הטוב שברע ? / MBK

למרות שהליגה נגמרה בקייץ בעיקר בתחילתו אף פעם לא משעמם

שוק השחקניים החופשיים הוא הוא הגבינת פרמזן של עכברי ה NBA מי יעבור לאיפה מתי למה וכמה מי גאון ומי אסון

אז הפעם אני הולך לצאת הפרקליט של השטן ולנסות להגן על GM שעל פניו יוצאו מטומטמים מוחלטים

פול ג'ורג' ל OKC – האם אינדיאנה היא המפסידה הגדולה מהטרייד הזה ?

אינדי הייתה בסיטואציה נוראית עם פול ג'ורג' הוא הכריז שהוא לא הולך להשאר שם וכל הליגה ידעה את זה

יוסטון וקליבלנד היו מוכנות לקחת את הסיכון בטרייד שייתן לג'ורג' סיכוי להיות מאנסבל שיביא אליפות

דני איינג' ובוסטון נרדמו בשמירה ( שוב ועוד נחזור לאיינג' ) ו OKC הסכימה לקחת את הסיכון בהחתמת ג'ורג' גם אם לעונה אחת בלבד.

תחשבו על המהלך של אינדיאנה כמו על שחקן פוקר שבטעות פותח את הקלפים שלו לכל השולחן ועדיין נשאר במשחק. מרחב התמרון שלו מינמילי על גבול הבלתי אפשרי קווין פריצארד לכאורה יצא הטמבל גדול של הדיל הזה פול ג'ורג' היה למעשה מנייה לא סחירה.

הערך שלו ודאי יותר גבוה מויקטור אולידיפו (שלא מצליח לפרוץ ) וסבונאיס ג'וניור ( שלא יכול לפרוץ גם אם ירצה ) אבל המלכוד של פריצארד היה לא קל הוא יכל למצוא את עצמו בבעיה ככל שהזמן היה עובר קדימה. ה GM היחיד שיכל להושיע אותו הוא דני איינג' שהיה צריך את ג'ורג' אבל לא היה מוכן לקחת את הסיכון. מג'יק כנראה שיחק אותה הארד טו גט ( ובצדק ) לפריצארד לא הייתה סבלנות ( שלא הייתה משתלמת ) וברירה.

לפעמים אתה צריך למכור מנייה בהפסד גדול בידעה שכנראה תפסיד את כל כספך אם לא תעשה זאת, בכסף שנשאר אתה משקיע ב 2 מניות אחרות לא בהכרח סולדיות ומתפלל שתוך כמה שנים תמחק את ההפסדים.

OKC תתקשה להשאיר את ג'ורג' אלא אם תגיע לגמר המערב וגם אז לא בטוח שג'ורג' לא יבחר באופציה של להיות ה-כוכב של הלייקרס.

פריצארד מכר את ג'ורג' בזול אבל ביחס לסיטואציה אולי הוא השיג מחיר לא כל כך גרוע התקוות שלו שיצא משהו מאולדיפו ושמיילס טרנר ימשיך את מגמת ההתקדמות שלו בתקווה שיכול להיות פרנצייז פלייר.

שלא יכניס לראסל רעינות לעבור לאל איי ?

כריס פול ליוסטון – האם אפשר ( וצריך) לרדת על דוק ריברס והקליפרס ?

על דוק ריברס חובה לרדת ויפה שנה אחת קודם , הבן אדם נכשל לגמריי בקליפרס ולא הצליח להביא אותה לגמר המערב גם כשהוביל 19 הפרש במשחק 6 על יוסטון.

פול החליט שלא להשאר בקליפרס מסיבותיו הוא ,התגובה של הקליפרס הייתה פנטסית הם קיבלו את פטריק בבוורלי ,לו ויילאמס ,מונטראל הראל וסם דקר ( ועוד שאריות של שחקנים ) ובנוסף הם הצליחו להשאיר את בלייק גריפין

לפרק ולבנות מחדש הייתה אופציה בעייתית עבורם עכשיו הם תלויים מאוד בבריאות של גריפין ועם העזיבה של רדיק שלדעתי היא לא נוראה בכלל זה פותח מקום להרכב שיכלול את בוורלי ווילאמס גריפין וג'ורדן. כנראה שאם כרמלו לא נחת שם בשנה שעברה הוא כבר לא ינחת שם

ולקיץ 2018 יש להם מספיק נכסים לנסות להחתים את הדובדבן שעל הקצפת – לברון ג'יימס.

הקליפרס הייתה בסיטואציה רעה בדרך לאבד את ה-כוכב של הקבוצה ובמקום לצאת בלא כלום הם הצליחו להשיג שחקן הגנתי מצויין ו 3 שחקני רוטציה סבירים.

נקודה נוספת היא גילו של כריס פול שסגר 12 שנים בליגה ,אם הקליפרס הייתה נותנת חוזה עתק לשחקן כששנתים מתוכן לגארד בן 35+ בעונות ה 16 וה 17 שלו בליגה, לא נראה לי מהלך מבריק במיוחד.

כריס פול יצא ג'נטלמן אמיתי ( או גבר גבר ) כשהודיע מראש לקליפרס על כוונתיו לדעתי איתו ובלעדיו הם יסיימו את העונה כרגיל בסיבוב הראשון.

סן אנטוניו ??? אם כבר טקסס אז רק אצל ד'אנטני

ג'ימי באלטר למינסוטה – גם הפרקליט הכי טוב בעולם לא יוציא טוב את שיקגו

לאחר הטרייד של באלטר צייץ מאמנו האישי של באטלר (טרוול גיינס)  "אני מאחל להם מאזן של 82:0. יש להם תרבות הגרועה ביותר בליגה. פגשתי סוחרי סמים עם מוסר יותר גבוה מאשר הג'נרל מנג'ר שלהם. הוא שקרן וכולם יודעים זאת"

מה עבר בראש של גאר פורמן כשהוא לחץ על ההדק והוציא את הטרייד לפועל ? זה כמו למכור מנייה שנמצאת בשיא אבל יתכן והשיא שלה לפנייה מוקדם מהצפוי. באלטר היה אחד השיחוקים הגדולים של הבולס השחקן שנבחר 30 בדראפט והפך לאול סטאר ושחקן מוביל בליגה.

הבולס הטרידו אותו בעבור ז'אק לווין ( כמו ג'ורדן גם הוא אלוף תחרות ההטבעות ) ושלא כמו ג'ורדן הוא עם רצועה קרועה. כריס דאן לכאורה בחירת דראפט גבוהה וכשרונית והבחירה ה 7 של מינסוטה ( לאורי מרקונן , זה לא שם של כוכבת פורנו זה כדורסלן מפינלנד מה שנקרא פורזינגס וונה בי )

יכול להיות שהכיוון של שיקגו היה נכון אבל על פניו קשה לראות את לאבין ודאן הופכים לקו אחורי מוביל בליגה גם אם הסכוי לכך קיים. אם מקרונן יראה טוב כמו בקליפ שהסוכן שלו הציג אז הבולס עלולה לצאת מרוויחה מהטרייד הזה.

סימני השאלה על מה ששיקגו קיבלה רבים מאוד,ושוב נחזור אל החבר דני איינג' שיכל לצאת מהקיץ הזה כמנצח הגדול להבדיל משיקגו ואינדיאנה בוסטון קבוצה עם כיוון. סיימו במקום ה 1 את הקונפרנס החזיקו בבחירה ה -1 בדראפט ויצאו ממנו עם ג'ייסון טאטום ?!

אם איינג' היה מציע את הבחירה ה 1 שלו לשיקגו הוא כנראה היה יוצא עם באטלר ואולי מצליח למשוך את היייורד + בלייק גריפין

וכל המשחקים העתדיים על בחירות דראפט ? אתה עם הבחירה הראשונה!!! פגעת בג'ק פוט , סטרייט פלאש , בולזאיי אתה מנסה את מזלך שוב פעם ?

אצל שיקגו , אינדיאנה והקליפרס עוד אפשר היה לנסות למצוא קצת הגיון גם אם מעוות אבל לדני איינג' יש פתרונות משלו

יש לי מזימה לעשוק את בחירת הדראפט של אורלנדו ב 2023 יש מצב שהיא תהיה טופ 11

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. איינג' הציע לפייסרס יותר ממה שהציעה אוקלהומה, ולטאטום פוטנציאל גדול והוא יודע גם הגנה וגם התקפה, ומה שיש לו לשפר אלו דברים שאפשר לשפר.

    1. הבעייה אצל הפייסרס. איינג' נתן להם תמורה טובה יותר אבל בזמנו הם העדיפו לקבל משהו עדיף ונדארו עם אולדיפו וסאבוניס.

      כל מי שמדבר עם בוסטון מבקש מחיר גבוה יותר בגלל עודף הנכסים שלהם.

      1. דווקא נטען שהפייסרס באו לבוסטון לפני שחתמו עם אוקלהומה וביקשו מהם להציע משהו טוב יותר, ואיינג'- סורפרייז סורפרייז, פחד ללחוץ על ההדק. בינתיים גם הייווארד נמשך לכיוונים אחרים. חוסר ההחלטיות של הסלטיקס לגבי הכוונה לנצח עכשיו בטוח משחק בזה תפקיד.

      1. אאל"ט, השמועות דיברו על קראודר, בראדלי, טאטום והבחירה של נטס בעונה הבאה. אבל אולי אני טועה שחקן לפה או לשם.
        השמועות גם דיברו על לאב עבור ג'ורג'.
        בשני המקרים התמורה טובה יותר מאשר מה שנתנה OKC, אבל אינדי לא רצתה לתת אותו ליריבה מהמזרח. (די מוזר לנוכח העובדה ששתי הקבוצות הנ"ל לא מתחרות איתה על כלום, ועכשיו ספק אן תעפיל לפלייאוף.)

        לגבי באטלר – אין צורך בבחירה 1. שיקגו הציעו את באטלר אחרי הטרייד של בוסטון עם פילי, כלומר עבור בחירה מספר 3. אין לי מושג למה בוסטון ויתרו. אולי חשבו שישיגו את ג'ורג'.

          1. בדיווח של זאק לואו הוא כותב שלפני הדראפט בוסטון הציעו את הבחירה הראשונה + 2 שחקנים (2 מה-3: קראודר, בראדלי, סמארט).

            אחרי הדראפט ההצעה השתנתה ל-2 שחקנים + 3 בחירות דראפט (אבל לא הבחירות "הנחשבות": שח השנה, של הנטס בשנה הבאה, ושל הלייקרס בשנה הבאה).

            2 ההצעות טובות משמעותית מהתמורה שאינדיאנה קיבלו מהת'אנדר.

            http://www.espn.com/nba/story/_/page/presents-19782266/zach-lowe-paul-george-trade-oklahoma-city-thunder-fallout-pacers-lakers-celtics

            אינדיאנה גם סרבו לעסקה שכללה את גארי האריס, טריי לילס, ובחירת דראפט סיבוב ראשון מוגנת מדנבר.
            (גם הצעה טובה משמעותית ממה שהם קבלו מהת'אנדר)
            (במקרה הנ"ל, לאב מגיע לדנבר, ג'ורג' לקאבס)

          2. אז זאק לואו כתב. זה לא אומר שזה נכון. אולי איינג' או איזה שליח שלו מזינים אותו כדי להגן על אינג' ומחדליו ?
            לא הגיוני שהפייסרס יסרבו לתמורה טובה יותר רק בגלל שמדובר בקבוצה מזרחית . הרי בלי ג'ורג' הם אפילו לא בפלייאוף אז איזו תחרות יש להם עם קליבלנד ובוסטון ?
            אנחנו יכולים רק לשפוט את השורה התחתונה , והיא מביכה מאוד לאיינג' .

          3. אם הייתי חושב שזאק לואו הוא עיתונאי חצר, או סתם ליצן (A סמית'), לא הייתי מצטט אותו.

            גם לעיתונאי ספורט יש מוניטין שהם מנסים לשמר,
            וגם הם בודקים את המקורות שלהם.

  2. הפוסט של זאק לואו על מעבר ג'ורג' לא מציג את איינג' באור חיובי במיוחד.
    הוא כותב שאיינג' אכן הציע יותר, אבל הוא משך את ההצעה, ותכנן קודם כל להתקדם בגזרת גורדון היוורד.

    אבל זה לא משנה את העובדה שפריצ'ארד יצא לא משהו מהעסקה גם הוא.
    גם ההצעה של הלייקרס, וגם זו של קליבלנד (דרך דנבר) היו טובות יותר, בעיקר לקבוצה בתהליך בנייה.

      1. אז זו הסיבה שפול ג'ורג' הגיע לת'אנדר!!!
        (דיווחים על כך שפריצ'ארד נצפה נגרר על ידי רעולי פנים לתוך בניין נטוש בפתח תקווה)

  3. מוזר מאוד ואני עדיין לא מצליח להבין מה קרה עם ג'ורג'.בכל מקרה גם אם איינג' משך חזרה את ההצעה שלו ככל שהיה מתקרב הדד ליין,איזה הצעה שבוסטון היו שמים על השולחן הייתה טובה יותר ממה שהם קיבלו,מעבר לכך שגם ההצעות של הלייקרס ודנבר היו טובות יותר.ובלי קשר גם אם הכל ספינים,הרי הטרייד של פול טרף את הקלפים לטובתה של אינדי ואם הייתה לה קצת סבלנות אז לא משנה מאיזה קבוצה התרומה הייתה הרבה יותר גדולה לטעמי.

    1. העניין הוא שהערך של ג'ורג' ירד ככל שמחכים.
      איינג' רצה לחכות להחלטה של הייווארד לפני שילחץ על ההדק. פריצ'רד פחד שהייוארד לא יחתום, איינג' יסוג מהטרייד והם יתקעו עם ג'ורג' מבלי לקבל כלום בתמורה.
      ועדיין, מה שפריצ'רד קיבל כל כך גרוע שמצריך פיטורין מיידיים. אפילו לא פאקינג בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 15 או איזה סוכריונת קטנה. ממש אחד הטריידים הגרועים ואין לי ספק שחצי מהמגיבים כרן היו מבצעים החלטה טובה יותר.
      איינג' מצידו כרגיל, לא עשה טעות. אבל גם לא עשה. אם לא עושים לא טועים.

      1. אני לא בטוח בזה בכלל שהערך שלו יירד.נוצרה קונסטלציה שלפחות 3 קבוצות רצו אותו,יוסטון,קליבלנד ובוסטון.נגיד ובוסטון יורדת עדיין יש לך 2 קבוצות,שלא נדבר שבמקרה הכי גרוע פונים ללייקרס וגם אז כמה שהם היו נואשים השחקנים שהלייקרס היו נותנים לא פחות ממה שאוק נתנה להם

        1. אבל זו היתה התחושה. יש כאן מן משחק צ'יקן אם אתה מסתכל מנקודת המבט של הג'י אם. כדי שקליבלנד או יוסטון יוכלו לתת הצעה טובה היה צריך לקרות מהלך מסובך יחסית שתלוי ביכולת שלהם להיפטר משחקנים. בוסטון נראית מהוססת תמיד ואוקלהומה בטח אמרו עכשיו או שזה יורד מהשולחן.
          עדיין ברור שהיה אפשר למצוא דיל הרבה יותר מוצלח ממה שקיבלו.

  4. מה יש לאיינג' לרוץ ולהשתולל ???
    יש לו קבוצה טובה שלקחה מקום ראשון בקונפרנס עם הרבה צעירים ופוטנציאל.
    אז מה, להעיף אותם ולהביא איזה כרמלו ופולג'ורג לשנה ורבע? ואז מה? שוב שוקת שבורה ???
    דני איינג' מחכה לעסקה טובה…. כל הכוכבים אינסטנט האלה לא נשמעים מתאימים בדיוק.
    יסלחו לי חבריי למקלדת אבל אני זורם עם ההחלטות של איינג' ולא חושב שהוא טיפש בכלל 🙂

    1. תראה גם אוהדי בוסטון סהכ מרוצים,כי לעמוד במקום זה הדבר הכי בטוח והכי טוב לעשות מה עוד שזה מתובל בהצלחה עתידית מובטחת אז בכלל מה רע.
      איך שלא תהפוך את זה היו בשנה האחרונה 3 שחקנים טופ 20 בליגה על המדף קאזיניס,פול ובאטלר.בוסטון יכלה להביא לפחות 2 מהשלושה .עכשיו או שזה היה מצליח והייתה לך קונדיטורית מפחידה או שאתה צודק וזה היה נכשל ובגדול.אבל משהו היה קורה.כרגע בוסטון היא זאת שבבית ספר תמיד מביאה 80 במבחנים ואף פעם לא תביא 100

    2. תגיד ברץ' שמעת שפי ג'יי טאקר חתם ביוסטון?!
      נו אז אתה איתנו?
      אתה מצטרף?
      כן כן, אתה תומך בנו?
      תגיד משהו חיובי, זה פי ג'יי טאקר!

      1. אתם (אוהדי הרוקטס) כמו מוריי,
        צרפתם את P,
        ועכשיו אתם מנסים לקחת גם את Berch.

        לא תחדלו עד שתהיה לכם סופר-טים???

          1. השנה אני 100% סאנס.
            לא הייתי אופטימי כל כך כבר הרבה זמן.
            0 מהלכים גדולים בשוק השחקנים החופשיים –
            מעולה!
            יתנו לשחקנים הצעירים לשחק.
            בחירת דראפט הגיונית שהיא לא "גארד מקנטקי" או "הדבר הבא" מאירופה?
            מעולה!
            טחנתי כל קטע שיש על ג'קסון, והוא קנה אותי.
            לדעתי הוא בדיוק מה שהיה חסר לקבוצה.

            אז אני מתנצל מראש בפני החבורה הנהדרת שעל עגלת יוסטון,
            אני השנה 100% על הבימבה של הסאנס.

          2. יניב, אני אוהד של יוסטון (כולנו, לא? 🙂 )
            במזרח אני צריך מישהו לאהוד אז זו היתה קליבלנד, שיש לה שחקן מאוד מיוחד. אם קליבלנד עולה לגמר אז כמעט בודאות אני בעדה (אלא מול יוסטון כמובן).
            אם ממפיס/יוטה/מינסוטה/לייקרס (טוב, די, בואו לא ניסחף) עולות לגמר – אני בעדן. בעיקר אם זו יוטה

    3. בוסטון קבוצה של רול פליירס מעולים
      היו לו נכסים ביד שהוא לא מימש
      נניח שהיא מקבל שחקן מוביל על ג׳יילן בראון ואת פול ג׳ורג׳ או באטלר עבור הבחירה מס 1 של הנטס
      הוא היה מועמד לקחת את המזרח ולתת פייט לגולדן סטייט במקום זה הוא ממשיך להיות תקוע

  5. מחשבה על סטארים, טריידים ותחנות בדרך:

    כששחקן עובר קבוצה יש לו "גרייס" של פעם אחת לשמר את גדולתו ואולי אף להעצים אותה. דוראנט השתמש בכרטיס הזה, לברון השתמש בו פעם וחצי (כי המעבר לקליבלנד היה "חזרה"), קווין לאב השתמש בכרטיס פעם אחת, וזה בעצם מסכם את העשור האחרון מבחינת טרייד שהביא לטבעת.
    לפני כן היה את שאקיל ולפניו את קארים והדוקטור. רוב האגדות הגיעו לאליפות עם הקבוצה שבחרה בהם בדראפט.
    כריס פול כבר השתמש בכרטיס פעם אחת וביוסטון הוא לגמרי על תקן סייד-קיק, שלא לומר וטראן.
    לפי זה – פול ג'ורג' לא יוכל בקיץ הבא לעבור לשום קבוצה על תקן כוכב, וזה כולל את הנמושות מניו ג'רזי ולוס אנג'לס.

    1. נחמד ונשמע נכון.
      רק הסתייגות אחת לגבי כריס פול ופול ג'ורג' – בעיני הם כבר לא בסקלה של הסופרסטארים האלה שאתה מדבר עליהם. כריס פול מזדקן וג'ורג' היה בסקלה כשהיה בשיאו באינדי. כרגע הלכה ההבטחה ונשאר "סתם" השחקן הטוב מאוד.

    1. קשה לי לראות את זה מצליח
      בכל מקרה התקרה ידועה מראש – גמר מערב
      עם פול גורג זה יכל להיות פנטסטי
      קפלה הולך להינות השנה מכמות אלי הופים שהוא לא חלם עלייה

  6. אז אני הפרקליט: עם באטלר אף קבוצה לא תגיע לשום מקום.
    אני מתערב שמיני תקבל בחירת דראפט גבוהה גם בשנה הקרובה.

    יש שחקנים טובים ככל שיהיו שמפריעים לקבוצות שלהם להיות קבוצות טובות יותר.
    גאי הוא כזה, כרמלו אנטוני ובמובנים מסויימים פול ג'ורג'.

    זאת הסיבה ששיקגו החליטה בצדק לבנות עתיד טוב יותר בלעדיו.
    את זה שנראה בעוד 2-3 עונות, אבל אני סקרן אם כבר השנה.

    דני איינג' מבין את זה פול ג'ורג' אינו מתאים ל- DNA של בוסטון (הוא כושי !!)

    1. מסכים בהחלט בנוגע לגיי וכרמלו, ממש לא מסכים בנוגע לפול גורג.

      לגיי יש רקורד מוכח שכשהוא הוא עוזב קבוצה בתמורה לכלום, הקבוצה משתפרת. לכרמלו יש רקורד מוכח שהניקס בהובלתו פח אשפה.

      לגורג יש רקורד מוכח של כוכב, שחווה 2-3 עונות עצירה כתוצאה מפציעה. במובנים מסויימים העונה החולפת היתה הטובה ביותר שלו בקריירה. הוא לא פיספס פליאוף אם אני לא טועה, והסתכל ללברון בלבן של העיניים מול המפלצת ממיאמי. לא כרמלו ולא גיי עשו את זה.

      באטלר הוא תעלומה עדיין, אבל בניגוד לאחרים הוא לא מגיע על תקן הכוכב למינסוטה. יש להם שם את קא״ט ואפילו וויגינס שיכול לגבור על באטלר במעמד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט