פינת הגולש הצעיר: דוקרנים חדשים – מה הספרס צריכים לעשות בפגרה? / אורי בן עמי (15)

לאורך כל העונה האחרונה, הייתה תחושה שכריס פול יעזוב את הקליפרס. ביום רביעי, זה קרה. אך לא במהלך שרבים צפו. הטרייד היה מוזר ומפתיע תחילה, בעיקר בגלל התחושה שלספרס ולגארד הוותיק והמצוין היה עניין אחד בשנייה והספרס ינסו לפנות בשבילו מקום. והרבה.

אז אחרי שהקליפרס ויוסטון סגרו ביניהן על המהלך, מה קורה עם הספרס? בגמר המערב כולם ראו שחסר להם עוד משהו על מנת להקשות, שלא נגיד גם לעבור את המפלצת מהמפרץ. נכון, קוואי נפצע (ויצא מהמגרש כשהספרס הובילו, ביתרון מבטיח מול כל קבוצה שהיא לא הווריורס) ונראה כאילו איתו לאורך כל הסדרה הספרס היו עוברים את גולדן סטייט. בואו נהיה ריאליים, למרות שהרוב רצו שזה יקרה מסיבות כאלה ואחרות, זה לא קרה וגם לא היה קורה. ראינו כבר מספר פעמים שהמשחק הראשון בסדרה לא אומר שום דבר (קיבלנו דוגמא לכך בסדרה אחרת שגם בה היו הספרס), אז בטח ובטח שלא מחצית אחת.

הספרס צריכים לחזק את הסגל. הרבה יגידו שזה אבוד כי צריך לפחות שלושה סופרסטארים בקבוצה על מנת לנצח את גולדן, אבל זה לא נכון. כי למרות מה שכתבתי, הספרס כן נראו טוב נגד גולדן סטייט במחצית ההיא, ונראה כאילו פופ שוב עלה על דרך לנטרל אותם במעט, רק לא יכל להשתמש בה במלואה בגלל בלת"מ. הספרס לא צריכים עוד סופרסטאר, הספרס חזקים כקבוצה והם משמעות הביטוי "השלם גדול מסך חלקיו", למשך כל עונה מאז שטים דאנקן נבחר ראשון בדראפט. לכן, אחד כמו קוואי אמור להיות הסופרסטאר היחיד בקבוצה, ופשוט צריך לחזק את העמדות. איך? לי יש רעיון.

לעונת 2017-18 הספרס מחויבים לשלם משכורות בשווי של כ-85 מיליון דולר (73 מובטחים עכשיו, ועוד 12.5 בחוזה החדש של פאטי מילס). יש קצת מקום בתקרת השכר, לא מספיק.

בשביל לשפר את הסגל צריך לפנות מקום. את מי נזיז? לטעמי, זה צריך להיות אולדריג'. אולדריג' שחקן נפלא, אך לא הצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי מספק בסן אנטוניו. קולע באחוזים פחות טובים ונראה רך מאוד בריבאונד ובהגנה. נוסף על כך, השמועות על טרייד עליו הכעיסו אותו. הוא מחק את הציוץ שבו הוא הודיע שהוא חתם בספרס ב-2015 והוריד עוקב לחשבון של הספרס מהרשתות החברתיות.

בעידן הזה, כשאתה עושה כזה דבר אנשים עלולים להתחיל לחשוב שאתה רוצה לעזוב. אז אחרי שזה נראה שזה פגע בו מאוד, זה יכול לפגוע גם במרקם הקבוצתי החשוב של הספרס. העובדה שיש לו חוזה גדול יחסית היא רק בונוס. את מי נביא? העמדה שספגה הכי הרבה אש בסגל של הספרס היא עמדת השוטינג גארד. דני גרין מקבל הרבה ביקורות ולא פוגע כמו פעם מאחורי הקשת, ומאנו ג'ינובילי כנראה יפרוש. לדעתי, השחקן בעמדה הזו שהכי מתאים לספרס בליגה והוא לא בספרס הוא קנט בייזמור מאטלנטה ("ספרס הקטנה", אם תרצו). דומה מאוד לדני גרין בשני צידי המגרש, אתלטי יותר ובשיאו. החוזה שלו עומד על קצת פחות מ-17 מיליון לעונה הבאה, והטרייד יחסוך לספרס כ-4 מיליון דולר. כסף קטן יחסית אבל ישפיע על מה שאציע בהמשך. נשארו לספרס 80 מיליון דולר לשלם, שהם כ-19 מיליון דולר מתחת לתקרה.

איך נחזק?

האידיאל מבחינתי הוא פול מילסאפ. עוד שחקן שיגיע מ"הספרס של המזרח", שחקן חופשי. שחקן שלא פחות טוב מאולדריג' בהרבה בצד ההתקפי, אך עולה עליו בהגנה משמעותית. שחקן פיזי שיודע לעשות גם "עבודה שחורה" כשצריך, עם משחק פוסט מעולה, קליעה לא פחות טובה מחצי מרחק וריבאונדר טוב. בחוזה שלו באטלנטה הוא הרוויח כ-20 מיליון בעונה האחרונה, ואם היה מממש את אופציית השחקן היה מרוויח כ-21 מיליון. לצערי, הפאוור פורוורד סיכם עם הנאגטס אתמול, ולכן האופציה הזו נראית פחות ריאלית.

מה האלטרנטיבה? לאו דווקא שחקן עם שם מפוצץ. בגלל המקום שנוצר תחת תקרת השכר לאחר הטרייד הדמיוני על אולדריג', תהיה אפשרות להחתים שני שחקנים על חוזה סביר. הראשון- אנדרו בוגוט. מגן מצוין בצבע ובפוסט, ריבאונדר פיזי. זה במידה מסויימת מה שהיה חסר לספרס בעונה האחרונה, ואם יש שחקן חופשי שיכול לספק את זה, למה לא? לפי הערכתי, הוא יחתום על לא יותר מחוזה המינימום, מה שלא ישפיע על תקרת השכר. מקסימום שני מיליון בעונה הקרובה. יוכל להיות שחקן פותח או על הספסל כאשר פאו מוסט לעמדת הפאוור פורוורד.

השחקן השני לדעתי צריך להיות ארסן איליאסובה. נכון, זאק רנדולף פנוי, והוא נראה מתאים להתקפה של הספרס. אבל הוא מגן נוראי בצבע (לא שאיליאסובה משהו מיוחד). אך לאחר המהלכים האחרונים, יהיה די צפוף בצבע. לכן, החלטתי ללכת על שחקן שגם יכול לרווח את ההתקפה וגם יכול לשחק בפוסט. התפוקה שלו בעונות האחרונות היא בסביבות ה12-6, אתה יודע מה תקבל ממנו כל משחק. בעונה שעברה הרוויח כ-8.5 מיליון, לא רואה סיבה שלא יבקש שכר דומה.

את מי נשאיר? הרי הספרס צריכים גם לשמור על הסגל הקיים במידה מסויימת. דדמון, סימונס ומילס מסיימים חוזה העונה וגאסול ולי החליטו לא לממש את אופציית השחקן שלהם לעונה הבאה.

מילס סיכם די במהירות על חוזה שיניב לו בממוצע 12.5 מיליון דולר לארבע השנים הבאות, סכום שהיה קטן מהצפוי לפי הערכות מסוימות. גאסול צפוי לחתום על חוזה קטן יותר בספרס מ-16 המיליונים שהיה אמור לקבל וההערכה שלי היא שהוא יחתום על חוזה שיבטיח לו 8 מיליון לעונה הבאה. דוויין דדמון מתנדנד לפי דעתי. בגלל שהוא שחקן חופשי מוגבל הספרס יכולים להשוות כל הצעה עליו (אלא אם קבוצות יתחרפנו ויחליטו שמגיע לו 13 מיליון לעונה). אני הייתי שמח לראות אותו חוזר לקבוצה בגלל ששוק הסנטרים קטן הקיץ ואנחנו די קצרים בעמדה הזו.

ג'ונתון סימונס שחקן חופשי מוגבל ולכן הספרס יוכלו להשוות כל הצעה עליו ולהשתמש בחריגות. לדעתי שווה להשאיר אותו, שחקן בק-אפ טוב, אתלטי ושומר מעולה. גם קליעה לא חסרה לו בארסנל. בגלל שהוא שיחק רק שנתיים בליגה, הוא לא יכול לקבל חוזה מטורף בדומה לשחקנים רבים אחרים. אם קבוצה מציעה לו חוזה קטן, אין סיבה שהספרס לא ישוו. לגבי דייויד לי לא ברור שום דבר. אם יגיעו להסכמה להחתים אותו שוב על חוזה מינימום, אני אשמח מאוד.

הסגל של הספרס לעונה הבאה לאחר המהלכים האלה: קוואי לאונרד, טוני פארקר, פטריק מילס, קנט בייזמור, דני גרין, ארסן איליאסובה, פאו גאסול, דוויין דדמון, דייויד לי, קייל אנדרסון, ג'ונתן סימונס, דז'אנטה מארי, ברין פורבס, דייויס ברטאנס, אנדרו בוגוט, דריק ווייט, ג'יירון בלוסומגיים (אדם האנגה צפוי לחתום).

החמישייה (לפחות עד שפארקר חוזר) היא מילס, בייזמור, קוואי, איליאסובה, גאסול והספסל (גם ללא פארקר בינתיים, לפי המקומות ברוטציה לטעמי): גרין, דדמון, סימונס, בוגוט, לי, אנדרסון, מארי, ברטאנס, פורבס, ווייט ובלוסומגיים.

סגל כזה לדעתי חזק יותר ומתאים יותר מהסגל של שנה שעברה, ועם אפשרות לשחק גם בסמול-בול הרבה זמן עם חמישייה של מילס, מארי, סימונס/בייזמור/גרין, קוואי ובוגוט/דדמון. אני צופה עוד עונה של 60 ניצחונות לפחות עם סגל כזה, ולצערי אני חייב להיות ריאלי ולהגיד שהתקרה היא גמר המערב. אבל מותר לחלום, נכון?

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. תודה רבה על הטור.
    לדעתי אתה אופטימי מאוד עם גמר מערב. גם עם כל השינויים שאתה מציע יתקיימו (וכמובן שהם לא) אז מירוץ החימוש במערב הוא גדול על זה – (כמובן מבחינת היכולת לא מבחינת רוח המועדון מלחמה וכו' וכו' שאז תמיד הכל יכול לקרות) פשוט משאירים אבק לספרס שפתאום נראים הרבה יותר קרוב לממפיס מאשר ליוסטון.
    משהו נוסף. השוק חווה אינפלציה קשה. אם מילסאפ הפרווה מקבל 30 מליון לשנה גריפין הפציע והערס מקבל 34 מליון ורשימת ההחתמות היקרות הללו עוד ארוכה, אז החוזה של אולדריג' פתאום שעולה לספרס 21 מליון לשנה, נראה חוזה מצויין שכדאי לשמור עליו בכל מחיר או לעשות עליו טרייד סטייל PG.

    1. דווקא להיפך. בגלל החוזה שלו שווה לעשות עליו טרייד שיהיה טוב לקבוצה ולמועדון, זה יכול להפיק תועלת רבה, ואולי אפילו גם כמה בחירות דראפט במציאות מההוקס המתפרקים למשל.
      ובכיף 🙂

    1. וגם לא כל כך הרבה קבוצות שירצו אותו ואת החוזה שלו. יש לי חבר אוהד ספרס שהגדיר את ערכו והצניחה בסחירותו "כמו רכב מליסינג".
      לספרס עדין בעיה מסוימת עם עמדה 2 מבחינת קליעה יציבה כל עוד גרין לא מסוגל לחזור ליציבות שאפיינה אותו לפני שנתיים-שלוש ואת זה גם בייזמור אם יבוא כפי שהצעת לא פותר.

  2. הספרס צריכים להחזיר את ברוס בואן….. זה כזה פשוט.
    נכנס לחמש דקות, שומר על קארי
    נכנס לשלוש דקות שומר על דוראנט
    בגמר שומר 5-6 דקות על לברון…..

    הבחור כל כך מוכשר במה שהוא עושה (ודש לחקיינים פאצ'וליה ואוליניק) שהאליפות תבוא לספרס על מגש.
    פציעות זה חלק מהמשחק….. מהלעשות…..

    וגם לא יהיה כל כך יקר

  3. יפה מאוד, תודה.

    לדעתי לפני sg ולפני גבוהים, הספרס צריכים רכז.
    כתבתי את זה כאן כמה פעמים, מאוד הייתי רוצה לראות את דראגיץ' מגיע.
    ההיט מחפשים מחליף לבוש, מי יותר מתאים מאולדריג'?

    1. יכול להיות מאוד מעניין, אבל…
      ארבעה רכזים בקבוצה אחת זה טו מאץ', בעיקר כשיש לך רכז עם מקום עצום להתפתחות כמו דז'אנטה מארי. פלוס, מילס רכז פותח לכל דבר…

      1. פארקר בסימן שאלה, וגם אם יחזור, הוא כבר לא מה שהיה.
        מארי הראה הרבה פוטנציאל, אבל עדיין לא שחקן מוכח בשביל קבוצה ששואפת להיות בטופ.
        מילס שחקן טוב, אני מאוד אוהב אותו ואת האנרגיות שהוא מביא, אבל שוב, לא רכז בשביל קבוצת טופ. בנוסף הוא יכול לשחק גם לצד דראג'יץ' כשסימונס (בהנחה סבירה שישאר) על הספסל.

        כל זה כמובן בהנחה שהספרס שואפים להישאר בטופ ולא ללכת לעונת פיתוח צעירים.

  4. למרבה הצער, המצב של הספרז הרבה יותר חמור משאתה מתאר, עובדתית.
    דוויין דדמון אופטד-אאוט. הוא פרי אייג'נט, לכל המרבה במחיר. ויהיו כאלה. לספרז אין שום שליטה עליו. והוא ככל הנראה יילך. זו בעיה קשה.
    ג'ונת'ון סימונס מוגבל, הספרז ייאלצו להשוות עליו כל הצעה.
    בוא נזרום עם חידוש החוזה של גאסול, זו הנחה סבירה. כנ"ל עם הפרישה של מאנו.
    אין מצב שבוגוט עם רקורד הפציעות שלו יגיע לספרז. אין היגיון. זה כסף אבוד. גם דיוויד לי לא יראה פרקט כנראה בעונה הבאה הסן אנטוניו.
    הקבוצה תקועה עם 15 מיליון לעוד שנה עבור TP. וגרוע מכך, 22 מיליון לשנה, לשנה הבאה ועוד שנה באופציית שחקן, עבור LMA. אין להם דורשים. לא רואה שום סיבה הגיונית שאטלנטה תטריד את בייזמור בתמורה לאולדריג'. הם לא פראיירים. לא רואה את קליבלנד משתגעת ומטרידה את קווין לאב. לא רואה מי לוקחת אותו בשכר הזה. החוזה של דני גרין סביר יחסית, 10 מיליון לשנה הקרובה ועוד אופציית שחקן
    הספרז ייאלצו להוציא מים מהסלע השנה ולקוות לזינוק של הצעירים, DM, סימונס, אולי מישהו נוסף.
    צפויה עונת מעבר לא קלה, וכמו שזה נראה כרגע – אפס סיכוי ריאלי להוות איום על גולדן סטייט.

    1. הסיבה היא ששני השחקנים הטובים ביותר שלהם עזבו (מילסאפ והווארד).
      כדאי להם לנסות לבנות חבילה חדשה לדעתי, ראינו שמה שיש להם לא מספיק לכלום.

  5. אורי, מאמן אופטימי מדי. לדעתי הספארס בבעייה רצינית ביותר כפי שלא היתה להם שנים. פעם הם היו הקן שכל ציפור רצתה לשכון בה. היום כבר לא. העיר עצמה נהדרת אבל היא שוכנת בקצה העולם ואין בה בתי ספר טובים. היום שחקנים מתחילים לחשוב על כל מיני גורמגם שונים שפעם לןא. לפני 5 שנים מילסאפ כבר היה מבטיח לספארס. היום היא הפכה לאוציה שלישית. חבל, אבל ככה זה: גל בא ואז גל הולך.

    1. יכול מאוד להיות שהבעיה הזו היא רצינית. אבל עדיין נשארה התחרותיות של השחקנים בליגה הזו, ועם הספרס העכשוויים אפשר תמיד להגיע להישגים טובים, כפי שראינו מאז 1997. אני מאמין שהדבר "הקטן" הזה יכול להשפיע על החלטות השחקנים.
      אגב, מה שמוזר הוא שההנהלה לא ממש התעניינה במילסאפ כמוני. כנראה סומכים על אולדריג'.

  6. הספרס מזכירים לי מאד את מנצסטר יונייטד בתקופת אלכס פרגסון.תמיד השלם גדול מסך חלקיו ובתפקיד פרגסון-פופוביץ.בתפקיד תינוקות פרגי כל השחקנים שבאו משום מקום בלי באז שפופוביץ גידל.[חוץ מדאנקן שהיה בחירה 1 בדראפט].אין שם כלום כיום חוץ מפופוביץ ולאנרד[דאנקן פרש גינובילי בן ה 40 בדרך פארקר בן 35 מרותך כולו וכבר 3 שנים בירידה דרסטית ושאר השחקנים או שחקנים משלימים במקרה הטוב-כן גם אתה אולדרידג או שחקנים צעירים שעוד לא התפתחו] אבל תמיד הם מצליחים להשיג יותר ממה שהם שווים.כמו עם מנצסטר יונייטד לדעתי אחרי שפופוביץ יפרוש יהיה שם משבר ויקחו כמה שנים טובות אם בכלל שהם יחזרו לטופ-כלומר להאבק באמת על האליפות

  7. תודה רבה אורי. מאמר משובח ורלבנטי.

    מסכים עם רוב התגובות – המצב לא משהו. השלישיה הגדולה של פעם פרשה או איבדה מיכולתה לשחק ברמה גבוהה באופן יציב מספר משמעותי של דקות. ולמעשה, למעט קוואי, אין להם ממש תחליף. למרקוס הוא לא דאנקן, גרין לא מאנו, ומילס לא פארקר.

    השתלת שחקנים מחוץ למערכת לא כל כך מצליחה ולשחקנים מובילים לא רוצים לבוא. לא חושב שהיה שחקן מוביל אחד שבאמת רצה להגיע.

    קשה לי לראות מוצא של ממש ללא פריצה של אחד הצעירים.

    מתחיל לחשוב שצריך להטריד חלק מהנכסים הקיימים (למרקוס, גרין), עבור בחירות דראפט גבוהות. אם מישהו כמו פולץ או פוקס היה מגיע השנה הייתי הרבה יותר אופטימי, לא בנוגע לשנה הבאה, אבל כן בנוגע לשנים שאחריה.

    1. דבר ראשון, תודה ובשמחה 🙂
      דבר שני- לשלישייה כזו אף פעם אין תחליף. אבל, ראית שגם בלעדיה הקבוצה ניצחה 61 פעמים. אני סומך על קוואי שיוביל את הקבוצה טוב, אבל הוא כן צריך עוד עזרה. וזה מה שרציתי להציע כאן.

  8. יפה מאוד. אני חושב שחייבים להעיף את למרקוס, הוא פשוט לא שחקן ספרס בנשמה. הבעיה שאין לו שוק ובמצב הזה פשוט ינסו לגרום לזה לעבוד איתו.אני בטוח שגם העונה הם יעשו 50 נצחונות ובפלייאוף הם יכולים לעשות גמר מערב בכיף. מול ג"ס זה לא מספיק.

  9. טרייד חכם על למרכוס זאת באמת האופציה היחידה. יכול מאוד להיות שנאלץ להתפשר על ירידה ברמה לשנתיים בשביל בחירות דראפט… השוק לא אטרקטיבי אבל טרייד חכם, סוג של עקיצה טובה כמו גלינארי ופריד יכול להיות משהו שישאיר אותנו על הסוס. אבל הסיכויים קלושים כרגע

  10. אאוריקה! מצאתי – שחקן מעולה. פנוי. יצליח להשתלב בשיטה. בלי אגו. קווין דוראנט. אסכים גם לסיין אנד טרייד עבור למרקוס….

    אבל ברצינות, צריך לעבוד על אופצית הזינגר. הבעיות בניו יורק לא הסתיימו עם הדחת ג'קסון. רחוק מזה. וצריך למצוא דרך ללחוש על אזנו של זינגר שידרוש טרייד בכל מחיר, ואז להציע את דמרקוס. זה ממש מבצע בעורף האויב, אבל שווה לנסות.

  11. טור מצויין. אבל זה לא חשוב מה נרצה, אלא מה ביופורד ופופ יעשו. וזה יכול להיות לגמרי הפוך ממה שאנחנו מדמיינים. לדוגמא רצה עכשיו שמועה שגאי חזק על הכוונת של הספרס. בעיני החדשה הזאת מתאימה ל-1 באפריל, אבל אם הים נשרף מרוב חום, הכל אפשרי.
    ובכל זאת כמה הערות:
    1. סימונס צריך להיות ה- sg הפותח. הוא ייתן מענה טוב לקליי, ויהיו ירבים שהוא יקלע 20 נקודוץ למשחק. הפוטנציאל הענק קיים, רק צריך לדאוג ליציבות.
    2. אין סיכוי להשאיר את דדמון ולי. הספרס לא רוצים או יכולים להתמודד מול ההצעות שלהם ובצדק
    3. זה נכון להיפטר עכשיו מגרין ולמרקוס, אבל התמורה היחידה שבאמת אפשרית היא לקבל בחירות טופ 10 איכותיות. כדי לדאןג לבנייה מחדש שצריכה לבוא
    4. אני אשמח לקבל לעמדה 4 את ג'מייקל גרין. אפשר להשיג עליו חוזה שפוי ובתמורה הגנתית מצויינת. ברטנס יכול לבוא מהספסל ולתת המון.
    5. מה משאיר אותנו עם הבור בעמדה 1. ברור לכולם שללא רכש אין שום סיכוי להיות יריב לג"ס. אין שום דבר ממש איכותי על המדף ואין הרבנ כסף בקופה והספרס נוהגים להיכשל עם כוכבי רכש
    אפשרות היחידה שאפשרית תיאורטית זה ג'ורג' היל. כרגע הפערים הכספיים גבוהים מדי, והוא שחקן נוטה לפציעות

    1. להוות יריב לג"ס זו לא המטרה, המטרה היא לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר ואולי אולי להיות הראשונים שמצליחים לנצח אותם פעמיים בסדרה במודל הקיים שלהם. האני מאמין שלי הוא שאם יש לך קבוצה שהיא בטופ של הליגה, תעשה הכל על מנת להשאיר אותה שם.

      1. אורי להיות קבוצת צמרת זאת לא שאיפה, בטח לא בספרס של 20 השנה האחרונות. לקחת אליפות זאת תכנית אחרת, אם הכלים שיש לך לא מספיק טובים, או שתחזק באופן שיתן לך סיכוי או שתלך לבנייה מחדש. הדבר האחרון שהספרס רוצים זה להיות הקליפרס…

  12. טור נהדר.
    בגדול אני חשבתי בשנה שעברה שס"א צריכים להתחדש משמעותי ז"א שהם חייבים או להפטר מרב השחקנים הבינוניים מידי שלהם ולשדרג בכמה עמדות או להחתים סופר סטאר משמעותי. ביינתים CP נעלם וההצעות שהעלית לא ממש משנות את התמונה הגדולה. אבל פופביץ את קוואי עוד יקרעו את הליגה למרות שככל הנראה הם לא יגיעו לכמות נני' שהגיעו אליה השנה.

  13. 1. הספרסגם עם קוואי בריא לא היו לוקחים את ג"ס, מקסימום שווים 2 נצחונות. אומנם הם היו אש עד הפציעה אבל שזה לא יבלבל אותך.
    2. עמדת ה-PG היא הבעייתית. פרקר פצוע ולא בטוח בכלל אם יחזור (ואם כן, איך הוא יראה), מילס תמיד היה סקורר אפקטיבי מהספסלבמקום רכז ראשון ומורי עוד צעיר (ואני ממש אוהב את הפוטנציאל שלו).
    לדעתי הספרס עשו בשכל שלא הביאו את פול, צריך לזכור שמדובר בשחקן שהמשחק שלו בנוי על כך שהכדור אצלו ולא במשחק מסירות. ודווקא הייתי מעדיף אם קיץ קודם היו מצליחים להנחית את קונלי.
    3. עמדת ה-SG: מסכים שיש לחפש טרייד על דני גרין, במיוחד כאשר סימונס יכול לשחק כ-SG ומאנו (אם לא פורש) יכול לתת קצת דקות. וזאת בהנחה שאם גרין מועבר אז יגיע SG כלשהו.
    4. בייזמור לא SG. מדובר פשוט באצלט שקולע שלשות ושומר (גרסה איכותית ועשירה של עמרי כספי).
    5. אולדריג': לפני שמטרידים אותו השאלה מה אפשר לקבל והאם התחליפים עליו יהיו טובים מספיק. לדעתי (כרגע) ממש לא. אין לו מחליף ואין מחליף ברמתו שימלא את החלל במידה והוא עוזב.
    עדיין מדובר ב-PF בכיר עם גודל וקליעה מרחוק ששם נקודות על הלוח.
    6. נספחים: גאסול כנראה החליט לתת הנחה בתמורה לחוזה ארוך טווח ולגיטימי להשאיר אותו (אני דווקא חושב שמלכתחילה הוא קצת מיותר). לגבי לי ודדמון יש לראות מה השוק נותן להם ואז לבדוק אם ישנה אפשרות להשאיר.
    בוגוט בריא יכול להיות אחלה אופצה במקום אחד מהם.

    נ.ב – לא משנה מה אני כותב לפופוביץ' הפתרונות. אחרי הכל הספרס שוב יהיו בצמרת ואף אחד לא יבין.

  14. הניקס מעוניינים בסימונס. מכיוון שהספרס יכולים להשוות את ההצעה, עלה לי רעיון שאכן ישוו אותה ויטרידו אותו, ועוד כמה דברים (בחירות, למרקוס) לניקס, עבור זינגר. יאללה, לא לוותר, למצוא פתרון.

    1. אוהב את האופטימיות שלך.
      אפילו הטיפשות של הניקס לא תטריד את פורזינגיס.
      אני מסתפק במשהו יותר צנוע. TP הולך הביתה (עם כבוד נצח), וג'ורג' היל לוקח את המפתחות העונה, לחנוך את DM. גם משהו.

      1. הרבה תלוי בזינגר. אם הוא מחליט לא להמשיך במעקב ויהי מה (ע"ע כריס פול ג'ורג'), יהיה נכון מבחינת הניקס לבחון הצעות עליו. צריך להציע הצעה אטרקטיבית, בוודאי אם כבר יש להם עניין בנכסים שלנו.

  15. אחלה טור!
    אבל צריך איזה שהוא פיתרון לPG לא?
    טוני פרקר לא ימשוך הרבה דקות למשחק.
    ומילס שחקן נהדר אבל לא PG מוביל של קבוצה שרצה לאליפות לטעמי. בטח לא אחת שרצה אל מול הורייורס וגם יוסטון אחרי ההגעה של פול אליהם.

  16. נ.ב:
    הייתי בטוח שבספרס יילחמו על להביא את לאורי,
    אחרי האכזבה המתמשכת בטורונטו ולאורי בתור שחקן חופשי.
    לדעתי לאורי יושב בול על הספרס, שחקן נהדר בשני צידי המגרש(משו שחסר לסן אנטוניו בצד של ההגנה), למרות שגרין וסימונס יכולים לחפות על מילס ופרקר זה לא מספיק אל מול הגארדים שהם יפגשו בפלייאוף.

  17. מעולה אורי.
    בקשר לפאניקה מגס, אני חושב שהיא מוגזמת. הבשורה תמצא בפיתוח שחקנים ולא בטריידים. הדאגה בגזרת הגבוהים צריכה להיות פחותה יותר. גאסול אולדריג ומישו ארוך ואתלטי (דדמון -למי יש כסף פנוי בכלל לתת לו חוזה גבוה שבאמת צריכה אותו??) מספיקים בהחלט, מקסימום יעלו מידו מהנוער לתת קצת דקות. סא צריכה להמתין, אנשים לא מבינים עד כמה קוואי טוב. קוואי טוב ברמות קובי בראיינטיות. חוץ מלברון אין שחקן היום בליגה שיכול להשתלט על משחק כמוהו בהגנה ובהתקפה. לבנות סביבו בלי יותר מדי קשקוש ותפיסה של התקרת שכר זה הצעד הנכון. הייתי כן שמח לראות את איליאסובה, למרות שאני לא סגור על הריב של הבחור. אם הוא שואב כמו לי בהתקפה אז אני בעד

    1. אני מאמין שכשקוואי ירד מהמגרש במשחק האחרון שלו, יהיה ברור שהוא אחד מהגדולים ששיחקו את המשחק.
      איליאסובה יציב מאוד בקרשים, 6 ריבאונדים למשחק בערך כבר איזה 500 עונות ברציפות.

  18. תודה על הטור!
    אני אוהב את אולדריג' אבל זה לא זה – הוא לא יציב, הרבה יותר מדי רך בהגנה ולא מישהו שיכול לסחוף אחריו בהיעדר קוואי.
    מאמין שהם ישיגו את ה- 50+ ניצחונות בעונה הבאה, אבל ייפלו בפלייאוף (הסדרה עם יוסטון השנה הייתה קשה, בשנה הבאה סדרה כזו תהייה קשה בהרבה).
    ס"א צריכה להכיר בזה שהניסוי עם אולדריג' נכשל ולהתחיל לבנות מחדש. את סימונס אני חושב ששווה להשאיר כי הוא ייתן את שלו בשני הצדדים, ומארי יגדל להיות יופי של רכז.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט