הטור של מל ליום ששי אחה"צ: האם מיאמי תסתדר ללא גורדון הייווארד?

האם מיאמי תסתדר ללא גורדון הייווארד?

לפני שגורדון הייווארד החליט על בוסטון סלטיקס, הקבוצה השנייה בתור – לפי לאס ווגאס – היתה מיאמי היט. עכשיו, בלעדיו, מיאמי נשארת כמעט עם אותה קבוצה שסיימה את החצי השני של העונה 11-30. תכפיל בשתיים ותקבל 22-60.

האם למיאמי ישנה קבוצה לנצח 60 משחקים בעונה הבאה?

בואו ניתן מבט. אני מקווה רק ששני הדבילים לייבה ו-ATLANTA כבר לא נכנסים לאתר ואינם בין המסתכלים, כי הם ממילא לא היו מבינים מה הם רואים.

למזלה של מיאמי קצב האקשן בשוק השחקנים החופשיים היה איטי באופן יחסי, ולכן ג'יימס ג'ונסון ודיון ווייטרס יכלו לשבת בשקט על ישבניהם ולחכות להחלטת גורדון. מיאמי יכולים היו להחתים את שניהם מבלי להשתמש ב'חוק בירד' שהיה ממקסם את משכורתם ל-120% לכל היותר ממה שהשתכרו בשנה שעברה, אבל כעת מיאמי יכולה עכשיו להשתמש ב-29 מיליון שנשארו לה תחת הסף להציע להם חוזים יותר מגרים.. ההיט יכולים גם להבטיח לוויין אלינגטון 6.3 מיליון שהלא היו מובטחים עד יום אחרי המורטוריום.

זה מאפשר גם להחזיר את ג'סטיס ווינסלו (החוזר אחרי פציעת כתף קשה), ואם רודי גיי מוכן לקחת CUT במשכורתו, יש למיאמי כסף להוסיפו לקבוצה.

ת'אמת?

אני מסתכל על הרוסטר של מיאמי ולא בטוח שיש בו 60 נצחונות ב-DNA.

מה שיקבע כמה קרוב הם יגיעו ל-60 נצחונות יהיה כמה קרוב הם יגיעו כקבוצה ל-40% מה-3 כפי שהיו בחצי השני של העונה שעברה. הגנתם צימצמה את יריבתם ל-32.8% מה-3 באותה חצי עונה (הממוצע הרביעי מלמטה בכל הליגה). האם יוכלו לצמצם את יריביהם מתחת ל-33-34% מה-3 שוב?
אלה בקשות די גדולות אבל לא שמיימיות.

אגיד לכם משהו: אם גורדון הייווארד היה חותם, מיאמי לא היו מצליחים להחזיק בדיון סאונדרס וג'יימס ג'ונסון ואני לא בטוח שהם הפסידו הרבה, במיוחד אם רודי גיי מגיע. התוספת היחידה היא הרוקי סם אדבאיו מקנטקי.  הוא הראה ניצוצות גדולה כפרשמן אבל מהצד השני של המחמאה נמצא שחקן בוסרי כמו תפוז ירוק על העץ בפרדס של אדון בורשטיין מבנימינה. כך או כך, אם יגיעו ל-55 נצחונות זה יהיה הישג גדול מאד.

Miami Heat Roster

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. רק שרודי גיי חתם בסן אנטוניו…
    סביר שהם ישתפרו לעומת שנה שעברה ויכולים עוד להתחזק. רק שלא יחתימו את רונדו…

  2. אני מצטער, אבל עם כל הרצון הטוב והניצוצות של סוף העונה שעברה, מיאמי לא עולה לפלייאוף שנה הבאה. החזקות במזרח התחזקו, הפרוסס בפנסילבניה מקבל צורה, וול בשיאו, למיאמי מקום תשיעי יהיה הישג יפה. וויטסייד לא יכול להחזיק סגל, הוא יכול להיות אופציה שניה בקבוצה עם רכז איכותי. מיאמי עשתה את שלה לעשור הזה, היא צריכה להתחיל בניה מחדש.

  3. תודה מנחם! קבוצה ממש לא של 60 ניצחונות אפילו במזפח. הם כן מסוגלים להגיע ל50 ניצחונות ולעשות פלייאוף בקלות רבה. המטרה שלהם תהיה לסיים עם ביתיות… אבל כרגע אני לא רואה משהו מתפתח שם לטווח הארוך

  4. 55 ניצחונות זה הישג, ואני אוהב את מה שקורה במיאמי. שנה שעברה הייתה קבוצה נהדרת שרק התחזקה (אוליניק ובאם חיזוקים טובים, ויש לי הרגשה שינסו להביא עוד מישהו בזול). אני מקווה לגמר מזרח, אבל גם סיבוב שני זה הישג.

  5. ההיט צריכה עוד ווינג איכותי, כל עוד ווינסלו לא הופך למה שדיברו עליו. וכנראה לא יהיה אף פעם.
    אבל כבר עם מה שיש וההחתמות שנסגרו, בכושר של אמצע העונה האחרונה והלאה, וההגנה המצוינת, מיאמי שווה פלייאוף בקלי-קלות במזרח שנחלש משמעותית. אינדיאנה ואטלנטה לא יהיו שם להציק, שיקגו לא תהיה שם בכלל, גם לא הניקס. אנחנו נשארים עם קליבלנד, בוסטון, וושינגטון וטורונטו, שגם היא נחלשה. אולי גם מילווקי.
    מיאמי יכולה לחשוב ביום טוב גם על גמר המזרח.

    1. מסכים שצריך סמול פורוורד שיודע להגן טוב (ולקלוע שלשות ממסירה). רודני מקגרוגר נתן אחלה עונה ועבר לגמרי מתחת לראדאר, ושנה הבאה יכול להתאים לתפקיד. גם באביט גבולי.

    2. אולי מילווקי? אולי? למה אולי?
      עשו פלייאוף השנה, יש להם אולסטאר, ג'אברי ותור מייקר משתפרים, רוקי השנה (ברוגדון), יחד ים מידלטון, סנל והבולדוג האוסטרלי – כנראה לא אליפות, אבל פלייאוף במזרח לא אמור להיות אולי.

  6. כדי לעשות פלייאוף במזרח יספיקו 38 נצחונות. אם מיאמי ישארו בריאים, 50 נצחונות לא יהיה כזה קשה. בפלייאוף הם יכולים לנצח כל אחת פרט לקליבלנד ואולי בוסטון.

  7. יש לי שאלה אחת, למה כולם כותבים הייווארד, ולא היווד? לא ככה אומרים את זה??
    אני על הזמן מתבלבל עם הווארד..

  8. 60 ניצחונות לא יהיו, אני מהמר על 45-50, זאת בהנחה שדראגיץ' ימשיך לככב, וויטסייד ייתן את התפוקה הרגילה וג'ונסון & וויטרס יהיו טובים. עוד קלע יוסיף המון.

  9. בס"ד
    מיאמי עולה לפלייאוף.
    ה-4 החזקות במזרח נשארו הכי טובו.
    מילווקי יכולה לאיים עליהם כשכולם בריאים.
    חוץ מהם- אינדי נחלשה ולא תיכנס לפלייאוף וכנ"ל אטלנטה ושיקגו.
    זה משאיר 3 מקומות.
    מי שילחם עליהם יהיו מיאמי, שרלוט, דטרויט ופילי.
    מבין ה-4 מיאמי לדעתי הכי בטוחה שנכנסת.
    פילי תלוייה בכמה תצליח להתחבר עם הפוטנציאל.
    אם תצליח היא בפנים, אם לא כנראה תמתין עוד שנה(אם יהיה באמצע יש סיכוי כי זה המזרח).
    ודטרויט ושארלוט אחת לפחות תהיה בפנים או שתיהן(אם פילי לא תבריק שתיהן, וכן במקרה של קריסה של אחת מה"בטוחות". אם לא- אחת מהן תיכנס. כפי שכתבת 3 שעשו פלייאוף השנה, שנה הבאה לא יכנסו, וניקס, אורלנדו, נטס- גם חלשות ולא יכנסו, אלא אם ככן ממש יפתיעו או יהיה חיזוק מיוחד בהמשך הקיץ).

  10. אדבאיו נראה כמו שיחוק לא רע, בליגה נטולת משחק צבע.
    אם ספולסטרה ימשיך באותו קו עם הקבוצה אז צפויה יופי של עןונה (הפעם מתחילתה).
    ווינסלו חוזר, גראגיץ' זה 2 נקודות במשחק, ווייטסייד זו מכונת ריבאונדים.
    יופי של קבוצה יש בהיט.

    אמה מה…
    המערב מאד התחזק מה שאומר – שה-30 משחקים מול המערב יביאו בערך 20 הפסדים, שאר ה 52 משחקים מול המזרח, אני צופה כ 35-40 נצחונות.
    עונה של 45-50 נצחונות ויתרון ביתיות.

    ואמן גמר מזרח 🙂

  11. לקח למיאמי חצי עונה לגלות מי הם ללא ווייד,
    ואחרי שהם פיתחו את הזהות שלהם, הם הפכו לקבוצה נהדרת.
    אין שום סיבה שבעונה הקרובה הם לא ישחקו עם אותה הגנה נהדרת של החצי השני של העונה שעברה.

  12. האמת שמאז ההחלטה של לברון אני לא ממש אוהב את מיאמי וזה נתקע לי… לא יודע למה.
    לא התלהבתי מהרוסטר בטירוף.

  13. קצת חבל על מיאמי הקיץ
    עם היו מוסיפים את אחד מתפוחי האדמה הלוהטים של הקיץ הם יכלו להיות טופ 3 במזרח
    ספולסטרה סיים את העונה במרחץ דמים וזו תעודת כבוד למיאמי שהייתה חזק בלוטרי
    אני מאמין שינצחו איפה שהוא באמצע לא 60 לא 40 משהו באזור ה 50 ומקום 3-4 במזרח
    אני מקווה שחסן וויטסייד יהיה בריא כל העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט