הטור של מל ליום ה': "Warriors landed a gem in Omri Casspi"

הכותרת הזאת ב'כרוניקל', העתון הראשי של סן פרנציסקו, מספרת את כל הסיפור, והנה היא לפניכם:

Warriors landed a gem in Omri Casspi

 

 

 

תאמינו או לא, אבל איש כאן לא חושב שמישהו עשה טובה לעומרי כספי שלנו, ואיש לא חושב שהוא הוחתם בגלל שהוא היה "מציאה" טובה בשוק. הוא הוחתם כי הווריורס מאמינים שהוא שחקן שיוכל לעזור להם. הם מאמינים, למעשה, שהם מצאו יהלום.

הם יודעים, כפי שאני יודע, שהסטטיסטיקה שלו לא תפיל אף אוהד כדורסל מרגליו, אבל הם יודעים גם – כפי שאני יודע – שעומרי כספי הוא שחקן וחבר קבוצה הרבה יותר טוב וחשוב מהסטטיסטיקה שלו.

אני משוכנע שהם זוכרים גם ערב מסויים בדצמבר, 2015, כשעומרי שלנו הגיע ל'אורקל ארינה' כשחקן סקרמנטו ושפך עליהם 36 נקודות ב-13 מ-18, כולל 9 מ-12 מה-3. 9 מ-12 מדאונטאון? אפילו סטפן קרי ניענע ראשו בחוסר אמון.

זה לא יקרה לעומרי שוב ב'אורקל' כי הוא לא הוחתם בגלל שהם מקווים למשחקים כאלה ממנו בעתיד. הוא לא שחקן חמישייה. הוא COMPLEMENTARY PLAYER. זה אחרת מ-ROLE PLAYER. רול-פלייר הוא שחקן מיוחד למשימות מיוחדות עם יכולות מיוחדות. COMPLEMENTARY PLAYER הוא שחקן 'משלים', 'תורם'. הוא שחקן בגובה 9'6 (2.06 מ') שאני, לפחות, גיליתי בו אתלט מעולה, שחקן לוחם בעל מוטיבציה גבוהה, פיקח ומבין משחק, ומסוגל להשתלב למצבים שונים ועם שחקנים שונים מבלי שמשהו יחרוק. וכמובן שיש לו יד טובה מאד מה-3, למרות שזריקתו מוזרה ודי מכוערת. הוא מוציא כדור כאילו מהמותן, ומשחררו במהירות שנראית גדולה מהרגיל ואתה מתפלא מתי הוא מוצא זמן לאפס את זריקתו, אבל העובדה היא שהכדור נכנס באחוז שיתאים מאד לווריורס.

הוא שחקן שיוכל להחליף את קייל ת'ומפסון או את קווין דוראנט, ולמרות שהוא כמובן אינו שחקן מעולה כמוהם, לא תרגיש כל שינוי דראסטי במשחק הווריורס. ישנה לו יכולת 'להשלים' כל מצב, וזה מה שאני אוהב בו. הוא לא ייקח את ההגה וינהג את המכונית, אבל הוא יהווה חלק מהמכונה, צמיג מעולה, שנראה כאילו עשו לו זה עתה "BALANCE" בגלגל הצמיגים, ואז הוסיפו עוד בדיקת ALIGNMENT (תשאלו את מומי; הוא יסביר לכם על ה-ALIGNMENT שהוא עושה למונית שלו האוכלת צמיגים כאילו היו לחמניות חמות כל חודשיים).

הלחימה שלו…האנרגיה שלו…הזקן שלו…החיוך שלו…לי נראה שהוא נחת במקום הטוב ביותר עבורו מכל קבוצות ה-NBA. ישנה סיבה נוספת שאני אומר זאת: עומרי הוא שחקן שברוב הקבוצות הנלחמות על מקום בפלייאוף הוא לא יקבל הרבה דקות. כי הוא שחקן שאולי בקבוצה רגילה ובינונית, המאמן יעדיף שחקן אמריקאי, בד"כ שחור – נניח כמו פטריק פטרסון ש-OKC זה עתה רכשה שהוא דוגמא טובה – על עומרי. אבל עומרי הוא שחקן שייכנס לנשמה הווריורס'ית הרבה יותר טוב משחקן כפטרסון, ויעלה על הגל כאילו הוא נולד שם.

אני מרגיש זאת בעצמותי שהווריורס היא הקבוצה בה הוא למעשה יתרום, ולא רק יהנה לשחק בה, עם סיכוי גדול מאד לטבעת. אני מאמין גם שהוא יקבל שם מספר דקות רב יותר מאשר כמעט בכל קבוצת NBA אחרת, ולא רק בגלל שהיא לרוב מובילה, אלא שזהו אופיה, ואופיו של מאמנה סטיב קאר.

סן פרנציסקו היא עיר מיוחדת. לאף עיר אחרת בארה"ב – מלבד אולי ניו יורק ולוס אנג'לס – לא היה מזיז שעומרי הזמין לפני שנה לישראל את דמרכוס קאזינס, אימן שומפרט, צ'נדלר פרסונס, קרון באטלר, וטייריק אוואנס. שהוא לקח אותם לכותל להרים תפילה. שכולם נכנסו לים המלח לצוף כמו דוגיות. בסן פרנציסקו זאת היתה כותרת ראשית. סטפן קרי, קייל ת'ומפסון, קווין דוראנט וכל השאר כבר "הוזהרו" שמחכה להם טיול שלא ישכחו לעד בארץ הקודש. רק תתארו לעצמכם את סטפן קרי, האולטרה-בפטיסטי, טובל במימי הירדן כשהוא מאמין שישו יושב על הגדה ושומר עליו מכל משמר שלא ייטבע חלילה. זה יהיה סיפור שיסופר בכל העולם המערבי!!!  זה הוא עומרי.

אתם יודעים מי הוא חברו הטוב ביותר ב-NBA? דמרכוס קאזינס! הוא ולא אחר. עומרי מכנה אותו "MY BROTHER FOR LIFE" ואומר: "יש בינינו קשר מיוחד. SPECIAL BOND". קאזינס מאשר זאת: "עומרי IS MY MAN. BEST DUDE. I LOVE HIM LIKE A BROTHER".

דברים כאלה נכתבים שם בסן פרנציסקו וכולם יוצאים מדעתם ולא יכולים לחכות ל-'DUDE'.

ועכשיו תתארו לכם, רק תתארו, שעומרי כספי ניכנס במשחק חשוב בגמר הפלייאוף בשנה הבאה כשהתוצאה קרובה, וקובר שתי שלשות שאחת מביאה לנצחון. זו לא פנטסיה. זה דבר שיש לו סיכוי ממשי לקרות. תתארו לכם את עומרי מנשק את הגביע המיוחל. תתארו לעצמכם את עומרי עונד את טבעת המנצחים הענקית שמקבל כל שחקן של האלופה.

היכול היה מישהו לחלום על דבר כזה לפני 10 שנים? ישראלי העונד טבעת אלוף NBA? לא יאומן כי יסופר.

והדבר המוזר ביותר הוא שעכשיו אני לא יכול יותר אפילו לשנוא את הווריורס!

********

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. 2014-2015 כל המדינה עם קלבלנד ובלאט
    2015-2016 כל המדינה נגד קלבלנד ולפלופ ובעד הוורירס
    2016-2017 הרוב הגדול שונאים את גולדן סטייט ובעד קלבלנד
    2017-2018 ישאאל שוב בעד הוורירס וכספי
    עקביות במדינה !
    כתבה מדויקת!!!

    1. מומי לא אחד שמתהפך כמו סטייק
      גם אם לפלופ היה משחק נגד חייזרים והפסד היה מביא לסוף האנושות מומי היה בעד החייזרים

    2. אם זה רק היה באהדה ספורטיבית מצבנו היה מעולה… חבל רק שגם הממשלה שלנו מתנהלת ככה זה יותר בעייתי, אגב באופן שיטתי ולאורך המון שנים(מבחינת היפוך הדעת המתמשך).
      כספי ניצל סיטואציה ובהתחשב בעונה האחרונה שלו שמאוד פגעה בערכו שאפו גדול על זה, אם יצליח למצוא 15-20 דק' אפקטיביות העונה דהיינו מבחינתו,ראוי להערכה שלא בוחר בדרך הקלה חזרה לאירופה או ת"א.
      אני אמשיך עם אהדתי ללייקרס מתחתית הרפש וכל עוד הם לא בפלייאוף תמיד אשמח להיות שם בעד הספרס או גריזליס כאלה.

  2. בתקוה שאתבדה. המעבר דווקא יגביר את השנאה שלי לג"ס כמו שבסקרמנטו שנאתי את הקבוצה בגלל שסירסו אותו. ושוב הלואי ואתבדה והוא כן יתרום בצורה משמעותית וקבועה (10 דק' קבועות זו הצלחה).

    לאהוב את ג"ס? אין סיכוי. איכס

  3. גולדן סטייט לא טיפשים.
    כספי תמורת מינימום זו מציאה.

    אם הוא יהיה כספי של 15/16 , שחקן שלוקח 20%+ ברב' ההגנה, וקולע 40% מהשלוש,
    אז הוא ישחק, ואפילו דקות משמעותיות (יחסית…)

    1. כספי הגיע לסיטואציה מושלמת ליד ארבעת הכוכבים אין אחד שלא מסוגל לפרוח (אפילו יותר מהספרס),לא יודע עד כמה הוא מציאה אף קבוצה לא הייתה נותנת לו יותר ממינימום העונה. אני לא רואה אותו מקבל דקות בפלייאוף וכנראה הוא יהיה שחקן של 10-12 דקות במקרה הטוב. העונה שהסתיימה עלתה לו בכמויות של כסף. לא יודע עד כמה הוא יסתדר בשיטת משחק של הלוחמים למרות הקליעה מ3 (המיקום שלו נוראי), המזל שהוא נפל על המועדון הטוב בליגה בשנים האחרונות.

      1. אסור לשכוח – קר הצליח להפוך גם את מקגי לאפקטיבי…

        ובנימה קצת יותר רצינית, הוא לא מתחרה עם איגודאלה על מקום.
        הוא במשבצת של בארנס. 10 דקות בהם הוא צריך לרווח את המשחק, ולקחת רב'.
        את 2 הדברים הנ"ל הוא עושה מצוין, ועליהם הוא יבחן.

        1. אני גם חושב שהוא במשבצת של בארנס. וזה אומר שהוא לא ישחק יותר מ10 דק לערב כל עוד דוראנט בריא, ובפלייאוף רק בגארבז' כנראה

          1. **
            לעשות צמות לקאפקייק ולתת צומי בספסל זה לא נחשב???…


            לך תישאל את ג'מאל מגי הליצן ושאר המופקרים בספסל שלהם.

      2. יש כמה וכמה קבוצות שהיו נותנות לו לפחות פי שניים ממינימום וליותר משנה אחת. בשבועיים הקרובים תראה כל מיני שחקנים טובים פחות ממנו מקבלים חוזים כאלו.

        1. ג'באל מקגי קיבל השנה חיבל הצלה מקר, דווקא עליו לא נכון להגיד את זה אגדה. האיש היה אחד היעילים מבחינת תפוקה ביחס לדק' משחק בפלייאוף העונה. ISH אחרי העונה האחרונה שלו מעמדו נפגע באופן יחסי לא בטוח שהיה יכול להוציא חוזית הרבה יותר מזה ובטח לא למצוא קבוצה תחרותית שמשחקת גם אחרי אפריל.

          1. יכול בקלות. אני מתקשר לאטלנטה עכשיו ואומר להם חמש מיליון כל שנה לשנתיים והם אומרים לי יאללה תביא אותו בלי היסוס.

        2. אבל רק לו תהיה טבעת, וסכוי לחוזה כפול ומכופל בווריורס או בקבוצה אחרת. תאר לך שהוא חוזר אחורנית שנתיים (והוא רק בן 29) וקולע 40% מה-3…הוא כבר, אבל הוא יהפוך לאגדה ישראלית וחלק אינטגרלי שהאלופה שיכולה לסיים כגדולה מכולן. אי מניח שיש לו כבר איזה 40 מיליון דולארים, וחוזה מינימום העונה הוא בכלל לא פקטור קובע

      1. אבל אם השאיפה היא גם לשחק בפלייאוף לא בטוח שזה המקום הנכון,
        אני באמת לא רואה הרבה קבוצות בפוטנציאל פלייאוף שיציעו לו יותר.

  4. אם להתעלם מפסטיבל הכותרות היומי הצפוי באתרים הישראליים, אין ספק שכספי נחת בסיטואציה סופר מעניינת, רק שתחזור לו שוב הקליעה לשלוש.
    אם אני לא טועה כספי ראשון בליגה (או שני) בשנים בליגה ללא הגעה לפלייאוף.

  5. מרקל פאלץ סופרסטאר , לוקח קבוצה על הגב כמו קובי ברבע הרביעי
    מה שהוא יעשה לליגה….
    הילד בן 19 לפני חודשיים , איזה קליעה מבחוץ כמו חמאה על המחבת

  6. יופי של כתבה מפרגנת דוק
    שמח מאד בשביל כספי
    פחות שמח שכל עמך ישראל יהפוך לקבוצת המעודדות של G.S
    אבל לבטח יהיה מעניין לראות

    1. מה אכפת לך יא מתנשא עלוב? עמך ישראל.. ואתה מה? הדובדבן שבקצת עמי העולם? גם אפס כמוך שהוא לא עמך ישראל היה מבלה במשרפות במלחמת העולם השנייה. חרא קטן.

  7. לשם שינוי – מסכים עם הנאמר .
    מצד ג"ס היא עשתה החתמה טובה מאוד בהתחשב בזה שהיא חיפשה להשלים את הרוסטר בשחקן בשכר מינימום . שחקנים הרבה פחות טובים מכספי חותמים בימים אלה על חוזים מופרכים . כספי מחליף ברוסטר את מאט בארנס שלא ימשיך בקבוצה , וכיום הוא בוודאי שחקן טוב ממנו בהתחשב בהפרש הגילאים. כספי הוא שחקן כנף גבוה ונמרץ . יש לו יד טובה והוא נייד ויודע לרווח משחק . הוא גם לוקח ריבאונדים לא רע . הוא אמנם לא שומר טוב בזון , אבל שומר בכלל לא רע באחד על אחד , ותחת רון אדאמס אין לי ספק שהוא ישפר את ההגנה. ג"ס תפורה על כספי , כי היא משחקת מהר , והסגנון שלה משחרר להרבה זריקות חופשיות . מכיוון שכספי ישחק הרבה יחסית ברבע האחרון , כשמשחקים כבר יוכרעו , הוא ייהנה מהרבה חופש וביטחון לזרוק.
    הדבר החשוב מבחינת כספי הוא לא להיפצע , ולנצל את ההזדמנויות שיקבל מקר , שהוא מאמן עם ראש פתוח , שייתן לו הרבה דקות יחסית אם יראה שהוא עוזר לקבוצה. אם כספי ייתן חצי עונה ראשונה בסדר , הוא ישרוד את חלון ההעברות ויגיע כחלק מהקבוצה הטובה בעולם לפלייאוף . ואז השמיים הם הגבול – הוא גם יוכל לזכות בטבעת , וגם – מי -יודע – אולי עוד יוכל לקנות את עולמו בזריקה מכריעה בסדרת הגמר .
    יש לי רק בעיה אחת עם המעבר של כספי . כאוהד הלוחמים ובכלל , אצטרך לסבול שנה שלמה של ג"ס כמאמי הלאומית של כל ישראלי שלא יודע להבדיל בין כדורסל וכדורגל – וגרוע מזה , את התקשורת הישראלית שתסקר כל משחק של הלוחמים עם כותרות ראשיות מופרכות וסנסציוניות . כאוהד האדומים בארץ ומי שמתעב את הביטוי "הקבוצה של המדינה" ואת דון שימון וחבורתו כבר עשרות שנים , הולך להיות לי לא קל עם זה.

      1. לא משנה מבחינתי . מי בכלל מסוגל לשמוע את חבורת הטרחנים של ערוץ הספורט .
        לא היה לי ליג-פאס. מה שלא הפריע לי לראות בלינקים באינטרנט כל משחק שרציתי.

  8. תודה דוק

    לדעתי יש כאן ממש WIN-WIN. כספי חייב לשקם את הקריירה אחרי עונה עגומה. הוא נראה לי כמו שחקן שכל הזמן עובד ומכאן פוטנציאל להתפתחות מתמידה ויש בו את הרצון והצורך להוכיח כל הזמן.
    יש לו הרבה מה ללמוד אבל בג"ס הנוכחית אין מקום טוב יותר מללמוד ולפתח את המשחק שלך.
    שיהיה לו בהצלחה.

  9. ללל שונאים את קליבלנד
    עכשיו קקק ישנאו את גולדן סטייט. ולא שהם אי פעם חיבבו מישהו מסאן פרנסיסקו….. 🙂

    יהיה קשה לשנוא אום עכשיו. רק שהוא לא יהפוך לחבר של דוראנט…. זה דוקר אותך בגב אם לא תשים לב. שניה עומריקי לא יסתכל ודוראנט מצטרף לדאע"ש

  10. מזל שלא נטשתי את ג״ס
    בזכות לפלופ ששנאתי אליו גדולה מדי.

    לפי דעתי הוא מתאים לשם מאוד והוא יקבל הזדמנויות בגלל שהם ישמרו כוחות לפלייאוף. הוא יקבל זריקות פנויות בדקות שהוא ישיק ואם הוא יצליח לשים שלשות ברגעים חשובים אז הוא יקבל הרבה קרדיט

    1. לדעתי דווקא מבחינת דקות משחק הוא לא יקבל הרבה. הולך להיות שחקן 10-11 ברוטציה וזה מסתכם לפחות מ-10 דקות למשחק.

  11. הכי. טוב ממה שאומרי יכל לקבל אחרי העונה . אחלה סיטואציה מקווה ששנה הבאה כבר יוחתם על חוזה רב שנתי ראוי.

  12. מנחם, זו טעות שגומרת קריירה בדיוק כמו סוואגי פי הטיפש…

    להישתעבד לקאפקייק והגולדן בויז,
    ולחתום על חוזה עבדות כזה זה שיא השפל.

        1. כמה כיף לשנוא ולא לפרגן, זה הופך אותך לכל כך ישראלי. אני כבר מתאר את דגל ישראל מתנפנף מאחרויך בזמן שאתה כותב את התגובה הזו.
          לא יודע מה איתך, אבל אני, ונראה לי שכמעט כל מי שמגדיר את עצמו חובב כדורסל, היה תורם את האשך השמאלי שלו לBDS בתמורה לקריירה כמו של כספי (כל זה נאמר בהנחה שאתה מגיב רגיל כמוני. אם אתה לברון\קובי\דאנקן, אני באמת יכול להבין את הזלזול בכספי). הוא משחק כבר שמונה שנים שם, בהצלחה גבוהה מהממוצע, ועכשיו הוא מקבל הזדמנות לתואר. הלוואי עליי העליבות הזו

  13. כספי קיבל את המינימום כי זה מה שהוא שווה…
    אני לא מאמין שיש קבוצה שהציעה לו יותר ואם כן הוא היה מחכה עוד יום יומים וחותם שם.
    הכי מצחיק זה אבא שלו שאמר כשיש לך הזדמנות לשחק בוורירס אתה לוקח את זה בשתי ידיים ולא מחכה להצעות של 20 מיליון או 50 מיליון.
    כאילו שיש קבוצה שמוכנה לשים סכום כזה.
    כספי משלם על זה שחתם עם הקינגס לשנתיים ללא אופצית יציאה.
    רני לא רואה אותו מגרד את 10 דקות למשחק כספי הוא המחליף של מקאדו.

    1. והכי מצחיק/עצוב (תלוי במתבונן) שמירי רגב התקשרה לברך אותו כאילו מינימום הוא נבחר לmvp ואשכרא מפרסימים את הקלטת השיחה. בגלל דברים כאלה אין לנו תרבות ספורט.
      אנשים באתלטיקה קורעים את התחת באליפות הארץ ובקושי מקבלים חשיפה (אפילו מערוצי הספורט בקושי) וכספי מקבל 10 דק' מ30 דק' במהדורת הספורט של ספורט 5 על זה שהוא הולך להיות המחליף של המחליף.

  14. אם לוקחים את מכלול התכונות של עמרי-יש לו אפשרות לא רעה לקבל דקות משמעותיות בגולדן סטייט במהלך העונה הרגילה.
    אני חושב שגולדן הפנימו את העובדה שהם חייבים להגיע רעננים לפלייאוף-דבר שחייב מתן מנוחות לא מעטות לשחקני החמישיה הראשונה.
    בפלייאוף הסיפור יהיה שונה ואני לא בטוח שהוא יראה הרבה מגרש.
    בסה"כ מדובר בבחור גבוה,לבן,בעל יכולת קליעה מבחוץ,יודע להיכנס לסל ומוסר לא רע.סוג של טוני קוקוץ' לעניים….

        1. שיבוא, למה לא. יכול להיות מנטור לקוזמינסקאס. שנה שעברה שילמנו 25 מיליון על מנטור לברנדון ג'נינגס 25 מיליון על מנטור לפורזינגיס ו18 מיליון על מנטור להרנאנגומז.
          ככה זה, כשמשקיעים בחינוך רואים תוצאות.

          1. הניקס תמיד תתן לך פי שניים ויותר ממה שאתה שווה, בתנאי כמובן שאתה חרא של שחקן או נמצא בדמדומי הקריירה.
            צדק חברתי!

    1. יודע להיכנס לסל ?
      אני מחזיק מכספי ומעריך את יכולת ההישרדןת שלו בנ.ב.א ואת הפיתוח של הקליעה משלוש שהוא סיגל לעצמו, אבל הבנאדם לא מסוגל להוריד כדור לרצפה..

  15. כמו שהסבירו כאן, הוא יושב על המשבצת של מאט בארנס. אז שימו לב: הוא קיבל 20.5 דקות ממוצע למשחק ב20 שמשחקים האחרונים של העונה (שאז הוא עבר לג"ס). בפלייאוף שהרוטציה מתקצרת, הרבה משחקים הוא לא שיחק, אבל בכמה משחקים שהוא נכנס, הוא קיבל 10 עד 15 דקות.
    אז בקיצור זה מצב מעולה בשביל עמרי. והוא יוכל גם להשיג טבעית, וגם חוזה טוב להמשך.

    1. הוא קיבל 20.5 דקות בממוצע למשחק כי דוראנט היה פצוע, לפני עומרי במשבצת יושבים דוראנט ואיגודלה אין פה אפילו סיכוי אפסי להגדלת הדקות במהלך העונה אלא אם כן תהיה פציעה רצינית של אחד מהשניים. לשחק בג"ס מצד אחד זה חלום מצד שני אם היה מחכה טיפה אני חושב שהיה יכול למצוא חוזה טוב יותר וליותר זמן, אבל מקווה בשבילו שבמעט דקות שיקבל (יהיה הרבה גארבג' טיים לנפח מספרים במשחקים שלהם) הוא ינצל אותם בשביל חוזה טוב יותר בעונה הבאה.

  16. בלי קשר לאם היה לעומרי מצב לקבל חוזה גדול יותר בקבוצה אחרת- לדעתי אין בכלל ספק שהוא היה צריך לחתום על החוזה הזה בג"ס.
    רבאק, מתי אתה מקבל הזדמנות לשחק באחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה?? אם הוא יהיה טוב או לא, ישחק 7 או 12 דקות לערב, יקלע 3 או 8, זה כבר תלוי בו ובהרבה משתנים לאורך העונה, אבל בואו ניהיה כנים- כספי כבר לא יהיה שחקן מוביל באן.בי.איי ושם הם הוא היה מכפיל את החוזה שלו במקום אחר זה לא היה משנה את מצבו הפיננסי לעתיד- לא צריך לדאוג לו, וכנראה שהוא לא היה מקבל חוזה מקס בקבוצה אחרת.

    לדעתי זאת סיטואציה שהוא לא יכל לוותר עלייה בשום מצב בעולם.

  17. רק הכבוד שלהיות עונה שלמה ליד דוראנט קרי קליי ואולי להיות חלק מהקבוצה הגדולה בהיסטוריה ? ועוד לקבל על זה 2 מיליון ? בחינם הייתי עושה את זה.

    1. רק טבעת האליפות שהוא יכול לקבל יותר ממשכורת של שנה בישראל במידה והוא מוכר, רק שידאג להשיג כמה חולצות אחרי משחק מדוראנט וקרי והוא מסודר כלכלית גם בלי החוזה שלו 🙂

  18. יכל הכבוד לכספי שהווריורס לקחו אותו. אני מניח שהוא יקבל דקות כי קאר משחק עם רוטציות רחבות ועושה הרבה ניסויים, רק מקווה בשביל כספי שיהיה יציב ויתן את מה שהוא יכול בדקות בהן הוא משחק.
    אכן סיטואציה יחסית מושלמת לכספי עם קבוצה וסגנון משחק שדי תפורים עליו.

    ועדיין… צריך לזכור שב-NBA הכל יכול להתהפך, כלומר אם הווריורס יראו שיש מצב להניח את היד על מציאה באמצע העונה ויצטרכו לחתוך מישהו. אם הם יחשבו שזה יהיה כספי הם יעשו זאת בלי להסס. צריך גם לזכור שאין ברבה דקות מאחורי דוראנט, איגואדלה, גרין ומקאו, אבל אני מניח שבגלל הרוטציות של קאר הוא ימצא לכספי דקות.
    עונה טובה פה (עם אליפות) וכספי לוקח חוזה גדול בעונה הבאה.

    1. בהחלט יכול להיות אבל לזכותם של גולדן סטייט הם גם הוגנים וגם עושים דברים קצת אחרת כמו למשל אחרי שסגרו שנה שעברה עם קלדרון ואז דוראנט נפצע ובמקום קלדרון לקחו את בארנס אז למרות שהם לא מחוייבים הם שילמו לקלדרון את מה שהבטיחו לו

      1. המקרה של קלדרון בהחלט מקרה יוצא דופן בליגה. שחקן שקיבל כסף על בסיס סיכום בע"פ.

        זה שהם הוגנים זה ברור. גם דאלאס היו הוגנים עם מקל (ואף אהבו אותו) אבל ברגע שהיתה להם אופציה להביא את בריאה הם לא היססו לשחרר את מקל

  19. עומרי כספי אחלה שחקן. אמרתי את זה לא מעט, ולא רק כי הוא ישראלי, אלא כי הוא בדרך כלל משחק בפחות מהערך שלו, דבר נדיר בליגה. עם זאת יש איזה סוג של הייפ סביבו בתקשורת קצת בגלל הקשר שלו עם דייויד ת'ורפ וקראש של הכתבים הבכירים עליו (גם זאק לואו וגם נייט דאנקן).
    יש לו עדיין הרבה מגרעות והעובדה היא שהוא לא מצליח להחזיק קבוצה לאורך זמן, אין לו קליעה ממש אמינה, יותר סטריק שוטר שזה דבר בעייתי אצל שחקן מחליף שלא מקבל הרבה דקות להיכנס לקצב. בלא מעט מההאסל שלו הוא קצת יוצר בלאגן דווקא לקבוצה שלו גם בהגנה וגם בהתקפה ונראה מבולבל במשחק עומד כשמבקשים ממנו יותר מלעמוד על אחת הפינות לשלשה.
    למרות זאת אחלה מציאה לגולדן סטייט כי כמו שאמרו יוכל לקבל הרבה דקות במשחקי הבלואו אאוטס ושם יוכל להראות בדיוק מה שהוא טוב בו על גופות מחליפי הקבוצה המיואשת שממול. לפחות הישראלים יהנו מהגארבג' טיים הבלתי נפסק של גולדן סטייט בעונה הרגילה.

  20. כמעריץ נצחי ומושבע לעולמי עולמים של דורון שפר, קשה לי לפרגן לכדורסלנים ישראלים שמגיעים ל-N.B.A, אני לא אוהב את כספי ואני חושב שהוא גרוע על גבול הנמושה.

    אין לי ספק שאם שפר היה מגיע ל-N.B.A הוא היה ענק שבענקים, בקונטיקט הוא היה יותר דומיננטי מריי אלן, אין צורך להוסיף יותר מזה.

    1. לא צריך להוריד מישהו אחד בשביל לעלות בן אדם אחר.

      ההישג של כספי לא מבוטל וצריך להיות שמח בשבילו בלי קשר למה שמישהו אחר היה יכול לעשות , זה בדיוק הגישה הישראלית שגורמת לכלכך הרבה אנשים לסלוד מהישראלים .

    2. הרבה שחקנים היו מעולים במכללות ולא משנו בנב"א ולמשל, לייטנר היה השחקן הטוב במכללות כששיחק שם אך אכזב בנב"א ולא היהכוכב גדול כמצופה ממנו. שפר לא היה השחקן הטוב במכללות ולא ברור שהיה הופך לכוכב גדול, כמו שלא ברור לגבי הנפלד שהיה לא פחות טוב ממנו בקונטיקט.

  21. יהיה מצחיק כשעמרי כספי יקבל בהצבעה ל-ALLSTAR הקרוב 30 מיליון קולות מישראל. כמו השיר החדש של סטטיק ובן-אל.

  22. קבוצות. כמו סן אנטוניו או הווריורס בוחרות שחקנים שמתאימים. למשחק הקבוצתי .
    בקבוצות כאלו כל שחקן בקבוצה תורם הרבה יותר מהמשכורת.אותה הוא מקבל.
    מאחר וזה המצב בקבוצות כאלו שחקנים מוכנים לקבל פחות שכר כי הם יודעים שיהנו מבמה , וכי ימצאו הצמם חופשיים והכל יהיה עבורם קל ונוח הרבה יותר מבקבוצות אחרות.
    בווריורס החסרונות הבולטים של כספי יטושטשו .
    היתרונות הבולטים שלו יודגשו .
    מבחינתו ומבחינת הקבוצה ראו גם קליף ליוןינגסטון דוראנט קליי דריימונד , המצב הוא ניצחון לשני הצדדים.
    יתכן מאד שמה שיספיק לכספי כדי לככב בנבא לא מספיק כדי לשחק במכבי , והדברים לא נכתבים בציניות.
    פשוט בגס לא יצפו וידרשו ממנו לבצע דברים שהוא לא יודע לעשות.
    ולהיפך הוא ימצא עצמו פנוי הרבה מאד פעמים כך שבכל ארהב ישאלו איך פיספסו אותו קודם .
    זה לא שפיספסו , בקבוצה כזו השיטה וצוות השחקנים יגרמו לכל שחקן בה להיראות הרבה יותר מכפי שהיה בקבוצות אחרות.
    סוד הקסם של סן פרנסיסקו .

  23. באמת מברוק לכספי על הקבוצה החדשה. הוא גם ויתר על לא מעט כסף.
    לדעתי דקות וטבעת יספיקו לו לחוזה משודרג בתחנה השביעית בקריירה. נחזיק לו אצבעות רק שיזה מז'אז'ה באימונים

  24. מנחם אתה ענק.הרגת אותי מצחוק עם הקטע הזה

    סטפן קרי, קייל ת'ומפסון, קווין דוראנט וכל השאר כבר "הוזהרו" שמחכה להם טיול שלא ישכחו לעד בארץ הקודש. רק תתארו לעצמכם את סטפן קרי, האולטרה-בפטיסטי, טובל במימי הירדן כשהוא מאמין שישו יושב על הגדה ושומר עליו מכל משמר שלא ייטבע חלילה. זה יהיה סיפור שיסופר בכל העולם המערבי!!! זה הוא עומרי.

  25. אח, איזה פנטזיה זאת שעומרי יקלע סל ניצחון בפלייאוף…
    עם כמה שאני אוהב את הלוחמים(ואת הספרס עוד יותר) עכשיו אני לא יכול לחכות שהעונה תתחיל

  26. למקרא התגובות להוציא את של אפלטון , משהו שבארץ מתקשים להבין .
    כספי בתפקידו בקבוצה כדי להצליח צריך רק להוביל את המחליפים ליתרון על מחליפי הקבוצה הנגדית.
    הוא צריך להוביל את הקבוצה לאליפות רק לשמור על יתרון שבנו שחקנים אחרים , תפקיד שמאז ומתמיד מאז הגעתו של קאר לקבוצה המחליפים ביצעו נהדר .
    התפקיד הזה יכול לא להספיק להובלת קבוצה בטורקיה או ספרד לאליפות מקןמית אך הוא מספיק לקבוצה הזו בנבא .
    מאחר וכדורסל הוא משחק קבוצתי לא אישי אין בכלל טעם להשוות את כספי לישראלים אחרים שהתבקשו לבצע תפקידים אחרים .
    ממש כפי שרכז מכבי שנפלט ממנה הצליח יופי בנבא בממפיס בפלייאןף .
    לא קשור לשחקן אחר קשור להתאמה לתפקיד ,וכאן יש מתאם מצוין .
    ובהחלט הצלחה לכספי ולכדורסל הישראלי זה מה שחשוב לא ?

  27. הרבה כבוד לעמרי כספי. בסך הכל שחקן די מוגבל שיודע לעשות בעיקר האסל ושלשות, אבל בכל זאת נותן פה קריירה של ג׳ורני מן שמחזיק מעמד בליגה הזו כבר הרבה מאוד שנים. שחקנים הרבה יותר טובים ממנו נפלטו למקומות כמו סין או הדי ליג והוא, עם התמדה ומוניטין של עובד וטים-מייט טוב, ממשיך לגרד עוד חוזה ועוד חוזה.

    אני חושב שהוא עשה איזה 14-15 מליון דולר בקריירה שלו שזה בסך הכל מאוד יפה.

  28. זה לא פלא שבערך חצי מהגולשים לא מסוגלים לפרגן. כנראה שבאתר חצי מהגולשים הם ישראלים טיפוסיים שלא מסוגלים לפרגן ותמיד רואים את חצי הכוס הריקה.

    1. פרגון לא נמצא בלכסיקון של ישראלים.מודה ומתוודה גם אני כזה רוב הזמן.כאחד שעל העגלה של הוורירס ב 3 שנים האחרונות דווקא במקרה של כספי אני מבסוט.גם כי אני מחבב את עומרי ולא אכפת לי מהטענות על פרובנציאליות וגם כי אני חושב שהוא חיזוק טוב לוורירס.הוא יפרח במשחק הקבוצתי שם בדקות שישחק.רוב הדקות שהוא ישחק יהיו דווקא בעמדה 4 כסטרץ 4 כמחליף של גרין או ביחד עם גרין שגרין עובר לעמדה 5.כמובן שיש שם גם את דיוויד ווסט שנמצא בעונת פרישה.גם בעמדה 3 הוא יקבל דקות.אני לא רואה אותו מקבל פחות מ 10 דקות ממוצע למשחק בעונה הסדירה במיוחד שיש פציעות ומנוחות

    2. לך אני אף.פעם לא מפרגן להוציא מקרים שאין ברירה כן גם אפילו לך אפשר לפרגן לפעמים , אבל מה יש כאן לפרגן בכלל זו עיסקה מסחרית שהיא מעולה לשני הצדדים ,כספי ממספר סיבות רובן מחוסר מזל הוא היוח שחקן גמור שמדבל הזדמנות ובמה ויוכל להתרכז רק בדבר אחד או שניים שהוא עושה מצוין ולא יותר מזה.
      והקבוצה מקבלת. שחקן שיעזור לה הרבה יותר מאשר יסתכח בשכר שיקבל לפי מחיר השוק .
      אז מה כאן ענין הפירגון,לו כספי לא מבצע שלוש כעויות מבחינה עסקית
      ברצף,אז קרוב לודאי שהוא לא היה זוכה להזזדמנות הזו לחלץ עצמו מהבור שבמו ידיו הכניס את עצמו אחיו ומהן הכעויעת :
      נשטר לעוד חוזה בסקרמנטו בזמן שהמניות היו בעליה ,ביקש להשתחרר מיגר טעות שניה במקום להוריד את הראש וללמוד להגן , ובסןף אחרי ששוחרר הלך למיניסוטה טעות שלישית…לא לדנבר או קבוצה אחרת שסגנונה מתאים לו .
      אבל עכשיו קיבל במה שוב ,הצלחה תסדר לו חוזה לעוד שנתיים שלוש זה הנצח בנבא …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט