מעקב שחקנים חופשיים: יום 4 / רועי ויינברג

תקופת המורטוריום מתקרבת לסיום והשוק מוריד הילוך.

חתימות ומעברי קבוצה:

 

סקרמנטו: הקינגס (50-32) הפתיעו היום כשסיכמו עם ג'ורג' היל וזאק רנדולף על חוזים. היל (16.9 נקודות ב-47.7% מהשדה ו-40.3% מהשלוש לצד 3.4 ריב' ו-4.2 אס') יקבל 57 מיליון דולר ל-3 שנים ורנדולף (14.1 נקודות, 8.2 ריבאונדים למשחק) 24 מיליון דולר לשנתיים. (20:22)

*

קליפרס: הקבוצה (31-51) סיכמה עם השחקן החופשי דניאלו גלינארי על חוזה של 65 מיליון דולר ל-3 שנים. בשל אילוצי שכר גלינארי צפוי לעבור בסיין-אנד-טרייד, שאומר שהוא יחתום על החוזה בדנבר ויועבר מיידית לאחר מכן. זהו טרייד משולש, הנראה כך:

הקליפרס מקבלים את גלינארי.

אטלנטה מקבלת את ג'מאל קרופורד (צפוי להחתך מיידית לאחר מכן), דיאמונד סטון ובחירת סיבוב ראשון ב-2018 של יוסטון.

דנבר מקבלת את פול מילסאפ (שסיכם על חוזה של 90 מיליון דולר ל-3 שנים בקבוצה) ובחירת סיבוב שני מאטלנטה.

העונה גלינארי עם 18.2 נקודות (44.7% מהשדה) ו-5.2 ריבאונדים למשחק, קרופורד עם 12.3 נקודות וסטון עם 1.4 נקודות ו-0.9 ריבאונדים למשחק בערב. (09:15).

*

גולדן סטייט: קווין דוראנט, ה-MVP של סדרת הגמר, סיכם על הארכת חוזה של 53 מיליון דולר לשנתיים, כאשר הוא יכול לצאת מהחוזה כעבור שנה. השנה KD עם 25.1 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק בשורות גולדן סטייט (17-65). (09:30).

*

וושינגטון: הוויזארדס (33-49) סיכמו על חוזה מינימום לשנה אחת עם הפורוורד מייק סקוט, העונה עם 2.5 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק. (13:45).

*

אינדיאנה: הגארד דארן קוליסון סיכם על חוזה של 20 מיליון דולר לשנתיים בקבוצה (40-42). העונה קוליסון עם 13.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק במדי סקרמנטו. (09:15).

*

ניו יורק: לוק קורנט, סנטר ממכללת ונדרבילט, חתם על חוזה "Two-Way" עם הקבוצה שיאפשר לו לשחק בניקס ובדי-ליג במקביל. לכל קבוצה יש שני מקומות בסגל לחוזים כאלה. הוא קלע העונה 13.2 נקודות עם 6.2 ריב' ו-2 חסימות למשחק ומחזיק בשיא השלשות לעונה לשחקן מעל 2.13 מ' בדיוויזית המכללות הראשונה (0:00).

*

מינסוטה: הוולבס ביטלו את הצעת הסף שהוגשה לשבאז מוחמד והפכו את הגארד בן ה-24 לשחקן חופשי בלתי מוגבל. הוא עם 9.9 נקודות למשחק (48.2% מהשדה) העונה. (0:00)

*

פניקס: הסאנס (54-28) שחררו את לאנדרו ברבוסה, העונה עם 6.3 נקודות למשחק, והשחקן השישי של העונה לשעבר מצטרף לשוק השחקנים החופשיים. (0:00)

 

שמועות:

בוסטון: לפי כריס היינס מ-ESPN, הסלטיקס סיכמו עם גורדון היווארד על חוזה שפרטיו לא ידועים, כך נאמר לו על ידי מקורבים לשחקן. בבוסטון (29-53) האול-סטאר יתאחד עם מאמנו לשעבר, בראד סטיבנס. העונה היווארד עם 21.9 נקודות (47.1% מהשדה, 39.8% מהשלוש), 5.4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק. מקורות אחרים טוענים כי הג'אז עדיין לא עודכנו בקשר להחלטה של היווארד. (21:21).

*

גולדן סטייט: לפי סם אמיק מ-USA Today, הווריורס בשיחות עם עמרי כספי.. (21:30).

*

אינדיאנה: הפייסרס בשיחות עם מונטה אליס (8.5 נקודות למשחק העונה) על ביי-אאוט שיהפוך השחקן לשחקן חופשי בלתי מוגבל. (13:45).

*

קליבלנד: זאק רנדולף מתקרב לסגנית האלופה (31-51) שמנסה לגייס אותו. גם סקרמנטו הוזכרה כיעד אפשרי של זי-בו. (09:15).

*

יוטה: גורדון היווארד נפגש עם הקבוצה (31-51) הערב ויכול להחליט היכן יחתום הלילה. הג'אז היא הקבוצה היחידה בה היווארד שיחק בכל הקריירה. (0:00).

*

לייקרס: הקבוצה מחפשת פוינט גארד. הם נפגשו עם ג'ורג' היל ושני הצדדים היו מאוד רציניים בקשר לאפשרות של חוזה לשנה אחת של היל בקבוצה, וגם שמו של ראז'ון רונדו הוזכר כמועמד. הרכז הזה אמור לשמש כמנטור ללונזו בול, הבחירה השנייה בדראפט, ולפתוח לצידו. (0:00).

*

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

  • פול מילסאפ מאטלנטה לדנבר, 90 מיליון דולר ל-3 שנים.
  • בן מקלמור מסקרמנטו לממפיס, 11 מיליון דולר לשנתיים.
  • ג'סטין הולידיי מניו יורק לשיקגו, 7 מיליון דולר לשנתיים.

הארכות חוזה:

  • קייל לאורי בטורונטו, 100 מיליון דולר ל-3 שנים.

*

שחקנים חופשיים בולטים*:

רכזים: ראז'ון רונדו, דריק רוז, דרון וויליאמס, טיי לאוסון, ברנדון ג'נינגס.
גארדים: דיון וויטרס, קנטביוס קלדוול-פופ, טים הארדוואי ג'וניור, ג'ונתון סימונס, טוני אלן.
סמול פורוורדים: אוטו פורטר, רודי גיי, בויאן בוגדנוביץ', סי ג'יי מיילס, טירייק אוואנס.
פאוור פורוורדים: פאו גאסול, ארסן אליאסובה, ג'מייקל גרין, דירק נוביצקי, ניקולה מירוטיץ'.
סנטרים: נרלנס נואל, דווין דדמון, קלי אוליניק, אנדרו בוגוט, מייסון פלומלי.
* למעשה כל השחקנים הם שחקנים חופשיים, אבל הרשימה לא כוללת אלו שסיכמו עקרונית (לפי מקורות בארצות הברית) בקבוצות כלשהן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
251 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אליקו
אליקו
04/07/2017 0:27:40

תודה רועי. יום חלש למדי

אליקו
אליקו
04/07/2017 0:28:43

ברבוסה עדיין נכס מהספסל. מעניין מי תזכה בו

הקרייתי
הקרייתי
04/07/2017 0:41:26

הרבה שחקנים חופשיים עדיין ולרוב הקבוצות אין הרבה cap space נותר.
אנשים למדו מ2016

etayle
etayle
04/07/2017 1:19:35

דוראנט סיכם ל 53 לשנתיים, חוזה מציאה יחסית למה שהולך בליגה(נראה לי משהו כמו הולידיי).

etayle
etayle
04/07/2017 1:25:58

הדיל של דוראנט 9.5 מיליון מתחת למס, כולל סעיף יציאה של השחקן על העונה השנייה.

Smiley
Smiley
04/07/2017 1:28:15

מקלמור יכול להחיות את הקריירה שלו בממפיס. לשחק לצד גבוה דומיננטי ואולי להנות מהפציעות של פארסונס ולקבל עוד דקות.

דדי
דדי
04/07/2017 1:38:13

מנהיגות.

Smiley
Smiley
04/07/2017 1:57:10

פילדפיה (פולץ) נגד בוסטון (טייטום) בליגת הקיץ
http://sportspass.ca/live/nba/NBA_TV/live

Smiley
Smiley
04/07/2017 2:15:26
הגב ל  Smiley

פולץ לא רע – ג'יילן בראון קיבל את מלאכת השירה עליו

פילי היו צריכים להריץ הקיץ את סימונס אחרי שנת פציעה

הערבי
הערבי
04/07/2017 2:33:07
הגב ל  Smiley

הם שומרים אותו למשחק מול הליקרס ול.בול
אם כבר לפי הותק הם צריכים לתת לכל הרוסטר שלהם דק' בקיץ חוץ מרידק

עידן
עידן
04/07/2017 3:04:55

Free agent guard Darren Collison has agreed in principle to a two-year, $20 million deal with the Indiana Pacers, league sources tell ESPN.

Rocky1
Rocky1
04/07/2017 4:05:37
הגב ל  עידן

עסקה בכלל לא רעה עבור אינדי, קוליסון אחד הרכזים האנדריידט ביותר בליגה.

דב גריז
דב גריז
04/07/2017 11:51:51
הגב ל  Rocky1

אכן עסקה טובה.
קוליסון – רכז לא רע, עם קליאה לא רעה מבחוץ, שגם מתאים לשחק ליד אולדיפו

Rocky1
Rocky1
04/07/2017 4:17:00

ובינתיים בליגת הקיץ- סל ניצחון לג׳ייסון טייטום על פילי

Rocky1
Rocky1
04/07/2017 5:13:45

וגם חדשות טובות עבור רועי- באם אדביו נתן יופי של משחק היום, 29 נק׳, 11 ריב׳ ושליטה במשחק.

avri
avri
04/07/2017 10:56:22

עירבון מוגבל זו מילת המפתח פה. חלק מאיתנו זקנים מספיק בשביל לזכור את יניב גרין דופק מספרי שאקיל בליגת קיץ.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
04/07/2017 6:57:27

וואו, דוראנט חתם על חוזה של 53 מיליון לשנתיים (שנה שניייה אופציה). למעשה, בשנה היחידה בפועל של החוזה הוא ירוויח 25 מיליון, שזה פחות ממה שהרוויח בשנה האחרונה, וכמעט 10 מיליון פחות מהמקסימום שיכל לקבל.
מהלך טוב שלו שיחזק את מעמדו בקבוצה ללא ספק, ברור לכולם שהוא הקריב למען הקבוצה ושבלעדיו לא היו שומרין את כלל השחקנים בדגש על איגודאלה, לווינגסטון וככל הנראה גם ג'אבל מקגי יקבל חוזה טוב יחסית.
אבל בכל מקרה, זה מרגיש קצת לא נוח ו"עיקום" החוקים ששחקן בקמתו מקבל די דומה למה שרדיק מקבל בפילדלפיה…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 7:09:51

זה בסדר. על עוד זה דוראנט ולא לברון יסלחו לו

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 7:10:09

*כל

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 7:13:36

ההנחה שדוראנט נתן משפיעה רק על כמה מס מותרות הקבוצה תשלם.
על מקגי, ועל שאר הרוסטר,
ההנחה לא משפיעה.
(אחרי החוזה של דוראנט הפיירול של גולדן סטייט הוא 125,800,000 . זה מעל רף המס, כך שבכל מקרה מה שנשאר להם לחלק אלו חוזי מינימום ו-MLE למשלמי מס)

מה שכן, אם הוא היה מתעקש על מקסימום, אכן לא ניתן היה להחתים את איגודאלה ואת לווינגסטון.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
04/07/2017 7:33:33
הגב ל  גיא הרשע

קראתי שבמהלך החוזה של איגודאלה דוראנט יצר עם ההנהלה קשר, ואותת על הסכמה להפחתה משמעותית שסייעה להצעת החוזה הנדיבה לאיגודאלה. הבעלים של הוורירס מוכנים למס מותרות אבל לא להשתללות.
אגב, ציינו גם שאם איגודאלה לא היב חותם, דוראנט היה מקבל אפילו פחות כדי שהלוחמים היו יכולים להביא את רודי גיי…

איתן זאב זרצקי
איתן זאב זרצקי
04/07/2017 13:50:31

בס"ד
דוראנט אמר מספר פעמים שבשביל לשמר על הקבוצה הוא יהיה מוכן להפחית בשכרו. כנראה הבין שבשביל להשאיר את ליווינגסטון ואיגודאלה יצטרך להפחית והיה חשוב לו מספיק. צריך לזכור שעד עכשיו בקריירה כבר הרוויח כ150$ מיליון. כך שעוד 10 זה נחמד אך לא העיקר בשבילו

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2017 16:57:53
הגב ל  גיא הרשע

ישנה ביקורת נוקבת מאד על 'ההנחה' שדוראנט עשה לווריורס. הוא לא נחשב 'גיבור' בשום עתון מלבד בעתוני ואתרי המפרץ

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 7:52:44

אני פשוט מתחיל לתעב אותו ברמות היסטריות. שחקן צבוע שהורס פה את התחרותיות לנצח

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 8:54:26

זאת קריאה לא צודקת לגביו לטעמי.

המהלך שביצע יהיה תמיד אחד "החלשים" שכוכב ביצע, אך הוא לא צבוע.

אל תשכח שמדובר כאן על החיים שלו. אין סיבה שבגלל שקבוצה בחרה בו והוא לא רוצה להיות שם, אז הוא חייב להיות שם כחלק מה-"כללים הלא רשומים" של הליגה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2017 8:56:37

כשהומר של לברון מתלונן על מה שדוראנט עושה. בטוח יש מילה לתאר את זה. אחח אם רק הייתי זוכר אותה.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 9:06:50

נראה לי שזה פשוט מה שכוכבים צריכים לעשות כדי לזכות באליפויות. לברון שוב מוביל את הדרך עם חוזים קצרים והנחות בשכר. מעניין אם נראה עוד כוכבים לוקחים כאלו הנחות, במיוחד אלו הזכאים לחוזי סופר דופר מקסימום.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 9:20:29
הגב ל  אפלטון

כן, הוא היה צריך לתת הנחה בשביל שהקבוצה תצליח לשמור על הזכויות של איגי ולווניגסטון.
אבל יש פער עצום בין 25 מיליון לבין 31.8 מיליון.
ה-6.8 מיליון הנ"ל חוזכים רק לבעלים, ובכלל לא משפיעים על היכולת של הקבוצה להחתים שחקנים.
אז השאלה שחייבת להישאל היא –
למה?
אני חושב שיש קשר ישיר בין ההנחה של דוראנט, לבין ההנחה של לווינגסטון.
וכאשר לוקחים בחשבון שהחוזה של קליי מסתיים בסוף עונת 18/19,
אז התחושה שלי היא שההנחה של דוראנט נועדה לאפשר לבעלים לשמור על הסגל מבלי להגיע למס מותרות של 90 מיליון בשנה הבאה,
ולסכום תלת ספרתי בעוד שנתיים.

(בעוד שנתיים, אין לי ספק שדוראנט יקבל את הסופרמקס)

וזה משהו שאנחנו רואים לראשונה בכדורסל –
שחקן שמתאם את הסכם השכר שלו (ובעקיפין את של חבריו) כך שהכיס של בעלי הקבוצה לא יפגע.
וזה הפוך ממה שלברון עשה.
לברון לחץ על ההנהלה לשלם.
כך זה היה עם תומפסון, וכך גם עם ג'יי אר.
דוראנט לוחץ על חבריו לתת הנחה.

,

יניב
יניב
04/07/2017 9:36:06
הגב ל  גיא הרשע

נדמה לי שהיה פה מגיב שהסביר את העניין הזה.שאמנם זה ברור שהם עוברים את התקרה אבל עדיין יש תנאים ואם הם עוברים את התקרה השנה בX כסף אז שנה אחרי זה המיסים עולים עוד יותר ויהיה להם קשה מאוד שנה אחרי זה.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 9:47:14
הגב ל  גיא הרשע

גיא הכוונה למה שלברון (וכל הכוכבים) עשו במיאמי, לא למה שקורה עכשיו בקליבלנד

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 10:13:01
הגב ל  גיא הרשע

במיאמי, ההנחה (שהייתה נמוכה משמעותית מזו של דוראנט) ניתנה בכדי שיוכלו להכניס את כל החוזים מתחת לתקרת השכר.
בגולדן סטייט, החלק הארי של "הנחת דוראנט" זה בשביל לחסוך מס מותרות.

וזה הבדל מהותי.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 11:40:20
הגב ל  אפלטון

כמה הוא ויתר ? 15% מהשכר? הקאפקייק מוותר על כפול

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 11:57:04

הי, אני האחרון שיגן על דוראנט בכל מה שקשור להחלטות המקצועיות שלו בתור ספורטאי. (מבחינתי האליפות עם הכוכבית הכי גדולה לשחקן בודד אי פעם. #ללכת בדרך הקלה#רינגצ'ייסר#פוסיקאט).
אבל מה אכפת לי מה הוא עושה עם הכסף שלו.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 12:00:47

לברון קיבל במיאמי חוזה נמוך ב-12% מהמקסימום שיכל לקבל.
דוראנט מקבל העונה 22% פחות ממה שיכל לקבל בלי לפגוע ביכולת גולדן סטייט לשמור על הזכויות של איגודאלה ולווינגסטון,
ו-28% פחות המקסימום שיכל לקבל.

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2017 12:25:14

משנה העיקרון – וקבעו אותו הרבה לפני דוראנט .
אבל מה אפשר לצפות מחסיד שוטה של מלך שיורד מגדולתו ? הכינוי "מרחץ הדמים" בו השתמשת בטור קודם מסגיר אותך .

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 14:07:55

"עיקרון" ? זהו אתה לא מבדיל בין 12% מהשכר שנועד להחתים שחקנים על חוזי מינימום (פחות או יותר) לבין 28% שנועדו להשאיר שחקן כמו איגואדלה ב16m העיקר "העיקרון"? ו"מרחץ הדמים" היה בתגובה לאוהד לייקרס/ גולדן (בחיי שאני לא מבדיל ביניהם) שדיבר על "מרחץ הדמים" שגולדן תעבור בקיץ

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 14:09:01

וגם אם המלך יורד עדיין זה בסטייל הרבה יותר מכובד מקובי"העיקר לזרוק לסל ולעזאזאל שהקבוצה תתרסק"

הייט אשברי
הייט אשברי
04/07/2017 14:18:01

אני לא אוהד לייקרס ולא מחסידיו של קובי . אבל העובדה שאתה מזכיר דווקא אותו מסגירה אותך שוב .

Thedud
Thedud
04/07/2017 14:42:01

אני זוכר שפארקר של מכבי פעם עשה לקבוצה הנחה גדולה
ובמקביל הקבוצה סידרה לו פרסומת כאילו של ג'יפים שרצה על המסכים שנה בשביל לשלם לו בעקיפין
בטח בשנה הקרובה אנחנו נראה את דוראנט באיזה פרסומת שטותית שתשלים לו את ההכנסה

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 14:46:40

אם קבוצה תיתפס מבצעת עסקה כזו,
הקבוצה העבריינית תקבל עונש לא קטן.

צביקה
צביקה
04/07/2017 7:28:36

זה היה צפוי ברגע ששמענו על החוזים של איגי ושון. אני בטוח שהוא לא הולך להפסיד מזה לטווח ארוך.

צביקה
צביקה
04/07/2017 7:29:47

אבל בליגה הזאת שkd מקבל פחות מ35 לשנה זה די עיוות

Mbk
Mbk
04/07/2017 7:45:27

הזמן חולף וכספי ממשיך שלא לקבל חוזה

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 8:49:55
הגב ל  Mbk

לא מפתיע…ברגע שהשמות היותר גדולים ייסגרו, רק אז יפנו אליו – כשיבנו את הספסל ברוב קבוצות הפלייאוף.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 8:50:30
הגב ל  יונתן .S.

האופציה הכי טובה בשבילו בעיניי היא דנבר.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
04/07/2017 9:22:49
הגב ל  יונתן .S.

דנבר מוצפת. הכתובת לכספי היא לא אחרת מאשר קליבלנד, לתת מנוחה ללברון ג'יימס. במקום ריצ'רד ג'פרסון שבאמת כבר רוצה ללכת הביתה. הוא גם ישתלב באין-הגנה של הקאבס.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 15:48:59
הגב ל  שם (נחוץ)

דנבר רחוקה מלהיות מוצפת בשחקנים העמדה שלו…

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 8:56:38
הגב ל  Mbk

השנה האחרונה עשתה לו כל כך הרבה נזק, במיוחד הקטע האחרון במינסוטה. כבר היה עדיף לו לשבת.בבית פצוע.כמה חוסר מזל

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 8:39:51

ואנחנו פותחים את הבוקר עם טרייד! למעשה, S&T – דאנילו גלינארי עושה דרכו לקליפרס, פול מילסאפ עושה דרכו לנאגטס, בחירת סיבוב ראשון (ככה"נ זו שהקליפרס קיבלו מיוסטון בטרייד על כריס פול)+ג'מאל קרופורד+דיאמונד סטון מגיעים לאטלנטה.
הטרייד עדיין לא הושלם סופית וכנראה עוד יהיה רשמי רק בבוקר של שעון ארה"ב, אך זהו הבסיס שלו, כשהנאגטס צפויים גם לקבל כנראה בחירת סיבוב שני מההוקס.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 8:48:25

שחקן שנקרא Diamond Stone?

שהליגה תטיל ווטו – עובדים בוודאות על הנאגטס

😉

רן הנרגן
רן הנרגן
04/07/2017 9:14:14

יופי של קבוצה הקליפרס בונים, כל מה שנשאר להם זה להביא מאמן טוב.

תום
תום
04/07/2017 10:20:42

למה מילסאפ נחשב כחלק מהטרייד? הוא שחקן חופשי.
זה לא שאטלנטה קיבלו את חלקם בטרייד תמורתו.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 10:22:53
הגב ל  תום

סיין אנד טרייד.

תום
תום
04/07/2017 11:29:11
הגב ל  גיא הרשע

אבל לא פורסם שהוא סיכם כבר בדנבר לפני כן, ללא סיין אנד טרייד?

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 11:52:43
הגב ל  תום

כל הסיכומים הם בעל פה. חוזים עדיין לא נחתמו.
כאשר יש אינטרס הדדי, בלא מעט מקרים שחקנים חופשיים יעברו בסיין אנד טרייד.
גם לברון עזב את קליבלנד אחריי "ההחלטה" בסיין אנד טרייד.

תום
תום
04/07/2017 12:48:06
הגב ל  תום

הבנתי, תודה

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
04/07/2017 9:14:09

הקליפרס מצליחה להתאושש לגמרי לא רע מהעזיבה של CP3.
פטריק בברלי, אוסטין ריברס, לו וויליאמס, דיאנדרה ליגינס גארדים. בלייק גריפין, דנילו גלינארי, סם דקר, מונטרזל הראל פורוורדים, ודיאנדרה ג'ורדן סנטר. קבוצה לגמרי לא רעה.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 9:16:34

ג'מאל קרופורד פנוי באלנבי. השאלה כמה מהר יחתום בגולדן סטייט

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 9:22:28
הגב ל  אפלטון

הודיעו על ביי אאוט?
יש לו חוזה עד לסוף 18/19 .
ביי אאוט יהיה לא זול (חייבים לו עוד 30.5 מיליון)

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
04/07/2017 9:18:56

וכמובן לנאגטס יש עכשיו פרונט-קורט מעולה ממש, עם יוקיץ' ומילסאפ, שני אול-אראונדים חכמים.
מה שהופך את קנת' פאריד מיותר עוד יותר. מעניין שאף אחת לא לוקחת.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 9:25:16
הגב ל  שם (נחוץ)

בכל קבוצה חות מדנבר, הייתי אומר שמילסאפ מקבל הרבה יותר מדי (בדנבר זה "סתם" יותר מדי…)
מילסאפ משלים נהדר את תכונותיו של יוקיץ' –
יש לו משחק עם הפנים לסל, הוא מרווח את המשחק עם יד רכה מבחוץ, ריבאונדר טוב, ושחקן הגנה טוב.
קבוצה מעניינת מאוד, דנבר.

יניב
יניב
04/07/2017 9:37:51
הגב ל  גיא הרשע

הכל תלוי אם מה שראינו מיוקיץ לא היה משהו חד פעמי,אם הוא ממשיך ואפילו משפר את היכולת שלו אז בהחלט דנבר יכולה להגיע למקום 6 במערב

דב גריז
דב גריז
04/07/2017 11:49:17
הגב ל  יניב

אין סיבה שיוקיץ' יהיה one year wonder.
בשנה הראשונה שלו הוא הראה בגדול את כל האיכויות שלו.
והשנה רק הלך ושכלל את החבילה הקיימת (וגם קיבל יותר דקות וכדורים).
שנה הקודמת גם לא היתה שנת חוזה עבורו (שזו סיבה נפוצה מאוד לתופעת one year wonde).
הוא גם צעיר וללא בעיות בריאות מיוחדות.
כך שבאמת לא רואה שום סיבה…

יניב
יניב
04/07/2017 11:53:29
הגב ל  דב גריז

בגדול אני מסכים איתך אבל ראינו לא פעם ולא פעמיים שחקנים שנותנים עונה מעולה(גם לא בשנת חוזה)ואז או שעומדים במקום או שבכלל חוזרים אחורה.מאוד מקווה שזה לא המקרה כי יוקיץ היה אחד הדברים המרעננים והכייפים לצפות אז הלוואי וימשיך להשתפר

TheGreatWall
TheGreatWall
04/07/2017 10:34:30

אני לא מבין את ההיגיון בהחתמה של גלינארי. שחקן טוב, אבל זה נראה שהקליפרס לא הולכים לשום מקום. הוא וגריפין מן הסתם לא יוכלו לסחוב א הקבוצה רחוק בפלייאוף, אבל גם ריבילדינג לא נראה אופציה… סתם לדרוך במקום

avri
avri
04/07/2017 11:04:45
הגב ל  TheGreatWall

יש לי הרגשה שהקליפרס יגיעו לאותו מאזן ומקום כמו בשנה שעברה והבלוף של כריס פול יחשף. כל הכבוד לקליפרס שלא מתפרקים.
מעניין אם אינדי הולכים לטנקינג. ההחתמה של שחקן ותיק כמו קוליסון מסמנת שכנראה שלא. יש שם המון ווטרנים ומיילס טרנר אחד מבטיח ככה שלא נראה לי שהם יפלו למרתפים של המזרח.

יניב
יניב
04/07/2017 11:11:48
הגב ל  TheGreatWall

מילת המפתח זה ווסט.הוא דואג שתהיה קבוצה סבירה+ כדי שיהיה לו מאיפה להתחיל לעבוד.
כל עוד ווסט שם אז לא הייתי דואג כל כך לקליפרס למרות שמצד שני ריברס הוא הGM אז לך תדע.
מעניין מה יקרה אם ווסט ירקוח טרייד שכולל את הבן של המנהל

אסף
אסף
04/07/2017 11:48:31
הגב ל  יניב

עד עכשיו מהלכים יפים מאוד של הקליפרס בשביל להשאר לגיטימיים בצמרת המערב רק חסר עוד פוינט גארד לצד ריברס הבן.

עמית
עמית
04/07/2017 12:45:56
הגב ל  אסף

פטריק בברלי זה לא פוינט גארד ?

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 12:54:06
הגב ל  עמית

לא ממש פוינגארד יוצר. יותר גארד משלים, קאצ' אנד שוט סביר ומגן אחד על אחד מעולה. צריך עוד גארד שם בטוח.

אסף
אסף
04/07/2017 14:23:04
הגב ל  עמית

מה שאפלטון אמר חוץ מזה חמישייה שלו ועוד רכז יחד עם גאלינרי (רק 3 שנים לקח לקליפרס למצוא סמוך פווארד לגיטימי) עם גריפין ודיאנדרה זה הרכב טוב מאוד. גם הספסל אחלה עם ריברס,לו וויליאמס, הרזל ודקר. עושים בנייה בתנועה ומשאירים את עצמם קבוצה תחרותית. לא יודע איך זה מתאים מבחינת שכר אבל אולי שווה להם להמר על רונדו כצ'אנס אחרון לקריירה שלו, אחרי הכל המאמן האחרון ספרו תחתיו היה ריברס האבא.

avri
avri
04/07/2017 11:08:56

סתם נקודה מעניינת. אמיר ג׳ונסון כבר שנה שלישית רצוף יושב על חוזה של יותר מ10 מליון רק בגלל שהקבוצה שלו צריכה למלא את המינימום רצפת משכורות. כל הכבוד לסוכן שלו.

יניב
יניב
04/07/2017 11:12:10
הגב ל  avri

חופשי כל הכבוד.פשוט מדהים

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 15:50:08
הגב ל  avri

+2

עגל
עגל
04/07/2017 11:48:39

כל יום שעובר טוב לג"ס.
לא נראית באופק קבוצה שתשנה את יחסי הכוחות לרעתם

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 13:12:49

אבל יש להם יותר כסף בקופה ממה שחשבו, והם יכולים לעבוד מעל ההארד קאפ

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/07/2017 14:51:56

כל הקבוצות מדשדשות בבינוניות

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 15:12:03

Here's a team that made the Eastern Finals last spring, then found itself with major cap space and the No. 2 pick this summer … so they fired their coach, overpaid Hamilton, gave a washed-up Elden Campbell two years for $8 million, imported Bobby Sura from Golden State (huh?), then passed up Carmelo for Darko.

את זה ביל סימונס כתב בפריוויו לעונת 03/04.
הוא דרג את הפוסטונס במקום ה-6 במזרח,
כאשר המעומדת הברורה באותה עונה לאליפות, ובהפרש ניכר על פני שאר המעומדות, הייתה הלייקרס.

הוא צדק, בשורה האחרונה שם כתב על דרקו.
חוץ מזה?
גם הוא, וגם כל הפרשנים, טעו בגדול.

זה ה-NBA. אנחנו כל הזמן מרחק פציעה אחת, טרייד אחד, מהפתעה אדירה.

Ish
Ish
04/07/2017 17:42:46
הגב ל  גיא הרשע

ביל סימונס טועה לא אמור להפתיע אף אחד אבל הטרייד ששינה את הפיסטונס אז ארע בפברואר.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2017 17:47:41
הגב ל  גיא הרשע

תכלס כל מה שהוא אמר במקרה הזה היה מדויק.

אסף
אסף
04/07/2017 11:49:41

מה שנקרא ניצול הזדמנויות מעולה

נירו
נירו
04/07/2017 12:22:54

חברים , כולם שכחו מההחתמה של הקיץ, לוק קורנט !
עושים עבודה מדהימה בניו יורק !

נירו
נירו
04/07/2017 16:01:12

החתימו אותו כרגע על חוזה two way ,זאת אומרת שהוא יכול לשהות עם הניקס עד 45 יום .

Tahel (Le) Baron
04/07/2017 12:30:00

דארן קוליסון ב20 לשנתיים? גניבה ללא ספק! אמנם לא ג'ף טיג אבל חוזה נהדר.
סקרמנטו שנה הבאה תהייה הברוקלין של הליגה כפי שזה נראה כרגע.

יוסי
יוסי
04/07/2017 14:20:59

ג'סטין ג'קסון

דב גריז
דב גריז
04/07/2017 13:30:07

לפי CBS, הפייסרס מעיפים את מונטה אליס
(BUY OUT).
מהלך נבון מצידם.

עידן
עידן
04/07/2017 14:09:39
הגב ל  דב גריז

גיא בתור מבין בענייני השכר.עכשיו הוורירס יכולים כספית להחזיר את מונטה אליס שישחזר ימיו כקדם?

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 14:18:31
הגב ל  עידן

יש להם יכולת לתת לו או חוזה מינימום, או להשתמש ב-MLE למשלמי מס (קצת יותר מ-5 מיליון).

אני לא רואה איך הם "מבזבזים" עליו MLE, בגלל שבשנה שעברה הוא היה אחד מהמגנים הגרועים בליגה,
וסגנון המשחק שלו שונה לחלוטין מזה של גולדן סטייט בגרסתה הנוכחית (אין לו עונה בקריירה עם אחוז אפקטיבי גבוה מ-50%)

(וזה חוץ מהעובדה שאין בקבוצה סנטרים חתומים)

עידן
עידן
04/07/2017 14:20:38
הגב ל  גיא הרשע

חשבתי עליו במקום איאן קלארק אם הם לא מחתימים את קלארק

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 14:37:43
הגב ל  עידן

תמורת מינימום, זה סיכון נטול סיכון…

Smiley
Smiley
04/07/2017 16:04:02
הגב ל  עידן

מונטה אליס לניו אורלינס, שיקגו או לניקס – קבוצות שצריכות כוח אש ומקום בו הוא יכול להחיות את הקריירה

שייקה
שייקה
04/07/2017 13:45:10

כמה קרוב זיבו לפרשים?

שייקה
שייקה
04/07/2017 17:16:07

לדעתי, אם יגיע, פגיעה בול.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 13:57:02
הגב ל  שייקה

כמו המרחק בין "הביעו עניין" לבין "סיכמו".

עידן
עידן
04/07/2017 14:07:50

Free agent guard Mike Scott is finalizing a minimum deal with the Washington Wizards, league sources tell ESPN.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 14:11:01
הגב ל  עידן

יותר משווה את המינימום עליו חתם.
בשנה שעברה כמעט ולא שיחק בגלל פציעה,
אבל בריא הוא נותן הגנה וריבאונד לא רעים.

עידן
עידן
04/07/2017 14:16:03
הגב ל  גיא הרשע

זה לא הפאוור פוורד ששיחק באטלאנטה?כי אם כן אז למה woj רשם גארד?

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 14:20:28
הגב ל  עידן

אז זה לא אותו מייק סקוט.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 14:43:50
הגב ל  עידן

אחרי בדיקה,
זה אכן אותו מייק סקוט שבעונה שעברה הועבר בטרייד לסאנס ואז שוחרר.
הוא סטרץ' 4 לא רע בכלל.

המעבר ל-ESPN לא עשה טוב ל-WOJ…

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 15:55:35

ל-avri על תגובתך על הכיוון שאינדיאנה לוקחת (פשוט ההודעה כבר למעלה רחוק מאזור ה-'מתן תשומת לב".

רק רציתי לציין שדיווחים מכתבי בית באינדיאנה אמרו שהם לא ילכו לבנייה מחדש כי "זה לא האופי של המועדון".

הם עדיין יהיו רעים לטעמי (אני לא אתפלא אם גם מיילס עוזב). העניין הוא שחשוב שיהיה לקבוצה ווטרן שהם סומכים עליו לאחר עזיבת PG13. ואם מדובר ברכז זה לפעמים טוב יותר.

avri
avri
04/07/2017 16:20:20
הגב ל  יונתן .S.

מסכים. אגב, אני כמובן התכוונתי למיילס טרנר, שיוכל לעזוב אותם רק ב2020. על סי ג׳יי מיילס מועדון לא יקום ולא ייפול.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 16:07:05

דיווחים גורסים שהיווארד צפוי לקחת את החלטתו היום.

לגביי הבחירה שלו, הדיווחים לא עקביים וחלקם אף מגוחכים בעיניי
אוקונור מ-The Ringer דיווח ש-3 מנהלים בליגה מאמינים שמיאמי היא האופציה המועדפת עליו בגלל ספולסטרה, התפקיד שלו בהתקפה וחיי הלילה שם.
לא בקטע רע, אבל זה נראה בעיניי לא אמין, למרות שאוקונור כתב יחסית מכובד באתר שלהם.
במשך שנים היה ידוע שהקשר של היווארד עם סטיבנס טוב. בכל פעם שהזדמן להם במפגשים בין הקבוצות הם אף אכלו יחדיו ארוחות ודאגו לשמור על קשר – זאת הסיבה למה פרשנים שמעורים בעניין טענו שסטיבנס עשוי להיות אקס פאקטור כאן. לא רק כי הוא אימן אותו בעבר, אלא כי הם עדיין בקשר סביר והיווארד שיבח אותו בכל הזדמנות אפשרית (יש אף כתבות על כך). עברו הרבה מים בנהר מאז עזיבת לברון את מיאמי וספולסטרה הוכיח שהוא מאמן מצויין. ברם, קשה לי להאמין שלמרות הסגנות בפרס "מאמן השנה", שהוא אופציה עדיפה על סטיבנס וסניידר.

וחיי לילה? באמת…? מי שאמר את הדיווח הזה הוא JAX? מה להיווארד וחיי לילה? הוא בעל אוריינטציה משפחתית וזה ידוע עליו. הוא בעל טבעת אנשים מצומצמת סביבו שכוללת בעיקר משפחה. הוא אף ידוע בתור אוהד של משחקי וידאו. הוא לא חובב חיי לילה, בלשון המעטה.

בכל מקרה, זה לא אומר שהוא פוסל אותם בעיניי ואני חושב שזאת אחת ההחלטות היותר צמודות שיש. לא מקנא בו.

יניב
יניב
04/07/2017 16:28:14
הגב ל  יונתן .S.

אם הוא חכם זה חייב להיות קבוצה מזרחית כי זה גם יהיה שווה לו יותר כסף עם כל החוקים של הופעות באולסטאר וכדומה.אני חושב שזאת תהיה בוסטון בעיקר כפי שכתבת היחסים שלו עם סטיבנס

avri
avri
04/07/2017 16:30:45
הגב ל  יונתן .S.

בס״ד (בסיעתה דדני).

לנו אוהדי הסלטיקס נותר רק לנחש ולהתפלל שנקום מחר בבוקר עם בשורות טובות. יש לי הרגשה שרק היוורד יודע לאיפה הוא הולך, ולצערי יש לי גם הרגשה שזה יגמר ביוטה.
מצד שני, אם כל ההסתייגויות שלי מליגת הקיץ, בראון וטייטום נראים ממש טוב אז אולי כדאי לתת להם לרוץ ולראות מה יקרה. השמיים כנראה לא יפלו בלי הייוורד, ואליפות לא ניקח גם אם הוא יבוא.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 16:34:52
הגב ל  avri

נראים מצוין.
נכון, זו רק ליגת קיץ,
אבל הקליעה מבחוץ של בראון צריכה לתת המון סיבות לאופטימיות.
וטייטום, הוא משחק עם המון ביטחון, ויד רכה.
עכשיו שילמד להחליף אץ הופל אפ בקאצ' אנד שוט,
והוא תפור על הסלטיקס.

כל ההטבעות והחדירות של ה-2 במשחק?
רק ליגת קיץ…

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 17:12:12
הגב ל  avri

גיא ו-avri, האמת שהפתיע אותי שעד כה לא שמתי לב לתגובות על "משחק הצמרת של הליגת הקיץ" (פולץ VS טייטום).

אני לוקח את המשחקים הללו בעירבון מוגבל באריזה מיוחדת.
אני מחזיק אצבעות לשניים הללו, נהניתי לראות את המשחק שלהם בבוקר, אבל בסופו של יום, זו לא רמה מאוד שונה ממה שהם חוו כבר לטעמי.

קפיצת המדרגה האמיתית תהיה לטייטום בפתיחת העונה ואז נראה איך זה יילך. אני מקווה מאוד לראות שהוא יביא משהו שונה לקבוצה. פחות קריטי לי ההגנה כרגע, אלא יותר היכולת ליצור מצבי קליעה לעצמו וגם לשים את הכדור בסל בסופם.
ולבראון – שיפור יכולת הכדרור (בדגש גדול כשמדובר על משחק המעבר) ויכולת הקליעה מה-3. אם הוא יראה שיפור ניכר באותן נק' העונה אני אאמין שכן יש לו סיכוי להיות טוב יותר מעוד שחקן רוטציה.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 17:20:29
הגב ל  יונתן .S.

זה ברור שליגת הקיץ לא מלמדת הרבה.
אין הגנות, וכל שחקן עם טיפה יתרון אתלטי יכול להראות כמו מיני ג'ורדן…
(ע"ע רנדולף, ולא זה של ממפיס…)

בליגת הקיץ צריך להסתכל על הדברים הקטנים –
לדוגמה, איך שהזריקה של בראון נראית פתאום "זורמת" יותר.

אם אני אקח את הסאנס של העונה שעברה,
כאשר ראיתי את יוליס משחק, זה בלט שהוא מהל משחק "בנשמה". מחפש את הגבוהים כל הזמן, וממעט לטעות.
ראו גם איך הוא מחפה על חסרונו בגובה, על ידי מעבר אגרסיבי של החסימות.

נכון, חסרים המון נתונים, ולשפוט אחרי משחק אחד, ועוד משחק של ליגת קיץ, זה מופרך.
אבל זה לא משנה את התחושה שלי שהשנה, בראון הולך להשתדרג, ולהיות השחקן הדומיננטי מבין שחקני המחזור שלו.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 17:30:29
הגב ל  גיא הרשע

Finger Cross

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 17:35:31
הגב ל  גיא הרשע

בליגת הקיץ אפשר ללמוד הרבה כשמסתכלים על דברים ספציפיים, בטח למי שלא צופה בכדורסל קולג'ים.
את בוקר ישר היה אפשר לראות שיהיה יותר מסתם שחקן בליגה עם השחרור המהיר והמדויק. גם טי ג'יי וורן היה נראה עם פוטנציאל מעולה, מעניין שדווקא הוא עוד לא עשה את הזינוק.
אם מסתכלים על דברים כמו מהירות שחרור, זריזות בתנועה צידית וקריאת מגרש אפשר ללמוד הרבה. זה פחות להסתכל על סטטיסטיקות אלא יותר על השחקנים עצמם. אני נהנה מזה כשיש.לי הזדמנות.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 17:41:39
הגב ל  גיא הרשע

תודה אפלטון. גםגיא רשם פחות או יותר את העקרונות הללו ואני מבין את נקודתכם (גם בהחלט מכבד אותה – אנשים עם ניסיון מדברים כאן. בכל זאת.. 🙂 ).

אני מקווה שאתם צודקים, כי אם אני כן אשפוט ע"פ המשחק הבודד הזה, אז גיא צודק לגביי מכניקת הזריקה של בראון (חלקה יותר. שוב – Finger cross בשביל שנה טובה יותר בהתקפה בשבילו).
יתרה מכך, דווקא טייטום הכי הרשים בעיניי. המהלכים שלו בהתקפה נראו כמו של ווטרן. הוא לא מיהר בשום צורה שהיא, המכניקת זריקה טובה וזורמת והוא נראה מאוד מגוון התקפית. היתה לפעמים הרגשה שהוא רמה מעל כולם שם בצד הזה של המגרש. וכל זה כשיש גם את פולץ מהצד השני. בוא נקווה לטוב ושאולי….רק אולי….דני איינג' פגע הפעם בכוכב עם הבחירה שלו (סתם…ברור שאם זה כן, אז מייק זראן לחץ על הבחירה בו חח).

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 17:19:34
הגב ל  avri

אני באמת חושב שהרבה זמן לא ראיתי אול-סטאר (לא סופרסטאר אפילו) שההחלטה שלו די קריטית להתפתחויות של הליגה לקראת פתיחה.
יתרה מכך, בגלל החוג המצומצם שהיווארד מחזיק סביבו תמיד, נראה שקשה מאוד להשיג מידע על הגיגיו.

יתר על כן, בנוסף לאפלוליות שאופפת את הנושא הזה, גם מאוד פשוט להכין Case לכל אחת מהקבוצות על "מדוע היא הבחירה הנכונה" ואין טעם שוב לטעון את הסיבות כאן, כי מי שעוקב כבר טחן אותן מספיק.

אני רק אגיד שאני לא אופתע משום בחירה של היווארד כאן. אני מחזיק חזק אצבעות על הגעתו לקבוצה. בתחילת העונה לא האמנתי בכלל שהבאתו תביא לשינוי מסויים, אך ככל שהעונה התקדמה הבנתי שכן מדובר פה על שחקן שאולי מסוגל באמת להיות מן אופציה 3 בקונטנדרית אמיתית (מה שחשוב לציין שבוסטון עדיין לא ברמה הזאת, גם עם היווארד בסגל שלה). אולם, עם כל הכבוד לטייטום, אם היווארד לא מגיע לבוסטון, התוכנית של הסלטיקס קדימה חוטפת פנצ'ר בגלגלים עם מסור (וכשאני אומר "תוכנית", אני מתכוון לתוכנית של הסלטיקס ולא מה שאוהדים פה קראו/שמעו/חשבו לנכון/רצו שתקרה).

avri
avri
04/07/2017 17:44:06
הגב ל  יונתן .S.

לא צריך להסחף. לא על הייוורד תקום או תיפול רומא, בטח אחרי שדוראנט סגר לעוד שנתיים בדאבס. למרות שיהיה מגניב רצח אם הוא מגיע.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 17:45:29
הגב ל  יונתן .S.

אההמ אההם קצת מגזים הייתי אומר…
בערך כמו כל אולסטאר\סופרסטאר שנהנה מחיזורי הקבוצות בשוק השחקנים. אין כאן שום דבר מיוחד חוץ מזה שהקבוצה שלך בתמונה אז זה מוסיף לך עניין

דקסטר
דקסטר
04/07/2017 19:39:12
הגב ל  אפלטון

דווקא יונתן לא מגזים.

הייורד הוא השחקן הכי חשוב הקיץ הזה

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 20:35:59
הגב ל  אפלטון

חברים, אני יודע שעל היווארד לא ינועו אמות הספים בליגה.

אבל הוא כן אולסטאר. הוא כן שחקן טוב. והוא כן יכול (אולי…וזה אולי גדול) לשנות משהו בצמרת המזרח. אם זה במינימום לבסס יותר את בוסטון לצד הקאבס ואולי אף במקסימום גם לעבור אותם.

כשאני אומר שזה מיוחד זה בגלל שהוא במעמד יחסית גבוה (אולסטאר), אין בכלל דיווחים שיוצאים מהחוג אנשים סביבו, בגלל שהוא שומר על פרטיותו (בשונה מרבים משחקני הליגה) וכל 3 המתחרות עליו יכולות לקבל אותו והסיכויים מתחלקים ביניהן כמעט שווה בשווה.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 21:17:05
הגב ל  אפלטון

יונתן אבל זה קורה בכל פעם שמגיע אולסטאר לשוק השחקנים. מלברון ודוראנט ועד לשחקנים כמו דיאנדרה ג'ורדן וכריס בוש. תמיד יש כמה קבוצות שבטוחות שהוא ישנה את.פני המועדון שלהם ויזניק אותם רמה אחת למעלה. זו מהות הסטאר בתואר.

מנחם לס
מנחם לס
04/07/2017 16:58:55

לדעתי גלינרי הוא החתמה משמעותית מאד עבור הקליפרס. הם התחזקו מאד מאז כריס פול עזב.

Smiley
Smiley
04/07/2017 17:28:49
הגב ל  מנחם לס

חבל שגאלינרי לא הגיע לשם איכשהו שנה לפני לסגור להם את עמדת ה-SF

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 17:02:09

comment image:large

בליצ'ר, לכבוד ה-4 ביולי.
קליי – פרייסלס!

שייקה
שייקה
04/07/2017 17:19:26
הגב ל  גיא הרשע

מעולה!

משיח
משיח
04/07/2017 17:24:14
הגב ל  גיא הרשע

הסבר לקלי בבקשה?

משיח
משיח
04/07/2017 17:25:11
הגב ל  משיח

טוסטר – חחח

בננה רפה
בננה רפה
04/07/2017 17:06:22

המזרח כל כך חלש. אם אני פרי אייג'נט, אני קודם כל מחפש שם.

נירו
נירו
04/07/2017 17:35:43

יאללה הייוארד לניקס,
ואת כרמלו להטריד

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 17:41:30
הגב ל  נירו

טוב בסדר .ניקח ממכם את כרמלו. רק נניח פה את אנדרסון לשנייה, תכף חוזרים…

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 17:35:54

דיווח של ESPN גורס שג'מאל קרופורד צפוי לדרוש ביי-אאוט של חוזהו מהנהלת הקליפרס. אני לא יודע איפה זה יעמוד, כי יצאו דיווחים רק אתמול בערב שהוא חלק מהעסקה להבאת גאלינרי מדנבר באופציית SIGN-AND-TRADE.

בכל מקרה, נטען שבמידה והוא כן יגיע לשוק ה-FA, הווריורס יעוטו עליו.
כרגע הם, כביכול, בהתלבטות בינו לבין ניק יאנג, כאשר ניו אורלינס היא המתחרה העיקרית על שירותיו של יאנג.

אם נניח וזה נכון (וזה "אם" לא קטן, אבל נזרום איתו בשביל הנק') – מדובר כאן על אבן דומינו לא קטנה בעיניי. זה אמנם עלול להיראות כמהלך קטן, אבל מדובר פה, בכח, על חיזוק די טוב בשביל הווריורס (שלא נמצאים בעמדה שהם צריכים חיזוקים נוספים והם עדיין שואפים לכך. רוטציה חסרה או לא, הם "מסודרים" באופן כללי וכולנו יודעים זאת). לצד זה, אם יאנג מגיע לפליקנס אני אישית לא יעוף על ההחתמה, אבל כן מדובר בסוף על בחור שהם יכולים לסמוך עליו שישים את הזריקות הפנויות שלו שם (אותן ירוויח נטו מהנוכחות בצבע שהקבוצה משרה).

עידו גילרי
עידו גילרי
04/07/2017 17:38:15
הגב ל  יונתן .S.

הבאייאאוט במקרה כזה יהיה מההוקס לא מהקליפרס.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 17:44:02

נכון. איזה עסק מסובך…

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 18:12:06
הגב ל  יונתן .S.

יכול לדרוש כמה שהוא רוצה.
שנתיים, 30 מיליון. זה חתיכת ביי אאוט.

הוא יצטרך לתת הנחה בשביל לקבל ביי אאוט.

דדי
דדי
04/07/2017 18:23:29
הגב ל  גיא הרשע

זה לא מה שמגיע לו.
מגיע לו 17.2 מיליון, ואני מאמין שהוא יתפשר על לא יותר מ 14 בביי אאוט.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 18:27:10
הגב ל  גיא הרשע

צודק. לא ראיתי שיש לו רק 3 מובטחים ב-18/19

דדי
דדי
04/07/2017 18:28:56
הגב ל  גיא הרשע

אני אפילו אתפלא אם הוא ידרוש יותר מ 12 מיליון בביי אאוט.
זה נראה לי המספר הכי נכון לכולם.

מלובני
מלובני
04/07/2017 18:31:11
הגב ל  גיא הרשע

ואתה חושב שהוא מגיע לגולדן ?

דדי
דדי
04/07/2017 18:35:41
הגב ל  גיא הרשע

לא יודע, אבל זה נראה הכי סביר.
הרבה תלוי בקשרים ובחברויות אישיות.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 20:38:46
הגב ל  גיא הרשע

הוא הרוויח קרוב ל-150 מיליון דולר נטו מהחוזים שלו בליגה.
אני לא אכנס לו לכיס, אבל אני כן חושב שהוא כן עשוי להסתכל על כך ולתהות אם ברצונו לקבל יותר או לקפוץ על "רכבת המפרץ".

האמת שאני מאוד אשמח אם דווקא וינס קארטר איכשהו יגיע לשם.
עם טרייסי התתאכזבתי כשסיים בלי טבעת. יהיה חבל אם גם קארטר יסיים כך בעיניי :-/

אוהד ס"א
אוהד ס"א
04/07/2017 19:17:04

עד כמה דרק רוז וברכי הזכוכית שלו לספרס הוא רעיון מופרך/מופרע?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 19:33:53
הגב ל  אוהד ס"א

בשכר מינימום? דווקא רעיון סבבה

מלובני
מלובני
04/07/2017 19:42:36

דווקא השמועות אומרות שהוא עומד לחתום במילווקי

ולדי קוגן
04/07/2017 20:08:58
הגב ל  מלובני

הוא רוצה מילווקי כי זה קל"ב. השאלה אם מילווקי רוצים

פינקי
פינקי
04/07/2017 19:59:16

שאלה לי, מילסאפ לא היה שחקן חופשי?
איך אטלנטה הוצאו מזה שני שחקנים ועוד בחירת דראפט?

הערבי
הערבי
04/07/2017 20:23:58
הגב ל  פינקי

הקליפרס מעל תקרת השכר הם צריכים לוותר על מישהו כדי להחתים את גליאנרי ומשם זה התגלגל לדיבורים עם דנבר ומשם לדיבור עם ההוקס.

פינקי
פינקי
04/07/2017 21:47:55
הגב ל  הערבי

תודה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 20:23:36

היל בסקרמנטו? מעניין…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 20:25:52

3 שנים 57m

עדי
עדי
04/07/2017 20:26:54

Free agent Zach Randolph has agreed to a two-year, $24M deal with the Kings, league sources tell ESPN.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
04/07/2017 20:31:27

סקרמנטו עם החתמות יפות ודי מפתיעות. גם אני חשבתי שאחרי הטרייד על בוגי הם יהיו הנטס של המזרח, אבל כמו שהגיבו כאן יש להם הרבה יותר כישרון וכרגע גם ותיקים שייסייעו לכישרון לבוא לידי ביטוי. אם הדוק צודק לגבי הבחירה שלהם השנה (פוקס) בכלל הם יכולים להיות מעניינים.
ואני חשבתי שההחתמות וההעברות הגדולות של הקיץ יהיו של הקאבס, הסלטיקס והספרס…

הערבי
הערבי
04/07/2017 20:32:49

אוי לא אם היל לא סוגר בליקרס כנראה הליקרס הולכים על רונדו ועל וויטרס.
לאבר (רונדו לא נותן ללונזו לרכז)+רונדו (מי אתם בכלל אני אלוף) +
וויטרס (תמסרו לי אני יותר טוב מקיירי תמסרו לי ואני אקלע)=
חדר הלבשה מפורק.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 20:41:30
הגב ל  הערבי

בכלל לא בטוח….

אם היווארד לא יהיה במיאמי, וויטרס די בטוח חוזר לשם די מהר.

אני גם חושב שפט ריילי טס אתמול ל-LA להיפגש איתו, אבל הדיווח לא ממש מהימן..

ולצד זה, רונדו לטעמי לא יגיע ללייקרס….מה הוא יעשה שם? בחייאת….אם הוא לא רוצה לגולל סופית את הקריירה שלו אל תוך דמדומי האכזבות, אני במקומו הייתי מנסה לברר על דרך להגיע לקליפרס בכלל. או לפחות לדנבר. משהו…

הערבי
הערבי
04/07/2017 20:47:23
הגב ל  יונתן .S.

לליקרס יש ים כסף מתחת לתקרת השכר הם צריכים לבזבז אותם איכשהו
רונדו בשלב בקריירה שהוא רוצה למקסם רווחים.

הערבי
הערבי
04/07/2017 20:37:39

הקינגס מתחזקים הם רק צריכים איזה סנטר תותח והם בפלאאוף…
טו סון?

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 20:43:48
הגב ל  הערבי

Yap…

יוסי
יוסי
04/07/2017 20:39:12

מהלך מיותר , סתם יפגע בדקות של הצעירים

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 20:42:40
הגב ל  יוסי

+100 טעות אדירה. ובפרט בעמדות הרכז והסנטר

א.ב
א.ב
04/07/2017 22:50:32

מהלך מצוין לדעתי, רנדולף לשנתיים כמנטור שגם כך לא משחק יותר מ- 25 דקות, תקופה שהצעירים לא יגיעו לשום מקום. היל שחקן מספיק טוב בשביל להיות אופציה לעתיד אם פוקס באסט או שיהיה מי שייקח אותו בטרייד.
סקרמנטו מראים שהם רציניים ולא עוד פרוסס לא נגמר, אולי אפילו יראו פלייאוף כי היוורד עוזב.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 20:43:19
הגב ל  יוסי

או שדווקא ייתן למועדון Boost.

אי אפשר לבנות קבוצה נטו משחקנים צעירים. גם קשה יותר לפתח אותם ככה. זה המקרה קיצון השני בציר "פיתוח הצעירים" (כשכמובן, קבוצה מלאה ווטרנים הוא הקיצון השני).

אני עדיין לא רואה אותם בפלייאוף, אבל בגלל ההחתמה על חוזים ארוכים יחסית, אני מאמין שזה עוד חלק מהניסיון של המועדון לשנות את פניו ולהיראות מקצועי יותר.

נירו
נירו
04/07/2017 20:45:12
הגב ל  יוסי

להפך, רנדולף זה בדיוק המנתור שהצעירים של סקרמנטו צריכים, בהוא גם לא יכול לשחק יותר מ15 דק יעילות.
היל גם כן החתמה מעולה

הקרייתי
הקרייתי
04/07/2017 20:43:52

אני לא מבין את סקרמנטו…
במקום לעשות טנקינג השנה הם מנסים לכוון לפלייאוף, עכשיו מילא אם הם היו במזרח אז דחילק, אבל אתם במערב!

הערבי
הערבי
04/07/2017 20:54:36
הגב ל  הקרייתי

גם בסקרמנטו לא מבנים.
הם לא סתם הארגון הגרוע הליגה.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:01:40

מה התלונות על הקינגס בדיוק?

המועדון לא מכוון יותר לטנקינג….אם לא היה מובן, לא בהכרח כך בונים מועדון מנצח…שימו לב כמה בחירות טופ 5 היו לקינגס וכמה לווריורס בשנים האחרונות.

בכל מקרה, לראשונה מזה שנים, המועדון מחליט על יעד מסויים והוא אף מבצע אותו. הם קבעו יעד לשנות את הגישה בתוך המועדון וההילה הלא מקצועית סביבו. והריי לנו הם בחרו בצעירים שהם בעלי פוטנציאל (כל אחד ע"פ התקרה שלו), הם בעלי HIGH CHARACTER. ולא TROUBLE MAKERS. הם שיחקו אותה בדראפט. והיל ורנדולף מביאים למועדון גישה מנצחת. הם שיחקו במועדונים מנצחים והם יהיו שם כדי להיות מנטורים ולהחדיר גישה אחרת במועדון שהיה עד כה לוזר טוטאלי, לא משנה מה הכירון שהיה שם.

קבוצה מנצחת בונים גם ע"י הגישה. לא רק ע"י הכישרון. ומי אם לא הקינגס הבינו זאת בשנים האחרונות….

אין לדעת לאן זה יילך, אבל כרגע אני מצדיע להם – שאפו על דרך לא קלה שהם עוברים ולפחות הם מראים על שינוי התנהלות.

אסף
אסף
04/07/2017 21:17:53
הגב ל  יונתן .S.

גם בעיניי מהלך טוב של הקינגס

הקרייתי
הקרייתי
04/07/2017 21:26:35
הגב ל  יונתן .S.

כי היל סתם דורך לפוקס והילד על האצבעות, וזיבו לא שווה את החוזה שהוא קיבל. אבל אני עוד בסדר עם החוזה של זיבו כי 12 לשנה הזאת ושנה הבאה זה עוד סביר, היל לוקח 19 לשלוש שנים הבאות! מי ירצה חוזה כזה בטרייד? הוא לא נהיה צעיר יותר והוא מועד חלפציעות.

אסף
אסף
04/07/2017 22:29:22
הגב ל  הקרייתי

היל יחנוך את פוקס לפחות בעונה הראשונה שזה לא רע בכלל והחוזה של זיבו כמו שאמרת בגדר סביר, ייתן 20-25 דק' גיבוי יעילות מהספסל כמו בעונה האחרונה בממפיס דיינו מבחינת הקינגס

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:08:39

אגב, מה הסיכוי שאם הטרייד המשולש של דנבר-קליפרס-אטלנטה (שבמרכזו יעבור מילסאפ לדנבר וגאלו לקליפרס) אנחנו נחזה במן פירוק נכסים באטלנטה?

אני שואל באמת מהתעניינות, כי מלבד קרופורד לאטלנטה (שעתידו שם לא ברור בכלל), מילסאפ וגאלו, אני אישית לא מצאתי עוד דיווחים שנוקבים עוד שמות. זה פשוט נראה לי הגיוני שזה יהיה המהלך והם יישארו עם 1-2 PUNCH של שרודר ופרינס. אם הם מצליחים להזיז גם את החוזה של בייזמור, אז שלנק יוצא גדול.

דדי
דדי
04/07/2017 21:11:26

שומע הרבה רמזים לא רשמיים שהייוורד הולך לבוסטון.

אסף
אסף
04/07/2017 21:21:56
הגב ל  דדי

תכלס צודק, לא רואה את יוטה מתקדמים העונה ביחס לזו שחלפה ואילו במזרח הנחלש יש לו סיכוי לפחות גמר אזורי ואולי אף איכשהו לקרוא תיגר על לברון וחבורתו .

דדי
דדי
04/07/2017 21:23:17
הגב ל  אסף

לא ברור לי איך התגובה שלך קשורה למה שאמרתי אסף, אבל בהצלחה.

אסף
אסף
04/07/2017 22:27:17
הגב ל  דדי

לא קשורה דדי התכלס צודק הייתה על דעתי לבחירה של היוורד לנוע מזרחה לבוסטון ולא להשאר ביוטה. אתה פשוט הראשון שכתב כאן על המעבר הזה הערב.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 21:12:31

סקרמנטו הזויים לגמרי. היו יכולים לקבל את אנדרסון, יליד העיר ואהוב הקהל, בפחות כסף, ושחקן שבאמת היה תורם להם ולא בסוף הקריירה. פשוט ארגון מוזר

מלובני
מלובני
04/07/2017 22:59:26
הגב ל  אפלטון

הרגת אותי

דדי
דדי
04/07/2017 21:16:15

החתמות מעולות של סקרמנטו.
בדיוק השחקנים שאתה רוצה ליד הצעירים.

המשתמש שמגיב פעם בשנה
המשתמש שמגיב פעם בשנה
04/07/2017 21:19:06

גורדון הייוורד מגיע לבוסטון.

https://twitter.com/ChrisBHaynes/status/882302263519326208

דדי
דדי
04/07/2017 21:19:28

הנה יצאה ההודעה הרשמית – בוסטון.

עידן
עידן
04/07/2017 21:20:27
הגב ל  דדי

סוף סוף

דדי
דדי
04/07/2017 21:26:50
הגב ל  דדי

המהלך הכי חשוב שהיה יכול לקרות לבוסטון.
אם איינג' ממלא לוטו – אני רוצה להעתיק את המספרים.
מצילים אותו מעצמו פעם אחרי פעם.

עכשיו הם צריכים טרייד של קראודר תמורת 4.
אולי אפילו ברדלי אם התכנית היא הייוורד ב 2.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 21:21:24

אנחת רווחה נשמעת ברחבי העיר. עכשיו שיחליטו רק לאן הם מכוונים

הפרעוש 10
הפרעוש 10
04/07/2017 21:23:46

זאק רנדולף סיכם לשנתיים בסקרמנטו קינגס.
סיכם אצל הקינגס על חוזה לשנתיים בהן ישתכר 24 מיליון דולר.

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 21:24:35

דיבס על דרק פייבורס

אסף
אסף
04/07/2017 21:24:46

אז איינג' בכל זאת יוצא עם משהו מהקיץ הזה, עכשיו חייב למצוא עוד שחקן פנים, נשאר כסף לג'מייקל גרין???

גיא הרשע
גיא הרשע
04/07/2017 21:36:49
הגב ל  אסף

יעד מושלם לסיין אנד טרייד.
קראודר תמורת גרין –
קראודר תפור על סגנון המשחק של ממפיס,
וגרין תפור לסגנון של הסלטיקס.
WIN, WIN

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:39:13
הגב ל  גיא הרשע

+1.

יתרה מכך, אם זה אומר שגרין חותם על חוזה דומה למה שקראודר מחזיק, אני בעד.
אבל הוא באמת ריבאונדר טוב? זאת השאלה בעיניי.

אסף
אסף
04/07/2017 22:33:16
הגב ל  יונתן .S.

באזור 5 ריבאונד ב-20 דק' בערך, סביר .

אסף
אסף
04/07/2017 22:34:01
הגב ל  גיא הרשע

אני הייתי הולך על זה בהתחשב שבעמדה 3 יש את בראון וטאטום

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:32:38

הדיווח אושר כבר ע"י כמה גורמים. זה רשמי.

john
john
04/07/2017 21:43:57
הגב ל  יונתן .S.

אם עכשיו לאיינג' יש שכל הוא עוטף את החוזה המצויין של ג'יי קראודר יחד עם אייברי בראדלי וג'ייסון טייטום ומביא את אנטוני דייויס. אחרת העונה של הסלטיקס היא 5 ווינגים מדהימים ו0 עומק בשאר העמדות (מי אמור לטפל בריבאונד זיזיץ'?). אם הם מצליחים למשוך את דיוויס שישחק עם הורפורד היוורד תומאס וג'יילן בראון המדהים (שמישהו ישים אותו בחמישיה כבר) אז ג"ס סטייט באמת בצרות (גם יעברו את קליבלנד).

המשתמש שמגיב פעמיים בשנה
המשתמש שמגיב פעמיים בשנה
04/07/2017 21:32:47

הווריורס בדיבורים עם עומרי כספי.

https://twitter.com/sam_amick/status/882305295778693120

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:36:06

וואי וואי….אם זה יקרה, הסיקור והאוהדי הצלחות בארץ יגרמו לרבים מאיתנו לרצות להגר מכאן.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:35:25

שאפו לאיינג'. גם החתים את היווארד וגם הבחירה שלו בדראפט נראה טוב מאוד במשחק הראשון שלו. ועוד מול מי שהוא וויתרו עליו.

מציע לו לנצל את השוונג ולבצע עוד טרייד על שחקן פנים שמשלים טוב את הורפורד.

ועכשיו בנימה רצינית יותר – ההחתמה מתבקשת והגיונית. ומאידך, היווארד כנראה יחתום על חוזה MAX וזה משהו שבוסטון עדיין לא יכולה להציע לו. לכן, צפו לעוד מהלכים של הקבוצה בימים הקרובים.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
04/07/2017 21:36:21

בקצב ההנחות שג"ס מקבלת משחקנים כספי עוד ישלם לווריורס

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:37:43

East be like: "Oh look, an All-Star"

המשתמש שמגיב שלושה פעמים בשנה
המשתמש שמגיב שלושה פעמים בשנה
04/07/2017 21:37:48

הסוכן של גורדון הייוורד מספר ל-ESPN שההחלטה של היוורד עוד לא סופית !

https://twitter.com/wojespn/status/882306656188731393

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:40:00

Woj הקיץ בתקופת התאקלמות. דיווחו על ההחתמה כבר מס' גורמים רשמיים ורציניים.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:36:10

הכי אמינים בשוק. למרות שקשה להאמין שההחלטה לא תהיה זאת כעת…

בכל מקרה, הסוכן של היווארד נשאל אם הם יודיעו על ההחלטה באופן רשמי היום והוא אמר שזה היה התכנון, אבל כעת אין לדעת.

מעניין אם הם ייקחו את ההחלטה עד למחר (שעון ארה"ב) רק בשביל לתת כביכול לגיטימציה לטוענות שווא שהוא עדיין שוקל אופציות.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:41:01

ומאידך, זאת תהיה פאדיחות אם זה לא נכון בסוף

דקסטר
דקסטר
04/07/2017 21:41:50

ממש מקווה שזה נכון
היוורד בבוסטון חשוב לליגה!
מתאים בול לקבוצה

דדי
דדי
04/07/2017 21:44:24

נשמע כמו כתבים שמנסים להציל את כבודם האבוד שמישהו אחר הביא את הסקופ, אבל הלוואי…

john
john
04/07/2017 21:47:18

איינג' צריך היום להציע את כל מי שהוא לא תומאס ג'יילן בראון הייוורד או הורפורד לניו אורלינס תמורת אנטוני דיוויס. אני חושב שבראדלי קראודר וג'ייסון טייטום אולי עם בחירה נוספת תסגור את המעבר של דיוויס לבוסטון. טוב אני נרגע… חוזר למערה

אפלטון
אפלטון
04/07/2017 21:50:34
הגב ל  john

מערת הפודקאסטים אני מקווה

john
john
04/07/2017 22:03:57
הגב ל  אפלטון

לצערי לא… הקלטתי בשבת אבל לא היה לי זמן לנשום ולערוך ולא בטוח שרובו עוד רלוונטי…

אני אתאבד על לפחות אחד השבוע. נמשיך בצורה סדירה בהמשך

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 21:51:52
הגב ל  john

למה טייטום? אם צריך לבחור בין בראון וטייטום, אני מעדיף את האחרון. אבל נטו כי הוא מציע משהו שונה בקבוצה. אני לא חושב שבראון פחות מוכשר.

john
john
04/07/2017 22:12:16
הגב ל  יונתן .S.

כמו שאתה יודע אני אחד מחסידי בראון הגדולים והוא הולך להיות אחד הסקנד גארדים הטובים בליגה בשנים הבאות כאחד שמשחק חזק בשני צידי המגרש. עכשיו שאייברי שנה מלעזוב אז אם לא טרייד חייבים לפנות אותו לטובת הקפיצה של ג'יילן. הוא חייב לשחק בעמדה 2 בה כל היתרונות שלו באים לידי ביטוי

אני פחות מחזיק מטייטום והמשחק שראיתי אתמול לא שינה את דעתי יותר מידי. הוא בהחלט ישים נקודות ויראה טוב לעין אבל אין לו את הרעב והעוצמה שיש לבראון. בראון מזכיר את ג'ימי באטלר בגישה שמשחק כל פוזשין עם צ'יפ על הכתף. הזריקה שלו עברה שינוי מדהים והוא הוסיף מלא מובס רק בשנה אחת.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:16:32
הגב ל  john

קשה להתווכח איתך כשאתה מעלה טענות ככה..

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:17:20
הגב ל  john

אבל אני מצפה ממנו לשיפור בכדרור עדיין.

יניב
יניב
04/07/2017 21:54:57
הגב ל  john

בשביל לקבל את דיוויס. בוסטון צריכה להגיד קחו את מי שאתם רוצים כולל כל בחירות הדראפט שיש לנו

john
john
04/07/2017 22:02:41
הגב ל  יניב

לא ממש… לא ראינו את דיוויס לבד מוביל קבוצה גבוה מידי. אבל אתה צודק. כל עוד יש לפחות 2 אולסטארים לצידו פלוס לפחות אחד מג'ייסון טייטום או ג'יילן בראון זה יספיק. אני מעדיף את בראון שיכול לשחק ב2 זו הסיבה היחידה. טייטום יושב על עמדה 3 הצפופה להפליא.

הם חייבים גבוה דומיננטי ואף אחד לא יקח את החוזה של הורפורד בשלב הזה

דדי
דדי
04/07/2017 22:06:26
הגב ל  john

אין להם את החוזים לזה, אלא אם כן הולכים למהלך שכולל את הורפורד.

הם צריכים להציע את כל הבחירות + קראודר תמורת פורזינגיס.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:15:30
הגב ל  דדי

זה גם מהלך שאני יותר רואה את איינג' רוצה לבצע. בעיקר בגלל שזה גם חכם כלכלית בשבילם לקראת פקיעת החוזה של תומאס בקיץ הבא.

הבעיה?

המטורלל בניו יורק פוטר..

john
john
04/07/2017 22:16:07
הגב ל  דדי

הניקס לא יענו לטלפון… אוהדי הניקס ישנים בלילה עם לפיד טבול בבזין ומצית זיפו ליד. זה יקח מגה סופרסטאר לקחת להם את המשיח שלהם.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:18:48
הגב ל  דדי

אגב, ניו אורלינס לא יבצעו מהלך כזה עד שיראו שהמצב שם עדיין לא הולך וקאזינגס גם יהיה צפוי לעזוב.

רק במצב כזה אני רואה שיח כזה מתקדם מעבר לניתוק בפרצוף של איינג'

יניב
יניב
04/07/2017 22:20:57
הגב ל  דדי

בלי קשר לגקסון. אם אני הניקס אני חוטף את זה ב 2 ידיים. נגיד בראדלי קרארד טיטון והבחירה שנה הבאה של ברוקלין+ הבחירה של פילי. ויש להם אחלה עתיד. פרוסי גיס בהתנהגות שלו העלה לי כמה אורות אדומים ובמחיר כזה הייתי עושה את הטרייד

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:22:41
הגב ל  דדי

יותר מדי

פינקי
פינקי
04/07/2017 21:50:49

יש תקווה למזרח!

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:43:13

רק רוצה לציין נק' שעניינה אותי מכתב בבוסטון –

רבים טוענים שהדראפט השנה צפוי להיות הטוב בעשור.
התחרות:

-2010: וול, קאזינס, היווארד, ג'ורג', חסן וויטסייד, אייברי בראדלי, אריק בלאדסו ודרקונים פייבורס.

-2014: וויגינס, פארקר, אמביד, סמארט, נורקיץ' ויוקיץ'.

-2011: קיירי אירווינג, קליי תומפסון, קאווי לאונרד, ג'ימי באטלר, אייזאה תומאס וקמבה ווקר.

Tough Task…

שגיא נאור
שגיא נאור
04/07/2017 23:18:47
הגב ל  יונתן .S.

כל שנה אני שומע שהדראפט של שנה הבאה יהיה הכי טוב מאז…

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 23:47:12

2011 זה חתיכת רף גבוה…

אגב, סתם בשביל הכיף, בוא נעשה השוואה מטופשת וגסה:

אירווינג – פולץ (כישרון התקפי)
לאונרד – ג'קסון (אול אראונד פלייר)
באטלר – טייטום (קצת פחות אול-אראונד, אבל הפוך ממנו – טוב בהתקפה. כרגע פוטנציאל פיזי טוב להגנה)
תומפסון – מונק (DEADLY SHOOTER)
בול – תומפסון (שחקן התקפה מטורף, לא נראה טוב בהגנה)

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
04/07/2017 22:53:24

הקלידו את התגובה כאן…

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
04/07/2017 22:54:02

טעות

יש ידיעות שהיוורד סגר בבוסטון, הפעם סופי (לא ההוא מאיאספיאן)

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:58:00

בדרך כלל להודעה כזאת גם מצמידים את הלינק למקור.

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 22:59:10

מה הסיכוי שאחרי הפאדיחה עם היווארד אנחנו הולכים לשמוע דיווח שגוברט, רוביו, אינגלס, קווין שניידר ולינדסי נעלו את היווארד בביתו ומכריחים אותו להישאר ביוטה?

#צחוקים

שגיא נאור
שגיא נאור
04/07/2017 23:20:26

יש מצב שיצאנו מפרופורציות עם הסיקור על שחקן שאפילו לא טופ 5 בעמדה שלו?

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 23:42:15

כן.

אבל….

זה בגלל שאין כבר על מה לדבר והשיח הקיץ נהיה על איחוד כוכבים. וכשמדובר על פוטנציאל לאיחוד במזרח, ועוד באחת מקבוצות הצמרת שלו, זה הופך למעניין יותר.

ואסור לשכוח – אם הוא מגיע לשם, כנראה שזה לא המהלך האחרון של בוסטון. בין אם לא כזה שיביא עוד כוכב לשם, אין להם ברירה, אלא להתחיל לבצע קיצוצים. החלק הקל הוא לא להחזיר את כלל השחקנים החופשיים (ביניהם אוליניק -דווקא כן בחירה לא פשוטה, בהתחשב שכעת אין כמעט גבוהים בכל הסגל..). החלק הקשה הוא שצפוי להיות טרייד על סמארט,בראדלי, קראודר או רוזייר, בכדי להצליח לבצע את ההחתמה. או שאולי היווארד חותם בפחות מ-MAX? לעע….

בכל מקרה, צעד צעד. אם הוא כן חותם בבוסטון, זאת תהיה הסיטואציה הכי מעניינת לעקוב אחריה. מה יהיה המהלך הבא? על מי איינג' כן יוותר?

trusttheprocess
trusttheprocess
05/07/2017 0:05:31
הגב ל  יונתן .S.

בלי קשר להייוורד(שחקן טוב , עושים ממנו יותר ממה שהוא)
מי הגבוהים של בוסטון? פרט להורפורד וזיזיץ'(שהוא רוקי ומאד כבד ומשחק סנטר כמו ששיחקו לפני 15 שנה , מזכיר את אוקפור בזה)
מי לוקח ריבאונדים שזאת הייתה הבעיה העיקרית של בוסטון שנה שעברה?

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 0:12:03
הגב ל  trusttheprocess

כנראה שנדע רק אחרי שהדומינו GH ייפול.

אבל אנחנו מסכימים – הבעייה הגדולה יותר של בוסטון היא הריבאונד בעיניי. אקוטית יותר ונמשכת כבר שנים בקבוצה.
השיטה ההתקפית של בוסטון, בסופו של יום, עובדת גם עם כוכב אחד. אבל הריבאונד פגע בה בכל הסדרות באופן חד משמעי.

ובלי קשר, גבוה נוסף יהיה חייב להגיע לקבוצה בעיניי. ואני מניח שזה לא יהיה גרשון יבוסלה, שאותו ניתן לנסות לשכנע לעוד שנה של צבירת ניסיון באירופה (הפעם כדאי לנסות לעזור ולנסות להשיג לו חוזה ביורוליג, בה הוא יתקדם יותר ולפחות התמודד עם יותר תחרות, מאשר בדי-ליג והליגה הסינית, בהן רק המימדים הפיזיים שלו כבר נתנו לו אפשרות להיות דומיננטי).

יונתן .S.
יונתן .S.
04/07/2017 23:56:19

JaMychal’s agent, Michael Hodges: “I’m looking at two offer sheets & sign-and-trades. Seems to us Memphis is going in a different direction”

מעניין…

דדי
דדי
05/07/2017 0:00:13
הגב ל  יונתן .S.

הנטס חייבים ללכת עליו.
אולי גם פניקס.

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 0:23:59
הגב ל  דדי

אני רואה את הנטס מוותרים עליו מתוך ניסיון אחרון לחמוד את אוטו פורטר מ-DC. והאמת שאני גם לא אתפלא אם קיימת שם אמונה עיוורת שדווין בוקר פותר אותם בעמדה 4 (והוא לא…לא הוא ולא שאר ההכלבות שעשו על העמדה הזאת מעמדות אחרות).
בפיניקס זה יכול להיות מעניין, אבל יש להם סוללת שחקנים ב-4. רובם צעירים, בוסריים ואני לא אשקר שמלבד, אולי, מרקיז כריס, השאר נראים טווינרים. האם הם יביאו לשם עוד שחקן – מה שיאלץ אותם, כנראה, לבצע טרייד על מישהו מהשחקנים הללו ובמצב כזה גם די ברור שהערך שלהם בטרייד יורד.

אגב, לטעמי גם דאלאס אופצייה לא רעה. הוא קולע טוב מה-3 ולצד נואל זה יכול להיות קו קדמי צעיר ורענן.

אפלטון
אפלטון
05/07/2017 0:35:11
הגב ל  דדי

יוטה יכולים ללכת עליו או שהם תקועים עם השכר? במקומם הייתי משחרר את פייבורס לנטס תמורת כלום בפיתה והולך על הצעה רצינית לגרין

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 0:37:43
הגב ל  אפלטון

אפלטון, אם היווארד עוזב, פייבורס אחלה נכס להעברה תמורת נכסים צעירים/בחירות. ומאידך, החוזה הנגמר שלו יקשה על משיכת נכסים רבים, אבל זה עדיף על כלום, כי אני לא רואה אותם מפרקים את החבילה שם בקלות. הם יתעקשו כמו אינדיאנה ולהם יש גרעין טוב יותר מלפייסרס. מצד שני, הם במערב…

אפלטון
אפלטון
05/07/2017 0:49:46
הגב ל  יונתן .S.

יש להם גרעין לא רע יחד עם ליילס, הוד וגובר, חבל לבזבז אותו על בנייה מחדש באופן מוחלט. ואני עוד לא התייאשתי מאקסום. רוביו יתן להם יציבות אבל הם חייבים קליעה. פייבורס פשוט תקוע שם, גם מפריע לליילס וגם לא עובד ביחד עם גובר. הם לא יציעו לו חוזה גבוה שנה הבאה אז למה לא להיפטר ממנו עכשיו. השאלה אם הם יוכלו לחכות עם ההחלטה על פייבורס ולקבל משהו נחמד תמורתו, או להיפטר ממנו עכשיו גם אם בחיפזון כדי להגיש הצעה שגרין לא יוכל לסרב לה.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/07/2017 0:51:54
הגב ל  יונתן .S.

הדרך היחידה בה פייבורס יפריע לליילס היא אם ישלחו אותו לדנבר.

אפלטון
אפלטון
05/07/2017 0:55:09
הגב ל  יונתן .S.

וואו מתי זה קרה?

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 1:00:28
הגב ל  יונתן .S.

שאלה טובה. כנראה שנדע זאת רק אחרי שהדומינו עם היווארד ייפול

עידו גילרי
עידו גילרי
05/07/2017 1:02:22
הגב ל  יונתן .S.

בדראפט

אפלטון
אפלטון
05/07/2017 1:11:07
הגב ל  יונתן .S.

טוב אז נראה כאילו יוטה דפקו לעצמם וואחד מסמר בגלגלים ויאלצו להציע לפייבורס חוזה ענקי ומופרך שיתקע אותם שנים קדימה. כל הכבוד.

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 1:15:21
הגב ל  יונתן .S.

אם היווארד לא נשאר אני לא בטוח שזה יקרה. בעיקר כשהדראפט הקיץ הבא צפוי להיות עמוס בטופ בשחקני פנים (שזה יהיה מעניין איך עם הזמן הליגה תגיב לכך – מצד אחד, סנטרים טהורים ואיכותיים חסרים בליגה. ומאידך, הליגה הופכת יותר ויותר לחסרת עמדות ונשלטת ע"י פורוורדים וורסטיליים שיכולים לשחק בכמה שיותר עמדות).

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 1:39:16

עדכון אחרון לשעת לילה מאוחרת:

WOJ הופיע כאנליסט בחדשות SportCenter ב-ESPN ודיבר על היסטואציה של היווארד.

כלום לא זז מאז ההודעת "חדל" מצד סוכנו של GH, אבל גם WOJ עכשיו גרס שאופציית מיאמי ירדה מהשולחן עוד אתמול בלילה (EST Time Zone).

יונתן .S.
יונתן .S.
05/07/2017 2:25:07

עדכון באמת אחרון:

Adrian Wojnarowski @wojespn
1 minute ago
Free agent forward Omri Casspi has agreed to a one-year deal with Golden State, league sources tell ESPN.

ברוך הבא ל-Bangwaggon. אוי ואבוי לנו הכאוס בארץ עכשיו..