תסקר אותו כמו זונת צומת מסריחה שזה הרגע בעטו אותה מדה באזר ובחודשים האחרונים היא מפתה ילדים בני 12 עם תמונות של מעודדות בשביל שיכתבו לך סיקורים באתר. אז תתמקד בספולסטרה שלך אולי הוא מכיר כמה מטפלות מאיוטהאיה שיעזרו לך להשפריץ על המהלכים שלו מתי כשיחזור. חתיכת אוהד היט מסריח מהזרע של לברון ג'יימס.

    1. יש לך שם קלאסי של ילד כאפות , כנראה שגם חרבנו לך בפה ועכשיו אתה מוציא את כל החרא החוצה
      אדון שטיין , עבריין מקלדת טיפוסי רזה ממושקף שנושק ל 1.60 שמרגיש גבר גבר לרדת על אדם מבוגר .
      תתבייש לך , חלאה שכמותך

  6. מנחם טור לתפארת נהנתי מהכל .
    אני חושש שרוז הפוך לגירסה חדשה של פני הארדוואי ,שחקן מבריק ששיחק שנה נפלאה ואז נפצע וגמר את הקריירה .
    מנחם אשמח לשמוע מה אתה אומר על ההשוואה

    1. אחותך הפכה לגירסא החדשה של פיני הארדוואי.

      כוס חלק בתולי ומבריק, שהזדיינה שנה עם אריתראים בדרום ת"א ואז נפצעה ברצועות הישבן וגמרה את הקריירה. היא כבר לא תחזור למה שהיא היתה פעם. בדיוק כמו אמא שדה.

  7. למנחם היקר, אני קורא מגיל צעיר את הכתבות שלך.אתה אגדה חיה ותענוג לקרוא כל מה שאתה כותב גם אם אני חולק על חלק מהדברים.מעולם לא כתבתי תגובות למאמר כלשהוא.אבל אחרי שקראתי את התגובות של 2 החצופים היה חשוב לי להגיד לך אל תתייחס לשני האינפנטילים האלה ותמשיך לכתוב באהבה ובאותה תשוקה.אתה נכס לכל חולה ספורט אמריקאי.

  8. עד שחשבתי שמצאתי אתר שאין בו ילדים שמקללים בלי סיבה ומשתלחים האחד בשני כמו באיזה גנון זה הגיע גם להופס במילה אחת אכזבה

  9. לכולם (השפויים)
    פשוט אל תתייחסו לאלו שמנסים לקלקל ולקלל בכח.
    אל תגיבו ,זה פשוט וקל וזו התרופה הטובה ביותר .
    עצם זה שהם מנסים לקלקל מוכיח שיש מה…וראו זאת כמחמאה לכולנו.

  10. מסכים עם אהרון שדה שזה עתה מר' פרנקל חשף את הסיפור של אחותו ואימו עלתה בשלום שכבר לא תיקח תארי MVP בליגה הטובה בעולם.

  11. למנחם

    אם זה נכון ש"אני יכול למצוא מה-PIP שלך מאיזה מחשב ומאיזה מקום המסר נשלח" אז תגיש תביעת הוצאת דיבה על 10000 שקל ותסגור את הפינה

    ("הכה את היהודי בכיסו")

  12. מנחם תודה על עוד כתבה נהדרת ומעשירה.

    לגבי הילדים חובבי הזרע, נראה לי שכולם הם אותו בנאדם או שניים, ואולי קשורים למגיב rude boy? אותה טרמינולוגיה ואותן הפרעות א-סוציאליות.

    באמת כ"כ קשה לזהות איי-פי ולמנוע כניסה מאותם משתמשים / משתמש מפוצל?
    אנחנו הקוראים האמיתיים של האתר הנהדר הזה לא צריכים לסבול מהצורך שלהם להפר את שלוות הציבור ולהשליך את החרא הפנימי שלהם על אחרים.
    בחוץ הייתי קורא למשטרה. כאן אתם אחראיים לשמור על הסדר הציבורי!

  13. מנחם, בבקשה תמחק את התגובות המגעילות.
    צריך לסנן את הגועל נפש שאנשים פולטים. חבל שאתה נותן להם במה…
    מנחם, תמשיך עם העבודה שלך, תענוג גדול לקרוא את הכתבות שלך.

    ול Rude boy, פרנקל ושטיין – כנראה שאתם אותו אחד וגם אם לא זה מעניים לי את הביצה. לאנשים כמוכם מכונים ׳טרולים׳ , ומסכנים הטרולים החמודים שצריכים לסבול את התואר שעלובים כמוכם יצרו.
    אני בטוח שכל ה׳עודף׳ בטחון שלכם נובע מחוסר בטחון. פתטיים.
    תחזירו לי כמה קללות, זה באמת לא יפריע לי, יש אנשים שאי אפשר לחנך וחבל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט