מעקב שחקנים חופשיים: יום 2 / רועי ויינברג

השוק ממשיך גם היום, אחרי מספר מעברים מרתקים מאתמול שמסוכמים מטה.

*

חתימות ומעברי קבוצה:

טורונטו: סרג' איבקה סיכם על הארכת חוזה אצל הראפטורס (31-51). הוא צפוי לקבל 65 מיליון דולר ל-3 שנים. העונה איבקה קלע 14.8 נקודות (39% מהשלוש) עם 6.8 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. (19:00).

*
מינסוטה: טאג' גיבסון סיכם על חוזה לשנתיים בקבוצה (51-31), בהן ירוויח 28 מיליון דולר. גיבסון קלע 10.8 נקודות עם 6.2 ריבאונדים למשחק בשיקגו ואוקלהומה, ויתאחד עם מאמנו לשעבר, טום ת'יבודו. (19:00).

*

גולדן סטייט: MVP הגמר לשעבר, אנדרה איגודלה, סיכם מחדש באלופה (17-65). איגי יקבל חוזה של 48 מיליון דולר ל-3 שנים, והוא קלע העונה 7.6 נקודות עם 4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה (ו-20 נקודות במשחק המכריע של סדרת הגמר) (11:50).

*

וושינגטון: ג'ודי מיקס סיכם על חוזה של 7 מיליון דולר לשנתיים במדי הוויזארדס (33-49). הוא קלע העונה 9.1 נקודות (40.9% מהשלוש) במדי דטרויט ושיחק ב-39 משחקים בשנתיים האחרונות. (19:50).

*

קליבלנד: חוזה קלדרון צפוי לחתום בקבוצה ברגע שיוכל לעשות כך. הרכז הספרדי הותיק (3.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק במדי הלייקרס וההוקדס) סיכם על חוזה מינימום לשנה אחת אצל סגנית האלופה (11:50).

*

יוטה: גדול האוסטרלים אי פעם (שחקני כדורסל ומעבר), ג'ו אינגלס סיכם מחדש בקבוצה על חוזה של 52 מיליון דולר ל-4 שנים. העונה, הת'אנדר מדאון אנדר קלע 7.1 נקודות (44.1% מחוץ לקשת) עם 3.2 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק (11:50).

*

יוסטון: פי ג'יי טאקר סיכם בקבוצה (27-55) על חוזה של 32 מיליון דולר ל-4 שנים. השנה הוא קלע 6.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק במדי פניקס וטורונטו (11:50).

*

שרלוט: ההורנטס (46-36) סיכמו עם הרכז מייקל קרטר וויליאמס על חוזה לשנה אחת בשווי 2.7 מיליון דולר. רוקי השנה לשעבר קלע העונה 6.6 קודות עם 3.4 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק (11:50).

*

פילדלפיה: ה-76' (54-28) סיכמו עם הגארד ג'יי ג'יי רדיק על חוזה של 23 מיליון דולר לשנה אחת. הוא קלע 15 נקודות למשחק (42.9% מהשלוש) במדי הקליפרס העונה. (00:35).

נוסף על כך, אמיר ג'ונסון סיכם בקבוצה על חוזה של 11 מיליון דולר לשנה. העונה הוא פתח ב-80 משחקים עבור בוסטון וקלע 6.5 נקודות עם 4.6 ריבאונדים למשחק (01:09).

*

לייקרס: הקבוצה (56-26) שיחררה את טאריק בלאק, העונה 5.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק.

*

שמועות:

אוקלהומה: הת'אנדר ערכו פגישה חיובית עם רודי גיי ומחפשים דרך כלכלית להחתימו. הקבוצה (37-45), שלאחרונה קיבלה את פול ג'ורג', שוקלת סיין-אנד-טרייד על הפורוורד שקלע 18 נקודות במשחק לפני שנפצע וסיים את העונה לאחר 30 משחקים (18:00).

*
אינדיאנה: שמועות טוענות כי היו שיחות בין הפייסרס (40-42) והראפטורס (31-51) על טרייד שיעביר את קורי ג'וזף לאינדי. הקנדי קלע השנה 9.2 נקודות (45.2% מהשדה, 35.6% מהשלוש) עם 3.3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק. (18:00).

*

פניקס: הסאנס (54-28) הציעו לאלאן וויליאמס חוזה של בין 20 ל-24 מיליון דולר ל-4 שנים. השחקן עם 6.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק העונה. (16:35)

*

סקרמנטו: נציגים מהנהלת הקינגס (50-32) יפגשו היום עם אוטו פורטר. פורטר (13.4 נקודות למשחק העונה), שחקן חופשי מוגבל והוויזארדס צפוים להשוות כל ההצעות עליו. סקרמנטו שוקלת להציע לו מקסימום (16:25).

*

קליבלנד: הקאבלירס (31-51) עובדים על טרייד שיעביר את אימאן שאמפרט ליוסטון (27-55). שאמפרט קלע העונה 7.5 נקודות ב-25.5 דקות למשחק כשהוא פותח ב-31 משחקים עבור סגנית האלופה. (00:35)

*

ניו יורק: הקבוצה ראיינה טלפונית את דיוויד גריפין, מנג'ר קליבלנד לשעבר, בקשר לתפקיד נשיא פעילויות הכדורסל של הקבוצה. הוא יערוך ראיון נוסף במועדון בקרוב (11:50).

*

בוסטון: הסלטיקס (29-53) מתכננים לשחרר את טיילר זלר, ובכך לחסוך מקום מתחת לתקרת השכר. שמועות אחרות טענו שיש סבירות לסיין-אנד-טרייד של אמיר ג'ונסון לפילדלפיה תמורת ג'אליל אוקפור, הבחירה השלישית בדראפט 2015 שאולי יגיע לסלטיקס.

*

סיכום היום הקודם:

מעברי קבוצה:

* פול ג'ורג' באוקלהומה (טרייד)
* ג'ף טיג במינסוטה (שחקן חופשי, 57 מיליון דולר ל-3 שנים)
* ריקי רוביו ביוטה (טרייד על בחירת סיבוב ראשון ב-2018)
* ויקטור אולאדיפו ודומאטס סאבוניס באינדיאנה (טרייד)
* לנגסטון גאלוואי בדטרויט (שחקן חופשי, 21 מיליון דולר ל-3 שנים).

הארכות חוזה:

* סטפן קרי בגולדן סטייט (201 מיליון דולר ל-5 שנים, החוזה הגדול בהיסטוריה)
* בלייק גריפין בקליפרס (173 מיליון ל-5 שנים)
* ג'רו הולידיי בניו אורלינס (126 מיליון ל-5 שנים)
* פטי מילס בסן אנטוניו (50 מיליון ל-4 שנים)
* טוני סנל במילווקי (46 מיליון ל-4 שנים)
* שון ליבינגסטון בגולדן סטייט (24 מיליון ל-3 שנים)
* דיוויד ווסט בגולדן סטייט (3 מיליון לשנה)
* כריסטינו פליסיו בשיקגו (32 מיליון ל-4 שנים)
* רון בייקר בניו יורק (חוזה לשנתיים)
* ווין שלדן בממפיס (פרטי החוזה לא ידועים).

*

שחקנים חופשיים בולטים*:

רכזים: קייל לאורי, ג'ורג' היל, ראז'ון רונדו, דריק רוז, דרון וויליאמס.
גארדים: דיון וויטרס, קנטביוס קלדוול-פופ, טים הארדוואי ג'וניור, קייל קורבר, בויאן בוגדנוביץ'.
סמול פורוורדים: קווין דוראנט, גורדון היווארד, דניאלו גלינארי, אוטו פורטר, רודי גיי.
פאוור פורוורדים: פול מילסאפ, פאו גאסול, ארסן אליאסובה, זאק רנדולף, ניקולה מירוטיץ'.
סנטרים: נרלנס נואל, דווין דדמון, קלי אוליניק, אנדרו בוגוט, מייסון פלומלי.

* למעשה כל השחקנים הם שחקנים חופשיים, אבל הרשימה לא כוללת אלו שסיכמו עקרונית (לפי מקורות בארצות הברית) בקבוצות כלשהן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
248 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אבי
אבי
02/07/2017 1:01:04

תודה
רדיק היה תפור על מינסוטה לפתור להם את בעיית הריווח..אבל מה שבטוח יהיה מענין לראות את פילדלפיה העונה

Smiley
Smiley
02/07/2017 3:13:39
הגב ל  אבי

היה עולה מהספסל ולא רואה יותר מדי דקות מאחורי וויגינס ובאטלר.
יותר תפור על פילי ושחקן חמישייה שם

ספלאש
ספלאש
02/07/2017 8:58:02
הגב ל  Smiley

מילא תפור, אבל ב23 מיליון לשנה?? לא מוגזם קצת לספוט אפ שוטר?

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2017 9:00:12
הגב ל  ספלאש

אין להם בעיה לשלם השנה.
לכם חוזה לשנה אחת זה מצוין עבורם.

Tahel (Le) Baron
02/07/2017 13:50:26
הגב ל  ספלאש

60 מיליון פנויים,חוזה לשנה,מה רע?

k_700
k_700
02/07/2017 18:46:29
הגב ל  ספלאש

חוזה מדהים ובדיוק השחקן שהם היו צריכים כדי להכנס לפליאוף השנה ולתקוע שם יתד.

יש להם גם כל כך הרבה מקום בתקרה שזה לא מזיז ולא כובל.

עידן
עידן
02/07/2017 1:04:28

Free agent Amir Johnson has agreed to a one-year, $11M deal with Philadelphia, agent Kevin Bradbury tells ESPN.

עידן
עידן
02/07/2017 1:05:32

Sources: Suns out on Millsap pursuit, turning to use cap space to absorb $ dumps paired w/ assets. Open to moving vets, going all-in young.

עידן
עידן
02/07/2017 1:09:26

Philadelphia now has $15.1M in remaining cap space after the one-year, $11M Amir Johnson contract. The 76ers have 13 guaranteed contracts and 2 players (Richaun Holmes and TJ McConnell) on non-guaranteed deals.

פינקי
פינקי
02/07/2017 1:14:37

אני מבין את הצורך של פילי בשחקן כמו רדיק, אבל הסכום לא מוגזם?

עידן
עידן
02/07/2017 1:22:01
הגב ל  פינקי

יש להם המון כסף לשפוך כי רוב השחקנים שם צעירים עם חוזים נמוכים.הם החתימו אותו רק לשנה כדי למלא צורך ספציפי של קליעה מבחוץ וניסיון.הוא לא יהיה שם עוד שנתיים שלוש כשהחוזים של הצעירים יגמרו ויצטרכו לתת להם חוזים חדשים

עידן
עידן
02/07/2017 1:26:49
הגב ל  עידן

ועמדה 2 היא עמדה מאד בעייתית אצלם וגיי גיי רדיק היה השחקן הכי טוב בשוק השחקנים החופשיים בעמדה הזו.בשאר העמדות הם מסודרים

תום
תום
02/07/2017 1:50:11
הגב ל  עידן

משהו שלא הבנתי – אם קבוצה לא מנצלת את כל הסכום תחת תקרת השכר – הכסף הזה מתבזבז, ולא נחסך?
אחרת אני לא מבין את האמירות ש"יש להם עוד הרבה לבזבז"

יוסי
יוסי
02/07/2017 2:06:52
הגב ל  תום

אם הם לא יגיעו לתקרה בכל מקרה הם ישלמו את זה ,נדמה לי ההפרש יתחלק בין שחקני הקבוצה

איתן זאב זרצקי
איתן זאב זרצקי
02/07/2017 12:39:45
הגב ל  יוסי

בס"ד
אינך מדייק. יש תקרת שכר ויש מינימום שכר. אם אתה מתחת למינימום ההפרש מתחלק בין השחקנים. אבל עם מעל ועד המקסימום זה הרצוי ואז אתה לא צריך להוסיף. פילי נמצאת שם מעל המיני ומתחת למקסי. העיקר מבחינתה הוא להגיע לפלייאוף כדי להרגיל את הצעירים לנצח ומצד שני לא לתקוע לעצמה את התקרה להמשיך כשתרצה להחתים אותם(אמביד שנה הבאה כבר לא על חוזה רוקי) ולהיות תמיד גמישה. לכן מוכנה לשלם יותר לשחקנים שרוצה וחושבת שיסייעו לה אך בתנאי שרק לשנה

trusttheprocess
trusttheprocess
02/07/2017 2:45:15
הגב ל  תום

תקרת השכר היא X סכום כל שנה.
אין רולאובר.
אם לא ניצלת את זה , אתה לא יכול להעביר את זה לשנה הבאה

דדי
דדי
02/07/2017 2:56:12
הגב ל  תום

חייבים להגיע ל 90% מהתקרה.

אם לא – הם עדיין מחוייבים לשלם את ההפרש שמתחלק בין כל שחקני הסגל.

תום
תום
02/07/2017 7:51:02
הגב ל  תום

תודה על ההסברים!

אסף
אסף
02/07/2017 13:10:06
הגב ל  תום

+1

פינקי
פינקי
02/07/2017 3:02:12
הגב ל  עידן

כשאתה מציג את זה ככה זה באמת נראה קצת יותר הגיוני

עידן
עידן
02/07/2017 1:19:06

Michael Carter-Williams has agreed to a deal with Charlotte, source told ESPN.

עידן
עידן
02/07/2017 1:48:11
הגב ל  עידן

Michael Carter-Williams and Charlotte agrees to a one-year, $2.7 million deal, league sources tell ESPN.
Share
NBA

גור גולן
גור גולן
02/07/2017 5:47:46
הגב ל  עידן

החתמה מעולה

Ish
Ish
02/07/2017 8:47:13
הגב ל  גור גולן

עבור mcw שלוקח כסף על כלום מmj

אסף
אסף
02/07/2017 13:11:39
הגב ל  Ish

צ'אנס אחרון בהחלט לקריירה המפוספסת שלו, בהתחשב במחיר הימור סביר לגמרי של שארלוט

הקרייתי
הקרייתי
02/07/2017 1:28:55

יש דיבור אם הפיסטונס מתכננים להחזיר את kcp? אחרי החתימה של גלוואי ולוק קנארד שנבחר בדראפט נראה שהוא בדרך החוצה.

עידן
עידן
02/07/2017 1:29:43
הגב ל  הקרייתי

אותי מעניין מה יקרה עם קייל לאורי?

Smiley
Smiley
02/07/2017 3:23:32
הגב ל  עידן

מבקש מקסימום וקבוצות לא רוצות לתת לו. יתפשר על חוזה בטורונטו…

Ish
Ish
02/07/2017 8:49:04
הגב ל  הקרייתי

זה יהיה הדבר הבערך הכי טפשי שהפיסטונס יכולים לעשות אחרי להחתים את ג'קסון על הארכת חוזה וטרייד עם הפליקנס בשביל אסיק

Tahel (Le) Baron
02/07/2017 13:51:54
הגב ל  הקרייתי

מרגיש לי ברוקלין

מוש השור
מוש השור
02/07/2017 2:00:46

קרטר וויליאמס מצליח לקבל חוזים רק בזכות משחק אחד בתחילת הקריירה, מדהים.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/07/2017 2:56:59
הגב ל  מוש השור

איזה חוזים הוא בדיוק קיבל? זה החוזה הראשון שלו אחרי חוזה הרוקי שהוא קיבל באופן אוטומטי כי היה בחירת סיבוב ראשון

דדי
דדי
02/07/2017 2:57:16

אשתו של הייורד מושכת לכיוון מיאמי.
רוצה מזג אויר חם.

Smiley
Smiley
02/07/2017 3:16:32
הגב ל  דדי

רוצה לעבוד על השיזוף ולפתוח דוכן שייקים מתחרה לאשתו של לברון

Smiley
Smiley
02/07/2017 3:22:44

1. פילי – החתמות יפות של רדיק וג'ונסון. הבסיס הצעיר יכול למשוך הרבה וותיקים טובים. רדיק קלאסי ליד פולץ' סימונס ואמביד. לפחות על הנייר – פלייאוף.
2. אני לא הייתי מוותר כל כך בקלות על שאמפרט. כל קבוצה שבא ישחק תרוויח ממנו. יוסטון יהנו ממנו אם יגיע לשם. אני לא חושב שקליבלנד צריכים לוותר עליו.
3. איגודאלה כנראה רוצה שושלת ולא חוזה גדול. הצוות הרפואי של ג"ס מתגלה כמוצלח והוא יכול להאריך לו קריירה בקבוצה היסטורית.

איתן זאב זרצקי
איתן זאב זרצקי
02/07/2017 12:47:26
הגב ל  Smiley

בס"ד
איגודאלה- זה חוזה ל3 שנים. ההוא לא צעיר. השנה ה-3 סיכון לג"ס. גם קיבל 16 לשנה שזה לא רע. לדעתי בלי קשר לאיכות של ג"ס עשה עסקה טובה. גם הם עשו נכון כי ההוא חלק מהותי מהקבוצה, אבל לא עסקה מעולה ממש מבחינתם.
מילסאפ- מה עם בוסטון?

Smiley
Smiley
02/07/2017 15:53:31

שוב המקרה שהם היו ממש צריכים להשאיר אותו אבל המחיר יהיה גבוה קצת.
לאהיתה להם ברירה לשלם מחירשהואקצת גבוה יותר כי רק ככה היו משאירים אותו, בטח לנוכח השמועות על החוזים הגבוהים שרצו לתת לו.

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 3:31:20

בינתיים גם פיניקס וגם מינסוטה כנראה יורדות ממילסאפ. זה משאיר את דנבר כמעט לבד בתמונה אלא אם כן מורי מצליח לשלוף איזה שפן לסיין אנד טרייד מהכלום נכסים שנשארו לרוקטס.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 3:50:10

יש 2 סיבות שאני יכול לחשוב עליהן בסיבות לטרייד של שאמפרט תמורת כלום:
הראשונה, זה חסכון בכסף –
מעבר של שאמפרט מוציא אותם ממחוזות המס, וחוסך לבעלי הקבוצה 25+ מיליון (לא סגור כמה בדיוק).
זה מזכיר את השחרור של מילר ממיאמי לפני עונת 13/14.
בעונה שאחר כך לברון עזב.
השנייה: סיין אנד טריייד. אם הם מאמינים שיש להם את הסיכוי להיות חלק בסיין אנד טרייד שיחזק את הקבוצה,
אז הם לא יכולים להיות משלמי מס.

לי זה מרגיש שהתשובה היא א',
ושבשנה הבאה נראה "ההחלטה 3.0"

עידן
עידן
02/07/2017 4:27:56

Jose Calderon has agreed to a deal with Cleveland, his representation announced.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 4:49:19

ביג ג'ו (אינגלס, אלא מי?) סגר ביוטה על חוזה של 52 מיליון ל-4 שנים.
לפי woj, אינגלס הוא חברו הטוב בקבוצה של גורדון הייוורד, והוא חולק אתו סוכן.
…just sayin

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 4:55:25

בבקשה –
שלא במפתיע, כתבה ב-ESPN מספרת שהשנה, בניגוד להרגלו, לברון לא משתתף במאמצי גיוס השחקנים החופשיים.

עידן
עידן
02/07/2017 5:04:42

היום יום חלש בפרי אייגנסי.חוץ מרדיק לא הייתה החתמה מעניינת.מחכה כבר לראות מה יהיה עם היוורד לאורי מילסאפ איבקה איגי גאלינרי גורג היל ועוד כמה שמות

Vermonster
Vermonster
02/07/2017 5:04:42

תודה רועי על ההשקעה. תענוג.
כאוהד של בוסטון – הסיטואציה מבאסת מאוד.
איינג' בשורה התחתונה פישל בענק כשלא עשה כ-ל מה שצריך כדי להביא את ג'ורג' בפברואר. היה עושה את זה אז, לבחור היו שני פלייאופים להשתכנע שבוסטון עדיפה על הלייקרס (ברור שכן! ל.א. זה חור!). עם יותר זמן, אולי היה משתכנע…
הקבוצה הייתה נראית אחרת והיה, בתקווה, יותר מה למכור לאחרים (הייווארד). מרגע שזה לא קרה, בלי קשר לסיבות, התמורה הפוטנציאלית נפגעה. מה שמצחיק, זה שזה היה מאוד ברור כבר אז.
נראה שדני איינג' מאוהב ברווחים על הנייר ולא רוצה לממש או מאוהב בקיום הגמישות – הקבוצה בסה"כ טובה עכשיו וגם צפויה להישאר די טובה או טובה בשנים הבאות. מצד שני, די ברור שהיא לא מספיק טובה – וגם לא תהיה מספיק טובה – כדי לנצח, אפילו את המזרח, בשנים הקרובות.
המדיניות הזו הגיונית רק אם אתה משוכנע ב-100% שפשוט בלתי אפשרי לנצח את לברון ו/או את הווריירס. האם היא נכונה? עוד נראה… האם זהו אימוץ של גישה תבוסתנית – בטוח.
עכשיו, בשם הגמישות וחוסר הרצון לשלם הרבה עבור שחקן שכנראה רוב הסיכויים שיעזוב (ג'ורג') או שחקן פציע (גריפין [בלי קשר שזה לא היה בידיים של בוסטון בהכרח להחתים אותו]) איינג' – כך נראה – עושה אול אין על הייוורד. זה, מבחינתו, הכל או כלום. אם הוא לא משיג אותו, אז בוודאות מדובר בקיץ שהוא פאשלה אחת גדולה.
מזכיר פה במאמר מוסגר שלא משנה כמה תומאס אהוב (מאוד) ואובר אצ'יבר ונשמה (כיף מאוד לראות אותו בגארדן!) הוא לא ב.א.מ.ת שחקן של חוזה מקס בגלל מגבלותיו בהגנה וכן, גם בהתקפה. ראינו נגד קליבלנד שכשבאמת רוצים לעצור אותו בסוף השמחק, כשזה משנה, וואלה מה לעשות אפשר. ככה זה כשאתה 25 ס"מ נמוך מכולם… אם בוסטון תהפוך אותו למקס פלייר שלה, כשהוא גם לא כזה צעיר, זה סינדול וזה הפסד שלה שייתקע את הקבוצה. ובגלל הדינמיקה ואהבת הקהל זה בהחלט יכול לקרות
מסכים מאוד עם דקסטר שהדינמיקה חשובה ושבחירות דראפט ופוטנציאל בסוף מאבדות מערכן ומרקיבות כמו פירות… לא מספיק שיש חלון, צריך לנצל.
אם הייוורד לא מגיע – איזה דיכאון….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 6:09:55

שימו לב – מתוך רשימת השחקנים חופשים בולטים, רק 1 מ 10 הגארדים מהמערב, ז"א שבמקרה הטוב נשמר הסטטוס קוו, ובמקרה הריאלי עוד צפויה לנו נדידה גדולה מהמזרח מערבה.
אותו דבר עם הסנטרים, ועם לוקחים בחשבון שדוראנט פאו ואיגי ישארו במערב, אז גם המצב עם פורוורדים לא מזהיר.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 6:22:54

לא קראתי הודעה כל כך דרמטית מאז על תנודתיות מאז "המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי…"

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 6:28:54
הגב ל  גיא הרשע

נוהרים.

"נעים" זה משהו שבני אדם עושים.. סמיילי

דוד
דוד
02/07/2017 8:33:10

מעולם לא נאמר : "נוהרים"

שייקה
שייקה
02/07/2017 13:42:28

נעים, או באים.

נוהרים בטוח לא היה אז בבקשה לדייק.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 6:24:26

תמיד חשדתי שלברון חבר בעמותות השמאל…
(אתה חושב שהוא סידר לפול ג'ורג' כרטיס אוטובוס לאוקלהומה???)

הדוקטור
הדוקטור
02/07/2017 6:57:27

לא הבנתי… אם רוביו ודאן כבר לא בוולבס מי ירכז אצלם? כספי? מממ…

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 7:00:42
הגב ל  הדוקטור

יש להם כרגע 2 רכזים הרוסטר:
ג'ף טיג, וטיוס ג'ונס.

נתן גולד
נתן גולד
02/07/2017 7:01:30
הגב ל  הדוקטור

טיג

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 6:58:14

גולדן סטייט הציעו לאיגודאלה 45 מיליון ל-3 שנים.
אם הוא מסכים לקבל את ההצעה,
הפיירול של גולדן סטייט יהיה כרגע 130 מיליון עבור 10 שחקנים,
כאשר לקבוצה עדיין אין אפילו סנטר אחד חתום.

רוסטר מלא, ללא השימוש ב-MLE, יציב אותם על פיירול של 140 מיליון בקרוב.

סחתיין לג'ו לייקוב על כך שהוא לא לוחץ על הבלמים בניסיון לבנות שושלת.

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2017 7:43:34
הגב ל  גיא הרשע

לא לוחץ על הבלמים? זה נראה שהוא שם פול גז על כביש רטוב.

Niro
Niro
02/07/2017 8:08:19
הגב ל  גיא הרשע

וזאת הסיבה למה פוטבול הרבה יותר מהנה, שמה אין מצב שיקרה מה שקורה באן בי איי, מי'שהו צריך להתעורר שם למעלה אחרת הם יאבדו הרבה צופים

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2017 8:17:17
הגב ל  Niro

התלות ב NFL בשחקן שהוא לא הק"ב הרבה יותר קטנה.
זה עולם אחר והשחקנים (מהשורה) די נדפקים ממנו.
אם יפסידו צופים אז תקרת השכר תרד וזה יאזן, בכל מקרה הרייטינג של סדרת הגמר האחרונה מספר סיפור שונה.

איתן זאב זרצקי
איתן זאב זרצקי
02/07/2017 12:52:52
הגב ל  Niro

בס"ד
כמה שנים ברצף ניו אינגלנד טובה עד מעולה?
כמה פעמים מצליחים להחתים את השחקנים החשובים בשוק השחקנים החופשיים ובריידי "פורס" את החוזה בכל מיני צורות?

Smiley
Smiley
02/07/2017 15:56:59

ועדיין הפטריוטס טובים מאוד ופייבוריטים לאורך כל השנים, אבל לא שולטים בליגה ברמת נגיד "לברון ג'יימס במזרח".

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 7:20:30

סופי –
איגודאלה נשאר בגולדן סטייט בחוזה של 48 מיליון ל-3 שנים.

עידן
עידן
02/07/2017 7:30:17

קרי
דוראנט
תומפסון
גרין
איגואדלה
ליבינגסטון
ווסט
לוני
מקאו
דמיאן גונס
אני מאמין שגם גורדון בל יהיה בסגל הסופי

הוורירס צריכים להחתים 2 סנטרים[אין לי מושג איך זה עובד עם השכר אבל אני מקווה שמקגי יהיה אחד מהם ושישחררו את פאצוליה].
צריך עוד גארד אם לא יחתימו את קלארק ושחקן 15 גארד או סמול פוורד

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 7:33:47
הגב ל  עידן

קשה לי להאמין שמקגי יישאר.
הכי הרבה שהם יכולים להציע לו זה 5 מיליון,
ובשוק החופשי הוא שווה הרבה יותר.

(מה שכן, אחרי שיקבל חוזה חדש, מן הראוי שהוא ישלח לקר זר פרחים, קופסת שוקולד, ואולי איזו פרארי קטנה, כאות תודה על שהציל לו את הקריירה…)

מחפצה מנמצה
02/07/2017 8:25:24
הגב ל  גיא הרשע

אני מקווה שישאירו את מגי ואת קלארק. יש דיווחים שרוצים את ניק יאנג .

צביקה
צביקה
02/07/2017 10:08:25
הגב ל  גיא הרשע

יש לא מעט סנטרים ששוים MLE שמסתובבים ברחבי הליגה והדי-ליג. כול אחד מהם ישמח לבוא לעבוד על טבעת ולקבל MLE. כל אחד מהם יוכל להיות מצוין בפיקנאנרול ולצד שאר הסגל המעולה של ג"ס ולולהלחם על הטבעת בכיף ב-3 שנים הקרובות.

Tahel (Le) Baron
02/07/2017 13:56:38
הגב ל  גיא הרשע

למגי אבל יש את המגבלה של הדקות בגלל האסתמה לא? זה לא מונע ממנו להיות סנטר פותח מה שמונע ממנו המון כסף?

Smiley
Smiley
02/07/2017 15:58:45
הגב ל  עידן

אני חושב שהשנה יש יותר מקומות פנויים בסגל, מותר משהו כמו 15 שחקנים, אבל יכול להיות שאני טועה.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 16:16:10
הגב ל  Smiley

מותר 17. (בשנה שעברה 15),
כאשר רוסטר מינימלי גדל מ-13 ל-14.

דור
דור
02/07/2017 8:17:52

פילי עשו החתמה טובה עם רדיק אבל אני לא בטוח לגבי ג׳ונסון כי ב 4-5 יש להם חוץ מאמביד גם את סאריץ׳ שצריך וראוי לקבל הרבה דקות, הולמס, אוקאפור (חייב לשחק – הרבה יותר טוב ממה שחושבים לדעתי) וסימונס שיכול לשחק 4 בסמול בול וגם אחד מהרוקיז, ולכן ג׳ונסון נראה קצת מיותר. אני מניח שזה קשור לעניין הרצפה

גלעד
גלעד
02/07/2017 8:27:23

טאקר חתם ברוקטס על 32 ל4 שנים.
למרות שבטורונטו הציעו לו 33 ל3 שנים.

אין לי מושג איך הם ממשיכים לעשות את זה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/07/2017 8:36:38

קליבלנד מעוניינים בחוזה (ל) קלדרון. הם ממש מנסים לדחוף את לברון החוצה

עידן
עידן
02/07/2017 9:29:07

נראה לי שזה כבר מעבר למעוניינים.הם סיכמו איתו

The Cleveland Cavaliers have agreed to a contract with free-agent point guard Jose Calderon, his agency announced Saturday. Calderon will sign a one-year, $2.3 million deal for the veteran's minimum and become the team's backup point guard behind Kyrie Irving, replacing Deron Williams.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 8:40:50

הקשר בין התחרותיות לבין רייטינג, היסטורית, לא באמת קיים.
מספיקה לליגה תחרותיות בטופ בשביל לפרוח,
עדיף אם התחרות מטובלת המיטב הכישרונות.
(בין העונות 80' ל-90', 7 מ-10 זוכי MVP הגיעו מהלייקרס או מהסלטיקס)

הפריחה של ה-NBA הגיע בגלל היריבות בין בוסטון ללייקרס.
תחרותיות באותה תקופה?
לא באמת עניינה מישהו.

ב-1987, הפיירול הממוצע בליגה היה 6,049,500

הפיירול של הסלטיקס היה 9,283,800 (הכי גבוה בליגה)
הפיירול של הלייקרס היה 9,107,200 (שני בליגה).

במקום השלישי היו הניקס עם 7,450,000

זה אומר שהפיירול של הלייקרס ושל בוסטון היה גבוה משל הקבוצה שבמקום השלישי ב-25%,
גבוה מהפיירול הממוצע ב-50%,
ויותר מכפול מהפיירול הנמוך בליגה! (הקאבס, 4,280,000)

עידן
עידן
02/07/2017 8:50:30
הגב ל  גיא הרשע

הרייטינג הנמוך היה באליפויות של סן אנטוניו.כל עוד יש לך כוכבים כמו מייקל מגיק בירד קובי שאק לברון קארי דוראנט וכו הרייטינג יהיה גבוה.השנה הרייטינג היה הכי גבוה מאז תקופת מייקל.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
02/07/2017 8:42:29

מי מהבכירות יכולה להחתים את פול מילסאפ?
הספרז, יוסטון, בוסטון, קליבלנד, אוקלהומה – למי בכלל יש אפשרות?
זה נראה כמו הבלוקבאסטר טרייד האחרון שיכול לשנות במשהו את מאזני הכוחות.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 8:46:54
הגב ל  שם (נחוץ)

מילסאפ לא ישנה את מאזן הכוחות.
שחקן חופשי, צריך להיות דוראנט או לברון, בשביל באמת לשנות את מאזן הכוחות –
אחרת לקבוצה שהחתימה אותו אין מלכתחילה את הכלים להיות קונטנדרית (אם יש מקום מתחת לתקרת השכר – כנראה שאין מספיק כישרון בקבוצה. יוצאת הדופן היא גולדן סטייט של העונה שעברה. כבר ראינו איך אלדרידג' לספרס לא הספיק בשביל באמת לגרום לשינוי, כך גם מילסאפ לבוסטון לא באמת ישנה).

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
02/07/2017 8:50:37
הגב ל  גיא הרשע

כתבתי, לשנות במשהו את מאזני הכוחות.
הרי כולם משחקים על מקום 2, ולהיות בסביבה כשתגיע פציעה לאחד מכוכבי גולדן סטייט. אם להיות ריאליים, על זה ה-NBA היום. פציעה לאחד הכוכבים מהמפרץ, שתפתח את התחרות. לא שום דבר אחר.

עידן
עידן
02/07/2017 8:53:08
הגב ל  שם (נחוץ)

מילסאפ ממש לא ישנה את מאזן הכוכות.תמיד היה שחקן בינוני פלוס משהו בסגנון של הורפורד[באזור מקומות 40-50 בשחקנים הטובים של הליגה] ויכול לשמש כשחקן השלישי או הרביעי בחשיבותו בסופר טים.גם לאב וגם דריימונד יותר טובים ממנו

כוחותעידן
כוחותעידן
02/07/2017 8:53:24
הגב ל  עידן

הכוחות

כוחותעידן
כוחותעידן
02/07/2017 8:54:27

וגם עכשיו מבחינת הגיל הוא נמצא בצד הפחות טוב של הקריירה משמע הוא לא יהיה יותר טוב ממה שהיה עד היום אלא ילך וידעך

עידן
עידן
02/07/2017 9:07:06
הגב ל  שם (נחוץ)

אבל לשאלתך הוא צריך ללכת לאוקלהומה או בוסטון 2 קבוצות בלי שחקן טוב בעמדה 4 ולהיות או הגלגל שלישי של ווסטברוק וגורג או גלגל שלישי-רביעי להיוורד אם יגיע תומאס והוא והורפורד הם בערך באותה רמה אז תבחר מי הגלגל השלישי מביניהם ומי הרביעי

מיקי
מיקי
02/07/2017 8:43:39

Rockets, P.J. Tucker reach 4-year, $32 million deal, sources say

bobby
bobby
02/07/2017 9:26:45
הגב ל  מיקי

גם לי יצא לקרוא על זה.
מקווה שזה נכון, כי עכשיו בלי בברלי הרוקטס חייבים להשיג לעצמם ערס חדש.. מה גם שטאקר יכול לאייש יפה את עמדות 3 ו-4, שלוקות בעומק בהתחשב בכך שגם את דקר שלחו לקליפרס.

אגדה
אגדה
02/07/2017 10:10:40
הגב ל  מיקי

גנבת השנה,

טאקר שחקן מיזרחי אותנטי ואיכותי מהשכונות.

רעש של התזה
רעש של התזה
02/07/2017 8:50:28

איגי נשאר בגולדן סטייט – 48 מיליון לשלוש שנים

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
02/07/2017 8:54:15

אני לא מבין את הג'י אחים בליגה. איך הם מצפים שיהיה מקום לשלם לשחקנים כששחקני קצה חמישייה/מחליפים מקבלים סכומים של 7-15 בעונה?!?!
דלוודובה, סנל, אינגלס וגלוואי כאלה תוקעים את הקבוצה. במקום לנסות להיפטר מחוזים רעים, אפשר פשוט להיזהר לא לתת אותם.
מה היה דחוף לואן גאנדי להחתים רכז נוסף שלא שונה במשחק ממה שיש לו בסכום כזה? נשגב מבינתי.
איך דני איינג לא מצליח להשיג את אוקפור בסיין אנד טרייד על אמיר ג'ונסון? הוא לא יכל לקבל אותו בעבור איזה בחירת סוף סיבוב ראשון ושתי בחירות סיבוב שני?
איך וממתי הליגה הפכה לבינארית, כששחקנים שווים הרבה או כלום?

פשוט מייאש, לרוב הקבוצות בליגה אין עתיד.
אני באמת מתחיל לחשוב שהדרך היחידה להתרומם מבינוניות היא לעשות פילדלפיה, אחרת אין סיכוי להגיע מעבר לסיבוב השני בפלייאוף

יניב
יניב
02/07/2017 8:57:23

חייב להודות, לפחות במבחינתי מורי העלה את עצמו לרמה לא יאמנת של GM.פשוט קסמים מה שהוא מצליח לעשות.איך לעזאזל הוא שכנע את טאקר לחתום אצלהם על חוזה נמוך יותר מטורנטו.מדהים אשכרה קוסם

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2017 8:59:22
הגב ל  יניב

לפי הדיווחים זה כריס פול שמאד מיודד עם טאקר מאז ימי התיכון בצפון קרולינה.

יניב
יניב
02/07/2017 9:44:47

האמת שאני חושב על זה יותר לעומק אז המיסים בטורנטו מאוד גבוהים אז אולי זה לא כזה הפרשץבכל מקרה אחלה חיזוק ליוסטון.
פול וטאקר היו ביחד בתיכון?

עידו גילרי
עידו גילרי
02/07/2017 9:47:08
הגב ל  יניב

לא. אבל הכירו דרך משחקי התיכונים.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
02/07/2017 9:15:08

באתרים של סאן אנטוניו ציינו שפופ/ ביופורד אמרו שהספרס לא הולכים להשתגע.

אפשר להתווכח על זה מול החוזה של מילס, אבל זה עושה שכל, כי כשקרי חותם על מעל ל- 40 מליון לשנה כל השוק עולה למעלה, במיוחד השוק של ה- PG שהם מצרך חיוני (הרבה יותר מ-C או SG).
רק להסתכל על החוזה של ג'ו אינגלס, כדי להבין שהליגה ירדה מהפסים.
תקרת השכר עלתה, אבל עדיין לא מתקרבת לאינפלציה של שכר השחקנים. לכן אנחנו רואים כרגע את ג"ס שהיתה אחד המודלים הכי שפויים לניהול בליגה נמצאת ב- 130 מליון הרבה מעבר לתקרת המס כשיש לה עוד 5 שחקנים להשלים ברוסטר

דרך אחרת להסתכל על ההתנהלות של הספרס ביומיים הראשונים של השוק, זה שהם זוממים על בחירות דראפט שיעלו למועדון מעט יחסית ויפתחו את המועדון שנים קדימה.
גם גרין וגם למרקוס על המדף (גם פארקר אבל אין שום תקוות אף אחד לא יקנה). אני חושב שהספרס מבינים שהמועדון יכול להרוויח ממכירתם רק ע"י שחקנים שהמועדון יגדל ושום ביג שוט (שהוא לא רוברט הורי) לא יצליח בספרס אם למרקוס לא הצליח (גם ג'פרסון לא בזמנו).

זאת הסיבה שצריך גם וטרנים וזאת הסיבה שהספרס ימשיכו עם גאסול ומילס

מי שכן צד את עיני זה דווקא ג'מייקל גרין שיכול לתת מענה טוב מאד לגרין של ג"ס ולסגור לספרס פינה בעמדה 4 ללא עלות פושטת רגל.
מדברים עליו כמי שיכול להתאים לבוסטון, אבל כל כך הרבה שמועות יש על בוסטון שכבר אי אפשר להאמין להם.

קו קדמי שיכלול את גאסול, גרין כפותחים,
מחליפים: ברטאנס כסטרץ ועוד מציאה שיגרדו בליגת הקיץ יכולים לסגור פינה.

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:10:35
הגב ל  אוהד ס"א

לס"א חסר PG בכיר ומה שכרגע יש בשוק לא שווה את החוזה הגדול אותו השחקנים מבקשים (לאורי וגם היל לא שווים חוזה מקס).
הגדולה של הספרס שהקבוצה מוציאה מחלקיה 120% ובגלל זה הם תמיד טובים (לא משנה כמה אפורים הם יהיו).
גם כשאולדריג', כביכול, לא מספק את הסחורה אין ממש אלטרנטיבה אחרת. אין אף PF שיכול להתאים לספרס (ופנוי) שיחליף את אלדריג',שעדיין מדובר בשחקן גבוה ששם נקודות ויש לו יד טובה מחצי מרחק.
פרקר כרגע הוא סימן שאלה, אבל כמו ג'ינובילי, מדובר באחד השחקנים הגדולים במועדון ולכן הם יסיימו איתו את הקריירה כמו שצריך. אני חושב שגם האופי של פרקר וג'ינובילי נותן להם להבין את זה ולא להשתגע מבחינת חוזים.
נראה לי שטרייד על דני גרין הוא הכי רלוונטי, במיוחד שסימונס עולה, הבעיה שהמנייה של גרין ממש בירידה – אם זה אפשרי מבחינת משכורות הייתי שולח אותו בטרייד לניקס עבור קורטני לי.

רן הנרגן
רן הנרגן
02/07/2017 9:19:04

איגואדלה הכניס את ג"ס לפינה והוציא מהם חוזה של 16 מיליון לעונה למשך 3 שנים. אני בטוח שליקוב לא אוהב את זה לא משנה מה יאמר בפומבי.

הימור שלי, בקיץ הבא איגואדלה נשלח בטרייד לקבוצה בקוטב הצפוני.

קלמנטה
קלמנטה
02/07/2017 9:29:58
הגב ל  רן הנרגן

התרומה שלו בשנים האחרונות? לא מגיע לו?
מגיע גם מגיע.

יניב
יניב
02/07/2017 9:45:33
הגב ל  רן הנרגן

מה זה לפינה?
לבחור היו הצעות והצעות טובות מקבוצות טובות.גולדן סטייט פשוט שילמו לו את שווי השוק שלו.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
02/07/2017 10:03:26
הגב ל  רן הנרגן

לשחקן כמו איגי שתרם כל כך הרבה לקבוצה (על אותו משקל מאנו), יש תמיד בעיה: לשלם לפי מה שהוא שווה או לשלם על תרומתו בעבר.
במקרה כזה, גם מרוויחים את האוהדים ובונים קבוצה שמכבדת מסורות ויודעת להיפרד משחקנים וגם מסמנים לשחקנים אחרים שכדאי להם להתמיד בקבוצה ולא לחפש במרעים אחרים.

א. ביכולת שלו איגי לא יהיה שווה את החוזה שהציעו לו
ב. איגי שווה את הכסף הזה תרומתו האדירה ל- 2 אליפויות שהוא נתן לג"ס
ג. אף קבוצה (אפילו לא בקוטב הצפוני) לא תיקח את החוזה הגרוע הזה

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
02/07/2017 10:09:55
הגב ל  אוהד ס"א

איגואדלה שווה את הכסף, כי הוא לא מחזק יריבה אפשרית (הייתי שמח אם היה מגיע לספרז), ושומר על היציבות בגולדן סטייט.
גולדן סטייט כנראה מוכנה לשלם הרבה מאוד כסף על הצוות הקיים, כי כסף יגיע ממקורות אחרים.
כל עוד אין תקרת שכר אמיתית וקשיחה, הכסף הגדול, כמו בעולם האמיתי, ינצח. זו גם הסיבה מדוע קווין דוראנט יוכל לחתום על חוזה "בהנחה" – כי הוא יקבל פיצוי גדול בהרבה במקומות אחרים. ומה לעשות, סן פרנסיסקו מקום הרבה יותר עשיר עם הרבה יותר אפשרויות להתעשר, מאשר כל מקום אחר. כוח וכסף נדבקים לכוח וכסף.

אסף
אסף
02/07/2017 10:12:56
הגב ל  אוהד ס"א

תמיד יש ברוקלין/אינדיאנה/ניקס למקרים של חוזים גרועים להשכרה

מיקי
מיקי
02/07/2017 14:01:12
הגב ל  רן הנרגן

אז אוסיף קונספירציה – יותר משהלוחמים לא רצו לראות את אנדרה עוזב, הם לא רצו שיעזוב לקבוצות ספציפיות. לכן זה בעצם סיין אנד טרייד – עוד לפני תחילת העונה יעבירו אותו לכל מיד שירצה ולא יהיה ספרס/קאבס/אוקלהומה/יוסטון, יקבלו בתמורה כמעט כלום ויחתכו את מה שבכל זאת יקבלו.

אסף
אסף
02/07/2017 10:08:27

רדיק וגם איגי עם עקיצות נאות (במקרה שחותם). רדיק נהנה ללא ספק מעודף הכסף הפנוי של פילי , איגי אכן היה חוליה חשובה בריצה התלת עונתית של הלוחמים אבל לתת לשחקן בגילו חוזה כזה שחונק לחלוטין את מרחב התמרון של הלוחמים להמשך נראה לי מוגזם.

סולי
סולי
02/07/2017 10:23:58
הגב ל  אסף

אתה רחוק אחי- הוא לוקח מקסימום 5 מיליון לעונה, זה הנחה מאד משמעותית ביחס לתרומה האדירה שהוא נותן לקבוצה (בעיקר במאני טיים של העונה), בכל קבוצה אחרת היה מרוויח הרבה יותר.

סולי
סולי
02/07/2017 10:24:34
הגב ל  סולי

הכוונה לאיגואדלה כמובן

אסף
אסף
02/07/2017 13:16:20
הגב ל  סולי

15 התכוונת בחוזה החדש…. לעונה….

סולי
סולי
02/07/2017 14:10:58
הגב ל  אסף

צודק

אגדה
אגדה
02/07/2017 10:08:47

קלגרון לקליבלנד?????

בילופס נפל על הראש? או שזה דוד גריפין עם שעות נוספות??

עגל
עגל
02/07/2017 14:48:27
הגב ל  אגדה

חחח
מה לקלגרון ולכדורסל, תרתי משמע?!

אולי זה החומר הסודי שלברון לוקח

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:12:55
הגב ל  אגדה

אף אחד מהם כרגע כ-GM.
לדעתי קליבלנד לא היו צריכים להיפטר מגריפין כי הוא מכיר את המערכת ויכל לבנות שם לאחר שלברון היה עוזב (אם השמועות נכונות).
בילאפס רואה מה קורה שם ומבין שאין טעם להגיע לבית משוגעים הזה במיוחד שלא בטוח מה קורה עם לברון.

אסף
אסף
02/07/2017 10:09:40

ומה נסגר עם בוסטון? ג'ונסון הלך על אוליניק כנראה יוותרו, מי אמור לשחק עם הורפורד מתחת לסל? (גם ככה העונה שם הייתה החולשה שלהם)

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 10:10:30

רוקטס הולכים על קבוצה של ווטרנים עם ההחתמה של טאקר.
#כשאנדרסון וגורדון נראים צעירים
קצת מפחיד בהתחשב בשיטה של דאנתוני, ממש מקווה שיגדיל את הרוטציה משמעותית בעונה הרגילה.
למרות זאת טאקר אחלה תוספת כבאק אפ לאריזה. יתן לו לנוח דקות משמעותיות בלי הפסד רציני מבחינת הגנה וקשיחות.

אגדה
אגדה
02/07/2017 10:11:22

kcp זה מתכון למרק עוף??..

אני אשמח לקבל את המתכון…

אסף
אסף
02/07/2017 10:11:27

רועי ואף מילה על יקיר האתר האוסטרלי המעופף??.
לפי השמועות משהו באזור 50 מיליון ל-4 שנים… התקדם מאז ששיחק במכבי הבחור.

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 10:17:57

ועכשיו חייבים להתפנות לחיזוק הגבוהים. אם אני מורי חוטף את טאריק בלאק על מינימום כהתחלה.

bobby
bobby
02/07/2017 10:44:27
הגב ל  אפלטון

כן גם אני חשבתי על בלאק..
הוא הרי התגלה במועדון, ויש לו סט יכולות שמאוד מזכיר את קאפלה בהתקפה, פלוס הגנה לא רעה בכלל..
יכול להיות בק-אפ טוב במיוחד בהתחשב בכך שננה הוא פוטנציאל פציעות תמידי, וגם אם הוא כשיר דאנטוני מעדיף לתת לו לנוח כמה שיותר במהלך העונה הסדירה.
בקיצור – בלאק יהווה אחלה תחליף להראל.

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:16:36
הגב ל  bobby

גם לג"ס חסרים גבוהים ויכול להיות שהוא יהיה מוכן לחתום במינימום.

עוד דבר, אזילי ומצבו הבריאותי מורידים אותו לחוזה מינימלי.

אגדה
אגדה
02/07/2017 10:22:07

יוסטון היא לא סופרטימז טהורה מהסיבות הבאות:

-אין לה 4 אולסטארים בלי כבוד עצמי.

-אין לה ותראנים מושפלים כמו ווסט ואיגאדלה שלוקחים חוזה במינימום.
-ד'אנתוני מאמן יותר מביך מדויד בלאט כשבא הפליאופס.

bobby
bobby
02/07/2017 10:41:11
הגב ל  אגדה

לא יודע עד כמה איגי לוקח חוזה ״מינימום״.
והחוזים של טאקר וננה (במידה ויגיע עם הקבוצה להסדר שמנסים לגבש שם) הם חוזים נוחים מאוד, גם אם לא מינימאליים.

בגזרת האולסטארס אתה צודק. גם אם נשים את סוגיית האגו בצד, הארדן ופול הם בסופו של דבר צמד, ויוסטון חייבים להביא לפחות עוד אולסטאר אחד אם הם רוצים להיקרא סופר-טים.
העניין הוא שעם איך שהמצב נראה כעת, קשה לי לחשוב על עוד שם גדול שיגיע חוץ ממילסאפ או מלו, וגם לגבי שניהם זה כלל לא בטוח..

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 10:44:57
הגב ל  אגדה

הרוקטס ממש לא סופרטים, אבל יש לה בסיס של שחקנים שיכולים לעשות צרות לכל קבוצה שלא קוראים לה גולדן סטייט.
פול, הארדן, אריזה, אנדרסון, קפלה, גורדון, טאקר, ננה (?).
רוטציה חזקה של 8 שחקנים, כשיש עוד 11 מיליון בחריגת טריידים.
סה"כ הקבוצה השנייה בטיבה במערב כרגע. (אם אוקלהומה מחתימים את גיי הם יתנו פייט רציני).
הספרס קצת נשארו מאחור אבל הם תמיד איכשהו מצליחים כנגד הציפיות

דדי
דדי
02/07/2017 12:01:43
הגב ל  אפלטון

איזה חריגת טריידים ???

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 15:20:28
הגב ל  דדי

כמו שאמרתי אז, זה לא חריגת טריידים טכנית אלא חבילה של חוזים בלתי מובטחים שמגיעה ל11 מיליון לפי החוקים של הcba הישנים שאפשר לקבל 175% על כל 100,000 דולר של חוזה בטרייד.
זה אפילו קצת יותר גמיש מחריגת טריידים פר סיי. פשוט יותר נוח לקרוא לזה ככה.
https://youtu.be/e0Z-OyXE07g
בערך בדקה 4:50 בווידאו, מורי מציין את זה.

עגל
עגל
02/07/2017 14:50:14
הגב ל  אגדה

ועדיין הכי כואב לי זו העזיבה של בברלי

צביקה
צביקה
02/07/2017 10:34:59

אולי אף קבוצה לא יכולה על ג"ס גם בשנה הבאה, אבל קליבלנד, שנשארה חזקה מאוד במזרח עם לברון וקיירי ולאב, היא בהחלט טים טו ביט במזרח, ואני לא מבין עדיין מה עושה איינג' ואיך הוא לא מנצל את המצב שלו להשלים סגל שמסוגל להתמודד עם קליבלנד. אם הוא מפספס את שנה הבאה לדעתי הוא מפספס הכל. פילי תעבור אותו. וושניגטון במצב טוב מאוד גם לעבור אותו, מיאמי גם. הוא יפספס את הרגע.

רוני מקרוני
רוני מקרוני
02/07/2017 10:43:26
הגב ל  צביקה

בוא תסביר לי איך המצב של וושינגטון או מיאמי יותר טוב משל בוסטון?!

א.ב
א.ב
02/07/2017 11:38:07

אמ;לק – המצב של וושינגטון הוא הציפור ביד-
וושינגטון עם וול ובייל על חוזים לשנתיים שלוש קדימה, כרגע מחזיקה ביותר סטאר פאואר, שזה הדבר שיותר קשה להשיג בליגה.
בוסטון רק עם הורפורד חתום קדימה ויש את איזיאה שמסיים חוזה העונה וספק אם שווה מסימום שכנראה יקבל במקום אחר.

השאלה אם ציפור אחת ביד עדיפה על שלוש ציפורים על העץ של איינג'.

צביקה
צביקה
02/07/2017 12:06:50
הגב ל  א.ב

ואוטו פורטר המצויין

יאיר
יאיר
02/07/2017 16:00:20
הגב ל  צביקה

מאז לארי בירד, לבוסטון אין ציפורים ביד. רק על העץ

דור
דור
02/07/2017 11:04:33

בובטון נחלשו בוודאות. אלא אם כן יחתימו את מילסאפ הכלום שיש להם מתחת לסל רק יחמיר בחי ג׳ונסון אוליניק וזלר. הליגה למדה את החבר תומאס וכל היתר הם שחקנים משלימים נחמדים ותו לא. בתכלס׳ בוסטון היו עפים מול הבולס בסיבוב הראשון אם רונדו לא היה נפצע ואז אולי איינג׳ היה מזיז את עצמו. בקשר למילסאפ לדעתי כדאי לו ללכת למיניסוטה ולסגור להם את הפאזל. איתו ועם טאונס, וויגינס, באטלר, איגוד והספסל יש שם בהחלט קבוצה שתוך שתי עונות אמורה להגיע לפחות לגמר הקונפרנס

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
02/07/2017 11:11:01

הספרז היו תקועים עם החוזה היקר של LMA, ונשארים תקועים. מצליחים לשמור את פאטי מילס ואני מאמין שגם יסגרו עם ג'ונת'ון סימונס. אבל לא מסתמן אף חיזוק. פופ כהרגלו יצטרך להוציא מים מהסלע כדי לשמור על תחרותיות, לנוכח ההתחזקות של יוסטון ואוקלהומה. לא אופטימי במיוחד. עדיין מקווה שפול מילסאפ יגיע באיזשהי דרך, אולי-אולי קווין לאב, בטרייד של אין ברירה לשתי הקבוצות. אין משהו יותר טוב על השולחן עכשיו.

רוני מקרוני
רוני מקרוני
02/07/2017 11:23:17
הגב ל  שם (נחוץ)

למה לעזעזל שלאב יגיע? אין שום סיכוי בעולם שזה יקרה חלאס לרשום סתם שטויות

אופיר
אופיר
02/07/2017 11:35:41

לאב כנראה לא יגיע, לא הייתי מתנגד לטרייד של הורפורד על למארקוס.

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 11:44:16
הגב ל  אופיר

זאת תהיה טעות נוראית מבחינת בוסטון. הורפורד אולי אפור יותר ופחות סקורר אבל יכול לשחק גם כסנטר, מה שלמרכוס ממש לא. הוא ריבאונדר טוב יותר, מוסר טוב יותר ושומר הרבה יותר טוב. וגם הקליעה שלו מספיק טובה כדי לרווח את המשחק.
אם מישהו בבוסטון מספיק טיפש לעשות כזה טרייד אוהדי הספרס צריכים לנשק לו את אצבעות הרגליים.

KingJames23
KingJames23
02/07/2017 11:54:12
הגב ל  אפלטון

גם למרקוס וגם הורפורד ריבאונדרים לא משהו בכלל

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/07/2017 12:22:58
הגב ל  אפלטון

שומר? איכשהו נתון לפרשנות. ריבאונדר? ממש לא

פינקי
פינקי
02/07/2017 11:59:29
הגב ל  שם (נחוץ)

איך לאב יועיל לספרס?
הספרס צריכים להתמקד ברכז.
עכשיו כשטיג תפוס, לאורי, היל או לאוסון צריכים להיות היעד.
עם כל הכבוד למילס, הוא לא רכז פותח בקבוצה ששואפת לאליםות.

פינקי
פינקי
02/07/2017 12:00:02
הגב ל  פינקי

אליפות כמובן, תקופת ברוס לי בואן עברה מזמן….

עגל
עגל
02/07/2017 14:52:50
הגב ל  שם (נחוץ)

לאב לס"א? ומי יגיע לקאבס, למרקוס?
אם אני גריפין אני לא לוקח. אופס גריפין כבר לא שם

שייקה
שייקה
02/07/2017 16:14:51
הגב ל  עגל

למרקוס בקאבס תהיה טעות כה קולוסאלית, שלברון עולה על מטוס בסופ"ש של האולסטאר ולא חוזר.

דדי
דדי
02/07/2017 12:02:25

ברוקלין מתכננים לתת הצעה ענקית לאוטו פורטר.

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:22:24
הגב ל  דדי

חושב שוושינגטון לא צריכה להשוות הצעה בכל מחיר עליו.

bobby
bobby
02/07/2017 12:32:09

+מיליון, תודה על עבודת הקודש! אתה לא נח הא? עונה רגילה, פלייאוף, דראפט, שוק חופשי, מה לא? 🙂

יוסי
יוסי
02/07/2017 12:13:42

צפוי

Etayle
Etayle
02/07/2017 12:27:28

בנוגע לאינגלס אני לא כ"כ מכיר אוסטראלים אבל יש להם כמה מדליסטים אולימפיים וגם אאל"ט יואיט הוא שחקן אוסטראלי(עשה קריירה דיי מרשימה בטניס), אבל כפי שאני מכיר אותך אני מאמין שזה נאמר בצחוק 🙂
בכל מקרה חוזה מצויין, שחקן נהדר.

Etayle
Etayle
02/07/2017 12:28:50

גולדן סטייט בינתיים עושה מה שהיא צריכה לעשות, השאירה את מי שהיא רוצה, ומאמין שתחפש חיזוק בשוק החופשי, שני גבוהים שנראים לי יכולים לחזור ולתרום אחו דווקא שני האקסים בוגוט ואזילי(ששוחרר מפורטלנד), שחקנים שהיו חלק מהמערכת ונתנו עונות יפות.

bobby
bobby
02/07/2017 12:33:15
הגב ל  Etayle

הבעיה היא שגם בוגוט וגם אזילי הם סימן שאלה גדול מבחינת הבריאות כרגע.

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:23:06
הגב ל  bobby

לכן אפשר לקחת את הסיכון על חוזה מינימום

יניב
יניב
02/07/2017 12:34:13
הגב ל  Etayle

בוגוט סיים רע את הקדנציה בגולדן לא נראה לי שיש סיכוי שהוא יחזור

הייט אשברי
הייט אשברי
02/07/2017 13:07:18
הגב ל  Etayle

גם אם נתעלם מהיסטורית הפציעות של שניהם, ג"ס לא תחזיר אף אחד מהם. אזילי – כי הןא סנטר לא אינטליגנטי שעושה מלא שטויות , מילא בהתקפה אבל עוד יותר בהגנה , וקל להטעות אותו וגם לסחוט ממנו עבירות מטופשות . בוגוט לא יחזור , כי הוא ליכלך על הקבוצה אחרי שעזב .

פינקי
פינקי
02/07/2017 12:52:35

מגיע לאיגי כל דולר.
כמה כסף נשאר לווריורס? צריכים עדיין להחתים גם את דוראנט, לא?

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 13:01:07
הגב ל  פינקי

הם משתמשים בזכויות ה-non bird לשחקן וותיק
(מאפשר להם לתת לו 120% משכרו הקודם ללא קשר לתקרת השכר).

הקבוצה ככל הנראה תגיע לפיירול של בערך 140 מיליון,
ולתשלום מס של 40 מיליון (בקרוב).

הייט אשברי
הייט אשברי
02/07/2017 13:10:12
הגב ל  גיא הרשע

כל עוד הם אלופים, לייקוב יסתדר עם המס. הכסף זורם בצורת מרצ'נדייס, פרסומות ומחירי כרטיסים .

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 13:25:13

אני בטוח שאתה צודק.

דרך אגב, מה שכתבתי זו לא תלונה.
להפך, בתגובה קודמת החמאתי לבעלי הקבוצה על מכונתו ללכות ALL IN.

גולדן סטייט משתמשים בכללים הקיימים בצורה האופטימלית עבורם על מנת שתהיה להם את הקבוצה הכי חזקה שאפשר.
הכי לגיטימי שיש.

(רק להזכיר לך על איך שבעונה שעברה אתה התלוננת על איך שהקאבס שוברים את הכללים עם "שבירת התקרה"…)

שימחה ריף
שימחה ריף
02/07/2017 13:28:20
הגב ל  גיא הרשע

בדיוק! הייט הוא הצבוע הגדול ביותר שיש ובכלל כל אוהדי העגלה

p
p
02/07/2017 14:03:28
הגב ל  גיא הרשע

נא לא לבלבל את הייט עם עובדות.
זה לא מסתדר עם העולם הדמיוני שהוא חי בו.

יניב
יניב
02/07/2017 14:07:53
הגב ל  גיא הרשע

P התרגלת למדים החדשים של יוסטון?

p
p
02/07/2017 14:11:15
הגב ל  גיא הרשע

כן, עדיין קצת מוזר, והזקן קצת מגרד 🙂

עגל
עגל
02/07/2017 14:55:22
הגב ל  גיא הרשע

P הצטרף אלינו שחקן חדש פי ג'יי טאקר.
עכשיו גם ברץ' על העגלה.
ברוכים הבאים

עגל
עגל
02/07/2017 14:57:01
הגב ל  גיא הרשע

מה אתם משווים בין הקאבס שנבנתה בחטא לבין ג"ס שהיא קבוצה צנועה, חכמה, משתפת ונטולת אגו שנבנתה מלמטה בדראפט?
היחידה שגרועה מהקאבס היא יוסטון, קבוצה אלימה ופוצענית שכמותה

ערן
ערן
02/07/2017 17:43:04
הגב ל  גיא הרשע

הקלידו את התגובה כאן…

שייקה
שייקה
02/07/2017 13:58:00

כפי שגיא אמר, אין באמת בעיה כל עוד לייקוב מוכן לשלם במסגרת המגבלות וההיטלים הקיימים.

אבל וואו, כמה פעמים התלוננת על זה שנה שעברה עם הקאבס וכמה שזה לא בסדר. אולי קפצת מוקדם? או שבמפרץ זה סבבה אבל עם לברון לא?

פינקי
פינקי
02/07/2017 13:46:23
הגב ל  גיא הרשע

אני איש פשוט שבא מהליגה הישראלית, כאן אם יש לך כסף אתה קונה את שאראס באסטון ופארקר, אם אין לך אז הכוכב שלך הוא סנטר שמנמן בשם עידו קוז'יקרו.

החוקים של הNBA תמיד נראו לי מסורבלים מדי (נחוצים כמובן, אבל מסורבלים).

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 13:55:24
הגב ל  פינקי

האמת היא שיש היגיון פנימי די פשוט:

בשביל להביא שחקן מבחוץ (שחקן חופשי), אתה צריך מקום מתחת לתקרת השכר.
בשביל לשמור את השחקנים "שלך", מותר לך לחרוג מתקרת השכר,
כאשר אם השחקן משחק בשורותיך כבר 3 שנים, אז אתה יכול להציע לו חוזה שקשה להתמודד אתו מוניטרית.
(טרייד משמר את זכויות על השחקן מהקבוצה הקודמת.)

ולכן, הקאבס וגולדן סטייט הן קבוצות כל כך יקרות.

רק שיש מחיר לבניית קבוצה כל כך יקרה –
מס המותרות. 40 מיליון זה חתיכת בונוס לחלק לקבוצות הליגה שבוחרות לא לחצות את רף המס.

פינקי
פינקי
02/07/2017 14:07:54
הגב ל  גיא הרשע

הכל בצחוק, ברור שהחוקים האלו לא סתם שרירותיים ויש הגיון מאחורי כל אחד.
לי אישית אף פעם לא היה ראש להיכנס לפרטים (מילא בירד, שיחסית פשוט, אבל כל ההחתמות מחדש לפי תוספת שכר אם שחקן נבחר לחמישייה כלשהי, או לMVP, וכל השטויות האלו שהוסיפו בגלל דריק רוז, למי יש ראש לזה… 🙂 )

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 14:11:03
הגב ל  גיא הרשע

לא חשבתי שאתה לא מכיר.
רציתי להבהיר (כהמשך הדיון) את עמדתי על התלונות על "הפרת" הכללים, וחציית תקרת השכר.

אסף
אסף
02/07/2017 13:20:25

כנראה שאתה צודק הייט, בדיוק כמו שגילברט ספג את החריגה בקאבס או בעלי מיאמי בזמנו עם הטריו… כשהעגלה מנצחת הבוסים נוטים לשלם.

Tahel (Le) Baron
02/07/2017 13:49:44

איגי עשה את הדבר הנכון,לשמור על הסגל שלהם עם כמה שפחות שינויים יתרום לגולדן סטייס בדרך לעוד טבעת.
אולי גם קאמבק של בוגוט יהיה נחמד.

שייקה
שייקה
02/07/2017 14:00:39

חברים, פילי ה-קבוצה לצפות בה השנה.

אם בשנה שעברה הם למדו קצת לנצח מדי פעם, אולי השנה נראה כבר שיפור נוסף. ההחתמה של רדיק פשוט מעולה ולא יכלו למצוא משהו מתאים יותר במסגרת התהליך שלהם.

רק נקווה שכולם יפתחו את העונה בריאים ושלמים. מישהו יודע אם סימונס ואמביד אמורים להיות כשירים?

קלמנטה
קלמנטה
02/07/2017 14:26:05
הגב ל  שייקה

אני המיניסקוס הדפוק של אמביד. אני מקווה שאהיה כשיר.
אבל היי הוא שוקל המון אז בחייאת.

חורחן
חורחן
02/07/2017 15:33:04
הגב ל  שייקה

נכון להיום הם כשירים, לאור ההיסטוריה שלהם ושל פילדלפיה זה יכול להשתנות בכל רגע

שייקה
שייקה
02/07/2017 16:12:27
הגב ל  חורחן

תודה

אני מקווה מאוד שזה לא ישתנה בזמן הקרוב. תכלס מגיעה להם פתיחת עונה מפתיעה לטובה כזאת, שתמצב אותם במקום שיחזיר להם את הכבוד שהלך לאיבוד בתהליך ארוך…

עגל
עגל
02/07/2017 14:28:51

מסר לברץ'-
תגיד ברץ' שמעת שפי ג'יי טאקר חתם ביוסטון?!
נו אז אתה איתנו על העגלה?
אתה מצטרף?
כן כן, אתה תומך בנו?
תגיד משהו חיובי, זה פי ג'יי טאקר!

שייקה
שייקה
02/07/2017 14:44:50

חוץ מהופס (תודה לרועי ולמגיבים, כמובן) באלו אתרים ניתן להתעדכן באופן שוטף ויחסית רמה סבירה של מהימנות בכל הנוגע לשוק החופשי, טריידים וכו'?

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 14:49:54
הגב ל  שייקה

https://twitter.com/wojespn

האימא והאבא של ה-"חם מהשטח" ב-NBA.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 14:53:01
הגב ל  שייקה

אם מה שאתה מחפש זה שמועות, אז אתרי האוהדים של SB Nation הם מקור סביר, שם תוכל למצוא בלוגים של כל קבוצות ה-NBA.
הם גם אוספים את הידיעות הקשורות לקבוצה מכל האתרים המרכזיים, כך שקל להתעדכן.

שייקה
שייקה
02/07/2017 16:11:16
הגב ל  גיא הרשע

תודה גיא!

אתחיל עם WOJ ונמשיך משם 🙂

KB24
KB24
02/07/2017 14:47:51

דיי נשמע כאילו מה שאמרו שנה שעברה אל מינוסטה אומרים כיום על ה76..

Vermonster
Vermonster
02/07/2017 16:13:39

מצב לא רע שרודי גיי מצטרף לאוקלהומה

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:27:09

אני לא חושב שהחוזה של גיי יהיה גבוה כי הוא חזר מפציעה שקודם בכלל רוצים לראות מה מצבו

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 18:12:39

אין להם את המקום מתחת לתקרת השכר לחוזה גבוה לשנה.
ניחוש סביר יותר הוא שהם ינסו לרקום עסקת סיין אנד טרייד עם הקינגס.

Smiley
Smiley
02/07/2017 16:26:41
הגב ל  Vermonster

גיי כקגע מגיע אחרי פציעה שקשה לראות איך הוא יחזור ממנה, לדוגמא קחו את צ'אלמרס שמאז הפציעה לא חזר.

לכן לא משנה לאן יגיע הוא צריך להתחיל מאיפשהו כדי לחזור לקצב. ב-OKC ישנה אפשרות לשחק איתו ועם ג'ורג' בעמדות ה-SF & PF

שייקה
שייקה
02/07/2017 16:55:57
הגב ל  Vermonster

הוא לא נפצע עונה שעברה? או כל עונה? או כל הזמן? תמיד נראה שהוא היה אמור להיות טוב ולא קורה שם כלום. רק אגו…

שימחה ריף
שימחה ריף
02/07/2017 17:05:44

ניק יאנג סגר בפליקנס

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 17:32:22

לא ראיתי את זה כרשמי בשום מקום אבל אם כן אחלה החתמה לפליקנס. עכשיו רק איזה שחקן טוב בעמדה 3 והם good to go.

עידן
עידן
02/07/2017 18:28:15

לא זוכר איפה קראתי את זה אבל היתה ידיעה לפני בערך שבועיים שאינדיאנה רוצים להפוך את סטיבנסון לפוינט גארד ושהוא יהיה הרכז הפותח שלהם

עידן
עידן
02/07/2017 18:29:58
הגב ל  עידן

אבל כנראה זה לא היה נכון אם הם עכשיו רוצים את קורי גוזף.

עידן
עידן
02/07/2017 18:40:11

הטוויטר של נשיא ארצות הברית

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/881503147168071680

תום
תום
02/07/2017 18:55:47

@wojespn:
Source: Free agent forward Serge Ibaka has reached deal on three-year, $65M contract to stay with the Toronto…

Rocky1
Rocky1
02/07/2017 18:56:31

איבקה נשאר בטורונטו, 65 מיליון ל-3 שנים

תום
תום
02/07/2017 19:04:42

באטלר וגיבסון? אני מבין שת׳יבודו מנסה להקים במינסוטה את שיקאגו 2.0.
דרק רוז – תתכונן.

bobby
bobby
02/07/2017 19:18:39

וואלה, חמישייה שכוללת את באטלר, וויגינס, גיבסון וטאונס היא בהחלט חמישייה מכובדת. רק צריך להוסיף לה רכז טוב עם ידית טובה מה-3, ואז באמת שאין סיבה שמינסוטה לא יעשו קפיצת מדרגה סוף סוף.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 19:26:17
הגב ל  bobby

ג'ף טיג הוא שדרוג עצום על פני רוביו בכל הקשור לקליעה.
משום מה לא ממש לוקחים ברצינות את ההחתמה שלו, אבל מדובר על רכז אמתי, כזה שמחפש את המסירה.
בשנה שעברה הוא קלע 35.7% מהשלוש,
לפני שנתיים 40% מהשלוש.

הפוטנציאל של מינסוטה בשמיים. אם בשנה שעברה הספסל היה נון פקטור,
השנה נוסף עומק לקבוצה, ובתוספת המשך הצמיחה (ביכולת) הצפוי של טאונס,
מדובר על קבוצה שבאמת יכולה לתת עונה גדולה.

תום
תום
02/07/2017 19:34:19
הגב ל  גיא הרשע

איך נוסף עומק לקבוצה? שלושה הלכו ושלושה באו, כולם שחקני חמישייה.
מסכים שהחמישייה של מינסוטה התחזקה מאוד, לא מסכים לגבי העומק.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 19:53:36
הגב ל  תום

גיבסון הוא תוספת משמעותית לחסרון הגדול ביותר של הקבוצה בשנה שעברה:
גבוה אמין נוסף.

בשנה שעברה מאחורי טאונס ודנג הגבוה הבא ברוטציה היה בייליצה עם 18 דקות ריקות מתוכן, ריבאונדים, או הגנה…

מחליף לשאבז מוחמד (שבשביל להחתים את גיבסון וויתרו על זכויותיו) לא יהיה מסובך למצוא.

עופר
עופר
02/07/2017 20:46:22
הגב ל  גיא הרשע

כרגע ויתרו על הזכויות למוחמד, לא החתימו עדיין את כספי וראש.
כרגע זה לא ספסל עמוק…
ויתרו על מוחמד, לאבין, רוביו ודאן.
אני מקווה שהם יחתימו את כספי וראש ויביאו עוד שני שחקנים שקולעים אחרת יש בעיה.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 20:51:19
הגב ל  גיא הרשע

עומק בספסל לא תלוי רק בכמה שחקנים יש (כי לא חסרו כאלו בקבוצה),
אלא בכמה אפשר באמת להשתמש.
גיבסון שמצטרף לטאונס ולדנג זה חיזוק רציני לעומק של הקבוצה. בהגנה, ובהתקפה.

שאבז מוחמד, וכספי, הם שחקנים חד ממדיים, ומחליפים להם, יהיה פחות קשה למצוא.

עופר
עופר
03/07/2017 6:44:51
הגב ל  גיא הרשע

צודק.
אבל המקום מתחת לתקרה מצטמצם ואין הרבה נכסים לטרייד. הם צריכים שחקנים שייקחו מעט וייתנו תפוקה. כי כרגע לפציעה של מישהו מהקו האחורי אין פיתרון.
ועניין הריווח לא ברור לי. עד עכשיו כל מי שהייתה לו קליעה משלוש סבירה חוץ מטאוןנס ובייליצה שנה שעברה שוחרר.
ואולי לא באמת צריך סגל רחב… כי עם ת'יבודו כל החמישייה גם ככה תשחק 40 דקות…

גיא הרשע
גיא הרשע
03/07/2017 6:53:13
הגב ל  גיא הרשע

את משוואת תיבודו והדקות לחמישייה,
10 שחקני ספסל מעולים + מתמטיקאי לא יפתרו.
בשביל זה צריך פסיכולוג…

עופר
עופר
03/07/2017 7:46:04
הגב ל  גיא הרשע

חחח
גם נכון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 19:37:37
הגב ל  גיא הרשע

כל דבר יחסית לרוביו מבחינת קליעה מ 3 זה שדרוג, אבל הקליעה שלו עדיין בינו ית מינוס, למעט 2 עונות, אין סיזן שהוא עבר את ה 35.6% מחוץ לקשת. לא משהו שירווח יותר מדי את ההתקפה של מיני.
את התמהיל הכימי שלו, של באטלר, ושל וויגינס לא הייתי מנער.
תחושה שלי שזה הולך להתפוצץ להם בפנים.

בנוסף הבחור יוצא אטלנטה עם פרצוף "מבוהל תמידית".
יאכלו אותו חי במערב.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 19:55:12

בשנה שעברה, בפלייאוף מול הקאבס, הוא היה אחד הבודדים שתפקדו. קלע מבחוץ באחוזים גבוהים, חדר, ומסר.
התחושה שלי היא שהוא יפתיע לטובה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 20:17:58
הגב ל  גיא הרשע

4 משחקים…. וסוויפ. יופי של סטט' לגזור ממנה משהו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 20:29:06
הגב ל  גיא הרשע

ממוצע קריירה בפלייאוף – 33%. רע ביותר

וזה שאתה כותב שיש לך "תחושה שהוא יפתיע לטובה" מלמדת די הרבה – סימן תפקוד טוב שלו יתברר כהפתעה…

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 20:00:28

היו לו 37.6% בראצ' אנד שוט מה-3 בעונה שעברה.
לפני שנתיים הנתון היה 49.6% ,
ולפני 3 שנים, הנתון היה 40.4% .

בקבוצה עם סגל שמכיל את באטלר ואת טאונס, הוא צפוי לקבל לא מעט מבתים פנויים.
הקאצ' אנד שוט שלו מה-3 בסדר גמור.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 20:22:46
הגב ל  גיא הרשע

האחוזים שלו בינוניים מינוס. אתה אונס נתונים.

האחוזים של כמעט כולם עולים בקאץ' אנד שוט, כי לרוב מדובר על מבט פנוי.

בשקלול הכללי הקליעה שלו בינונית מינוס, עם ממוצע קריירה של 35.5 % – רע לגארד.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 20:36:54
הגב ל  גיא הרשע

"אתה אונס נתונים".

כל פעם שנתונים לא מוצאים בעינך הם "אנוסים".

נתוני הקאצ' אנד שוט מאוד רלוונטים. הסיבה היא שבקבוצה עם באטלר, וויגינס, ןטאונס, טיג לא יזרוק הרבה פול אפס.
ונכון, הוא לא קורבר מה-3, אבל הקאצ' אנד שוט שלו ב-3 השנים האחרונות סביר לחלוטין.

136 מ-319 ב-3 השנים האחרונות. 42.6%

לצורך השוואה,
בשנה האחרונה קליי תומפסון קלע 43.8% בקאצ' אנד שוט מה-3,
קווין דוראנט קלע 42.5% , וקרי קלע 46% .

פתאום מסתבר שאולי טיג לא קלע כזה גרוע…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 20:55:52
הגב ל  גיא הרשע

כי אתה באופן סיסטמתי גוזר נתונים מחוץ לקונטקסט שמתאימים לאג'נדה שלך.

הפעם האחרונה – הרשימת בולשיט של טופ 15 שחקנים לשנת 2009 נדמה לי שהיתה סך הכל איזה רשימת מכולת בפבואר של איזה עיתונאי שרצה להתחכם. נכון או לא ?

ותמשיך לדבר אל עצמך, ואל הדחלילים שאתה בורא – אני אמרתי "שקאץ אנד שוט לא רלוונטי" ??? למה להמציא דברים ?

אני אמרתי שהקאץ' אנד שוט של כמעט כולם עולה ביחס לאחוזים הכללים.

טיג קלעי בינוני מינוס עם ממוצע של 35 ו33 אחוז סיזן ופלייאוף בהתאמה.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 21:04:57
הגב ל  גיא הרשע

בן ממזר, אתה סתם מבלבל את המוח.

ממש לא מתחשק לי לבזבז את הזמן על וויכוחי מזפח מטופשים,
וגם כתבתי את זה בוויכוח הקודם.

בכל הנוגע לטיג –
אתה פשוט טועה.
יש לך איזו דעה קדומה, אז כל מה שלא מסתדר לך, זה "נתונים אנוסים".

לא כתבתי שטיג הוא שארפ שוטר,
אבל אתה בחרת לקפוץ לדיון,
ואז בחרת להתעלם מהתגובה בטיעון "נתונים אנוסים".

יש לי הצעה שתחסוך לך את עגמת הנפש (לך, ולי) שבדיון עם דחלילים –
תתעלם מהתגובות שלי.
אני אשמח להתעלם משלך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 21:17:28
הגב ל  גיא הרשע

סליחה ש "בחרתי לקפוץ לדיון" – לא ידעתי שמדובר במועדון סגור.

אתה צודק – הנתונים לא יכולים להיות אנוסים כי המספרים אובייקטיבים, טעות שלי. מה שאנוס זה איך מנסים לקחת מספרים מסויימים כדי שיתאימו לאג'נדה, ומספרים אחרים שלא מתאימים משאירים בחוץ.

ממה בדיוק בחרתי להתעלם ? אולי פספסתי משהו..

וממש אין צורך להגיע למצב של התעלמות מתגובות, לא נראה לי מנומס במיוחד, אבל בחירה שלך, אני שומר לעצמי את הזכות להגיב לכל תגובה שלך.

יניב
יניב
02/07/2017 19:58:34
הגב ל  גיא הרשע

אני איתך גיא. מאוד אוהב מה שקורה במיניסוטה ואם קאט וויגינס ימשיכו בגרף השיפור שלהם בהחלט יש פוטנציאל לסיבוב שני במערב. הבעיה היחידה שלהם לטעמי זה טיבס שבתור gmדווקא הראה יכולות טובות עכשיו אבל בתור מאמן אני לא מחזיק ממנו

גיא הרשע
גיא הרשע
02/07/2017 20:04:56
הגב ל  יניב

הבעיה הגדולה שלי בקבוצה הוא וויגינס. אחד השומרים הגרועים בליגה.
רק לפני כמה ימים הייתה כתבה יפה עליו ב-ESPN, שמראה עד כמה הוא שומר לא טוב.
ניתן לקוות שההגעה של באטלר
א. תאפשר לו לשמור על שחקנים פחות דומיננטים
ב. אולי הוא ילמד משהו…

הוא צעיר, ובהחלט יכול להיות שבשנה הקרובה הוא ייתן זינוק גדול.

יניב
יניב
02/07/2017 20:23:13
הגב ל  גיא הרשע

אני דווקא מאוד אוהב אותו ומאוד מחזיק ממנו. אין סיבה שאתלט כמוהו יהיה שחקן הגנה כה גרוע. אני גם מקווה שילמד טריק או שניים מבאטלר. אני מאמין שאם הוא יתחיל להשקיע בהגנה הוא יכול להפוך לשומר טוב כי נתונים יש לו

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 20:15:56
הגב ל  יניב

לגמרי. מינסוטה חופשי קבוצת פלייאוף מפחידה. תיבודו שיחק אותה הקיץ, הביא את כל החבר'ה הקשוחים מהמזרח שילמדו את הילדים איך להרביץ. הופך אותם לממפיס 2.0
רק קליעה חסר עכשיו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/07/2017 20:35:58
הגב ל  אפלטון

כל החבר'ה הקשוחים שלא עברו סיבוב ראשון, ורק הודות לפורטונה נכנסו בכלל לפלייאוף.

אלעד
אלעד
02/07/2017 19:26:55
הגב ל  bobby

לא יודע כמה הוא יתאים אבל סיכמו עם טיג

תום
תום
02/07/2017 19:28:19
הגב ל  bobby

ג'ף טיג רכז

תום
תום
02/07/2017 19:29:02
הגב ל  תום

לא הספקתי לעדכן ☺️

bobby
bobby
02/07/2017 20:09:06

וואלה נכון שכחתי מטיג..
אם כך החמישייה בהחלט סבבה, אבל הם צריכים איזה d&3 טוב מהספסל וגם סטרץ׳ 4 נחמד

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
02/07/2017 20:52:07
הגב ל  bobby

יש להם את בייליצה אם יבריא כסטרץ' 4, ובשלב הזה ובטלר ווויגנס יכולים לתת D קצת פחות 3 (סמיילי)

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/07/2017 21:58:07

schiklgruber

ספלאש
ספלאש
02/07/2017 22:49:05

אני לא מבין למה כולם מבטלים את הקליעה של באטלר מ3.
לטעמי הוא קלע לא רע. לא שוטר אוטו', יותר סקורר כמו קובי למשל מה3 (לוקח לו זמן לשחרר זריקה), אבל להגיד שאין לו 3 זה לא קצת מוגזם?

דדי
דדי
02/07/2017 20:20:21

גיבסון החתמה מבריקה למינסוטה, הרבה בגלל שזו פגיעה ישירה וקשה ביריבה ישירה לפלייאוף שתאלץ את אוקלהומה להחליף את גיבסון על ידי שימוש במשאבים שהיו יכולים לעזור להם לשדרג עמדות אחרות.

ספלאש
ספלאש
02/07/2017 22:50:44
הגב ל  דדי

מינסוטה עדיין לא הוכיחו שהם יריבים ראויים לפלייאוף. לא ברמה של אוקלנומה ממחוזקת בג'ורג'.
שיתמקדו בלהחליש את דאלאס או ניו אורלינס קודם..

אסף
אסף
02/07/2017 20:20:22

רק לי החוזה של איבקה נשמע גבוה מדי???

הקרייתי
הקרייתי
02/07/2017 21:17:54

אחלה החתמה ג'ודי מיקס, וושינגטון יעזרו בו מאוד אם ישאר בריא.

Smiley
Smiley
02/07/2017 21:45:06

1.ת'יבודו פשוט בא לעבוד הקיץ. ההחתמה של באטלר, טיג וגיבסון טובות מאוד. אני חושב שכדאי לו להשאיר את דנג כגבוה שלישי ולהתחיל לחפש ספסל איכותי.
עד עכשיו הוא מתפקד מצויין כ-GM
2. אוטו פורטר – מישהו יציע לו חוזה גדול ויתקע עם שחקן שלא שווה חוזה מקס, אבל ככה הדברים עובדים בליגה. זה משחק של מי מצמץ ראשון ואני לא בטוח שלוויזארדס עדיף להשאיר אותו בכל מחיר כי הוא פשוט לא שווה כסף גדול מאוד.
וושינגטון צריכים לסגור גם עם בוגדנוביץ' אם כי אני בטוח שהוא מבקש שדרוג משמעותי.
3. טורונטו – עשו בשכל שהחתימו את איבקה. קו קדמי טוב מאוד שלו ושל JV. עכשיו נותר להם לראות איך אף אחד לא יציע כסף גדול ללאורי והחתים אותו במחיר סביר.

דדי
דדי
02/07/2017 22:08:26
הגב ל  Smiley

וושינגטון ופורטר זה כמו הפליקנס והולידיי.
הם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד אותו ללא תמורה.

אם מה ששמעתי נכון וברוקלין יתנו לו הצעה ענקית, וושינגטון חייבת להשוות או לארגן סיין אנד טרייד.

ואני כן מחזיק ממנו.

Smiley
Smiley
02/07/2017 22:17:41
הגב ל  דדי

פורטר שחקן טוב והוא אידיאלי ליד וול וביל, אבל לא שווה חוזה מקס. אבל בנסיבות שנוצרו כמו עם הולידיי והפליקנס או לפני שנה עם קונלי וממפיס, מישהו יציע לו חוזה ענק והשאלה מה יעשו בוושינגטון.

חוזה גדול שלו יכול לתקוע אותם אחר כך באפשרויות טרייד עליו

הקרייתי
הקרייתי
02/07/2017 22:01:32

אם אני מסאיי יוג'ירי, אני לא מחזיר את לאורי עבור חוזה מקס, הוא אכזב מספיק פעמים בפלייאוף, הוא קיבל כל כך הרבה הזדמנויות.
הייתי מגשש את ג'ורג' היל, אפילו בלדסו אם פיניקס לא רוצים אותו.

דדי
דדי
02/07/2017 22:15:27

הייוורד נפגש עם הג'ז בסאן דייגו ולא ביוטה.
אולי זה כלום, אבל לדברים האלה לרוב יש משמעות.

a.f
a.f
02/07/2017 23:08:00

הבן הממזר התגובות שלך מתנשאות ומגעילות.
מוכן להתערב שלא תקלע מהעונשין גם אם חייך תלויים בכך…
לגיא: גם אם תכתוב שהשמש זורחת במזרח הוא יחלוק עליך…

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 23:15:47

רוקטס החתימו את ננה. 11 מיליון ל 3 שנים. די דומה לחוזה הקודם פר שנה רק שנה אחת פחות. אחלה דיל. יאללה יש 8 שחקנים חזקים ועוד מקום לטרייד.
מה שכן יוסטון מתקרבים להארד קאפ בצעדי ענק וצריכים למלא עוד סגל של 14 שחקנים מינימום

Rocky1
Rocky1
02/07/2017 23:25:47
הגב ל  אפלטון

מי חתום כרגע ביוסטון?

אפלטון
אפלטון
02/07/2017 23:38:48
הגב ל  Rocky1

פול, הארדן, אריזה, אנדרסון, קפלה, גורדון, טאקר, ננה, אונואקו, וזו קי (עוד לא סגור).
יש עוד 4-5 שחקנים בחוזים לא מובטחים כדי לשמש לחריגת טריידים.
מתקרבים מאוד לסיין אנד טרייד על מילסאפ אבל נראה לי מחיר גבוה מדי (כנראה אנדרסון וקפלה שיצפה להארכת חוזה גבוהה שנה הבאה).
אחרי זה יחכו לכרמלו אם יעשה ביי אאוט אחרי שהסכים עקרונית לחתום ברוקטס אם יקרה.
אלו התכניות נכון לעכשיו אבל נראה לי מהססים (ובצדק) להיפרד מקפלה.

אליקו
אליקו
02/07/2017 23:27:35
הגב ל  אפלטון

עיסקה מעולה. נבנה שם משהו טוב.

Smiley
Smiley
02/07/2017 23:37:04

קייל קורבר – 22 מיליון ל-3 שנים עם הקאבס

Smiley
Smiley
02/07/2017 23:38:18
הגב ל  Smiley

עפ"י דיווח מליגת הקיץ באורלנדו

Thedud
Thedud
02/07/2017 23:45:07

טיג במקום רוביו זה לא שידרוג
תראו מה הוא מההוא יעשה ביוטה במועדון נורמאלי

Rocky1
Rocky1
03/07/2017 0:55:33

לאורי נשאר בטרנטה ב-100 מיליון ל-3 שנים!

Rocky1
Rocky1
03/07/2017 0:55:57
הגב ל  Rocky1

כל כך לא שווה את זה לדעתי

Rocky1
Rocky1
03/07/2017 0:56:18

*טורונטו כמובן