מעקב שחקנים חופשיים: יום 2 / רועי ויינברג

השוק ממשיך גם היום, אחרי מספר מעברים מרתקים מאתמול שמסוכמים מטה.

*

חתימות ומעברי קבוצה:

טורונטו: סרג' איבקה סיכם על הארכת חוזה אצל הראפטורס (31-51). הוא צפוי לקבל 65 מיליון דולר ל-3 שנים. העונה איבקה קלע 14.8 נקודות (39% מהשלוש) עם 6.8 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. (19:00).

*
מינסוטה: טאג' גיבסון סיכם על חוזה לשנתיים בקבוצה (51-31), בהן ירוויח 28 מיליון דולר. גיבסון קלע 10.8 נקודות עם 6.2 ריבאונדים למשחק בשיקגו ואוקלהומה, ויתאחד עם מאמנו לשעבר, טום ת'יבודו. (19:00).

*

גולדן סטייט: MVP הגמר לשעבר, אנדרה איגודלה, סיכם מחדש באלופה (17-65). איגי יקבל חוזה של 48 מיליון דולר ל-3 שנים, והוא קלע העונה 7.6 נקודות עם 4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה (ו-20 נקודות במשחק המכריע של סדרת הגמר) (11:50).

*

וושינגטון: ג'ודי מיקס סיכם על חוזה של 7 מיליון דולר לשנתיים במדי הוויזארדס (33-49). הוא קלע העונה 9.1 נקודות (40.9% מהשלוש) במדי דטרויט ושיחק ב-39 משחקים בשנתיים האחרונות. (19:50).

*

קליבלנד: חוזה קלדרון צפוי לחתום בקבוצה ברגע שיוכל לעשות כך. הרכז הספרדי הותיק (3.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק במדי הלייקרס וההוקדס) סיכם על חוזה מינימום לשנה אחת אצל סגנית האלופה (11:50).

*

יוטה: גדול האוסטרלים אי פעם (שחקני כדורסל ומעבר), ג'ו אינגלס סיכם מחדש בקבוצה על חוזה של 52 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה, הת'אנדר מדאון אנדר קלע 7.1 נקודות (44.1% מחוץ לקשת) עם 3.2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק (11:50).

*

יוסטון: פי ג'יי טאקר סיכם בקבוצה (27-55) על חוזה של 32 מיליון דולר ל-4 שנים. השנה הוא קלע 6.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק במדי פניקס וטורונטו (11:50).

*

שרלוט: ההורנטס (46-36) סיכמו עם הרכז מייקל קרטר וויליאמס על חוזה לשנה אחת בשווי 2.7 מיליון דולר. רוקי השנה לשעבר קלע העונה 6.6 קודות עם 3.4 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק (11:50).

*

פילדלפיה: ה-76' (54-28) סיכמו עם הגארד ג'יי ג'יי רדיק על חוזה של 23 מיליון דולר לשנה אחת. הוא קלע 15 נקודות למשחק (42.9% מהשלוש) במדי הקליפרס העונה. (00:35).

נוסף על כך, אמיר ג'ונסון סיכם בקבוצה על חוזה של 11 מיליון דולר לשנה. העונה הוא פתח ב-80 משחקים עבור בוסטון וקלע 6.5 נקודות עם 4.6 ריבאונדים למשחק (01:09).

*

לייקרס: הקבוצה (56-26) שיחררה את טאריק בלאק, העונה 5.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק.

*

שמועות:

אוקלהומה: הת'אנדר ערכו פגישה חיובית עם רודי גיי ומחפשים דרך כלכלית להחתימו. הקבוצה (37-45), שלאחרונה קיבלה את פול ג'ורג', שוקלת סיין-אנד-טרייד על הפורוורד שקלע 18 נקודות במשחק לפני שנפצע וסיים את העונה לאחר 30 משחקים (18:00).

*
אינדיאנה: שמועות טוענות כי היו שיחות בין הפייסרס (40-42) והראפטורס (31-51) על טרייד שיעביר את קורי ג'וזף לאינדי. הקנדי קלע השנה 9.2 נקודות (45.2% מהשדה, 35.6% מהשלוש) עם 3.3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. (18:00).

*

פניקס: הסאנס (54-28) הציעו לאלאן וויליאמס חוזה של בין 20 ל-24 מיליון דולר ל-4 שנים. השחקן עם 6.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק העונה. (16:35)

*

סקרמנטו: נציגים מהנהלת הקינגס (50-32) יפגשו היום עם אוטו פורטר. פורטר (13.4 נקודות למשחק העונה), שחקן חופשי מוגבל והוויזארדס צפוים להשוות כל ההצעות עליו. סקרמנטו שוקלת להציע לו מקסימום (16:25).

*

קליבלנד: הקאבלירס (31-51) עובדים על טרייד שיעביר את אימאן שאמפרט ליוסטון (27-55). שאמפרט קלע העונה 7.5 נקודות ב-25.5 דקות למשחק כשהוא פותח ב-31 משחקים עבור סגנית האלופה. (00:35)

*

ניו יורק: הקבוצה ראיינה טלפונית את דיוויד גריפין, מנג'ר קליבלנד לשעבר, בקשר לתפקיד נשיא פעילויות הכדורסל של הקבוצה. הוא יערוך ראיון נוסף במועדון בקרוב (11:50).

*

בוסטון: הסלטיקס (29-53) מתכננים לשחרר את טיילר זלר, ובכך לחסוך מקום מתחת לתקרת השכר. שמועות אחרות טענו שיש סבירות לסיין-אנד-טרייד של אמיר ג'ונסון לפילדלפיה תמורת ג'אליל אוקפור, הבחירה השלישית בדראפט 2015 שאולי יגיע לסלטיקס.

*

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

* פול ג'ורג' באוקלהומה (טרייד)
* ג'ף טיג במינסוטה (שחקן חופשי, 57 מיליון דולר ל-3 שנים)
* ריקי רוביו ביוטה (טרייד על בחירת סיבוב ראשון ב-2018)
* ויקטור אולאדיפו ודומאטס סאבוניס באינדיאנה (טרייד)
* לנגסטון גאלוואי בדטרויט (שחקן חופשי, 21 מיליון דולר ל-3 שנים).

הארכות חוזה:

* סטפן קרי בגולדן סטייט (201 מיליון דולר ל-5 שנים, החוזה הגדול בהיסטוריה)
* בלייק גריפין בקליפרס (173 מיליון ל-5 שנים)
* ג'רו הולידיי בניו אורלינס (126 מיליון ל-5 שנים)
* פטי מילס בסן אנטוניו (50 מיליון ל-4 שנים)
* טוני סנל במילווקי (46 מיליון ל-4 שנים)
* שון ליבינגסטון בגולדן סטייט (24 מיליון ל-3 שנים)
* דיוויד ווסט בגולדן סטייט (3 מיליון לשנה)
* כריסטינו פליסיו בשיקגו (32 מיליון ל-4 שנים)
* רון בייקר בניו יורק (חוזה לשנתיים)
* ווין שלדן בממפיס (פרטי החוזה לא ידועים).

*

שחקנים חופשיים בולטים*:

רכזים: קייל לאורי, ג'ורג' היל, ראז'ון רונדו, דריק רוז, דרון וויליאמס.
גארדים: דיון וויטרס, קנטביוס קלדוול-פופ, טים הארדוואי ג'וניור, קייל קורבר, בויאן בוגדנוביץ'.
סמול פורוורדים: קווין דוראנט, גורדון היווארד, דניאלו גלינארי, אוטו פורטר, רודי גיי.
פאוור פורוורדים: פול מילסאפ, פאו גאסול, ארסן אליאסובה, זאק רנדולף, ניקולה מירוטיץ'.
סנטרים: נרלנס נואל, דווין דדמון, קלי אוליניק, אנדרו בוגוט, מייסון פלומלי.

* למעשה כל השחקנים הם שחקנים חופשיים, אבל הרשימה לא כוללת אלו שסיכמו עקרונית (לפי מקורות בארצות הברית) בקבוצות כלשהן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 248 תגובות

  1. תודה
    רדיק היה תפור על מינסוטה לפתור להם את בעיית הריווח..אבל מה שבטוח יהיה מענין לראות את פילדלפיה העונה

        1. חוזה מדהים ובדיוק השחקן שהם היו צריכים כדי להכנס לפליאוף השנה ולתקוע שם יתד.

          יש להם גם כל כך הרבה מקום בתקרה שזה לא מזיז ולא כובל.

  2. Philadelphia now has $15.1M in remaining cap space after the one-year, $11M Amir Johnson contract. The 76ers have 13 guaranteed contracts and 2 players (Richaun Holmes and TJ McConnell) on non-guaranteed deals.

    1. יש להם המון כסף לשפוך כי רוב השחקנים שם צעירים עם חוזים נמוכים.הם החתימו אותו רק לשנה כדי למלא צורך ספציפי של קליעה מבחוץ וניסיון.הוא לא יהיה שם עוד שנתיים שלוש כשהחוזים של הצעירים יגמרו ויצטרכו לתת להם חוזים חדשים

      1. ועמדה 2 היא עמדה מאד בעייתית אצלם וגיי גיי רדיק היה השחקן הכי טוב בשוק השחקנים החופשיים בעמדה הזו.בשאר העמדות הם מסודרים

      2. משהו שלא הבנתי – אם קבוצה לא מנצלת את כל הסכום תחת תקרת השכר – הכסף הזה מתבזבז, ולא נחסך?
        אחרת אני לא מבין את האמירות ש"יש להם עוד הרבה לבזבז"

          1. בס"ד
            אינך מדייק. יש תקרת שכר ויש מינימום שכר. אם אתה מתחת למינימום ההפרש מתחלק בין השחקנים. אבל עם מעל ועד המקסימום זה הרצוי ואז אתה לא צריך להוסיף. פילי נמצאת שם מעל המיני ומתחת למקסי. העיקר מבחינתה הוא להגיע לפלייאוף כדי להרגיל את הצעירים לנצח ומצד שני לא לתקוע לעצמה את התקרה להמשיך כשתרצה להחתים אותם(אמביד שנה הבאה כבר לא על חוזה רוקי) ולהיות תמיד גמישה. לכן מוכנה לשלם יותר לשחקנים שרוצה וחושבת שיסייעו לה אך בתנאי שרק לשנה

  3. יש דיבור אם הפיסטונס מתכננים להחזיר את kcp? אחרי החתימה של גלוואי ולוק קנארד שנבחר בדראפט נראה שהוא בדרך החוצה.

    1. זה יהיה הדבר הבערך הכי טפשי שהפיסטונס יכולים לעשות אחרי להחתים את ג'קסון על הארכת חוזה וטרייד עם הפליקנס בשביל אסיק

    1. איזה חוזים הוא בדיוק קיבל? זה החוזה הראשון שלו אחרי חוזה הרוקי שהוא קיבל באופן אוטומטי כי היה בחירת סיבוב ראשון

  4. 1. פילי – החתמות יפות של רדיק וג'ונסון. הבסיס הצעיר יכול למשוך הרבה וותיקים טובים. רדיק קלאסי ליד פולץ' סימונס ואמביד. לפחות על הנייר – פלייאוף.
    2. אני לא הייתי מוותר כל כך בקלות על שאמפרט. כל קבוצה שבא ישחק תרוויח ממנו. יוסטון יהנו ממנו אם יגיע לשם. אני לא חושב שקליבלנד צריכים לוותר עליו.
    3. איגודאלה כנראה רוצה שושלת ולא חוזה גדול. הצוות הרפואי של ג"ס מתגלה כמוצלח והוא יכול להאריך לו קריירה בקבוצה היסטורית.

    1. בס"ד
      איגודאלה- זה חוזה ל3 שנים. ההוא לא צעיר. השנה ה-3 סיכון לג"ס. גם קיבל 16 לשנה שזה לא רע. לדעתי בלי קשר לאיכות של ג"ס עשה עסקה טובה. גם הם עשו נכון כי ההוא חלק מהותי מהקבוצה, אבל לא עסקה מעולה ממש מבחינתם.
      מילסאפ- מה עם בוסטון?

      1. שוב המקרה שהם היו ממש צריכים להשאיר אותו אבל המחיר יהיה גבוה קצת.
        לאהיתה להם ברירה לשלם מחירשהואקצת גבוה יותר כי רק ככה היו משאירים אותו, בטח לנוכח השמועות על החוזים הגבוהים שרצו לתת לו.

  5. בינתיים גם פיניקס וגם מינסוטה כנראה יורדות ממילסאפ. זה משאיר את דנבר כמעט לבד בתמונה אלא אם כן מורי מצליח לשלוף איזה שפן לסיין אנד טרייד מהכלום נכסים שנשארו לרוקטס.

  6. יש 2 סיבות שאני יכול לחשוב עליהן בסיבות לטרייד של שאמפרט תמורת כלום:
    הראשונה, זה חסכון בכסף –
    מעבר של שאמפרט מוציא אותם ממחוזות המס, וחוסך לבעלי הקבוצה 25+ מיליון (לא סגור כמה בדיוק).
    זה מזכיר את השחרור של מילר ממיאמי לפני עונת 13/14.
    בעונה שאחר כך לברון עזב.
    השנייה: סיין אנד טריייד. אם הם מאמינים שיש להם את הסיכוי להיות חלק בסיין אנד טרייד שיחזק את הקבוצה,
    אז הם לא יכולים להיות משלמי מס.

    לי זה מרגיש שהתשובה היא א',
    ושבשנה הבאה נראה "ההחלטה 3.0"

  7. ביג ג'ו (אינגלס, אלא מי?) סגר ביוטה על חוזה של 52 מיליון ל-4 שנים.
    לפי woj, אינגלס הוא חברו הטוב בקבוצה של גורדון הייוורד, והוא חולק אתו סוכן.
    …just sayin

  8. בבקשה –
    שלא במפתיע, כתבה ב-ESPN מספרת שהשנה, בניגוד להרגלו, לברון לא משתתף במאמצי גיוס השחקנים החופשיים.

  9. היום יום חלש בפרי אייגנסי.חוץ מרדיק לא הייתה החתמה מעניינת.מחכה כבר לראות מה יהיה עם היוורד לאורי מילסאפ איבקה איגי גאלינרי גורג היל ועוד כמה שמות

  10. תודה רועי על ההשקעה. תענוג.
    כאוהד של בוסטון – הסיטואציה מבאסת מאוד.
    איינג' בשורה התחתונה פישל בענק כשלא עשה כ-ל מה שצריך כדי להביא את ג'ורג' בפברואר. היה עושה את זה אז, לבחור היו שני פלייאופים להשתכנע שבוסטון עדיפה על הלייקרס (ברור שכן! ל.א. זה חור!). עם יותר זמן, אולי היה משתכנע…
    הקבוצה הייתה נראית אחרת והיה, בתקווה, יותר מה למכור לאחרים (הייווארד). מרגע שזה לא קרה, בלי קשר לסיבות, התמורה הפוטנציאלית נפגעה. מה שמצחיק, זה שזה היה מאוד ברור כבר אז.
    נראה שדני איינג' מאוהב ברווחים על הנייר ולא רוצה לממש או מאוהב בקיום הגמישות – הקבוצה בסה"כ טובה עכשיו וגם צפויה להישאר די טובה או טובה בשנים הבאות. מצד שני, די ברור שהיא לא מספיק טובה – וגם לא תהיה מספיק טובה – כדי לנצח, אפילו את המזרח, בשנים הקרובות.
    המדיניות הזו הגיונית רק אם אתה משוכנע ב-100% שפשוט בלתי אפשרי לנצח את לברון ו/או את הווריירס. האם היא נכונה? עוד נראה… האם זהו אימוץ של גישה תבוסתנית – בטוח.
    עכשיו, בשם הגמישות וחוסר הרצון לשלם הרבה עבור שחקן שכנראה רוב הסיכויים שיעזוב (ג'ורג') או שחקן פציע (גריפין [בלי קשר שזה לא היה בידיים של בוסטון בהכרח להחתים אותו]) איינג' – כך נראה – עושה אול אין על הייוורד. זה, מבחינתו, הכל או כלום. אם הוא לא משיג אותו, אז בוודאות מדובר בקיץ שהוא פאשלה אחת גדולה.
    מזכיר פה במאמר מוסגר שלא משנה כמה תומאס אהוב (מאוד) ואובר אצ'יבר ונשמה (כיף מאוד לראות אותו בגארדן!) הוא לא ב.א.מ.ת שחקן של חוזה מקס בגלל מגבלותיו בהגנה וכן, גם בהתקפה. ראינו נגד קליבלנד שכשבאמת רוצים לעצור אותו בסוף השמחק, כשזה משנה, וואלה מה לעשות אפשר. ככה זה כשאתה 25 ס"מ נמוך מכולם… אם בוסטון תהפוך אותו למקס פלייר שלה, כשהוא גם לא כזה צעיר, זה סינדול וזה הפסד שלה שייתקע את הקבוצה. ובגלל הדינמיקה ואהבת הקהל זה בהחלט יכול לקרות
    מסכים מאוד עם דקסטר שהדינמיקה חשובה ושבחירות דראפט ופוטנציאל בסוף מאבדות מערכן ומרקיבות כמו פירות… לא מספיק שיש חלון, צריך לנצל.
    אם הייוורד לא מגיע – איזה דיכאון….

  11. שימו לב – מתוך רשימת השחקנים חופשים בולטים, רק 1 מ 10 הגארדים מהמערב, ז"א שבמקרה הטוב נשמר הסטטוס קוו, ובמקרה הריאלי עוד צפויה לנו נדידה גדולה מהמזרח מערבה.
    אותו דבר עם הסנטרים, ועם לוקחים בחשבון שדוראנט פאו ואיגי ישארו במערב, אז גם המצב עם פורוורדים לא מזהיר.

  12. גולדן סטייט הציעו לאיגודאלה 45 מיליון ל-3 שנים.
    אם הוא מסכים לקבל את ההצעה,
    הפיירול של גולדן סטייט יהיה כרגע 130 מיליון עבור 10 שחקנים,
    כאשר לקבוצה עדיין אין אפילו סנטר אחד חתום.

    רוסטר מלא, ללא השימוש ב-MLE, יציב אותם על פיירול של 140 מיליון בקרוב.

    סחתיין לג'ו לייקוב על כך שהוא לא לוחץ על הבלמים בניסיון לבנות שושלת.

    1. וזאת הסיבה למה פוטבול הרבה יותר מהנה, שמה אין מצב שיקרה מה שקורה באן בי איי, מי'שהו צריך להתעורר שם למעלה אחרת הם יאבדו הרבה צופים

      1. התלות ב NFL בשחקן שהוא לא הק"ב הרבה יותר קטנה.
        זה עולם אחר והשחקנים (מהשורה) די נדפקים ממנו.
        אם יפסידו צופים אז תקרת השכר תרד וזה יאזן, בכל מקרה הרייטינג של סדרת הגמר האחרונה מספר סיפור שונה.

      2. בס"ד
        כמה שנים ברצף ניו אינגלנד טובה עד מעולה?
        כמה פעמים מצליחים להחתים את השחקנים החשובים בשוק השחקנים החופשיים ובריידי "פורס" את החוזה בכל מיני צורות?

        1. ועדיין הפטריוטס טובים מאוד ופייבוריטים לאורך כל השנים, אבל לא שולטים בליגה ברמת נגיד "לברון ג'יימס במזרח".

  13. קרי
    דוראנט
    תומפסון
    גרין
    איגואדלה
    ליבינגסטון
    ווסט
    לוני
    מקאו
    דמיאן גונס
    אני מאמין שגם גורדון בל יהיה בסגל הסופי

    הוורירס צריכים להחתים 2 סנטרים[אין לי מושג איך זה עובד עם השכר אבל אני מקווה שמקגי יהיה אחד מהם ושישחררו את פאצוליה].
    צריך עוד גארד אם לא יחתימו את קלארק ושחקן 15 גארד או סמול פוורד

    1. קשה לי להאמין שמקגי יישאר.
      הכי הרבה שהם יכולים להציע לו זה 5 מיליון,
      ובשוק החופשי הוא שווה הרבה יותר.

      (מה שכן, אחרי שיקבל חוזה חדש, מן הראוי שהוא ישלח לקר זר פרחים, קופסת שוקולד, ואולי איזו פרארי קטנה, כאות תודה על שהציל לו את הקריירה…)

      1. יש לא מעט סנטרים ששוים MLE שמסתובבים ברחבי הליגה והדי-ליג. כול אחד מהם ישמח לבוא לעבוד על טבעת ולקבל MLE. כל אחד מהם יוכל להיות מצוין בפיקנאנרול ולצד שאר הסגל המעולה של ג"ס ולולהלחם על הטבעת בכיף ב-3 שנים הקרובות.

  14. פילי עשו החתמה טובה עם רדיק אבל אני לא בטוח לגבי ג׳ונסון כי ב 4-5 יש להם חוץ מאמביד גם את סאריץ׳ שצריך וראוי לקבל הרבה דקות, הולמס, אוקאפור (חייב לשחק – הרבה יותר טוב ממה שחושבים לדעתי) וסימונס שיכול לשחק 4 בסמול בול וגם אחד מהרוקיז, ולכן ג׳ונסון נראה קצת מיותר. אני מניח שזה קשור לעניין הרצפה

  15. טאקר חתם ברוקטס על 32 ל4 שנים.
    למרות שבטורונטו הציעו לו 33 ל3 שנים.

    אין לי מושג איך הם ממשיכים לעשות את זה

    1. נראה לי שזה כבר מעבר למעוניינים.הם סיכמו איתו

      The Cleveland Cavaliers have agreed to a contract with free-agent point guard Jose Calderon, his agency announced Saturday. Calderon will sign a one-year, $2.3 million deal for the veteran's minimum and become the team's backup point guard behind Kyrie Irving, replacing Deron Williams.

  16. הקשר בין התחרותיות לבין רייטינג, היסטורית, לא באמת קיים.
    מספיקה לליגה תחרותיות בטופ בשביל לפרוח,
    עדיף אם התחרות מטובלת המיטב הכישרונות.
    (בין העונות 80' ל-90', 7 מ-10 זוכי MVP הגיעו מהלייקרס או מהסלטיקס)

    הפריחה של ה-NBA הגיע בגלל היריבות בין בוסטון ללייקרס.
    תחרותיות באותה תקופה?
    לא באמת עניינה מישהו.

    ב-1987, הפיירול הממוצע בליגה היה 6,049,500

    הפיירול של הסלטיקס היה 9,283,800 (הכי גבוה בליגה)
    הפיירול של הלייקרס היה 9,107,200 (שני בליגה).

    במקום השלישי היו הניקס עם 7,450,000

    זה אומר שהפיירול של הלייקרס ושל בוסטון היה גבוה משל הקבוצה שבמקום השלישי ב-25%,
    גבוה מהפיירול הממוצע ב-50%,
    ויותר מכפול מהפיירול הנמוך בליגה! (הקאבס, 4,280,000)

    1. הרייטינג הנמוך היה באליפויות של סן אנטוניו.כל עוד יש לך כוכבים כמו מייקל מגיק בירד קובי שאק לברון קארי דוראנט וכו הרייטינג יהיה גבוה.השנה הרייטינג היה הכי גבוה מאז תקופת מייקל.

  17. מי מהבכירות יכולה להחתים את פול מילסאפ?
    הספרז, יוסטון, בוסטון, קליבלנד, אוקלהומה – למי בכלל יש אפשרות?
    זה נראה כמו הבלוקבאסטר טרייד האחרון שיכול לשנות במשהו את מאזני הכוחות.

    1. מילסאפ לא ישנה את מאזן הכוחות.
      שחקן חופשי, צריך להיות דוראנט או לברון, בשביל באמת לשנות את מאזן הכוחות –
      אחרת לקבוצה שהחתימה אותו אין מלכתחילה את הכלים להיות קונטנדרית (אם יש מקום מתחת לתקרת השכר – כנראה שאין מספיק כישרון בקבוצה. יוצאת הדופן היא גולדן סטייט של העונה שעברה. כבר ראינו איך אלדרידג' לספרס לא הספיק בשביל באמת לגרום לשינוי, כך גם מילסאפ לבוסטון לא באמת ישנה).

      1. כתבתי, לשנות במשהו את מאזני הכוחות.
        הרי כולם משחקים על מקום 2, ולהיות בסביבה כשתגיע פציעה לאחד מכוכבי גולדן סטייט. אם להיות ריאליים, על זה ה-NBA היום. פציעה לאחד הכוכבים מהמפרץ, שתפתח את התחרות. לא שום דבר אחר.

    2. מילסאפ ממש לא ישנה את מאזן הכוכות.תמיד היה שחקן בינוני פלוס משהו בסגנון של הורפורד[באזור מקומות 40-50 בשחקנים הטובים של הליגה] ויכול לשמש כשחקן השלישי או הרביעי בחשיבותו בסופר טים.גם לאב וגם דריימונד יותר טובים ממנו

        1. וגם עכשיו מבחינת הגיל הוא נמצא בצד הפחות טוב של הקריירה משמע הוא לא יהיה יותר טוב ממה שהיה עד היום אלא ילך וידעך

    3. אבל לשאלתך הוא צריך ללכת לאוקלהומה או בוסטון 2 קבוצות בלי שחקן טוב בעמדה 4 ולהיות או הגלגל שלישי של ווסטברוק וגורג או גלגל שלישי-רביעי להיוורד אם יגיע תומאס והוא והורפורד הם בערך באותה רמה אז תבחר מי הגלגל השלישי מביניהם ומי הרביעי

    1. גם לי יצא לקרוא על זה.
      מקווה שזה נכון, כי עכשיו בלי בברלי הרוקטס חייבים להשיג לעצמם ערס חדש.. מה גם שטאקר יכול לאייש יפה את עמדות 3 ו-4, שלוקות בעומק בהתחשב בכך שגם את דקר שלחו לקליפרס.

  18. אני לא מבין את הג'י אחים בליגה. איך הם מצפים שיהיה מקום לשלם לשחקנים כששחקני קצה חמישייה/מחליפים מקבלים סכומים של 7-15 בעונה?!?!
    דלוודובה, סנל, אינגלס וגלוואי כאלה תוקעים את הקבוצה. במקום לנסות להיפטר מחוזים רעים, אפשר פשוט להיזהר לא לתת אותם.
    מה היה דחוף לואן גאנדי להחתים רכז נוסף שלא שונה במשחק ממה שיש לו בסכום כזה? נשגב מבינתי.
    איך דני איינג לא מצליח להשיג את אוקפור בסיין אנד טרייד על אמיר ג'ונסון? הוא לא יכל לקבל אותו בעבור איזה בחירת סוף סיבוב ראשון ושתי בחירות סיבוב שני?
    איך וממתי הליגה הפכה לבינארית, כששחקנים שווים הרבה או כלום?

    פשוט מייאש, לרוב הקבוצות בליגה אין עתיד.
    אני באמת מתחיל לחשוב שהדרך היחידה להתרומם מבינוניות היא לעשות פילדלפיה, אחרת אין סיכוי להגיע מעבר לסיבוב השני בפלייאוף

  19. חייב להודות, לפחות במבחינתי מורי העלה את עצמו לרמה לא יאמנת של GM.פשוט קסמים מה שהוא מצליח לעשות.איך לעזאזל הוא שכנע את טאקר לחתום אצלהם על חוזה נמוך יותר מטורנטו.מדהים אשכרה קוסם

      1. האמת שאני חושב על זה יותר לעומק אז המיסים בטורנטו מאוד גבוהים אז אולי זה לא כזה הפרשץבכל מקרה אחלה חיזוק ליוסטון.
        פול וטאקר היו ביחד בתיכון?

  20. באתרים של סאן אנטוניו ציינו שפופ/ ביופורד אמרו שהספרס לא הולכים להשתגע.

    אפשר להתווכח על זה מול החוזה של מילס, אבל זה עושה שכל, כי כשקרי חותם על מעל ל- 40 מליון לשנה כל השוק עולה למעלה, במיוחד השוק של ה- PG שהם מצרך חיוני (הרבה יותר מ-C או SG).
    רק להסתכל על החוזה של ג'ו אינגלס, כדי להבין שהליגה ירדה מהפסים.
    תקרת השכר עלתה, אבל עדיין לא מתקרבת לאינפלציה של שכר השחקנים. לכן אנחנו רואים כרגע את ג"ס שהיתה אחד המודלים הכי שפויים לניהול בליגה נמצאת ב- 130 מליון הרבה מעבר לתקרת המס כשיש לה עוד 5 שחקנים להשלים ברוסטר

    דרך אחרת להסתכל על ההתנהלות של הספרס ביומיים הראשונים של השוק, זה שהם זוממים על בחירות דראפט שיעלו למועדון מעט יחסית ויפתחו את המועדון שנים קדימה.
    גם גרין וגם למרקוס על המדף (גם פארקר אבל אין שום תקוות אף אחד לא יקנה). אני חושב שהספרס מבינים שהמועדון יכול להרוויח ממכירתם רק ע"י שחקנים שהמועדון יגדל ושום ביג שוט (שהוא לא רוברט הורי) לא יצליח בספרס אם למרקוס לא הצליח (גם ג'פרסון לא בזמנו).

    זאת הסיבה שצריך גם וטרנים וזאת הסיבה שהספרס ימשיכו עם גאסול ומילס

    מי שכן צד את עיני זה דווקא ג'מייקל גרין שיכול לתת מענה טוב מאד לגרין של ג"ס ולסגור לספרס פינה בעמדה 4 ללא עלות פושטת רגל.
    מדברים עליו כמי שיכול להתאים לבוסטון, אבל כל כך הרבה שמועות יש על בוסטון שכבר אי אפשר להאמין להם.

    קו קדמי שיכלול את גאסול, גרין כפותחים,
    מחליפים: ברטאנס כסטרץ ועוד מציאה שיגרדו בליגת הקיץ יכולים לסגור פינה.

    1. לס"א חסר PG בכיר ומה שכרגע יש בשוק לא שווה את החוזה הגדול אותו השחקנים מבקשים (לאורי וגם היל לא שווים חוזה מקס).
      הגדולה של הספרס שהקבוצה מוציאה מחלקיה 120% ובגלל זה הם תמיד טובים (לא משנה כמה אפורים הם יהיו).
      גם כשאולדריג', כביכול, לא מספק את הסחורה אין ממש אלטרנטיבה אחרת. אין אף PF שיכול להתאים לספרס (ופנוי) שיחליף את אלדריג',שעדיין מדובר בשחקן גבוה ששם נקודות ויש לו יד טובה מחצי מרחק.
      פרקר כרגע הוא סימן שאלה, אבל כמו ג'ינובילי, מדובר באחד השחקנים הגדולים במועדון ולכן הם יסיימו איתו את הקריירה כמו שצריך. אני חושב שגם האופי של פרקר וג'ינובילי נותן להם להבין את זה ולא להשתגע מבחינת חוזים.
      נראה לי שטרייד על דני גרין הוא הכי רלוונטי, במיוחד שסימונס עולה, הבעיה שהמנייה של גרין ממש בירידה – אם זה אפשרי מבחינת משכורות הייתי שולח אותו בטרייד לניקס עבור קורטני לי.

  21. איגואדלה הכניס את ג"ס לפינה והוציא מהם חוזה של 16 מיליון לעונה למשך 3 שנים. אני בטוח שליקוב לא אוהב את זה לא משנה מה יאמר בפומבי.

    הימור שלי, בקיץ הבא איגואדלה נשלח בטרייד לקבוצה בקוטב הצפוני.

    1. לשחקן כמו איגי שתרם כל כך הרבה לקבוצה (על אותו משקל מאנו), יש תמיד בעיה: לשלם לפי מה שהוא שווה או לשלם על תרומתו בעבר.
      במקרה כזה, גם מרוויחים את האוהדים ובונים קבוצה שמכבדת מסורות ויודעת להיפרד משחקנים וגם מסמנים לשחקנים אחרים שכדאי להם להתמיד בקבוצה ולא לחפש במרעים אחרים.

      א. ביכולת שלו איגי לא יהיה שווה את החוזה שהציעו לו
      ב. איגי שווה את הכסף הזה תרומתו האדירה ל- 2 אליפויות שהוא נתן לג"ס
      ג. אף קבוצה (אפילו לא בקוטב הצפוני) לא תיקח את החוזה הגרוע הזה

      1. איגואדלה שווה את הכסף, כי הוא לא מחזק יריבה אפשרית (הייתי שמח אם היה מגיע לספרז), ושומר על היציבות בגולדן סטייט.
        גולדן סטייט כנראה מוכנה לשלם הרבה מאוד כסף על הצוות הקיים, כי כסף יגיע ממקורות אחרים.
        כל עוד אין תקרת שכר אמיתית וקשיחה, הכסף הגדול, כמו בעולם האמיתי, ינצח. זו גם הסיבה מדוע קווין דוראנט יוכל לחתום על חוזה "בהנחה" – כי הוא יקבל פיצוי גדול בהרבה במקומות אחרים. ומה לעשות, סן פרנסיסקו מקום הרבה יותר עשיר עם הרבה יותר אפשרויות להתעשר, מאשר כל מקום אחר. כוח וכסף נדבקים לכוח וכסף.

    2. אז אוסיף קונספירציה – יותר משהלוחמים לא רצו לראות את אנדרה עוזב, הם לא רצו שיעזוב לקבוצות ספציפיות. לכן זה בעצם סיין אנד טרייד – עוד לפני תחילת העונה יעבירו אותו לכל מיד שירצה ולא יהיה ספרס/קאבס/אוקלהומה/יוסטון, יקבלו בתמורה כמעט כלום ויחתכו את מה שבכל זאת יקבלו.

  22. רדיק וגם איגי עם עקיצות נאות (במקרה שחותם). רדיק נהנה ללא ספק מעודף הכסף הפנוי של פילי , איגי אכן היה חוליה חשובה בריצה התלת עונתית של הלוחמים אבל לתת לשחקן בגילו חוזה כזה שחונק לחלוטין את מרחב התמרון של הלוחמים להמשך נראה לי מוגזם.

    1. אתה רחוק אחי- הוא לוקח מקסימום 5 מיליון לעונה, זה הנחה מאד משמעותית ביחס לתרומה האדירה שהוא נותן לקבוצה (בעיקר במאני טיים של העונה), בכל קבוצה אחרת היה מרוויח הרבה יותר.

    1. אף אחד מהם כרגע כ-GM.
      לדעתי קליבלנד לא היו צריכים להיפטר מגריפין כי הוא מכיר את המערכת ויכל לבנות שם לאחר שלברון היה עוזב (אם השמועות נכונות).
      בילאפס רואה מה קורה שם ומבין שאין טעם להגיע לבית משוגעים הזה במיוחד שלא בטוח מה קורה עם לברון.

  23. ומה נסגר עם בוסטון? ג'ונסון הלך על אוליניק כנראה יוותרו, מי אמור לשחק עם הורפורד מתחת לסל? (גם ככה העונה שם הייתה החולשה שלהם)

  24. רוקטס הולכים על קבוצה של ווטרנים עם ההחתמה של טאקר.
    #כשאנדרסון וגורדון נראים צעירים
    קצת מפחיד בהתחשב בשיטה של דאנתוני, ממש מקווה שיגדיל את הרוטציה משמעותית בעונה הרגילה.
    למרות זאת טאקר אחלה תוספת כבאק אפ לאריזה. יתן לו לנוח דקות משמעותיות בלי הפסד רציני מבחינת הגנה וקשיחות.

  25. רועי ואף מילה על יקיר האתר האוסטרלי המעופף??.
    לפי השמועות משהו באזור 50 מיליון ל-4 שנים… התקדם מאז ששיחק במכבי הבחור.

    1. כן גם אני חשבתי על בלאק..
      הוא הרי התגלה במועדון, ויש לו סט יכולות שמאוד מזכיר את קאפלה בהתקפה, פלוס הגנה לא רעה בכלל..
      יכול להיות בק-אפ טוב במיוחד בהתחשב בכך שננה הוא פוטנציאל פציעות תמידי, וגם אם הוא כשיר דאנטוני מעדיף לתת לו לנוח כמה שיותר במהלך העונה הסדירה.
      בקיצור – בלאק יהווה אחלה תחליף להראל.

      1. גם לג"ס חסרים גבוהים ויכול להיות שהוא יהיה מוכן לחתום במינימום.

        עוד דבר, אזילי ומצבו הבריאותי מורידים אותו לחוזה מינימלי.

  26. יוסטון היא לא סופרטימז טהורה מהסיבות הבאות:

    -אין לה 4 אולסטארים בלי כבוד עצמי.

    -אין לה ותראנים מושפלים כמו ווסט ואיגאדלה שלוקחים חוזה במינימום.
    -ד'אנתוני מאמן יותר מביך מדויד בלאט כשבא הפליאופס.

    1. לא יודע עד כמה איגי לוקח חוזה ״מינימום״.
      והחוזים של טאקר וננה (במידה ויגיע עם הקבוצה להסדר שמנסים לגבש שם) הם חוזים נוחים מאוד, גם אם לא מינימאליים.

      בגזרת האולסטארס אתה צודק. גם אם נשים את סוגיית האגו בצד, הארדן ופול הם בסופו של דבר צמד, ויוסטון חייבים להביא לפחות עוד אולסטאר אחד אם הם רוצים להיקרא סופר-טים.
      העניין הוא שעם איך שהמצב נראה כעת, קשה לי לחשוב על עוד שם גדול שיגיע חוץ ממילסאפ או מלו, וגם לגבי שניהם זה כלל לא בטוח..

    2. הרוקטס ממש לא סופרטים, אבל יש לה בסיס של שחקנים שיכולים לעשות צרות לכל קבוצה שלא קוראים לה גולדן סטייט.
      פול, הארדן, אריזה, אנדרסון, קפלה, גורדון, טאקר, ננה (?).
      רוטציה חזקה של 8 שחקנים, כשיש עוד 11 מיליון בחריגת טריידים.
      סה"כ הקבוצה השנייה בטיבה במערב כרגע. (אם אוקלהומה מחתימים את גיי הם יתנו פייט רציני).
      הספרס קצת נשארו מאחור אבל הם תמיד איכשהו מצליחים כנגד הציפיות

        1. כמו שאמרתי אז, זה לא חריגת טריידים טכנית אלא חבילה של חוזים בלתי מובטחים שמגיעה ל11 מיליון לפי החוקים של הcba הישנים שאפשר לקבל 175% על כל 100,000 דולר של חוזה בטרייד.
          זה אפילו קצת יותר גמיש מחריגת טריידים פר סיי. פשוט יותר נוח לקרוא לזה ככה.
          https://youtu.be/e0Z-OyXE07g
          בערך בדקה 4:50 בווידאו, מורי מציין את זה.

  27. אולי אף קבוצה לא יכולה על ג"ס גם בשנה הבאה, אבל קליבלנד, שנשארה חזקה מאוד במזרח עם לברון וקיירי ולאב, היא בהחלט טים טו ביט במזרח, ואני לא מבין עדיין מה עושה איינג' ואיך הוא לא מנצל את המצב שלו להשלים סגל שמסוגל להתמודד עם קליבלנד. אם הוא מפספס את שנה הבאה לדעתי הוא מפספס הכל. פילי תעבור אותו. וושניגטון במצב טוב מאוד גם לעבור אותו, מיאמי גם. הוא יפספס את הרגע.

      1. אמ;לק – המצב של וושינגטון הוא הציפור ביד-
        וושינגטון עם וול ובייל על חוזים לשנתיים שלוש קדימה, כרגע מחזיקה ביותר סטאר פאואר, שזה הדבר שיותר קשה להשיג בליגה.
        בוסטון רק עם הורפורד חתום קדימה ויש את איזיאה שמסיים חוזה העונה וספק אם שווה מסימום שכנראה יקבל במקום אחר.

        השאלה אם ציפור אחת ביד עדיפה על שלוש ציפורים על העץ של איינג'.

  28. בובטון נחלשו בוודאות. אלא אם כן יחתימו את מילסאפ הכלום שיש להם מתחת לסל רק יחמיר בחי ג׳ונסון אוליניק וזלר. הליגה למדה את החבר תומאס וכל היתר הם שחקנים משלימים נחמדים ותו לא. בתכלס׳ בוסטון היו עפים מול הבולס בסיבוב הראשון אם רונדו לא היה נפצע ואז אולי איינג׳ היה מזיז את עצמו. בקשר למילסאפ לדעתי כדאי לו ללכת למיניסוטה ולסגור להם את הפאזל. איתו ועם טאונס, וויגינס, באטלר, איגוד והספסל יש שם בהחלט קבוצה שתוך שתי עונות אמורה להגיע לפחות לגמר הקונפרנס

  29. הספרז היו תקועים עם החוזה היקר של LMA, ונשארים תקועים. מצליחים לשמור את פאטי מילס ואני מאמין שגם יסגרו עם ג'ונת'ון סימונס. אבל לא מסתמן אף חיזוק. פופ כהרגלו יצטרך להוציא מים מהסלע כדי לשמור על תחרותיות, לנוכח ההתחזקות של יוסטון ואוקלהומה. לא אופטימי במיוחד. עדיין מקווה שפול מילסאפ יגיע באיזשהי דרך, אולי-אולי קווין לאב, בטרייד של אין ברירה לשתי הקבוצות. אין משהו יותר טוב על השולחן עכשיו.

        1. זאת תהיה טעות נוראית מבחינת בוסטון. הורפורד אולי אפור יותר ופחות סקורר אבל יכול לשחק גם כסנטר, מה שלמרכוס ממש לא. הוא ריבאונדר טוב יותר, מוסר טוב יותר ושומר הרבה יותר טוב. וגם הקליעה שלו מספיק טובה כדי לרווח את המשחק.
          אם מישהו בבוסטון מספיק טיפש לעשות כזה טרייד אוהדי הספרס צריכים לנשק לו את אצבעות הרגליים.

    1. איך לאב יועיל לספרס?
      הספרס צריכים להתמקד ברכז.
      עכשיו כשטיג תפוס, לאורי, היל או לאוסון צריכים להיות היעד.
      עם כל הכבוד למילס, הוא לא רכז פותח בקבוצה ששואפת לאליםות.

  30. בנוגע לאינגלס אני לא כ"כ מכיר אוסטראלים אבל יש להם כמה מדליסטים אולימפיים וגם אאל"ט יואיט הוא שחקן אוסטראלי(עשה קריירה דיי מרשימה בטניס), אבל כפי שאני מכיר אותך אני מאמין שזה נאמר בצחוק 🙂
    בכל מקרה חוזה מצויין, שחקן נהדר.

  31. גולדן סטייט בינתיים עושה מה שהיא צריכה לעשות, השאירה את מי שהיא רוצה, ומאמין שתחפש חיזוק בשוק החופשי, שני גבוהים שנראים לי יכולים לחזור ולתרום אחו דווקא שני האקסים בוגוט ואזילי(ששוחרר מפורטלנד), שחקנים שהיו חלק מהמערכת ונתנו עונות יפות.

    1. גם אם נתעלם מהיסטורית הפציעות של שניהם, ג"ס לא תחזיר אף אחד מהם. אזילי – כי הןא סנטר לא אינטליגנטי שעושה מלא שטויות , מילא בהתקפה אבל עוד יותר בהגנה , וקל להטעות אותו וגם לסחוט ממנו עבירות מטופשות . בוגוט לא יחזור , כי הוא ליכלך על הקבוצה אחרי שעזב .

    1. הם משתמשים בזכויות ה-non bird לשחקן וותיק
      (מאפשר להם לתת לו 120% משכרו הקודם ללא קשר לתקרת השכר).

      הקבוצה ככל הנראה תגיע לפיירול של בערך 140 מיליון,
      ולתשלום מס של 40 מיליון (בקרוב).

        1. אני בטוח שאתה צודק.

          דרך אגב, מה שכתבתי זו לא תלונה.
          להפך, בתגובה קודמת החמאתי לבעלי הקבוצה על מכונתו ללכות ALL IN.

          גולדן סטייט משתמשים בכללים הקיימים בצורה האופטימלית עבורם על מנת שתהיה להם את הקבוצה הכי חזקה שאפשר.
          הכי לגיטימי שיש.

          (רק להזכיר לך על איך שבעונה שעברה אתה התלוננת על איך שהקאבס שוברים את הכללים עם "שבירת התקרה"…)

          1. מה אתם משווים בין הקאבס שנבנתה בחטא לבין ג"ס שהיא קבוצה צנועה, חכמה, משתפת ונטולת אגו שנבנתה מלמטה בדראפט?
            היחידה שגרועה מהקאבס היא יוסטון, קבוצה אלימה ופוצענית שכמותה

        2. כפי שגיא אמר, אין באמת בעיה כל עוד לייקוב מוכן לשלם במסגרת המגבלות וההיטלים הקיימים.

          אבל וואו, כמה פעמים התלוננת על זה שנה שעברה עם הקאבס וכמה שזה לא בסדר. אולי קפצת מוקדם? או שבמפרץ זה סבבה אבל עם לברון לא?

      1. אני איש פשוט שבא מהליגה הישראלית, כאן אם יש לך כסף אתה קונה את שאראס באסטון ופארקר, אם אין לך אז הכוכב שלך הוא סנטר שמנמן בשם עידו קוז'יקרו.

        החוקים של הNBA תמיד נראו לי מסורבלים מדי (נחוצים כמובן, אבל מסורבלים).

        1. האמת היא שיש היגיון פנימי די פשוט:

          בשביל להביא שחקן מבחוץ (שחקן חופשי), אתה צריך מקום מתחת לתקרת השכר.
          בשביל לשמור את השחקנים "שלך", מותר לך לחרוג מתקרת השכר,
          כאשר אם השחקן משחק בשורותיך כבר 3 שנים, אז אתה יכול להציע לו חוזה שקשה להתמודד אתו מוניטרית.
          (טרייד משמר את זכויות על השחקן מהקבוצה הקודמת.)

          ולכן, הקאבס וגולדן סטייט הן קבוצות כל כך יקרות.

          רק שיש מחיר לבניית קבוצה כל כך יקרה –
          מס המותרות. 40 מיליון זה חתיכת בונוס לחלק לקבוצות הליגה שבוחרות לא לחצות את רף המס.

          1. הכל בצחוק, ברור שהחוקים האלו לא סתם שרירותיים ויש הגיון מאחורי כל אחד.
            לי אישית אף פעם לא היה ראש להיכנס לפרטים (מילא בירד, שיחסית פשוט, אבל כל ההחתמות מחדש לפי תוספת שכר אם שחקן נבחר לחמישייה כלשהי, או לMVP, וכל השטויות האלו שהוסיפו בגלל דריק רוז, למי יש ראש לזה… 🙂 )

          2. לא חשבתי שאתה לא מכיר.
            רציתי להבהיר (כהמשך הדיון) את עמדתי על התלונות על "הפרת" הכללים, וחציית תקרת השכר.

  32. כנראה שאתה צודק הייט, בדיוק כמו שגילברט ספג את החריגה בקאבס או בעלי מיאמי בזמנו עם הטריו… כשהעגלה מנצחת הבוסים נוטים לשלם.

  33. חברים, פילי ה-קבוצה לצפות בה השנה.

    אם בשנה שעברה הם למדו קצת לנצח מדי פעם, אולי השנה נראה כבר שיפור נוסף. ההחתמה של רדיק פשוט מעולה ולא יכלו למצוא משהו מתאים יותר במסגרת התהליך שלהם.

    רק נקווה שכולם יפתחו את העונה בריאים ושלמים. מישהו יודע אם סימונס ואמביד אמורים להיות כשירים?

      1. תודה

        אני מקווה מאוד שזה לא ישתנה בזמן הקרוב. תכלס מגיעה להם פתיחת עונה מפתיעה לטובה כזאת, שתמצב אותם במקום שיחזיר להם את הכבוד שהלך לאיבוד בתהליך ארוך…

  34. מסר לברץ'-
    תגיד ברץ' שמעת שפי ג'יי טאקר חתם ביוסטון?!
    נו אז אתה איתנו על העגלה?
    אתה מצטרף?
    כן כן, אתה תומך בנו?
    תגיד משהו חיובי, זה פי ג'יי טאקר!

  35. חוץ מהופס (תודה לרועי ולמגיבים, כמובן) באלו אתרים ניתן להתעדכן באופן שוטף ויחסית רמה סבירה של מהימנות בכל הנוגע לשוק החופשי, טריידים וכו'?

    1. אם מה שאתה מחפש זה שמועות, אז אתרי האוהדים של SB Nation הם מקור סביר, שם תוכל למצוא בלוגים של כל קבוצות ה-NBA.
      הם גם אוספים את הידיעות הקשורות לקבוצה מכל האתרים המרכזיים, כך שקל להתעדכן.

          1. אין להם את המקום מתחת לתקרת השכר לחוזה גבוה לשנה.
            ניחוש סביר יותר הוא שהם ינסו לרקום עסקת סיין אנד טרייד עם הקינגס.

    1. גיי כקגע מגיע אחרי פציעה שקשה לראות איך הוא יחזור ממנה, לדוגמא קחו את צ'אלמרס שמאז הפציעה לא חזר.

      לכן לא משנה לאן יגיע הוא צריך להתחיל מאיפשהו כדי לחזור לקצב. ב-OKC ישנה אפשרות לשחק איתו ועם ג'ורג' בעמדות ה-SF & PF

    2. הוא לא נפצע עונה שעברה? או כל עונה? או כל הזמן? תמיד נראה שהוא היה אמור להיות טוב ולא קורה שם כלום. רק אגו…

    1. לא ראיתי את זה כרשמי בשום מקום אבל אם כן אחלה החתמה לפליקנס. עכשיו רק איזה שחקן טוב בעמדה 3 והם good to go.

  36. רק אומר – טרייד של קורי ג'וזף לאינדיאנה, בשאיפה תמורת סלארי קאפ, זה מהלך חכם. יכול להיות רכז פותח טוב בליגה וניצול טוב של המקום מתחת לתקרת השכר.

    הצעדים הבאים לדעתי צריכים להיות טרייד של ת'דאוס יאנג (יהיה בעייתי) ושל לאנס סטיבנסון, עדיף באזור אמצע העונה, על בחירת סוף-סיבוב-ראשון של קונטנדרית. מאליס גם כדאי להפטר אבל זה יהיה קשה.

    1. לא זוכר איפה קראתי את זה אבל היתה ידיעה לפני בערך שבועיים שאינדיאנה רוצים להפוך את סטיבנסון לפוינט גארד ושהוא יהיה הרכז הפותח שלהם

  37. וואלה, חמישייה שכוללת את באטלר, וויגינס, גיבסון וטאונס היא בהחלט חמישייה מכובדת. רק צריך להוסיף לה רכז טוב עם ידית טובה מה-3, ואז באמת שאין סיבה שמינסוטה לא יעשו קפיצת מדרגה סוף סוף.

    1. ג'ף טיג הוא שדרוג עצום על פני רוביו בכל הקשור לקליעה.
      משום מה לא ממש לוקחים ברצינות את ההחתמה שלו, אבל מדובר על רכז אמתי, כזה שמחפש את המסירה.
      בשנה שעברה הוא קלע 35.7% מהשלוש,
      לפני שנתיים 40% מהשלוש.

      הפוטנציאל של מינסוטה בשמיים. אם בשנה שעברה הספסל היה נון פקטור,
      השנה נוסף עומק לקבוצה, ובתוספת המשך הצמיחה (ביכולת) הצפוי של טאונס,
      מדובר על קבוצה שבאמת יכולה לתת עונה גדולה.

      1. איך נוסף עומק לקבוצה? שלושה הלכו ושלושה באו, כולם שחקני חמישייה.
        מסכים שהחמישייה של מינסוטה התחזקה מאוד, לא מסכים לגבי העומק.

        1. גיבסון הוא תוספת משמעותית לחסרון הגדול ביותר של הקבוצה בשנה שעברה:
          גבוה אמין נוסף.

          בשנה שעברה מאחורי טאונס ודנג הגבוה הבא ברוטציה היה בייליצה עם 18 דקות ריקות מתוכן, ריבאונדים, או הגנה…

          מחליף לשאבז מוחמד (שבשביל להחתים את גיבסון וויתרו על זכויותיו) לא יהיה מסובך למצוא.

          1. כרגע ויתרו על הזכויות למוחמד, לא החתימו עדיין את כספי וראש.
            כרגע זה לא ספסל עמוק…
            ויתרו על מוחמד, לאבין, רוביו ודאן.
            אני מקווה שהם יחתימו את כספי וראש ויביאו עוד שני שחקנים שקולעים אחרת יש בעיה.

          2. עומק בספסל לא תלוי רק בכמה שחקנים יש (כי לא חסרו כאלו בקבוצה),
            אלא בכמה אפשר באמת להשתמש.
            גיבסון שמצטרף לטאונס ולדנג זה חיזוק רציני לעומק של הקבוצה. בהגנה, ובהתקפה.

            שאבז מוחמד, וכספי, הם שחקנים חד ממדיים, ומחליפים להם, יהיה פחות קשה למצוא.

          3. צודק.
            אבל המקום מתחת לתקרה מצטמצם ואין הרבה נכסים לטרייד. הם צריכים שחקנים שייקחו מעט וייתנו תפוקה. כי כרגע לפציעה של מישהו מהקו האחורי אין פיתרון.
            ועניין הריווח לא ברור לי. עד עכשיו כל מי שהייתה לו קליעה משלוש סבירה חוץ מטאוןנס ובייליצה שנה שעברה שוחרר.
            ואולי לא באמת צריך סגל רחב… כי עם ת'יבודו כל החמישייה גם ככה תשחק 40 דקות…

          4. את משוואת תיבודו והדקות לחמישייה,
            10 שחקני ספסל מעולים + מתמטיקאי לא יפתרו.
            בשביל זה צריך פסיכולוג…

      2. כל דבר יחסית לרוביו מבחינת קליעה מ 3 זה שדרוג, אבל הקליעה שלו עדיין בינו ית מינוס, למעט 2 עונות, אין סיזן שהוא עבר את ה 35.6% מחוץ לקשת. לא משהו שירווח יותר מדי את ההתקפה של מיני.
        את התמהיל הכימי שלו, של באטלר, ושל וויגינס לא הייתי מנער.
        תחושה שלי שזה הולך להתפוצץ להם בפנים.

        בנוסף הבחור יוצא אטלנטה עם פרצוף "מבוהל תמידית".
        יאכלו אותו חי במערב.

        1. בשנה שעברה, בפלייאוף מול הקאבס, הוא היה אחד הבודדים שתפקדו. קלע מבחוץ באחוזים גבוהים, חדר, ומסר.
          התחושה שלי היא שהוא יפתיע לטובה.

          1. ממוצע קריירה בפלייאוף – 33%. רע ביותר

            וזה שאתה כותב שיש לך "תחושה שהוא יפתיע לטובה" מלמדת די הרבה – סימן תפקוד טוב שלו יתברר כהפתעה…

        2. היו לו 37.6% בראצ' אנד שוט מה-3 בעונה שעברה.
          לפני שנתיים הנתון היה 49.6% ,
          ולפני 3 שנים, הנתון היה 40.4% .

          בקבוצה עם סגל שמכיל את באטלר ואת טאונס, הוא צפוי לקבל לא מעט מבתים פנויים.
          הקאצ' אנד שוט שלו מה-3 בסדר גמור.

          1. האחוזים שלו בינוניים מינוס. אתה אונס נתונים.

            האחוזים של כמעט כולם עולים בקאץ' אנד שוט, כי לרוב מדובר על מבט פנוי.

            בשקלול הכללי הקליעה שלו בינונית מינוס, עם ממוצע קריירה של 35.5 % – רע לגארד.

          2. "אתה אונס נתונים".

            כל פעם שנתונים לא מוצאים בעינך הם "אנוסים".

            נתוני הקאצ' אנד שוט מאוד רלוונטים. הסיבה היא שבקבוצה עם באטלר, וויגינס, ןטאונס, טיג לא יזרוק הרבה פול אפס.
            ונכון, הוא לא קורבר מה-3, אבל הקאצ' אנד שוט שלו ב-3 השנים האחרונות סביר לחלוטין.

            136 מ-319 ב-3 השנים האחרונות. 42.6%

            לצורך השוואה,
            בשנה האחרונה קליי תומפסון קלע 43.8% בקאצ' אנד שוט מה-3,
            קווין דוראנט קלע 42.5% , וקרי קלע 46% .

            פתאום מסתבר שאולי טיג לא קלע כזה גרוע…

          3. כי אתה באופן סיסטמתי גוזר נתונים מחוץ לקונטקסט שמתאימים לאג'נדה שלך.

            הפעם האחרונה – הרשימת בולשיט של טופ 15 שחקנים לשנת 2009 נדמה לי שהיתה סך הכל איזה רשימת מכולת בפבואר של איזה עיתונאי שרצה להתחכם. נכון או לא ?

            ותמשיך לדבר אל עצמך, ואל הדחלילים שאתה בורא – אני אמרתי "שקאץ אנד שוט לא רלוונטי" ??? למה להמציא דברים ?

            אני אמרתי שהקאץ' אנד שוט של כמעט כולם עולה ביחס לאחוזים הכללים.

            טיג קלעי בינוני מינוס עם ממוצע של 35 ו33 אחוז סיזן ופלייאוף בהתאמה.

          4. בן ממזר, אתה סתם מבלבל את המוח.

            ממש לא מתחשק לי לבזבז את הזמן על וויכוחי מזפח מטופשים,
            וגם כתבתי את זה בוויכוח הקודם.

            בכל הנוגע לטיג –
            אתה פשוט טועה.
            יש לך איזו דעה קדומה, אז כל מה שלא מסתדר לך, זה "נתונים אנוסים".

            לא כתבתי שטיג הוא שארפ שוטר,
            אבל אתה בחרת לקפוץ לדיון,
            ואז בחרת להתעלם מהתגובה בטיעון "נתונים אנוסים".

            יש לי הצעה שתחסוך לך את עגמת הנפש (לך, ולי) שבדיון עם דחלילים –
            תתעלם מהתגובות שלי.
            אני אשמח להתעלם משלך.

          5. סליחה ש "בחרתי לקפוץ לדיון" – לא ידעתי שמדובר במועדון סגור.

            אתה צודק – הנתונים לא יכולים להיות אנוסים כי המספרים אובייקטיבים, טעות שלי. מה שאנוס זה איך מנסים לקחת מספרים מסויימים כדי שיתאימו לאג'נדה, ומספרים אחרים שלא מתאימים משאירים בחוץ.

            ממה בדיוק בחרתי להתעלם ? אולי פספסתי משהו..

            וממש אין צורך להגיע למצב של התעלמות מתגובות, לא נראה לי מנומס במיוחד, אבל בחירה שלך, אני שומר לעצמי את הזכות להגיב לכל תגובה שלך.

      3. אני איתך גיא. מאוד אוהב מה שקורה במיניסוטה ואם קאט וויגינס ימשיכו בגרף השיפור שלהם בהחלט יש פוטנציאל לסיבוב שני במערב. הבעיה היחידה שלהם לטעמי זה טיבס שבתור gmדווקא הראה יכולות טובות עכשיו אבל בתור מאמן אני לא מחזיק ממנו

        1. הבעיה הגדולה שלי בקבוצה הוא וויגינס. אחד השומרים הגרועים בליגה.
          רק לפני כמה ימים הייתה כתבה יפה עליו ב-ESPN, שמראה עד כמה הוא שומר לא טוב.
          ניתן לקוות שההגעה של באטלר
          א. תאפשר לו לשמור על שחקנים פחות דומיננטים
          ב. אולי הוא ילמד משהו…

          הוא צעיר, ובהחלט יכול להיות שבשנה הקרובה הוא ייתן זינוק גדול.

          1. אני דווקא מאוד אוהב אותו ומאוד מחזיק ממנו. אין סיבה שאתלט כמוהו יהיה שחקן הגנה כה גרוע. אני גם מקווה שילמד טריק או שניים מבאטלר. אני מאמין שאם הוא יתחיל להשקיע בהגנה הוא יכול להפוך לשומר טוב כי נתונים יש לו

        2. לגמרי. מינסוטה חופשי קבוצת פלייאוף מפחידה. תיבודו שיחק אותה הקיץ, הביא את כל החבר'ה הקשוחים מהמזרח שילמדו את הילדים איך להרביץ. הופך אותם לממפיס 2.0
          רק קליעה חסר עכשיו.

      1. אני לא מבין למה כולם מבטלים את הקליעה של באטלר מ3.
        לטעמי הוא קלע לא רע. לא שוטר אוטו', יותר סקורר כמו קובי למשל מה3 (לוקח לו זמן לשחרר זריקה), אבל להגיד שאין לו 3 זה לא קצת מוגזם?

  38. גיבסון החתמה מבריקה למינסוטה, הרבה בגלל שזו פגיעה ישירה וקשה ביריבה ישירה לפלייאוף שתאלץ את אוקלהומה להחליף את גיבסון על ידי שימוש במשאבים שהיו יכולים לעזור להם לשדרג עמדות אחרות.

    1. מינסוטה עדיין לא הוכיחו שהם יריבים ראויים לפלייאוף. לא ברמה של אוקלנומה ממחוזקת בג'ורג'.
      שיתמקדו בלהחליש את דאלאס או ניו אורלינס קודם..

  39. 1.ת'יבודו פשוט בא לעבוד הקיץ. ההחתמה של באטלר, טיג וגיבסון טובות מאוד. אני חושב שכדאי לו להשאיר את דנג כגבוה שלישי ולהתחיל לחפש ספסל איכותי.
    עד עכשיו הוא מתפקד מצויין כ-GM
    2. אוטו פורטר – מישהו יציע לו חוזה גדול ויתקע עם שחקן שלא שווה חוזה מקס, אבל ככה הדברים עובדים בליגה. זה משחק של מי מצמץ ראשון ואני לא בטוח שלוויזארדס עדיף להשאיר אותו בכל מחיר כי הוא פשוט לא שווה כסף גדול מאוד.
    וושינגטון צריכים לסגור גם עם בוגדנוביץ' אם כי אני בטוח שהוא מבקש שדרוג משמעותי.
    3. טורונטו – עשו בשכל שהחתימו את איבקה. קו קדמי טוב מאוד שלו ושל JV. עכשיו נותר להם לראות איך אף אחד לא יציע כסף גדול ללאורי והחתים אותו במחיר סביר.

    1. וושינגטון ופורטר זה כמו הפליקנס והולידיי.
      הם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד אותו ללא תמורה.

      אם מה ששמעתי נכון וברוקלין יתנו לו הצעה ענקית, וושינגטון חייבת להשוות או לארגן סיין אנד טרייד.

      ואני כן מחזיק ממנו.

      1. פורטר שחקן טוב והוא אידיאלי ליד וול וביל, אבל לא שווה חוזה מקס. אבל בנסיבות שנוצרו כמו עם הולידיי והפליקנס או לפני שנה עם קונלי וממפיס, מישהו יציע לו חוזה ענק והשאלה מה יעשו בוושינגטון.

        חוזה גדול שלו יכול לתקוע אותם אחר כך באפשרויות טרייד עליו

  40. אם אני מסאיי יוג'ירי, אני לא מחזיר את לאורי עבור חוזה מקס, הוא אכזב מספיק פעמים בפלייאוף, הוא קיבל כל כך הרבה הזדמנויות.
    הייתי מגשש את ג'ורג' היל, אפילו בלדסו אם פיניקס לא רוצים אותו.

  41. הבן הממזר התגובות שלך מתנשאות ומגעילות.
    מוכן להתערב שלא תקלע מהעונשין גם אם חייך תלויים בכך…
    לגיא: גם אם תכתוב שהשמש זורחת במזרח הוא יחלוק עליך…

  42. רוקטס החתימו את ננה. 11 מיליון ל 3 שנים. די דומה לחוזה הקודם פר שנה רק שנה אחת פחות. אחלה דיל. יאללה יש 8 שחקנים חזקים ועוד מקום לטרייד.
    מה שכן יוסטון מתקרבים להארד קאפ בצעדי ענק וצריכים למלא עוד סגל של 14 שחקנים מינימום

      1. פול, הארדן, אריזה, אנדרסון, קפלה, גורדון, טאקר, ננה, אונואקו, וזו קי (עוד לא סגור).
        יש עוד 4-5 שחקנים בחוזים לא מובטחים כדי לשמש לחריגת טריידים.
        מתקרבים מאוד לסיין אנד טרייד על מילסאפ אבל נראה לי מחיר גבוה מדי (כנראה אנדרסון וקפלה שיצפה להארכת חוזה גבוהה שנה הבאה).
        אחרי זה יחכו לכרמלו אם יעשה ביי אאוט אחרי שהסכים עקרונית לחתום ברוקטס אם יקרה.
        אלו התכניות נכון לעכשיו אבל נראה לי מהססים (ובצדק) להיפרד מקפלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט